Strach z kastrace kočičky

Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
14.3.2023 01:59
Kristy9595

XXX.XXX.44.122

Dobrý den,
Ve čtvrtek 16.3. Jdu s mojí 10ti měsíční kočičkou na kastraci a nemůžu už skoro 3 noc spát jaký z toho mám strach :( moc si to beru je to jako moje dítě. Jak dlouho trvá než se rána zatáhne? Jak jste zvladli aby neskakali do výšek atd? Máme doma doslova hřiště pro ně na zdech máme poličky pro ně a rádi na ně chodí, skrabadlo atd... Jak ji udrzim při zemi aby se něco nestalo? A do toho mám ještě kocoura tak mám strach aby jí to neolizal řekněte prosím vaše zkušenosti

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.3.2023 05:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den, mám zkušenost jen s kocourkem, další den po kastraci byl jako fík. Nejvíc ve stresu jsem byla já. Vím, že u kočiček je to trošku složitější. Ale jsem presvedcená, že ani kočička není hloupá, cití, že není úplně v pořádku.
Hlavně doporučení - nechte ji po návratu v přepravce, nebude se vám zbytečně motat po bytě. Třeba půl hodinky.
A věřte - všechno dobře dopadne

14.3.2023 06:32
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

Kristy
Po zákroku, ještě připomeňte píchnutí injekci
proti bolesti.
Doma ji mějte oddělenou od druhé kočky,
dokud nebude zcela probuzená a mějte ji pod
dohledem!
Nám dr. ránu ošetřil "stříbrným" sprejem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.3.2023 07:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já osobně jsem si tenkrát na kastraci koček brala dva dny dovču a potom byl víkend, měly jsme se spolubydlící doma kočky dvě, obě šly ve stejný den na stejnou kliniku a spolubydlící volno nedostala, takže jsem je hlídala já. Její kočka byla divoch oproti mé ragdollce, takže jsme se bály aby si něco neudělala, když bychom byly v práci. Jinak hojení proběhlo dobře, obě teda tenkrát dostaly košilky, které jsem jim nechávala na noc, přes den jsem je měla na očích.
Bohužel jsme je tenkrát dostaly domů ještě zcela neprobrané! Správně byste měla dostat kočičku už plně při vědomí, aby se vědělo, že je v pořádku. To jsem tenkrát nevěděla.
Počítejte s tím, že kočka bude po narkóze malátná, té naší se motaly nožičky, a počůrala se...
Většinu prvních dvou dnů prospala, potom byla aktivní jako běžně. Nějak si nevybavuju, že by měly kočky první den, dva tendence někde lítat a skákat, ale já mám ragdolla a ta ty tendence moc nemá ani běžně .
Každopádně, kdyby se vám doma cokoliv nezdálo, je asi lepší vždycky zavolat na veterinu a optat se, jestli je situace ok. Hlavně buďte v klidu. Mně bylo koček strašně líto první den, ale myslím si, že ten stres z vás vycítí a ničemu to nepomůže.

14.3.2023 07:45
viu

XXX.XXX.101.74

Oddělte ji od kocoura, ať je v klidu. Já jsem ani jednu nikam nezavírala. Dokud je to bolelo, polehávaly i bez dozoru :)
Dokonce jednou šla kočka i kocour najednou a Mia už byla na škrabadle, zatím co kocour "marodil" týden. Dokonce jsem chudáka táhla na kontrolu 😇 sám neskočil ani na gauč.stál a koukal. Nechal se nosit.
Potom si muž zlomil nohu a ten pohled jsem poznala okamžitě 🤣
Snažte se být v klidu.

14.3.2023 08:18
kometa

XXX.XXX.224.101

viu napsal(a):
Oddělte ji od kocoura, ať je v klidu. Já jsem ani jednu nikam nezavírala. Dokud je to bolelo, polehávaly i bez dozoru :)
Dokonce jednou šla kočka i kocour najednou a Mia už byla na škrabadle, zatím co kocour "marodil" týden. Dokonce jsem chudáka táhla na kontrolu 😇 sám neskočil ani na gauč.stál a koukal. Nechal se nosit.
Potom si muž zlomil nohu a ten pohled jsem poznala okamžitě 🤣
Snažte se být v klidu.

Že by chlapi? Kam se hrabe rýmička!

