Sexuální chování feny - je to normální?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

20.5.2005 09:44
Neregistrovaný uživatel

Můžete mi prosím poradit jestli je normální sexuální chování u feny - dělá "pohyby" s hračkou. Je jí 1 rok. Mám jí to zakazovat? Děkuji Jana

Neregistrovaný uživatel

20.5.2005 10:13
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Můžete mi prosím poradit jestli je normální sexuální chování u feny - dělá "pohyby" s hračkou. Je jí 1 rok. Mám jí to zakazovat? Děkuji Jana

naprosto normalni, nedelej si starosti, jestli ti to vadi, tak ji to zakaz, jestli ne, nech ji byt, dela to hodne fen, nektere naskakuji i na nohu a kopuluji, jine zvedaji nohu pri moceni ap.

Neregistrovaný uživatel

20.5.2005 10:44
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
naprosto normalni, nedelej si starosti, jestli ti to vadi, tak ji to zakaz, jestli ne, nech ji byt, dela to hodne fen, nektere naskakuji i na nohu a kopuluji, jine zvedaji nohu pri moceni ap.

No já bych jí to moc nedovolovala. Většinou je to výraz dominace

Neregistrovaný uživatel

20.5.2005 11:18
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No já bych jí to moc nedovolovala. Většinou je to výraz dominace

Tahle ale šuká hračku, ne majitelku

Neregistrovaný uživatel

20.5.2005 11:24
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Můžete mi prosím poradit jestli je normální sexuální chování u feny - dělá "pohyby" s hračkou. Je jí 1 rok. Mám jí to zakazovat? Děkuji Jana

Mám půl roční fenku a ta furt skáče na plyšáky...

Neregistrovaný uživatel

20.5.2005 11:31
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Mám půl roční fenku a ta furt skáče na plyšáky...

To je jedno na co naskakuje...... Určitě to nedělá proto, že by se chtěla ukájet, že? Má to jiný význam.....
Jen jsem napsala, že já bych jí to nedovolila. Je jen otázkou času, kdy to začne zkoušet na paničku, nebo ostatní psy......

Neregistrovaný uživatel

20.5.2005 11:36
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Můžete mi prosím poradit jestli je normální sexuální chování u feny - dělá "pohyby" s hračkou. Je jí 1 rok. Mám jí to zakazovat? Děkuji Jana

Já bych to asi zakazovala moje fena neskáče na plyšáky a polštáře ale na psi!!A asi to je opravdu dominanci takze ja to zakazuju protoze je to nezadouci!

Neregistrovaný uživatel

20.5.2005 11:44
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Já bych to asi zakazovala moje fena neskáče na plyšáky a polštáře ale na psi!!A asi to je opravdu dominanci takze ja to zakazuju protoze je to nezadouci!

Dobrá, tak jí to budu zakazovat. Mám jí řikat fuj nebo i plácnout? Nebo jí mám tu hračku vzít? Dělá to jen na plyšáka. Jana

Neregistrovaný uživatel

20.5.2005 13:00
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Dobrá, tak jí to budu zakazovat. Mám jí řikat fuj nebo i plácnout? Nebo jí mám tu hračku vzít? Dělá to jen na plyšáka. Jana

Vymyslete si povel jaký chcete. Třeba fuj nebo dost. Nebijte ji. Když už tak třeba vytahat za kůži na krku.....

Neregistrovaný uživatel

20.5.2005 15:04
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Můžete mi prosím poradit jestli je normální sexuální chování u feny - dělá "pohyby" s hračkou. Je jí 1 rok. Mám jí to zakazovat? Děkuji Jana

Projev dominance

Neregistrovaný uživatel

20.5.2005 16:22
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Projev dominance

Moje fenka to dělá někdy taky a dominantní vůbec není.

Neregistrovaný uživatel

20.5.2005 17:39
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No já bych jí to moc nedovolovala. Většinou je to výraz dominace

¨Když žena masturbuje, tak je to taky výraz dominance?

Neregistrovaný uživatel

20.5.2005 19:01
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Můžete mi prosím poradit jestli je normální sexuální chování u feny - dělá "pohyby" s hračkou. Je jí 1 rok. Mám jí to zakazovat? Děkuji Jana

To uz budete buzerovat i chudaka psa, co suka hracku? U vas bych nechtel teda bydlet ani jako fena.

Neregistrovaný uživatel

22.5.2005 20:00
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Můžete mi prosím poradit jestli je normální sexuální chování u feny - dělá "pohyby" s hračkou. Je jí 1 rok. Mám jí to zakazovat? Děkuji Jana

Jak zde jiz padlo, jedna se o dominantni chovani. Mame fenu 11 let (nalezenec, polodivoka) a ta to dela temer vsem psum i fenam. Psi si to nechaji libit vzdy, u fen muze nastat konflikt. Je ale pravda, ze kdyz hara, tak je tak rozhozena, ze to zkousi i na mne. Na psi ji to zakazuji, pokud skoci na mne, okamzite ji ze sebe strhnu.
Snazil bych se to zakazat, ale netrestal bych.

Sharpik

Neregistrovaný uživatel

2.1.2011 20:45
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.2

máme podobný problém, naše fenka se také takto ukájí, ale na youtube.com u videí jiných psů, mám ji zakázat internet? :D:-)

Neregistrovaný uživatel

2.1.2011 21:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.195

Mám dvě feny a obě to dělají na krysách z Ikei. Zkoušeli to na sebe navzájem i na mě, ale to mají zakázané a je to pro ně tabu. Hračku ať si "ojíždějí", jak chtějí. :-)) NEjvíce to dělají, když mají hárat. A děsně si to užívají.:-)smajlík

Neregistrovaný uživatel

2.1.2011 21:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.181.121

taky mi to fena dělá kolem hárání a dominantní teda není vubec,dnes se všechno připisuje dominanci

Neregistrovaný uživatel

2.1.2011 22:07
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.250.232

Mě to dělá fenečka štěně od 3 měsíců to chcete říct že je taky dominantní? Dělá to na jednu jedinou hračku, nikdy to nezkusila na člověka nebo jiného psa ba dokonce ani na jinou hračku.. takže já nezakazuji

Neregistrovaný uživatel

3.1.2011 06:19
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.140.123

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
máme podobný problém, naše fenka se také takto ukájí, ale na youtube.com u videí jiných psů, mám ji zakázat internet? :D:-)

Určitě .
Zakázat internet a mazat ven !

Neregistrovaný uživatel

3.1.2011 06:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.135.99

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Vymyslete si povel jaký chcete. Třeba fuj nebo dost. Nebijte ji. Když už tak třeba vytahat za kůži na krku.....

Jen jí netřepejte za kůži na krku, to je výhrůžka zabitím. A zapomeňte na projevy dominance, to je taky dobrá blbost. Nakrývání mívá sexuální podtext - nehárá nebo se k tomu nechystá? Pak je to naprosto normální. Naskakování na majitele může být poděkování, uznání vzoru, stejně jako naskakování na jiné psy. Nakrývání má spoustu významů,záleží na situaci a doprovodných gestech. S dominancí ale mívá hodně málo společného. Někdy mi připadá,že když se pes upšoukne, hned někdo křičí, že to je projev dominance a chce ho trestat.

Neregistrovaný uživatel

3.1.2011 06:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.135.99

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Vymyslete si povel jaký chcete. Třeba fuj nebo dost. Nebijte ji. Když už tak třeba vytahat za kůži na krku.....

Jen jí netřepejte za kůži na krku, to je výhrůžka zabitím. A zapomeňte na projevy dominance, to je taky dobrá blbost. Nakrývání mívá sexuální podtext - nehárá nebo se k tomu nechystá? Pak je to naprosto normální. Naskakování na majitele může být poděkování, uznání vzoru, stejně jako naskakování na jiné psy. Nakrývání má spoustu významů,záleží na situaci a doprovodných gestech. S dominancí ale mívá hodně málo společného. Někdy mi připadá,že když se pes upšoukne, hned někdo křičí, že to je projev dominance a chce ho trestat.

