Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

17.11.2022 08:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.20.7

fikovnice napsal(a):
No, takže si jdu znovu pustit ten kompilát od "orionky" v jiném vlákně - psi a kočky .

Jo a v jedné jediné věci s "petrahei" souhlasím, a to, že v případě zadavatelky skutečně není vhodné mít psa na zahradě!

Jani nebudu na svem pozemku omezovat sva zvirata kvuli cizim na nez jejich majitele evidentne kaslou. Bohuzel.
Uz vidim jak majitel toulave kocky jde platit vydraply psovo oko např. At maj majitele plnounzospovedbost a kocky si zabezpeci. Howgh. Nejsou bozi. Nemaj vyjimky. A at na to kockari kaslou dal a bude to tu jak v polsku. Kocka invazivni druh. A za chvili zakaz

Neregistrovaný uživatel

17.11.2022 08:37
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.20.7

Dokud mi kočka neškodí je mi fuk a at si teda běhá. Jak začne a majitel to nebude řešit smůla. Holt to budu řešit já.
Až mi příště zas někdo řekne že pro kočku je to přirozený běhat všude a že ji nejde omezit půjdu k dotyčnému s krajtou vypustim ji tam na zahradu s tim ze pro ni je to taky prirozeny. Jaksi ji nic nevysvetlim a at se s tim smiri a hlavne at neomezi a neublizi memu zvizatku... Stejnej přístup. Když něco tak ať je to rovnocenny. Můžeme vypustit male psy, dravce exoty, male koytnatce... Vsak proc by ne? Taky to pto ne neni prirozeny bejt nekde zavreny ne.

17.11.2022 11:46
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jani nebudu na svem pozemku omezovat sva zvirata kvuli cizim na nez jejich majitele evidentne kaslou. Bohuzel.
Uz vidim jak majitel toulave kocky jde platit vydraply psovo oko např. At maj majitele plnounzospovedbost a kocky si zabezpeci. Howgh. Nejsou bozi. Nemaj vyjimky. A at na to kockari kaslou dal a bude to tu jak v polsku. Kocka invazivni druh. A za chvili zakaz

Jani, já znám Tvůj názor...a nesouhlasím s ním. Ale jsem ráda, že mi to umíš napsat celkem normální, neútočnou formou.
Prostě se v tomto neshodneme...a život jde dál.

Jinak to, že se stane neštěstí a že pes na SVÉM pozemku zabije kočku, tak to se dělo, děje a bude dít. U toho našeho někdejšího psa bylo špatný, že těch koček zabil víc, včetně - co si pamatuji - i jednoho odrostlého kotěte.

Neregistrovaný uživatel

17.11.2022 12:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.20.7

Me nevadi ta kočka jako taková ale ten princip pokrytectvi
Moje kočka může tvoje zvíře ne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 14:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jani, já znám Tvůj názor...a nesouhlasím s ním. Ale jsem ráda, že mi to umíš napsat celkem normální, neútočnou formou.
Prostě se v tomto neshodneme...a život jde dál.

Jinak to, že se stane neštěstí a že pes na SVÉM pozemku zabije kočku, tak to se dělo, děje a bude dít. U toho našeho někdejšího psa bylo špatný, že těch koček zabil víc, včetně - co si pamatuji - i jednoho odrostlého kotěte.

Jani, já kočky nemám, ale samozřejmě mně není lhostejný, pokud moji psi zahrdli tu sousedovu. Ale je to těžký, moje psy učím na zvěř. Sice na přinášení zhaslé pernaté a srstnaté, ale občas, i když je živá, tak musím počítat s tím, že se snaží mi ji i tak přinést.
Minulý týden k nám vlezl sousedovic kocour, už už jsem to viděla beznadějně, ale za mého řevu se ho podařilo zachránit. Pokud bych tam nebyla, tak na 100% nepřežije.

OtT: prosím přispívající o správné skloňování slova PES, už začínám blbnout taky.

17.11.2022 17:56
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jani, já kočky nemám, ale samozřejmě mně není lhostejný, pokud moji psi zahrdli tu sousedovu. Ale je to těžký, moje psy učím na zvěř. Sice na přinášení zhaslé pernaté a srstnaté, ale občas, i když je živá, tak musím počítat s tím, že se snaží mi ji i tak přinést.
Minulý týden k nám vlezl sousedovic kocour, už už jsem to viděla beznadějně, ale za mého řevu se ho podařilo zachránit. Pokud bych tam nebyla, tak na 100% nepřežije.

