Český stavák z výstav, dvorů a holubníků

Český stavák
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
29.8.2020 17:02
stavak

XXX.XXX.196.69

Pánové hodně debatujeme a dáváme fotky našich staváčků na facebook,tak musím taky něco dát na ifaunu aby jsme tady nezamrzli.

30.8.2020 16:26
st.toman

XXX.XXX.56.163

stavak napsal(a):
Pánové hodně debatujeme a dáváme fotky našich staváčků na facebook,tak musím taky něco dát na ifaunu aby jsme tady nezamrzli.

Zdravím, tak taky něco přidám. Je to z volného chovu jihočeského statku.

24.9.2020 09:11
3deněk

XXX.XXX.230.178

20.9. 2020 Přehlídka mladých staváků v Bohušovicích n. O. s odborným dohledem zkušeného posuzovatele J. Erlicha podrobně vystihujícího jemné detaily barev a lesků předvedených holubů.
Velmi hezká akce za účasti malého množství holubářů.

26.9.2020 00:35
Vena 1

XXX.XXX.169.193

Dobrý den i já bych rád ukázal pár svých fotek tygrů.

10.10.2020 11:13
poty76

XXX.XXX.145.250

14.10.2020 09:08
3deněk

XXX.XXX.230.178

Radostná holubařina v nelehké době Covidu 19. Honzova včerejší návštěva u Bohouše v Mašťově.

14.10.2020 19:31
poty76

XXX.XXX.145.250

Děkuji za fotky s Honzou. Byl to krásně ztrávený čas mezi holubářsky " postiženými " kamarády! O tom žádná. Čas ztrávený s Honzou a tebou Zdeňku byl po dlouhé době tím nejlépe ztráveným časem. To jsem opravdu potřeboval, myslím že jsme to potřebovali všichni tři. Ty debaty byli velmi výživné a hlavně o našem českém stavákovi. Díky vám objema kluci. Dám jsem dvě fotky holubů a začátek nově se rodícího holubníku pro čs. Přední strana je hotová a teď hurá na vnitřek.

14.10.2020 20:44
machy43

XXX.XXX.169.90

20.10.2020 22:01
poty76

XXX.XXX.145.250

Tak jsem si dnes trošku zalaškoval s holoubky a udělal nějakou tu fotečku

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.10.2020 11:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

poty76 napsal(a):
A něco málo z mých noviců.

Čau Bobe , koukám že ses dal na modré 🙂👍

21.10.2020 14:05
jo012810

XXX.XXX.101.35

poty76 napsal(a):
A něco málo z mých noviců.

Nejsem odborník přes staváky, ale níže vystřižený modrý sedlatý mi připadá, že má kulové vole. Nevím kam se posul standard, nelseduji průběžně.

24.10.2020 16:02
stavak

XXX.XXX.196.69

Krásný podzimní den přímo pobízí na focení staváků co vy na to?

25.10.2020 20:54
poty76

XXX.XXX.145.250

26.10.2020 03:54
Vena 1

XXX.XXX.8.19

poty76 napsal(a):
Tak se zase na chvilku odmlčím

Je krásné na takové holuby se dívat.

26.10.2020 17:31
Venca Škvor

XXX.XXX.40.217

Dobrý den páni staváčkáři. I přes to že holuby bohužel momentálně z rodinných důvodů nechovám, bedilvě sleduji toto téma a s radostí prohlížím každou novou vloženou fotografii... Hemží se to tu sedlatými kresbami, sem tam i nějaký ten krásný žemlák nebo lysák. Nic proti nim- samozřejmě jeden z nejhojněji vyskytujících se rázů svědčí o své oblíbenosti a kráse- sedlatý... Ale díky tomu, že jsem obyvatelem benešovského okresu, a náhodou i osobně znající průkopníka a chovatele bělopruhých stáváků pana Hrušku, vzpomínám na jeho krásně upravené holuby snad ve všech barevných rázech co se bělopruhosti týče. Vzpomínám také na novoslechtění barev pana Petrovického, kterého znám bohužel pouze z jeho fotek na jeho internetových stránkách, kde krásně předváděl své modré opály a červené šupinaté staváky... Bohužel neznám snad nikoho jiného, kdo by se takovými kresbami zabýval... Je zde někdo takový, kdo by se pochlubil fotkami ze svého chovu i v jiných zajímavých kresbách v novoslechtění? S pozdravem, Venca Škvor...