14.3.2023 14:21
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrý den, mám zkušenost jen s kocourkem, další den po kastraci byl jako fík. Nejvíc ve stresu jsem byla já. Vím, že u kočiček je to trošku složitější. Ale jsem presvedcená, že ani kočička není hloupá, cití, že není úplně v pořádku.
Hlavně doporučení - nechte ji po návratu v přepravce, nebude se vám zbytečně motat po bytě. Třeba půl hodinky.
A věřte - všechno dobře dopadne

Děkuji za doporučení nechám ji teda v přepravce nějakou chvíli :) a děkuji za povzbuzení :)

14.3.2023 14:22
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

rapotacka11 napsal(a):
Kristy
Po zákroku, ještě připomeňte píchnutí injekci
proti bolesti.
Doma ji mějte oddělenou od druhé kočky,
dokud nebude zcela probuzená a mějte ji pod
dohledem!
Nám dr. ránu ošetřil "stříbrným" sprejem.

O tomto spreji sem četla na internetu že je to dobrá věc tak doufám že ji to taky striknou. Nebude to ode mě znít drze když řeknu o injekci proti bolesti?

14.3.2023 14:29
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já osobně jsem si tenkrát na kastraci koček brala dva dny dovču a potom byl víkend, měly jsme se spolubydlící doma kočky dvě, obě šly ve stejný den na stejnou kliniku a spolubydlící volno nedostala, takže jsem je hlídala já. Její kočka byla divoch oproti mé ragdollce, takže jsme se bály aby si něco neudělala, když bychom byly v práci. Jinak hojení proběhlo dobře, obě teda tenkrát dostaly košilky, které jsem jim nechávala na noc, přes den jsem je měla na očích.
Bohužel jsme je tenkrát dostaly domů ještě zcela neprobrané! Správně byste měla dostat kočičku už plně při vědomí, aby se vědělo, že je v pořádku. To jsem tenkrát nevěděla.
Počítejte s tím, že kočka bude po narkóze malátná, té naší se motaly nožičky, a počůrala se...
Většinu prvních dvou dnů prospala, potom byla aktivní jako běžně. Nějak si nevybavuju, že by měly kočky první den, dva tendence někde lítat a skákat, ale já mám ragdolla a ta ty tendence moc nemá ani běžně .
Každopádně, kdyby se vám doma cokoliv nezdálo, je asi lepší vždycky zavolat na veterinu a optat se, jestli je situace ok. Hlavně buďte v klidu. Mně bylo koček strašně líto první den, ale myslím si, že ten stres z vás vycítí a ničemu to nepomůže.

Děkuji za váš příběh :)
Každopádně díky takovým komentářům jako je ten váš se mi hned trochu ulevilo :) první den mě jí bude fakt líto ale budu se snažit aby to měla co nejpříjemnější :) a je pravda že kocour když sme byli u stejné doktorky tak nám ho vzali ráno o půl 9 a jela jsem pro něj až ve 3 odpoledne protože chtěli aby byl probuzeny až si ho převezmu tak asi bude dobrá paní doktorka ke které chodíme. Kocour byl v pohodě ale přece jen u té kočičky mám větší strach vzhledem k tomu že je to jiné než u kocouru :/ každopádně ještě jednou moc děkuji

14.3.2023 14:34
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

viu napsal(a):
Oddělte ji od kocoura, ať je v klidu. Já jsem ani jednu nikam nezavírala. Dokud je to bolelo, polehávaly i bez dozoru :)
Dokonce jednou šla kočka i kocour najednou a Mia už byla na škrabadle, zatím co kocour "marodil" týden. Dokonce jsem chudáka táhla na kontrolu 😇 sám neskočil ani na gauč.stál a koukal. Nechal se nosit.
Potom si muž zlomil nohu a ten pohled jsem poznala okamžitě 🤣
Snažte se být v klidu.

Ono i v reálném životě jsou ženy odolnější než muži 😁 každopádně máte pravdu musím se snažit být v klidu a všechno bude v pohodě 😊 naštěstí máme dvoupatrový dům a nahoře s mými rodiči může být kocour a se mnou dole může být kočička a v klidu v tichu se tu může zotavit a budu na ni dávat pozor protože tu pracuji z domu na počítači. Děkuji za Vaši hezkou zprávu 😊

14.3.2023 14:42
Buggyra

XXX.XXX.198.226

Kristy9595 napsal(a):
O tomto spreji sem četla na internetu že je to dobrá věc tak doufám že ji to taky striknou. Nebude to ode mě znít drze když řeknu o injekci proti bolesti?

Prostě slušně poprosíte, že jste slyšela, že to je pro kočku příjemnější, a že byste si přála, aby jí tu injekci dali. Nebude to drzé, jste klient, prostě požádáte o službu - no a samozřejmě za ni zaplatíte

14.3.2023 15:03
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

Normální doktor to píchne sám.
Ovšem může zapomenout.
Započítali mi ji, jen jsem se zeptala
zda už ji má ... zapomněli jí to píchnout.
Hned to napravili.
Esi vám to připadá jako drzost, tak nechte kočku
s rozřezaným, vykuchaným břichem trpět.
Je to hezký, nezapomenutelný.
Snad bolestí nepojde ....
Zavolejte jim třeba hned a bavte se s nimi o tom !!!

