Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.11.2017 21:22
Luu

XXX.XXX.3.56

Dobrý den, u naší milované kočky se bohužel po dvou dnech užívání léku Thiafeline na štítnou žlázu projevily nežádoucí vedlejší účinky – zvracení a nechutenství. Hned jsme vysadili. V letáku se uvádí, že nežádoucí účinky vymizí po 7 až 45 (!) dnech. Dnes jsou to čtyři dny a kočka sní denně ani ne deset granulek a dvě sousta konzervy. Zájem nejdřív má, ale jen se ponimrá. Potíž je, že už teď je hrozně hubená – s tím jsme šli k veterináři. Má už jen 2,5 kg místo 3,8. Takhle přece nemůže tak dlouho hladovět, naopak ji potřebuji vykrmit. Máte prosím nějaké tipy, čím kočku rozkrmit? Nutit násilím rozmixované stříkačkou? Jak dlouho může takhle živořit, než to bude mít trvalé následky? Info na internetu se různí... Moc děkuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.11.2017 21:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Luu napsal(a):
Dobrý den, u naší milované kočky se bohužel po dvou dnech užívání léku Thiafeline na štítnou žlázu projevily nežádoucí vedlejší účinky – zvracení a nechutenství. Hned jsme vysadili. V letáku se uvádí, že nežádoucí účinky vymizí po 7 až 45 (!) dnech. Dnes jsou to čtyři dny a kočka sní denně ani ne deset granulek a dvě sousta konzervy. Zájem nejdřív má, ale jen se ponimrá. Potíž je, že už teď je hrozně hubená – s tím jsme šli k veterináři. Má už jen 2,5 kg místo 3,8. Takhle přece nemůže tak dlouho hladovět, naopak ji potřebuji vykrmit. Máte prosím nějaké tipy, čím kočku rozkrmit? Nutit násilím rozmixované stříkačkou? Jak dlouho může takhle živořit, než to bude mít trvalé následky? Info na internetu se různí... Moc děkuji.

Jděte k veterináři, dá vám specialitky. buď se vyrábí taková pasta, co se do kočky dá vždycky nějak natlačit, nebo taková konzerva, stejný princip, kdyžtak do jde ze stříkačky. ale obě věci jsou velmi chutné a voňavé a kočička se často rychle chytne. Ale je potřeba mrknout i na hydrataci a případně ji ovlažit nějakou kapačkou. A zkontrolovat játra.

28.11.2017 21:36
Luu

XXX.XXX.3.56

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jděte k veterináři, dá vám specialitky. buď se vyrábí taková pasta, co se do kočky dá vždycky nějak natlačit, nebo taková konzerva, stejný princip, kdyžtak do jde ze stříkačky. ale obě věci jsou velmi chutné a voňavé a kočička se často rychle chytne. Ale je potřeba mrknout i na hydrataci a případně ji ovlažit nějakou kapačkou. A zkontrolovat játra.

Myslíte Calopet gel? Ten jsem dnes poslala přítele koupit. Jsem ale na trní. To opravdu bude stačit deset granulí a lžička nějaké energetické bomby? Z toho přece nedostane živiny, jen energii. Děsí mě ta uváděná doba působení nežádoucích účinků těch prášku,7 až 45 dnů je šílené. A prášky brala jen 2 dny, chjo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.11.2017 21:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Luu napsal(a):
Myslíte Calopet gel? Ten jsem dnes poslala přítele koupit. Jsem ale na trní. To opravdu bude stačit deset granulí a lžička nějaké energetické bomby? Z toho přece nedostane živiny, jen energii. Děsí mě ta uváděná doba působení nežádoucích účinků těch prášku,7 až 45 dnů je šílené. A prášky brala jen 2 dny, chjo.

V calopetu jsou energie i živiny. fakt se toho nebojte. ono jde o to, že kočka zesláblá hladem tuplem nezačne žrát. kočka, který je špatně z hladu, taky ne. jim se hrozně rychle scvrkává žaludek. tak je potřeba je vždycky naučit zase žrát.

45 dní to trvat pravděpodobně nebude.

28.11.2017 21:54
Luu

XXX.XXX.3.56

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V calopetu jsou energie i živiny. fakt se toho nebojte. ono jde o to, že kočka zesláblá hladem tuplem nezačne žrát. kočka, který je špatně z hladu, taky ne. jim se hrozně rychle scvrkává žaludek. tak je potřeba je vždycky naučit zase žrát.