Neregistrovaný uživatel

3.1.2011 06:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.140.123

smajlíksmajlík

Neregistrovaný uživatel

3.1.2011 09:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.208.237

Moje fena to od štěnda dělala na kamarádky čuvače.Fenka měla 30 kg, čuvač byl o pár měsíců mladší, ale v dospělosti měl určitě 50 kg.Byli dost spolu, kolikrát mi kamarádka i fenku hlídala, nebo jsem u ní spala, psi byli spolu na dvoře nebo ve stájích.Měli se moc rádi, vyhráli si i v dospělosti.Čuvač byl dominantní, neexistovalo, aby mu fenka vzala kostičku nebo žrádlo z misky, ale při hře se nechal svalit jak štěně.A objížděla ho jak blázen asi do čtyř let, pak jí to přešlo.A pes držel a koukal.O dominanci to asi nebude, jak píši výše, jindy si zjednal pořádek hned.

Neregistrovaný uživatel

3.1.2011 15:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.137.146

Nedělejte z toho vědu. Určitě fenu netrestejte, jen odveďte pozornost. Hodťe aportík, nebo ji jinak zaměstnejte. To vůbec nemusí být známka dominance. Může to být jen hra, na pozdější fenčí úděl. Cloumají s ní hormony, nebo se jí to jen prostě líbí, taky nuda, nebo před háráním. Takto si mezi sebou hrají už malá štěňata, stejně tak si hrají na lov a rdoušení. Pokud vám to tolik vadí, tak ji hračky na kterých to provádí zabavte a nedávejte vůbec.

Neregistrovaný uživatel

3.1.2011 15:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.140.123

- lidi , (někteří) co řešíte ?
Přečtěte si celou diskuzi - 2005 . . . .

Neregistrovaný uživatel

3.1.2011 16:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.17.121

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
¨Když žena masturbuje, tak je to taky výraz dominance?

smajlíksmajlíksmajlíksmajlík

Neregistrovaný uživatel

3.1.2011 20:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.234.108

Že diskuze začla v roce 2005 to ještě neznamená, že podobný problém v roce 2011 někdo nemá. Třeba zrovna já - fena chce "nakrývat" kocoura. To jste neviděli ten rachot:-))

Neregistrovaný uživatel

3.1.2011 20:33
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.181.121

to znám taky ,ale kocour držísmajlík

Neregistrovaný uživatel

3.1.2011 20:40
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.48.26

A co když to dělá pes?Na všechny naskakuje i na feny i na psi?

Neregistrovaný uživatel

3.1.2011 20:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.140.123

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Že diskuze začla v roce 2005 to ještě neznamená, že podobný problém v roce 2011 někdo nemá. Třeba zrovna já - fena chce "nakrývat" kocoura. To jste neviděli ten rachot:-))

Ten , kdo ji letos "vytáhl" se dobře baví.
Vždyt' si přečtěte co píše. Čtěte !

Neregistrovaný uživatel

3.1.2011 21:46
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.137.146

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ten , kdo ji letos "vytáhl" se dobře baví.
Vždyt' si přečtěte co píše. Čtěte !

Dobrý fór:-). Člověk nekouká na datum :-)

Neregistrovaný uživatel

15.1.2011 14:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.165.55

Taky by mě to lidičky zajímalo....mám fenečku 4měsíční a vůbec nechápu eeehm kde to mohla vidět?? smajlík

Jinak jak je to s tím taháním za kůži na krku?? Někdo říká, že tím se má trestat...někdo zase že zatahat za ouško....ale hlavně nikdy bít rukou...Máte s tím někdo zkušenosti?? Nechci aby byl pes ve stresu....smajlík

Neregistrovaný uživatel

15.1.2011 14:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.165.46

Taky by mě to lidičky zajímalo....mám fenečku 4měsíční a vůbec nechápu eeehm kde to mohla vidět?? smajlík

Jinak jak je to s tím taháním za kůži na krku?? Někdo říká, že tím se má trestat...někdo zase že zatahat za ouško....ale hlavně nikdy bít rukou...Máte s tím někdo zkušenosti?? Nechci aby byl pes ve stresu....smajlík

Neregistrovaný uživatel

15.1.2011 16:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.135.99

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Taky by mě to lidičky zajímalo....mám fenečku 4měsíční a vůbec nechápu eeehm kde to mohla vidět?? smajlík

Jinak jak je to s tím taháním za kůži na krku?? Někdo říká, že tím se má trestat...někdo zase že zatahat za ouško....ale hlavně nikdy bít rukou...Máte s tím někdo zkušenosti?? Nechci aby byl pes ve stresu....smajlík

Pes se nemá trestat, ale vést a učit. Třepání se psem za cokoli znamená výhrůžku zabitím a je to naprostá blbost, takhle štěně trestat. Bití psa čímkoli je to samé.

Neregistrovaný uživatel

15.1.2011 20:25
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.137.146

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Taky by mě to lidičky zajímalo....mám fenečku 4měsíční a vůbec nechápu eeehm kde to mohla vidět?? smajlík

Jinak jak je to s tím taháním za kůži na krku?? Někdo říká, že tím se má trestat...někdo zase že zatahat za ouško....ale hlavně nikdy bít rukou...Máte s tím někdo zkušenosti?? Nechci aby byl pes ve stresu....smajlík

To je tedy názor! Proč psy pořád polidšťujete? Jen probůh netahejte za " ouško" způsobíte jí výron do ucha.

Neregistrovaný uživatel

14.9.2013 16:23
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.129.218

Tak to je asi bisexuál:D

Neregistrovaný uživatel

14.9.2013 20:07
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.175.58

Jednou jsem naší jorkšíře vzala hračku z Ikei (malý potkan) a držela ji v ruce s opřeným loktem o pohovku. Fena přiběhla, skočila mi na ruku a začala ji vojíždět s pohledem na potkana...dostala vynadáno a od té doby už to nezkouší.

Neregistrovaný uživatel

15.9.2013 11:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.230.5

Naše to dělala když byla menší na králíka-plyšáka. Teď má 5 měsíců a už tak měsíc a něco je pokoj smajlík

Neregistrovaný uživatel

16.9.2013 07:23
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.13

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To je jedno na co naskakuje...... Určitě to nedělá proto, že by se chtěla ukájet, že? Má to jiný význam.....
Jen jsem napsala, že já bych jí to nedovolila. Je jen otázkou času, kdy to začne zkoušet na paničku, nebo ostatní psy......

Nemusí to být jen projev dominance, ale i projev náklonosti, lidi jsou fakt tupci, že ve všom vidí jen dominanci......achjo :(

Neregistrovaný uživatel

16.9.2013 14:38
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.11

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nemusí to být jen projev dominance, ale i projev náklonosti, lidi jsou fakt tupci, že ve všom vidí jen dominanci......achjo :(

Náklonnost, vděčnost, radost a přemíra energie, hormony, přeskokové chování... atd. atd.

Mimochodem naše fenka taky odmalinka ojíždí plyšáky. Je to nejpoddajnější a nejsubmisivnější fenka, jakou si umíte představit. Ovšem dneska se projev "dominance" vidí pomalu i v tom, když pes nahlas dejchá, žejo... smajlík

Neregistrovaný uživatel

2.1.2014 11:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.36.238

:D

Neregistrovaný uživatel

5.3.2014 11:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.249.79

Lidi, vy jste se už asi úplně pomátly. Nechte tu fenku, ať vybije svoji energii alespoň takhle, když ji nejste schopní pořádně vylítat a zabavit.

Naše Lilly to dělá s dečkou a to od mala. Po dominanci ani stopy, prostě je jen hodně energickej pejsek a i když s ní denně lítáme a cvičíme všechno možné, prostě to nestačí. Naskakuje na dečku hlavně po jídle, což je jen důkaz toho, že je to opravdu jen ventilek pro energii, prostě jak s ní ven. Prosím, nezakazujte jí to. Jinak se ta energie transformuje jinam a to patologicky. Začne být agresivní, ničit věci, atd. Musí to prostě nějak ven a tohle je neškodné a zcela přírodní cesta. Za to dám krk.

