Co jsem měl dnes k večeři?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
23.4.2016 18:48
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Andrýsek3 napsal(a):
Dnes hovezi ořez, mleté kuře, strouhané jablko s mrkví a lneny olej.:).

Jeste fotku jsem tam chtela dat hlava derava

23.4.2016 19:00
noemi

XXX.XXX.64.236

Naše Nelka dnes mix z krůtího ořezu, chrupavky z hrtanu a vepřové svaloviny. Plus lněné semínko, konopná mouka a chia semínka .
Jablíčko bude mít na druhou večeři - krájené na dílečky smajlík.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.4.2016 19:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

noemi napsal(a):
Naše Nelka dnes mix z krůtího ořezu, chrupavky z hrtanu a vepřové svaloviny. Plus lněné semínko, konopná mouka a chia semínka .
Jablíčko bude mít na druhou večeři - krájené na dílečky smajlík.

Tak chia semínka dáváme taky...většinou je míchám pesanům k snídani do ovesný kaše nebo na rozmačkanej banán s tvarohem.
Zaujala mě ta konopná mouka...jak podáváte...tak jak je zamíchat do jídla?

23.4.2016 20:00
Iliena

XXX.XXX.55.21

Tak u nás konina s červenou řepou, špenátem a kokosovým olejem. Trochu jsem se bála jak se bude tvářit na ten čerstvý špenát, ale v misce nezůstalo ani smítko a dokonce posbírala kousky u linky co mi upadly, když jsem zbytek krájela do mrazáku

23.4.2016 20:05
noemi

XXX.XXX.64.236

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak chia semínka dáváme taky...většinou je míchám pesanům k snídani do ovesný kaše nebo na rozmačkanej banán s tvarohem.
Zaujala mě ta konopná mouka...jak podáváte...tak jak je zamíchat do jídla?

Ano, posypu maso a protřepu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.4.2016 20:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

noemi napsal(a):
Ano, posypu maso a protřepu.

Koukala jsem na to...super složení...za mě hlavně hořčík...asi taky vyzkoušíme

23.4.2016 20:55
nexxi

XXX.XXX.228.56

Tak jelikož jsem experimentátor a včera mě při nákupech ve výprodeji zaujal kozí kefír.. tak měla psice dneska kozí kefír.. už chápu, proč byl ve výprodeji a nikdo to nechtěl :D otevřela jsem lahvičku a vůbec žádnej puch, říkám si supeeer, to bude mnamka.. první napití a měla jsem problém to polknout. jak kdyby mi někdo narval kus kozího kožichu do pusy.. blééééééééé. ale čubině to chutnalo

23.4.2016 21:01
nexxi

XXX.XXX.228.56

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Popravdě uz ani nevim, jelikož byla čuba krmeni masem od dvou měsíců do 4 a půl let, krmila jsem všechny druhy masa. Teď se bojím ji dat jakékoliv maso, jsem rada ze ji ty Wolfsbluty zatím tak sedí. Až se na nich ustálí tak bych třeba zkusila koninu nebo kozu.

A určitě je to jenom krmením? mě třeba říkal veterinář, že to může být i pylama, prachem.. čímkoli.. a mám vypozorozované, že nejhorší období máme léto, kdy je hodně trávy, všechno kvete a je sucho, a naopak ve chvíli, kdy ostatní frfňaj, že je venku vlhko, hnusně, vlezlo, mlhy.. tak čubině je nejlíp..

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.4.2016 21:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Na dnešek došlo sušené maso a pamlskovaly se granule. Tak véča klasika - co dům dal. A dům dal kuřecí vývar, o který jsem se před osolením podělila, tzn. dostal skoro všechno maso ze tří stehen a mrkev. Pak ještě 3 h vartoval pod hrncem s prasečími nožičkami, ale neuspěl, sulc dostane až zítra.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.4.2016 23:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

nexxi napsal(a):
A určitě je to jenom krmením? mě třeba říkal veterinář, že to může být i pylama, prachem.. čímkoli.. a mám vypozorozované, že nejhorší období máme léto, kdy je hodně trávy, všechno kvete a je sucho, a naopak ve chvíli, kdy ostatní frfňaj, že je venku vlhko, hnusně, vlezlo, mlhy.. tak čubině je nejlíp..

Začalo to o Vánocích, což pyly ještě neřádily.

24.4.2016 00:19
tapina

XXX.XXX.148.24

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Začalo to o Vánocích, což pyly ještě neřádily.

Roztoče jsou všude. Testovat se alergie dá narozdíl od potravin z krve spolehlivě. Kdytž to chytnete včas, dá se dělat desensibilizace. Kolem vánoc odpovídá - víc v různých prostředích, možná trochu stres. Potraviny jak píšete asi taky, ale podle mě to bude podružné. SklaBacha na skladování krmiva.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.4.2016 00:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Roztoče jsou všude. Testovat se alergie dá narozdíl od potravin z krve spolehlivě. Kdytž to chytnete včas, dá se dělat desensibilizace. Kolem vánoc odpovídá - víc v různých prostředích, možná trochu stres. Potraviny jak píšete asi taky, ale podle mě to bude podružné. SklaBacha na skladování krmiva.

Díky. Vím, ze alergie se dá spolehlivě otestovat. Bacha na skladování krmiva, tzn ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.4.2016 00:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Začalo to o Vánocích, což pyly ještě neřádily.

Příčiny náhlé alergie můžou být cokoliv. Př. minulý rok mi pes přestal žrát s novým pytlem granule. Myslela jsem, že je to nějaký pubertální šprajc, vysadila stravu kolem a během měsíce mi zhubnul ze standard 10,5 kg na 9, srst příšerná, hrůza. Vzdala jsem to a před výběrem dalších granulí najela na barf, nicméně vzápětí výrobci přiznali změnu ve složení. Pro mého psa asi něco zásadního, protože jinak vdechne cokoliv, labradoří diagnóza-pažravost hadr. V té době ho ničily kvetoucí šeříky apod., pčíkal jak pominutý. Letos je v kondici a zatím nic.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.4.2016 00:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Příčiny náhlé alergie můžou být cokoliv. Př. minulý rok mi pes přestal žrát s novým pytlem granule. Myslela jsem, že je to nějaký pubertální šprajc, vysadila stravu kolem a během měsíce mi zhubnul ze standard 10,5 kg na 9, srst příšerná, hrůza. Vzdala jsem to a před výběrem dalších granulí najela na barf, nicméně vzápětí výrobci přiznali změnu ve složení. Pro mého psa asi něco zásadního, protože jinak vdechne cokoliv, labradoří diagnóza-pažravost hadr. V té době ho ničily kvetoucí šeříky apod., pčíkal jak pominutý. Letos je v kondici a zatím nic.

To u nas s krmenim je vše v pohodě. A ani ji neteče z nosu nebo z oči a ani nepšíkà, žádné takové příznaky. Jak říkám, pomalu se snad uz dává do pořádku, snad velbloud pomůže.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.4.2016 00:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To u nas s krmenim je vše v pohodě. A ani ji neteče z nosu nebo z oči a ani nepšíkà, žádné takové příznaky. Jak říkám, pomalu se snad uz dává do pořádku, snad velbloud pomůže.

To chce vlastní farmu. Pštros? Bažant? Kdyby náhodou, stavili bychom se.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.4.2016 00:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To chce vlastní farmu. Pštros? Bažant? Kdyby náhodou, stavili bychom se.

Jo, něco takového mám v plánu kdyžtak Vám pak dam vědět a zastavili byste se

24.4.2016 01:29
nexxi

XXX.XXX.228.56

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Začalo to o Vánocích, což pyly ještě neřádily.

A neni to pro psa obdobi stresu? Rachejtle atd? U lidi taky muze stres vyrazne zhorsit problemy. A treba u nas na sidlisti hazej delobuchy snad celej prosinec :/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.4.2016 03:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

nexxi napsal(a):
A neni to pro psa obdobi stresu? Rachejtle atd? U lidi taky muze stres vyrazne zhorsit problemy. A treba u nas na sidlisti hazej delobuchy snad celej prosinec :/.

Jako obecně asi určitě, ale zrovna u nas čuba tvrdě odfukuje i v 00:00h, ten největší brajgl ji nechává chladnou.

24.4.2016 08:04
tapina

XXX.XXX.148.24

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Díky. Vím, ze alergie se dá spolehlivě otestovat. Bacha na skladování krmiva, tzn ?

Omlouvám se, že to píšu úsečně - jsem na mobilu a vše píšu strašně dlouho a pak mi to hodí chybu. Test na alergie na roztoče (event. pyly, plísně, kočky apod. je buďto z krve nebo intradermální. Obojí spolehlivé zjištění. Narozdíl od potravin - tam jedině eliminační dieta. Testovat z krve jde taky, ale je to spíš orientační). Asi mě tu někdo vynadá, ale u granulí může být jednak kontaminace roztoči a plísněmi (pozor na neporušený pytel, načatý vždyvrychlé zkrmit, vymývat barel). Může být taky kontaminace jinou bílkovinou z výroby. S tím nic neuděláte, nezjistíte. Držte se.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.4.2016 08:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Omlouvám se, že to píšu úsečně - jsem na mobilu a vše píšu strašně dlouho a pak mi to hodí chybu. Test na alergie na roztoče (event. pyly, plísně, kočky apod. je buďto z krve nebo intradermální. Obojí spolehlivé zjištění. Narozdíl od potravin - tam jedině eliminační dieta. Testovat z krve jde taky, ale je to spíš orientační). Asi mě tu někdo vynadá, ale u granulí může být jednak kontaminace roztoči a plísněmi (pozor na neporušený pytel, načatý vždyvrychlé zkrmit, vymývat barel). Může být taky kontaminace jinou bílkovinou z výroby. S tím nic neuděláte, nezjistíte. Držte se.

Bezva, moc díky za informace

25.4.2016 16:29
tapina

XXX.XXX.140.210

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To u nas s krmenim je vše v pohodě. A ani ji neteče z nosu nebo z oči a ani nepšíkà, žádné takové příznaky. Jak říkám, pomalu se snad uz dává do pořádku, snad velbloud pomůže.

Jen bych k tomu dodala, je to v literatuře, ne jen má zkušenost- pes vůbec nemusí mít rýmu, slzet. Možná zvýšený mazotok uší možná git obtíže - ale třeba naše fena toto vůbec. Ale vždy když přijedeme k našim, vyloženě zrudne. Když se něco "podstatného" uděje, je schopna během hodiny vykousat díru a po vykoupání jako by se nic nedělo. Je to úmorné. Ze začátku nám pomohly taky granule exotické receptury, ale pak se to opakovalo i na nich.
Nechci tím říkat, že je to Váš případ.
Jen kdyby náhodou.
Držím palce, ať brzo může baštit něco normálního.

K tématu večeří - dnes to bude i s desertem - výjimečný úlovek - nohy z krocana. Akorát už musím vymyslet nějaký fígl na ty pařáty.

25.4.2016 20:45
noemi

XXX.XXX.64.236

U nás dneska vepřová svalovina, kuřecí žaludky a trochu mleté směsi (hovězí, vepřové)...plus ostropestřecový olej, chia semínka, lněný olej a trochu mouky z hroznových jader.
Druhá večeře - trošku zakysaného nápoje ;-).

25.4.2016 21:33
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Tak u nás vepřový s rejžou a piv. kvasnicema.

25.4.2016 21:43
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Ještě jsme včera dostali vepřový ořez,4 vepř. ouška a jednu vepř. nohu , asi to bylo nějaký divný prase se čtyřma ušima a jednou nohou .

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.4.2016 22:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

U nás je teď největší šlágr sulc. A je ho hodně. Akorát jak to pěkně zatuhlo, tak pes nechápe, že tohle fakt není poklad, který si může odnést do postele, už jsem ho včera stopla cestou do ložnice.

25.4.2016 22:13
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
U nás je teď největší šlágr sulc. A je ho hodně. Akorát jak to pěkně zatuhlo, tak pes nechápe, že tohle fakt není poklad, který si může odnést do postele, už jsem ho včera stopla cestou do ložnice.

Já ho zkoušela udělat a nešlo mi to .

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.4.2016 22:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Já ho zkoušela udělat a nešlo mi to .

Jakto? Vypila to aspoň zvěř?