45 dní to trvat pravděpodobně nebude.

To doufám. Trochu mě uklidňujete, děkuji. Jsem úplně roztřepaná. Počítala jsem, že když měla dohromady jen 4 prášky, tak by se to mohlo upravit za pár dnů. (Jinak co jsem ještě nenapsala, nechtěla jsem diskutující mást, ale čím dál víc ve mě roste hněv, tak se podělím – ty prášky byly předepsané zbytečně, byla to špatná diagnóza. Až pak se udělaly testy a ukázalo se, že kočička hubne, protože je FIV pozitivní. Takže hubené kočce s FIV zcela zbytečně přitížím práškama, po kterých nežere. Ach jo.).

28.11.2017 22:22
Luu

XXX.XXX.3.56

A ještě jeden přidružený dotaz. Jediné, na co zabírá a co baští spolehlivě, je šunka. Používám kousky (třeba 2 x 2 cm) na otestování jejího apetitu. Když to baští, mám chuť jí dát kousků víc. Ale nechci jí zase přitížit. Máte někdo tip, kolik kousků šunky v naší situaci použít? Děkuji.

28.11.2017 22:58
rapotacka11

XXX.XXX.32.126

Syrové maso odmítá ?

28.11.2017 23:01
Luu

XXX.XXX.3.56

rapotacka11 napsal(a):
Syrové maso odmítá ?

To nikdy neměla. Ale chci zkusit, už je v mrazáku.

28.11.2017 23:13
rapotacka11

XXX.XXX.32.126

Proč jste ho nedala hned a čerstvé ?

28.11.2017 23:14
Luu

XXX.XXX.3.56

Má se přemrazit, ne? Aspoň to jsem se dočetla zase jinde.

28.11.2017 23:34
rapotacka11

XXX.XXX.32.126

Maso z masny dávám léta syrové.
Všechny druhy masa.
Hovězí, vepřové drůbež, ryby.
Naše mražené odmítaly.
Rozmrazením vytekla šťáva...nechutnalo.
Kočka maso potřebuje !

28.11.2017 23:35
Luu

XXX.XXX.3.56

rapotacka11 napsal(a):
Maso z masny dávám léta syrové.
Všechny druhy masa.
Hovězí, vepřové drůbež, ryby.
Naše mražené odmítaly.
Rozmrazením vytekla šťáva...nechutnalo.
Kočka maso potřebuje !

Hmm, tak uvidíme, no. Každopádně děkuji za tip.

28.11.2017 23:36
rapotacka11

XXX.XXX.32.126

Není zač.
Co uvidíte ?
Starala bych se, aby kočce chutnalo.
Zvlášť když je nemocná.

To ji máte z útulku ?
(nebo kde tu nemoc chytla ?).

28.11.2017 23:40
Luu

XXX.XXX.3.56

rapotacka11 napsal(a):
Není zač.
Co uvidíte ?
Starala bych se, aby kočce chutnalo.
Zvlášť když je nemocná.

To ji máte z útulku ?
(nebo kde tu nemoc chytla ?).

Uvidíme, jak se bude tvářit na to rozmrazené, když už v mrazáku je. Když se jí líbit nebude, zkusím nemražené.
Z útulku není (a tam je snad testují). Ale přišla k nám už dospělá od kolegyně, mohla si to už přinést. Ale obávám se, že ji nakazila nějaká tulačka z blízké zahrádkářské kolonie. Ona může ven, ale nikde se daleko necourá, jen se tak jednou denně na pár minut opatrně plíží zkontrolovat blízké okolí. Ale holt to asi stačilo, jednou se potkala s kým neměla. Teď už ji ven samozřejmě nepouštím.

29.11.2017 00:37
rapotacka11

XXX.XXX.32.126

Nevím, zda je testují.
Chodila sem paní, její kocour si to
donesl z útulku.
(velká koncentrace koček, podmínky asi všelijaké, chybí peníze)
Tak držím palce ať je jí brzy lépe.
Nabídněte ji maso i při vaření
i vařené můžete zkusit.
A to syrové.

29.11.2017 00:44
rapotacka11

XXX.XXX.32.126

Luu napsal(a):
A ještě jeden přidružený dotaz. Jediné, na co zabírá a co baští spolehlivě, je šunka. Používám kousky (třeba 2 x 2 cm) na otestování jejího apetitu. Když to baští, mám chuť jí dát kousků víc. Ale nechci jí zase přitížit. Máte někdo tip, kolik kousků šunky v naší situaci použít? Děkuji.

