Anglický špringršpaněl

Prodám Anglického špringršpaněla - Na konci dubna plánujeme štěňata! Plemen...
Dohodouadebstyles
XXX.XXX.103.247
Ahoj, doufám že mi dokážete poradit.
Mám štěně anglického špringršpaněla (7 měsíců) , když jsme venku sami netahá, je to úplný miláček. Když ale jdeme s jiným pejskem tak strašně tahá až nemůže dýchat, neplatí na něj skoro nic. Pamlsky, nějaké rozptýlení nic.. Pak tahá i když už jsme sami na cestě domu a trvá než se zase uklidní.
Jsem samouk a nikam nechodím, všechno čerpám buď z internetu nebo z videí..
Uživatel s deaktivovaným účtem
"Neplatí na něj skoro nic" - to je rozdíl mezi zabavováním psa a výchovou. Dokud bude mít na výběr, jestli tahat nebo si vzít pamlsek, ve spoustě situací si vybere tahání, protože tím ovládá vodítko a vás a rychlost nebo směr chůze.
Začala bych dostatečně širokým a správně utaženým obojkem.
Metody jsou různé, vždy u nich ale jde o to, že nesmíte nikdy (fakt nikdy) nechat psa tahat. Takže třeba pes napne vodítko, zastavíte se a třeba jdete jiným směrem nebo jdete zpátky. Po chvíli se otočíte do původního směru. A tak dále.
Já jsem používala metodu správně načasovanýho a správně silnýho cuknutí. Načasování je tak, aby k napnutí vodítka vůbec nedošlo (zlomek sekundy před napnutím). Intenzita je tak, aby si toho pes všimnul. Pokud vzápětí zkusí napnout vodítko znovu, intenzita bude o něco vyšší, aby se mu vysvětlilo, že jeho úkolem je vodítko nenapínat. Cuknutí nemá vést podél páteře psa (neefektivní a škodí páteři), ale do strany.
Jakou metodu vyberete, je na vás, taky co bude sedět vašemu psu. Některej lépe pochopí to první, něktěrej druhý. Zásadní je důslednost, prostě nenechat to být nikdy. Obrnit se trpělivostí a připravit se na to, že zezačátku potrvá, než vůbec urazíte nějaký krátký úsek.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Druhý pes je soupeř. Je to zábavné, být první.