Já vařila a vařila a smrdělo to a smrdělo a chudákovi psovi 3 hodiny tekly sliny. Pak jsem ty hnáty vyndala, šoupla do špajzu, ráno sebrala tuk a vyvařila asi na třetinu. No a to už ztuhlo perfektně. Tak moc, že to trhač kouše.

25.4.2016 22:31
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jakto? Vypila to aspoň zvěř?

Já vařila a vařila a smrdělo to a smrdělo a chudákovi psovi 3 hodiny tekly sliny. Pak jsem ty hnáty vyndala, šoupla do špajzu, ráno sebrala tuk a vyvařila asi na třetinu. No a to už ztuhlo perfektně. Tak moc, že to trhač kouše.

Mám v mrazáku pytlík vepř. kůží tak to zkusím z nich .Vaříš to v kastrolu s pokličkou nebo v papiňáku ?
Vývarem buď zalívám psům granule nebo slípkám pečivo ty jsou po tom jak divý, div se o to neperou .

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.4.2016 22:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Mám v mrazáku pytlík vepř. kůží tak to zkusím z nich .Vaříš to v kastrolu s pokličkou nebo v papiňáku ?
Vývarem buď zalívám psům granule nebo slípkám pečivo ty jsou po tom jak divý, div se o to neperou .

Normálně s pokličkou, papiňák považuju za časovanou bombu a nesnáším, když se do hrnce nemůžu podívat.

25.4.2016 22:49
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Normálně s pokličkou, papiňák považuju za časovanou bombu a nesnáším, když se do hrnce nemůžu podívat.

Taky právě tomu papiňáku nevěřím .

26.4.2016 22:21
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Dnes vepřový, kuřecí skelet, rejža, vajíčko a vše zalité troškou vývaru .

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.4.2016 22:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Dnes vepřový, kuřecí skelet, rejža, vajíčko a vše zalité troškou vývaru .

A co měli dvounožci?

26.4.2016 22:39
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A co měli dvounožci?

Dvounohá si udělala smaženou nivu a dvounožec si dal kuřecí řízek .

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.4.2016 22:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Dvounohá si udělala smaženou nivu a dvounožec si dal kuřecí řízek .

Nádhera

26.4.2016 22:47
kobylatko

XXX.XXX.45.44

A už druhý týden čekám až se dodavatel uráčí přivézt do zveráče pivovarský kvasnice .

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.4.2016 22:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
A už druhý týden čekám až se dodavatel uráčí přivézt do zveráče pivovarský kvasnice .

a dočkáš se?

26.4.2016 22:53
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
a dočkáš se?

Já myslím že jo .Ještě tam maj za dobrou cenu sušený drůbeží střívka tak jim je někdy vezmu .

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.4.2016 22:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Já myslím že jo .Ještě tam maj za dobrou cenu sušený drůbeží střívka tak jim je někdy vezmu .

Hmm, tak to se mají

27.4.2016 11:50
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hmm, tak to se mají

To jó nó

27.4.2016 12:14
krasny

XXX.XXX.240.135

Dobrý den, Jsem soukromý věřitel, ve spolupráci s několika bankami všechny druhy úvěrů a bezpečně zaručit. S více než 6 let zážitek bez poruchy. Mým zhlavním cílem při všem lidem, kteří potřebují pomoci mu e pomoct. V současné době existuje mnoho podvodů a více lidí se obětí Každý den po celém světě. Vyhněte se zabývá konkrétně Afriky (Nigérie, Benin) Pro všechny žádosti o úvěr, moje úroková sazba je 2%. Máte-li zájem, neváhejte a kontaktujte mě e-mailem: krasnylubomir.eu@email.cz.

29.4.2016 15:25
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Hurááá tak jsem se těch kvasnic dočkala .

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.4.2016 15:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Hurááá tak jsem se těch kvasnic dočkala .

Tak teď jsem najela na témata a říkám si..."to není možný, tak kobylatko už podává večeři? "...tak jsem to rozklikla a koukám, že jde jen o dodávku kvasnic...takže gratulace ...já jsem teď čekala asi 14 dní na hydrolyzovanej kolagen...dorazil včera

29.4.2016 22:24
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak teď jsem najela na témata a říkám si..."to není možný, tak kobylatko už podává večeři? "...tak jsem to rozklikla a koukám, že jde jen o dodávku kvasnic...takže gratulace ...já jsem teď čekala asi 14 dní na hydrolyzovanej kolagen...dorazil včera

Taky super .No též jsem tak nějak čekala na ty kvasnice než je do zveri dovezli .

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.4.2016 11:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Včera hovězí + kachní srdce, okurkový salát s jogurtem, kousek brambory a "bábovička" ze sulcu. Pak ještě blbnutí s čerstvým hráškem a pár vyžebraných cherry rajčátek. Jedno ale nesežral a před chvílí jsem ho rozšlápla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.4.2016 12:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jedno ale nesežral a před chvílí jsem ho rozšlápla.

Tak to je dobrý... ...já minulej tejden rozšlápla kus mandarinky, kterou pes móóóc chtěl...

30.4.2016 12:32
noemi

XXX.XXX.64.236

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jedno ale nesežral a před chvílí jsem ho rozšlápla.

Tak to je dobrý... ...já minulej tejden rozšlápla kus mandarinky, kterou pes móóóc chtěl...

Já kousek banánu

30.4.2016 21:49
tiffany

XXX.XXX.215.52

Z vývaru vařené maso, mrkev, petržel a celer a celozrnný kuskus. Vetšinou má syrové, ale když už jsem dělala ten vývar...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2016 19:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

U nás dnes večeře : syrové vepřové maso, žloutek, řecký bílý jogurt a na jemno nastrouhaná mrkev.

1.5.2016 21:42
noemi

XXX.XXX.64.236

Krůtí ořez, kuřecí kosti, bilý jogurt, ostropestřecový a kokosový olej, chia a lněná semínka.

7.5.2016 21:30
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Tak dneska k večeři dort! (mleté vepřové)

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2016 21:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Tak dneska k večeři dort! (mleté vepřové)

Jééé, všechno nejlepší přejeme

7.5.2016 21:38
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jééé, všechno nejlepší přejeme

Prej děkuje

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2016 22:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Tak dneska k večeři dort! (mleté vepřové)

Tak už je to tady...hodně štěstí zdráví...hodně štěstí zdraví...

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2016 22:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak u nás dnes k večeři hovězí mletina s mrkvičkou a s rejžičkou...
Pes k tomu přišel čuchnul a podíval se na mě se slovy"Fuj co to je?..je to mletý a syrový...se pobleju!" a já mu říkám "Aby ses neposral...víš co by pejskové v Africe za takový jídlo dali? Ale vy nevíte samou roztažeností co byste do tý huby dali! "...a pes "fuj syrový ani ten Piňďa už to nežere...to by mě zajímalo, kdo to bude jíst"...fena, která sní všechno, zvedla hlavu od misky a s plnou pusou říká "Jak to kdo? Všichni ne? Přece nejsme žádný burani!" a pes na to "A velebnosti, jdu blejt" a znechuceně odešel...no a tak mu panička namazala alespoň tři chlebíky s máslem a se sýrem, aby neměl hlaďáneček...

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2016 22:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak u nás dnes k večeři hovězí mletina s mrkvičkou a s rejžičkou...
Pes k tomu přišel čuchnul a podíval se na mě se slovy"Fuj co to je?..je to mletý a syrový...se pobleju!" a já mu říkám "Aby ses neposral...víš co by pejskové v Africe za takový jídlo dali? Ale vy nevíte samou roztažeností co byste do tý huby dali! "...a pes "fuj syrový ani ten Piňďa už to nežere...to by mě zajímalo, kdo to bude jíst"...fena, která sní všechno, zvedla hlavu od misky a s plnou pusou říká "Jak to kdo? Všichni ne? Přece nejsme žádný burani!" a pes na to "A velebnosti, jdu blejt" a znechuceně odešel...no a tak mu panička namazala alespoň tři chlebíky s máslem a se sýrem, aby neměl hlaďáneček...



Moje africké zvíře by mohlo vyprávět. Má geneticky dané "co okamžitě nesežeru, to nemám a umřu hlady", u nás se žádné frfňavé móresy nenosí. Tuhle jsem odměřovala rýži do ricecookeru, trochu vysypala a zmizelo to okamžitě. Ještě jsem ho za nohy vytahovala zpod kredence, kde lovil pár zatoulaných zrníček, aby si nesedřel záda.

7.5.2016 22:59
Terven

XXX.XXX.110.147

U nás dnes nakonec k večeři hrst granulí.
Štěně už odmalička žere syrové, veškeré...svalovinu, vnitřnosti i kosti - krom jediné výjimky- nepozře syrové králičí. Nedávno jsem byla překvapená poprvé - ačkoli se normálně na žrádlo vrhá jako piraňa, kus králičího skeletu jen očichala a tvářila se nešťastně.
To se stalo opakovaně, po uvaření s králíkem neměla problém.
Dneska jsem zkusila nakrájenou králičí svalovinu, kuskus a zelený lupen- sežrala sice ochotně, ale vzápětí vyvrhla a na vyvržené nechápavě zírala.
Tak nevím, setkali jste se někdo s tím, že psům syrový králík smrdí? Je mi to divný, poněvadž ona jinak pozře úplně vše.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2016 23:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):


Moje africké zvíře by mohlo vyprávět. Má geneticky dané "co okamžitě nesežeru, to nemám a umřu hlady", u nás se žádné frfňavé móresy nenosí. Tuhle jsem odměřovala rýži do ricecookeru, trochu vysypala a zmizelo to okamžitě. Ještě jsem ho za nohy vytahovala zpod kredence, kde lovil pár zatoulaných zrníček, aby si nesedřel záda.

No já mám defakto popelnice, ale prostě syrový maso do psa prostě nedostanu...jasně když třeba krájim maso a dám kousek psům tak si veme, ale jako krmnou dávku ne...feňule ta sežere dalo by se říct všechno...nejraději popcorn a gumové medvídky...po těch by se užrala

A přesně jako u vás...minule schroupala srový kolínka, co se mi mou nešikovností vysypaly na zem

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2016 23:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
U nás dnes nakonec k večeři hrst granulí.
Štěně už odmalička žere syrové, veškeré...svalovinu, vnitřnosti i kosti - krom jediné výjimky- nepozře syrové králičí. Nedávno jsem byla překvapená poprvé - ačkoli se normálně na žrádlo vrhá jako piraňa, kus králičího skeletu jen očichala a tvářila se nešťastně.
To se stalo opakovaně, po uvaření s králíkem neměla problém.
Dneska jsem zkusila nakrájenou králičí svalovinu, kuskus a zelený lupen- sežrala sice ochotně, ale vzápětí vyvrhla a na vyvržené nechápavě zírala.
Tak nevím, setkali jste se někdo s tím, že psům syrový králík smrdí? Je mi to divný, poněvadž ona jinak pozře úplně vše.

No vždyť to říkám..."Králika..furt jenom králika..ani Piňďa už to nežere...že jo Piňďo, že taky nechceš králika"

7.5.2016 23:18
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No vždyť to říkám..."Králika..furt jenom králika..ani Piňďa už to nežere...že jo Piňďo, že taky nechceš králika"

Dobrá, beru na vědomí, že Pinďa má ke králičímu odpor a budu servírovat jiná zvířátka.
A nebudu už o tom přemejšlet.
Pinďa taky neřeší, proč já nežeru zelený olivy...

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.5.2016 20:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Původně měl dostat k večeři jenom granule, ale asi mu to připadalo moc fádní. Vyndala jsem suroviny na salát a nějak mi zmizel svazek ředkviček. Tak jsem šla najisto do ložnice a v posteli našla roztahané listí s ohlodanými stonky. Ředkvičky nikde. Jestli já ho někdy chytím při činu, tak mu utrhnu hlavu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.5.2016 20:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Původně měl dostat k večeři jenom granule, ale asi mu to připadalo moc fádní. Vyndala jsem suroviny na salát a nějak mi zmizel svazek ředkviček. Tak jsem šla najisto do ložnice a v posteli našla roztahané listí s ohlodanými stonky. Ředkvičky nikde. Jestli já ho někdy chytím při činu, tak mu utrhnu hlavu.