Asi bych jí to dala.
Byla bych ráda, že žere.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2017 07:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zkus cokoliv - maso syrové, vařené, pečené, rozmixované s přílohou (včera jsem mixla pečené kuře včetně výpeku s rýží a jak si pošmákla i vegetariánka Matýsková), nemocnému psu jsem mixovala ve velkém a cokoliv (kuřecí vepřové, jazyky srdce, játra, brambory batáty, nudle zeleninu, někdy jsem i smetanu přidala...s vývarem či výpekem), přiměřené konzistence
Zkus i sladké - ušlehat šlehačku třeba s glukopurem
já mixovala pribiňák+šlehačka+květový pyl (+droždí + mořská řasa...to má být, bez toho pribiňáku, rozežrávadlo)

samozřejmě calopetka, byly dny, kdy pes nic jiného nesežral...

s tou šunkou je kapku problém - sůl
samozřejmě je priorita aby jedla, ale určitě bych zkoušela prostě vše.

29.11.2017 09:46
Luu

XXX.XXX.3.56

Moc děkuji všem za rady. Budeme holt zkoušet všechno. Calopet má teda konzistenci jako lepidlo a pranic se jí nelíbí. To jsme do ní dostali jen s tou šunkou, no. Jinak třeba tip pro další – je větší pravděpodobnost, že něco zbaští, když ji to zaujme – granulky k ní cvrnkám, kousky masa hážu z výšky. Přece jen mají kočky instinkt ulovit, co se hýbe. Miska je nuda.

29.11.2017 10:19
lavacca

XXX.XXX.218.25

Luu napsal(a):
Moc děkuji všem za rady. Budeme holt zkoušet všechno. Calopet má teda konzistenci jako lepidlo a pranic se jí nelíbí. To jsme do ní dostali jen s tou šunkou, no. Jinak třeba tip pro další – je větší pravděpodobnost, že něco zbaští, když ji to zaujme – granulky k ní cvrnkám, kousky masa hážu z výšky. Přece jen mají kočky instinkt ulovit, co se hýbe. Miska je nuda.

Calopetka je super, dost mi pomohla u feny po zánětu dělohy, kdy ze začátku nechtěla nic jiného.

Zkoušejte cokoli - teď bych na rozjedení dala i tu šunku. Co masové konzervičky? U nás jede Animonda Carny Ocean, Ontario 95g - jsou to vysloveně kousky masa. Milují je naše všechny kočky (10 mňoukalů). Paté už nevezmou všechny, to kupuju Animondu Carny a Nuevo. Plus maso.
Hovezí, vepřové, drůbež. Ryby mi vezmou v konzervě, syrové málokdy.

29.11.2017 10:19
lavacca

XXX.XXX.218.25

Jo, jinak Calopetku mi taky sama moc žrát nechtěla, vždy jsem ji to mázla prstem na patro - musela to tak slízat a to už nijak neplivala. ;).

29.11.2017 10:47
Luu

XXX.XXX.3.56

lavacca napsal(a):
Calopetka je super, dost mi pomohla u feny po zánětu dělohy, kdy ze začátku nechtěla nic jiného.

Zkoušejte cokoli - teď bych na rozjedení dala i tu šunku. Co masové konzervičky? U nás jede Animonda Carny Ocean, Ontario 95g - jsou to vysloveně kousky masa. Milují je naše všechny kočky (10 mňoukalů). Paté už nevezmou všechny, to kupuju Animondu Carny a Nuevo. Plus maso.
Hovezí, vepřové, drůbež. Ryby mi vezmou v konzervě, syrové málokdy.

Standardně vždy měla (a má) pořád v misce granule Taste of the Wild, jako pamlsek dostávala pár granulek Orijen nebo N&D a každý večer 50 g konzervy Animonda Carny, sem tam prostřídaná nějakou lepšejší kapsičkou. Nikdy nebyla vybíravá, dřív byla krmena všelijak. Teď ohrnuje nos nad tunákem s kalamáry. :(.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2017 15:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Calopet je dobré namáznout na packu, olíže se.

29.11.2017 18:14
Luu

XXX.XXX.3.56

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Calopet je dobré namáznout na packu, olíže se.

Výborný tip, děkuji. Dáma se tvářila náležitě nakvašeně, ale účinné to bylo.

