Výcvik psa, na dálku"

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
30.4.2018 15:49
Anonym613

XXX.XXX.248.220

Dobrý den, jsem budoucí studentka střední školy, ale také si doma cvičím roční štěně belgického ovčáka, ale na střední školu nastupuji v jiném městě. Ve škole budu trávit pondělí až pátek a na víkend pojedu domů.
Navštěvuji sice cvičák, ale chtěla bych se zeptat, jestli i přesto, že budu dojíždět domu na tři dny, budu moct dát své fence potřebný výcvik, anebo jsou tři dny málo, když vezmeme v potaz, že je na mě dost fixovaná a že ji pravidelně cvičím od tří měsíců?Navíc dříve byla docela agresivní jak na psy, tak na lidi. Děkuji za odpověďi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.4.2018 18:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Proč sis ji pořizovala, když bylo jasné, že za rok půjdeš na střední a na intr, a nebudeš mít na ni čas? Měla jsi jít na takovou střední školu, která je v místě tvého bydliště nebo v rozumné dojezdové vzdálenosti pro denní dojíždění, aby ses mohla fence věnovat denně. Spousta dětí má v době, když jsou na střední škole, psa, ale bydlí doma a mohou se psu věnovat denně!
Když už ne ty jako dítě, měli mít rozum tví rodiče. Fenky je mi líto.

Neregistrovaný uživatel

30.4.2018 18:59
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Proč sis ji pořizovala, když bylo jasné, že za rok půjdeš na střední a na intr, a nebudeš mít na ni čas? Měla jsi jít na takovou střední školu, která je v místě tvého bydliště nebo v rozumné dojezdové vzdálenosti pro denní dojíždění, aby ses mohla fence věnovat denně. Spousta dětí má v době, když jsou na střední škole, psa, ale bydlí doma a mohou se psu věnovat denně!
Když už ne ty jako dítě, měli mít rozum tví rodiče. Fenky je mi líto.

Mě by zajímalo, který "takychovatel" prodal dítěti štěně BO - to nemohl být nikdo příčetný

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.4.2018 19:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

ale tak já jsem to měla s nikoušem taky tak. čtyři dny pryč, tří doma. a normálně to fungovalo, na tom psovi to žádné negativní cokoliv nezanechalo.

s tím ale, že ty tři dny byly opravdu pro psa a bylo ho potřeba unavit natolik, aby ty čtyři nějak vydržel bez většího ničení. takže odpadly nějaké víkendové pařby nebo tak, prostě se jelo za psem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.4.2018 21:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ale tak já jsem to měla s nikoušem taky tak. čtyři dny pryč, tří doma. a normálně to fungovalo, na tom psovi to žádné negativní cokoliv nezanechalo.

s tím ale, že ty tři dny byly opravdu pro psa a bylo ho potřeba unavit natolik, aby ty čtyři nějak vydržel bez většího ničení. takže odpadly nějaké víkendové pařby nebo tak, prostě se jelo za psem.

Nezlobte se, nechápu.
Když jsem konečně své rodiče umluvila, aby mi povolili psa - a trvalo to dva roky a povolili až po skončení základky, kdy mi bylo 14 let - tak jsem měla jasně dané, že pes je můj, je to moje starost, já ho musím vychovat, denně venčit, denně krmit, vyčesávat, zkrátka pečovat o něj, chodit s ním na veterinu,... Omlouvala mne pouze horečka. (Maminka pro psa nakupovala a vařily jsme tak nějak společně). Moc ráda jsem se vzdala všeho jiného a byla S NÍM, SE PSEM. Střední školu jsem měla v místě bydliště, někde jinde nepřipadala v úvahu. Se psem jsem jezdila na víkendové vandry, o prázdninách na dovolenou,... Uniká mi smysl, pořídit si psa a pak trávit pracovní týden na intru.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.4.2018 22:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Dobrý den, jsem budoucí studentka střední školy, ale také si doma cvičím roční štěně belgického ovčáka, ale na střední školu nastupuji v jiném městě. Ve škole budu trávit pondělí až pátek a na víkend pojedu domů.
Navštěvuji sice cvičák, ale chtěla bych se zeptat, jestli i přesto, že budu dojíždět domu na tři dny, budu moct dát své fence potřebný výcvik, anebo jsou tři dny málo, když vezmeme v potaz, že je na mě dost fixovaná a že ji pravidelně cvičím od tří měsíců?Navíc dříve byla docela agresivní jak na psy, tak na lidi. Děkuji za odpověďi.

jaky je to belgicak?

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.4.2018 22:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nezlobte se, nechápu.
Když jsem konečně své rodiče umluvila, aby mi povolili psa - a trvalo to dva roky a povolili až po skončení základky, kdy mi bylo 14 let - tak jsem měla jasně dané, že pes je můj, je to moje starost, já ho musím vychovat, denně venčit, denně krmit, vyčesávat, zkrátka pečovat o něj, chodit s ním na veterinu,... Omlouvala mne pouze horečka. (Maminka pro psa nakupovala a vařily jsme tak nějak společně). Moc ráda jsem se vzdala všeho jiného a byla S NÍM, SE PSEM. Střední školu jsem měla v místě bydliště, někde jinde nepřipadala v úvahu. Se psem jsem jezdila na víkendové vandry, o prázdninách na dovolenou,... Uniká mi smysl, pořídit si psa a pak trávit pracovní týden na intru.

njn, jenže jaksi vysokou veterinu do místa mého bydliště přestěhovat nešlo a zároveň nemohl být pes na privátě. a pes na tu dobu prostě tak nějak řízením osudu vyšel.

a měla jsem na něj i tak asi tak milionkrát víc času než teď.

prostě netřeba z toho dělat katastrofu. lidi, co pracují třeba krátký dlouhý 12 hodin směny taky s tím psem pár dní prakticky nejsou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.4.2018 22:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
njn, jenže jaksi vysokou veterinu do místa mého bydliště přestěhovat nešlo a zároveň nemohl být pes na privátě. a pes na tu dobu prostě tak nějak řízením osudu vyšel.

a měla jsem na něj i tak asi tak milionkrát víc času než teď.

prostě netřeba z toho dělat katastrofu. lidi, co pracují třeba krátký dlouhý 12 hodin směny taky s tím psem pár dní prakticky nejsou.

Jistě, VFU je jediná v republice...
No, svůj názor jsem napsala... i při těch dvanáctkách se za psem lidi denně vrací a nějaký čas se mu věnují... Není to o tom, že by si pes nezvykl, ale o tom, proč mít psa, kterému se mohu věnovat pouze omezeně - a omezení pouze na víkendy vnímám jako velké omezení. Proto mi uniká smysl toho mít psa v takovém režimu.

30.4.2018 23:32
Anonym613

XXX.XXX.248.220

Psa jsem si nepořídila já, není můj pouze ho cvičím na a vy tak máte, co řešit mojí rodinnou situaci, ptala jsem se pouze jestli to na tom psovi nezanechá následky, jestliže na mou otázku neznáte odpověď, nechte si prosím své připomínky pro sebe.Děkuji.

30.4.2018 23:42
Anonym613

XXX.XXX.248.220

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Proč sis ji pořizovala, když bylo jasné, že za rok půjdeš na střední a na intr, a nebudeš mít na ni čas? Měla jsi jít na takovou střední školu, která je v místě tvého bydliště nebo v rozumné dojezdové vzdálenosti pro denní dojíždění, aby ses mohla fence věnovat denně. Spousta dětí má v době, když jsou na střední škole, psa, ale bydlí doma a mohou se psu věnovat denně!
Když už ne ty jako dítě, měli mít rozum tví rodiče. Fenky je mi líto.

Kdybych chodila do práce tak bych na něj měla možná času ještě méně, lituji ale celá škola se nebude kvůli mě stěhovat, ani kvůli ostaním, co mají psa a musí dojíždět. Psa jsem si nepořídila já, není můj, pouze ho cvičím a vy tak máte, co řešit mojí rodinnou situaci, ptala jsem se pouze jestli to na tom psovi nezanechá následky, jestliže na mou otázku neznáte odpověď, nechte si prosím své připomínky pro sebe.Děkuji.

30.4.2018 23:49
Anonym613

XXX.XXX.248.220

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Mě by zajímalo, který "takychovatel" prodal dítěti štěně BO - to nemohl být nikdo příčetný

Mě nikdo, pouze ho cvičím, je to rodinný pes.Myslím, že má otázka se však netýkala příčetnosti prodávajícího.
Nemáte-li odpověď na mou otázku, nemá žádný význam něco takového psát, protože pochybuji, že můžete soudit ostatní, když nedokážete posoudit zda dané situaci vůbec rozumíte.

30.4.2018 23:50
Anonym613

XXX.XXX.248.220

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jaky je to belgicak?

Malinois.