6.11.2020 16:23
ivanovsky

XXX.XXX.118.91

6.11.2020 17:18
gary

XXX.XXX.10.38

ivanovsky napsal(a):
Něco málo ode mě...

moc pěkní , hlavně volně chovaní, a ten holubník je jak u chovatele ph...paráda

7.11.2020 12:03
jo012810

XXX.XXX.101.35

Který postoj a volatost je dnes u ČS správný?

10.12.2020 02:33
Vena 1

XXX.XXX.1.154

Milý staváčkáři nějak jste zapomněli na toto vlákno proto dám něco na oživení

10.12.2020 04:40
jo012810

XXX.XXX.101.35

jo012810 napsal(a):
Který postoj a volatost je dnes u ČS správný?

Tygři v kleci, paráda. A ještě se nikdo nevyjádřil k volatosti a postoji ČS. Nenajde se někdo kdo nasměruje chovatele?

10.12.2020 12:26
M.stehno

XXX.XXX.76.3

jo012810 napsal(a):
Tygři v kleci, paráda. A ještě se nikdo nevyjádřil k volatosti a postoji ČS. Nenajde se někdo kdo nasměruje chovatele?

Nejsem staváčkář. Ale podle mě nemůžete srovnávat modré sedlate a červené sedlate. To je nebe a dudy. Modří jsou více prošlechtění a jejich chov není tak náročný. U červených musíte hledět na barvu, lesky, svity takže pak nedosáhnete takových holubů jako jsou modří. To je stejné i u moravských pštrosu - modří jsou úplně jiní - lepší čela hlavy, typ atd oproti červeným.

10.12.2020 17:47
KLIMEK PETR

XXX.XXX.94.166

Jojo a u čejek mi přijde že posuzovatele u červených a žlutých ještě hodně strhávají body za blbosti a hodně propagují modré a stříbřité

10.12.2020 18:09
jo012810

XXX.XXX.101.35

M.stehno napsal(a):
Nejsem staváčkář. Ale podle mě nemůžete srovnávat modré sedlate a červené sedlate. To je nebe a dudy. Modří jsou více prošlechtění a jejich chov není tak náročný. U červených musíte hledět na barvu, lesky, svity takže pak nedosáhnete takových holubů jako jsou modří. To je stejné i u moravských pštrosu - modří jsou úplně jiní - lepší čela hlavy, typ atd oproti červeným.

Nó, mě nejde o barvu, svit a jiné znaky, ale o celkový postoj a volatost. Mě se zdá, že ten modrý má spíše vole kulové a postoj někde kolem 60° a ten červený je pěkně volatý s mírným podvázáním volete a postojem do 45°. A to je na co se ptám. Co je správně?

10.12.2020 18:25
3deněk

XXX.XXX.150.93

jo012810 napsal(a):
Nó, mě nejde o barvu, svit a jiné znaky, ale o celkový postoj a volatost. Mě se zdá, že ten modrý má spíše vole kulové a postoj někde kolem 60° a ten červený je pěkně volatý s mírným podvázáním volete a postojem do 45°. A to je na co se ptám. Co je správně?

Tak se pokusím jít se svou kůží na trh.
V podstatě s Vámi souzním. Též se kloním k tomu červenému, je a bude to pan holub. Ten modrý je postojem a volatostí u mne za hranou. Mým favoritem z červených sedlatých Ládi Vojty je ta předposlední fotka nablýskaného holoubka s mírně schovaným obličejem .

Ať jsou všichni holubáři i holoubci čilí.

10.12.2020 23:28
cajzek

XXX.XXX.168.229

jo012810 napsal(a):
Nó, mě nejde o barvu, svit a jiné znaky, ale o celkový postoj a volatost. Mě se zdá, že ten modrý má spíše vole kulové a postoj někde kolem 60° a ten červený je pěkně volatý s mírným podvázáním volete a postojem do 45°. A to je na co se ptám. Co je správně?

