Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
4.3.2023 15:16
Karel263

XXX.XXX.33.98

Dobrý den,

Rád bych se vás zeptal, co myslíte, že máme za plemeno? Nejsme si úplně jistý👍🙈

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 15:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

něco jako border kolie
byli byste si jistí, kdybyste si koupili psa normálně

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 16:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Karel263 napsal(a):
Dobrý den,

Rád bych se vás zeptal, co myslíte, že máme za plemeno? Nejsme si úplně jistý👍🙈

Já tomu nerozumím. Jak nejste si úplně jistí?

Vy jste nekoupili štěně s PP?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 16:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Asi borderka. S tou "čepicí" je legrační.

4.3.2023 16:48
Karel263

XXX.XXX.40.30

Díky za odpověď. Příště ji necháme umřít přivázanou u silnice stejně tak, jak jsme ji našli.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 16:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pod nadpisem je kříženec, takže je to kříženec, když jste to tam sám uvedl. Už ho máte, tak to neřešte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 16:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Karel263 napsal(a):
Díky za odpověď. Příště ji necháme umřít přivázanou u silnice stejně tak, jak jsme ji našli.

Jen tak se zeptám : Pídili jste se po okolí a pokoušeli nalézt majitele? To že byla uvázaná u silnice, neznamená nutně, že byla vyhozená- nechtěná.
Štěně uteče, motá se v silnici. Co udělá projíždějící řidič? Některý se jen vyhne, některý zastaví a přiváže ho, aby ji další nepřejel. Ne každý má chuť a čas naložit psa do auta a objíždět s ním svět.

4.3.2023 17:06
Varaxi

XXX.XXX.137.233

Nález je třeba nahlásit na obci.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 17:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Přesně tak, je zákonná povinnost nález ohlásit.
A nemáte právo s tím psem jakkoli nakládat (prodej, léky kromě ohrožení života, operace, ...)
dva měsíce od vyhlášení nálezu obcí, a pokud se ozve majitel, psa vydáte.
Fakt hustý tohleto.

Na webu Národního registru se hledá fena border kolie s půlročním štěnětem - fenou.

4.3.2023 18:16
Karel263

XXX.XXX.251.149

Prosím vás… tyhle informace, které zde píšete dobře vím a nemusíte mít strach, k žádnému protiprávnímu jednání nedošlo. Byly splněny všechny podmínky, dokonce i nad rámec těch povinných.

Mělo by se jednat o Sheltii a ano jak tady někdo psal, už ji mame tak to nemáme řešit, je mi v podstatě jedno co je to za rasu, jestli je křížená nebo ne. Spis mi jde o zvědavost.

4.3.2023 18:33
Trickyvoo

XXX.XXX.232.126

Karel263 napsal(a):
Prosím vás… tyhle informace, které zde píšete dobře vím a nemusíte mít strach, k žádnému protiprávnímu jednání nedošlo. Byly splněny všechny podmínky, dokonce i nad rámec těch povinných.

Mělo by se jednat o Sheltii a ano jak tady někdo psal, už ji mame tak to nemáme řešit, je mi v podstatě jedno co je to za rasu, jestli je křížená nebo ne. Spis mi jde o zvědavost.

To je dobře, že jste se ho ujali.
Jako Šeltie mi moc nepřipadá. Spíš ta Border kolie. Tedy kříženec. Já mám vždycky vořechy a taky se vždycky tím bavíme z čeho je to namixováno.

Dagmar55

4.3.2023 18:49
Dagmar55

XXX.XXX.251.149

Očividně tu lidé mají největší problém s tím, že štěně není papírové, než aby se podívali na to, že mu pán dal šanci mít také hezký život.
Pokud udělal s nalezencem vše tak jak měl a nemá v plánu množit pejska dál, nevidím v tom žádný problém. Spíše naopak.

Také mám doma kříženku borderky a přikláním se spíše k ní.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 18:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Karel263 napsal(a):
Prosím vás… tyhle informace, které zde píšete dobře vím a nemusíte mít strach, k žádnému protiprávnímu jednání nedošlo. Byly splněny všechny podmínky, dokonce i nad rámec těch povinných.

Mělo by se jednat o Sheltii a ano jak tady někdo psal, už ji mame tak to nemáme řešit, je mi v podstatě jedno co je to za rasu, jestli je křížená nebo ne. Spis mi jde o zvědavost.

Ono někdy musíte do úvodního příspěvku napsat úplně všechno, aby nevznikaly dohady a pak se tady řeší, co jste vlastně vůbec řešit nechtěl.
Já plemeno nepoznám, ale je hezká a roztomilá, tak si jí užijte.

4.3.2023 19:00
P.C.

XXX.XXX.234.100

Je bezvadná! Bordera s chlupatou čelenkou 💙
Máme tady zachráněnýho psa, jako malá vypadala jako borderka nebo labík, teď je prostě vořech s každým uchem jiným, nejlepší holčička na světě.

Upřímně, když jsme chtěli psa a četla jsem diskuse a narazila na tyhle "psa jen s PP-nazi", o to víc mě to přesvědčilo vyhledat jiné možnosti a byť to bylo komplikovanější, tak nějakého psa zachránit. O penězích to vůbec není, to stálo jako pes s PP.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 19:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dagmar55 napsal(a):
Očividně tu lidé mají největší problém s tím, že štěně není papírové, než aby se podívali na to, že mu pán dal šanci mít také hezký život.
Pokud udělal s nalezencem vše tak jak měl a nemá v plánu množit pejska dál, nevidím v tom žádný problém. Spíše naopak.

Také mám doma kříženku borderky a přikláním se spíše k ní.

A máte stejnou adresu :D :D

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 19:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

KarleDagmar
jsem na rozpacích, jaký rod použít.....

Pokud je dotaz na plemeno, tak se diskuze musí nutně ubírat směrem PP, neb bez něj je příslušnost k jakémukoliv plemeni takové virtuální nic
no, možná tak test DNA by prokázal.....

"aby se podívali na to, že mu pán dal šanci mít také hezký život."
a co s tím?
na to dotaz nebyl....

"Také mám doma kříženku borderky a přikláním se spíše k ní."
no však jo, Karledagmar

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 19:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Karel263 napsal(a):
Díky za odpověď. Příště ji necháme umřít přivázanou u silnice stejně tak, jak jsme ji našli.

Tak proč jste to nenapsali hned? Našli jsme štěně uvázané u silnice?

Víte, ono už tady psalo hodně lidí, že koupili čivavu, yorka, JRT, malamuta... a pak se tady ptali, jestli je to ono.

No, nikdy nebylo.

A viz megi a hmn. Proč stejná IP adresa jako Dagmar?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 20:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já se teda omlouvám za můj první komentář, mohla jsem si to odpustit, bylo to nezdvořilé. Pardon.

Je to ztracený psík, co ho našli uvázaného u silnice, a měl by to být šeltie.
A na to jste přišli, Dagmar a Karle, jak, prosím?
Ano, šeltie jsou i černobílé a uši tohoto pejska tomu plemeni trochu odpovídají.
Ale sorry, nepřehánějte to s těmi lži.

Dagmar jako Dášeňka a Karel jako Čapek, jo?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 20:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já se teda omlouvám za můj první komentář, mohla jsem si to odpustit, bylo to nezdvořilé. Pardon.

Je to ztracený psík, co ho našli uvázaného u silnice, a měl by to být šeltie.
A na to jste přišli, Dagmar a Karle, jak, prosím?
Ano, šeltie jsou i černobílé a uši tohoto pejska tomu plemeni trochu odpovídají.
Ale sorry, nepřehánějte to s těmi lži.