30.4.2018 23:56
Anonym613

XXX.XXX.248.220

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nezlobte se, nechápu.
Když jsem konečně své rodiče umluvila, aby mi povolili psa - a trvalo to dva roky a povolili až po skončení základky, kdy mi bylo 14 let - tak jsem měla jasně dané, že pes je můj, je to moje starost, já ho musím vychovat, denně venčit, denně krmit, vyčesávat, zkrátka pečovat o něj, chodit s ním na veterinu,... Omlouvala mne pouze horečka. (Maminka pro psa nakupovala a vařily jsme tak nějak společně). Moc ráda jsem se vzdala všeho jiného a byla S NÍM, SE PSEM. Střední školu jsem měla v místě bydliště, někde jinde nepřipadala v úvahu. Se psem jsem jezdila na víkendové vandry, o prázdninách na dovolenou,... Uniká mi smysl, pořídit si psa a pak trávit pracovní týden na intru.

Také bych se toho vzdala, ale přece nemůžu studovat v mém městě např.zemědělku, abych potom dělala práci, co mě nebaví a která mi nevydělá dost peněz na to abych se o toho psa byla schopná starat.

Neregistrovaný uživatel

1.5.2018 05:39
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Anonym613 napsal(a):
Mě nikdo, pouze ho cvičím, je to rodinný pes.Myslím, že má otázka se však netýkala příčetnosti prodávajícího.
Nemáte-li odpověď na mou otázku, nemá žádný význam něco takového psát, protože pochybuji, že můžete soudit ostatní, když nedokážete posoudit zda dané situaci vůbec rozumíte.

Vždyť jste v úvodu psala:
... si cvičím...
... mé fence...
... a najednou zase vaše není

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 05:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Vždyť jste v úvodu psala:
... si cvičím...
... mé fence...
... a najednou zase vaše není

ale tak logicky.

pes patří do rodiny. zadavatelka je dítě v té rodině, se psem cvičí, ale to z ní ještě nedělá majitele.

fakt nevidím problém v tom, že holt pes bude v rodině a zadavatelka s ním bude cvičit o víkendech.

Neregistrovaný uživatel

1.5.2018 06:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ale tak logicky.

pes patří do rodiny. zadavatelka je dítě v té rodině, se psem cvičí, ale to z ní ještě nedělá majitele.

fakt nevidím problém v tom, že holt pes bude v rodině a zadavatelka s ním bude cvičit o víkendech.

On to ten pes přežije - už má rok, a pokud je vychovaný, tak v tom nebude problém (tada asi bude řvát a ničit, pokud se mu nikdo nebude 4 dny věnovat).
Já se jen pozastavuju nad tím, ze pes je "můj" jen když se mi to zrovna hodí, a když se mi to nehodí, tak je vlastně někoho jinýho...

1.5.2018 06:50
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Já ho mám, já si ho cvičím...No, pes může být klidně rodinný pes(na což bych ale rozhodně vybrala jiné plemeno) a vy se ptáte, jestli vaše nepřítomnost na něm nezanechá následky. Nezanechá, pokud se mu během toho týdne bude věnovat zbytek rodiny. Jestli ho míníte nechat kvílet týden v kotci, tak se na to vys...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 08:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Mě nikdo, pouze ho cvičím, je to rodinný pes.Myslím, že má otázka se však netýkala příčetnosti prodávajícího.
Nemáte-li odpověď na mou otázku, nemá žádný význam něco takového psát, protože pochybuji, že můžete soudit ostatní, když nedokážete posoudit zda dané situaci vůbec rozumíte.

Děvenko, na to, že je ti 14, máš docela proříznutou...Když se zeptáš, musíš čekat odpovědi různé. Nikdo tě sem nelákal, přišla jsi sama. A s docela b.lbým dotazem. Nikdo tu nemá věštěckou kouli, aby ti mohl fundovaně odpovědět.
Tak co chceš slyšet ? Zanechá. Pokud se mu rodiče nebudou věnovat. Dvě, tři hodiny děnně. Kde ten pes žije? Jestli v bytě a nebude dostatečně vyřáděný, udělá z bytu kůlničku na dříví.
Jestli u domu se zahradou a bude 5 dní v kotci, tak se zblázní nejdřív sousedi, protože bude dělat rámus a pak pes.
Jestli ho rodiče vezmou každý den na ty dvě, tři hodiny ven, pocvičí s ním to, co už zná, zvládne to a ty budeš moct v sobotu na cvičáku pokračovat.
Nebo rodiče převezmou jeho výcvik cele a ty si s ním v sobotu jenom pocvičíš.
Jestli se ptáš i na to, jestli můžou přes týden cvičit ( včetně cvičáku ) se psem rodiče, tak asi ano - s některým plemenem určitě, jestli konkrétně BOM to ti může napsat inspektor - má s nimi největší zkušenosti.

1.5.2018 09:15
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ale tak já jsem to měla s nikoušem taky tak. čtyři dny pryč, tří doma. a normálně to fungovalo, na tom psovi to žádné negativní cokoliv nezanechalo.

s tím ale, že ty tři dny byly opravdu pro psa a bylo ho potřeba unavit natolik, aby ty čtyři nějak vydržel bez většího ničení. takže odpadly nějaké víkendové pařby nebo tak, prostě se jelo za psem.

Děkuji za normální odpověď na mou otázku.

1.5.2018 09:31
impact

XXX.XXX.195.92

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děvenko, na to, že je ti 14, máš docela proříznutou...Když se zeptáš, musíš čekat odpovědi různé. Nikdo tě sem nelákal, přišla jsi sama. A s docela b.lbým dotazem. Nikdo tu nemá věštěckou kouli, aby ti mohl fundovaně odpovědět.
Tak co chceš slyšet ? Zanechá. Pokud se mu rodiče nebudou věnovat. Dvě, tři hodiny děnně. Kde ten pes žije? Jestli v bytě a nebude dostatečně vyřáděný, udělá z bytu kůlničku na dříví.
Jestli u domu se zahradou a bude 5 dní v kotci, tak se zblázní nejdřív sousedi, protože bude dělat rámus a pak pes.
Jestli ho rodiče vezmou každý den na ty dvě, tři hodiny ven, pocvičí s ním to, co už zná, zvládne to a ty budeš moct v sobotu na cvičáku pokračovat.
Nebo rodiče převezmou jeho výcvik cele a ty si s ním v sobotu jenom pocvičíš.
Jestli se ptáš i na to, jestli můžou přes týden cvičit ( včetně cvičáku ) se psem rodiče, tak asi ano - s některým plemenem určitě, jestli konkrétně BOM to ti může napsat inspektor - má s nimi největší zkušenosti.

No a co, ze ma prorizlou pusu? Je jenom dobre, ze si nenecha skakat po hlave od kdekoho, kdo si o sobe mysli, ze je ten nejlepsi a nejskvelejsi majitel psa, jak nam tady prave Balu predvedla. Slecna ji slusne vykazala do patricnych mezi a ma na to plne pravo. Na moralizovani ohledne porizeni psa se nikde neptala.

1.5.2018 09:34
Anonym613

XXX.XXX.248.229

lesnížínka napsal(a):
Já ho mám, já si ho cvičím...No, pes může být klidně rodinný pes(na což bych ale rozhodně vybrala jiné plemeno) a vy se ptáte, jestli vaše nepřítomnost na něm nezanechá následky. Nezanechá, pokud se mu během toho týdne bude věnovat zbytek rodiny. Jestli ho míníte nechat kvílet týden v kotci, tak se na to vys...

Nemíním ho nechávat v kotci, může běhat normálně celý den po zahradě, pes je rodinný a většinu času si s ní někdo hraje, takže si myslím, že strádat bude jenom trochu ve výcviku.Jinak děkuji za odpověď.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 09:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Malinois.

V tom pripade to bude fungovat jen jestli zbytek rodiny jsou taky psi nadsenci a dokazi alespoň nejake vyziti te maline dat.
Jen ji pusti samotnou na zahradu nebo vezmou na voditku kolem bloku - to asi nepujde.

1.5.2018 09:49
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děvenko, na to, že je ti 14, máš docela proříznutou...Když se zeptáš, musíš čekat odpovědi různé. Nikdo tě sem nelákal, přišla jsi sama. A s docela b.lbým dotazem. Nikdo tu nemá věštěckou kouli, aby ti mohl fundovaně odpovědět.
Tak co chceš slyšet ? Zanechá. Pokud se mu rodiče nebudou věnovat. Dvě, tři hodiny děnně. Kde ten pes žije? Jestli v bytě a nebude dostatečně vyřáděný, udělá z bytu kůlničku na dříví.
Jestli u domu se zahradou a bude 5 dní v kotci, tak se zblázní nejdřív sousedi, protože bude dělat rámus a pak pes.
Jestli ho rodiče vezmou každý den na ty dvě, tři hodiny ven, pocvičí s ním to, co už zná, zvládne to a ty budeš moct v sobotu na cvičáku pokračovat.
Nebo rodiče převezmou jeho výcvik cele a ty si s ním v sobotu jenom pocvičíš.
Jestli se ptáš i na to, jestli můžou přes týden cvičit ( včetně cvičáku ) se psem rodiče, tak asi ano - s některým plemenem určitě, jestli konkrétně BOM to ti může napsat inspektor - má s nimi největší zkušenosti.