Snažit se co nejvíc přiblížit vzorníku,tak asi něco mezi nima.

11.12.2020 04:39
jo012810

XXX.XXX.101.35

cajzek napsal(a):
Snažit se co nejvíc přiblížit vzorníku,tak asi něco mezi nima.

Děkuji. I moje představa je velmi podobná...

11.12.2020 19:13
jeník12

XXX.XXX.229.243

jo012810 napsal(a):
Děkuji. I moje představa je velmi podobná...

Zdravím. Vzhledem k tomu že se jedná o meho odchovance, pokusím se ho trochu obhájit. Zminovaná fotka není úplně šťastná, holub focený víc zepředu, kdy se natáhl před fotákem nahoru. Ono to focení je celkově složité, Vyfotíte holuby víc zhora bude mít krátký krk, vyfotíte holuba víc zepředu bude působit krátky dopředu, vezmete ho víc zespoda a taky to nebude ono. Není nad to ho videt naživo. Přidávám fotky stejného holuba z výstavy 2017 jako výletka a jednu o rok pozdějí, oba ročníky absolvoval s 95 body, jen pro porovnání. Na té fotografii by mě asi také nezaujal, ale v chovu mi celkem dobře posloužil.

Klidný adventní čas přeji

Honza

11.12.2020 21:57
poty76

XXX.XXX.150.23

jeník12 napsal(a):
Zdravím. Vzhledem k tomu že se jedná o meho odchovance, pokusím se ho trochu obhájit. Zminovaná fotka není úplně šťastná, holub focený víc zepředu, kdy se natáhl před fotákem nahoru. Ono to focení je celkově složité, Vyfotíte holuby víc zhora bude mít krátký krk, vyfotíte holuba víc zepředu bude působit krátky dopředu, vezmete ho víc zespoda a taky to nebude ono. Není nad to ho videt naživo. Přidávám fotky stejného holuba z výstavy 2017 jako výletka a jednu o rok pozdějí, oba ročníky absolvoval s 95 body, jen pro porovnání. Na té fotografii by mě asi také nezaujal, ale v chovu mi celkem dobře posloužil.

Klidný adventní čas přeji

Honza

Honzo, nereagoval jsem na to! Holuba jsem opravdu vyfotil v ne super postoji jak by mu příslušelo. Nebyl ani fouklý jak to umí. Už ho mám na lepší fotce, v lepším postoji. Ano, není podvázaný na hrušku, ale pokud je fouklý jak to umí, tak nemá vole kulové. Je to něco mezi. Je to otázka pohledu. Souhlasím, že v chovu byl a určitě bude i nadále přínosem. Dostane ve voleti lepší holubici a pak už to bude jen o selekci a výběru. Toť asi vše. Zdravím všechny holubáři.

12.12.2020 07:22
touzetin

XXX.XXX.212.6

poty76 napsal(a):
Honzo, nereagoval jsem na to! Holuba jsem opravdu vyfotil v ne super postoji jak by mu příslušelo. Nebyl ani fouklý jak to umí. Už ho mám na lepší fotce, v lepším postoji. Ano, není podvázaný na hrušku, ale pokud je fouklý jak to umí, tak nemá vole kulové. Je to něco mezi. Je to otázka pohledu. Souhlasím, že v chovu byl a určitě bude i nadále přínosem. Dostane ve voleti lepší holubici a pak už to bude jen o selekci a výběru. Toť asi vše. Zdravím všechny holubáři.

Před několika lety bylo dáno na ifaunu foto červeného lysého ze speciální výstavy ČS a co kolem toho bylo dohadů a zlé krve. Bohouš to už několikrát zmiňoval, že ne vždy se podaří holuba správně vyfotit, Myslím pane Berane, že by bylo lepší zajet na školení ČS do Kolína, až to bude dovolené a toto vlákno nechat na prezentaci fotek a vyjádření radosti z chovu ČS, jak to bylo před pěti lety záměrem Zdeňka. Hodně se toho od té doby změnilo a spousty kamarádů odešlo na druhý břeh a situace v chovatelství je a bude podle mne stále obtížnější. Proto tohle vlákno vnímám jako paprsek v dlouhém temném tunelu, za kterým je potřeba jít. Honza je výborný člověk, kamarád a chovatel a vím, že když napíše, že holub mu v chovu posloužil, tak je to pravda. Přeji všem hezké vánoce a hodně zdaru v příštím roce. Zdraví Lukáš M. Toužetín.