Ředkvičky jsou zdravé...a pes bez hlavy nic moc fešák

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.5.2016 21:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ředkvičky jsou zdravé...a pes bez hlavy nic moc fešák

Njn, stejně děsně pálily, když jsem předtím koštla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.5.2016 21:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dneska filety z lososa a rýží

9.5.2016 11:00
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak u nás dnes k večeři hovězí mletina s mrkvičkou a s rejžičkou...
Pes k tomu přišel čuchnul a podíval se na mě se slovy"Fuj co to je?..je to mletý a syrový...se pobleju!" a já mu říkám "Aby ses neposral...víš co by pejskové v Africe za takový jídlo dali? Ale vy nevíte samou roztažeností co byste do tý huby dali! "...a pes "fuj syrový ani ten Piňďa už to nežere...to by mě zajímalo, kdo to bude jíst"...fena, která sní všechno, zvedla hlavu od misky a s plnou pusou říká "Jak to kdo? Všichni ne? Přece nejsme žádný burani!" a pes na to "A velebnosti, jdu blejt" a znechuceně odešel...no a tak mu panička namazala alespoň tři chlebíky s máslem a se sýrem, aby neměl hlaďáneček...

Heh jak u nás... , ale je zajimavý že syrová kost mu nevadí .A to samo u nás i s čubou, i houno by po sobě sežrala .

9.5.2016 11:01
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Původně měl dostat k večeři jenom granule, ale asi mu to připadalo moc fádní. Vyndala jsem suroviny na salát a nějak mi zmizel svazek ředkviček. Tak jsem šla najisto do ložnice a v posteli našla roztahané listí s ohlodanými stonky. Ředkvičky nikde. Jestli já ho někdy chytím při činu, tak mu utrhnu hlavu.

To našim psům taky říkám že jim utrhnu hlavu .

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2016 12:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Heh jak u nás... , ale je zajimavý že syrová kost mu nevadí .A to samo u nás i s čubou, i houno by po sobě sežrala .

No syrová kost jasně...velká hovězí na okusování, ale např. syrové kuřecí křídlo max jeden kus max 1-2x týdně a to se s tim ještě pěkně crcá...a abych jednoho psa krmila BARF a jednomu vařila tak to se na to můžu krajcvajc a vařim pro oba...

11.5.2016 20:09
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Planuji sve fence dietarce -asi chce byt stihla do plavek, neb casto frfna, uvarit tvarohove knedliky s kokosovou moukou- tu jsem dnes objevila ve zdrave vyzive a jelikoz samotny tvaroh ji nejede, zato kokosovy olej miluje, pokusim se to nakombinovat s vajickem do miniknedlicku. Uvidim jestli se nepos...

11.5.2016 20:19
Terven

XXX.XXX.110.147

Tak hlásím, že náš pseudohavaňáček žere pampelišky, či přesněji smetánky lékařské - stonky i hlavičky. Že by si je trhala sama, to ne, ale pokud jí člověk podá utrženou kytku, vezme do tlamy a zbaští.
Takže si až tak nemusím lámat hlavu se zeleninou k večeři, bude stačit kachní krk

11.5.2016 20:29
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Terven napsal(a):
Tak hlásím, že náš pseudohavaňáček žere pampelišky, či přesněji smetánky lékařské - stonky i hlavičky. Že by si je trhala sama, to ne, ale pokud jí člověk podá utrženou kytku, vezme do tlamy a zbaští.
Takže si až tak nemusím lámat hlavu se zeleninou k večeři, bude stačit kachní krk

Odbocim, kdyz jsme u tech pampelisek- dnes me napadlo naucit tibetandu takovou blbost- drzim odkvetlou pampelisku, reknu"plac" a ona ji zaplacne packou . Jinak pase se pouze na pýru.

11.5.2016 20:42
Terven

XXX.XXX.110.147

Lexaurin napsal(a):
Odbocim, kdyz jsme u tech pampelisek- dnes me napadlo naucit tibetandu takovou blbost- drzim odkvetlou pampelisku, reknu"plac" a ona ji zaplacne packou . Jinak pase se pouze na pýru.

To by nemělo bejt těžký- hned zejtra zkusím

11.5.2016 20:47
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Terven napsal(a):
To by nemělo bejt těžký- hned zejtra zkusím

Nebylo, pochopila napodruhe, napred tu odkvetlou pampelisku chtela ukousnout

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.5.2016 21:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lexaurin napsal(a):
Planuji sve fence dietarce -asi chce byt stihla do plavek, neb casto frfna, uvarit tvarohove knedliky s kokosovou moukou- tu jsem dnes objevila ve zdrave vyzive a jelikoz samotny tvaroh ji nejede, zato kokosovy olej miluje, pokusim se to nakombinovat s vajickem do miniknedlicku. Uvidim jestli se nepos...

Hmmmm...tady je někdo gurmán

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.5.2016 10:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Snídáme :)

Tak u nás by zůstalo u té první fotky...a pak významný pohled na mě jako "Co to je?" a znechucený odchod psa...fena by s tím asi problém neměla, ale to by byla za chvíli jak válec, když by po psovi vše dojídala...a každýmu vymejšlet něco extra nebudu, to už bych se z toho musela zbláznit ...stačí, že pro parchanty (čti děti) vařím extra...ten nejí to a ten zas tohle ...tak prostě nevařím každej den, ale navařim dvě jídla na dva dny... ...když mám volno, tak to u mě vypadá jak v závodní jídelně...extra pro děti, pro psy...já se snažim pár kileček zhubnout, takže pro sebe taky vařim extra...

15.5.2016 10:35
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak u nás by zůstalo u té první fotky...a pak významný pohled na mě jako "Co to je?" a znechucený odchod psa...fena by s tím asi problém neměla, ale to by byla za chvíli jak válec, když by po psovi vše dojídala...a každýmu vymejšlet něco extra nebudu, to už bych se z toho musela zbláznit ...stačí, že pro parchanty (čti děti) vařím extra...ten nejí to a ten zas tohle ...tak prostě nevařím každej den, ale navařim dvě jídla na dva dny... ...když mám volno, tak to u mě vypadá jak v závodní jídelně...extra pro děti, pro psy...já se snažim pár kileček zhubnout, takže pro sebe taky vařim extra...

Je to koukám složitý On ji nejprve oblizoval, moc mu voněla, pak kolem ni začal poskakovat, tak řikám "Barnýsku to je hamáníčko, s tim si nehrajeme, hamej" Jsem mu zakzila zábavu, tak se do toho teda pustil, a pak šel ještě najít obal v koši. U nás to vaření zatím moc neprožíváme, co jsem se přestěhovala od našich, tak jsme skoro nejedli, a teď když už konečně umím vařit, tak když se mi nechce, tak si objednáme pizzu, nebo nějaký podobný super zdravý jídlo, a už jsem jak buřt. Ale vařit se mi nechce pořád.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.5.2016 11:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Je to koukám složitý On ji nejprve oblizoval, moc mu voněla, pak kolem ni začal poskakovat, tak řikám "Barnýsku to je hamáníčko, s tim si nehrajeme, hamej" Jsem mu zakzila zábavu, tak se do toho teda pustil, a pak šel ještě najít obal v koši. U nás to vaření zatím moc neprožíváme, co jsem se přestěhovala od našich, tak jsme skoro nejedli, a teď když už konečně umím vařit, tak když se mi nechce, tak si objednáme pizzu, nebo nějaký podobný super zdravý jídlo, a už jsem jak buřt. Ale vařit se mi nechce pořád.

Mě se taky vařit nechce...manžel jí v práci a já bych to vyřešila přesně nějakou tou pizzou, čínou a podobně, ale parchanti furt.."co bude k večeři (obědu...zítra k večeři...) a já, tak snad jste dospělý tak se starejte a oni na to, ale ty jsi matka(humor) a pesani syrový nepapaj takže vařím i pro ně...
Takže za mě óbr závist, že nevaříte.. ...no hold jaký si to člověk udělá takový to má...já jsem hold rozmazlovací
Před časem jsem četla v nějakým časáku článek "líné matky mají hodné děti"...synátor se smál, že maj pravdu (to by i souhlasilo) ...když se mi vařit nechce, tak vyhlašuji "loveckou večeři" (co si kdo uloví v lednici) ...fena by to taky brala ale to by nám to všechno sežrala

15.5.2016 11:23
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Jak vás tak pročítám, musím se smát, takhle si nežerou ani v Intercontinentalu a počítám, že vy samy taky ne Včera jsem nakrájela hovězí nadrobno, smíchla s vařenou rýží a hodila podusit do trouby. Vzhledem k tomu, že byl v pekáčku omastek z pečeného kuřátka, co jsme měli my předchozí den, šoupla jem do toho pak už jen natrhaný zelený salát. Pes se oblizoval až za ušima...ráno se pak venku posr...
Králík: donedávna nežral žádné syrové maso, pak se rozežral vepřovýma žebrama, pak vzal na milost i kuřecí a nakonec králíka. Byla bych ráda, kdyby mu smrděl...před nějakým tím měsícem, jsem jednoho našla(zajdu) u boudy s ukousanýma oběma ušima a zadní nohou...tak to jsem už nijak z jeho apetitu nadšená nebyla(když jsem zajdu pochovávala ).

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.5.2016 11:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Jak vás tak pročítám, musím se smát, takhle si nežerou ani v Intercontinentalu a počítám, že vy samy taky ne Včera jsem nakrájela hovězí nadrobno, smíchla s vařenou rýží a hodila podusit do trouby. Vzhledem k tomu, že byl v pekáčku omastek z pečeného kuřátka, co jsme měli my předchozí den, šoupla jem do toho pak už jen natrhaný zelený salát. Pes se oblizoval až za ušima...ráno se pak venku posr...
Králík: donedávna nežral žádné syrové maso, pak se rozežral vepřovýma žebrama, pak vzal na milost i kuřecí a nakonec králíka. Byla bych ráda, kdyby mu smrděl...před nějakým tím měsícem, jsem jednoho našla(zajdu) u boudy s ukousanýma oběma ušima a zadní nohou...tak to jsem už nijak z jeho apetitu nadšená nebyla(když jsem zajdu pochovávala ).

Taky dobrý...

15.5.2016 22:48
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Tak u nás dnes vepřový ledvinky, sýr a těstovina .A s tím vařením to jsem na tom stejně , ještěže přes týden máme obědy i když to žádná sláva není teda ale neber to když v práci na to má skorotchán a přítel nárok .

15.5.2016 22:58
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak u nás by zůstalo u té první fotky...a pak významný pohled na mě jako "Co to je?" a znechucený odchod psa...fena by s tím asi problém neměla, ale to by byla za chvíli jak válec, když by po psovi vše dojídala...a každýmu vymejšlet něco extra nebudu, to už bych se z toho musela zbláznit ...stačí, že pro parchanty (čti děti) vařím extra...ten nejí to a ten zas tohle ...tak prostě nevařím každej den, ale navařim dvě jídla na dva dny... ...když mám volno, tak to u mě vypadá jak v závodní jídelně...extra pro děti, pro psy...já se snažim pár kileček zhubnout, takže pro sebe taky vařim extra...

Heh tak u nás to je to samo, pes vybíravý, čuba by nejráč sežrala svou porci i s miskou a ještě by žebrala jakože je chudák děsně týraná hlady, druhý pes sežere co mu dám.Přítel je taky šíleně vybíravý, skorotchán cukrovkář a pak něco uvař že ? skorotchán polovinu jídla co bych vařila neuznává, tak u nás vaří on když už je teda ten šéfkuchař (nevaří nic extra jó ) a já uklízím .

16.5.2016 10:26
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Snídaně vajíčko se sýrem a svačinka budou vepřový nožičky .

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.5.2016 12:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Heh tak u nás to je to samo, pes vybíravý, čuba by nejráč sežrala svou porci i s miskou a ještě by žebrala jakože je chudák děsně týraná hlady, druhý pes sežere co mu dám.Přítel je taky šíleně vybíravý, skorotchán cukrovkář a pak něco uvař že ? skorotchán polovinu jídla co bych vařila neuznává, tak u nás vaří on když už je teda ten šéfkuchař (nevaří nic extra jó ) a já uklízím .