14.3.2023 15:14
kometa

XXX.XXX.224.101

Kristy9595 napsal(a):
O tomto spreji sem četla na internetu že je to dobrá věc tak doufám že ji to taky striknou. Nebude to ode mě znít drze když řeknu o injekci proti bolesti?

Tu by měl vet dát automaticky. Je to standardní postup.

14.3.2023 16:34
hmn_

XXX.XXX.42.238

kometa napsal(a):
Tu by měl vet dát automaticky. Je to standardní postup.

přesně tak
ale není od věci se ujistit

probírající se kočku je třeba hlídat, ať někam nespadne, i třeba ať neusne v misce s vodou, taky se mi u jedné stalo
to hojení bude individuální o kočce ale i o vetovi, kde řeže, jak velkou ránu spáchá, jak zašije
poslední kastrovaná holka Terezka - vyspala se v domácí kleci, pak zjistila, že má límec a že se jí to vůbec nelíbí, tak jsem ji pustila z klece, sundala límec. Terinka se přestala čílit, vesele odběhla ke gauči, vyskočila na své místečko, usnula.....a když se vzbudila šla lovit mouchy na okno....a tím byla veškerá kastrace zapomenuta, kočka byla zcela normální a nebolavá.
Oproti tomu Baruška na sebe byla velice opatrná, dokonce chodila sama a dobrovolně na noc do klece, aby měla od ostatních pokoj. Jizva jí zčervenala a chvilku jsem jí to mazala. Kastrovat šla před víkendem a ještě jsem si dobírala dovolenou po+út.
A Matýsková se v noci z té klece prokousala a ráno si hezky přiklusala zvenku, mě málem omylo

14.3.2023 20:15
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

rapotacka11 napsal(a):
Normální doktor to píchne sám.
Ovšem může zapomenout.
Započítali mi ji, jen jsem se zeptala
zda už ji má ... zapomněli jí to píchnout.
Hned to napravili.
Esi vám to připadá jako drzost, tak nechte kočku
s rozřezaným, vykuchaným břichem trpět.
Je to hezký, nezapomenutelný.
Snad bolestí nepojde ....
Zavolejte jim třeba hned a bavte se s nimi o tom !!!

V tom případě si o ní řeknu, děkuji za tuto informaci. Nerada bych aby chuderka trpěla 😔

14.3.2023 20:17
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

hmn_ napsal(a):
přesně tak
ale není od věci se ujistit

probírající se kočku je třeba hlídat, ať někam nespadne, i třeba ať neusne v misce s vodou, taky se mi u jedné stalo
to hojení bude individuální o kočce ale i o vetovi, kde řeže, jak velkou ránu spáchá, jak zašije
poslední kastrovaná holka Terezka - vyspala se v domácí kleci, pak zjistila, že má límec a že se jí to vůbec nelíbí, tak jsem ji pustila z klece, sundala límec. Terinka se přestala čílit, vesele odběhla ke gauči, vyskočila na své místečko, usnula.....a když se vzbudila šla lovit mouchy na okno....a tím byla veškerá kastrace zapomenuta, kočka byla zcela normální a nebolavá.
Oproti tomu Baruška na sebe byla velice opatrná, dokonce chodila sama a dobrovolně na noc do klece, aby měla od ostatních pokoj. Jizva jí zčervenala a chvilku jsem jí to mazala. Kastrovat šla před víkendem a ještě jsem si dobírala dovolenou po+út.
A Matýsková se v noci z té klece prokousala a ráno si hezky přiklusala zvenku, mě málem omylo

Tak doufám že to zvládne jako vaše Terezka 😊 zajímá mě čím ste jí to smazala kdyby náhodou tak ať vím co koupit kdyztak 🤔

15.3.2023 00:13
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

Když ji ránu nepostříbří tím kovovým sprejem,
který to krásně kryje - aspoň u nás to tak bylo,
tak bude nejspíš nutný tzv. pruban.
Padalo jí to. Dala jsem jí obojek a pruban
k němu přichytila, aby držel.
Límec bych kočce nedávala.

15.3.2023 07:23
kometa

XXX.XXX.224.101

Kristy9595 napsal(a):
Tak doufám že to zvládne jako vaše Terezka 😊 zajímá mě čím ste jí to smazala kdyby náhodou tak ať vím co koupit kdyztak 🤔

Já nedám dopustit na Ichtoxyl nebo Ichtamol. Mazala jsem i svou pooperační zarudlou žlučníkovou ránu.

Ale stejně jsem šla s revizí za svou kamarádkou veterinářkou.