Neregistrovaný uživatel

5.3.2014 11:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.115.136

možná že už to fenečka na stará kolena ani nedělásmajlík

Neregistrovaný uživatel

5.3.2014 11:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.249.79

Podívej se sem. Je to úpně normální:

http://www.psycholog-psu.com/poradna/viewtopic.php?t=1938

Neregistrovaný uživatel

30.10.2014 19:27
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.44.16

Ja mam taky fenu,,Prazskyho krisarika,,a dela mi to jen do polstaru smajlík ja ji to nekdy zakazuji - a nekdy mi to prijde smesny smajlík protoze kdyz se nani kouknu tak prestane ale tak smesne ,,,a zas se otocim aby si to myslela moje fanka ze nani nekoukam,,,a v tom zase do vzduchu si to dela taky nechapu proc to vlastne delaj.... smajlík moji fence staci ric,,,,FUJ,,,,a prestane
Nase fena se menuje jen tak,,Leady,,to vymyslela moje cerka,,Elinka

Neregistrovaný uživatel

30.10.2014 22:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.117.25

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ja mam taky fenu,,Prazskyho krisarika,,a dela mi to jen do polstaru smajlík ja ji to nekdy zakazuji - a nekdy mi to prijde smesny smajlík protoze kdyz se nani kouknu tak prestane ale tak smesne ,,,a zas se otocim aby si to myslela moje fanka ze nani nekoukam,,,a v tom zase do vzduchu si to dela taky nechapu proc to vlastne delaj.... smajlík moji fence staci ric,,,,FUJ,,,,a prestane
Nase fena se menuje jen tak,,Leady,,to vymyslela moje cerka,,Elinka

A co jste nam vlaatne chtela rict? Naucte se cesky.

22.4.2015 11:47
psiprostitutka

XXX.XXX.214.103

Píšu z vlastní zkušenosti, já bych jí určitě tu hračku vzala, nebo si našla jiného plyšáka a doslova bych si s ní dala závod, kdo jí ošuká líp, abych jí ukázala, že dominantnější jsem rozhodně já. Sama jsem to praktikovala na moji fenečku a když viděla jak jedu přestala s tím Vážně to funguje zkuste to

johnybejk

16.11.2015 21:52
johnybejk

XXX.XXX.205.2

Může to být i projev náklonosti vy tupci dominance taky ale ne vždycky.

fonux

27.3.2016 09:34
fonux

XXX.XXX.53.142

Chtěl bych se zepta jestli je normální když je psovi 9 měsíců a feně 8 měsíců že by chtěli souložit mám labradori fenu a psa a mám snima tento problém tak jestli už je to normální nebo ne

27.3.2016 11:03
scylla

XXX.XXX.150.32

Nemáte s nimi žádný problém, pes dospívá a v tomto věku je už schopen krýt. Fena zřejmě poprvé hárá a štěňata už mít také může. Takže důsledně oddělovat, dokud hárání neskončí. Ale problém to není, je to normální chování a když máte fenu a psa, musíte s tím počítat a pořádně a důsledně hlídat.

27.3.2016 13:50
Šarina

XXX.XXX.231.146

fonux napsal(a):
Chtěl bych se zepta jestli je normální když je psovi 9 měsíců a feně 8 měsíců že by chtěli souložit mám labradori fenu a psa a mám snima tento problém tak jestli už je to normální nebo ne

Já myslím, že když máte psa a fenu... a takovéhle dotazy na Ifauně, tak vy se těch štěňátek určo dočkáte.

27.3.2016 17:36
divoka sučka

XXX.XXX.71.6

Aj ona potrebuje sexxx tak jako aj vy to je normalka je nadržena

28.3.2016 01:11
fikovnice

XXX.XXX.99.69

divoka sučka napsal(a):
Aj ona potrebuje sexxx tak jako aj vy to je normalka je nadržena

Jasný! Jako 8měsíční fenka odpovídá řekněme asi 11leté holce, tak co jí ten sex nedopřát, že jo?

Pomoc

1.9.2017 11:37
Pomoc

XXX.XXX.30.115

Moje fena dělá to samé ale i s jinými psy a s rukou mám o ní strach

17.11.2018 21:05
tesina

XXX.XXX.63.221

Dobry den, muzete mi to tedy shrnout? Precetla jsem vsechny komentare, ale nejak se v tom motam. Mame fenecku (6mes) a posledni 3tydny vzdy, kdyz s ni blbneme v jeji urovni, to jest na zemi, tak naskakuje na ruku a dela kopulacni pohyby. Usi dozadu, vrti ocaskem, drzi se jak kliste, a je jak z divokych vajec ... 🤦🏻‍♀️ Vypada u toho stastne, nam to prijde legracni.. chvilku ji nechame a pak rekneme dost - staci a hotovo a nesmi... Tak ted nevim, zda nejsme blazni my... Je to prosim normalni? A mame ji to obcas povolit x zakazat? Je jinak absolutne nekonfliktni, hodny pes - zvykla byt i s dalsimi pejsky, poslusna. Paradoxne nejvic jde na me - zenu, na manzela ci dospivajiciho syna jen obcas, mladsiho a na psy ani plysaky vubec... Jeste neharala, je mala. Rasa - amer.bezsrtsty terier (nahac). Dekuji za odpoved. (predchozi fenka - 13let - nam to nikdy nedelala, nemame s tim zkusenosti)

18.11.2018 11:00
rapotacka11

XXX.XXX.79.213

Tady poradí už jen Radim Uzel.

18.11.2018 11:43
tesina

XXX.XXX.52.13

Dekuji za “inteligentni” komentar. 👎🏻 My jsme normalni, potrebuji poradit. Verim, ze nejsme jedini, komu se tak stene fena chova x chovala.. Dobre nam to opravdu nedela... 🙄

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2018 12:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

je to normalni projev spokojene stenda. nemá to nic spolecneho s dominanci nebo sexualni orientaci :-)
a resite to dobře -ukoncenim, když vam to vadi -nebo prevedte pozornost na něco jiného na jinou hru.
casem to asi prestane i samo.

18.11.2018 13:08
tesina

XXX.XXX.63.221

Moc dekuji!

18.11.2018 23:36
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Fenku jsem nikdy neměla, ale osobně si myslím, že s dominancí to něco společného má. Ne s dominancí na vás, ale s tréninkem dominance ve psí řeči. Psi si tak dominanci předvádějí, tak malá zkouší, jak na to. Ale vím, že se tady(či někde jinde na fórech) řešilo, že někteří psi se prostě ukájí, buďto na páníčkách, kteří jim to dovolí a nebo jim dokonce na to kupují speciální hračky. Pro mne je to tedy až bizardní. Měla jsem dva psy samce, stejně staré a nikdy to nedělali ani na sobě, ani na nás přes to, že na ostatní samce okamžitě, to je musím krotit. Tam si ale myslím, že je to jen o té dominanci, ne o nějakém ukájení. Kamarádka mi onehdá řekla, že si na noze takhle nechá ukájet fenu. Mě to tedy přijde jak nějaký zlozvyk, protože u nás stačilo při náznaku v pubertě jedno jasné ne a konec.

18.11.2018 23:47
tesina

XXX.XXX.63.221

Dekuji, myslim, ze je to jen “hra”. Neni to denne, po nas do vysky neskace a na nohu bychom ji opravdu pro ukajeni vyskocit nedovolili, ale to ani nikdy neudelala. Vse ma sve hranice... Myslim si, chci tomu verit, ze je to projev stastneho stenete, ze to udela nekdy treba 2x za den behem hry... a pak 2dny zase ne... Urcite nejsme v ohrozeni jejiho obskakovani. Ale moc dekuji, vse si bereme k srdci.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2018 05:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Fenku jsem nikdy neměla, ale osobně si myslím, že s dominancí to něco společného má. Ne s dominancí na vás, ale s tréninkem dominance ve psí řeči. Psi si tak dominanci předvádějí, tak malá zkouší, jak na to. Ale vím, že se tady(či někde jinde na fórech) řešilo, že někteří psi se prostě ukájí, buďto na páníčkách, kteří jim to dovolí a nebo jim dokonce na to kupují speciální hračky. Pro mne je to tedy až bizardní. Měla jsem dva psy samce, stejně staré a nikdy to nedělali ani na sobě, ani na nás přes to, že na ostatní samce okamžitě, to je musím krotit. Tam si ale myslím, že je to jen o té dominanci, ne o nějakém ukájení. Kamarádka mi onehdá řekla, že si na noze takhle nechá ukájet fenu. Mě to tedy přijde jak nějaký zlozvyk, protože u nás stačilo při náznaku v pubertě jedno jasné ne a konec.

"Psi si tak dominanci předvádějí"

jen tak v 10%?, když to delaji - a to ještě mezi sebou.

stene při hre je proste rozjete -plne emoci, nadseni, spokojene -tak to dava najevo i takhle.
varovat před timhle je na urovni "pes bude zly, když jako stene nekontrolovatelne kouse".
staci to prevest na jiné chovani, kde se vyventiluje a nehledat v tom dominanci.