12.12.2020 11:41
cajzek

XXX.XXX.168.229

Pánové,to si špatně vysvětlujete,je to od vás zbytečná reakce.Otázka zněla,který postoj a volatost je (na těch fotkách) správný.

12.12.2020 12:31
touzetin

XXX.XXX.212.6

cajzek napsal(a):
Pánové,to si špatně vysvětlujete,je to od vás zbytečná reakce.Otázka zněla,který postoj a volatost je (na těch fotkách) správný.

Moje reakce byla myšlena v pozitivní rovině, proto to doporučení na školení v Kolíně. Nebo si opravdu myslíte,že podle fotek se to dá určit? Proto svoji reakci za zbytečnou nepovažuji, ale jestli to tak berete, tak s tím nelze nic dělat, Přeji hezký den. Lukáš M. Toužetín

12.12.2020 12:58
poty76

XXX.XXX.238.221

cajzek napsal(a):
Pánové,to si špatně vysvětlujete,je to od vás zbytečná reakce.Otázka zněla,který postoj a volatost je (na těch fotkách) správný.

Láďo ty jedeš na čem? Moc ti to nejde! Otázka byla položena jasně. Myslím si, že onen pán který ji položil, ví velmi dobře jaké vole má mít čs. Já psal Honzovi a popsal jsem tam onu fotku jasně. Ten holub nemá typicky hrušku, ale není ani kulovitý, je něco mezi. Z této fotky je kulovité, z fotky od Honzy je vidět to, co zmiňují. Též jsem napsal, že není dobře vyfocen. A co se týče onoho postoje čs a 45%, tak se hoši předveťte s vaším fotografickým uměním a dávejte sem všechny v 45% postoji! Pánové na to si počkám. Vyfotit holuba a počkat si na správnou chvilku je opravdový kumšt!!! Vyfotit ho na"rychlo" pro oživení vlákna je méně složité. Ovšem pokud ho nechcete mít jako vysoustruženého i z voliéry. Ale to je zase jiná kapitola příběhu. Zde hraje roli hlavně čas. Na to se totiž čeká, kvalitní fotku si musím vyčkat. Jako ve výstavní hale. Zdravím všechny bláznivé holubáři. Čerpej te energií na novou sezonu.

12.12.2020 13:04
poty76

XXX.XXX.238.221

Jinak, jsem moc rád, že to tady aspoň v této době. Ke konci roku malinko ožilo. Diskuse je potřeba. A hlavně klucí, jak se říká. Víme, že ještě žijeme. Na výstavách jsme se neviděli, tak aspoň psanou formou se trošku můžeme třeba i popíchnout 🤣🤣🤣

12.12.2020 16:03
3deněk

XXX.XXX.150.93

touzetin napsal(a):
Moje reakce byla myšlena v pozitivní rovině, proto to doporučení na školení v Kolíně. Nebo si opravdu myslíte,že podle fotek se to dá určit? Proto svoji reakci za zbytečnou nepovažuji, ale jestli to tak berete, tak s tím nelze nic dělat, Přeji hezký den. Lukáš M. Toužetín

Ahoj Miloši,
školení typu staváka ( jehož součástí je podle mne i postoj a volatost) v té podobě jak proběhlo v Kolíně bych už nedoporučil.
A za mě k fotkám Honzy: první dvě výstavní fotky mladého fešáka o.k. , starší fotka vyfoukaného holuba už ukazuje "nehruštičku".

Pohodu všem a díky, že Vám vlákno není lhostejné.

12.12.2020 17:35
touzetin

XXX.XXX.212.6

3deněk napsal(a):
Ahoj Miloši,
školení typu staváka ( jehož součástí je podle mne i postoj a volatost) v té podobě jak proběhlo v Kolíně bych už nedoporučil.
A za mě k fotkám Honzy: první dvě výstavní fotky mladého fešáka o.k. , starší fotka vyfoukaného holuba už ukazuje "nehruštičku".