15.3.2023 19:15
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

kometa napsal(a):
Já nedám dopustit na Ichtoxyl nebo Ichtamol. Mazala jsem i svou pooperační zarudlou žlučníkovou ránu.

Ale stejně jsem šla s revizí za svou kamarádkou veterinářkou.

Super tak děkuji za doporučení 😊

15.3.2023 19:18
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

rapotacka11 napsal(a):
Když ji ránu nepostříbří tím kovovým sprejem,
který to krásně kryje - aspoň u nás to tak bylo,
tak bude nejspíš nutný tzv. pruban.
Padalo jí to. Dala jsem jí obojek a pruban
k němu přichytila, aby držel.
Límec bych kočce nedávala.

Límec ona nebude snášet dobře to už vím teď ale ten pruban by byl dobrý, poradím se zítra až tam pojedeme s vet ona by mi nejspíš měla říct jestli použije ten sprej snad ano

15.3.2023 20:02
hmn_

XXX.XXX.42.238

upřímně žádná z mých koček holek (11) kdy neměla po kastraci nic (pruban, límec) a žádná to nikdy nepotřebovala. Jen té Terince ho dali na veterině a stejně šel pryč.
Ale teď se mi hodil u kocoura.

čím jsem mazala už netuším

15.3.2023 20:07
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

hmn_ napsal(a):
upřímně žádná z mých koček holek (11) kdy neměla po kastraci nic (pruban, límec) a žádná to nikdy nepotřebovala. Jen té Terince ho dali na veterině a stejně šel pryč.
Ale teď se mi hodil u kocoura.

čím jsem mazala už netuším

Opravdu? A uhlídala jste to aby si něco neudělali s tou ránou nebo se stehy ?

16.3.2023 10:41
deauville

XXX.XXX.46.69

Naprostá většina mladých koček (kocourů) zvládne kastraci bez problémů. Normální veterinář by Vám měl automaticky dát léky proti bolesti na prvních pár dní, ale jak už bylo řečeno výše, pokud nedá, je dobré se připomenout. Moje zkušenost: většina koček se po kastraci bez těch léků proti bolesti obešla, ale v každém případě je dobré je mít, není přípustné nechat zvíře trpět.

Ad límec: naše kočky ho taky neměly (snaha z naší strany byla, ale chyběla ochota z jejich strany ). První 2-3 dny jsem hlídala, aby si ránu nelízaly, ale pak je to nějak samo přešlo. Tohle ale bude individuální, takže límec pro jistotu doporučuju.

16.3.2023 11:28
Kristy9595

XXX.XXX.16.252

deauville napsal(a):
Naprostá většina mladých koček (kocourů) zvládne kastraci bez problémů. Normální veterinář by Vám měl automaticky dát léky proti bolesti na prvních pár dní, ale jak už bylo řečeno výše, pokud nedá, je dobré se připomenout. Moje zkušenost: většina koček se po kastraci bez těch léků proti bolesti obešla, ale v každém případě je dobré je mít, není přípustné nechat zvíře trpět.

Ad límec: naše kočky ho taky neměly (snaha z naší strany byla, ale chyběla ochota z jejich strany ). První 2-3 dny jsem hlídala, aby si ránu nelízaly, ale pak je to nějak samo přešlo. Tohle ale bude individuální, takže límec pro jistotu doporučuju.

Jsem ráda že vidím že většina kočiček to snáší dobře a zvládne dobře tak jsem hned klidnější 😊

Za chvíli tam jedu, tak límec sice dávat nebudu ale pro jistotu si ho vezmu sebou kdyby náhodou. Kočičku budu mít pod dohledem pořád tak to určitě zvládneme 😊 děkuji za váš komentář a vaši zkušenost 😊

16.3.2023 11:31
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

Co náhodou?

16.3.2023 11:48
Buggyra

XXX.XXX.198.226

rapotacka11 napsal(a):
Co náhodou?

no asi kdyby zrovna byla náhodou tahle kočka cíťa na stehy, ale necíťa na límec :-)

16.3.2023 12:51
hmn_

XXX.XXX.42.238

poslední 3 holky měly fajn šití, dvě v rovině kůže, nic nekoukalo, žádné nitky a uzlíky
třetí jako by měla šití uvnitř (ta Terinka)
krásné

16.3.2023 13:08
Kristy9595

XXX.XXX.16.252

Buggyra napsal(a):
no asi kdyby zrovna byla náhodou tahle kočka cíťa na stehy, ale necíťa na límec :-)

Ano přesně tak, jistota je jistota

16.3.2023 13:10
Kristy9595

XXX.XXX.16.252

hmn_ napsal(a):
poslední 3 holky měly fajn šití, dvě v rovině kůže, nic nekoukalo, žádné nitky a uzlíky
třetí jako by měla šití uvnitř (ta Terinka)
krásné