To je s těma psema jak přes kopírák...pesani k snídani namazaný chlebíky a pak fena nastoupila ke mě, protože já u snídaně ještě pracovala na PC, takže jsem jen uzobávala a přišel syn a říká "Ježíš, chudinka...týden nejedla a ty jí ani nedáš...jí normálně týráš hlady.. " a já na to "Teď zbouchala dva chleby s paštikou"...a synátor "no není to moc vidět... ".

16.5.2016 15:20
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je s těma psema jak přes kopírák...pesani k snídani namazaný chlebíky a pak fena nastoupila ke mě, protože já u snídaně ještě pracovala na PC, takže jsem jen uzobávala a přišel syn a říká "Ježíš, chudinka...týden nejedla a ty jí ani nedáš...jí normálně týráš hlady.. " a já na to "Teď zbouchala dva chleby s paštikou"...a synátor "no není to moc vidět... ".

Šiš to je jak můj muž , taky furt že dávám psům málo a že jsou chudinky že je týrám hlady že jim mám dát aspoň 3x denně nažrat, že jim mám dát když chtějí....Krmit psy podle něj tak jsou z nich bečky na mikro nožičkách .

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.5.2016 17:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Šiš to je jak můj muž , taky furt že dávám psům málo a že jsou chudinky že je týrám hlady že jim mám dát aspoň 3x denně nažrat, že jim mám dát když chtějí....Krmit psy podle něj tak jsou z nich bečky na mikro nožičkách .

Přesně... ...

16.5.2016 17:54
Arni

XXX.XXX.111.238

U nás se pořád řeší co pes dostane, teda hlavně já. manželka mu dává potají dobroty které jsou podle mnou nastudovaných informací pro psa velmi nevhodné . A naše strava je až na posledním místě, ještě že mám v práci obědy, jinak potom už jím až je mi od hladu mdlo. Žena ta jí taky až má čas a náš milášek je nakrmen. Onehdy jsem ji načapal ve tři ráno s jogurtem a rohlíkem. Prý celou noc nejedla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.5.2016 18:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Prý celou noc nejedla.

16.5.2016 19:36
zelenoockaa

XXX.XXX.140.143

Tak dnes náš Bártík dostane k večeři kuřecí masíčko s ovesnými vločkami a s mrkvičkou :) No a ostatní členové rodiny mají co si v lednici najdou :D

16.5.2016 20:45
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Ták dnes kuřecí, hovězí a zbytek včerejších ledvinek .

16.5.2016 21:11
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Tak jelikoz se snazim rozezrat fenku, tak dnes to byla vajecna omeleta s ryzovou moukou, vlockami s klicky a hovezim masickem, fenulka rikala, ze je to mnamka

16.5.2016 23:08
noemi

XXX.XXX.64.236

U nás kombinace - kuřecí maso, hovězí játra, nadrobno nakrájený hrtan, hydrolyzát kolagenu, ostropestřecová mouka, lněná a chia semínka.

17.5.2016 12:52
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Tak jsem dnes byla ve městě a nečekaně nakoupila psům, kachní pol. směs, králičí hlavy a kuř. játra na sušenky .

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 13:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak mi teď k obědosvačině vanilkový puding s piškotkama...pesani se hezky napapkali a teď maj polední klid...samozřejmě musíme někde ubrat, takže k večeři už bude jen mírně ovařené hovězí srdce na dobromyslu s trochou vařené mrkvičky.

17.5.2016 13:18
Terven

XXX.XXX.110.147

kobylatko napsal(a):
Tak jsem dnes byla ve městě a nečekaně nakoupila psům, kachní pol. směs, králičí hlavy a kuř. játra na sušenky .

Já polívkovou směs hovězí, s morkovou kostí, v Kauflandu . Na kachní jsem taky koukala, ale nevím, jestli by štěně upižlalo ten kachní skelet.

17.5.2016 14:54
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Terven napsal(a):
Já polívkovou směs hovězí, s morkovou kostí, v Kauflandu . Na kachní jsem taky koukala, ale nevím, jestli by štěně upižlalo ten kachní skelet.

Héééj to není fér, já dnes taky byla v Kaufu na morkový kosti a když jsem se jich na to ptala jestli je maj tak na mě čuměli jak vyoraný myši .Přitom mi to říkal né jeden člověk že je tam mívají.Kde je tam maj ? všechny Kaufy by měli být stejný né ?

17.5.2016 17:45
Terven

XXX.XXX.110.147

kobylatko napsal(a):
Héééj to není fér, já dnes taky byla v Kaufu na morkový kosti a když jsem se jich na to ptala jestli je maj tak na mě čuměli jak vyoraný myši .Přitom mi to říkal né jeden člověk že je tam mívají.Kde je tam maj ? všechny Kaufy by měli být stejný né ?

U masa, mezi balíčkovým hovězím...buď mají směs na polívku, kde je kus hovězího předního +1kus morkový kosti anebo čistě jenom balíček morkových kostí, tam jsou asi 3.

17.5.2016 18:00
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Terven napsal(a):
U masa, mezi balíčkovým hovězím...buď mají směs na polívku, kde je kus hovězího předního +1kus morkový kosti anebo čistě jenom balíček morkových kostí, tam jsou asi 3.

Díky , a kolik stojí to hovězí na polívku ?

17.5.2016 18:05
Terven

XXX.XXX.110.147

kobylatko napsal(a):
Díky , a kolik stojí to hovězí na polívku ?

Já mám balíček něco málo přes půl kila za 67 Kč, ale byly tam různě velký.
Pětikilový štěně se z toho docela dost nažere, no plus ta morková kost, to je tak na dvě hodiny od ní pokoj

17.5.2016 18:28
tapina

XXX.XXX.211.117

Budeme mít lososa,
to si dáme do nosa.
Hlava děravá -
kamarádka pravá.
Losos čerstvý smradlavý,
pro zvířátka lákavý.
Fenykl a rukola,
bříško zpívá o la la.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 18:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Budeme mít lososa,
to si dáme do nosa.
Hlava děravá -
kamarádka pravá.
Losos čerstvý smradlavý,
pro zvířátka lákavý.
Fenykl a rukola,
bříško zpívá o la la.

Óóó...tady má někdo básnický střevo...

17.5.2016 18:37
tapina

XXX.XXX.211.117

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Óóó...tady má někdo básnický střevo...

Ne střevo, mlátím hlavou o zeď co jsem zas nechala projít do nepoživatelného stavu smajlík A z děravé hlavy se vyštěrchalo tohle.
Ještě tu máme extra kvalitní olomoucké tvarůžky.

Olomoucké tvarůžky - za ty bych i páníčkovi nasadila parůžky,
odpustí mi to a rád - hlavně když ho nepůjdu usmiřovat a líbat.

17.5.2016 18:38
Arni

XXX.XXX.111.238

tapina napsal(a):
Budeme mít lososa,
to si dáme do nosa.
Hlava děravá -
kamarádka pravá.
Losos čerstvý smradlavý,
pro zvířátka lákavý.
Fenykl a rukola,
bříško zpívá o la la.

Losos to je bašta,
pejsek jenom mlaská.
Otevírám lednici,
je tam jenom májka,
co by na to řekla Rájka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 18:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Arni napsal(a):
Losos to je bašta,
pejsek jenom mlaská.
Otevírám lednici,
je tam jenom májka,
co by na to řekla Rájka.

Ech, Vy poete

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 18:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

No vážení...vás je snad na fauně škoda...chtělo by to ještě založit téma "rýmovačky a říkadla"...
tady taky žhavim lebku...ale nic kloudnýho nejsem sto vymyslet...ale nevzdávám to...až najdu mozek tak snad taky něco vypotím. Vám zatím jednička s hvězdičkou.

17.5.2016 18:47
tapina

XXX.XXX.211.117

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ech, Vy poete

Rájko, takový originální rým,
nebude suchar,
přidejte se,
je to šprým!

17.5.2016 18:49
Arni

XXX.XXX.111.238

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ech, Vy poete

Vaše názory beru jako fundované.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 18:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

U nás dneska kuloví,
kdo uhádne? Kdo to ví?
Zase budou granule,
pes už skáče vesele.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 18:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Arni napsal(a):
Vaše názory beru jako fundované.

Jasan

17.5.2016 18:52
tapina

XXX.XXX.211.117

Pajšl, gurgle, vemeno,
králíkovo temeno.
Vše co člověk nesežere,
uvítáme s láskou, vřele.
Žaludkem pak láska projde -
kdy už to těm lidem dojde.

17.5.2016 18:54
Arni

XXX.XXX.111.238

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No vážení...vás je snad na fauně škoda...chtělo by to ještě založit téma "rýmovačky a říkadla"...
tady taky žhavim lebku...ale nic kloudnýho nejsem sto vymyslet...ale nevzdávám to...až najdu mozek tak snad taky něco vypotím. Vám zatím jednička s hvězdičkou.

No jaké rýmovačky, já myslel že je to vrchol poezie

17.5.2016 18:57
tapina

XXX.XXX.211.117

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
U nás dneska kuloví,
kdo uhádne? Kdo to ví?
Zase budou granule,
pes už skáče vesele.

A jak je pejsek rád?
Říká: "jednu misku to bych zvlád."
Ale zítra zase, paničko,
nachystej mi masíčko!

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 19:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
A jak je pejsek rád?
Říká: "jednu misku to bych zvlád."
Ale zítra zase, paničko,
nachystej mi masíčko!

Masíčko mi chybí,
jako salát rybí.
Alergie, potvora,
dělá ze mě netvora.

17.5.2016 19:05
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Ma asociace na Arniho
"...oteviram lednici
a padam na zadnici,
jsou v ni jenom červíci,
jak mít pevnou stolici?"

17.5.2016 19:05
tapina

XXX.XXX.211.117

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Masíčko mi chybí,
jako salát rybí.
Alergie, potvora,
dělá ze mě netvora.

Alergie to je děš,
vím, co říkáš, to i věř.
Na mysli však neklesej,
zase bude veselej.
Panička to vymyslí,
nějaké prachy nasyslí -
pojedete k móři, do hor,
to je pro alergeny horor.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 19:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lexaurin napsal(a):
Ma asociace na Arniho
"...oteviram lednici
a padam na zadnici,
jsou v ni jenom červíci,
jak mít pevnou stolici?"

Rájka v tomto neporadí,
musíte být jako mladí.
Hamburger a MCflurry,
řeší všechny nezdary

17.5.2016 19:10
tapina

XXX.XXX.211.117

Lexaurin napsal(a):
Ma asociace na Arniho
"...oteviram lednici
a padam na zadnici,
jsou v ni jenom červíci,
jak mít pevnou stolici?"

Červíci a potemníci
nejsou žádní záškodníci.
Je to ten nejlepší protein -
pro paničku slabý kofein.
Jak ona říká silná káva.
Ale ty jsi pes a ne kráva smajlík
Říkáš - ani puňťa to nežere -
a tváříš se zbaběle?
A co chudáci mravenečníci v Americe -
ti by byli vděční převelice.

17.5.2016 19:10
Arni

XXX.XXX.111.238

Lexaurin napsal(a):
Ma asociace na Arniho
"...oteviram lednici
a padam na zadnici,
jsou v ni jenom červíci,
jak mít pevnou stolici?"

Vyčistěte lednici,
ať tam nejsou červící,
budete mít tuhou stolici.

17.5.2016 19:11
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Rájka v tomto neporadí,
musíte být jako mladí.
Hamburger a MCflurry,
řeší všechny nezdary

Kdyz nam Rajka neporadí
snad se pejsek nepokadí,
to je teda huuuuustý
aspon nejsme tlustýý

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 19:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Alergie to je děš,
vím, co říkáš, to i věř.
Na mysli však neklesej,
zase bude veselej.
Panička to vymyslí,
nějaké prachy nasyslí -
pojedete k móři, do hor,
to je pro alergeny horor.

Борщ и каша, пища наша

17.5.2016 19:16
tapina

XXX.XXX.211.117

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Борщ и каша, пища наша

Hrách a kroupy, TO je hloupý smajlík

17.5.2016 19:24
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Červíci a potemníci
nejsou žádní záškodníci.
Je to ten nejlepší protein -
pro paničku slabý kofein.
Jak ona říká silná káva.
Ale ty jsi pes a ne kráva smajlík
Říkáš - ani puňťa to nežere -
a tváříš se zbaběle?
A co chudáci mravenečníci v Americe -
ti by byli vděční převelice.