Myslím si, že to co jsem napsala, jsem napsala dost slušně. Různé odpověďi čekat můžu, ale toto není žádný soud, aby tu někdo soudil, aniž by věděl jinou informace, než jaké jsem uvedla.Ptala jsem se na otázku a čekala jsem odpověďi, které se budou týkat jí.
Pes je na zahradě v kotci, kvílet nebude je klidný typ, zbytek rodiny si snim může hrát, ale pán je ten, který mu dával oběd a večeři, když měli rodiče dlouhou směnu, proto poslouchá mě a taky proto s ním cvičím já. A zrovna BOM má jenom jednoho pána, to myslím tak, že s ostatníma si může hrát chodit na procházku, ale cvičit poslušnost na cvičáku s nimi nebude.

Neregistrovaný uživatel

1.5.2018 09:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.18.90

Anonym613 napsal(a):
Myslím si, že to co jsem napsala, jsem napsala dost slušně. Různé odpověďi čekat můžu, ale toto není žádný soud, aby tu někdo soudil, aniž by věděl jinou informace, než jaké jsem uvedla.Ptala jsem se na otázku a čekala jsem odpověďi, které se budou týkat jí.
Pes je na zahradě v kotci, kvílet nebude je klidný typ, zbytek rodiny si snim může hrát, ale pán je ten, který mu dával oběd a večeři, když měli rodiče dlouhou směnu, proto poslouchá mě a taky proto s ním cvičím já. A zrovna BOM má jenom jednoho pána, to myslím tak, že s ostatníma si může hrát chodit na procházku, ale cvičit poslušnost na cvičáku s nimi nebude.

Že nebude BOM cvičit s nikým jiným je úplná pitomost - bude cvičit s tím, kdo mu dá motivaci a zábavu. Když to nebudete vy, bude to někdo jiný, a pes bude spokojený.
Mám to 1000x vyzkoušený, když mám psy na výcvik, nebo hlídám v době dovolených své odchovy.

1.5.2018 09:58
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V tom pripade to bude fungovat jen jestli zbytek rodiny jsou taky psi nadsenci a dokazi alespoň nejake vyziti te maline dat.
Jen ji pusti samotnou na zahradu nebo vezmou na voditku kolem bloku - to asi nepujde.

Zbytek rodiny se samozřejmě zapojí, ale cvičit s ní nebudou, to už tu bylo a neposlouchala je, takže ji budou muset zaměstnávat jinak jenom po čtyři dny a k tomu ještě budou nějaké prázdniny, svátky a ředitelská volna.Děkuji za odpověď.

1.5.2018 11:19
Forester

XXX.XXX.42.201

impact napsal(a):
No a co, ze ma prorizlou pusu? Je jenom dobre, ze si nenecha skakat po hlave od kdekoho, kdo si o sobe mysli, ze je ten nejlepsi a nejskvelejsi majitel psa, jak nam tady prave Balu predvedla. Slecna ji slusne vykazala do patricnych mezi a ma na to plne pravo. Na moralizovani ohledne porizeni psa se nikde neptala.

Taky nechápu, proč se někdo do slečny hned pustí, aniž by znal podrobnější souvislosti a soudí co soudit netřeba, proto sem nenakoukla.Kdysi jsem měl fenu NO. Přišla tehdy ještě povinná vojenská služba. Pár dní nežrala, ale protože jsem měl skvělé rodiče i prarodiče, co se jí věnovali, mohl sem na té vojenské matraci klidněji spát.. Naštěstí i velitel roty byl člověk empatický, a když měla mít štěnda, pustil mě na pár dní domů. Kde je dobrá vůle, je i cesta

1.5.2018 11:20
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Nemám s těmito psy žádnou zkušenost, ale vzhledem k tomu, že je to plemeno služební(pracovní) si myslím, že právě musí umět poslouchat vícero lidí...

1.5.2018 11:33
Anonym613

XXX.XXX.248.229

lesnížínka napsal(a):
Nemám s těmito psy žádnou zkušenost, ale vzhledem k tomu, že je to plemeno služební(pracovní) si myslím, že právě musí umět poslouchat vícero lidí...

Toto plemeno právě ne, má jenom jednoho pána, ke kterému má plnou důvěru a to toho, kdo ho krmí a cvičí s ním, ostatní členy rodiny samozřejmě uznává také.

1.5.2018 11:40
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Že nebude BOM cvičit s nikým jiným je úplná pitomost - bude cvičit s tím, kdo mu dá motivaci a zábavu. Když to nebudete vy, bude to někdo jiný, a pes bude spokojený.
Mám to 1000x vyzkoušený, když mám psy na výcvik, nebo hlídám v době dovolených své odchovy.

Že bude po ročním cvičení s jedním člověkem, ke kterému má důvěru, cvičit s někým jiným, nebo snad se ve cvičení střídat, je naprosto absurdní.Tato rasa je prostě takhle vyslechtena, mám spíše pocit, že jste o BO buď dost nečetla, anebo jste se s ním neseznámila vůbec.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 11:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Forester napsal(a):
Taky nechápu, proč se někdo do slečny hned pustí, aniž by znal podrobnější souvislosti a soudí co soudit netřeba, proto sem nenakoukla.Kdysi jsem měl fenu NO. Přišla tehdy ještě povinná vojenská služba. Pár dní nežrala, ale protože jsem měl skvělé rodiče i prarodiče, co se jí věnovali, mohl sem na té vojenské matraci klidněji spát.. Naštěstí i velitel roty byl člověk empatický, a když měla mít štěnda, pustil mě na pár dní domů. Kde je dobrá vůle, je i cesta

Tak to bylo u vás, u nás to bylo podobně po odchodu syna na školu. Ale to se rodiče musí zapojit naplno. Přečtěte si první zadavatelčin dotaz...a na to chtěla odpověď?

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 11:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Že bude po ročním cvičení s jedním člověkem, ke kterému má důvěru, cvičit s někým jiným, nebo snad se ve cvičení střídat, je naprosto absurdní.Tato rasa je prostě takhle vyslechtena, mám spíše pocit, že jste o BO buď dost nečetla, anebo jste se s ním neseznámila vůbec.

A pak že nemá zbytečně prořízlou...Teď jste to inspektore schytala z první ruky a načisto.
smajlík smajlík Škoda, že už tu není ten smajlík, co se válí smíchy...

Neregistrovaný uživatel

1.5.2018 11:47
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Anonym613 napsal(a):
Že bude po ročním cvičení s jedním člověkem, ke kterému má důvěru, cvičit s někým jiným, nebo snad se ve cvičení střídat, je naprosto absurdní.Tato rasa je prostě takhle vyslechtena, mám spíše pocit, že jste o BO buď dost nečetla, anebo jste se s ním neseznámila vůbec.

Tak teď jste na to fakt kápla

... momentálně jich mám doma jen 5, ale běžně i 7-8, přičemž polovina je cizích, a střídají se tu na výcvik
Ale, je super, že jste se tu objevila - až nebudu něco vědět, tak vím, na koho se obratit

Neregistrovaný uživatel

1.5.2018 11:48
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A pak že nemá zbytečně prořízlou...Teď jste to inspektore schytala z první ruky a načisto.
smajlík smajlík Škoda, že už tu není ten smajlík, co se válí smíchy...

No to teda

1.5.2018 11:49
saola

XXX.XXX.77.54

Anonym613 napsal(a):
Že bude po ročním cvičení s jedním člověkem, ke kterému má důvěru, cvičit s někým jiným, nebo snad se ve cvičení střídat, je naprosto absurdní.Tato rasa je prostě takhle vyslechtena, mám spíše pocit, že jste o BO buď dost nečetla, anebo jste se s ním neseznámila vůbec.

A teď tu o Smolíčkovi, prosííím...

Ach jo, Anonymešestsettřinácko, jste fakt kouzelná...Fakt vás vzali na střední?

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 11:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

saola napsal(a):
A teď tu o Smolíčkovi, prosííím...

Ach jo, Anonymešestsettřinácko, jste fakt kouzelná...Fakt vás vzali na střední?

A tak to asi jo, nepíše zas tak špatně, na 14ti lketé děcko. Jen má trochu dětskou představu o životě, nezřízené sebevědomí...On ji život naučí.

1.5.2018 11:58
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A pak že nemá zbytečně prořízlou...Teď jste to inspektore schytala z první ruky a načisto.
smajlík smajlík Škoda, že už tu není ten smajlík, co se válí smíchy...

Škoda, že ho nejde použít u vás, normálně jsem se zeptala, ani timto zbytečným výrokem jste se umístila na ještě nižší urovni schopnosti odpovědět na mou otázku a myslím, že pokud si já mám od vás nechat líbit skákat po hlavě, tak vy byste měla to, co píšete patřičně přehodnotit, jestliže mám prorizlou pusu, tak vy jste až zbytečně povrchni. Jestli si myslíte, že jenom proto, že jsem mladší než vy, mě tu můžete soudit a urážet, pak byste ode mě měla očekávat to samé.