Tak to je super 😊 právě volala veterinářka že vše proběhlo v pohodě a že bude malá jizvicka a že si pro ni mam kolem 17-18:00 přijet tak už se na ni těším a mám radost teda že vše bez problémů 😊

16.3.2023 15:43
lesnížínka

XXX.XXX.16.82

Kastrace je pro mě vždycky stres, u kočky obvzlášť. I když vím, že je to nutnost, nemám na tohle nervy a vždy jsem totálně vynervnutá. Já už jen proto, že nesnáším doktory všeho druhu a když ho vidím, je mi mdlo. První kočka OK, tahle druhá kastrace taky operace OK, ale po narkoze to moc dobře nevypadalo, byla mimo dva dny. Břicho si nelízala, přesto se jí tam udělal nějaký ,,výpotek" Naštěstí se to zvládlo léky, tuším dostala ATB, ale jistá už si nejsem. Už si ani nevzpomenu, co mi vet říkal, proč se jí to udělalo, ale pamatuju si, že byl nějak nevrlý na mladého kolegu, co operoval.

17.3.2023 10:24
Bobča

XXX.XXX.20.192

Kristy9595 napsal(a):
Tak to je super 😊 právě volala veterinářka že vše proběhlo v pohodě a že bude malá jizvicka a že si pro ni mam kolem 17-18:00 přijet tak už se na ni těším a mám radost teda že vše bez problémů 😊

tak co,Kristy?jak je kočičce ?

17.3.2023 12:06
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

Bobča napsal(a):
tak co,Kristy?jak je kočičce ?

No v noci sem spala asi 3 hodky dohromady protože princezna nepřijímá límec ani pruban a snaží se si pořád olizovat a někdy i tahat ty stehy rána je pěkná a ona už dneska po 24h normálně si hraje a všechno 😊 dohlížím na ni co to jen jde😑

17.3.2023 21:36
lesnížínka

XXX.XXX.1.94

Kristy9595 napsal(a):
No v noci sem spala asi 3 hodky dohromady protože princezna nepřijímá límec ani pruban a snaží se si pořád olizovat a někdy i tahat ty stehy rána je pěkná a ona už dneska po 24h normálně si hraje a všechno 😊 dohlížím na ni co to jen jde😑

Nesmí si toho všímat, olizovat se a tahat za nitky. Bez pardonů bych jí natáhnula ten pruban. Pokud ji to zajímá, neuhlídáte. Stačí zdřímnout a může to skončit taky vnitřnostma na podlaze. Nechci vás strašit, ale zažila jsem to u babičky kočky. Ne osobně, nebyla jsem u toho, mamka s bráchou

17.3.2023 22:02
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

lesnížínka napsal(a):
Nesmí si toho všímat, olizovat se a tahat za nitky. Bez pardonů bych jí natáhnula ten pruban. Pokud ji to zajímá, neuhlídáte. Stačí zdřímnout a může to skončit taky vnitřnostma na podlaze. Nechci vás strašit, ale zažila jsem to u babičky kočky. Ne osobně, nebyla jsem u toho, mamka s bráchou

Toho se právě strašně bojím, nasazuji jí to furt a ona je nastvana a začne v tom panikařit a strhava to dokud se jí to nepovede snažím se spát v době když spí ona a být s ní vzhuru když je vzhuru, když čtu ty komentáře tak ty kočky si toho buď nevšímají a nebo vydrží alespoň s tím prubanem, tahle zlobilka moje ne tak i kdyby sem měla pít kafe po litrech nesmím z ní spustit oči

17.3.2023 22:17
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

U naší první kočky jsme to měli taky.
Po operaci nám ji dali ještě spící
a v prubanu., který jí sjížděl,
přivázala jsem jí ho k obojku.
Tady mi dobře posloužil, jinak bych
ho na kočku nedala - ten obojek.
U další kočky ji ošetřili tím stříbrným
sprejem a nic dalšího nebylo třeba.

Nejhorší máte za sebou, brzy bude dobře.

17.3.2023 22:52
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

rapotacka11 napsal(a):
U naší první kočky jsme to měli taky.
Po operaci nám ji dali ještě spící
a v prubanu., který jí sjížděl,
přivázala jsem jí ho k obojku.
Tady mi dobře posloužil, jinak bych
ho na kočku nedala - ten obojek.
U další kočky ji ošetřili tím stříbrným
sprejem a nic dalšího nebylo třeba.