Kájínek náš sklípkan domácī,
v terárku nemá nic na práci,
pustíme ho do lednice na červy,
at z nich nejsme pořád na nervy

17.5.2016 19:31
zelenoockaa

XXX.XXX.136.34

Dneska rýže, celer a kuře,
jó to náš Bártík může!
Sotva miska plná je,
Bártík hned se pomněje!

A pak hurá do pelechu,
Snad nechytl jsem zas blechu.
A najednou spát se mi chce moc,
Haf a štěk, dobrou noc!

17.5.2016 19:36
Terven

XXX.XXX.110.147

S vařením to vidím bledě,
dnes to jistí půlka sledě

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 19:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Oni jim k tomu ještě recitují

17.5.2016 19:48
tapina

XXX.XXX.211.117

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Oni jim k tomu ještě recitují

Já vím, že Vy jste spíš přes tu prózu... Co máte dnes na programu? ;-).

17.5.2016 19:52
Arni

XXX.XXX.111.238

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Oni jim k tomu ještě recitují

U krmení pouštím Vivaldiho, náš pes to miluje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 20:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Já vím, že Vy jste spíš přes tu prózu... Co máte dnes na programu? ;-).

Lvice Elsa. snad to pochopí ;-).

17.5.2016 20:05
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Arni napsal(a):
U krmení pouštím Vivaldiho, náš pes to miluje.

A ja myslela, ze staci zazvonit na zvonecek, hm, vyssi level

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 20:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Foxík zazvoní, arni pustí desku, tak to má být, všem přeji dobrou chuť.).

17.5.2016 20:07
Arni

XXX.XXX.111.238

Lexaurin napsal(a):
A ja myslela, ze staci zazvonit na zvonecek, hm, vyssi level

Ne né, zvoneček je pošťák s piškotem.

17.5.2016 20:18
Arni

XXX.XXX.111.238

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Foxík zazvoní, arni pustí desku, tak to má být, všem přeji dobrou chuť.).

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 20:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak se vrátím k poezii...na téma večeře mě nic nenapadlo, protože na "hovězí srdce" se nic nerýmuje, tak včerejší zážitek:

Není co dát do talíře,
chalupa je bez halíře,
ráno zima večer chlad,
ze všech koutů čiší hlad.

I ten pejsek peciválek,
zlé bídy se zrovna zalek,
zaťal zuby, zaťal packy
a šel vyndat nákup z tašky.

Panička se nedívala, využil jsem šance
a ten pytlík s rohlíkama odnesl až k brance.
Než se paní vzpamatuje a než přijde na dvůr
tak v pytlíku s rohlíkama zbyde sotva půl.

Toho ale využila moje akční sestra,
neptá se a neprosí, ta mě rovnou trestá.
Rohlíky si odnesla, zalehla na místě,
že z nich už nic neuvidím, to vím celkem jistě.

Panička už na to přišla, odebrala kořist,
a tak zase jako předtím nemáme co jíst.
Láteřila na nás trochu, vy potvory lstivý,
snídali jste, obědvali, tak co vám tu chybí?

Lov byl tedy neúspěšný, zkusím já to zase,
mohu si to dovolit, nejsem tlustý prase.

17.5.2016 20:51
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Já z vás mám normálně dost,
jdu dát radši psovi kost.
A k tomu plnou mističku
ať mu zavřu tlamičku.
A jako bonus vajíčko
ať má klidný spaníčko.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 21:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

To je ale hamáníčko,
kvalitní papáníčko,
nezapomeň droby,
ty nejí jen srabi

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 21:23
17.5.2016 21:24
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Maso dostane i kočka,
né jen protože má pěkný očka.
K masu ještě sýreček,
ať nemá hládeček.

17.5.2016 21:36
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Tak zas něco málo zásoby do "mražáčku" .Těm hlavám jsem fakt nemohla odolat , strašně se mi líbily tak je moje psiska prostě museli mít .

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 21:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Tak zas něco málo zásoby do "mražáčku" .Těm hlavám jsem fakt nemohla odolat , strašně se mi líbily tak je moje psiska prostě museli mít .

Tak to moji psi jsou o tuto mňamku ochuzení...to by bylo jak v slunce, seno...a velebnosti jdu blejt, od tý doby, co mi soused přinesl králíka (ztaženýho) i s hlavou, tak králíka nejim... tak jsem ráda, že sem na faunu chodim já a ne moje psiska, ještě by vám záviděli ...i když pes je taky taková cíťa...no asi bude po mně

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2016 21:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak mi jdeme udělat poslední "čůranda" před spinkáním...to zas budou ksichty až je teď budu tahat z pelechu...a abych vás všechny předběhla, tak jsme se s pesama demokraticky dohodli, že k snídani budou míchaná vajíčka (máme od sousedů domácí) a chlebík namazanej máslíčkem

17.5.2016 21:44
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to moji psi jsou o tuto mňamku ochuzení...to by bylo jak v slunce, seno...a velebnosti jdu blejt, od tý doby, co mi soused přinesl králíka (ztaženýho) i s hlavou, tak králíka nejim... tak jsem ráda, že sem na faunu chodim já a ne moje psiska, ještě by vám záviděli ...i když pes je taky taková cíťa...no asi bude po mně

Tak syrový hlavy ten můj mameluk sežere , měli i vepřový tak to tu chvíli vypadalo jako na hřbitově .

17.5.2016 21:55
Terven

XXX.XXX.110.147

kobylatko napsal(a):
Tak syrový hlavy ten můj mameluk sežere , měli i vepřový tak to tu chvíli vypadalo jako na hřbitově .

Syrové králičí je jediná věc na světě, kterou můj pseudohavaňáček nepozře. Buď to očichá a tváří se nešťastně anebo sežere a následně vyhodí. Netuším proč, snad králík nějak divně smrdí? Po uvaření sežere v pohodě. Jinak nemá problém s žádným masem, vnitřnostma, zeleninou ničím.
Jednu králičí hlavu mám v mrazáku, tak nevím, jestli má cenu to zkoušet.

17.5.2016 22:56
RomčaJelča

XXX.XXX.17.37

tiffany napsal(a):
Kuřecí skelet, rajče, okurek, ředkvička, pažitka, petrželová nať a olivový olej.


Když jsme měli kavalíra, vykali jsme mu (coby šlechtici) a on opravdu nepozřel nic než to "jeho královské" jídlo. Někdy se uvolil, aby nám udělal radost, a ukousl si kouska koblihy.
Teď - naše australačka chroupe zelený salát, a vlastně tak vůbec všecko, co nám spadne u kuch. linky na zem... smajlík
Jinak je ale na granulách, mívala šílené průjmy třeba z půlky kapsičky...

18.5.2016 21:04
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Tak dnes vepřový s těstovinou a piv. kvasnicema .

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2016 21:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Tak syrový hlavy ten můj mameluk sežere , měli i vepřový tak to tu chvíli vypadalo jako na hřbitově .

U nás to vypadá jako na hřbitově furt...na dvoře se neustále válejí velké, střední a menší hovězí kosti v počtu kolem dvaceti kusů...aby na psa taky něco zbylo...aby si to fena nestíhala nanosit na jednu hromadu...synátor se tomu směje, prej to je dobrej způsob, aby si potenciální narušitelé našeho pozemku dobře prohlédli, jak by taky mohli dopadnout

18.5.2016 21:12
kobylatko

XXX.XXX.45.44

A dnes jsme dostali další zásobičku...
Slezina, plíce, ořez, nožičky a ouška s ocáskem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2016 21:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
A dnes jsme dostali další zásobičku...
Slezina, plíce, ořez, nožičky a ouška s ocáskem.

To mi děláte schválně, protože víte, že na to nemám žaludek...i s fotečkama... ...mě doma chlapi musej porcovat i hovězí srdce

18.5.2016 21:43
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To mi děláte schválně, protože víte, že na to nemám žaludek...i s fotečkama... ...mě doma chlapi musej porcovat i hovězí srdce

.Tak já si chystám maso sama , u mě zas chlap se na to nemůže dívat a už vůbec na to sáhnout a vždy "ježiš ty si prase, jak na to můžeš vůbec sahat " .

18.5.2016 22:09
tapina

XXX.XXX.211.117

kobylatko napsal(a):
A dnes jsme dostali další zásobičku...
Slezina, plíce, ořez, nožičky a ouška s ocáskem.

To je snad parodie na Prostřeno. Pondělí až pátek smajlík

24.5.2016 21:47
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Tak dnes kuřecí s rejžičkou a vajíčkem a včera jsem vyfásla vepřový dršťky , tak je budou mít některý den psiska na véču .

25.5.2016 08:05
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Uchmatla kočkám syrové kuřecí krky, kterými pohrdly. Vůbec je nekouše, prostě je zhltne. Ona nepohrdne v nestřežené chvíli ani kočičími exkrementy.

26.5.2016 21:04
shavoid

XXX.XXX.245.74

Na dnešní večeři byla směska ryb (losos, treska) s králičími droby, brambory, žlutý hrách, červená řepa, lněné semínko, kapka konopného oleje a mořské řasy. Psi nic neříkali. Jako obvykle :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.5.2016 21:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

shavoid napsal(a):
Na dnešní večeři byla směska ryb (losos, treska) s králičími droby, brambory, žlutý hrách, červená řepa, lněné semínko, kapka konopného oleje a mořské řasy. Psi nic neříkali. Jako obvykle :).

Když neříkaj nic tak je to dobrý...to mě pes hned po jídle běží dát děkovnou hubinku...a vzhledem k tomu, že je to bernardýní kříženeček a vzhledem k tomu, že převážně je k večeři maso se zeleninou a rejžičkou se šťávičkou...a většinou bohatě zakápnuto lososovým olejem, tak to fakt není nic příjemného, ale co mu můžete říct, když je tak roztomiloučkej...jen "Nemáš zač Mimíšku...uvařila to maminka dobře?" a dostanu ještě jednu uslintanou... takže asi jo ...

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.5.2016 23:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když neříkaj nic tak je to dobrý...to mě pes hned po jídle běží dát děkovnou hubinku...a vzhledem k tomu, že je to bernardýní kříženeček a vzhledem k tomu, že převážně je k večeři maso se zeleninou a rejžičkou se šťávičkou...a většinou bohatě zakápnuto lososovým olejem, tak to fakt není nic příjemného, ale co mu můžete říct, když je tak roztomiloučkej...jen "Nemáš zač Mimíšku...uvařila to maminka dobře?" a dostanu ještě jednu uslintanou... takže asi jo ...

Můj pes nepusinkuje, přijde se děkovně pomazlit a mocně si krknout.

27.5.2016 07:16
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Můj pes nepusinkuje, přijde se děkovně pomazlit a mocně si krknout.


Jo, to dělá ta naše taky, že se na nás dívá, přímo do očí a jen tak mimochodem hlasitě krkne smajlík. Se tomu vždycky smějeme smajlík.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.5.2016 20:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Dnešní véča

No ještě, že to můj pes nejí...po tomhle bych děkovnou hubinku dostat nechtěla

27.5.2016 20:20
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No ještě, že to můj pes nejí...po tomhle bych děkovnou hubinku dostat nechtěla

Hm...tak se budeme líbat až ráno

27.5.2016 20:51
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Dnes omeleta s ryzovou moukou, vlockami a tunakem

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.5.2016 23:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak dneska k véče nová příchuť, a to Búrská koza se sladkým bramborem
P.S. Tvrdí, že tato koza nesmrdí "kozinou", potažmo granule, ale kecají čichla jsem k nim a smrdí kozinou

28.5.2016 01:29
tapina

XXX.XXX.211.46

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak dneska k véče nová příchuť, a to Búrská koza se sladkým bramborem
P.S. Tvrdí, že tato koza nesmrdí "kozinou", potažmo granule, ale kecají čichla jsem k nim a smrdí kozinou

My tu máme kozí sýr co nesmrdí kozinou, dokud do něj člověk nekousne. Ale pejsáčci to ocení.

P.S. Wolfsblut kozí konzerva je cítit fakt fest. Ale co doporučuju - pokud to bude šmakovat - ořez z muflona. Mňamka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.5.2016 07:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

My teď snídaně: ovesná kaše s banánem...olizovali jsme se až za ušima...