Dagmar jako Dášeňka a Karel jako Čapek, jo?

Megi, dovolím si vás opravit, správně má být "se lžemi".

Víte proč? Jinak bych to nedělala.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 20:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Megi, dovolím si vás opravit, správně má být "se lžemi".

Víte proč? Jinak bych to nedělala.

Ano, děkuji! Koncové "ž", jsem blbá :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 20:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

A jsem se omluvila...
Je to hezký psík. A to se mi normálně kolie nelíbí, pouze pravá Lassie.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 20:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Megi, dovolím si vás opravit, správně má být "se lžemi".

Víte proč? Jinak bych to nedělala.

Lež jako píseň?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 20:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lež jako píseň?

Se neví, je to hodně zajímavé :) Tedy to, že "rozdělení podle kost & píseň...". To mě dostalo. Hustej jazyk máme! (blbá su furt) https://prirucka.ujc.cas.cz/?id=251
Ale rovnou se přiznám, že jsem časem na vzory zcela zapomněla. Nikdy jsem nepotřebovala, ono stačí číst, mít malinko cit, však víte. A tento výraz v tomto pádě nějak nemohu přežít - neměla jsem jej použít, další má chyba.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 21:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já se teda omlouvám za můj první komentář, mohla jsem si to odpustit, bylo to nezdvořilé. Pardon.

Je to ztracený psík, co ho našli uvázaného u silnice, a měl by to být šeltie.
A na to jste přišli, Dagmar a Karle, jak, prosím?
Ano, šeltie jsou i černobílé a uši tohoto pejska tomu plemeni trochu odpovídají.
Ale sorry, nepřehánějte to s těmi lži.

Dagmar jako Dášeňka a Karel jako Čapek, jo?

Holky nenapadne vás, že se může jednat o rodinný počítač? Karel je Karel a Dagmar se do toho vložila. Partnerka, žena, dcera.......
Karel nedělá dojem, že je trans.
Jinak - moc tomu nerozumím, na to je Megí odborník: Když bude psát někdo z mobilu, přihlášený na wifi - taky bude stejná IP ?
Hlavně, že štěně neukradli a budou ho mít rádi !

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 22:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Holky nenapadne vás, že se může jednat o rodinný počítač? Karel je Karel a Dagmar se do toho vložila. Partnerka, žena, dcera.......
Karel nedělá dojem, že je trans.
Jinak - moc tomu nerozumím, na to je Megí odborník: Když bude psát někdo z mobilu, přihlášený na wifi - taky bude stejná IP ?
Hlavně, že štěně neukradli a budou ho mít rádi !

Dobře, tak se omlouvám i za tento odhad,
vedl mě k němu výrok "také mám doma kříženku borderky".
Tak se omlouvám za to, že si myslím, že teda spolu nebydlí a nemluví spolu a tak vůbec.
Ne, dva přijímače nebudou mít ve stejnou chvíli stejnou IP. Pár stejných čísel úplně normálně, také spoustu podobných, on každý provider (poskytovatel, operátor atp., protože máte ráda ty angl. výrazy :D ) má nějakou sadu...
Samozřejmě existuje spousta jednoduchých nástrojů, kterými si nastavím, co chci, uměle změním tato čísílka na jiná. Je to vážně lehké, stačí použít takový zajímavý prohlížeč. Při každém spuštění toho prohlížeče (tj. jako Chrome atp.) budete mít jinou IP a také při každém kliknutí na kouzelné tlačítko na horní liště budete mít jinou IP, můžete si zvolit, esi chcete být na Kajmanech, v Holandsku a tak :D A někdy taky nastavení selžou, no :-)

Dyť jsem říkala, že je krásný ten psék!

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2023 22:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobře, tak se omlouvám i za tento odhad,
vedl mě k němu výrok "také mám doma kříženku borderky".
Tak se omlouvám za to, že si myslím, že teda spolu nebydlí a nemluví spolu a tak vůbec.
Ne, dva přijímače nebudou mít ve stejnou chvíli stejnou IP. Pár stejných čísel úplně normálně, také spoustu podobných, on každý provider (poskytovatel, operátor atp., protože máte ráda ty angl. výrazy :D ) má nějakou sadu...
Samozřejmě existuje spousta jednoduchých nástrojů, kterými si nastavím, co chci, uměle změním tato čísílka na jiná. Je to vážně lehké, stačí použít takový zajímavý prohlížeč. Při každém spuštění toho prohlížeče (tj. jako Chrome atp.) budete mít jinou IP a také při každém kliknutí na kouzelné tlačítko na horní liště budete mít jinou IP, můžete si zvolit, esi chcete být na Kajmanech, v Holandsku a tak :D A někdy taky nastavení selžou, no :-)

Dyť jsem říkala, že je krásný ten psék!

Tak já si to někdy vyzkouším.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 07:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Se neví, je to hodně zajímavé :) Tedy to, že "rozdělení podle kost & píseň...". To mě dostalo. Hustej jazyk máme! (blbá su furt) https://prirucka.ujc.cas.cz/?id=251
Ale rovnou se přiznám, že jsem časem na vzory zcela zapomněla. Nikdy jsem nepotřebovala, ono stačí číst, mít malinko cit, však víte. A tento výraz v tomto pádě nějak nemohu přežít - neměla jsem jej použít, další má chyba.

To není vaše chyba! Mně to jenom zaujalo. Ha! Hned napíšu kolegyni češtinářce, jak je to správně.

Promptní odpověď, že podle vzoru kost. Takže s kostmi = se lžemi.

Sarah má pravdu.

Jsme zase odbočily.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 08:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To není vaše chyba! Mně to jenom zaujalo. Ha! Hned napíšu kolegyni češtinářce, jak je to správně.

Promptní odpověď, že podle vzoru kost. Takže s kostmi = se lžemi.

Sarah má pravdu.

Jsme zase odbočily.

Vypadá to ještě hůř :-) paní učitelka sice trefila vzor, ale výsledek je špatně. Správně je v 7. p. mn. č. "lžemi".
A proto nestačí tabulky.
Jste to editovala, to původní "lžimi".

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 08:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vypadá to ještě hůř :-) paní učitelka sice trefila vzor, ale výsledek je špatně. Správně je v 7. p. mn. č. "lžemi".
A proto nestačí tabulky.
Jste to editovala, to původní "lžimi".

To původní "lžimi" byl můj první nástřel. Nelíbilo se mi to. Takže se usneseme, že "se lžemi"?

Kolegyně je v tom nevinně.

5.3.2023 12:10
Trickyvoo

XXX.XXX.232.126

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To není vaše chyba! Mně to jenom zaujalo. Ha! Hned napíšu kolegyni češtinářce, jak je to správně.

Promptní odpověď, že podle vzoru kost. Takže s kostmi = se lžemi.

Sarah má pravdu.

Jsme zase odbočily.

Ne Mně ale mě ne? Nebo si to myslím špatně?
Mě a mně jsem se doučovala na popud kamaráda, který mě chválil za pravopis a vytýkal, že tohle pletu.
Takže byly doby, kdy jsem psávala vždy správně .

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 12:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Trickyvoo napsal(a):
Ne Mně ale mě ne? Nebo si to myslím špatně?
Mě a mně jsem se doučovala na popud kamaráda, který mě chválil za pravopis a vytýkal, že tohle pletu.
Takže byly doby, kdy jsem psávala vždy správně .

Ano. On je s diskuzemi tento problém, co já např. taky dělám furt: chcete napsat
"mně to připadalo zajímavé", ale napíšete "mně to jenom zaujalo", protože to chcete podat jinak, myslíte na další větu třeba, jenže stále myslíte na to, jak jste to chtěla říct původně.