19.11.2018 06:44
tesina

XXX.XXX.63.221

Dekuji, tak to delam spravne, ze kdyz ji chvilku necham takto “vyblbnout”, ze paj jeji pozornost ve hrani prevadim jinam x ukoncim. Ale psal i nekdo, ze to s dominanci x ukajenim nema u stenete nic spolecneho, ze proste v euforii tak dava najevo sve psi stesti/lasku smerem k panickovi. Ale kazdopadne dekuji.

19.11.2018 07:09
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Petrahei - jen tak v 10%?, když to delaji - a to ještě mezi sebou - tohle jsem nějak nepochopila...
Píšu, že mí psi to mezi sebou nikdy nedělali.
A nestraším dominancí. Vím, že tady je to zakázané slovo, ale v psí řeči je dominance naprosto běžný projev komunikace. Mluvím o pes a pes, ne pes versus člověk. Nevypozorovala jsem, že by můj pes tím dával najevo lásku k druhému psu, i když je to psí kamarád. Většinou jde o mladého psíka a můj si jen upevňuje svou pozici(kápa v ulici )

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2018 07:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

obecně
jistě že to může být i projev nadřazenosti i hra i prostý sexuální pud i projev náklonnosti.....a vůči člověku. To, co začne jako citový projev může gradováním skončit jako agresivní "já jsem ředitel zeměkoule" (a určitě ten přerod známe i z her psů).
Zatímco vůči mě se takto pastevec nikdy nechoval (respektive snad jednou jedinkrát), vůči manželovi jsme ho to (a jiné) museli odnaučovat, utnout......

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2018 08:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Petrahei - jen tak v 10%?, když to delaji - a to ještě mezi sebou - tohle jsem nějak nepochopila...
Píšu, že mí psi to mezi sebou nikdy nedělali.
A nestraším dominancí. Vím, že tady je to zakázané slovo, ale v psí řeči je dominance naprosto běžný projev komunikace. Mluvím o pes a pes, ne pes versus člověk. Nevypozorovala jsem, že by můj pes tím dával najevo lásku k druhému psu, i když je to psí kamarád. Většinou jde o mladého psíka a můj si jen upevňuje svou pozici(kápa v ulici )

"jsem nějak nepochopila...
Píšu, že mí psi to mezi sebou nikdy nedělali"

odpovídala jsem na konkretni stene, situaci.
ale jinak ano - nakryvani muze mit dalsich xy duvodu.- jen si myslim, ze velmi nepatrna část je vyjadrovani nadrazenosti ci prudeni -mezi dvěma psy. mají jiné moznosti, jak to delat.

"Nevypozorovala jsem, že by můj pes tím dával najevo lásku k druhému psu"

nikdy jste nevidela, jak se nakryvaji navzájem psi - třeba po dobre veceri ?
zadna dominance, proste dobra nalada.

Radsinic

2.4.2019 21:25
Radsinic

XXX.XXX.177.248

Co by jste řekli tomu že naše 4 měsíční fena trtká našeho 7 letého kocoura který je o několik centimetrů větší?

2.4.2019 23:58
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Radsinic napsal(a):
Co by jste řekli tomu že naše 4 měsíční fena trtká našeho 7 letého kocoura který je o několik centimetrů větší?

Trénuje tu dominanci. To jak pak jiným psům dá najevo, že ona už je velká holka, která má do toho co mluvit A začne hned u kocoura, aby i jemu to byla jasné...a zkouší, co kocour na to Když jí nedá do držky, tak postoupí na vyšší metu, třeba nějaký psí kámoš.

5.4.2019 22:13
fikovnice

XXX.XXX.135.146

lesnížínka napsal(a):
Trénuje tu dominanci. To jak pak jiným psům dá najevo, že ona už je velká holka, která má do toho co mluvit A začne hned u kocoura, aby i jemu to byla jasné...a zkouší, co kocour na to Když jí nedá do držky, tak postoupí na vyšší metu, třeba nějaký psí kámoš.

Souhlasím...a dodávám, že můj VYKASTROVANÝ kocour se občas snaží jako by "trtkat" moji VYKASTROVANOU kočku. Opět určování pod/nad-řazenosti.

7.4.2019 18:45
Fatia

XXX.XXX.64.240

moje fena to zkoušela jako štěně, většinou si tím vybíjela radost z hry. já to nemám ráda, tak jsem jí to nedovolovala a učila ventilovat radost jinak. když to zkoušela na psy, tak na jiné feny během hárání, pak platí, že pokud to nevadí protějšku, nechávám být. ale sleduju to, abych mohla zasáhnout, kdyby se to líbit přestalo. to platí asi pokaždé. ať si dělá co chce, ale pokud to vadí oběti téhle zábavy, zasahovat. ať už je to páníček, dítě či jiný pes. druhý pes to na nikoho nezkoušel, vzhledem k váze by zabil 80% psů a i dospělý člověk by měl problém to ustát. Ale měl tendence to zkoušet na děti tak kolem 10 let. a tam jsme zasahovali velmi, protože by to opravdu mohlo být nebezpečné

nightraider

8.11.2019 09:45
nightraider

XXX.XXX.216.20

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
¨Když žena masturbuje, tak je to taky výraz dominance?

Pardon, ale tohle je názor tatara, jak můžete srovnávat ženu - člověka a fenu - zvíře. Pes není člověk tak to nemíchejte dohromady a nepiště tady blbosti.

9.11.2019 13:57
Huskyjanina

XXX.XXX.255.12

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"jsem nějak nepochopila...
Píšu, že mí psi to mezi sebou nikdy nedělali"

odpovídala jsem na konkretni stene, situaci.
ale jinak ano - nakryvani muze mit dalsich xy duvodu.- jen si myslim, ze velmi nepatrna část je vyjadrovani nadrazenosti ci prudeni -mezi dvěma psy. mají jiné moznosti, jak to delat.

"Nevypozorovala jsem, že by můj pes tím dával najevo lásku k druhému psu"

nikdy jste nevidela, jak se nakryvaji navzájem psi - třeba po dobre veceri ?
zadna dominance, proste dobra nalada.

Tak naskakování ve smečce coby dominanci jsem viděla dost často. Většinou to dělaj mladý puboši, který vlítnou na cizího psa, vytéčkujou ho a hned maj snahu naskočit, to za mohutnýho vrčení. Starší pes už takhle moc nekomunikuje.....ví, že jsou mírnější metody komunikace. Jinak naskakování coby sympatie....na to byla expertka moje fenka. Jinak sexuální naskakování.....jojo, když nám háraly čuby.....to byl grupáč To se zúčastňovaly i čuby, který se mezi sebou nesnášely Paní čubina je půlroční, takže tam můžou bejt zapojený i hormony, to, že se k ní sehne a je na čtyřech, to okouzlí každýho psa, takže fenka je nadšená a poblázněná ze hry a dá to najevo nakrýváním.....v tomhle případě to s dominancí nemá nic společnýho

seven40

16.1.2020 15:25
seven40

XXX.XXX.233.195

Copak plysak, ale me cuba pigluje kocoura :D

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.1.2020 21:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

To dělá moje psice taky. Nevím, jestli se tomu dá říkat dominance, já bych to "přeložila" asi tak :
No tak si dostal nažrat a já ti to neměla sebrat, ale koukej, když budu chtít, tak si z tebe udělám......kocoure mrňavej. A on je takovej truhlík, že ji nesekne. Jasně, že ji okřiknu, poslechne a nechá toho.

17.1.2020 21:39
Atheira

XXX.XXX.181.160

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To dělá moje psice taky. Nevím, jestli se tomu dá říkat dominance, já bych to "přeložila" asi tak :
No tak si dostal nažrat a já ti to neměla sebrat, ale koukej, když budu chtít, tak si z tebe udělám......kocoure mrňavej. A on je takovej truhlík, že ji nesekne. Jasně, že ji okřiknu, poslechne a nechá toho.

U našich pes takhle obskakuje kocoura. Okřiknete, pes toho nechá, hned ho zaujme něco jiného a nechá kocoura, kde je... ale kocour si přijde sám znova, že chce ještě...

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.1.2020 05:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
U našich pes takhle obskakuje kocoura. Okřiknete, pes toho nechá, hned ho zaujme něco jiného a nechá kocoura, kde je... ale kocour si přijde sám znova, že chce ještě...

Tak náš kocour není žádný prťavka, ale psice má cca 25 kilo, tak to ho skoro zašlápne, tomu se to tedy nelíbí.