OtT: prosím přispívající o správné skloňování slova PES, už začínám blbnout taky.

No, já nejsem Ali s Tebou v rozporu... A chápu to, obzvlášť u psů cvičených na lov.
Mně vadilo, že někdo napsal, že cíleně psy na kočky štve.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 19:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

OtT: prosím přispívající o správné skloňování slova PES, už začínám blbnout taky.
Stačí si doplnit pána místo psa a nespletete se nikdy, neblbnete, máte to správně. Pány učím na zvěr = psy. Páni mi honí kočky = psi atd. Nechci být kometou, která řeší gramatiku někdy až příliš, to nic ve zlém.
K nám taky lezou kočky od sousedů, psy na ně neštvu, ale čiči štvou mě. Když nestihnou včas zdrhnout, může dojít k velkému problému. Proto mám vrzací vstupní dveře, naučily se to brát jako varování před vypuštěním dvouhlavé psí saně. Zejména za tmy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 20:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
OtT: prosím přispívající o správné skloňování slova PES, už začínám blbnout taky.
Stačí si doplnit pána místo psa a nespletete se nikdy, neblbnete, máte to správně. Pány učím na zvěr = psy. Páni mi honí kočky = psi atd. Nechci být kometou, která řeší gramatiku někdy až příliš, to nic ve zlém.
K nám taky lezou kočky od sousedů, psy na ně neštvu, ale čiči štvou mě. Když nestihnou včas zdrhnout, může dojít k velkému problému. Proto mám vrzací vstupní dveře, naučily se to brát jako varování před vypuštěním dvouhlavé psí saně. Zejména za tmy.

Kometa je učitelka a občas to prostě nevydrží. Omlouvám se.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 20:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kometa je učitelka a občas to prostě nevydrží. Omlouvám se.

Vaše občas je někdy už přílišné, ale to je mé subjektivní vnímání. Není třeba se omlouvat, spíš se smířit, že písemné vyjadřování některých uživatelů je a bude nedokonalé. Dle mého není třeba každý takový češtinářský "skvost" rozebírat a kárat za něj autora, stejně to k ničemu nevede.

Zároveň vám moc rozumím, také se mi občas kroutí nehty při čtení některých věcí. Před 7 roky jsem zde založila téma, možná lepší si psát své/naše povzdechy tam? Aneb oživit staré téma, tam se toho člověk dočte.
https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3031212/cestina-je-krasny-jazyk

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 22:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vaše občas je někdy už přílišné, ale to je mé subjektivní vnímání. Není třeba se omlouvat, spíš se smířit, že písemné vyjadřování některých uživatelů je a bude nedokonalé. Dle mého není třeba každý takový češtinářský "skvost" rozebírat a kárat za něj autora, stejně to k ničemu nevede.

Zároveň vám moc rozumím, také se mi občas kroutí nehty při čtení některých věcí. Před 7 roky jsem zde založila téma, možná lepší si psát své/naše povzdechy tam? Aneb oživit staré téma, tam se toho člověk dočte.
https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3031212/cestina-je-krasny-jazyk

Ano, chápu. Opravdu to vyznívá jako kárání? Odpovím si sama. Zřejmě ano.

A netušila jsem, že navazuji na nějaké starší vlákno. A nemůžu povzdechat i teď? Už jsem to tady psala. Jsem vymírající druh, kterému není český jazyk lhostejný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2022 22:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, chápu. Opravdu to vyznívá jako kárání? Odpovím si sama. Zřejmě ano.

A netušila jsem, že navazuji na nějaké starší vlákno. A nemůžu povzdechat i teď? Už jsem to tady psala. Jsem vymírající druh, kterému není český jazyk lhostejný.