5.3.2023 13:04
impact

XXX.XXX.26.187

Dagmar55 napsal(a):
Očividně tu lidé mají největší problém s tím, že štěně není papírové, než aby se podívali na to, že mu pán dal šanci mít také hezký život.
Pokud udělal s nalezencem vše tak jak měl a nemá v plánu množit pejska dál, nevidím v tom žádný problém. Spíše naopak.

Také mám doma kříženku borderky a přikláním se spíše k ní.

Otázka je, jestli pán mluví pravdu a nebo standardně lže, aby nebyl za bIba, co podpořil množku. 🤣

Edit: Už jsem to dočetla. Lžete oba. 🤣

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 13:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano. On je s diskuzemi tento problém, co já např. taky dělám furt: chcete napsat
"mně to připadalo zajímavé", ale napíšete "mně to jenom zaujalo", protože to chcete podat jinak, myslíte na další větu třeba, jenže stále myslíte na to, jak jste to chtěla říct původně.

Do prkýnka! A to jsem si tak opakovala - koho co, komu čemu. A pak to stejně napíšu blbě.

Samozřejmě je správně MĚ to zaujalo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 15:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Do prkýnka! A to jsem si tak opakovala - koho co, komu čemu. A pak to stejně napíšu blbě.

Samozřejmě je správně MĚ to zaujalo.

Jaképak "koho co, komu čemu"? Stačí "tě - mě, tebe -mne, tobě - mně" a ještě "ti - mi". A na pády můžu zapomenout ! :-))

5.3.2023 17:25
P.C.

XXX.XXX.234.100

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jaképak "koho co, komu čemu"? Stačí "tě - mě, tebe -mne, tobě - mně" a ještě "ti - mi". A na pády můžu zapomenout ! :-))

Stačí si dosadit Radka nebo Vaška.
Radkovi - 3 slabiky - 3 písmena = mně
Radka - 2 slabiky - 2 písmena = mě

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 17:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

eště aby si někdo neřek´ "Radku", já tomu věřím jako tátovo tepláky
komu + o kom = mně
vše ostatní = mě

Neregistrovaný uživatel

5.3.2023 18:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.24.226

Hele nemůžete si založit pravopisné vlákno? Vy se tématům co nechcete číst vyhnete snadno. Ale fakt člověka nebaví vlézt do jakékoli diskuze a tam se probírat hromadou chytrých příspěvků o češtině aby se dostal vůbec k jádru pudla. Kdyby to bylo občas prosím. Ale to je všude a neustále.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 19:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jaképak "koho co, komu čemu"? Stačí "tě - mě, tebe -mne, tobě - mně" a ještě "ti - mi". A na pády můžu zapomenout ! :-))

Mně pomáhá právě tohle - teda většinou, když se zrovna nezamyslím nad něčím jiným.

Ale každý má svou pomůcku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 19:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Hele nemůžete si založit pravopisné vlákno? Vy se tématům co nechcete číst vyhnete snadno. Ale fakt člověka nebaví vlézt do jakékoli diskuze a tam se probírat hromadou chytrých příspěvků o češtině aby se dostal vůbec k jádru pudla. Kdyby to bylo občas prosím. Ale to je všude a neustále.

Možná proto, že čeština dostává všude a neustále na frak. I v médiích.

Ne, nejsem dokonalá, jak jste si mohli všimnout. Ale některé příspěvky se opravdu nedají číst. Přesněji řečeno, nedá se jim rozumět.

Neregistrovaný uživatel

5.3.2023 20:04
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.24.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Možná proto, že čeština dostává všude a neustále na frak. I v médiích.

Ne, nejsem dokonalá, jak jste si mohli všimnout. Ale některé příspěvky se opravdu nedají číst. Přesněji řečeno, nedá se jim rozumět.

To je sice fajn ale číst na jeden příspěvek k tématu 24 kde řešíte detaily je fakt únavné. Založte si na to spešl vlákno a tam to probírejte do aleluja. Jsme na zvířecím fóru. Nikoliv na fóru gramatiky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 20:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To je sice fajn ale číst na jeden příspěvek k tématu 24 kde řešíte detaily je fakt únavné. Založte si na to spešl vlákno a tam to probírejte do aleluja. Jsme na zvířecím fóru. Nikoliv na fóru gramatiky.

Jo, my si založíme pravopisné vlákno a ty, co to nejvíc potřebují, ho nebudou číst a nenaučí se ten pravopis a nenaučí !!! :-))

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 20:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, my si založíme pravopisné vlákno a ty, co to nejvíc potřebují, ho nebudou číst a nenaučí se ten pravopis a nenaučí !!! :-))

nenaučí... tady rozhodně ne, protože ti, co by to nejvíce potřebovali, to číst stejně nebudou... Opravdu si myslím, že všeho moc škodí. I té gramatiky...

5.3.2023 20:33
Doron

XXX.XXX.17.221

Mně to přijde strašně neslušné, opravovat dospělým lidem pravopis.
Tedy, pokud vás o to nepožádají.
Tohle zrovna není ten případ, ale děje se to tady často.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 20:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak ať do admin přesune do Koronaviru, tam jsou všelijaký ......, už se mně to přestalo načítat, možná víc lidem, tak bude klid.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 21:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když se už na začátku ukázalo, že je to tak trochu podvodník, tak co vadí, že se probírá cokoli.
Dejte mi minus :-) černý puntík.
Jo a tady se neopravuje pravopis. Tady se jen trapně rýpe, když nejsou argumenty. Ale to je všude.
Sarah01 nepočítám, za opravu děkuji.

Takže zpět k tématu, když jsme na té hodině "co je to za rasu".
Možná border kolie.
Aha, to už se řeklo třicetkrát.
No tak bychom mohli zodpovězené dotazy v naší placené poradně mazat, což?

5.3.2023 21:04
fikovnice

XXX.XXX.63.93

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak ať do admin přesune do Koronaviru, tam jsou všelijaký ......, už se mně to přestalo načítat, možná víc lidem, tak bude klid.

5.3.2023 21:08
fikovnice

XXX.XXX.63.93

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Hele nemůžete si založit pravopisné vlákno? Vy se tématům co nechcete číst vyhnete snadno. Ale fakt člověka nebaví vlézt do jakékoli diskuze a tam se probírat hromadou chytrých příspěvků o češtině aby se dostal vůbec k jádru pudla. Kdyby to bylo občas prosím. Ale to je všude a neustále.

Jani, ozývám se Ti touto cestou...a rozumím Tvému příspěvku!

5.3.2023 21:23
fikovnice

XXX.XXX.63.93

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak ať do admin přesune do Koronaviru, tam jsou všelijaký ......, už se mně to přestalo načítat, možná víc lidem, tak bude klid.

Co jsi chtěla napsat za to všelijaký...?

5.3.2023 21:48
Doron

XXX.XXX.17.221

fikovnice napsal(a):
Co jsi chtěla napsat za to všelijaký...?

Asi gramatický chyby?🤣

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 21:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Co jsi chtěla napsat za to všelijaký...?

Nechtěla jsem být neslušná, ale opravdu mě neslušné slovo napadlo.

5.3.2023 21:54
fikovnice

XXX.XXX.63.93

Doron napsal(a):
Asi gramatický chyby?🤣

Ne ne, myslím, že něco jiného...
Mmch. máte ode mě SZ, víte to?

5.3.2023 21:55
fikovnice

XXX.XXX.63.93

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nechtěla jsem být neslušná, ale opravdu mě neslušné slovo napadlo.