28.5.2016 14:01
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak dneska k véče nová příchuť, a to Búrská koza se sladkým bramborem
P.S. Tvrdí, že tato koza nesmrdí "kozinou", potažmo granule, ale kecají čichla jsem k nim a smrdí kozinou

A jak chutnali? Pisou "vysoce chutne", mam je take objednane.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.5.2016 14:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lexaurin napsal(a):
A jak chutnali? Pisou "vysoce chutne", mam je take objednane.

Chutnají úplně stejně jako velbloud, porce je v minutě sežraná

28.5.2016 21:57
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chutnají úplně stejně jako velbloud, porce je v minutě sežraná

ChutnalY, samozrejmesmajlík. Uvidime az prijdou, jinak kozi syr madam chutna, davam jako pamlsky pri vycviku, tak uvidime. Jinak, co se mi osvedcilo na pribrani, tak krmit 2-3x po mensich davkach, dopoledne masicko, nebo vajicka na nejaky zpusob, odpo granulky zalite vyvarem s jehnecim sadlem, vecer omeletky, chrupavky s masem atd ato. Doporucovane krmeni 1xdenne u nas uplne spatne.

29.5.2016 16:38
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Jeste mimochodem, kde berou Wolfsbluti velbloudy na tolik granuli?

29.5.2016 22:55
Terven

XXX.XXX.110.147

Lexaurin napsal(a):
Proberu to se strycem z Australie, zrovna ho tu mame na navsteve, nikdy se nezminili o necem takovem

Já se přiznám, že už nějaký čas z principu pro rodinu kupuju maso ( a potraviny vůbec) původem z ČR, ideálně i z chovu, o kterém mám nějaké informace. Ne vždy se mi to podaří, občas koupím v hypermarketu, ale na zemi původu koukám vždy - a aspoň se snažím.
No a pes je prcek, takže ten se sveze s námi smajlík
Je fakt, že granule má Marp s lososem, a ten českej asi nebude...zatím to nepojímám úplně fanaticky , ale do velblouda by se mi asi nechtělo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.5.2016 23:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Já se přiznám, že už nějaký čas z principu pro rodinu kupuju maso ( a potraviny vůbec) původem z ČR, ideálně i z chovu, o kterém mám nějaké informace. Ne vždy se mi to podaří, občas koupím v hypermarketu, ale na zemi původu koukám vždy - a aspoň se snažím.
No a pes je prcek, takže ten se sveze s námi smajlík
Je fakt, že granule má Marp s lososem, a ten českej asi nebude...zatím to nepojímám úplně fanaticky , ale do velblouda by se mi asi nechtělo.

Máte výhodu, že si můžete vybírat... Já(moje čuba) si vybírat nemůžeme a musíme brát velblouda a teď i tu kozu.

5.6.2016 22:31
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Tak dnes opravdu nevím jak titulovat svýho pastevce, dostal na véču kuřecí skelety a krk + grancle, ty kuřecí "díly" jsem jen spařila a ta potvora to normálně sežrala, asi tak tři dny zpět dostal skelet z domácí slípky taktéž spařený a to ta potvora nevzala dohuby a ohrnoval nad tím rypák .

5.6.2016 22:34
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Kuřecí křidla. A večer namleté vemínko s mrkví.

6.6.2016 09:08
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Kuřecí křídla psovi?

My jsme u táboráku o víkendu opíkali batáty, naše psice jich pár uchlamstla a evidentně jí chutnaly. Výjimečně dostala 2 kosti z žeber, ale - následoval průjem. Doma je jen na granulích, protože jakoukoliv malou změnu odnesla průjmem.

6.6.2016 09:28
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

RomčaJelča napsal(a):
Kuřecí křídla psovi?

My jsme u táboráku o víkendu opíkali batáty, naše psice jich pár uchlamstla a evidentně jí chutnaly. Výjimečně dostala 2 kosti z žeber, ale - následoval průjem. Doma je jen na granulích, protože jakoukoliv malou změnu odnesla průjmem.

A proč ne kuřecí křídla psovi?

6.6.2016 09:32
Aliens_II

XXX.XXX.77.30

RomčaJelča napsal(a):
Kuřecí křídla psovi?

My jsme u táboráku o víkendu opíkali batáty, naše psice jich pár uchlamstla a evidentně jí chutnaly. Výjimečně dostala 2 kosti z žeber, ale - následoval průjem. Doma je jen na granulích, protože jakoukoliv malou změnu odnesla průjmem.

Není zvyklá. Prostě. Proto ji to prohání.

Ano. A dokonce i stehna a krky. Wau, to je hrůza. A taky ryby s kostmi a jehněčí s kostí.
Průjmy nemáme ani po játrech, ani po vemenu. Jó, nějaký lidský šrot co dostala kdysi v práci, což byl jeden za půl roku. Takže co se týče masa syrového, hmmm, pro nás pochoutka.
Nicméně jsem přesvědčen, že v tom nejedeme sami, jen se vezeme s ostatními.

6.6.2016 09:39
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Andrýsek3 napsal(a):
A proč ne kuřecí křídla psovi?

Protože se kuřecí křídla (tedy spíš tepelně upravená) snadno lámou na ostré "štěpky" a můžou psovi prorvat střeva.

6.6.2016 09:41
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

RomčaJelča napsal(a):
Protože se kuřecí křídla (tedy spíš tepelně upravená) snadno lámou na ostré "štěpky" a můžou psovi prorvat střeva.

Proto dáváme syrové... žádné kuřecí kosti by se neměli dávat tepelně upravované..

6.6.2016 09:43
Aliens_II

XXX.XXX.77.30

RomčaJelča napsal(a):
Protože se kuřecí křídla (tedy spíš tepelně upravená) snadno lámou na ostré "štěpky" a můžou psovi prorvat střeva.

Omyl a neskutečný mýtus. Syrové ne a vařené, jak které, když víte co podat a co ne, nic se psu nikdy nestane. A kosti jím také. Vařené samo.

6.6.2016 09:52
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Aliens_II napsal(a):
Omyl a neskutečný mýtus. Syrové ne a vařené, jak které, když víte co podat a co ne, nic se psu nikdy nestane. A kosti jím také. Vařené samo.

Nevím, já jsem se toho neodvážila, našeho psa mám hodně ráda, takže žádné zbytečné experimenty. Navíc nám to nedoporučil ani veterinář. A že se vařené kosti lámou na ostré štěpky, to snad není mýtus To přece sám vidíš.

6.6.2016 09:58
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

RomčaJelča napsal(a):
Nevím, já jsem se toho neodvážila, našeho psa mám hodně ráda, takže žádné zbytečné experimenty. Navíc nám to nedoporučil ani veterinář. A že se vařené kosti lámou na ostré štěpky, to snad není mýtus To přece sám vidíš.

Zbytečné experimenty? Vždyť je to přirozená strava..

7.6.2016 10:28
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Andrýsek3 napsal(a):
Zbytečné experimenty? Vždyť je to přirozená strava..

Psala jsem o vařených kuřecích kostech.
A jestliže mi odborník řekne, že by to psovi nedoporučoval, tak nebudu experimentovat, jestli to zrovna ten můj náhodou snese dobře, že jo. Takhle jsem to myslela.

Nevím, kolik informací máte Vy, ale mně třeba tohle stačí, abych se (aspoň trochu) bála o zdraví svého psa.
http://www.pesweb.cz/cz/549.muze-pes-jist-kosti
_
Pane doktore, říká se, že syrové kosti psovi nevadí, vařené ano. Tak jak je to?

Tepelně upravené kosti jsou skutečně pro psa potenciálně nebezpečné. Kost tepelnou úpravou, vařením, pečením, smažením, grilováním, uzením či působením mikrovln, mění svou molekulární strukturu. Po úpravě je kost sice křehčí, ale také odolnější vůči působení žaludečních kyselin. Tím se zvyšuje riziko poranění stěny žaludku nebo střeva, ale také možnost zácpy a dalších problémů.
_
Ale jsou lidé různí. Někteří rodiče dokážou hodit děcko do vody se slovy "plav" - a ono to nějak dopadne. A jsou zase rodiče, kteří tyto metody nikdy neuplatní smajlík.

7.6.2016 10:43
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

RomčaJelča napsal(a):
Psala jsem o vařených kuřecích kostech.
A jestliže mi odborník řekne, že by to psovi nedoporučoval, tak nebudu experimentovat, jestli to zrovna ten můj náhodou snese dobře, že jo. Takhle jsem to myslela.

Nevím, kolik informací máte Vy, ale mně třeba tohle stačí, abych se (aspoň trochu) bála o zdraví svého psa.
http://www.pesweb.cz/cz/549.muze-pes-jist-kosti
_
Pane doktore, říká se, že syrové kosti psovi nevadí, vařené ano. Tak jak je to?

Tepelně upravené kosti jsou skutečně pro psa potenciálně nebezpečné. Kost tepelnou úpravou, vařením, pečením, smažením, grilováním, uzením či působením mikrovln, mění svou molekulární strukturu. Po úpravě je kost sice křehčí, ale také odolnější vůči působení žaludečních kyselin. Tím se zvyšuje riziko poranění stěny žaludku nebo střeva, ale také možnost zácpy a dalších problémů.
_
Ale jsou lidé různí. Někteří rodiče dokážou hodit děcko do vody se slovy "plav" - a ono to nějak dopadne. A jsou zase rodiče, kteří tyto metody nikdy neuplatní smajlík.

No vždyť já taky říkám, že vařené NE! Syrové ano.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2016 10:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
No vždyť já taky říkám, že vařené NE! Syrové ano.

Ale zase, lehce povařené taky nevadí.

7.6.2016 10:54
Aliens_II

XXX.XXX.77.30

Andrýsek3 napsal(a):
No vždyť já taky říkám, že vařené NE! Syrové ano.

Tak, tak. Třeba rozum vzít v potaz a přece nikdo nebude vědomě psu ubližovat.
Já sice dávám i vařené, ale pouze a zásadně jen určitý druh. A to jestli 1x za měsíc a jestli dvě, tři. A třebas "křupky" i když je zbožňuju, dělím se. Ale to neberte jako návod.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2016 11:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aliens_II napsal(a):
Tak, tak. Třeba rozum vzít v potaz a přece nikdo nebude vědomě psu ubližovat.
Já sice dávám i vařené, ale pouze a zásadně jen určitý druh. A to jestli 1x za měsíc a jestli dvě, tři. A třebas "křupky" i když je zbožňuju, dělím se. Ale to neberte jako návod.

Lehce ovařuju...syrové nejíme...a já nejsem z těch, co by řekli "žer, nic jiného nebude"...

7.6.2016 12:40
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lehce ovařuju...syrové nejíme...a já nejsem z těch, co by řekli "žer, nic jiného nebude"...

Já jen spařím a podávám , uvařím si vodu v rychlovarné konvici maso naskládám do kastrólka a přeleju ho .

7.6.2016 12:50
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale zase, lehce povařené taky nevadí.

Ano, aby se zatáhlo tak ano, ale nechtěla jsem to už rozšiřovat, aby se to zase špatně nepochopili.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2016 13:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Já jen spařím a podávám , uvařím si vodu v rychlovarné konvici maso naskládám do kastrólka a přeleju ho .

Já vařim ráno...hodim do hrnce mrkev, kilo zmrzlýho masa...jak se začne voda vařit přihodim trochu rýže...tím, že je maso úplně zmrzlé a defakto v kuse, tak to vyjde tak, že je vevnitř syrové...
ale když jsou jako příloha ovesný vločky, tak maso rozmrazím a všechno taky přeleju z rychlovarky...zeleninu pak přidávám syrovou strouhanou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2016 13:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Ano, aby se zatáhlo tak ano, ale nechtěla jsem to už rozšiřovat, aby se to zase špatně nepochopili.

No doufám, že další pes, který bude krmen masem hned odzačátku si na syrový zvykne...když ne, tak budu pokračovat s "lehkým ovařením" nadále...BARF-NEBARF

7.6.2016 14:06
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No doufám, že další pes, který bude krmen masem hned odzačátku si na syrový zvykne...když ne, tak budu pokračovat s "lehkým ovařením" nadále...BARF-NEBARF

Však hlavně, aby to pesanův jelo, ta moje kyselina nemá problém s žádným syrovým, tak mi odpadá práce, ale kdyby nechtěl, tak taky nejsem typ co nechá psa hladovět, tak bych taky vařila.