18.1.2020 08:53
Atheira

XXX.XXX.181.160

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak náš kocour není žádný prťavka, ale psice má cca 25 kilo, tak to ho skoro zašlápne, tomu se to tedy nelíbí.

On pes je právě taky o hodně větší než ten kocour, i když kočičák teda není žádná trasořiťka... asi právě proto to kočičáka neobtěžuje. Pes si ho vždycky jenom obejme přední packou a kocour už o zbytku nemá ani tušení, mazlí se a úplně se tetelí.

Jiřina.zalesakova39

14.1.2021 20:16
Jiřina.zalesakova39

XXX.XXX.233.196

Taky mám dotaz, fenka je 4 roky vykastrovaná a denně jak má příležitost ,,hobluje,, hračky.nejak mi to nevadí,jen jestli nemá třeba zdravotní problém.Dekuji

15.1.2021 22:13
fikovnice

XXX.XXX.134.105

Jiřina.zalesakova39 napsal(a):
Taky mám dotaz, fenka je 4 roky vykastrovaná a denně jak má příležitost ,,hobluje,, hračky.nejak mi to nevadí,jen jestli nemá třeba zdravotní problém.Dekuji

Tak "hoblujou" spíš psi, ne? Teda toto je téma...
Fena by se spíš nastavovala...kdyby třeba byla blbě vykastrovaná. Anebo by u falešky třeba kradla hračky a o ty "pečovala". Asi byste měla napsat, co přesně myslíte tím "hoblováním"!

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2021 22:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Tak "hoblujou" spíš psi, ne? Teda toto je téma...
Fena by se spíš nastavovala...kdyby třeba byla blbě vykastrovaná. Anebo by u falešky třeba kradla hračky a o ty "pečovala". Asi byste měla napsat, co přesně myslíte tím "hoblováním"!

Ony opravdu "hoblujou" i feny. Viděla jsem nejednou. I krávy naskakujou na jiné, dokonce i na lidi. Taky znám.

15.1.2021 22:18
fikovnice

XXX.XXX.134.105

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ony opravdu "hoblujou" i feny. Viděla jsem nejednou. I krávy naskakujou na jiné, dokonce i na lidi. Taky znám.

Fakt? Vidíte, co vše se zde člověk nedozví...

16.1.2021 07:29
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Spíš mi přijde divné jak to, když je hormonálně ,,umrtvená"?

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2021 08:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Spíš mi přijde divné jak to, když je hormonálně ,,umrtvená"?

No, je to divné. Třeba přebytek androgenů z nadledvinek? Nebo (zlo)zvyk?

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2021 09:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No, je to divné. Třeba přebytek androgenů z nadledvinek? Nebo (zlo)zvyk?

ale houbelec. naznaky nakryvani -to ma i jiný duvod nez je rozmnozovaci pud.
a uz vubec nemusi jit o zlozvyk.

velmi casto to vyjadruje proste -spokojenost, dobrou naladu.
me tu "nakryva" starsi kastrovana fena mladeho psa po dobre veceri , fena v nejlepsim veku tu starou. ale trva to par vterin a panuje u toho vseobecna shoda.

16.1.2021 10:26
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ale houbelec. naznaky nakryvani -to ma i jiný duvod nez je rozmnozovaci pud.
a uz vubec nemusi jit o zlozvyk.

velmi casto to vyjadruje proste -spokojenost, dobrou naladu.
me tu "nakryva" starsi kastrovana fena mladeho psa po dobre veceri , fena v nejlepsim veku tu starou. ale trva to par vterin a panuje u toho vseobecna shoda.

Jo, psů navzájem...to je prostě ukazování, kdo je silnější, ale tahle fena si očividně dělá dobře o hračky a o pelechy...komu ukazuje dominanci?

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2021 10:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Jo, psů navzájem...to je prostě ukazování, kdo je silnější, ale tahle fena si očividně dělá dobře o hračky a o pelechy...komu ukazuje dominanci?

proc proboha - dominanci?

16.1.2021 11:51
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
proc proboha - dominanci?

No jo, dominance je tady sprosté slovo...nadřazenost, kdo je tady pánem, nebo si to nazvěte podle sebe. Pes samec se na psy samce prostě prsit bude, protože je to součást hierarchie ve smečce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2021 12:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

chapu, co to slovo znamena, nechapu, proc jste o nem zacala psat v tomto vlakne ted.

16.1.2021 12:34
fikovnice

XXX.XXX.134.105

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
chapu, co to slovo znamena, nechapu, proc jste o nem zacala psat v tomto vlakne ted.

A jak to tedy je? Když třeba náš minulý pes se snažil dost často nakrývat kocoura? Řekla bych až agresivně, ale zas nějaký potížista stran háravek to nebyl. A kocourovi se to hrubě nelíbilo, tak se mu většinou podařilo se vymanit a pes ještě dostal třeba sekanec od drápů.

A pak jsme jednou přijeli na chalupu, vyzvedli psa od příbuzných (jak je tu známo, mám vlastně jen víkendového psa), tehdejší kocour byl také chalupový, tj. přes týden se živil jak se dalo a jak jsme přijeli a zavolali, už byl u nás. No a ten zmiňovaný příjezd byl v zimě, kocour přiběhl a první, co bylo, tak že šel namočit psovi do pelechu! Já jsem tu onehdá psala nějaké paní, že praktikuje na svého psa antropomorfismus, když říká, že její pes, který kadí doma, jí to dělá jako naschvál. "Orionka" k tomu napsala, že nevěří, že psi nedělají naschvály...no, a mně tedy tady to vymočení se zrovna do psova pelechu přišlo...taky jako naschvál. Vím, že jste hodně zkušená, jak byste tady tu situaci viděla Vy? Mohlo jít o naschvál? A to nakrývání, až znásilňování kocoura?

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2021 12:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

A nemohl si ten kocour prostě označit prostor, který považuje za svůj? Jako že pse vypadni. Třeba si myslel, že tím psovi řekne - je to moje, zmiz. A nakrývání kocoura je prostě - podřídíš se.
Naschvály podle mě psi nedělají. Asi ani kočky. Ale moc dobře ví, co nás zaujme. Co vyvolá reakci. Jsem ráda, že můj kocour nečůrá do postele, ale sedne si na parapet a mňoukne, aby se dostal vyvenčit.
Je to všechno nějaká forma komunikace a vyjádření emocí, no některé bych teda oželela.

16.1.2021 13:34
lupus4

XXX.XXX.205.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ale houbelec. naznaky nakryvani -to ma i jiný duvod nez je rozmnozovaci pud.
a uz vubec nemusi jit o zlozvyk.

velmi casto to vyjadruje proste -spokojenost, dobrou naladu.
me tu "nakryva" starsi kastrovana fena mladeho psa po dobre veceri , fena v nejlepsim veku tu starou. ale trva to par vterin a panuje u toho vseobecna shoda.

přesně tak , lžíně zase mele jen své dojmy

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2021 13:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nakrývání (čehokoliv) přece není jen o dominanci. Ve spoustě (možná většině?) případů jde o projev přátelství, uznání, obdivu, hormonů.

Nějaká "dominance" je možná v přeneseném a špatně pochopeném slova smyslu u psích samců, pokud provádějí nakrývání v určitém kontextu "honění si trika na slabším". O dominanci se ale rozhodně nejedná, spíš o projev slabosti, protože pokud je někdo dominantní, nemá potřebu prudit slabší a dokazovat si na nich něco.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2021 13:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
A jak to tedy je? Když třeba náš minulý pes se snažil dost často nakrývat kocoura? Řekla bych až agresivně, ale zas nějaký potížista stran háravek to nebyl. A kocourovi se to hrubě nelíbilo, tak se mu většinou podařilo se vymanit a pes ještě dostal třeba sekanec od drápů.

A pak jsme jednou přijeli na chalupu, vyzvedli psa od příbuzných (jak je tu známo, mám vlastně jen víkendového psa), tehdejší kocour byl také chalupový, tj. přes týden se živil jak se dalo a jak jsme přijeli a zavolali, už byl u nás. No a ten zmiňovaný příjezd byl v zimě, kocour přiběhl a první, co bylo, tak že šel namočit psovi do pelechu! Já jsem tu onehdá psala nějaké paní, že praktikuje na svého psa antropomorfismus, když říká, že její pes, který kadí doma, jí to dělá jako naschvál. "Orionka" k tomu napsala, že nevěří, že psi nedělají naschvály...no, a mně tedy tady to vymočení se zrovna do psova pelechu přišlo...taky jako naschvál. Vím, že jste hodně zkušená, jak byste tady tu situaci viděla Vy? Mohlo jít o naschvál? A to nakrývání, až znásilňování kocoura?