Chápu a plně souhlasím. Bylo tam šest teček, tak jsem trochu přemýšlela...

5.3.2023 22:08
Doron

XXX.XXX.17.221

fikovnice napsal(a):
Ne ne, myslím, že něco jiného...
Mmch. máte ode mě SZ, víte to?

Nevím:(.
Ono se mi nějak zahltilo úložiště, i když jsem všechno promazala.
Píšou, že mám přikoupit.
Musím potupně požádat děti aby mi s tím pomohly.
Omlouvám se. Jsem nemožná:(.

5.3.2023 22:10
Terven

XXX.XXX.110.191

Doron napsal(a):
Nevím:(.
Ono se mi nějak zahltilo úložiště, i když jsem všechno promazala.
Píšou, že mám přikoupit.
Musím potupně požádat děti aby mi s tím pomohly.
Omlouvám se. Jsem nemožná:(.

SZ z ifauny dostanete i se zahlceným úložištěm....to nesouvisí.

5.3.2023 22:16
Doron

XXX.XXX.17.221

Terven napsal(a):
SZ z ifauny dostanete i se zahlceným úložištěm....to nesouvisí.

Souvisí asi.
Úložiště plné, nelze odesílat a přijímat maily, píšou.
Promazala jsem i fotky..

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 22:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
nenaučí... tady rozhodně ne, protože ti, co by to nejvíce potřebovali, to číst stejně nebudou... Opravdu si myslím, že všeho moc škodí. I té gramatiky...

Ale vždyť je to víceméně legrace. I když - odjakživa jsem psala "vyjímka" až mě tady někdo upozornil, že správně je výjimka. A už to nikdy špatně nenapíšu - doufám.
A je legrace ( nevím, jestli jste zaregistrovali ), že bronzovou desku na počest Mendela, ulili s touto chybou.

5.3.2023 22:20
Terven

XXX.XXX.110.191

Doron napsal(a):
Souvisí asi.
Úložiště plné, nelze odesílat a přijímat maily, píšou.
Promazala jsem i fotky..

V ifauně si nahoře na liště klikněte na Soukromé zprávy (je to vedle Odhlásit) - to nechodí do emailu. Tam přijde max. upozornění, že máte soukromou zprávu.

5.3.2023 22:24
Doron

XXX.XXX.17.221

Terven napsal(a):
V ifauně si nahoře na liště klikněte na Soukromé zprávy (je to vedle Odhlásit) - to nechodí do emailu. Tam přijde max. upozornění, že máte soukromou zprávu.

Ahaa.
Tak moc děkuju 🌷🌷🌷

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 22:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fíkovnice, jsem ráda, že už jste opět v dobrém rozmaru. Možná, že si neuvědomujete, že jste včera rozeslanými zprávami pár lidí docela rozhodila.
Napsala bych víc, ale nechci být neslušná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2023 22:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Hele nemůžete si založit pravopisné vlákno? Vy se tématům co nechcete číst vyhnete snadno. Ale fakt člověka nebaví vlézt do jakékoli diskuze a tam se probírat hromadou chytrých příspěvků o češtině aby se dostal vůbec k jádru pudla. Kdyby to bylo občas prosím. Ale to je všude a neustále.

https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3031212/cestina-je-krasny-jazyk?a=4028321

5.3.2023 23:03
Doron

XXX.XXX.17.221

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale vždyť je to víceméně legrace. I když - odjakživa jsem psala "vyjímka" až mě tady někdo upozornil, že správně je výjimka. A už to nikdy špatně nenapíšu - doufám.
A je legrace ( nevím, jestli jste zaregistrovali ), že bronzovou desku na počest Mendela, ulili s touto chybou.

Tak výjimka, bylo jedno že slov, které mne zrovna, čirou náhodou, naučili psát dobře:))
Ono to opravování pravopisu legrace být může, pokud neslouží k tomu, někoho zpražit nebo ponížit, jak se tady často stává.
Nemluvím teď o Vás:).

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 08:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doron napsal(a):
Mně to přijde strašně neslušné, opravovat dospělým lidem pravopis.
Tedy, pokud vás o to nepožádají.
Tohle zrovna není ten případ, ale děje se to tady často.

No jo, ale když dospělý člověk píše jako kdyby od třetí třídy na základce v češtině chyběl? Je těžké to ignorovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 08:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No jo, ale když dospělý člověk píše jako kdyby od třetí třídy na základce v češtině chyběl? Je těžké to ignorovat.

Znám lidi, kteří si dají tu práci a upozorňují na hrubky v článcích novináře :-)). A že těch chyb je !!

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 08:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale vždyť je to víceméně legrace. I když - odjakživa jsem psala "vyjímka" až mě tady někdo upozornil, že správně je výjimka. A už to nikdy špatně nenapíšu - doufám.
A je legrace ( nevím, jestli jste zaregistrovali ), že bronzovou desku na počest Mendela, ulili s touto chybou.

A je legrace ( nevím, jestli jste zaregistrovali ), že bronzovou desku na počest Mendela, ulili s touto chybou.

To není legrace, to je tragédie, když se na to podíváte v kontextu, co se v Brně děje. Černý penis na Svoboďáku, kuňafa na Moraváku, trifidi na Mendláku a vlastně zcela zprasený Mendlák, rozbourání funkčního koryta Svratky a budování náplavky, v důsledku čehož došlo k narušení nejstaršího železničního mostu na Moravě, plánované zbourání fotbalového stadionu za Lužánkami a na jeho místě výstavba, na kterou už se developeři třesou, ačkoliv je v Brně bytů a kanceláří dost prázdných, a další tunely,... Ta bronzová deska s pravopisnou chybou už jen dokresluje ten marasmus.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 08:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Znám lidi, kteří si dají tu práci a upozorňují na hrubky v článcích novináře :-)). A že těch chyb je !!

Klidně se přiznám, že i já jsem párkrát neodolala. I když vím, že si z toho ten člověk nic nevezme. Pořád si říkám, jak je možné, že takový člověk může dělat novinařinu? Jak mohl vystudovat žurnalistiku? kde je nějaká novinářská nebo aspoň lidská, osobní, čest?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 08:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ano, ta legrace měla být v uvozovkách.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 08:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nemusí to mít vystudované. Ani nemusí umět hezky sloh. Jen sbírá informace a skládá je kostrbatých spojení.
Ale vždy mě udivovalo, že někdo jako Seznam si nemůže dovolit korektora :D
A 14 dní zpět tam visel článek, kde byla první tři písmenka slova,
pak hranatá závorka + "korektor" a zbytek slova, které tam ale vůbec nepatřilo.
Takže si asi najali korektora ze školky :D

V Brně je samá taková legrace, jedna z nej byla zastřešená zastávka pod mostem :D
Ale s trapnými sochami je to všude stejné, tu v okresním městě je vodotrysk v betonové "podlaze" náměstí, který stál 10 mega, nikomu se nelíbí a fakt se tam nikdo osvěžit nechodí, jak zamýšleli,
protože o 20 kroků vlevo je starší vodotrysk s lavičkami a krásný stín s obřími stromy, jasmín, tuším.
Taky tam je knihovna, kde nic nemaj, kino se 4 řadami sedaček, výtah do prvního patra... to stálo 65 milionů.
Samozřejmě všichni jezdí do kina 3 4 D do Liberce.
Jo a ten má před radnicí vždy sochu úplně boží. I odtam cestou nahoru vpravo, tam jsou ošklivější, ale náměstí...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 08:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nemusí to mít vystudované. Ani nemusí umět hezky sloh. Jen sbírá informace a skládá je kostrbatých spojení.
Ale vždy mě udivovalo, že někdo jako Seznam si nemůže dovolit korektora :D
A 14 dní zpět tam visel článek, kde byla první tři písmenka slova,
pak hranatá závorka + "korektor" a zbytek slova, které tam ale vůbec nepatřilo.
Takže si asi najali korektora ze školky :D

V Brně je samá taková legrace, jedna z nej byla zastřešená zastávka pod mostem :D
Ale s trapnými sochami je to všude stejné, tu v okresním městě je vodotrysk v betonové "podlaze" náměstí, který stál 10 mega, nikomu se nelíbí a fakt se tam nikdo osvěžit nechodí, jak zamýšleli,
protože o 20 kroků vlevo je starší vodotrysk s lavičkami a krásný stín s obřími stromy, jasmín, tuším.
Taky tam je knihovna, kde nic nemaj, kino se 4 řadami sedaček, výtah do prvního patra... to stálo 65 milionů.
Samozřejmě všichni jezdí do kina 3 4 D do Liberce.
Jo a ten má před radnicí vždy sochu úplně boží. I odtam cestou nahoru vpravo, tam jsou ošklivější, ale náměstí...

