I<3Ragdoll

XXX.XXX.204.50
Dobrý deň,
Chcela by som ako začiatočník poradiť od skúsenejších chovateľov, akú podstielku dať do záchodika?" Ešte mačiatko nemám ale chcem si všetko zistiť . Pozerala som obyčajné hrudkujúce ale mama hovorila, že to by som musela vymieňať každý 2-3 deň (mačičky sme mali keď som bola dieťa tak už si moc nepamätám ako to bolo s tou podstielkou) a ešte som videla, že dosť ľudí používa silikonovú podstielku. Chcela by som nejaké rady, tipy, prípadne doporučte značku. Budem veľmi rada za Vašu pomoc. Zatiaľ veľmi pekne ďakujem
I<3Ragdoll

XXX.XXX.204.50
I<3Ragdoll
napsal(a):
Dobrý deň,
Chcela by som ako začiatočník poradiť od skúsenejších chovateľov, akú podstielku dať do záchodika?" Ešte mačiatko nemám ale chcem si všetko zistiť . Pozerala som obyčajné hrudkujúce ale mama hovorila, že to by som musela vymieňať každý 2-3 deň (mačičky sme mali keď som bola dieťa tak už si moc nepamätám ako to bolo s tou podstielkou) a ešte som videla, že dosť ľudí používa silikonovú podstielku. Chcela by som nejaké rady, tipy, prípadne doporučte značku. Budem veľmi rada za Vašu pomoc. Zatiaľ veľmi pekne ďakujem
Tu na fóre som už prezívku I<3Ragdoll videla a veľmi sa mi páčila lebo ja tiež budem mať Ragdollka.Tak sa Vám ospravedlňujem a zmením si ju
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zkuste mrknout na tuto diskuzi, jestli Vás něco zaujme
https://www.ifauna.cz/kocky/diskuse/detail/2960028/poradte-kockolit#a2991466.
My používáme toto http://www.zoohit.cz/shop/kocky/kockolity_podestylky/cats_best/121830
balení 40l vydrží 7 měsíců pro jednu kočku takže vyjde na měsíc 85kč. Jediná nevyhoda je, že se vynáší ven ze záchodku, ale to většina steliva. Ale má víc výhod
1. hrudky a hovínka splachujeme ve wc je biologicky odbourarelné