Nejhorší máte za sebou, brzy bude dobře.

s tím obojkem sem to zkoušela taky a to taky nefunguje už ji dál nechci stresovat protože má fakt paniku z toho at ji dam cokoliv až se rána zatáhne dobře tak budu alespoň o něco klidnější protože budu vědět že se nestane něco jakože se jí ta rána rozvalí... nezvládla bych to psychicky kdyby se jí něco stalo tady ta moje to měla také ošetřené tím sprejem stříbrným, ale i přes to ji to dost lákalo. určitě to zvládneme, budu na ni i nadále dohlížet na maximum a ono den ode dne bude lepe

18.3.2023 08:25
hmn_

XXX.XXX.42.238

tak to má zašité teda dost blbě
kupa trčících nití a si myslím, že ji to dost táhne
no, vydržať, nic jiného se nedá dělat

kristy, já měla tento límec :

https://www.happyzoo.cz/ochranny-textilni-netkany-limec-kruuse-buster-pro-kocky/?gclid=Cj0KCQjwwtWgBhDhARIsAEMcxeBs4lQ6C4QLXXXXx43JQ4SRMrMsmXHM_N53euxr53-uQRntnc2UTcIaAuFoEALw_wcB

kocour měl ránu u zadku, límec se dá obrátit i podél těla a kočce nevadí - pije, žere, chodí běhá i skáče, jen se nedostane k ráně, alespoň ten můj ne.

18.3.2023 11:19
kometa

XXX.XXX.147.163

hmn_ napsal(a):
tak to má zašité teda dost blbě
kupa trčících nití a si myslím, že ji to dost táhne
no, vydržať, nic jiného se nedá dělat

kristy, já měla tento límec :

https://www.happyzoo.cz/ochranny-textilni-netkany-limec-kruuse-buster-pro-kocky/?gclid=Cj0KCQjwwtWgBhDhARIsAEMcxeBs4lQ6C4QLXXXXx43JQ4SRMrMsmXHM_N53euxr53-uQRntnc2UTcIaAuFoEALw_wcB

kocour měl ránu u zadku, límec se dá obrátit i podél těla a kočce nevadí - pije, žere, chodí běhá i skáče, jen se nedostane k ráně, alespoň ten můj ne.

Taky jsem si říkala. Takhle vypadaly první pokusy některých našich dětí na praxi. Podotýkám, že šily na mrtvých vemenech.

18.3.2023 11:27
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

hmn_ napsal(a):
tak to má zašité teda dost blbě
kupa trčících nití a si myslím, že ji to dost táhne
no, vydržať, nic jiného se nedá dělat

kristy, já měla tento límec :

https://www.happyzoo.cz/ochranny-textilni-netkany-limec-kruuse-buster-pro-kocky/?gclid=Cj0KCQjwwtWgBhDhARIsAEMcxeBs4lQ6C4QLXXXXx43JQ4SRMrMsmXHM_N53euxr53-uQRntnc2UTcIaAuFoEALw_wcB

kocour měl ránu u zadku, límec se dá obrátit i podél těla a kočce nevadí - pije, žere, chodí běhá i skáče, jen se nedostane k ráně, alespoň ten můj ne.

Úplně přesně tento límec jsme dostali u veterináře taky

máte dobrý nápad to otočit na druhou stranu to vyzkouším rozhodně ale dnes je to 3. den a vypadá to dobře do půl 4 do rána sem na ni dávala pozor pak když usnula tak sem taky usnula a od nějakých 8 od rána si ji vzala k sobě mamka moje která na ni dávala pozor do teď hned sem šla zkontrolovat ránu a vypadá to dobře ani si na to nesáhla naštěstí :)

ty trčící nite mě na tom štvou a myslím že ji taky :( tak když takhle budeme pokračovat další dny jako do teď tak to bude dobrý 3 dny se mi daří ji fakt hlídat od toho tak další dny to zvládnu určitě taky a když ne vyzkouším ten límec jak říkáte otočit na druhou stranu to bude určitě pohodlnější. :)

18.3.2023 11:35
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

18.3.2023 13:55
kometa

XXX.XXX.147.163

Kristy9595 napsal(a):

Tak je zastřihněte.

Ale rána vypadá dobře.

18.3.2023 19:13
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

kometa napsal(a):
Tak je zastřihněte.

Ale rána vypadá dobře.

přemýšlela sem o tom ale z toho mám strach kontroluji to snad každý 2 hodiny tu ránu jsem asi fakt blázen

18.3.2023 19:25
kometa

XXX.XXX.147.163

Kristy9595 napsal(a):
přemýšlela sem o tom ale z toho mám strach kontroluji to snad každý 2 hodiny tu ránu jsem asi fakt blázen

Z čeho máte strach? Vezmu nůžtičky a udělám šmik!

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.3.2023 23:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já třeba takové úkony (třeba stříhání drapků) kocourům delám, když jsou rozespalí. Pěkně si je dám do klína a než se nadějou, mám ostříhané třeba 4 drápky. Jakmile se začne kroutit, končím a čekam na dalsí příležitost

19.3.2023 00:23
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

kometa napsal(a):
Z čeho máte strach? Vezmu nůžtičky a udělám šmik!