Knihovnu máme v Liberci krásnou. Sochy u radnice - jak kdy.
Ale ve vašem okresním městečku zas máte waldorfskou školku. S hysterickou paní učitelkou, která se bojí pavouka - i umělého :-))
A Riegrovo náměstí je opravdu krásné. Braňte si ho, ať vám ho nevykácí.
Přijeďte se někdy podívat do Lbc na park za muzeem - rychle, bude se kácet ! Co takový vodotrysk a lavičky u kruháče, to se zase zasype. Ale stromy, co pokácí za muzeem.......už nevyrostou.
Stejně mohutné kácení čekám u přehrady.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 10:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nemusí to mít vystudované. Ani nemusí umět hezky sloh. Jen sbírá informace a skládá je kostrbatých spojení.
Ale vždy mě udivovalo, že někdo jako Seznam si nemůže dovolit korektora :D
A 14 dní zpět tam visel článek, kde byla první tři písmenka slova,
pak hranatá závorka + "korektor" a zbytek slova, které tam ale vůbec nepatřilo.
Takže si asi najali korektora ze školky :D

V Brně je samá taková legrace, jedna z nej byla zastřešená zastávka pod mostem :D
Ale s trapnými sochami je to všude stejné, tu v okresním městě je vodotrysk v betonové "podlaze" náměstí, který stál 10 mega, nikomu se nelíbí a fakt se tam nikdo osvěžit nechodí, jak zamýšleli,
protože o 20 kroků vlevo je starší vodotrysk s lavičkami a krásný stín s obřími stromy, jasmín, tuším.
Taky tam je knihovna, kde nic nemaj, kino se 4 řadami sedaček, výtah do prvního patra... to stálo 65 milionů.
Samozřejmě všichni jezdí do kina 3 4 D do Liberce.
Jo a ten má před radnicí vždy sochu úplně boží. I odtam cestou nahoru vpravo, tam jsou ošklivější, ale náměstí...

Jistou dobu jsem korektorku v novinách dělala, bylo to tak mizerně placený, že by to nikdo nedělal. Já tehdy ještě nedělala se psy to, co teď, neměla jsem CHS, necvičili jsme, času jsem měla dost. Až zredukovali rozsah stran a tu mizernou výplatu na polovinu, tak jsem skončila, to už nemělo vůbec cenu. Jo, a byl to Deník.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 10:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Knihovnu máme v Liberci krásnou. Sochy u radnice - jak kdy.
Ale ve vašem okresním městečku zas máte waldorfskou školku. S hysterickou paní učitelkou, která se bojí pavouka - i umělého :-))
A Riegrovo náměstí je opravdu krásné. Braňte si ho, ať vám ho nevykácí.
Přijeďte se někdy podívat do Lbc na park za muzeem - rychle, bude se kácet ! Co takový vodotrysk a lavičky u kruháče, to se zase zasype. Ale stromy, co pokácí za muzeem.......už nevyrostou.
Stejně mohutné kácení čekám u přehrady.

:D já s tím komunisty stvořeným městem nechci mít nic :D vodotrysk slavnostně otevřel Farský v době nemocenské, to bylo naposled, kdy jsem z něj trochu ublinkávala, a už jsem úplně jinde, jinak z toho města Vám normálně hrozí pobyt v Kosmonosech.... oni tam mají i wald. školu, ředitel byl přece slavný, když odmítl trestat neočkované. Upřímně - ta škola je k ničemu. Školku neznám, asi naštěstí :D moje dítě bylo chvilku (nebydlíme tam) v jedné skvělé... a tak zlobilo jen doma.
Jenže to už je 18 20 let, teď to ani vidět nechci.
Ale Urnov, což je můj soukr. název Turnova, kromě toho, že tam furt krachují malé krámky, je rok od roku hezčí. Ta alej v Nádražní, když rozkvete.
Stromy na návsi pokáceli i tady, lípy, které sázeli jako poctu padlým vojákům, víc jak sto let... prý obrostou... no neobrostly... Já s betonem fungovat nemohu,
takže hledám ten srub na samotě... a nemůžu si pomoct, ale tento kraj je, co se povah lidí týká, nejhorší.

A kdybyste chtěli, aby to nebylo OT - na náměstí jsem tam kdysi potkala paní, co říkala, že to je vlk, ten ovčák, co ho vede, psi si tam dělají, co chcou, když necháte psa u krámu, tak vám ho normálně zkopou, psi i lidi nenormální, kromě těch,
co chodí na takový hezký cvičák, kde se necvičí, ale vychovává, vede ho paní, co fakt o psech něco ví a tak vyrovnaného člověka a psy, co má, to se jen tak nevidí.
Pracuje v pojišťovně, já tam byla, Megy čekala venku a paní říkala, že takhle klidného a poslušného psa teda snad eště neviděla. Že si nikoho nevšímá, sedí a mlčí.
No, Megy tohle dělá furt, bojí se, že ji tam nechám... takže :-)
Jo, dobře, to hnusné město má jednu dobrou věc, uznávám :D (Jestli ale ona nebydlí v Bítouchově, mám pocit :D )

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 10:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jistou dobu jsem korektorku v novinách dělala, bylo to tak mizerně placený, že by to nikdo nedělal. Já tehdy ještě nedělala se psy to, co teď, neměla jsem CHS, necvičili jsme, času jsem měla dost. Až zredukovali rozsah stran a tu mizernou výplatu na polovinu, tak jsem skončila, to už nemělo vůbec cenu. Jo, a byl to Deník.

Týjo, tak to je hustý.
Ono taky právě teď žijí korektoři na volné noze a není to nic levného.
Do Deníku bych to teda neřekla. Hustý.
Dnes mám spoustu vychytávek, které mi tu práci usnadní, tak právě mě ty šílenosti v tisku docela překvapují, časově už to tak náročné není. Ale zakopaný pes bude asi tam, že jedou jen jedno kolo. Editorka to samozřejmě neviděla vůbec :D

6.3.2023 11:13
Doron

XXX.XXX.17.221

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Znám lidi, kteří si dají tu práci a upozorňují na hrubky v článcích novináře :-)). A že těch chyb je !!

Tak tam je to ale zcela na místě:)!

6.3.2023 13:53
fikovnice

XXX.XXX.60.10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fíkovnice, jsem ráda, že už jste opět v dobrém rozmaru. Možná, že si neuvědomujete, že jste včera rozeslanými zprávami pár lidí docela rozhodila.
Napsala bych víc, ale nechci být neslušná.

