Štěňata s PP - pejsci Biewer a Goldust

Prodám Jorkširského teriéra - Nabízím volná štěňátka s PP - už jen pejsky -...
DohodouDžesi
XXX.XXX.145.244
Prosim o pomoc,
mam maličkou fenku. Dělaji se ji malé boláčky na kuži, když ji to podrbu, tak uhne.
Potom ten bolák se po několika dnech začne odlupovat a svědí ji to a dělaji se ji lupy.
Byla jsem s tím u lékaře a dával mi šampony a nic nepomohlo.
Šla jsem k němu znova a řekl, že jí odcházeji alergeny a pak že, jsou to lupy.
Nevim si už rady🥲 mám zato, že bude alergická na kuřecí granule. Nevim jaké krmivo bych jí mohla změnit.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Zadejte si tady do vyhledávače pes - alergie a budete mít čtení na mnoho večerů.
Jděte k vet dermatologovi.
dog
XXX.XXX.77.29
Džesi
napsal(a):
Prosim o pomoc,
mam maličkou fenku. Dělaji se ji malé boláčky na kuži, když ji to podrbu, tak uhne.
Potom ten bolák se po několika dnech začne odlupovat a svědí ji to a dělaji se ji lupy.
Byla jsem s tím u lékaře a dával mi šampony a nic nepomohlo.
Šla jsem k němu znova a řekl, že jí odcházeji alergeny a pak že, jsou to lupy.
Nevim si už rady🥲 mám zato, že bude alergická na kuřecí granule. Nevim jaké krmivo bych jí mohla změnit.
zkuste si procist vyzivu psu a zjistit ktera zelenina a ovoce prospiva kuzi a srsti take neni dobra jednostrana strava to neprospiva ani cloveku zejmena velke mnozstvi masa take neni prospesne ani u lidi cim pestrjsi strava tim lepe prosperuje organismus.
dog
XXX.XXX.77.29
koukam ze ti co krmi barfem tak onem nic nevedi hlavne ti co o nem tak basni chtel bych je videt jist maso samotne cely zivot. zjistete si nejdriv co to vubec je barf a pak radte druhym. to ty granule sou pestrejsi nez samotne maso. ti co tu pisou o barfu tak zapominaji na dulezite vitaminy potrebne k vyzive a ze samotneho masa je pes nikdy nezyska.
dog
napsal(a):