1.5.2018 12:01
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak teď jste na to fakt kápla

... momentálně jich mám doma jen 5, ale běžně i 7-8, přičemž polovina je cizích, a střídají se tu na výcvik
Ale, je super, že jste se tu objevila - až nebudu něco vědět, tak vím, na koho se obratit

Tak to, že se starate o tolik psů vám opravdu závidím, ale potřebuju pomoc jen s jedním a vy mi na to přesto nezvládáte odpovědět...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 12:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Škoda, že ho nejde použít u vás, normálně jsem se zeptala, ani timto zbytečným výrokem jste se umístila na ještě nižší urovni schopnosti odpovědět na mou otázku a myslím, že pokud si já mám od vás nechat líbit skákat po hlavě, tak vy byste měla to, co píšete patřičně přehodnotit, jestliže mám prorizlou pusu, tak vy jste až zbytečně povrchni. Jestli si myslíte, že jenom proto, že jsem mladší než vy, mě tu můžete soudit a urážet, pak byste ode mě měla očekávat to samé.

Děvenko, jak jsem psala už jednou - on tě život naučí.

1.5.2018 12:08
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A tak to asi jo, nepíše zas tak špatně, na 14ti lketé děcko. Jen má trochu dětskou představu o životě, nezřízené sebevědomí...On ji život naučí.

Život mě sice naučit může, ale měl by naučit i vás co si můžete a nemůžete dovolit, řekla bych že na 15 let píšu slušně a ani jednou jsem proti vám nepoužila sprosté slovo. Přesto že jste starší, tak si myslím, že toto byste si neměla dovolit vůbec.Tak mi radši vysvětlete proč mám podle vás dětinskou povahu, představu o životě a nezřízené sebevědomí?

1.5.2018 12:13
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děvenko, jak jsem psala už jednou - on tě život naučí.

A co by mě měl učit? To, že potkám ještě dost lidí jako vy, tak toho se opravdu nebojím, nemám žádný důvod, ohánějí se pouze tím, že jsou starší a myslí si, že tim víc ví, co konkrétně vás vede k té představě, když jediné, co o mně víte je to, že jsem budoucí studentka střední školy a cvičím psa a teď mám problém, zajimalo by mě zda byste se chovala jinak kdybych napsala, že je mi 30 a nastupuji do práce.

Neregistrovaný uživatel

1.5.2018 12:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Anonym613 napsal(a):
Tak to, že se starate o tolik psů vám opravdu závidím, ale potřebuju pomoc jen s jedním a vy mi na to přesto nezvládáte odpovědět...

Představte si, že se o ně nejen starám, ale dokonce i cvičím (a takových přechytralých děcek jsem měla 15 let plný kurzy)
Odpověděla jsem vám, že to psovi vadit nebude, pokud se mu bude věnovat někdo jiný, takže jestli máte problém s chápáním textu, tak doporučuju zvážit, jestli pro vás není SŠ precejen velké sousto.

1.5.2018 12:21
alca.p

XXX.XXX.196.115

Anonym613 napsal(a):
Toto plemeno právě ne, má jenom jednoho pána, ke kterému má plnou důvěru a to toho, kdo ho krmí a cvičí s ním, ostatní členy rodiny samozřejmě uznává také.

Pokud je to dle vás takto... v tom případě vy už pánem nebudete, vy krmit asi těžko budete, když budete x-km daleko...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 12:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

alca.p napsal(a):
Pokud je to dle vás takto... v tom případě vy už pánem nebudete, vy krmit asi těžko budete, když budete x-km daleko...

Vy jste strašně nechápavá, ten pes bude jíst jen v pá, so a ne !

1.5.2018 12:38
scylla

XXX.XXX.150.32

Anonym613 napsal(a):
Myslím si, že to co jsem napsala, jsem napsala dost slušně. Různé odpověďi čekat můžu, ale toto není žádný soud, aby tu někdo soudil, aniž by věděl jinou informace, než jaké jsem uvedla.Ptala jsem se na otázku a čekala jsem odpověďi, které se budou týkat jí.
Pes je na zahradě v kotci, kvílet nebude je klidný typ, zbytek rodiny si snim může hrát, ale pán je ten, který mu dával oběd a večeři, když měli rodiče dlouhou směnu, proto poslouchá mě a taky proto s ním cvičím já. A zrovna BOM má jenom jednoho pána, to myslím tak, že s ostatníma si může hrát chodit na procházku, ale cvičit poslušnost na cvičáku s nimi nebude.

Co je to za blbost, že pán je ten, kdo mu dává večeři? Proč by nemohl cvičit s jiným členem rodiny?

1.5.2018 12:40
scylla

XXX.XXX.150.32

Anonym613 napsal(a):
Že bude po ročním cvičení s jedním člověkem, ke kterému má důvěru, cvičit s někým jiným, nebo snad se ve cvičení střídat, je naprosto absurdní.Tato rasa je prostě takhle vyslechtena, mám spíše pocit, že jste o BO buď dost nečetla, anebo jste se s ním neseznámila vůbec.

Prosím, máte vůbec tu malinu? Kde sbíráte tato moudra, na cvičáku nebo kde? Vždyť je to naprostá hloupost.

1.5.2018 12:43
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Představte si, že se o ně nejen starám, ale dokonce i cvičím (a takových přechytralých děcek jsem měla 15 let plný kurzy)
Odpověděla jsem vám, že to psovi vadit nebude, pokud se mu bude věnovat někdo jiný, takže jestli máte problém s chápáním textu, tak doporučuju zvážit, jestli pro vás není SŠ precejen velké sousto.

Děkuji za odpověď, přesto že bez urážek by to bylo lepší.
Moc mě to mrzí, ne vůči vám, ale vůči tomu, že se ke mně takto chovate jen proto, že jsem se uvedla jako dítě a ne jako třicetiletá co musi dojíždět do práce a psa nechávat doma.

1.5.2018 12:48
Anonym613

XXX.XXX.248.229

scylla napsal(a):
Co je to za blbost, že pán je ten, kdo mu dává večeři? Proč by nemohl cvičit s jiným členem rodiny?

Protože když byla štěně, tak jsem byla doma zatímco rodiče v práci a tudíž jsem si s ní hrála a krmila ji, když s ní na cvičák chtěla chodit mamka neposlouchala ji a byla roztekana, proto jsem s ni začala cvičit já.

1.5.2018 12:49
Anonym613

XXX.XXX.248.229

scylla napsal(a):
Prosím, máte vůbec tu malinu? Kde sbíráte tato moudra, na cvičáku nebo kde? Vždyť je to naprostá hloupost.

Z osobní zkušenosti.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 13:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Z osobní zkušenosti.

A je vůbec s pp?

Neregistrovaný uživatel

1.5.2018 13:07
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Anonym613 napsal(a):
Děkuji za odpověď, přesto že bez urážek by to bylo lepší.
Moc mě to mrzí, ne vůči vám, ale vůči tomu, že se ke mně takto chovate jen proto, že jsem se uvedla jako dítě a ne jako třicetiletá co musi dojíždět do práce a psa nechávat doma.

Nejde o to, kolik je Vám let, ale o způsob prezentace - pokud mi na slušnou odpověď napíšete, že jsem de.ment, co nikdy neviděl maliňáka, a mám si o nich něco přečíst, tak nemůžete čekat, že si z Vás cvrknu blahem...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 13:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Děkuji za odpověď, přesto že bez urážek by to bylo lepší.
Moc mě to mrzí, ne vůči vám, ale vůči tomu, že se ke mně takto chovate jen proto, že jsem se uvedla jako dítě a ne jako třicetiletá co musi dojíždět do práce a psa nechávat doma.

Urážky a kritika je tady běžná, nenechte se.
Pes si zvykne ale když cvičit můžeš jenom ty tak můžou ostatní členové si sní hrát, použít hlavolamy(ty složitější krásně unaví mozek), najít nějaké psí kámoše.
Ale je pravda jako rodinného psa jste si měli pořídit mnohem lepšího psa(vorisci, špic... atd.).

1.5.2018 13:14
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A je vůbec s pp?

A měnilo by to na tom něco podstatného? Ano je s pp.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 13:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
A měnilo by to na tom něco podstatného? Ano je s pp.

Měnilo a to dost podstatně.

1.5.2018 13:17
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Urážky a kritika je tady běžná, nenechte se.
Pes si zvykne ale když cvičit můžeš jenom ty tak můžou ostatní členové si sní hrát, použít hlavolamy(ty složitější krásně unaví mozek), najít nějaké psí kámoše.
Ale je pravda jako rodinného psa jste si měli pořídit mnohem lepšího psa(vorisci, špic... atd.).

Děkuji za odpověď. Máme ještě dvě fenky se kterými si může hrát. A hra s rodinou je samozřejmost.

1.5.2018 13:39
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Měnilo a to dost podstatně.

A smim vědět co?

1.5.2018 13:42
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nejde o to, kolik je Vám let, ale o způsob prezentace - pokud mi na slušnou odpověď napíšete, že jsem de.ment, co nikdy neviděl maliňáka, a mám si o nich něco přečíst, tak nemůžete čekat, že si z Vás cvrknu blahem...