29.11.2017 18:33
rapotacka11

XXX.XXX.32.170

Luu napsal(a):
Standardně vždy měla (a má) pořád v misce granule Taste of the Wild, jako pamlsek dostávala pár granulek Orijen nebo N&D a každý večer 50 g konzervy Animonda Carny, sem tam prostřídaná nějakou lepšejší kapsičkou. Nikdy nebyla vybíravá, dřív byla krmena všelijak. Teď ohrnuje nos nad tunákem s kalamáry. :(.

Maso !

1.12.2017 10:35
Acamar

XXX.XXX.57.109

Nechutenství je fakt problém My jsme vzali dvě kočky z útulku, obě s FeLV, starší kočka už bohužel nemoci podlehla (měla ji už rozjetou při příchodu k nám a chvíli trvalo, než jsme to zjistili). A do ní také byl velký boj něco nacpat, hlavně v těch posledních stádiích to byl děs. Vypadalo to přesně jak píšete že u vás po těch lécích - pár granulek za den, čtvrt porce konzervy...když jsem se jeden den radovala, že pěkně pojedla, druhý den pak nesnědla téměř nic
Někdy se chytla na kousek masa nebo rybího filé podušeného na másle (syrové jsem se bála dávat, když je snížená imunita), docela měla ráda takové ty tekuté snacky pro kočky, kysanou smetanu, no a tu šunku jako u vás moc jsem to neřešila, když nic jiného nechtěla, dostala aspoň kousek šunky. Výživové a vitamínové pasty jsem také musela mazat na packu (nechtěla), stříkačku s glukopurem občas...jo a taky se docela chytala na dreamies pamlsky.
Musela jsem hodně slevit ze svých představ o kočičí stravě

1.12.2017 14:15
Luu

XXX.XXX.174.11

Acamar napsal(a):
Nechutenství je fakt problém My jsme vzali dvě kočky z útulku, obě s FeLV, starší kočka už bohužel nemoci podlehla (měla ji už rozjetou při příchodu k nám a chvíli trvalo, než jsme to zjistili). A do ní také byl velký boj něco nacpat, hlavně v těch posledních stádiích to byl děs. Vypadalo to přesně jak píšete že u vás po těch lécích - pár granulek za den, čtvrt porce konzervy...když jsem se jeden den radovala, že pěkně pojedla, druhý den pak nesnědla téměř nic
Někdy se chytla na kousek masa nebo rybího filé podušeného na másle (syrové jsem se bála dávat, když je snížená imunita), docela měla ráda takové ty tekuté snacky pro kočky, kysanou smetanu, no a tu šunku jako u vás moc jsem to neřešila, když nic jiného nechtěla, dostala aspoň kousek šunky. Výživové a vitamínové pasty jsem také musela mazat na packu (nechtěla), stříkačku s glukopurem občas...jo a taky se docela chytala na dreamies pamlsky.
Musela jsem hodně slevit ze svých představ o kočičí stravě

Děkuji za příspěvek. Pomáhá sdílet s někým podobný problém. S tím testováním na FIV/FeLV asi záleží jak který útulek. Ono je to fakt drahé a u FIV jsem se dočetla, že ji má "jen" asi 6 % populace. Ale zas kočky z ulice, které mezi sebou kolikrát doslova bojují, jsou nejrizikovější kategorie, a i pak v útulku to můžou snadno roznést dál. Určitě by se proto mělo testovat, ale kde na to brát, no. Holt vyhlédnutou kočku z útulku si nechat otestovat.
Jinak k tomu slevení z představ o kočičí stravě... Největší porci něčeho najednou nám snědla jeleního masa z guláše od kolegy, koření, nekoření, ehm. Stejně tak si dala víc kousíčků kuřecího z našeho rizota než samotného pro ni trochu podušeného s máslem. Ze syrového jsem taky nakonec ještě cukla. Náhoda je blbec, zrovna v tom něco bude a kočka s FIV to neustojí. Ale snad už se víc rozjídá (ŤUK, ŤUK), včera a předevčírem snědla najednou 40 g konzervy. Holt budeme dál zkoušet. Ledviny, játra, vše má v pořádku. Můžu se zeptat, jak dlouho u vás po diagnóze kočička žila/žije? Děkuji.