Pohodu všem a díky, že Vám vlákno není lhostejné.

Asi máš pravdu. Na školení nejezdím, protože tomu nerozumím a holuby chovám jen pro radost. Nejdůležitějším faktorem jsou pro mne zdraví holubi ve volném proletu a s plemenařinou jsem si nikdy nedělal starosti. Byl jsi u mne, stejně jak Bohouš i Honza, tak víš jak to tam mám. A po letošku budu muset rozšířit holubníky, protože úroda byla veliká a to už pro holuby nikam nejezdím. Taky přeji pohodu všem a těším se, až se někdy zas potkáme. Přeju hezký večer z Toužetína. Ahoj Miloš.

12.12.2020 17:51
3deněk

XXX.XXX.150.93

touzetin napsal(a):
Asi máš pravdu. Na školení nejezdím, protože tomu nerozumím a holuby chovám jen pro radost. Nejdůležitějším faktorem jsou pro mne zdraví holubi ve volném proletu a s plemenařinou jsem si nikdy nedělal starosti. Byl jsi u mne, stejně jak Bohouš i Honza, tak víš jak to tam mám. A po letošku budu muset rozšířit holubníky, protože úroda byla veliká a to už pro holuby nikam nejezdím. Taky přeji pohodu všem a těším se, až se někdy zas potkáme. Přeju hezký večer z Toužetína. Ahoj Miloš.

U tebe na holubnících bylo moc fajn. a na opětovné setkání se už těším.
Ahoj Zdeněk.

12.12.2020 18:18
cajzek

XXX.XXX.168.229

poty76 napsal(a):
Láďo ty jedeš na čem? Moc ti to nejde! Otázka byla položena jasně. Myslím si, že onen pán který ji položil, ví velmi dobře jaké vole má mít čs. Já psal Honzovi a popsal jsem tam onu fotku jasně. Ten holub nemá typicky hrušku, ale není ani kulovitý, je něco mezi. Z této fotky je kulovité, z fotky od Honzy je vidět to, co zmiňují. Též jsem napsal, že není dobře vyfocen. A co se týče onoho postoje čs a 45%, tak se hoši předveťte s vaším fotografickým uměním a dávejte sem všechny v 45% postoji! Pánové na to si počkám. Vyfotit holuba a počkat si na správnou chvilku je opravdový kumšt!!! Vyfotit ho na"rychlo" pro oživení vlákna je méně složité. Ovšem pokud ho nechcete mít jako vysoustruženého i z voliéry. Ale to je zase jiná kapitola příběhu. Zde hraje roli hlavně čas. Na to se totiž čeká, kvalitní fotku si musím vyčkat. Jako ve výstavní hale. Zdravím všechny bláznivé holubáři. Čerpej te energií na novou sezonu.

Bohoušku,jedu na slivovičce.Bohužel takových holubů s postojem a volatostí se objevuje
na výstavách dost často, tak proč by se nemohl zeptat ostatních na názor.Přestaňte řešit jak vypadá holub ve skutečnosti a jak je na focen,to jste špatně pochopili.

14.12.2020 08:35
Olánek

XXX.XXX.146.175

Hruškovité vole,není hruška jako hruška,např.Clappova,Konference,M.Verté Křivice nebo snad Viemská?

21.12.2020 19:40
poty76

XXX.XXX.150.23

Tak jedna stěna v holubníku pro čs hotová i s výletem. Nový holubník pro červené a modré sedlaté se pomalu a jistě začíná rýsovat. #wink

Syn Martin má již stříbrné sedlaté napárované. Moji holubi ještě čekají až budou mít nové bydlení. Tak se museli přestěhovat samci blíže samicím aby uvolnili voliéru pro stříbrné a nerušili je

23.12.2020 20:15
Label22

XXX.XXX.212.62

Posílám moje miláčky pro sváteční rozptýlení. 🎅🎄

23.12.2020 23:03
poty76

XXX.XXX.150.23

Jedna z holubic syna chovu. Má červená prsa ale je velmi silná, robustní a v typu
Letos Martinovi dala slušné a silné výletky