Možná o to nejde, ale vzhledem k tomu kolikrat jste se zmínila o mém věku, mi k tomu dává zaminku.
To, že jste dem.t, jsem vám slovně nikdy nenapsala a žádná z vašich odpověďí mi nepřišla moc slušná.Je pěkné, že mi odpovíte na otázku, ale ještě to doplníte o to jak neschopná jsem, nemůžete čekat ani vy, že mi tady někdo řekne nějakou urážlivou připomínku(na kterou jsem se vůbec neptala) a já mu za ni uctivě poděkuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 13:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já pořád nechápu, proč jste se tady všichni seběhli jak hejno sršní.

Upřímně, kolik zaměstnaných lidí má čas na výcvik psa jindy než o víkendech? S tím, že o všední den se to omezí na nakrmení, pomazlení a možná krátkou procházku?

V čem je problém, že nakrmí a pohladí maminka, ne zadavatelka?

1.5.2018 13:55
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

Fandím tý holčině! Drží se dobře, na to jaké jste harpyje.. je slušná, což většina z vás se prostě nemohla ani udržet, aby ji neshodila. A to jste ty vyspělé a moudré.

1.5.2018 14:06
nighthunter

XXX.XXX.61.175

Andrýsek3 napsal(a):
Fandím tý holčině! Drží se dobře, na to jaké jste harpyje.. je slušná, což většina z vás se prostě nemohla ani udržet, aby ji neshodila. A to jste ty vyspělé a moudré.

Pridavam sa do fanklubu :)

Anonym 613 smelo do nich !

1.5.2018 14:31
scylla

XXX.XXX.150.32

Anonym613 napsal(a):
Protože když byla štěně, tak jsem byla doma zatímco rodiče v práci a tudíž jsem si s ní hrála a krmila ji, když s ní na cvičák chtěla chodit mamka neposlouchala ji a byla roztekana, proto jsem s ni začala cvičit já.

To poslouchání nemá s krmením vůbec nic společného, pokud nejste vyznavačem tzv. pozitivní motivace, kdy krmíte při výcviku.

1.5.2018 14:32
scylla

XXX.XXX.150.32

Anonym613 napsal(a):
Z osobní zkušenosti.

Nechtěla jsem se přidávat ke kritikům, ale myslím si na základě toho, co tu předvádíte, že se tomu psovi dost uleví, až do té školy nastoupíte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 15:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Z osobní zkušenosti.

Já bych to shrnula asi tak :
Zadavatelko, nevím, proč a na co jsi se vlastně ptala, když jsi tu nejchytřejší a nejzkušenější.

1.5.2018 15:45
impact

XXX.XXX.195.92

Andrýsek3 napsal(a):
Fandím tý holčině! Drží se dobře, na to jaké jste harpyje.. je slušná, což většina z vás se prostě nemohla ani udržet, aby ji neshodila. A to jste ty vyspělé a moudré.

Přesně tak. Dost jsem se u toho tady nasmála, jak tady některé s grácií a bez urážek utře na hladko.

1.5.2018 16:03
Anonym613

XXX.XXX.248.229

scylla napsal(a):
Nechtěla jsem se přidávat ke kritikům, ale myslím si na základě toho, co tu předvádíte, že se tomu psovi dost uleví, až do té školy nastoupíte.

Ja si to myslím také, protože tito psy nenesou nic lépe než náhlou změnu pána.(psáno v ironii).

1.5.2018 16:07
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já bych to shrnula asi tak :
Zadavatelko, nevím, proč a na co jsi se vlastně ptala, když jsi tu nejchytřejší a nejzkušenější.

Jako nejchytřejší se tu chovate spíš vy, přečetla jste si to, co jsem psala já, ale přečetla jste si dobře i to, co jste psala vy? Na mou otázku jste už, odpověděla" takže nemá smysl psát své osobní připomínky ke mně.Vy neznáte mě a já neznám vás.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 16:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já bych to shrnula asi tak :
Zadavatelko, nevím, proč a na co jsi se vlastně ptala, když jsi tu nejchytřejší a nejzkušenější.

Ptala se, jestli víkendové cvičení stačí, aby pes nezapomněl co umí.

Vzhledem k tomu, že kvůli vám toho psa těžko dá pryč, nebo změní školu - nebo to má nastoupit v patnácti do fabriky, abyste byly spokojené, že má dost času na psa, kterého už v rodině mají? tak všechny ostatní komentáře jsou naprosto mimo téma.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 16:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Upřímně, kolik zaměstnaných lidí má čas na výcvik psa jindy než o víkendech? S tím, že o všední den se to omezí na nakrmení, pomazlení a možná krátkou procházku?"
-upřímně, já ano
-pokud se budeme bavit o výcviku, tak jakou máš představu o času nutném na každodenní výcvik poslušnosti? I stopa může být poměrně časově úsporná
-mít podmínky ve všední den jenom na nakrmení, pohlazení a možná krátkou procházku...tak zůstanu u koček...(pravda, dle plemene, ale BOM do kategorie takového života vhodné asi spadat nebude...).

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 16:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Upřímně, kolik zaměstnaných lidí má čas na výcvik psa jindy než o víkendech? S tím, že o všední den se to omezí na nakrmení, pomazlení a možná krátkou procházku?"
-upřímně, já ano
-pokud se budeme bavit o výcviku, tak jakou máš představu o času nutném na každodenní výcvik poslušnosti? I stopa může být poměrně časově úsporná
-mít podmínky ve všední den jenom na nakrmení, pohlazení a možná krátkou procházku...tak zůstanu u koček...(pravda, dle plemene, ale BOM do kategorie takového života vhodné asi spadat nebude...).

Ani BOM není pes, který by se zbláznil, když zrovna ten den nic dělat nebude

Prostě nedělejte z toho kovbojku. Znám lidi, co si pořídí výmara a pak s ním chodí na flexině kolem bytovky a 20 minut venku jim připadá jako obrovská procházka. To jsou případy, na které si šetřete svoje soptění.

1.5.2018 16:49
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já bych to shrnula asi tak :
Zadavatelko, nevím, proč a na co jsi se vlastně ptala, když jsi tu nejchytřejší a nejzkušenější.

Pouze jsem hledala odpověďi od někoho, kdo s tím má nejlépe osobní zkušenosti a ne, že mi tu bude kdekdo psát něco na základě nějakých domněnek, to jsem se mohla takhle domnívat sama doma.K tomuto vás nic nevede, pokud ano napište co a já vám to ráda vysvětlím.

1.5.2018 16:53
Anonym613

XXX.XXX.248.229

scylla napsal(a):
Nechtěla jsem se přidávat ke kritikům, ale myslím si na základě toho, co tu předvádíte, že se tomu psovi dost uleví, až do té školy nastoupíte.

A to, že jsem nesedla vám, ještě neznamená, že mě takto bere i můj pes. Neměla byste mě posuzovat na základě toho, co tu píšu, osobně mě neznáte, já vás také nemůžu soudit podle toho jak se tu vyjadřujete.

1.5.2018 16:57
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Upřímně, kolik zaměstnaných lidí má čas na výcvik psa jindy než o víkendech? S tím, že o všední den se to omezí na nakrmení, pomazlení a možná krátkou procházku?"
-upřímně, já ano
-pokud se budeme bavit o výcviku, tak jakou máš představu o času nutném na každodenní výcvik poslušnosti? I stopa může být poměrně časově úsporná
-mít podmínky ve všední den jenom na nakrmení, pohlazení a možná krátkou procházku...tak zůstanu u koček...(pravda, dle plemene, ale BOM do kategorie takového života vhodné asi spadat nebude...).

To, že to takto máte vy ještě neznamená, že to takto budou mít zákonitě všichni, liší se to podle toho jak dlouhé směny máte kolikrát týdně a hlavně, co za práci děláte.

1.5.2018 17:01
Tedysek

XXX.XXX.21.32

Kdyz byla na zivu jeste cubina tak ja byla rok na intru. Bylo to uz v dobe kdy jsem byla ja jejim stredobodem vesmiru. A fena to zvladla celkem v pohode. Pres tyden chodila na prochazky s rodici a o vikendu jsme blbli spolu. Ale byl to bigl. Takze s povahou BOM se to neda srivnavat. Navic ona byla docela lezerni typ. A co se vycviku tyce... rodice ji naucili par zakladnich povelu kdyz byla stene a ja jsem ucila zbytek. Nakonec poslouchala vycemene (me na 100% a ostatni jak uznala za vhodne) jen me. Ale nikomu to nevadilo. V jejim zivite byl kazdy clen urcen na jinou aktivitu. Ale jak go vezme BOM to fakt nedokazu odhadnout.
A pro ostatni... my pri praci stihame v tydnu klidne 4h venku prochazek a blbin. ;).