Vidím to jednoduše na kocourovo značkování, víc bych za tím nehledala.

16.1.2021 13:41
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Ještě bych k tomu nakrývání dodala, že někdy je to zlozvyk, posedlost.

Měli jsem na cvičáku goldena, který pořád ojížděl cokoli - psa, fenu, štěně, nohu.... prostě všechno. Přes poslušnost se to tak nějak podařilo odbourat, ale jen dokud ho panička viděla a plně se na něho soustředila, stačilo, aby se s někým zakecala a zase šel... Fakt u toho vypadal jak posedlý. Mě ten pes přišel trochu jako chudák, nemocný, protože jeho celoživotní starost byla ta, kde by co ojel

No a pak mám kamarádku, má psa, který taky nakrývá všechny psy - malé, velké, psy, feny, štěňata. A pořád, nedá se s nimi jít společně na procházku se psem, protože neustále otravuje a naskakuje. Zajímavé je, že to dělal i její předešlý pes, úplně to samé. Nevím, jestli je to jen náhoda, nebo to má nějakou souvislost

16.1.2021 13:45
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

A ještě co se týče naschválů - taky jsem vždycky měla za to, že psi prostě nemůžou dělat naschvály. Jenže občas mám pocit, že některý ze psů opravdu něco udělá schválně. Ovšem nejsou to naschvály typu, že za trest, že jsem je nechala doma tak rozkoušou gauč, nebo ho počůrají, to zase ne. Nejsou to takové klasické naschvály, kterými by nám škodili, ale spíš jsou to věci, ze kterých mají psi prospěch, které dělají z vyčůranosti pro svoje dobro.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2021 13:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
A ještě co se týče naschválů - taky jsem vždycky měla za to, že psi prostě nemůžou dělat naschvály. Jenže občas mám pocit, že některý ze psů opravdu něco udělá schválně. Ovšem nejsou to naschvály typu, že za trest, že jsem je nechala doma tak rozkoušou gauč, nebo ho počůrají, to zase ne. Nejsou to takové klasické naschvály, kterými by nám škodili, ale spíš jsou to věci, ze kterých mají psi prospěch, které dělají z vyčůranosti pro svoje dobro.

Náš pes dělá spoustu věcí omylem, ale většinou mu zcela náhodou řízením osudu a vesmírná síla a tak, prostě vše tak nějak sehraje dohromady, že to vypadá, jako kdyby to bylo naschvál. Jako že šlápne na hříbek, kterej se chystám sebrat. Nebo bezelstně přejde přes kytičky, který chci vyfotit. Nebo si hraje s kostičkou tak, že mě s tím náhodou praští. Případně naše každodenní realita vrážení do konferenčního stolku tak, aby se vylilo kafe z hrnku. Podle mě na to má v mozku jednu velkou komoru, která tyhle "naschvály" vypočítává, aby to vždycky vyšlo, ale přitom to byla náhoda. Úmyslně to rozhodně není.

16.1.2021 13:52
janaa

XXX.XXX.2.34

marcelaamax napsal(a):
Ještě bych k tomu nakrývání dodala, že někdy je to zlozvyk, posedlost.

Měli jsem na cvičáku goldena, který pořád ojížděl cokoli - psa, fenu, štěně, nohu.... prostě všechno. Přes poslušnost se to tak nějak podařilo odbourat, ale jen dokud ho panička viděla a plně se na něho soustředila, stačilo, aby se s někým zakecala a zase šel... Fakt u toho vypadal jak posedlý. Mě ten pes přišel trochu jako chudák, nemocný, protože jeho celoživotní starost byla ta, kde by co ojel

No a pak mám kamarádku, má psa, který taky nakrývá všechny psy - malé, velké, psy, feny, štěňata. A pořád, nedá se s nimi jít společně na procházku se psem, protože neustále otravuje a naskakuje. Zajímavé je, že to dělal i její předešlý pes, úplně to samé. Nevím, jestli je to jen náhoda, nebo to má nějakou souvislost

Hele,tohle je nějaká obcese a já to fakt považuju za poruchu chování. A jsou plemena,kde je to častější. Já to třeba hodně vidím u hnědých labradorů, ale i u labradorů obecně. S těma psama se pak fakt jako nedá nic. Pokud jsou fakt dobře vycvičený, tak pod přímým dozorem toho nechají, ale stačí větší vzdálenost, polevit v pozornosti a už zase jedou. Úplně to nesnáším tyhle typy, mají vygumováno. Jsem je zažila i na honech, kdy jsou to psi úplně na hovno, protože jakmile jsou puštěný,nebudou dělat nic jinýho než ojíždět feny. I když vrchol tohohle jsem zažila kdysi se psem NKO, ten byl schopen viset na feně celou cestu,co se vracela s aportem. To už chlapi řvali na majitele,ať si ho přiváže nebo ho zastřelej

neverend

16.1.2021 14:27
neverend

XXX.XXX.213.247

Nic neobvyklého bych za tím nehledal.🙂

https://youtu.be/ynaDOb7XK9c

16.1.2021 14:29
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Náš pes dělá spoustu věcí omylem, ale většinou mu zcela náhodou řízením osudu a vesmírná síla a tak, prostě vše tak nějak sehraje dohromady, že to vypadá, jako kdyby to bylo naschvál. Jako že šlápne na hříbek, kterej se chystám sebrat. Nebo bezelstně přejde přes kytičky, který chci vyfotit. Nebo si hraje s kostičkou tak, že mě s tím náhodou praští. Případně naše každodenní realita vrážení do konferenčního stolku tak, aby se vylilo kafe z hrnku. Podle mě na to má v mozku jednu velkou komoru, která tyhle "naschvály" vypočítává, aby to vždycky vyšlo, ale přitom to byla náhoda. Úmyslně to rozhodně není.

Jo, tak jasně. Já jsem myslela právě něco trochu jiného, jak jsem psala - pes tím neškodí nám, spíš to dělá pro jeho dobro a prostě ví, kdy má co přesně dělat, takže to vypadá, jakože to fakt dělá naschvál.

Třeba když chci jít večer vyvenčit fenu, obzvlášť teď, když je zima. Fena celou dobu leží na u mě na gauči. Pak se zvednu, jdu si třeba pro mikinu, oblékám se. Vrátím se zpátky pro fenu na gauč - a fena už na gauči není. Vím úplně přesně kde je. Je v ložnici v posteli a dělá, že už tam hrozně dlouho spí, že ona ven fakt nepotřebuje .

Nebo třeba když prší a psi vůbec nechtějí ven, a začnou doma dělat bordel, lítat s hračkou, tahat se. Stačí, že jen pomyslím na to, že půjdeme ven, zvednu se a psi se najednou promění v ty nejhodnější pod sluncem, zalezou na pelech a dělají, že neexistují. A to dělají prostě vědomě, záměrně. Aby se vyhnuli tomu, že půjdou ven. Takže se dá říct, že to dělají schválně. Ale nedělají to jako naschvál mě, dělají to schválně tak, aby dosáhli toho, co chtějí oni

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2021 14:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Jo, tak jasně. Já jsem myslela právě něco trochu jiného, jak jsem psala - pes tím neškodí nám, spíš to dělá pro jeho dobro a prostě ví, kdy má co přesně dělat, takže to vypadá, jakože to fakt dělá naschvál.

Třeba když chci jít večer vyvenčit fenu, obzvlášť teď, když je zima. Fena celou dobu leží na u mě na gauči. Pak se zvednu, jdu si třeba pro mikinu, oblékám se. Vrátím se zpátky pro fenu na gauč - a fena už na gauči není. Vím úplně přesně kde je. Je v ložnici v posteli a dělá, že už tam hrozně dlouho spí, že ona ven fakt nepotřebuje .

Nebo třeba když prší a psi vůbec nechtějí ven, a začnou doma dělat bordel, lítat s hračkou, tahat se. Stačí, že jen pomyslím na to, že půjdeme ven, zvednu se a psi se najednou promění v ty nejhodnější pod sluncem, zalezou na pelech a dělají, že neexistují. A to dělají prostě vědomě, záměrně. Aby se vyhnuli tomu, že půjdou ven. Takže se dá říct, že to dělají schválně. Ale nedělají to jako naschvál mě, dělají to schválně tak, aby dosáhli toho, co chtějí oni

Přesně! To není naschvál, že vás chtějí vytočit. Jenom se jim nechce ven.

