
Štěňata s PP - pejsci Biewer a Goldust

Prodám Jorkširského teriéra - Nabízím volná štěňátka s PP - už jen pejsky -...
Dohodou
Dobrý den. Naši recenzi chceme varovat lidi před nákupem štěňat na stanici Sari Papatya dan u pani Jitky Fiatkové.
Je to chovatelka, která prodává nemocné psy za zdravé a bere za to velké peníze.
Předem řeknu, že máme v ruce všechny lékařské dokumenty a také smlouvu podepsanou s chovatelem, kde je napsano, že pes je zdravý a je za něj zaplaceno 25 000kč.
Dne 3. června 2022 jsme koupili štěně Yorkšírského teriéra (narozené 15.03.2022).
O týden později jsme se obrátili na veterináře, protože štěně mělo zácpu. Během prohlídky nám bylo řečeno, že štěně má šelest v srdci a potřebujeme konzultaci s odborným lékařem - kardiologem. Dne 15.06.22 jsme byli na první konzultaci u kardiologa na klinice MetropoleVet Praha (MVDR. Šárka Vodičková), kde byla diagnostikována Vysoce ssp.stenoza plicnice. Dále jsme byli odkázáni na dalšího zkušeného a známého kardiologa pana MVDr. Michala Beneše. Byl proveden rentgen, kardiograf a ultrazvuk. Diagnóza srdeční vady byla potvrzena a bylo řečeno, že do roku bude štěně potřebovat operaci, která stojí asi 60 000 korun. V současné době bere štěně každý den léky na udržení tlaku. Za 2 vyšetření jsme zaplatili 7 500 korun.
Informace o diagnózách jsme sdělili a poslali paní chovatelce a že checeme kompenzace, na to nám bylo řečeno "nechte ty omáčky". Dále na několik nezodpovězených telefonátů nám chovatelka konečně odpověděla nechutně hrubou formou - "tak mi vraťte psa". Jen pes už je na nás zvyklý, už více než měsíc s ním běháme po doktorech. Není to hračka, kterou můžete vrátit do obchodu.
Pro nás byl šok, že jsme od chovatela dostali tak tvrdou a hrubou reakci. Koupit štěně na této stanici je naprosto nespolehlivé a riskantní. Výsledkem je, že pani chovatelka Jitka Fiatková nám prodala nemocného psa za 25.000 Kč a odmítla peníze vrátit.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Podobné případy už tu byly několikrát. Co máte uvedeno v kupní smlouvě?
Jinak "tak mi vraťte psa" - a já vám vrátím peníze, za které jste štěně koupili - mi přijde jako fér nabídka.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Podobné případy už tu byly několikrát. Co máte uvedeno v kupní smlouvě?
Jinak "tak mi vraťte psa" - a já vám vrátím peníze, za které jste štěně koupili - mi přijde jako fér nabídka.
Jenže když už ho máte doma, zamilujete si ho, tak se fakt blbě vrací. Vím to z vlastní zkušenosti. Mám čivavu s PP s vrozenou vadou jater, délka jeho života bude zkrácená pravděpodobně zhruba o třetinu, pokud to dobře půjde. Zjistilo se to v jeho půl roku, kdy tzn. když byl necelé 4 měsíce u nás. Už tehdy bych ho nedala nikomu na světě.
Uživatel s deaktivovaným účtem
malea
napsal(a):
Jenže když už ho máte doma, zamilujete si ho, tak se fakt blbě vrací. Vím to z vlastní zkušenosti. Mám čivavu s PP s vrozenou vadou jater, délka jeho života bude zkrácená pravděpodobně zhruba o třetinu, pokud to dobře půjde. Zjistilo se to v jeho půl roku, kdy tzn. když byl necelé 4 měsíce u nás. Už tehdy bych ho nedala nikomu na světě.
To bylo vaše rozhodnutí. Zadavatel(ka) má stejnou možnost.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
To bylo vaše rozhodnutí. Zadavatel(ka) má stejnou možnost.