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 17:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Pouze jsem hledala odpověďi od někoho, kdo s tím má nejlépe osobní zkušenosti a ne, že mi tu bude kdekdo psát něco na základě nějakých domněnek, to jsem se mohla takhle domnívat sama doma.K tomuto vás nic nevede, pokud ano napište co a já vám to ráda vysvětlím.

Přesně se situací podobnou té tvé zkušenost mám. A také jsem ti to popsala, ale není to to, co chceš slyšet. Takže ne domněnky, ale zkušenost.
Stačí místo útočení číst.

1.5.2018 17:04
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Tedysek napsal(a):
Kdyz byla na zivu jeste cubina tak ja byla rok na intru. Bylo to uz v dobe kdy jsem byla ja jejim stredobodem vesmiru. A fena to zvladla celkem v pohode. Pres tyden chodila na prochazky s rodici a o vikendu jsme blbli spolu. Ale byl to bigl. Takze s povahou BOM se to neda srivnavat. Navic ona byla docela lezerni typ. A co se vycviku tyce... rodice ji naucili par zakladnich povelu kdyz byla stene a ja jsem ucila zbytek. Nakonec poslouchala vycemene (me na 100% a ostatni jak uznala za vhodne) jen me. Ale nikomu to nevadilo. V jejim zivite byl kazdy clen urcen na jinou aktivitu. Ale jak go vezme BOM to fakt nedokazu odhadnout.
A pro ostatni... my pri praci stihame v tydnu klidne 4h venku prochazek a blbin. ;).

Děkuji moc za odpověď.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 17:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
To, že to takto máte vy ještě neznamená, že to takto budou mít zákonitě všichni, liší se to podle toho jak dlouhé směny máte kolikrát týdně a hlavně, co za práci děláte.

A?!
Podala jsem odpověď Bodlince na otázky (to jsou ty dvě věty zakončené otazníkem...).

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 17:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A?!
Podala jsem odpověď Bodlince na otázky (to jsou ty dvě věty zakončené otazníkem...).

Přesně, takhle agresivně nastrojená mladá slečna...škoda.

1.5.2018 17:15
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přesně se situací podobnou té tvé zkušenost mám. A také jsem ti to popsala, ale není to to, co chceš slyšet. Takže ne domněnky, ale zkušenost.
Stačí místo útočení číst.

To samé ovšem platí pro vás, mohla jste mi to napsat rovnou a ne na odpověď někoho jiného. A není to o tom, co chci slyšet, očekávala jsem povzbudivé ale i negativní odpověďi, myslela jsem jen, že se budou týkat tématu.

1.5.2018 17:25
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přesně, takhle agresivně nastrojená mladá slečna...škoda.

Samozřejmě, že se vyjadřuji agresivně po tom, co jsem napsala dotaz a většina lidí si tu začala hrát na soudní proces, místo toho, aby mi odpověděli, mají-li teda nějakou tu zkušenost.Netvrdím že je to jejich povinnost ale když už tak ať si své připomínky nechají pro sebe.
A mimochodem ani vy jste mi neodpověděla, zda-li má s mým dotazem něco společného to, jestli má pes pp.

1.5.2018 17:33
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

V pohodě, tady se jasně dává najevo, kdo je víc, především v souvislosti s věkem. Taky jsem tu dostala pěkný céres, když bylo zjištěno, že mi v tu dobu bylo 19.
Patent na rozum máte totiž až po 40tce, bez ohledu na všechny další okolnosti.

1.5.2018 18:03
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Andrýsek3 napsal(a):
V pohodě, tady se jasně dává najevo, kdo je víc, především v souvislosti s věkem. Taky jsem tu dostala pěkný céres, když bylo zjištěno, že mi v tu dobu bylo 19.
Patent na rozum máte totiž až po 40tce, bez ohledu na všechny další okolnosti.

Alespoň vím kam příště nechodit, když mám problém jasně se tu potvrdilo, že vyšší věk neznamená vyšší inteligenci.

1.5.2018 18:07
Anonym613

XXX.XXX.248.229

nighthunter napsal(a):
Pridavam sa do fanklubu :)

Anonym 613 smelo do nich !

Děkuji za podporu, ale nebyl to můj cíl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 18:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
No a co, ze ma prorizlou pusu? Je jenom dobre, ze si nenecha skakat po hlave od kdekoho, kdo si o sobe mysli, ze je ten nejlepsi a nejskvelejsi majitel psa, jak nam tady prave Balu predvedla. Slecna ji slusne vykazala do patricnych mezi a ma na to plne pravo. Na moralizovani ohledne porizeni psa se nikde neptala.

Nějaká osobní zahořklost?

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 18:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já bych to shrnula asi tak :
Zadavatelko, nevím, proč a na co jsi se vlastně ptala, když jsi tu nejchytřejší a nejzkušenější.

1.5.2018 18:35
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Představte si, že se o ně nejen starám, ale dokonce i cvičím (a takových přechytralých děcek jsem měla 15 let plný kurzy)
Odpověděla jsem vám, že to psovi vadit nebude, pokud se mu bude věnovat někdo jiný, takže jestli máte problém s chápáním textu, tak doporučuju zvážit, jestli pro vás není SŠ precejen velké sousto.

A když mluvíte o premoudrelych patnáctiletých dětech vite kolik premodrelych čtyřicetiletých žen jsem potkala já? A s jednou z nich se právě bavím.Spíš by mě zajímalo to, zda-li vy jste zvládla vystudovat střední školu, trochu zavaznejsiho typu a přivydělávat si na pobyt na intru a ještě vychovavat psa. Jestli vůbec můžete brát do pusy mě, když píšete takovéhle věci.Spíš se domnívám jestli pro vás nebyla má otázka moc náročná, že jste prakticky odpověděla na něco jineho.

1.5.2018 18:36
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nějaká osobní zahořklost?

A nějaká vaše osobní averze vůči mě?

1.5.2018 18:39
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):

Teď už to opravdu vypadá jako nějaká osobní averze.

Neregistrovaný uživatel

1.5.2018 18:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.18.90

Anonym613 napsal(a):
A když mluvíte o premoudrelych patnáctiletých dětech vite kolik premodrelych čtyřicetiletých žen jsem potkala já? A s jednou z nich se právě bavím.Spíš by mě zajímalo to, zda-li vy jste zvládla vystudovat střední školu, trochu zavaznejsiho typu a přivydělávat si na pobyt na intru a ještě vychovavat psa. Jestli vůbec můžete brát do pusy mě, když píšete takovéhle věci.Spíš se domnívám jestli pro vás nebyla má otázka moc náročná, že jste prakticky odpověděla na něco jineho.

Nebudete tomu věřit, ale SŠ jsem opravdu zvládla, a na intru jsem byla taky, dokonce jsem tam měla i vlastního koně, na kterého mi rodiče ani nikdo jiný nepřispěl ani korunu, tak si ty moudra nechte prosím od cesty, protože zatím jste krom plácání nesmyslů na netu nedokazala vůbec nic. Tim debatu s Vámi končím.

1.5.2018 18:49
impact

XXX.XXX.34.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nějaká osobní zahořklost?

Ale kdeze. Myslite, ze bych mela vedet, kdo jste? Bohuzel Vas zklamu - nevim. Kdyby bylo v nicku napsane trdlo, tak oznacim trdlo.

1.5.2018 18:53
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nebudete tomu věřit, ale SŠ jsem opravdu zvládla, a na intru jsem byla taky, dokonce jsem tam měla i vlastního koně, na kterého mi rodiče ani nikdo jiný nepřispěl ani korunu, tak si ty moudra nechte prosím od cesty, protože zatím jste krom plácání nesmyslů na netu nedokazala vůbec nic. Tim debatu s Vámi končím.

Hm takže zemědělka?
Nedivím se. Spíš vy, ukončujete to protože mám navrch, no každopádně jste s tim začala vy, vidíte alespoň, že tím že tu zpochybňujete rozum mě i mých rodičů, na což se vás mimochodem nikdo neptal a to, že má patnáctileté dítě psa není v dnešní době nic neobvyklého, nevímkde to žijete, tím opravdu ničeho nedosáhnete.Stačilo si nechat si svou osobní a ode mě nežádanou připomínku pro sebe a neřešit věci, o kterych vůbec nic nevite, byla byste prospěšnější.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 19:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Hm takže zemědělka?
Nedivím se. Spíš vy, ukončujete to protože mám navrch, no každopádně jste s tim začala vy, vidíte alespoň, že tím že tu zpochybňujete rozum mě i mých rodičů, na což se vás mimochodem nikdo neptal a to, že má patnáctileté dítě psa není v dnešní době nic neobvyklého, nevímkde to žijete, tím opravdu ničeho nedosáhnete.Stačilo si nechat si svou osobní a ode mě nežádanou připomínku pro sebe a neřešit věci, o kterych vůbec nic nevite, byla byste prospěšnější.

Ono je to všechno ještě úplně jinak a jak to vím já a víš to ty !