1.12.2017 16:15
rapotacka11

XXX.XXX.32.209

U koček z ulice jsem se s tím u nás v okolí nesetkala,
tuláků tu je dost i kolonie...
Slyšela jsem to o kočkách z přeplněných útulků.

1.12.2017 16:16
rapotacka11

XXX.XXX.32.209

To nejlepší, co jí můžete poskytnout
a vy jste se cukla ?

1.12.2017 16:17
rapotacka11

XXX.XXX.32.209

Tak to se milovaná má...

1.12.2017 16:32
Acamar

XXX.XXX.29.135

Luu napsal(a):
Děkuji za příspěvek. Pomáhá sdílet s někým podobný problém. S tím testováním na FIV/FeLV asi záleží jak který útulek. Ono je to fakt drahé a u FIV jsem se dočetla, že ji má "jen" asi 6 % populace. Ale zas kočky z ulice, které mezi sebou kolikrát doslova bojují, jsou nejrizikovější kategorie, a i pak v útulku to můžou snadno roznést dál. Určitě by se proto mělo testovat, ale kde na to brát, no. Holt vyhlédnutou kočku z útulku si nechat otestovat.
Jinak k tomu slevení z představ o kočičí stravě... Největší porci něčeho najednou nám snědla jeleního masa z guláše od kolegy, koření, nekoření, ehm. Stejně tak si dala víc kousíčků kuřecího z našeho rizota než samotného pro ni trochu podušeného s máslem. Ze syrového jsem taky nakonec ještě cukla. Náhoda je blbec, zrovna v tom něco bude a kočka s FIV to neustojí. Ale snad už se víc rozjídá (ŤUK, ŤUK), včera a předevčírem snědla najednou 40 g konzervy. Holt budeme dál zkoušet. Ledviny, játra, vše má v pořádku. Můžu se zeptat, jak dlouho u vás po diagnóze kočička žila/žije? Děkuji.

Máte pravdu, je to otázka peněz a taky asi možností daného útulku mít oddělené prostory pro nemocné kočky, karanténu atd.
Mně to bylo pak už jedno, jestli jí lidské jídlo, hlavně ať něco jí. Ledviny i játra taky byly OK, tak jsem to fakt neřešila.
U nás ta diagnoza přišla bohužel hodně pozdě, její nechutenství jsme přičítali problémům se zoubky a dásněmi (což je průvodní jev, nevěděla jsem to). Takže to trvalo jen pár dní.
Ale druhá kočenka je pozitivní na virus taktéž a je zatím po 2 roky bez větších problémů. Je to individuální.
Držím palce, ať u vás kočička zabojuje a z nechutenství se brzy dostane. Ony ty léky dovedou rozhodit.

1.12.2017 16:34
Acamar

XXX.XXX.29.135

rapotacka11 napsal(a):
To nejlepší, co jí můžete poskytnout
a vy jste se cukla ?

Maso samozřejmě mohou i takto nemocné kočky, jen se uvádí, že je lépe maso aspoň chvíli tepelně upravit, aby se předešlo riziku případné nákazy, kterou by kočka s imunitou zničenou nemocí nemusela zvládnout. Je to na osobním rozhodnutí, zda to risknout. Já jsem raději obvařovala atd.

1.12.2017 19:49
Luu

XXX.XXX.3.56

Acamar napsal(a):
Maso samozřejmě mohou i takto nemocné kočky, jen se uvádí, že je lépe maso aspoň chvíli tepelně upravit, aby se předešlo riziku případné nákazy, kterou by kočka s imunitou zničenou nemocí nemusela zvládnout. Je to na osobním rozhodnutí, zda to risknout. Já jsem raději obvařovala atd.

Ano, tak to dělám, aspoň chvíli tepelně upravím.

1.12.2017 21:24
Luu

XXX.XXX.3.56

Acamar napsal(a):
Máte pravdu, je to otázka peněz a taky asi možností daného útulku mít oddělené prostory pro nemocné kočky, karanténu atd.
Mně to bylo pak už jedno, jestli jí lidské jídlo, hlavně ať něco jí. Ledviny i játra taky byly OK, tak jsem to fakt neřešila.
U nás ta diagnoza přišla bohužel hodně pozdě, její nechutenství jsme přičítali problémům se zoubky a dásněmi (což je průvodní jev, nevěděla jsem to). Takže to trvalo jen pár dní.
Ale druhá kočenka je pozitivní na virus taktéž a je zatím po 2 roky bez větších problémů. Je to individuální.
Držím palce, ať u vás kočička zabojuje a z nechutenství se brzy dostane. Ony ty léky dovedou rozhodit.