31.1.2021 22:27
KLIMEK PETR

XXX.XXX.94.166

kukám že to tu začíná nějak upadat tak jen pro oživení

4.2.2021 11:19
poty76

XXX.XXX.150.23

Jedna fotečka čekatele na svoji frajerku. Holubník pro červené a modré sedlaté jde do finále. Holubi si sepisují a v pondělí jdou do budníčků. Holt letos začínám trošku později, ale stálo to za to počkat na úkor nové výstavby. Na pár let màme klid 😉

4.2.2021 11:30
poty76

XXX.XXX.150.23

A teď to, co jsem před chvilkou zmínil! V bývalém králičinci jsme se synem zřídili nový holubník. Nejdříve jsem obezdil a srovnal porfyxem starou zeď. Zde chybí jen natáhnout lepidlem. Další tři stěny dostali na zeď rošty a byli opláštěný OSB deskami. Nejdelší stěna 4.3m dostala 35 budníků a po straně jsou 3 fochy ( úložný prostor), zde dáváme vdovská krmítka atd.. Dole pod budníky jsou dva záklopy s velkým úložným prostorem a zde jsou přepravky atd.. Na protilehlé stěny jsme přimontovali sedačky která nám vyrábí syn Martin sám. Na jedné ještě budeme doplňovat. Holubník má dva výlety odkud jdou holubi do prostorné voliéry. Chybí už jen u dveří při vstupu do holubníku nahodit zeď, ale zedničinu až se oteplí. Zde přikládám fotografie.

22.2.2021 18:06
gary

XXX.XXX.62.199

poty76 napsal(a):
A teď to, co jsem před chvilkou zmínil! V bývalém králičinci jsme se synem zřídili nový holubník. Nejdříve jsem obezdil a srovnal porfyxem starou zeď. Zde chybí jen natáhnout lepidlem. Další tři stěny dostali na zeď rošty a byli opláštěný OSB deskami. Nejdelší stěna 4.3m dostala 35 budníků a po straně jsou 3 fochy ( úložný prostor), zde dáváme vdovská krmítka atd.. Dole pod budníky jsou dva záklopy s velkým úložným prostorem a zde jsou přepravky atd.. Na protilehlé stěny jsme přimontovali sedačky která nám vyrábí syn Martin sám. Na jedné ještě budeme doplňovat. Holubník má dva výlety odkud jdou holubi do prostorné voliéry. Chybí už jen u dveří při vstupu do holubníku nahodit zeď, ale zedničinu až se oteplí. Zde přikládám fotografie.

luxus, už jen podlahové topení a bude to jak na zámku .... a pak jen pustit ven...snad trochu více vzduchu ?

4.3.2021 09:19
3deněk

XXX.XXX.150.93

První vlaštovky od Zdeňka Laštovky.

4.3.2021 13:37
jo012810

XXX.XXX.101.35

3deněk napsal(a):
První vlaštovky od Zdeňka Laštovky.

Říká se, že jedna vlaštovička jaro nedělá, ale těch "vlaštoviček" je již více, tak snad i to jaro bude...

7.3.2021 19:02
Ziggy123

XXX.XXX.15.116

Něco z mého malého chovu stříbrných

3.4.2021 07:35
3deněk

XXX.XXX.150.93

Šanci dávám Nafoukanci.

Veselé velikonoce přeje

Zdeněk Laštovka

3.4.2021 16:29
OlafV

XXX.XXX.37.169

3deněk napsal(a):
Šanci dávám Nafoukanci.

Veselé velikonoce přeje

Zdeněk Laštovka

Ten fešák na krmítku je ale třída.

3.4.2021 20:37
3deněk

XXX.XXX.150.93

OlafV napsal(a):
Ten fešák na krmítku je ale třída.

Nechtěl ukázat, že je to teprve dorostenec (roč.2020), proto schoval levou nohu s kroužkem do peří.

Mějte z holubaření radost.