NE, nejsem v dobrém rozmaru!
Víc veřejně psát nebudu...
Jen - nenechte se mýlit tím, že když člověk sem (veřejně) něco napíše, že to znamená, že je v pohodě. Tady to rovnítko není.

6.3.2023 13:55
fikovnice

XXX.XXX.60.10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fíkovnice, jsem ráda, že už jste opět v dobrém rozmaru. Možná, že si neuvědomujete, že jste včera rozeslanými zprávami pár lidí docela rozhodila.
Napsala bych víc, ale nechci být neslušná.

A i když jsem všem napsala poděkování soukromě, napíšu to i sem veřejně:
MOC vám všem děkuji za podporu a za pomoc, vážím si toho.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 14:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doron napsal(a):
Mně to přijde strašně neslušné, opravovat dospělým lidem pravopis.
Tedy, pokud vás o to nepožádají.
Tohle zrovna není ten případ, ale děje se to tady často.

Máme to každý(á) jinak. Mně nevadí, když mě tady někdo opraví. Nejen v gramatice. Protože mě to posune dál. Jsem zvyklá z koní.

6.3.2023 15:01
fikovnice

XXX.XXX.60.10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máme to každý(á) jinak. Mně nevadí, když mě tady někdo opraví. Nejen v gramatice. Protože mě to posune dál. Jsem zvyklá z koní.

Ono, je to do očí bijící, často...ty chyby.
Ale musela jsem dát za pravdu "leithian", že už je toho fakt moc. Nic ve zlém proti Vám...

Stejně mám obavy, že kdo nemá cit pro jazyk, tak se to nenaučí, respektive opravy na diskuzích mu nepomůžou. Viz psi/psy, apod. Však to odtud znáte...

6.3.2023 15:09
fikovnice

XXX.XXX.60.10

Doron napsal(a):
Tak tam je to ale zcela na místě:)!

Milá "Doron", nejsem grammar nazis, ale třeba iDNES - to je děs. I titulky, které třeba větnou skladbou vůbec nedávají smysl. A to by tam měli být logicky profíci. I ty proklaté ypsilony a "i" tam mívají chybně. Smutné...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 15:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Ono, je to do očí bijící, často...ty chyby.
Ale musela jsem dát za pravdu "leithian", že už je toho fakt moc. Nic ve zlém proti Vám...

Stejně mám obavy, že kdo nemá cit pro jazyk, tak se to nenaučí, respektive opravy na diskuzích mu nepomůžou. Viz psi/psy, apod. Však to odtud znáte...

Ale třeba to někomu pomůže zamyslit se.

6.3.2023 16:36
Doron

XXX.XXX.17.221

fikovnice napsal(a):
Milá "Doron", nejsem grammar nazis, ale třeba iDNES - to je děs. I titulky, které třeba větnou skladbou vůbec nedávají smysl. A to by tam měli být logicky profíci. I ty proklaté ypsilony a "i" tam mívají chybně. Smutné...

A hojně používají slovo akorát 🤣
Redaktoři by česky umět měli, to plně souhlasím:)!

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 16:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

mate na to tema, mate na to tema, mate na to tema - aneb, proc tady musi clovek cist o pravopisu na iDnesu?

6.3.2023 16:49
Doron

XXX.XXX.17.221

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
mate na to tema, mate na to tema, mate na to tema - aneb, proc tady musi clovek cist o pravopisu na iDnesu?

Pardón. Konec zvonec:)!

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 18:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
mate na to tema, mate na to tema, mate na to tema - aneb, proc tady musi clovek cist o pravopisu na iDnesu?

Protože rasa už je dávno vyřešená, tak aby řeč nestála? :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 19:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
mate na to tema, mate na to tema, mate na to tema - aneb, proc tady musi clovek cist o pravopisu na iDnesu?

Protože je to diskuze, která se nějak vyvíjí? A k tématu už bylo snad vše napsáno...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 20:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Protože je to diskuze, která se nějak vyvíjí? A k tématu už bylo snad vše napsáno...

Treba by nebylo, kdyby se tema nezabilo OT...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 20:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Protože je to diskuze, která se nějak vyvíjí? A k tématu už bylo snad vše napsáno...

tomuto se neříká vývoj diskuze
ten vypadá jinak
tohle je prudičský teror
nejen mimo téma, ale i celý web

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 20:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zajímavé, že nevadí, když se téma zabije jinak, než pravopisem. Třeba kočkami, hady, hlodavci a tak dál. V tom případě nikdo nedělá policajta, nikdo diskutující neodkazuje do příslušných témat... jen u pravopisu... Zajímavé...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 20:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Treba by nebylo, kdyby se tema nezabilo OT...

Klidně diskuzi vraťte k tématu - nebude to ani první ani poslední. Jsem zvědavá ( bez ironie ), co lze ještě napsat k voříškovi, který se podobá borderkolii, když navíc jsou k dispozici jen fotky sedícího psa.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 20:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doufám, že ho neukradli.

Neregistrovaný uživatel

6.3.2023 20:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.26.26

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zajímavé, že nevadí, když se téma zabije jinak, než pravopisem. Třeba kočkami, hady, hlodavci a tak dál. V tom případě nikdo nedělá policajta, nikdo diskutující neodkazuje do příslušných témat... jen u pravopisu... Zajímavé...

Jo za to pojeb dostáváme. Tak teď si zkoušíte jaký to je. Voala.

6.3.2023 20:49
Doron

XXX.XXX.17.221

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zajímavé, že nevadí, když se téma zabije jinak, než pravopisem. Třeba kočkami, hady, hlodavci a tak dál. V tom případě nikdo nedělá policajta, nikdo diskutující neodkazuje do příslušných témat... jen u pravopisu... Zajímavé...

Možná lidem prostě nevadí, když se jedna debata přelije v jinou .

Už jsou ale prostě alergičtí na opravování pravopisu , protože je tady často ( ne vždy) používané jako takový mocenský prostředek( jeho účelem je udělat z druhého blbce a sebe tak nějak povýšit)

Dalším takovým prostředkem prostředkem bývá moralizování, poučování, odsuzování a kladení otázek, které ve skutečnosti otázkami nejsou:).

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 20:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doron napsal(a):
Možná lidem prostě nevadí, když se jedna debata přelije v jinou .

Už jsou ale prostě alergičtí na opravování pravopisu , protože je tady často ( ne vždy) používané jako takový mocenský prostředek( jeho účelem je udělat z druhého blbce a sebe tak nějak povýšit)

Dalším takovým prostředkem prostředkem bývá moralizování, poučování, odsuzování a kladení otázek, které ve skutečnosti otázkami nejsou:).

Blbce ze sebe ale dělají lidi sami, když sekají chyby a rozčilují se, když je někdo opraví.

6.3.2023 20:57
lupus4

XXX.XXX.205.61

teď tu zrovna moralizujete vy Doron (mám pocit , že nám trochu "kikinovatíte" )

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 21:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zajímavé, že nevadí, když se téma zabije jinak, než pravopisem. Třeba kočkami, hady, hlodavci a tak dál. V tom případě nikdo nedělá policajta, nikdo diskutující neodkazuje do příslušných témat... jen u pravopisu... Zajímavé...

1. balu, jak jsi přišla na to, že něco někomu nevadí?
ale na četnost pravopisných prud asi nic nemá....
2. kočky, hlodavci, hadi, zubři a jiná.....mnohdy JSOU tím přirozeným vývojem debaty
to je ten rozdíl
3. pravopis nikdy na nic nenavazuje, téma nerozšiřuje ani neposouvá
možná s jednou výjimkou a tou je otočka významu sdělení o 180 st. díky pravopisným chybám...tam může být reakce a dokonce k tématu

"teď tu zrovna moralizujete vy Doron (mám pocit , že nám trochu "kikinovatíte""
než moralizování bych to viděla jako stručnou rekapitulaci.....