16.1.2021 14:44
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

No..jen tady všichni píšete o hormonech...a fena zadavatelky je kastrovaná. Takže se vraťte na zem a zkuste vysvětlit, proč si dělá dobře na hračkách, když ty hormony, tedy ono puzení nemá? Nějak jsem měla za to, že z toho důvodu se i devianti kastrujou

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2021 14:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
No..jen tady všichni píšete o hormonech...a fena zadavatelky je kastrovaná. Takže se vraťte na zem a zkuste vysvětlit, proč si dělá dobře na hračkách, když ty hormony, tedy ono puzení nemá? Nějak jsem měla za to, že z toho důvodu se i devianti kastrujou

Protože má ráda tu hračku. Je to její nejlepší kamarád. Zvyk. Zlozvyk. Zrovna se nudí, potřeba upustit energii, nahromaděné emoce. Kdyby si šla radši zaběhat, co :-) Ale u zvířat se to zas tak nebere, za tu hračku ji nezavřou.

16.1.2021 15:02
janaa

XXX.XXX.2.34

lesnížínka napsal(a):
No..jen tady všichni píšete o hormonech...a fena zadavatelky je kastrovaná. Takže se vraťte na zem a zkuste vysvětlit, proč si dělá dobře na hračkách, když ty hormony, tedy ono puzení nemá? Nějak jsem měla za to, že z toho důvodu se i devianti kastrujou

Náš kastrovaný pes ojíždí holky pořád a to až tak, že má celýho pindu venku. Dokonce si ho umí i honit loktem kastrovaná fena ojíždí taky všechny, nejvíc když se rozjede při hře nebo při mazlení. Znám kastráty,co se s háravkou v pohodě spojí. Tak asi tak

16.1.2021 15:05
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Protože má ráda tu hračku. Je to její nejlepší kamarád. Zvyk. Zlozvyk. Zrovna se nudí, potřeba upustit energii, nahromaděné emoce. Kdyby si šla radši zaběhat, co :-) Ale u zvířat se to zas tak nebere, za tu hračku ji nezavřou.

Různé hračky ale to je jedno. Ale jo, můžete mít pravdu. Já to nikdy nezažila, ani u mamčiny kastrátky, to je posera, co se bojí i štěňat, protože ji ošklivě napadali jedné sousedky psi. Teda první fena a pak i její štěně, pes. Od té doby se bojí většiny psů, má jen pár vyvolených kamarádů a Worku samozřejmě. Naši psi po ničem, ani po sobě neskákali, nekastrovaní. Po jiných psech ano, hlavně Worka, Berry měl od něj zakázáno kdo by to jeho držkování poslouchal Ale neskákal po nich otravně, jen tím ukázal druhému, kdo to tu má pod tlapou a stačilo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2021 15:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
No..jen tady všichni píšete o hormonech...a fena zadavatelky je kastrovaná. Takže se vraťte na zem a zkuste vysvětlit, proč si dělá dobře na hračkách, když ty hormony, tedy ono puzení nemá? Nějak jsem měla za to, že z toho důvodu se i devianti kastrujou

Protože pohlavní hormony tvoří i jiné žlázy než vaječníky. Já se pohybuji hlavně kolem koní a zažila jsem spoustu dlouho kastrovaných valachů, kteří regulérně "připouštěli" kobyly v říji. Ono i u těch deviantů kastrace úplně neodstraní pohlavní pud ani schopnost pohlavního styku, jenom se sníží a hlavně se tlumí agresivita.

16.1.2021 18:05
Dasvo

XXX.XXX.250.72

Já si myslím, že za tím zbytečně hledáte složitosti! Těm fenám to prostě dělá dobře. Doteky na přezce, šimrání... Doporučuju se někdy zajít podívat na výstavu. Třeba u anglických buldoků (a nejen tam) zcela běžně vystavovatelé v kruhu v postoji šimrají fenky na přezkách a hrázi. A ty feny stojí bez pohnutí a drží. Mám známého, který takhle uklidňuje fenu před pracovním výkonem. Těm zvířatům se to prostě líbí, dělá jim to dobře. To nemá s hormony a dominancí naprosto nic společného.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.1.2021 11:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Ještě bych k tomu nakrývání dodala, že někdy je to zlozvyk, posedlost.

Měli jsem na cvičáku goldena, který pořád ojížděl cokoli - psa, fenu, štěně, nohu.... prostě všechno. Přes poslušnost se to tak nějak podařilo odbourat, ale jen dokud ho panička viděla a plně se na něho soustředila, stačilo, aby se s někým zakecala a zase šel... Fakt u toho vypadal jak posedlý. Mě ten pes přišel trochu jako chudák, nemocný, protože jeho celoživotní starost byla ta, kde by co ojel

No a pak mám kamarádku, má psa, který taky nakrývá všechny psy - malé, velké, psy, feny, štěňata. A pořád, nedá se s nimi jít společně na procházku se psem, protože neustále otravuje a naskakuje. Zajímavé je, že to dělal i její předešlý pes, úplně to samé. Nevím, jestli je to jen náhoda, nebo to má nějakou souvislost

za tim nakryvanim az patologickym jsou casto - emoce - pes se nedokaze vyporadat jinak s pretlakem dojmu.
je to casto videt u stenat - uz u malikych -jak v zapalu hry zacnou nakryvat deku -a jak zacnou tak za par vterin zase prestanou a pokracuji jinou hrou. a oni fakt nechteji dece dominovat, ani byt nad ni ve smecce :-D

pokud to takhle dela dospely pes -si proste myslim, ze mu chybi vedeni a zabava. ze si majitele nechali prerust nezadouci chovani psa pres hlavu.

zamestnat, korigovat -ale od mala, nenechat to takhle vybublat. jako jasne, asi jsou i extremy neriditelne, ale vetsina psu se da ukorigovat i v tomhle.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.1.2021 11:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dasvo napsal(a):
Já si myslím, že za tím zbytečně hledáte složitosti! Těm fenám to prostě dělá dobře. Doteky na přezce, šimrání... Doporučuju se někdy zajít podívat na výstavu. Třeba u anglických buldoků (a nejen tam) zcela běžně vystavovatelé v kruhu v postoji šimrají fenky na přezkách a hrázi. A ty feny stojí bez pohnutí a drží. Mám známého, který takhle uklidňuje fenu před pracovním výkonem. Těm zvířatům se to prostě líbí, dělá jim to dobře. To nemá s hormony a dominancí naprosto nic společného.

sorry, ale me tohle teda taky jako neprijde normalni
na buldokare jsem jen valila oci...

leta jsem ted mela jen feny a mela jsem ve zvyku po obranach, kdyz si odnasi rukav a drzi si ho u auta - je skrabkat na vnitrni strane stehen. tak pes me z toho zvyku hezky rychle vylecil

17.1.2021 11:37
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
za tim nakryvanim az patologickym jsou casto - emoce - pes se nedokaze vyporadat jinak s pretlakem dojmu.
je to casto videt u stenat - uz u malikych -jak v zapalu hry zacnou nakryvat deku -a jak zacnou tak za par vterin zase prestanou a pokracuji jinou hrou. a oni fakt nechteji dece dominovat, ani byt nad ni ve smecce :-D

pokud to takhle dela dospely pes -si proste myslim, ze mu chybi vedeni a zabava. ze si majitele nechali prerust nezadouci chovani psa pres hlavu.

zamestnat, korigovat -ale od mala, nenechat to takhle vybublat. jako jasne, asi jsou i extremy neriditelne, ale vetsina psu se da ukorigovat i v tomhle.

A však já píšu to samé, taky si myslím, že je to zlozvyk, porucha chování. Nemyslím si, že by to nějak souviselo s dominancí, ani jsem to nikde nepsala

A určitě jsou extrémy, zrovna ten golden u nás na cvičáku - tomu se jako panička fakt věnovala, od malinka. On je jinak celkem i vychovaný, vycvičený, ale prostě jakmile ví, že nad ním nemá kontrolu, tak okamžitě jede, jak posedlý .