7.6.2016 15:20
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No doufám, že další pes, který bude krmen masem hned odzačátku si na syrový zvykne...když ne, tak budu pokračovat s "lehkým ovařením" nadále...BARF-NEBARF

Také v to doufám že další pes bude dlabat syrový .

7.6.2016 15:35
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Aliens_II napsal(a):
Tak, tak. Třeba rozum vzít v potaz a přece nikdo nebude vědomě psu ubližovat.
Já sice dávám i vařené, ale pouze a zásadně jen určitý druh. A to jestli 1x za měsíc a jestli dvě, tři. A třebas "křupky" i když je zbožňuju, dělím se. Ale to neberte jako návod.

Jistě, ono záleží (prý) taky na tom, jakým způsobem pes jí - jestli rozkouše nebo hltá. Naše bohužel hltá a dál se dívá, jako by předtím nic nedostala, jaká dobrota jako bude následovat.

7.6.2016 15:36
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Andrýsek3 napsal(a):
Však hlavně, aby to pesanův jelo, ta moje kyselina nemá problém s žádným syrovým, tak mi odpadá práce, ale kdyby nechtěl, tak taky nejsem typ co nechá psa hladovět, tak bych taky vařila.

To je výstižný název - kyselina - ano, tak nějak to u nás taky je. Je schopná mi zhltnout i česnek, co mi při vaření vypadne z ruky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2016 16:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

RomčaJelča napsal(a):
To je výstižný název - kyselina - ano, tak nějak to u nás taky je. Je schopná mi zhltnout i česnek, co mi při vaření vypadne z ruky.

U nás je kyselina feňule...ta by i syrový jedla, ale pes, přestože to není žádnej nežravka to prostě ve velkym nesní, raději odejde od misky...on tak max, když mám nějakej ořez při vaření, tak si veme, ale taky žádný nadšení...a na to, abych jednomu psu vařila a druhýmu dávala syrový...na to jsem fakt pohodlná

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2016 16:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Včerejší véčeřé

Vaše fotečky mě fááákt dostávají...to je jak v těch kuchařkách...recept a foto, jak by to mělo vypadat

7.6.2016 17:25
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

kobylatko napsal(a):
Včerejší véčeřé

To je žrádlo panečku. Hmmm. A to žluté je vejce?

7.6.2016 18:13
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Aliens_II napsal(a):
To je žrádlo panečku. Hmmm. A to žluté je vejce?

Jj vajco

7.6.2016 18:14
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vaše fotečky mě fááákt dostávají...to je jak v těch kuchařkách...recept a foto, jak by to mělo vypadat

, heh žeby psí kuchařka ?a pak ze mě bude milionář a kůpim si vás všecky .

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2016 18:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
, heh žeby psí kuchařka ?a pak ze mě bude milionář a kůpim si vás všecky .

Tak joo, ale já bych tedy pak pro mě prosila to maso vařený...eventuálně krvavej biftek nebo tataráček

7.6.2016 23:23
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Hrubo mleté hovězí, posypané piv kvasnicema a kelpou.
Už klepe nožkama a sní. Asi jezdí v metru.
Jo a měli jsme setkání. Asi 10 zajíců. Ježiš ta plakala.
Mám video krátké. Ale sem to nejde.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.6.2016 07:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aliens_II napsal(a):
Hrubo mleté hovězí, posypané piv kvasnicema a kelpou.
Už klepe nožkama a sní. Asi jezdí v metru.
Jo a měli jsme setkání. Asi 10 zajíců. Ježiš ta plakala.
Mám video krátké. Ale sem to nejde.

To by bylo poběháníčko

8.6.2016 07:55
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To by bylo poběháníčko

Čłověku je to až líto, že nemůže.
Ta mluvit, tak mě seřve na první dobrou, že ani jedno malinké loveníčko. "A víš co Sašo? Jdi do prrrr".

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.6.2016 23:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

To by jí určo bavil coursing...mám takový pocit, že už jsme se o tom bavili, že snad Alína nesmí závodit (pokud se nepletu), ale třeba by se mohla "proběhnout" mimo soutěž a zahrát si na lov...ale bylo by to asi organizačně náročnější...i když v Praze lze možná všechno...já holka z maloměstečka o tom nemám moc tucha

8.6.2016 23:28
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To by jí určo bavil coursing...mám takový pocit, že už jsme se o tom bavili, že snad Alína nesmí závodit (pokud se nepletu), ale třeba by se mohla "proběhnout" mimo soutěž a zahrát si na lov...ale bylo by to asi organizačně náročnější...i když v Praze lze možná všechno...já holka z maloměstečka o tom nemám moc tucha

Stále o tom přemýšlím. Nejde o to nezávodit. Stejně by mě ani o to nešlo. Tady není nic, kde Vás pustí na free. A když ano, Hloubětín o čem vím, tak ta dráha je pro veverky. Malá, krátká.
Takže Kolín. Ale jezdit tam nějak pravidelně? Nemám tucha. A někde na louce otevřené, to si netroufnu. Sice by za tou návnadou letěla, ale pak zjistí, že z toho nic nekápne a najde si jiný cíl a nedej bože zajíc a je hotovo. Takže pohyb ji kompenzuji běháním na hřišti, sprinty se psy a když ji to nebaví a nebo se jich bojí, tak míček. To je šílená a běhá pro něj ač už pomalu nemůže chodit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2016 06:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aliens_II napsal(a):
Stále o tom přemýšlím. Nejde o to nezávodit. Stejně by mě ani o to nešlo. Tady není nic, kde Vás pustí na free. A když ano, Hloubětín o čem vím, tak ta dráha je pro veverky. Malá, krátká.
Takže Kolín. Ale jezdit tam nějak pravidelně? Nemám tucha. A někde na louce otevřené, to si netroufnu. Sice by za tou návnadou letěla, ale pak zjistí, že z toho nic nekápne a najde si jiný cíl a nedej bože zajíc a je hotovo. Takže pohyb ji kompenzuji běháním na hřišti, sprinty se psy a když ji to nebaví a nebo se jich bojí, tak míček. To je šílená a běhá pro něj ač už pomalu nemůže chodit.

No to teda čumim, že běhá pro míček...nebo to mě ani neudivuje spíš to, že ho nosí. ...
Já jsem měla chrťáka taky naučenýho na sprinty...cca 200 metrů od baráku jsme měli nepoužívanou plochou dráhu...ideální oplocenej areál...já jsem vždycky hodila kamínek...chrt vyrazil tím směrem a když se vracel, tak jsem hodila kamínek na druhou stranu...pak už stačilo jen hod naznačit rukou...stačilo pár sprintů...jednou obejít pak jednou obejít kolo a mohlo se jít domu a když tam dorazil nějakej psí kamarád, tak to bylo jako super bonus...jeho nej láska leonbergerka ta byla nejlepší, pozdravili se...a pak to vlastně probíhalo tak, že chrťák kolem ní dělal kola a ona po něm jenom otáčela hlavu...no už to byla seriozní psí dáma a navíc molos, takže si jela svým tempem...

9.6.2016 07:22
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No to teda čumim, že běhá pro míček...nebo to mě ani neudivuje spíš to, že ho nosí. ...
Já jsem měla chrťáka taky naučenýho na sprinty...cca 200 metrů od baráku jsme měli nepoužívanou plochou dráhu...ideální oplocenej areál...já jsem vždycky hodila kamínek...chrt vyrazil tím směrem a když se vracel, tak jsem hodila kamínek na druhou stranu...pak už stačilo jen hod naznačit rukou...stačilo pár sprintů...jednou obejít pak jednou obejít kolo a mohlo se jít domu a když tam dorazil nějakej psí kamarád, tak to bylo jako super bonus...jeho nej láska leonbergerka ta byla nejlepší, pozdravili se...a pak to vlastně probíhalo tak, že chrťák kolem ní dělal kola a ona po něm jenom otáčela hlavu...no už to byla seriozní psí dáma a navíc molos, takže si jela svým tempem...

No nosí míček. To bych neřekl. Teda nosí, což o to. Trofej. Ale už se zlepšuje a částečně mi ho i pouští. Ví, že zase poletí. Mírné pokroky dělá, ale klasický aport to nikdy nebude.
Máme kámošku, fenku setra a s tou běhá, moc si rozumí. A bojují spolu o míček. Dovedli jsme to s tím pánem tak, že Fren (setřice) se na míček chystá dál, než Alana, většinou ho chytí přímo do tlamy a nebo když nestíhá, příjde o něj, neb to moje třeštidlo je hrozně rychlé.
A tak tam spolu běhají nu a Al už musí občas míček vracet. A tak nějak se zlepšuje.
Ale tady to je o večeři. Tak tu nebudem prudit.

10.6.2016 21:07
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Ták dnes vepřový, vepřová slezina, kachní pol. směs, vařený vajíčko, těstoviny a to vše zalité vývarem + roboran.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.6.2016 21:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Ták dnes vepřový, vepřová slezina, kachní pol. směs, vařený vajíčko, těstoviny a to vše zalité vývarem + roboran.

No narovinu začínám mít z vás komplexy a pomalu se stydím za to, jak mým psům vařím fádně a stereotypně ...my dnes opět rýže, kuřecí žaludky lehce povařené se sladkou paprikou, kmínem a petrželovou natí, mrkev, ledový salát, lososový olej, kolagen...no jako vždycky...zítra změna bude hovězí srdce

10.6.2016 22:43
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No narovinu začínám mít z vás komplexy a pomalu se stydím za to, jak mým psům vařím fádně a stereotypně ...my dnes opět rýže, kuřecí žaludky lehce povařené se sladkou paprikou, kmínem a petrželovou natí, mrkev, ledový salát, lososový olej, kolagen...no jako vždycky...zítra změna bude hovězí srdce

, no já jsem na tom stejně .Ráda bych dala třeba zeleninu ale můžu si ji dát leda tak sama .Kachnu si včera nedožral tak ji dnes dostal zase ale musela jsem ji povařit , spařená mu nejela.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.6.2016 23:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
, no já jsem na tom stejně .Ráda bych dala třeba zeleninu ale můžu si ji dát leda tak sama .Kachnu si včera nedožral tak ji dnes dostal zase ale musela jsem ji povařit , spařená mu nejela.

No my máme pestřejší stravu spíš přes den...zítra určo k snídani máme všichni ovesnou kaši...pesani s medem a banánem...a ke svačině bude včerejší chleba...kamarádka mi přivezla máslo od krav, který se pasou venku...a jablíčko...na to jsou super, že to schroupou...to afgán by si myslel, že jsem upadla na hlavu ...jablko psovi

Jinak už jsem dělala psí kusy i s mletinou...když jsem zjistila, že to pes jíst nebude a já v mrazáku ještě tři kila, co jsem koupila na zkoušku, tak jsem druhý den dala do hrnce trochu oleje, trochu cibulky, červenou papriku a trochu sušenýho česneku, majoránku...aby to vonělo...na to mletinu, podusila, udělala "sosík" a servírovala bez zeleniny s trochou bramborových noků...manžel si chudák myslel, že jsem uvařila večeři pro rodinu...zastavila jsem ho v poslední chvíli, když si chtěl z hrnce nandat na talíř

10.6.2016 23:14
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No my máme pestřejší stravu spíš přes den...zítra určo k snídani máme všichni ovesnou kaši...pesani s medem a banánem...a ke svačině bude včerejší chleba...kamarádka mi přivezla máslo od krav, který se pasou venku...a jablíčko...na to jsou super, že to schroupou...to afgán by si myslel, že jsem upadla na hlavu ...jablko psovi

Jinak už jsem dělala psí kusy i s mletinou...když jsem zjistila, že to pes jíst nebude a já v mrazáku ještě tři kila, co jsem koupila na zkoušku, tak jsem druhý den dala do hrnce trochu oleje, trochu cibulky, červenou papriku a trochu sušenýho česneku, majoránku...aby to vonělo...na to mletinu, podusila, udělala "sosík" a servírovala bez zeleniny s trochou bramborových noků...manžel si chudák myslel, že jsem uvařila večeři pro rodinu...zastavila jsem ho v poslední chvíli, když si chtěl z hrnce nandat na talíř

To u nás frčí i mletina, jsem jednou měla z jatek zbytky z mlýnků (či v čem to melou ), tak jsem to povařila dala do misek, přidala rejžu, vajco a sejra a šupla psům, no mohli se po tom ulouct .No u nás budou zítra na sváču vepřový nožičky .

