Dobrý den, mám tu nejkrásnější a nejhodnější králici na světě! Jmenuje se Sněhulka a před pár dny jí byl rok. Pár dní zpátky mi začla špatně jíst, tak jsem s ní šla k veterináři, kde mi řekli, že je problém zřejmě se zubama a poslali nás na specializovaný pracoviště. Byly jsme tam včera. Zjistili, že má Sněhulka hnis v kosti a tlačí ji na stoličku, kterou má a rozpulenou.. no, včera jí tu stoličku zbrousili, dali jí antibiotika a nějaký kapičky na bolest.. a ve středu jdeme na operaci - vytrhnutí stoličky a vyjmutí hnisu z kosti. Prosím vás o radu, jsem studentka, která si vydělává brigádně, žijeme s přítelem v pronajatém bytě v Praze. Sněhulku máme jako člena rodiny, milujeme ji! Ale včerejší zákrok mě stál 2.800,- a ve středu mám prý počítat aspoň 4.500,- a do toho se pak chodí na kontroly, který vycházejí na 500,-
Prosím, nevíte o nějaké klinice, klidně i v jiném městě, kde by to bylo levnější? Já na ni rozhodně nechci šetřit, jenom opravdu nemam 10tisíc navíc, kdybych je měla, vůbec bych nad tim neuvažovala.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ale vy se jí nezbavujete. Jako rozumná dospělá osoba víte, že léčba navíc s nejasným koncem, je nad vaše finanční možnosti a protože ji máte ráda a nemůžete dovolit, aby se trápila, tak jí necháte bezbolestně uspat. Cena za zákrok je co vím zcela běžná, jinde líp nepořídíte.

Ne, levnější to nebude.Nikde.
Musíte prostě koukat na to, že na takový zákrok potřebujete specializované pracoviště, to nedělají jen tak někde, potřebujete člověka, co to umí - a zaplatit mu živobytí - zubní rentgen, který nefasujou na veterinách zadarmo, vercajk, který se nehodí k ničemu jinému než k ošetření králičích zubů, inhalační narkózu, kterou nefasují na veterinách zadarmo plus takový detaily jako proud, teplá voda a tak, který taky na veteriny nezavádí z dobroty duše, aby si zákrok mohl dovolit i chudý student.