A k tomu "ojížděči" co má kamarádka - ten to jako štěně vůbec nedělal, začal to právě dělat tak nějak když dospíval (i ten její předchozí pes). Ale je pravda, že ona to nedokáže řešit, nedokáže v tom psovi zabránit, on ji neposlechne, takže on to dělal dál a dál, a už je to prostě asi taky zlozvyk. Tady je to určitě o tom, že si to nechala přerůst přes hlavu. Zábava tomu psovi možná taky chybí - ale je zvyklej od štěněte si venku prostě jen tak chodit, dělat si co chce, nikdo po něm nic nechce. Hračky ho vůbec nezajímají, žrádlo taky ne, panička taky moc ne . No a takhle jim to vyhovuje

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.1.2021 11:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

My jsme měli na cvičáku taky takového goldena - šukálistu. Ten to dovedl k dokonalosti - feny ho moc nebraly, ale naskakoval na cizí ženy... 🤦🏻‍♀️

17.1.2021 11:55
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
My jsme měli na cvičáku taky takového goldena - šukálistu. Ten to dovedl k dokonalosti - feny ho moc nebraly, ale naskakoval na cizí ženy... 🤦🏻‍♀️

No ten u nás naskakoval na to, co bylo zrovna nejblíž. Ať už to byl pes, fena, štěně nebo klidně i noha člověka... Nedokážu si představit, že takového psa mám, ta majitelka neřeší nic jiného, jen to, aby někde něco (někoho) neobskočil.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.1.2021 11:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
No ten u nás naskakoval na to, co bylo zrovna nejblíž. Ať už to byl pes, fena, štěně nebo klidně i noha člověka... Nedokážu si představit, že takového psa mám, ta majitelka neřeší nic jiného, jen to, aby někde něco (někoho) neobskočil.

Noha je ještě dobrá. Tenhle specialista objímal kolem pasu a měl takovou tu pudovou sílu - absolutně se nedalo vyprostit. Na mě to zkusil jednou - kromě toho, že jsem to málem neustála (vážili jsme zhruba stejně), mi u toho koukal do očí. A když ho majitelka konečně sundala - setřást se prostě nedal -, tak to můj pes vyřešil tak, že mi označkoval kotník. Takže jsem jela ze cvičáku vlakem s pochcanou botou a pošramocenou ctí. Musím ale říct, že nikdy před tímto incidentem ani po něm mě pes neoznačkoval, tak jsem mu to tedy odpustila.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.1.2021 12:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Noha je ještě dobrá. Tenhle specialista objímal kolem pasu a měl takovou tu pudovou sílu - absolutně se nedalo vyprostit. Na mě to zkusil jednou - kromě toho, že jsem to málem neustála (vážili jsme zhruba stejně), mi u toho koukal do očí. A když ho majitelka konečně sundala - setřást se prostě nedal -, tak to můj pes vyřešil tak, že mi označkoval kotník. Takže jsem jela ze cvičáku vlakem s pochcanou botou a pošramocenou ctí. Musím ale říct, že nikdy před tímto incidentem ani po něm mě pes neoznačkoval, tak jsem mu to tedy odpustila.

Ale dyť Váš pes Vás tímto chránil - označil, aby jiný pes neto.. myslím, že dobré, ještě toho cizího mohl také sníst.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.1.2021 12:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale dyť Váš pes Vás tímto chránil - označil, aby jiný pes neto.. myslím, že dobré, ještě toho cizího mohl také sníst.

Já vím, on je brouček. Ani mu to nezazlívám, myslel to dobře, ale potupa (hlavně v tom vlaku) to byla hrozná.

17.1.2021 15:14
fikovnice

XXX.XXX.135.185

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vidím to jednoduše na kocourovo značkování, víc bych za tím nehledala.

Jenže on mu tam tehdy namočil snad litr moči! Žádné ucvrknutí nebo pokropení. Prostě přidřepl a vymočil celý svůj močák!

17.1.2021 16:14
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

fikovnice napsal(a):
Jenže on mu tam tehdy namočil snad litr moči! Žádné ucvrknutí nebo pokropení. Prostě přidřepl a vymočil celý svůj močák!

Něco podobného udělal kocour babičce. Doma měla kastrovanou kočku, v té době jen domácí, a venku kocoura, který chodil i domu (kočka později taky chodila ven). No a kocour jednou přišel domů a kočce pocural celý pelech, taky to nebylo jen ucurnuti, pelech durch, a musel se vyhodit, i po nekolikatem vyprání byl cítit. Ale nemyslím si, že by to kocour udělal naschvál. Prostě tam cítil kočku, tak to oznackoval. Ale teda narovinu říkám, ze co se koček týká, tak jsem laik.

25.4.2021 22:23
Easy2020

XXX.XXX.255.169

Vůbec bych jí to nezakazovala.je to příroda.a jako my ženy tak i ona a spoustu dalších žen to máme stejně....naše 10 měsíční fenka má svého miláčka plyšáka a jede ho cca od 6-7 měsíce...unavime se,je spokojená...zakazovat nebudu... tobě to taky nikdo nezakazuje když máš své chutě....a dominanci poznáš...

26.4.2021 12:27
fikovnice

XXX.XXX.133.115

Easy2020 napsal(a):
Vůbec bych jí to nezakazovala.je to příroda.a jako my ženy tak i ona a spoustu dalších žen to máme stejně....naše 10 měsíční fenka má svého miláčka plyšáka a jede ho cca od 6-7 měsíce...unavime se,je spokojená...zakazovat nebudu... tobě to taky nikdo nezakazuje když máš své chutě....a dominanci poznáš...

A co dělá fena s plyšákem?
To, co psi - samci?

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.4.2021 12:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
A co dělá fena s plyšákem?
To, co psi - samci?

Taky by mě to zajímalo. Já se u toho příspěvku docela bavila, srovnání s ženskou je teda úplně mimo.

27.4.2021 07:17
Easy2020

XXX.XXX.255.169

Můj laický názor byl mimo....ok.za to vy jste asi znala-ly...👍👍

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2021 08:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Easy2020 napsal(a):
Můj laický názor byl mimo....ok.za to vy jste asi znala-ly...👍👍

Co vy doma děláte v ložnici, je samozřejmě vaše věc, ale s chováním vaší fenky to má pramálo společného.

2.5.2021 23:23
Easy2020

XXX.XXX.255.169

Jako laik jsem chtěla vtipně ulehčit daný problém,který má slečna ze svým psem a žádá nas všechny o radu, která by ji eventuálně pomohla.jestlize to některý z vás bere jinak,není problém my napsat soukromě..libi se mi jak všichni víte kulový,píšete svůj názor stejně jako já a ještě k tomu máte čas soudít názory druhých...tleskam... máme pomáhat,když si člověk neví rady.a nepodkopavat názor jinému který by rád pomohl,poradil!!!

Neregistrovaný uživatel

22.2.2022 11:10
Neregistrovaný uživatel

Jdete se poradit ohledně zdravotního problému, prevence nemoci nebo výživy vašeho zvířete? Nově se můžete obrátit rovnou na odborníky v sekci On-line veterinář. Kvalifikovanou odpověď tam dostanete nejpozději během několika hodin. Ať jsou vaši mazlíčci zdraví a spokojení!

bflmpsbz

15.8.2022 19:51
bflmpsbz

XXX.XXX.73.13

Naprostý nesmysl.

Berenika.Doleželová

23.10.2022 09:54
Berenika.Doleželová

XXX.XXX.144.240

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Vymyslete si povel jaký chcete. Třeba fuj nebo dost. Nebijte ji. Když už tak třeba vytahat za kůži na krku.....

Na krku nikdy tam je to pro psa nejvíc místo kde nemají cítit bolest nebo jak to říct. Kdyžtak psa třeba okřikněte Hoďte něco na zem nebo nějaký pronikavý zvuk a pak převeďte pozornost. Pokud naskakuje na vás a nic z toho nepomáhá můžete ji třeba zatáhnout za ucho,ocas nebo za slabinu (u Nohy jakoby tříslo)

23.10.2022 11:29
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Berenika.Doleželová napsal(a):
Na krku nikdy tam je to pro psa nejvíc místo kde nemají cítit bolest nebo jak to říct. Kdyžtak psa třeba okřikněte Hoďte něco na zem nebo nějaký pronikavý zvuk a pak převeďte pozornost. Pokud naskakuje na vás a nic z toho nepomáhá můžete ji třeba zatáhnout za ucho,ocas nebo za slabinu (u Nohy jakoby tříslo)

Zatáhnout za ucho nebo za ocas? Co to je za manýry?
Nohu mu tak leda ještě vykloubíte.

Přidejte reakci

Přidat smajlík