Zdeněk Laštovka

15.9.2021 11:27
poty76

XXX.XXX.150.23

Vážení přátelé, chovatelé českého staváka a ne jen jeho. Severočeská oblastní pobočka vás srdečně zve na výstavu výletků do Bohušovic nad Ohří a to dne 19.9.2021 od 9. hodin. Všichni jste srdečně zváni. Přijďte si s námi zaholubařit.!!!

16.9.2021 11:40
poty76

XXX.XXX.150.23

Něco málo z dnešního focení, něco se opakuje. Dost velká část se teprve začíná projevovat, přifukovat . Stříbrný sedlatý syna Martina se moc fotit nechtěli a na horních lavičkách to nebylo nic moc . Tak jen něco málo.

19.9.2021 19:27
3deněk

XXX.XXX.150.93

23.9.2021 00:55
Vena 1

XXX.XXX.46.139

Ten černý tygr to je paráda mohu vědět čí je?

23.9.2021 18:45
3deněk

XXX.XXX.150.93

Vena 1 napsal(a):
Ten černý tygr to je paráda mohu vědět čí je?

Josef Staněk Bohušovice nad Ohří.

3.10.2021 19:08
Columba livia

XXX.XXX.115.234

Dobrý deň. Tu je pár fotiek z miestnej výstavy juhomoravskej Strážnice...vystavené boli ešte čierne bielohroté, žlté rovné a jedna holubička žltoplavá pásavá.

12.11.2021 18:26
holubisemerad

XXX.XXX.60.60

3deněk napsal(a):
Bez úprav.

Ahoj Zdeňku,
pěkný. Lépe--hodně pěkný. S.S.

12.11.2021 19:13
3deněk

XXX.XXX.150.93

holubisemerad napsal(a):
Ahoj Zdeňku,
pěkný. Lépe--hodně pěkný. S.S.

Ahoj Slávku,
Ty se musíš škytáním dusit, my s Bohúšem často o Tobě, Tvém mistovství v holubařině a osobitém smyslu pro humor, klábosíme.
Pěkně se opatruj, a ať Ti holoubci dělají radost. Buď hodně zdráv.

Zdeněk

15.11.2021 21:03
KLIMEK PETR

XXX.XXX.94.166

Tak jsem si udělal na výstavě radost😁
Pošlu dál 2 nebo 3 samce a bude to tak akorát a udělám si 7 páru staváků na příští sezónu uvidíme jak to půjde příští rok😁

19.11.2021 14:15
poty76

XXX.XXX.212.44

KLIMEK PETR napsal(a):
Dnes malá část při krmení

Takže se Petře dáváš na české staváky? Resp. jim dáš větší prostor do další sezony?

22.11.2021 20:10
KLIMEK PETR

XXX.XXX.94.166

poty76 napsal(a):
Takže se Petře dáváš na české staváky? Resp. jim dáš větší prostor do další sezony?

Jojo už mám jen stávaky a páru českých čejek

4.12.2021 13:07
ivanovsky

XXX.XXX.118.91

Speciální výstava český stavák Chlumec nad Cidlinou, pobočka východočeská. Posuzování holubů a předávání cen 13.11.2021.

6.12.2021 22:17
KLIMEK PETR

XXX.XXX.241.177

ivanovsky napsal(a):
Speciální výstava český stavák Chlumec nad Cidlinou, pobočka východočeská. Posuzování holubů a předávání cen 13.11.2021.

Já na těch fotkách vypadám 🤣🤣🤣

20.12.2021 17:14
KLIMEK PETR

XXX.XXX.94.166

Tak uvidíme zda do červených mramorů pomůže 😅

14.1.2022 19:57
ivanovsky

XXX.XXX.96.79

Celostátní speciální přehlídka českých staváků 10.12.-12.12.2021. Kolín-Štítary. Červený sedlatý - šampión Kašpara Františka. Černá sedlatá - šampiónka Petra Kaluhy. Žlutá sedlatá - šampiónka Radka a Josefa Holečkových. Modrý sedlatý Zdeňka Dočkala. Bíůý barevnopruhý Beka Karla.

17.1.2022 20:18
gary

XXX.XXX.116.168

ivanovsky napsal(a):
Celostátní speciální přehlídka českých staváků 10.12.-12.12.2021. Kolín-Štítary. Červený sedlatý - šampión Kašpara Františka. Černá sedlatá - šampiónka Petra Kaluhy. Žlutá sedlatá - šampiónka Radka a Josefa Holečkových. Modrý sedlatý Zdeňka Dočkala. Bíůý barevnopruhý Beka Karla.