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.6.2016 18:07
11.6.2016 18:17
tiffany

XXX.XXX.215.52

Dnes tedy spíše: " co jsem dnes chtěla k večeři ". Ale kousek na svačinu dostala, to zase jo.

11.6.2016 18:20
Arni

XXX.XXX.111.238

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsme ulovili ;-).

Čumím, čumím a pořád nevím co to je.

11.6.2016 18:40
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Arni napsal(a):
Čumím, čumím a pořád nevím co to je.

Ja bych rekla, ze kravske ucho . To dorosteeee?

11.6.2016 18:41
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Arni napsal(a):
Čumím, čumím a pořád nevím co to je.

Ucho

11.6.2016 18:42
kobylatko

XXX.XXX.45.44

tiffany napsal(a):
Dnes tedy spíše: " co jsem dnes chtěla k večeři ". Ale kousek na svačinu dostala, to zase jo.

Ta ryba je větší než ten pes

11.6.2016 18:43
Arni

XXX.XXX.111.238

Lexaurin napsal(a):
Ja bych rekla, ze kravske ucho . To dorosteeee?

Ty vogo, já v tam hledal vše možné ale to mně nenapadlo. Asi ano.

11.6.2016 18:45
Arni

XXX.XXX.111.238

Ta díra na vysačku já myslel že Meggí má devítku.

11.6.2016 18:50
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

tiffany napsal(a):
Dnes tedy spíše: " co jsem dnes chtěla k večeři ". Ale kousek na svačinu dostala, to zase jo.

Ta je skvělá A jakou má pěknou vestičku

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.6.2016 19:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

kobylatko napsal(a):
Ta ryba je větší než ten pes

Přesně tohle jsem si taky říkala...

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.6.2016 19:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsme ulovili ;-).

A kde je zbytek?

11.6.2016 23:24
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A kde je zbytek?

Zbytek jsme měli my. Hrubo mleté hovězí.
No a k to u nějaké ty doplňky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.6.2016 00:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dnes se sušilo a servismanka neměla čas, takže jen maso a maso a maso, co rozmrzlo a už nešlo naporcovat na dokonalé plátky. K tomu čerstvý hrášek, co v sezóně dostává při přepadovce vedle v zelenině (až nebude, naporcují kvůi němu i meloun), pár piškotů a psích lahůdek (zakoupeno po instruktáži paničky - bez pšenice a bez chemie) po okolních obchodech a hospodách, neidentifikovatelné pamlsky od kolemjdoucích pejskařů (už nemám sílu se tím zabývat). Taky bych chtěla mít takový neodolatelný výraz, život by byl hned jednodušší.

12.6.2016 08:05
Terven

XXX.XXX.110.147

tiffany napsal(a):
Dnes tedy spíše: " co jsem dnes chtěla k večeři ". Ale kousek na svačinu dostala, to zase jo.

Je úžasná...moc se mi líbí, když se z jorků nedělají barbíny. Sportujete?

12.6.2016 08:17
tiffany

XXX.XXX.215.52

Terven napsal(a):
Je úžasná...moc se mi líbí, když se z jorků nedělají barbíny. Sportujete?

Děkuji za pochvalu. Žádný speciální sport nedělá. Ale hodně chodíme na dlouhé rychlé procházky. V lese je nejspokojenější. Miluje klacky a tenisáky. Ale je to magor. Nedávno si v běhu za tenisákem, jak brzdila smykem, natrhla kolenní vaz. Vetka ji chválila, jak má nasvalené nohy. Snažíme se s poslušností, ale tam to teda 100% není. Ale z čeho máme radost, tak z její výborné socializace a komunikace s ostatními i velkými psy.

12.6.2016 08:19
tiffany

XXX.XXX.215.52

kobylatko napsal(a):
Ta ryba je větší než ten pes

Však taky ryba byla pěkný macek. Tifka není žádný minipes

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.6.2016 20:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak vzhledem k tomu, jak mě tady kobylatko neustále zoszuje svými kulinářskými výtvory tak jsem se rozhodla trochu obměnit jídelníček a s další várkou objednávky zkusit vemeno...naštěstí mají i krájené, takže mi odpadá otravování ostatních členů rodiny, aby mi to nakrájeli oni ...vezmu kilo na zkoušku a zkusím zkonbinovat třeba s kuřecími žaludky, uvidíme, zda to bude mít úspěch...navíc teď jsou v akci kachní srdce a žaludky, to by neměl být problém, když jíme kuřecí...

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2016 15:56

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2016 16:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Naše občasné barfování.

No u nás je to vlastně podobné...jen ještě nějaká příloha a všééééchno zamíchaný dohromady...takže to rozhodně nevypadá takhle úhledně...

14.6.2016 16:43
Arni

XXX.XXX.111.238

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Naše občasné barfování.

Hooodně hezké se má

14.6.2016 17:02
knedlyk

XXX.XXX.230.90

Já mám zafixováno, že by psi neměli jíst luštěniny...už ale ani nevím, jak se ta informace ke mně dostala... Může mi to někdo objasnit? Vím, že mnoho granulí má v sobě hrách, ale nějak jsem měla za to, že ty sušené hrachy (moučka) už asi nebudou takový problém jako syrové/resp. maržené...

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2016 17:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

knedlyk napsal(a):
Já mám zafixováno, že by psi neměli jíst luštěniny...už ale ani nevím, jak se ta informace ke mně dostala... Může mi to někdo objasnit? Vím, že mnoho granulí má v sobě hrách, ale nějak jsem měla za to, že ty sušené hrachy (moučka) už asi nebudou takový problém jako syrové/resp. maržené...

Tak já teda luštěny moc nedávám...nevim jak je to u psů, ale u lidí jsou většinou nadýmavé...tak to beru jako, že u psů by to mohlo být podobně...občas jim zamíchám do dávky vařenou čočku, co mi zbude...jak je to s obsahem luštěnin v granulích netuším...

14.6.2016 17:13
rapotacka11

XXX.XXX.32.210

To je fuk, hlavně, že to dobře vypadá .
Víte, že :
Typickým gastrosexuálem je muž,
stáří 25 až 44 let,
jídlo nevnímá pouze jako prostředek k nasycení žaludku (i psa),
ale jako vzrušující zábavu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2016 17:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Úplně stejně, proto je to narvané v extrud. granulích - ugrilované do němoty.

14.6.2016 17:53
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

V nekterem z poslednich "Pes pritel..." byl clanek, jestli pes potrebuje hrach.Bylo tam psano, ze ne, ale ze do granuli se dava, mimo jine proto, aby, kdyz je ten bezobilny trend, to obili necim nahradili...

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2016 18:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neasi
tisíce let jedí kukuřičné a špaldové placky a teď hrášek a čočku. nejlíp červenou = víc IN.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2016 18:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Naše občasné barfování.

Takto podle mě vypadá dobré jídlo pro hafíka, to dáváte přímo tak? Já krmím taky tak, ale bez luštěnin a všechno musím smíchat v misce dohromady. Moje šmudla nemá ráda salát, ten musím nakrájet na malé kousky, jinak by zůstal.

14.6.2016 18:49
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Naše občasné barfování.

Vypada to uchvatne, sama bych si dala, ale kdyz vezmu v potaz ty plamenne diskuze ze pes je masozravec...

14.6.2016 19:01
noemi

XXX.XXX.64.236

U nás dnes - pes: 2 králičí hlavy, vajíčko,2 kuřecí krky, granule BH kachna; fenka: vepřová svalovina, kuřecí krk, vajíčko, konopná mouka, lněné semínko.

14.6.2016 19:50
Terven

XXX.XXX.110.147

Nevidím na fotkách žádnou luštěninu, leda zelený hrášek, ale ten se počítá jako zelenina
http://www.vimcojim.cz/cs/spotrebitel/zdrava-vyziva/tipy-zdrave-vyzivy/Je-hrach-zelenina, -nebo-lustenina_s639x9154.html.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2016 19:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No u nás je to vlastně podobné...jen ještě nějaká příloha a všééééchno zamíchaný dohromady...takže to rozhodně nevypadá takhle úhledně...

Já mu to právě nemíchám, dávám takto na hromádky, přijde mně to lepší. Může to jíst jak má sám chuť A ještě mu říkám: tady máš masinko, tady mrkvičku... Přílohu k masu dávám právě tu zeleninu, ovoce nebo tvaroh. Těstoviny a rýži dávám občas, ale spíš jen tak na chuť mezi jídly. Má to moc rád, ale nechce se mně ho pravidelně cpát lepkem a obilovinami.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2016 19:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Arni napsal(a):
Hooodně hezké se má

Děkuju

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2016 19:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

knedlyk napsal(a):
Já mám zafixováno, že by psi neměli jíst luštěniny...už ale ani nevím, jak se ta informace ke mně dostala... Může mi to někdo objasnit? Vím, že mnoho granulí má v sobě hrách, ale nějak jsem měla za to, že ty sušené hrachy (moučka) už asi nebudou takový problém jako syrové/resp. maržené...

A kde vidíte luštěniny? Hrách je zelenina, navíc tam má jen pár kuliček. A dostává jen přes léto hrášek z naší zahrádky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2016 19:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
To je fuk, hlavně, že to dobře vypadá .
Víte, že :
Typickým gastrosexuálem je muž,
stáří 25 až 44 let,
jídlo nevnímá pouze jako prostředek k nasycení žaludku (i psa),
ale jako vzrušující zábavu.

To je na mě?

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2016 19:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Takto podle mě vypadá dobré jídlo pro hafíka, to dáváte přímo tak? Já krmím taky tak, ale bez luštěnin a všechno musím smíchat v misce dohromady. Moje šmudla nemá ráda salát, ten musím nakrájet na malé kousky, jinak by zůstal.

Ano, přímo tak. Akorát když jsem věděla že chci vyfotit tak jsem si dala trochu záležet aby to vypadalo úhledně. Ale nemíchám mu to, dávám takto jako na fotkách. Pořád nevím kde všichni vidíte luštěniny? To on zeleninu miluje, dám mu i velký list salátu a on křupe jak králík a jde čekat na další

14.6.2016 19:59
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A kde vidíte luštěniny? Hrách je zelenina, navíc tam má jen pár kuliček. A dostává jen přes léto hrášek z naší zahrádky.

Hrách je luštěnina, ale to, co máte na fotkách (zelený hrášek), je zelenina
Jinak se pes stravuje zdravěji než většina lidí

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2016 20:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Nevidím na fotkách žádnou luštěninu, leda zelený hrášek, ale ten se počítá jako zelenina
http://www.vimcojim.cz/cs/spotrebitel/zdrava-vyziva/tipy-zdrave-vyzivy/Je-hrach-zelenina, -nebo-lustenina_s639x9154.html.

Děkuju konečně někdo kdo považuje hrášek stejně jako já za běžnou zeleninu. Nemusím mu ho dávat, ale chci aby měl pestrou stravu a celou dobu si myslím že je pro psa vhodný. Navíc v malém množství a většinou jen přes léto domácí.

14.6.2016 20:00
rapotacka11

XXX.XXX.32.210

Im 29
Na všechny, co tu stravu ták řeší .
Líbí se mi ten termín.
Dost mých známých si fotí žvance v restauracích
i když nesplňují definici - já jim tak říkám...

14.6.2016 20:15
Terven

XXX.XXX.110.147

rapotacka11 napsal(a):
Im 29
Na všechny, co tu stravu ták řeší .
Líbí se mi ten termín.
Dost mých známých si fotí žvance v restauracích
i když nesplňují definici - já jim tak říkám...

V restauracích si to nefotím, ale stravu řeším, lidskou i zvířecí a vlastně si asi i myslím, že jídlo je vzrušující zábava...takže jsem gastrosexuál...a když to navrch někoho pobaví, co víc si přát

Přidejte reakci

Přidat smajlík