Jenže lidi si vytvoří ke štěněti citový pouto. Takže těžko se vrací něco, co máte rád. Kor když tušíte, že to se štendem nedopadne u chovatele dobře. Takže v podstatě ten novej majitel na výběr nemá. Normální slušnej chovatel by vrátil polovinu ceny.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Huskyjanina
napsal(a):
Jenže lidi si vytvoří ke štěněti citový pouto. Takže těžko se vrací něco, co máte rád. Kor když tušíte, že to se štendem nedopadne u chovatele dobře. Takže v podstatě ten novej majitel na výběr nemá. Normální slušnej chovatel by vrátil polovinu ceny.
Rozumím. Slušný chovatel by vrátil. A ten neslušný? Já bych třeba takové peníze neměla a citový necitový vztah - štěně bych vrátila nebo nechala utratit.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Podobné případy už tu byly několikrát. Co máte uvedeno v kupní smlouvě?
Jinak "tak mi vraťte psa" - a já vám vrátím peníze, za které jste štěně koupili - mi přijde jako fér nabídka.
Dobrý den, Ve smlouvě máme napsáno, že do dvou týdnů můžeme psa vrátit. Ale "výši vracené částky určuje prodávající.."
Problém je ale v tom, že pani Chovatelka Jitka Fiatková jakmile slyšela o problémech psa, přijala agresivní a nekompromisní postoj.
Ale jen my jsme s ním měsíc chodili po doktorech. A pak vrátit psa, to už je zrada. Už nás miluje, zná svůj domov. Jsme normální lidé, zvířata milujeme a chováme se k nim s respektem, a proto jsme jeli koupit psa právě od oficiální stanice, abychom se vyhnuli podvodu.
Ale kdybyste slyšeli, jak s námi mluví chovatelka, s jakou zlostí a drzostí, jistě byste pochopili, o čem mluvíme. Názor tří různých veterinářů a můj osobní, pokud chovatel o sobě prohlašuje, že je profesionál a stanovuje cenu 25.000 korun za štěně, pak je povinen nést odpovědnost. A je povinen se omluvit a navrhnout možnosti řešení problému. A řešení by mělo být výhodné nejen pro chovatele, ale pro obě strany. Jinak to není profesionál.
Chápu, že teď chovatelé začnou bránit, ale jen, buďme objektivní, tento obchod je v ČR na pokraji bezpráví a chovatelé často se nestarají o kontrole kvality toho, čím se zabývají.
Možná, že tato recenze pomůže ostatním lidem při výběru chovatele psů.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Rozumím. Slušný chovatel by vrátil. A ten neslušný? Já bych třeba takové peníze neměla a citový necitový vztah - štěně bych vrátila nebo nechala utratit.
Tak v dnešní době 60 000 už nejsou žádný velký peníze. K takový částce se dostanete i při řešení různejch úrazů. A pokud člověk nemá peníze, tak by si zvíře pořizovat neměl.
s.petkova7@seznam.cz
napsal(a):
Dobrý den, Ve smlouvě máme napsáno, že do dvou týdnů můžeme psa vrátit. Ale "výši vracené částky určuje prodávající.."
Problém je ale v tom, že pani Chovatelka Jitka Fiatková jakmile slyšela o problémech psa, přijala agresivní a nekompromisní postoj.
Ale jen my jsme s ním měsíc chodili po doktorech. A pak vrátit psa, to už je zrada. Už nás miluje, zná svůj domov. Jsme normální lidé, zvířata milujeme a chováme se k nim s respektem, a proto jsme jeli koupit psa právě od oficiální stanice, abychom se vyhnuli podvodu.
Ale kdybyste slyšeli, jak s námi mluví chovatelka, s jakou zlostí a drzostí, jistě byste pochopili, o čem mluvíme. Názor tří různých veterinářů a můj osobní, pokud chovatel o sobě prohlašuje, že je profesionál a stanovuje cenu 25.000 korun za štěně, pak je povinen nést odpovědnost. A je povinen se omluvit a navrhnout možnosti řešení problému. A řešení by mělo být výhodné nejen pro chovatele, ale pro obě strany. Jinak to není profesionál.
Chápu, že teď chovatelé začnou bránit, ale jen, buďme objektivní, tento obchod je v ČR na pokraji bezpráví a chovatelé často se nestarají o kontrole kvality toho, čím se zabývají.
Možná, že tato recenze pomůže ostatním lidem při výběru chovatele psů.
