Bostonský teriér

Prodám Bostonského teriéra - Chovná stanica Sherry´s garden, bude mať šteni...
36521 KčMyschaa
XXX.XXX.246.207
Dobrý den,
ráda bych se zeptala zkušených chovatelů bostonského teriéra. Poptáváme štěně s PP, s majitelem jsme předběžně domluvení na ceně 35000 za standartni fenku. Po bližším seznámení jsem zjistila, že fenka má skvrnitou nosní houbu, což tedy dle standardu není OK a vylučuje to možnost budoucího uchovnění. Neměla by tedy takováto fenka být nestandartní? Moc děkuji za objasnění, mezi bostoňáky jsem nováček.
Myschaa
napsal(a):
Dobrý den,
ráda bych se zeptala zkušených chovatelů bostonského teriéra. Poptáváme štěně s PP, s majitelem jsme předběžně domluvení na ceně 35000 za standartni fenku. Po bližším seznámení jsem zjistila, že fenka má skvrnitou nosní houbu, což tedy dle standardu není OK a vylučuje to možnost budoucího uchovnění. Neměla by tedy takováto fenka být nestandartní? Moc děkuji za objasnění, mezi bostoňáky jsem nováček.
Jak je štěně staré a jak moc to nemá dopigmentované?
Nejedná se doufám o ten vrh inzerovaný na ifauně, co se tváří jako štěňata s PP, ale ve skutečnosti jsou to nějaký křižovatky s "PP" takové pochybné organizace mimo FCI?
Myschaa
XXX.XXX.162.194
Dobrý den, děkuji za reakci, nevím však jaký vrh zde myslíte, kdyby jste mohl prosím přiložit odkaz pro kontrolu. Štěňata jsou teď cca 3 týdny stará, pokud jsem ale správně pochopila, tak pigmentace se dotváří postupně?
Uživatel s deaktivovaným účtem
Pigmentace nosní houby je postupný proces. Koukněte i na ostatní štěnda, budou na tom stejně.
Myschaa
napsal(a):
Dobrý den, děkuji za reakci, nevím však jaký vrh zde myslíte, kdyby jste mohl prosím přiložit odkaz pro kontrolu. Štěňata jsou teď cca 3 týdny stará, pokud jsem ale správně pochopila, tak pigmentace se dotváří postupně?
Ve třech týdnech není nedopigmentovaný nos nic mimořádného.
Myschaa
XXX.XXX.166.112