6.3.2023 21:37
Doron

XXX.XXX.17.221

lupus4 napsal(a):
teď tu zrovna moralizujete vy Doron (mám pocit , že nám trochu "kikinovatíte" )

Nemyslím si:)

Pouze slušně popisují.

A mohl byste česky prosím?

Promiňte, slovu kikina nerozumím, chtěl jste pravděpodobně napsat pipina, jestli tomu dobře rozumím ?

Nu, někdo má myšlenky vlastní, někdo si vypomůže špatně přeloženým citátem trudomyslného spisovatele.

A na začátku věty prosím velké písmeno, jsme snad ještě Češi !

Tak tohle mám lupus na mysli:)

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 21:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
1. balu, jak jsi přišla na to, že něco někomu nevadí?
ale na četnost pravopisných prud asi nic nemá....
2. kočky, hlodavci, hadi, zubři a jiná.....mnohdy JSOU tím přirozeným vývojem debaty
to je ten rozdíl
3. pravopis nikdy na nic nenavazuje, téma nerozšiřuje ani neposouvá
možná s jednou výjimkou a tou je otočka významu sdělení o 180 st. díky pravopisným chybám...tam může být reakce a dokonce k tématu

"teď tu zrovna moralizujete vy Doron (mám pocit , že nám trochu "kikinovatíte""
než moralizování bych to viděla jako stručnou rekapitulaci.....

Mám takový dojem, že vývoj debat směrem k jiným druhům zvířat nevadí. Za sebe říkám, že vadí, zvlášť, pokud se stočí k plazům nebo hlodavcům. Ale neprudím a pokud nechci, tak tu diskuzi dál nečtu. Ani bych to nezmiňovala, protoze ctím, že to ostatní mohou mít jinak, ale když uz o tom diskutujeme...
Pro mě ten pravopis navazuje na každé téma, je součástí našich životů. Je to učivo základní školy, prostě základ, jako násobilka...

Neregistrovaný uživatel

6.3.2023 21:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.26.26

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mám takový dojem, že vývoj debat směrem k jiným druhům zvířat nevadí. Za sebe říkám, že vadí, zvlášť, pokud se stočí k plazům nebo hlodavcům. Ale neprudím a pokud nechci, tak tu diskuzi dál nečtu. Ani bych to nezmiňovala, protoze ctím, že to ostatní mohou mít jinak, ale když uz o tom diskutujeme...
Pro mě ten pravopis navazuje na každé téma, je součástí našich životů. Je to učivo základní školy, prostě základ, jako násobilka...

To je hezký ale lidem s tím lezete na nervy. Smiřte se s holým faktem. Kdybyste opravily holky hrubku nebo něco. Fajn. Ale vést pak diskuze o 50 příspěvcích??? O pravopisu? A furt dokolečka? Sorry. Ne.

6.3.2023 22:00
lupus4

XXX.XXX.205.61

Promiňte, slovu kikina nerozumím, chtěl jste pravděpodobně napsat pipina, jestli tomu dobře rozumím ?

Ne, pipina jsem napsat nechtěl. A že spoustě věcí nerozumíte si nejde nevšimnout.
(na psech, drůbeži, kozách)

Nu, někdo má myšlenky vlastní, někdo si vypomůže špatně přeloženým citátem trudomyslného spisovatele.


Vy máte něco proti klasikům ? Jinak na "myšlenku" od Vás jsem ještě nenarazil, ale třeba se dočkám...a když ne, nic se nestane, jen budu mile překvapen.

A na začátku věty prosím velké písmeno, jsme snad ještě Češi !
Zapomněla jste, co jste hlásala včera

Včera 20:33
Doron
Mně to přijde strašně neslušné, opravovat dospělým lidem pravopis.

6.3.2023 22:10
Doron

XXX.XXX.17.221

lupus4 napsal(a):
Promiňte, slovu kikina nerozumím, chtěl jste pravděpodobně napsat pipina, jestli tomu dobře rozumím ?

Ne, pipina jsem napsat nechtěl. A že spoustě věcí nerozumíte si nejde nevšimnout.
(na psech, drůbeži, kozách)

Nu, někdo má myšlenky vlastní, někdo si vypomůže špatně přeloženým citátem trudomyslného spisovatele.


Vy máte něco proti klasikům ? Jinak na "myšlenku" od Vás jsem ještě nenarazil, ale třeba se dočkám...a když ne, nic se nestane, jen budu mile překvapen.

A na začátku věty prosím velké písmeno, jsme snad ještě Češi !
Zapomněla jste, co jste hlásala včera

Včera 20:33
Doron
Mně to přijde strašně neslušné, opravovat dospělým lidem pravopis.

Bože můj, dělala jsem si srandu přece 🤣
Jako že jsem to parodovala.., v jakým stylu se tady někdy píše.
Myslela jsem, že vás to pobaví..

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 22:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

teda, lupus4, to bylo trapné

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 22:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

zajímavé, že sem přišlo dalších 50 lidí a k tématu neřekli aní ň, ale že je tu hromada mimo téma, to napsat museli
to jste tomu teda nasadili korunu
:-p

Neregistrovaný uživatel

6.3.2023 22:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.26.26

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
zajímavé, že sem přišlo dalších 50 lidí a k tématu neřekli aní ň, ale že je tu hromada mimo téma, to napsat museli
to jste tomu teda nasadili korunu
:-p

Ty málokdy píšeš něco k tématu a navíc tak aby to nevypadalo že to píše feťák v rauši tak mlč.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2023 23:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 03:47
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A je legrace ( nevím, jestli jste zaregistrovali ), že bronzovou desku na počest Mendela, ulili s touto chybou.

To není legrace, to je tragédie, když se na to podíváte v kontextu, co se v Brně děje. Černý penis na Svoboďáku, kuňafa na Moraváku, trifidi na Mendláku a vlastně zcela zprasený Mendlák, rozbourání funkčního koryta Svratky a budování náplavky, v důsledku čehož došlo k narušení nejstaršího železničního mostu na Moravě, plánované zbourání fotbalového stadionu za Lužánkami a na jeho místě výstavba, na kterou už se developeři třesou, ačkoliv je v Brně bytů a kanceláří dost prázdných, a další tunely,... Ta bronzová deska s pravopisnou chybou už jen dokresluje ten marasmus.

Před nějakou dobu v Brně udělali lavičku jazzmanovi Jaromíru Hniličkovi a ted jí někdo ukradl. Ani nejde o tu lavičku, ale o city příbuzných a lidí, kterým na tom záleželo .

No a k tomu, co je na Svoboďáku, u nás ve městě je sádrová socha nahého muže, který má ruce v klíně. Z dálky to prostě vypadá, že moje dcera reagovala jako malá "mamí, proč je tam socha pána, co se chystá čůrat". Dítě je ještě nevinné, my starší máme pocit, že pán dělá něco jiného..jo a ta socha je přímo před kostelem .

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 05:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):

No, a jak se nám téma pěkně natáhlo. Přes 100 příspěvků jako nic!

7.3.2023 08:09
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To je hezký ale lidem s tím lezete na nervy. Smiřte se s holým faktem. Kdybyste opravily holky hrubku nebo něco. Fajn. Ale vést pak diskuze o 50 příspěvcích??? O pravopisu? A furt dokolečka? Sorry. Ne.

Sorry ne!

Hadi prdí,
hadi smrdí,
jejich pání sou fakt tvrdí!!!!