Moc děkuji. Ať je vaše kočička fit ještě hodně dalších let. Zrovna si hledám informace ohledně zánětů dásní, zubů... Protože jak píšete, k FIV to bohužel patří. Při běžných prohlídkách jí tlamku vždy zběžně prohlédnou a ani jeden ze dvou veterinářů tam nikdy neuviděl problém, zápach z tlamy taky žádný. Ale teď ten týden, co moc nežere, jsem si všimla, že když už baští nějaké předložené granulky, vykapávají jí sliny a některou granuli jen rozkouše, ale zase jí vypadne. A dnes z talířku vylizovala šťávu, ale kousky masa přešla. Asi mi nezbude, než ještě zavolat na veterinu a asi tam s ní znova sjet. Byť ji teď strašně nerada vystavuji stresu a venkovnímu prostředí, navíc v čekárně u doktora... Když se nad tím zamyslím, je možné, že řekněme v posledním roce pomaleji mizely granule z misky..., takže by se tam mohl rozbíhat zánět. Ale žádné slintání u granulí nebylo a masa snědla vždy celou porci až do té epizody s prášky. To přece nemůže být náhoda. Achjo, jak jsem se radovala, že se rozežírá, teď zase většinu nechala.

3.12.2017 20:09
Acamar

XXX.XXX.29.135

Luu napsal(a):
Moc děkuji. Ať je vaše kočička fit ještě hodně dalších let. Zrovna si hledám informace ohledně zánětů dásní, zubů... Protože jak píšete, k FIV to bohužel patří. Při běžných prohlídkách jí tlamku vždy zběžně prohlédnou a ani jeden ze dvou veterinářů tam nikdy neuviděl problém, zápach z tlamy taky žádný. Ale teď ten týden, co moc nežere, jsem si všimla, že když už baští nějaké předložené granulky, vykapávají jí sliny a některou granuli jen rozkouše, ale zase jí vypadne. A dnes z talířku vylizovala šťávu, ale kousky masa přešla. Asi mi nezbude, než ještě zavolat na veterinu a asi tam s ní znova sjet. Byť ji teď strašně nerada vystavuji stresu a venkovnímu prostředí, navíc v čekárně u doktora... Když se nad tím zamyslím, je možné, že řekněme v posledním roce pomaleji mizely granule z misky..., takže by se tam mohl rozbíhat zánět. Ale žádné slintání u granulí nebylo a masa snědla vždy celou porci až do té epizody s prášky. To přece nemůže být náhoda. Achjo, jak jsem se radovala, že se rozežírá, teď zase většinu nechala.

Taky děkuji. S tím zánětem dásní - u nás to bylo hodně vidět na těch dásních, že jsou zarudlé kolem zubů a bylo cítit z tlamy celkem dost.
To slinění bylo. Jinak ale tyhle věci jakože vypadávají granule z tlamy, vylizování jen šťávy a zbytek nechaný atd., to dělala i naše zdravá kočka. Tak třeba to bude u vás s dásněmi v pořádku, když ani vet žádný problém neviděl, třeba je to v rámci té reakce na prášky...
Ono to stejně není moc řešitelné, pokud ten zánět je spojený s vlastně neléčitelnou nemocí tak vet stejně moc nepomůže, nám nabízeli jen v případě větších problémů (kočka viditelně nejí, protože jí kousání bolí) sérii ATB injekcí, ale vet rovnou řekl, že to nevyléčí, jen na chvíli zklidní ap. Tak kdoví, jestli má jen kvůli tomuto smysl ji brát na veterinu (taky nám tam jednou ta druhá nemocná chytla pěknou rýmu)...
A jak je na tom kočička teď s apetitem, je to už lepší?