No když sem na to koukala detailně tak je to na několik uzlu každý steh tak sem si říkala že když to ustrihnu bude to snadněji k rozvázání 🤔

19.3.2023 07:34
kometa

XXX.XXX.147.163

Kristy9595 napsal(a):
No když sem na to koukala detailně tak je to na několik uzlu každý steh tak sem si říkala že když to ustrihnu bude to snadněji k rozvázání 🤔

Jenom zkrátit, ne ustřihnout těsně nad uzlíkem. To máte pravdu, steh by se mohl rozvázat.

19.3.2023 13:31
Bobča

XXX.XXX.20.192

Kristy..a fotka kočičky by prosím nebyla?? dík...

19.3.2023 16:02
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

Bobča napsal(a):
Kristy..a fotka kočičky by prosím nebyla?? dík...

Pokud myslíte celou fotku kočičky určitě ukážu :)

19.3.2023 16:15
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

Kdy myslíte, že už bude vyhráno? Myslím to tak kdy už nebude potřeba ji tolik hlídat? Musím říct že je to vyčerpávající ale daří se nám. máme to 4. den momentálně

19.3.2023 16:43
kometa

XXX.XXX.147.163

Kristy9595 napsal(a):
Kdy myslíte, že už bude vyhráno? Myslím to tak kdy už nebude potřeba ji tolik hlídat? Musím říct že je to vyčerpávající ale daří se nám. máme to 4. den momentálně

Za další 3 dny.

19.3.2023 17:24
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

kometa napsal(a):
Za další 3 dny.

Tak to jsem ráda, to je super :) omlouvám se za takový spam z mé strany ale jsem strašně vděčná že tu se mnu o tom komunikujete :)

takhle to vypada dnes, ale přijde mi že na dotek za tím stehem je taková trdá boulička, jestli je to otok jeste pořád ?

20.3.2023 09:14
kometa

XXX.XXX.224.101

Kristy9595 napsal(a):
Tak to jsem ráda, to je super :) omlouvám se za takový spam z mé strany ale jsem strašně vděčná že tu se mnu o tom komunikujete :)

takhle to vypada dnes, ale přijde mi že na dotek za tím stehem je taková trdá boulička, jestli je to otok jeste pořád ?

Kdybyste viděla můj palec po operaci... Chodidlo oteklé, modrofialové. Chirurg mě hned chlácholil, že to možná vypadá ošklivě, ale je to dobrý. A měl pravdu.

Tohle je naprosto v pořádku.

20.3.2023 10:31
lesnížínka

XXX.XXX.17.208

kometa napsal(a):
Kdybyste viděla můj palec po operaci... Chodidlo oteklé, modrofialové. Chirurg mě hned chlácholil, že to možná vypadá ošklivě, ale je to dobrý. A měl pravdu.

Tohle je naprosto v pořádku.

Je, vyopadá to dobře, je to naprosto klidné Jen to podivně zauzlované se mi zdá divné, nikdy jsem takové ,,šití do uzlu" neviděla. Možná nějaká novinka.

20.3.2023 13:05
kometa

XXX.XXX.224.101

lesnížínka napsal(a):
Je, vyopadá to dobře, je to naprosto klidné Jen to podivně zauzlované se mi zdá divné, nikdy jsem takové ,,šití do uzlu" neviděla. Možná nějaká novinka.

Jo, je tam takový trochu "hyperuzlík". Ale rána vypadá dobře. A to je hlavní.

20.3.2023 14:03
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

kometa napsal(a):
Kdybyste viděla můj palec po operaci... Chodidlo oteklé, modrofialové. Chirurg mě hned chlácholil, že to možná vypadá ošklivě, ale je to dobrý. A měl pravdu.

Tohle je naprosto v pořádku.

Tak to je dobře že to je dobrý, snad s tím nemáte potíže

20.3.2023 14:04
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

lesnížínka napsal(a):
Je, vyopadá to dobře, je to naprosto klidné Jen to podivně zauzlované se mi zdá divné, nikdy jsem takové ,,šití do uzlu" neviděla. Možná nějaká novinka.

Když jsem na to koukala detailně tak každý steh má na nějaký 3-4 uzly zavázané také sem byla docela překvapená, ale alespoň se to jen tak snadno nerozváže

21.3.2023 09:44
kometa

XXX.XXX.224.101

Kristy9595 napsal(a):
Tak to je dobře že to je dobrý, snad s tím nemáte potíže

Nemám.