:D :D :D
Tak to je tvrdý jako tohleto, to si dejte fšucá bacha!! Poďoooor polycijééé je tady! Polycijééé! Snad ji hrubka neubije.

Voala
Píše sto to vijolá. To nevíte?



K tématu opravy pravopisu :
Moudrý člověk se neurazí, když ho někdo opraví - je jaksi rád, že byl opraven, jelikož si co? příště dá prostě pozor (pokud se nesnaží psát kulometným způsobem jako já a pak se nestačím divit, co mi utíklo) , takže moudrýmu člověku opravení nevadí, to jen hlupák křičí.

7.3.2023 08:10
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ty málokdy píšeš něco k tématu a navíc tak aby to nevypadalo že to píše feťák v rauši tak mlč.

Ten kdo první křičí, vod toho to fičí, copa to bylo dneska za dávku, podle projevu něco hodně výživnýho.

7.3.2023 08:12
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

A protože k vořechovi už se nikdo, ani Dášenka, ani pan Čapek nevyjádří, chtěla bych poděkovat za ty lži - nikdá jsem vlastně to slovo v tomto pádě a čísle nepoužila a čučim tetko jako to tele na nový vrata. díky. pak že to téma bylo k ničemu

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 08:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
zajímavé, že sem přišlo dalších 50 lidí a k tématu neřekli aní ň, ale že je tu hromada mimo téma, to napsat museli
to jste tomu teda nasadili korunu
:-p

jsem napsala k tématu
a pak téma bylo zmizeno
podle balu přirozený vývoj diskuze
tak teda diskutuji
megí, pro vysvětlenou......

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 08:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak vrátím diskuzi na původní téma.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 08:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak vrátím diskuzi na původní téma.

Maltézs. Co vyhrávám?

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 09:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

hmn_, přece jsem to myslela obecně

jo, Zrzavci, je to vtipný slovo, hlavně když myslím na to, že je kravina, co píšu, ale stejně to napíšu taky jsem ho nikdy nepotkala, evidentně je to ubohý patvar, každý normální člověk se mu vyhne
jako kupování šeltií u silnice

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 09:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Maltézs. Co vyhrávám?

To už teď mám prozradit, že nevím. Počkáme na další tipy :-))

7.3.2023 09:02
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Maltézs. Co vyhrávám?

Dáfku zdarma.

Tetkon já:

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 09:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě mám v zásobě ( telefonu ) dva další :-)).

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 09:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Dáfku zdarma.

Tetkon já:

Podenco ve variantě netopýr.
Ale věřím, že jste tak ohaře přinutila pozovat :D

7.3.2023 09:06
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
hmn_, přece jsem to myslela obecně

jo, Zrzavci, je to vtipný slovo, hlavně když myslím na to, že je kravina, co píšu, ale stejně to napíšu taky jsem ho nikdy nepotkala, evidentně je to ubohý patvar, každý normální člověk se mu vyhne
jako kupování šeltií u silnice

mám ešče jedno takový složitější, ale to dám potom do toho plaky tématu, aby z toho Hadimrška nedostala souchotiny a ujímání. A taky mám ešče jeden další češtinářskej voříšek - abych se tu držela tématu , to dám taky tam.

Mě jen teda fakt baví to, že tady se vždycky - logicky asi? - všechno odkloní - nebudu ani jmenovat témata do kterých se dostaneme - záměrně píšu množný číslo - a to jako nic, ale tohle, to je problém. Teda nejni, pro mě ne.

7.3.2023 09:07
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Podenco ve variantě netopýr.
Ale věřím, že jste tak ohaře přinutila pozovat :D

Dobrý co? To je velmi vydařený portrét typický vižly s PP až do kšá. Když jsem tu fotku viděla, málem jsem se počůrala

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 09:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Dáfku zdarma.

Tetkon já:

Faraón?

7.3.2023 09:08
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Faraón?

Ano, ungáriše faraóniše

a Megí má pravdu, museli jsme ho do toho výstavního postoje s kámoškovou vyloženě dokopat

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 09:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

týjo ale pěknej pés, má svaly jako megý :-)
megý miluje ohaře a ohaři milují megý
jenže páníci nechcou pouštět ohaře poběhat, protože prý by je pak nechytili

7.3.2023 09:17
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
týjo ale pěknej pés, má svaly jako megý :-)
megý miluje ohaře a ohaři milují megý
jenže páníci nechcou pouštět ohaře poběhat, protože prý by je pak nechytili

Von je na sterojídech. Můj první ohař miloval picbůmky. Jednu, jmenovala se Abi měl za manželku, teda myslel si to. Milovali se děsně. Rumíček je profesůrek, nemá tak moc rád, když je do něj naráženo, preferuje hru v šachy. Ovšem pokud ho dáma okouzlí - je jí odpuštěno vše, pokud to přežene, řekne jí, že je kráva a urazí se

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 09:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Von je na sterojídech. Můj první ohař miloval picbůmky. Jednu, jmenovala se Abi měl za manželku, teda myslel si to. Milovali se děsně. Rumíček je profesůrek, nemá tak moc rád, když je do něj naráženo, preferuje hru v šachy. Ovšem pokud ho dáma okouzlí - je jí odpuštěno vše, pokud to přežene, řekne jí, že je kráva a urazí se

megy je hodná, nenaráží do žádných psů, jen do zlých lidí
tady je jiný problém... ona má míček a nabízí ohařovi míček a hru s míčkem
a on chce hrát jinou hru

7.3.2023 09:27
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
megy je hodná, nenaráží do žádných psů, jen do zlých lidí
tady je jiný problém... ona má míček a nabízí ohařovi míček a hru s míčkem
a on chce hrát jinou hru

a on chce hrát jinou hru

ano, to chce ohař vždy. Jsou jébnutý a nejen do makovice . Rumouš tetkon měl únorovou vášeň nějakou. Jaro už na startu - někde asi něco háralo nebo nevim a on, že s Taliprdovou uzavřou zákonitej sňatek a budou se množit. Asi 14 dní?? tak mu to vydrželo. takovej hodnej psí pán a já ho musela furt citýrovat. tak pak chodil on právě s hračkou nějakou za Taliprdem, narval jí vždycky ikeáckou krysu do držky, chvíli se s ní přetahoval a pak šup! A co myslíte? Skoro by tam byl. tak šel bydlet do předsíně dycky, když ho to vzalo moc.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 14:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě jednou: Co je to za plemeno?

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 14:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě jednou: Co je to za plemeno?

Zřejmě border teriér.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 14:39

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 14:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zřejmě border teriér.

Bingo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 14:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
časopis myslivost

Ale ta není z časopisu, ta je naše :))

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 14:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě jednou: Co je to za plemeno?

Border teriér. Jsem chytrá, protože minulý týden ho měla jedna studentka ve škole. Moc přátelský psík.

7.3.2023 14:53
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale ta není z časopisu, ta je naše :))

a je krásná

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 18:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Border teriér. Jsem chytrá, protože minulý týden ho měla jedna studentka ve škole. Moc přátelský psík.

Ona je přátelská taky, i k veterinářce, když jí čistí bolavé uši. S kočkama už je to horší, toleruje, až miluje, jen domácí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2023 19:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ona je přátelská taky, i k veterinářce, když jí čistí bolavé uši. S kočkama už je to horší, toleruje, až miluje, jen domácí.

Jo, měl se i ke mně. Ač jsem pronesla svou obvyklou větu - jé, pitevní materiál! Hrnul se za mnou ke dveřím a vypadal, že by se nechal odvést.

Přidejte reakci

Přidat smajlík