3.12.2017 20:45
Luu

XXX.XXX.3.56

Acamar napsal(a):
Taky děkuji. S tím zánětem dásní - u nás to bylo hodně vidět na těch dásních, že jsou zarudlé kolem zubů a bylo cítit z tlamy celkem dost.
To slinění bylo. Jinak ale tyhle věci jakože vypadávají granule z tlamy, vylizování jen šťávy a zbytek nechaný atd., to dělala i naše zdravá kočka. Tak třeba to bude u vás s dásněmi v pořádku, když ani vet žádný problém neviděl, třeba je to v rámci té reakce na prášky...
Ono to stejně není moc řešitelné, pokud ten zánět je spojený s vlastně neléčitelnou nemocí tak vet stejně moc nepomůže, nám nabízeli jen v případě větších problémů (kočka viditelně nejí, protože jí kousání bolí) sérii ATB injekcí, ale vet rovnou řekl, že to nevyléčí, jen na chvíli zklidní ap. Tak kdoví, jestli má jen kvůli tomuto smysl ji brát na veterinu (taky nám tam jednou ta druhá nemocná chytla pěknou rýmu)...
A jak je na tom kočička teď s apetitem, je to už lepší?

Tak jsme na veterině nakonec byly ještě dneska. Jak jsem každý den doufala, že už se to zlepší, tak včera se to se žraním ještě zhoršilo. Granuli si nevzala ani jednu, dala si trochu tvarohu a jen trochu olízala tekutých věcí a ráno dokonce zvracela. Na veterině mi vlastně potvrdili, co jsem si už bohužel sama myslela.. Že tohle už není jen po prášcích, že to už je kvůli FIV. Ty prášky jí přitížily, ale ve stejném stavu by byla třeba o několik týdnů později. Zuby a dásně má teda v pořádku. To jsem chtěla vědět, aby ji něco nebolelo. Mladá doktorka se trochu přimluvila u starší, ať to s kočkou ještě zkusí, takže jí dala injekce a domů jsme nafasovali speciální paštiku. Když to nebude jíst sama, tak po malých porcích stříkačkou. A zítra se přijít ukázat, jestli to má nějaký efekt. Prognóza každopádně špatná, no. (Mimochodem v čekárně se se mnou dala do řeči paní, které prý před rokem odešel kocourek na FeLV. Hnusné nemoci.).

4.12.2017 08:31
Acamar

XXX.XXX.57.109

Tak to je mi moc líto také jsme měli kdysi sousedku, která si vzala z ulice kočku s FIV na dožití, podařilo se jí kočku rozjíst a udržet ještě asi rok a půl, a to když si ji brala, byla už v dost zdevastovaném stavu, vyhublá, skoro bezzubá, uslintaná... Tak uvidíte, třeba je to jen nějaký momentální propad, vyvolaný těmi zbytečnými léky a ještě se "chytne".
Držím pěsti máte, pravdu, jsou to hnusné nemoci a je smutné koukat, jak domácí miláček chřadne.

4.12.2017 18:28
Luu

XXX.XXX.3.56

Acamar napsal(a):
Tak to je mi moc líto také jsme měli kdysi sousedku, která si vzala z ulice kočku s FIV na dožití, podařilo se jí kočku rozjíst a udržet ještě asi rok a půl, a to když si ji brala, byla už v dost zdevastovaném stavu, vyhublá, skoro bezzubá, uslintaná... Tak uvidíte, třeba je to jen nějaký momentální propad, vyvolaný těmi zbytečnými léky a ještě se "chytne".
Držím pěsti máte, pravdu, jsou to hnusné nemoci a je smutné koukat, jak domácí miláček chřadne.

Tak kočičce se po injekcích viditelně udělalo líp. Večer byla živější, přes noc dokonce vylízala talířky s masíčky a ráno docela ochotně zbaštila několik lžiček kočičí paštiky. Úplně pookřála. Zjevně to tedy pomohlo, tak jí dnes dali dalších pár včeliček a nafasovali jsme na týden antibiotické kapky. Za týden mám zavolat, jak to vypadá. Teď teda už tak ochotně zase nebaští, ale tak uvidíme, no, jak se to vyvine. Prostě pro ni uděláme maximum možného. Pokud nemá bolesti, děkuji za každý další den.

5.12.2017 06:26
888

XXX.XXX.25.25

Napište jak to dopadlo?

6.1.2018 21:40
Luu

XXX.XXX.3.56

Tak mám bohužel už jen smutnou zprávu, naše kočička už není. Byla to nejlepší a nejmilovanější kočka na světě. Cítím ale potřebu podělit se s ostatnímu o zkušenost. Třeba to někomu v něčem pomůže. Nakonec je to celkem dlouhé a chtělo to vhodnější nadpis, vytvořila jsem proto nové vlákno: https://www.ifauna.cz/kocky/diskuse/detail/3424344/nechutenstvi-fiv-kocici-aids.

Přidejte reakci

Přidat smajlík