Kolik bylo vystaveno holubů od kolika chovatelů ?
holubům a jejich chovatelům zdar !

18.1.2022 07:41
ivanovsky

XXX.XXX.97.25

Holubu782 CHovatelu 56.

29.1.2022 07:28
3deněk

XXX.XXX.212.50

Venku fouká, ale v krbcích už to houká.
Přeji všem úspěšnou holubářskou sezonu 2022.

27.2.2022 12:25
jo012810

XXX.XXX.101.35

3deněk napsal(a):
4.5 ročník 2021

27.3.2022 21:23
poty76

XXX.XXX.230.44

Ta jsem dám nějakou fotku ať nedržíš vlákno sám Zdeňku když jsou všichni nalezlí na Fb

27.3.2022 21:36
poty76

XXX.XXX.230.44

A dvě dvojičky holoubat v jednom hnízdě.

28.3.2022 22:55
KLIMEK PETR

XXX.XXX.94.166

20.5.2022 11:15
Venca Škvor

XXX.XXX.139.254

Zdravím ve spolek a jdu s dotazem. Přečetl jsem si krásný článek zde na ifauně o opálové kresbě u holubů. V něm byl zmíněn i pan zesnulý Petrovický a jeho obrovský chov. Neví náhodou někdo kam se pana Petrovického opáloví staváci rozlétly? Resp. dělá, nebo pokračuje někdo v chovu této kresby? Díky za odpovědi a hezký den... Venca

6.6.2022 10:33
jo012810

XXX.XXX.101.35

3deněk napsal(a):
Omladina.

...Ta barvička a přiléhavé peří

Vrků

22.10.2022 17:51
Vrků

XXX.XXX.13.191

3deněk napsal(a):
Nezralé maliny 2022.

Předposlední foto o,1 za 100 bodů

13.11.2022 18:18
3deněk

XXX.XXX.230.50

Vrků napsal(a):
Předposlední foto o,1 za 100 bodů

Děkuji za kompliment na adresu mé holubičky.

vlaštovička

14.11.2022 16:01
vlaštovička

XXX.XXX.220.64

Skvostná.

14.11.2022 19:30
gary

XXX.XXX.43.103

Bude letos speciálka klubu českého staváka ? Blíží se prosinec a nikde ani zmínka ?
Funguje ten klub ještě ?

14.11.2022 19:31
gary

XXX.XXX.43.103

Bude letos speciálka klubu českého staváka ? Blíží se prosinec a nikde ani zmínka ?
Funguje ten klub ještě ?

14.11.2022 21:28
M.stehno

XXX.XXX.233.94

Speciálka se uskuteční 9-11. 12.

20.11.2022 19:44
3deněk

XXX.XXX.230.50

31.12.2022 15:15
jo012810

XXX.XXX.101.35

Krásná fotka i přání. A nebyly by nějaké reference ze speciálky staváků v Kolíně?

31.12.2022 19:18
3deněk

XXX.XXX.230.50

jo012810 napsal(a):
Krásná fotka i přání. A nebyly by nějaké reference ze speciálky staváků v Kolíně?

Děkuji za kladný ohlas mého přání. O Kolíně nemohu referovat, nebyl jsem tam ani nevystavoval. Snad se zde někdo o něm zmíní. Přeji Vám radost z chovu.

4.2.2023 22:03
holubisemerad

XXX.XXX.195.23

3deněk napsal(a):
I. Moje šlechta.

Ahoj, moc pěkní, to jsou opravdoví staváci. S.S.

5.2.2023 17:43
3deněk

XXX.XXX.230.50

holubisemerad napsal(a):
Ahoj, moc pěkní, to jsou opravdoví staváci. S.S.

Děkuji Pane Holubáři.

11.3.2023 09:52
jo012810

XXX.XXX.101.35

3deněk napsal(a):
Prvňáčci.

Bude z čeho vybírat

Přidejte reakci

Přidat smajlík