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 19:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Samozřejmě, že se vyjadřuji agresivně po tom, co jsem napsala dotaz a většina lidí si tu začala hrát na soudní proces, místo toho, aby mi odpověděli, mají-li teda nějakou tu zkušenost.Netvrdím že je to jejich povinnost ale když už tak ať si své připomínky nechají pro sebe.
A mimochodem ani vy jste mi neodpověděla, zda-li má s mým dotazem něco společného to, jestli má pes pp.

Taková reakce ale není vůbec nutná, nedokážete snést kritiku, nedokážete se přes takové nàzory přenést? U slečny není nutné se takhle agresivně chovat.
Společné je to, pokud je to kvalitní zvíře s rodokmenem, tak to, že poslouchá jen Vás není "vada" zvířete, ale ostatních členů rodiny, tedy to, že to se psem neumí, pokud by se jednalo o křížence, tak je možné cokoliv, povaha může být jakákoliv.

1.5.2018 19:48
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Taková reakce ale není vůbec nutná, nedokážete snést kritiku, nedokážete se přes takové nàzory přenést? U slečny není nutné se takhle agresivně chovat.
Společné je to, pokud je to kvalitní zvíře s rodokmenem, tak to, že poslouchá jen Vás není "vada" zvířete, ale ostatních členů rodiny, tedy to, že to se psem neumí, pokud by se jednalo o křížence, tak je možné cokoliv, povaha může být jakákoliv.

Děkuji za vysvětlení, ale že není potřeba agrese?
Vždyť já se tu slušně zeptám, dostane se mi tady obvinění, že já a moji rodiče nemají rozum, že jsem vlastně úplně nanic pro toho psa a nakonec, když se snažím jim slušně vysvětlit situaci, tak mě během ní stihnou dokonale posoudit, říct mi že mám prorizlou pusu a to vsechno aniž by se je na to někdo ptal.Kritiku bych snesla, kdyby se týkala tématu, ale vy mi tu víceméně říkáte ať nechám po sobě šlapat kdekoho, kdo si myslí, že je ta pravá chvile, abych se dozvedela jeho nazor na mě, přestože mě osobně nezná.

1.5.2018 19:49
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ono je to všechno ještě úplně jinak a jak to vím já a víš to ty !

Co by mělo být konkrétně jinak?

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 20:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zadavatelko, i když máš ve svých patnácti pocit, že jsi mistr světa a přilehlých galaxií, není to tak. Jsi jen holka s kterou mydlí puberta. I my starší jsme si tím prošli a mnozí z nás i s dětmi a někteří možná dokonce už i s vnoučaty. Neboj, i tebe jednoho dne puberta pustí a začneš přřemýšlet trochu jinak než teď.
Nelíbí se ti moje názory, ale ty vycházejí z mých zkušeností. Nemusí se ti líbit, hlavně, když o nich budeš aspoň chvíli přemýšlet. Sama cítíš, že ty tebou deklarované tři dny z týdne, kdy budeš doma, je málo, jinak by ses zde neptala. Psa cvičíš, ale výcvik není jen to, co děláš na cvičáku, ale jakákoliv činnost se psem. Psa cvičíš každým povelem na vycházce, doma na zahradě, kdykoliv. To vše je výcvik. Tohle je potřeba aby sis uvědomila.
Bohužel, tvoje otázka přišla pozdě o rok. Teď už psa máte, ty jdeš na střední tam, kam jdeš, a budeš domů jezdit na víkendy. A v těch to fakt výcvikově nevytrhneš. Není o čem přemýšlet. Pes se přizpůsobí a nijak moc tvou nepřítomností trpět nebude, kor, jestli se mu fakt budou věnovat ostatní členové rodiny. Ale už to nebude tvůj pes, což jsem si dle tvého úvodního dotazu myslela.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 20:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Děkuji za vysvětlení, ale že není potřeba agrese?
Vždyť já se tu slušně zeptám, dostane se mi tady obvinění, že já a moji rodiče nemají rozum, že jsem vlastně úplně nanic pro toho psa a nakonec, když se snažím jim slušně vysvětlit situaci, tak mě během ní stihnou dokonale posoudit, říct mi že mám prorizlou pusu a to vsechno aniž by se je na to někdo ptal.Kritiku bych snesla, kdyby se týkala tématu, ale vy mi tu víceméně říkáte ať nechám po sobě šlapat kdekoho, kdo si myslí, že je ta pravá chvile, abych se dozvedela jeho nazor na mě, přestože mě osobně nezná.

Tím, že budete reagovat neagresivně popř ignorovat po sobě rozhodně nenechávàte přece šlapat. Umění komunikace se tomu říká.

1.5.2018 20:39
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tím, že budete reagovat neagresivně popř ignorovat po sobě rozhodně nenechávàte přece šlapat. Umění komunikace se tomu říká.

Ne tím, že je budu ignorovat jim prakticky říkám, že soudit takto nepřiměřeně lidi je v pořádku.

1.5.2018 21:00
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zadavatelko, i když máš ve svých patnácti pocit, že jsi mistr světa a přilehlých galaxií, není to tak. Jsi jen holka s kterou mydlí puberta. I my starší jsme si tím prošli a mnozí z nás i s dětmi a někteří možná dokonce už i s vnoučaty. Neboj, i tebe jednoho dne puberta pustí a začneš přřemýšlet trochu jinak než teď.
Nelíbí se ti moje názory, ale ty vycházejí z mých zkušeností. Nemusí se ti líbit, hlavně, když o nich budeš aspoň chvíli přemýšlet. Sama cítíš, že ty tebou deklarované tři dny z týdne, kdy budeš doma, je málo, jinak by ses zde neptala. Psa cvičíš, ale výcvik není jen to, co děláš na cvičáku, ale jakákoliv činnost se psem. Psa cvičíš každým povelem na vycházce, doma na zahradě, kdykoliv. To vše je výcvik. Tohle je potřeba aby sis uvědomila.
Bohužel, tvoje otázka přišla pozdě o rok. Teď už psa máte, ty jdeš na střední tam, kam jdeš, a budeš domů jezdit na víkendy. A v těch to fakt výcvikově nevytrhneš. Není o čem přemýšlet. Pes se přizpůsobí a nijak moc tvou nepřítomností trpět nebude, kor, jestli se mu fakt budou věnovat ostatní členové rodiny. Ale už to nebude tvůj pes, což jsem si dle tvého úvodního dotazu myslela.

Nemám ten pocit, kdybyste si svou averzi vůči dětem v pubertě nechala pro sebe, případně vůbec nepsala své domněnky, nemuselo by to dojit tak daleko.Myslím, že by dost změnilo situaci a váš názor to, kdybych zatajila svůj věk a napsala, že musim dojíždět do práce.Že máte takovéhle neopodstatněné názory(vůči mě), dělá vaše odpověďi pro mě bezvýznamné.To že tři dny jsou málo vím, a proto se ptám někoho zkušenějšího, kdo se s tím už setkal, myslela jsem, že ho najdu tady, ovšem to byl omyl, nevěděla jsem, že tu na nové nezkušené členy číhají pokrytci, soudci a lidi co se, domnívají".
A o tom, co jste napsala přemýšlet nebudu, jak už jsem psala po tom, co jste mi napsala v tuto chvíli vy, jsou pro mě vaše názory(spíš tedy domněnky, ne zkušenosti) bezvýznamné. Ale přesto alespoň děkuji za dlouho očekávanou radu, kterou jste mimochodem mohla říct už předtím bez osobních odhadů mé osoby, případně nechat si ji pro sebe.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 21:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Ne tím, že je budu ignorovat jim prakticky říkám, že soudit takto nepřiměřeně lidi je v pořádku.

To není pravda, není potřeba se pokaždé rvát jak lev. Není nutné se chovat stejně jako strana druhá.

1.5.2018 21:43
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To není pravda, není potřeba se pokaždé rvát jak lev. Není nutné se chovat stejně jako strana druhá.

Máte pravdu, snažila jsem se jim to všechno říct slušně, ale myslim i tak, že vozit se takhle po lidech správné není a nechat si to líbit je pouze pro vyrovnané povahy.

1.5.2018 22:03
rapotacka11

XXX.XXX.32.249

Myslím, že by dost změnilo situaci a váš názor to,
kdybych zatajila svůj věk
a napsala, že musim dojíždět do práce.
"""""""""""""""""""""""""
To by bylo smutné,
ale i takové jsou. Tebe věk omlouvá .
Každý si ty telecí roky musí prožít .

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 22:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Nemám ten pocit, kdybyste si svou averzi vůči dětem v pubertě nechala pro sebe, případně vůbec nepsala své domněnky, nemuselo by to dojit tak daleko.Myslím, že by dost změnilo situaci a váš názor to, kdybych zatajila svůj věk a napsala, že musim dojíždět do práce.Že máte takovéhle neopodstatněné názory(vůči mě), dělá vaše odpověďi pro mě bezvýznamné.To že tři dny jsou málo vím, a proto se ptám někoho zkušenějšího, kdo se s tím už setkal, myslela jsem, že ho najdu tady, ovšem to byl omyl, nevěděla jsem, že tu na nové nezkušené členy číhají pokrytci, soudci a lidi co se, domnívají".
A o tom, co jste napsala přemýšlet nebudu, jak už jsem psala po tom, co jste mi napsala v tuto chvíli vy, jsou pro mě vaše názory(spíš tedy domněnky, ne zkušenosti) bezvýznamné. Ale přesto alespoň děkuji za dlouho očekávanou radu, kterou jste mimochodem mohla říct už předtím bez osobních odhadů mé osoby, případně nechat si ji pro sebe.