21.3.2023 09:46
kometa

XXX.XXX.224.101

Kristy9595 napsal(a):
Když jsem na to koukala detailně tak každý steh má na nějaký 3-4 uzly zavázané také sem byla docela překvapená, ale alespoň se to jen tak snadno nerozváže

Proto jsem psala "hyperuzlík". Správně uvázaný stačí klasický chirurgický. I děti učím, že to není jako u Vietnamců (bez urážky) - čím více uzlů, tím více Adidas.

21.3.2023 18:17
fikovnice

XXX.XXX.60.90

rapotacka11 napsal(a):
Když ji ránu nepostříbří tím kovovým sprejem,
který to krásně kryje - aspoň u nás to tak bylo,
tak bude nejspíš nutný tzv. pruban.
Padalo jí to. Dala jsem jí obojek a pruban
k němu přichytila, aby držel.
Límec bych kočce nedávala.

Také jsem proti límcům, kočky to opravdu moc stresuje. Někdy nicméně není zbytí...
Ale já měla na Else pruban. A nepadal. Ale Elsa je obří, váží kolem 9kg, i když tehdy to bylo samozřejmě méně.

21.3.2023 18:20
fikovnice

XXX.XXX.60.90

Kristy9595 napsal(a):
Tak to jsem ráda, to je super :) omlouvám se za takový spam z mé strany ale jsem strašně vděčná že tu se mnu o tom komunikujete :)

takhle to vypada dnes, ale přijde mi že na dotek za tím stehem je taková trdá boulička, jestli je to otok jeste pořád ?

Jéé, to šití vypadá hezky!
Kočka mé tety měla plno stehů (možná vetka nemohla najít vaječník(y)?) a hlavně mezi stehy opravdu úplné "buřtíky". Vlastně to fakt vypadalo jak špekáčky na špagátě.

21.3.2023 19:55
hmn_

XXX.XXX.42.238

"Také jsem proti límcům, kočky to opravdu moc stresuje."

ten textilní zcela nestresoval
ani divokého kocoura stresaře

21.3.2023 21:34
kometa

XXX.XXX.147.163

fikovnice napsal(a):
Jéé, to šití vypadá hezky!
Kočka mé tety měla plno stehů (možná vetka nemohla najít vaječník(y)?) a hlavně mezi stehy opravdu úplné "buřtíky". Vlastně to fakt vypadalo jak špekáčky na špagátě.

Ale přesně ty buřtíky tam mají být.

21.3.2023 22:31
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

fikovnice napsal(a):
Jéé, to šití vypadá hezky!
Kočka mé tety měla plno stehů (možná vetka nemohla najít vaječník(y)?) a hlavně mezi stehy opravdu úplné "buřtíky". Vlastně to fakt vypadalo jak špekáčky na špagátě.

To jsem ráda, že tedy je moje veterinářka takhle šikovná, dnes je to 5. den a hojí se to pěkně si myslím :)

22.3.2023 07:18
hmn_

XXX.XXX.42.238

žádné buřtíky tam být nemusí (příspěvek macomb 21/7/2017 8:57)

https://www.ifauna.cz/kocky/diskuse/detail/3312450/12-leta-kocka-a-antikoncepce

tak to měly Barča s Matýskovou, jen jim tam žádné cancoury netrčely

23.3.2023 15:42
fikovnice

XXX.XXX.60.144

kometa napsal(a):
Ale přesně ty buřtíky tam mají být.

Ale to byste fakt musela vidět...
Byly to obrbuřty. Možná škoda, že jsem to tehdy nevyfotila. Teta dokonce volala vetce, jestli je to OK a matně si pamatuji, že se vetka za ní ještě pak stavovala, měřila teplotu... Nakonec to naštěstí dopadlo bez komplikací.

23.3.2023 16:25
kometa

XXX.XXX.147.163

fikovnice napsal(a):
Ale to byste fakt musela vidět...
Byly to obrbuřty. Možná škoda, že jsem to tehdy nevyfotila. Teta dokonce volala vetce, jestli je to OK a matně si pamatuji, že se vetka za ní ještě pak stavovala, měřila teplotu... Nakonec to naštěstí dopadlo bez komplikací.

Chápu. Není buřt jako buřt. Bez legrace.

23.3.2023 21:57
Kristy9595

XXX.XXX.23.110

fikovnice napsal(a):
Ale to byste fakt musela vidět...
Byly to obrbuřty. Možná škoda, že jsem to tehdy nevyfotila. Teta dokonce volala vetce, jestli je to OK a matně si pamatuji, že se vetka za ní ještě pak stavovala, měřila teplotu... Nakonec to naštěstí dopadlo bez komplikací.

Dokážu si to trochu i představit protože mi to připomíná situaci mé kamarádky kočky u které to vypadalo tak jak popisujete. Měla s tím i nějaké komplikace, ale je v pořádku.

Jsem ráda, že u vás to taky dopadlo v pořádku.