No vám nezbyde nic jiného, než psíkovi operaci zaplatit. S chovatelem to vypadá, že domluva nebude.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Chovatel by mohl být rád, že štěně má šanci na slušný život a vrátit kupní cenu ( po předložení dokladu o operaci, aby se necítil podveden). Kdyby dostal štěně zpět, tak by kupní cenu taky vrátil a štěně pravděpodobně utratil. Takže by stejně nic nezískal. A vrácená kupní cena by uhradila přibližně polovinu částky operace. Myslím, že docela férové vyrovnání. (Jo, pokud je prase, tak by štěně prodal znovu.)
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Rozumím. Slušný chovatel by vrátil. A ten neslušný? Já bych třeba takové peníze neměla a citový necitový vztah - štěně bych vrátila nebo nechala utratit.
Dobrý den,
Zde se dokonce nejedná o slušnost prodejce a zde je nákup na základě smlouvy.
Chovatelka Jitka Fiatková snad vůbec neprovedla lékařskou kontrolu před prodejem štěněte (protože takovou srdeční vadu si každý veterinář všimne) nebo nás jen podvedla v naději, že si toho nevšimneme.
Jedná se o psa za 25.000 s těžkou srdeční vadou, kterou nejprve slyšel obzčejný veterinář, a pak to potvrdili dva profesionální kardiologové.
Proto naše recenze potvrzeného případu, že stanice Sari Papatya dan prodává nemocné psy za zdravé.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Chovatel by mohl být rád, že štěně má šanci na slušný život a vrátit kupní cenu ( po předložení dokladu o operaci, aby se necítil podveden). Kdyby dostal štěně zpět, tak by kupní cenu taky vrátil a štěně pravděpodobně utratil. Takže by stejně nic nezískal. A vrácená kupní cena by uhradila přibližně polovinu částky operace. Myslím, že docela férové vyrovnání. (Jo, pokud je prase, tak by štěně prodal znovu.)
Jak nám řekli veterináři, taková srdeční vada není skrytý problém. To slyší každý veterinář. Je tedy zřejmé, že chovatelka věděla, že prodává nemocného psa, nebo zřejmě jen neprováděla lékařskou kontrolu před prodejem. Což je pro oficiální stanici nepřijatelné.
Nyní mu dáváme léky a doufáme, že pes bude žít co nejdéle.
Ale nikomu v žádném případě nedoporučujeme stanici Sari Papatya dan a na pani chovatelku Jitku Fiatkovou.
Uživatel s deaktivovaným účtem
"A je povinen se omluvit a navrhnout možnosti řešení problému. A řešení by mělo být výhodné nejen pro chovatele, ale pro obě strany. Jinak to není profesionál."
pokud by to byla reklamace, tak způsob volí kupující
vrácení štěněte a peněz / výměna kus za kus / sleva
a, pokud se nepletu, kupující má právo i na náhradu škody, která vznikla vadným plněním (léky, operace,...)
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
"A je povinen se omluvit a navrhnout možnosti řešení problému. A řešení by mělo být výhodné nejen pro chovatele, ale pro obě strany. Jinak to není profesionál."
pokud by to byla reklamace, tak způsob volí kupující
vrácení štěněte a peněz / výměna kus za kus / sleva
a, pokud se nepletu, kupující má právo i na náhradu škody, která vznikla vadným plněním (léky, operace,...)
Ano, máte pravdu. Jen nám paní chovatelka řekla: "nechte ty omáčky." Zpočátku jsme si mysleli, že pani chovatelka bude adekvátně reagovat na takovou situaci. Ale ne..
Prodat nemocného psa za 25.000 korun a pak z nás udělat blbce, tak to je super obchod.
O takových chovatelích je nutné zveřejnit informace. Aby při výběru stanice Sari Papatya dan lidé věděli, že je tam vysoké riziko, že budou podvedeni.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Zverejnovani informaci je jedna vec. Ale vam konkretne nepomuze.
Normalne chovatelce poslete oficialni vyzvu k reseni reklamace.
Na slevu mate narok.
Jestli podnika - a podle netu to vypada, ze ano - bude to jednodusi.
Ale i kdyby ne - je to opravnena reklamace.
A jen teda k te smlouve - to fakt podepisete vsechno?
Me to neprestane udivovat, ze dobrovolne neco lidi podepisou a pak se divi...