Tím, že mi odpovídáš, už o tom, co jsem ti napsala, přemýšlíš. Nemyl se, nemám averzi vůči puberťákům, ale vůči lidem, kteří si pořídí neuváženě, aniž by přemýšleli, psa. A je fuk, jestli je jim čtrnáct, patnáct, třicet nebo šedesát. Kdybys pracovala ve stejném režimu jako budeš ve škole, to znamená pracovní týden na intru a víkendy doma kde máš psa, napsala bych ti zhruba to stejné. Jen bych do toho nezapojila ty rodiče, protože už bys byla dospělá a předpokládám svéprávná.

1.5.2018 23:08
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tím, že mi odpovídáš, už o tom, co jsem ti napsala, přemýšlíš. Nemyl se, nemám averzi vůči puberťákům, ale vůči lidem, kteří si pořídí neuváženě, aniž by přemýšleli, psa. A je fuk, jestli je jim čtrnáct, patnáct, třicet nebo šedesát. Kdybys pracovala ve stejném režimu jako budeš ve škole, to znamená pracovní týden na intru a víkendy doma kde máš psa, napsala bych ti zhruba to stejné. Jen bych do toho nezapojila ty rodiče, protože už bys byla dospělá a předpokládám svéprávná.

Přemýšlím, to je pravda, ale přemýšlím o tom jak si vy můžete dovolit bez přímých důkazů tvrdit, že pes byl koupen neuváženě po přečtení mé otázky, nejen že to za jaké situace byl koupen nevíte a ani naši rodinu neznáte, nevíte o mně nic vic než ja o vás.Jako prechytrala tu pusobite spíše vy když si myslíte že váš věk může ovlivnit to jak se na vás budu koukat, momentálně na mě působíte jako úspěšný absolvent prvního stupně základní školy.Myslíte si že dokážete, plně" posoudit situaci které pořádně nerozumíte? To se nepozastavujete nad tim jestli na to vůbec máte právo?Četla jsem tu váš výrok k tomu, co napsala jedna paní, vy jste ji prakticky řekla, že VUF není jediná v Čr, tak máte pravdu jsou totiž dvě v Brně a Praze a vy mi chcete říct, že když si studuje střední téhož oboru třeba v Ostravě, tak má celý svůj profesní život zahodit? Z čeho by potom živila sebe a psa?Z platu uklízečky asi těžko.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2018 23:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym613 napsal(a):
Přemýšlím, to je pravda, ale přemýšlím o tom jak si vy můžete dovolit bez přímých důkazů tvrdit, že pes byl koupen neuváženě po přečtení mé otázky, nejen že to za jaké situace byl koupen nevíte a ani naši rodinu neznáte, nevíte o mně nic vic než ja o vás.Jako prechytrala tu pusobite spíše vy když si myslíte že váš věk může ovlivnit to jak se na vás budu koukat, momentálně na mě působíte jako úspěšný absolvent prvního stupně základní školy.Myslíte si že dokážete, plně" posoudit situaci které pořádně nerozumíte? To se nepozastavujete nad tim jestli na to vůbec máte právo?Četla jsem tu váš výrok k tomu, co napsala jedna paní, vy jste ji prakticky řekla, že VUF není jediná v Čr, tak máte pravdu jsou totiž dvě v Brně a Praze a vy mi chcete říct, že když si studuje střední téhož oboru třeba v Ostravě, tak má celý svůj profesní život zahodit? Z čeho by potom živila sebe a psa?Z platu uklízečky asi těžko.

Holčičko, ty máš víc problémů než vůbec tušíš.

2.5.2018 00:31
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Holčičko, ty máš víc problémů než vůbec tušíš.

Tak mi neříkejte holčičko a seznamte mě s nimi.Pokud to tedy nepíšete právě pro to, že nemáte čím argumentovat. Jinak se tu mohu i já rozepsat o vašich problémech.

2.5.2018 00:35
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Myslím, že máte víc problémů než já, tím že jste na to vlastně odpověděla takto podivně a navíc se to netýká toho, co jsem napsala, jste mě utvrdila v mém názoru.

2.5.2018 12:22
tielpe

XXX.XXX.134.148

Anonym613, napište přímo chovateli/chovatelce. Jen ten/ta budou vědět jak na tom jejich odchov je s aktivitou a dalšími proměnnými a budou moci jakžtakž usoudit.
Já osobně mám podobnou zkušenost, jak s malinoisem tak s australskou kelpií, problém ani u jednoho to nebyl, ale to může být různé pes od psa. Napište chovateli.

2.5.2018 13:20
Anonym613

XXX.XXX.248.229

tielpe napsal(a):
Anonym613, napište přímo chovateli/chovatelce. Jen ten/ta budou vědět jak na tom jejich odchov je s aktivitou a dalšími proměnnými a budou moci jakžtakž usoudit.
Já osobně mám podobnou zkušenost, jak s malinoisem tak s australskou kelpií, problém ani u jednoho to nebyl, ale to může být různé pes od psa. Napište chovateli.

Děkuji za radu.

2.5.2018 13:51
Anonym613

XXX.XXX.248.229

Děkuji za pozitivní i negativní odpověďi, týkající se mé otázky. Ostatním vzakazuji, že misto hraním si na váš, zřejmě oblíbený televizní seriál Soudkyně Barbara, byste mohli být rozumnější, stáří, si myslím, už na to máte.
Názor na mě si příště kdyžtak nechte pro sebe, také byste neocenili, kdybych vám ho při prvním setkání řekla na přímo a bez servítek. Inteligence se neodhaduje věkem, někteří z, dospělých" tu dokázali, že zvládnou plácnout kdejakou blbost, co by mohla vyjít z úst jedině nějakého podprůměrného čtyřletého dítěte. Napsala jsem sem dotaz a moc děkuji těm, co pochopili, že se ptám na vlastní zkušenost a ne na nějaké pochybné domněnky(domnívat jsem se mohla sama doma) či mé osobní ohodnocení, až budu chtít být ohodnocena, tak půjdu do superstar, myslím, že ty, kterých se to týká, by si vůbec neměli dovolit něco takového říkat ať už dítěti anebo, soběrovnému", že hned schytám od někoho úplně cizího, že jsem nezodpovědná, při tom o mně z mého dotazu neví nic víc než, že mám psa a teď potřebuji poradit, hold ještě nejsem stará ani moc zkušená, potřebovala jsem poradit a vy jste se projevily jako typické staré semtriky. Myslím, že s ohledem na váš věk už byste mohly trávit celý den jinak, než číhat tu na nové členy a následně poučovat, když se vás o to jednak nikdo neprosil a jednak zas tak bezchybné nejste.

2.5.2018 14:32
Atheira

XXX.XXX.50.119

Když si to shrneme - ten pes žije v rodině, netvrdne sám v bytě x hodin, pohybuje se po venku, kde jsou ještě dva další psi. Stará se o něj celá rodina, i když nejvíc asi tíhne k zadavatelce, kterou je ochoten, narozdíl od zbytku rodiny, poslouchat (jedno proč).
Zadavatelka se bude domů vracet na víkend. Pes bude žít dál v rodině i s dalšími psy.
Beztak to víc bude řešit právě zadavatelka než ten pes. Jasně, bude se mu stýskat, jestli je na ní fakt tak fixovaný, ale ona se bude vracet, on postupně pochopí, že se vrátí. Za týden nic naučeného nezapomene. Leda by se na něj postupně vyprdla i přes víkendy, což asi v plánu nemá.
Jsou lidi, co dělají dvanáctky, nejlíp ještě žijou v bytě s tím psem sami, několik dní za sebou mají čas ho sotva nakrmit a takovou sodu tu ještě nikdo takový nedostal.
Je tohle nutný?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2018 14:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

no ale tohle už jste trošku emocemi protkala smajlík

proč by některý pes nemohl být pes a ne "hoď míček"
úplně vyjímečně tak trochu souhlasím s bodlinkou smajlík absolutně nevěřím, že všichni ifaunisti běhají 4 hodiny denně a cvičí a nevím co, jestliže chodí do fabriky
znám teda i takový případ, co vstává v 3.30, aby se vše stihlo, ALE
v klidu, rodiče můžou říkat sedni lehni a nechat běhat na něčem oploceném, a o víkendu se bude strašně cvičit, co je na tom
na střední se půjde až za dlouho, zatím můžete chodit se psem cvičit i s rodiči - cvičit psa i rodiče
to není, že pes neposlouchá je - oni ten povel prostě dávají jinak/špatně
a nejde o nějaké mistrovské cvičení, pro normální soužití stejně budou nějaký ten povel potřebovat.

Přidejte reakci

Přidat smajlík