Však si vzdychejte, patříme ke stejnému druhu. Někdo kárání už vzdal, někdo ne, někdo je urputnější. Staré vlákno si už nikdo moc nepamatuje, oživením jsem měla na mysli, že by to bylo správné místo pro pofňuknutí a vypíchnutí ošklivostí a nešvarů. Omlouvám se, že jsem vás zmínila, nechme to být.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 08:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Však si vzdychejte, patříme ke stejnému druhu. Někdo kárání už vzdal, někdo ne, někdo je urputnější. Staré vlákno si už nikdo moc nepamatuje, oživením jsem měla na mysli, že by to bylo správné místo pro pofňuknutí a vypíchnutí ošklivostí a nešvarů. Omlouvám se, že jsem vás zmínila, nechme to být.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 08:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kometa a plaka - souhlasím s vámi a jsem ráda, že jste se ozvaly. Častý argument v internetových diskuzích ve stylu "no a co, že nepíšu gramaticky správně, vždyť je to diskuze, ne hodina češtiny", vypoví o pisateli hodně. Pro mě třeba to, že ani v té škole to nebylo nic moc. Protože pokud má člověk pravopis zažitý, píše správně vždy a nerozlišuje, jestli je to internetová diskuze nebo písemná práce z češtiny.
Nejsem neomylná, taky mi občas něco unikne, často čárka před "a"... Ale co dokážou někteří vyplodit, je udivující a znepokojující.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 08:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Psi a kočky - my naše kočky, či kočku, nemáme. S kavkazankami to nešlo, ty hlídaly zahradu i před všemi cizími zvířaty. Naivně jsme myslely (mamka a já), že to s choďačkou půjde, a tak si mamka v mezičase, po smrti kavkazanky a před příchodem choďačky, navazovala na sebe polodivokou kočku od sousedů. A dařilo se jí. Ale pak přijela piraňa a po pár dnech to kočka vzdala.
Psy jsme nikdy proti cizím kočkám nikdo z rodiny neštvali. Ale taky psům nebránili, pokud cizí kočku na našem pozemku prohnali. Ani by nebylo jak zabránit. Kavkazanky kočku, která nebyla dost rychlá, zabily. Byl to okamžik, nedalo se nic dělat, i když nám bylo kočky líto...

18.11.2022 09:36
assil

XXX.XXX.121.3

No ono jaksi nikdo nic lepšího na myši než volně běhací kočku nevymyslel a většina lidí holt má radši doma kočku než myši, které užírají zásoby a koušou kabely. Ale chápu, že s hadama by leithian asi uvítala spíš to soužití s myšma.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 10:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Takhle to začíná :

Lidé už si od nepaměti pořizovali psa aby hlídal jejich pozemek a ty co na něj nepatři upozornil na to že tam nemá co dělat ať už zjevem, nebo hlasitým projevem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 10:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

A takhle končí :

Pes je evidentně agresivní a nevychovaný v tomto směru. Soused tvrdí, že si hledá majetek, že je k tomu vedený.

Ne není, není normální, aby denně stékal na na na přímý sousedy, na děti, lidí kteří denně vidí, chodí kolem.


Viz diskuze vedle ( Sousedův pes a štěkot )

18.11.2022 10:41
assil

XXX.XXX.121.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A takhle končí :

Pes je evidentně agresivní a nevychovaný v tomto směru. Soused tvrdí, že si hledá majetek, že je k tomu vedený.

Ne není, není normální, aby denně stékal na na na přímý sousedy, na děti, lidí kteří denně vidí, chodí kolem.


Viz diskuze vedle ( Sousedův pes a štěkot )

Jenže tohle je něco jiného, ten pes je spíš labil, pravej štěkací hlídač tohle dělá jen chvíli jako štěně a pak už na opakující se podněty nereaguje. Štěkač, kterej řve pořád, je jako hlídač na nic, protože pak ani majitel neví, jestli štěká na souseda nebo na zloděje.

Neregistrovaný uživatel

18.11.2022 11:04
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.20.7

assil napsal(a):
No ono jaksi nikdo nic lepšího na myši než volně běhací kočku nevymyslel a většina lidí holt má radši doma kočku než myši, které užírají zásoby a koušou kabely. Ale chápu, že s hadama by leithian asi uvítala spíš to soužití s myšma.

Existuji pasticky, jedy a spousta dalších vymozenosti.... Zajimavy je ze my se bez kocky obejdem naprosto v klidu a to tam kvuli ptákům maji tendence stahovat se v hejnech

18.11.2022 11:50
assil

XXX.XXX.121.3

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Existuji pasticky, jedy a spousta dalších vymozenosti.... Zajimavy je ze my se bez kocky obejdem naprosto v klidu a to tam kvuli ptákům maji tendence stahovat se v hejnech

Vy se bez koček obejdete úplně v klidu, protože mají kočky lidi kolem, právě ty, který hejtujete. Pastičkama myši fakt nevyřešíte a jed byste musela házet kolem po kilech. Jiné další vymoženosti fakt už nejsou. Nebejt koček, ty hejna myší, co se vám tam stahujou, by byly stokrát větší.

Neregistrovaný uživatel

18.11.2022 12:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.20.7

assil napsal(a):
Vy se bez koček obejdete úplně v klidu, protože mají kočky lidi kolem, právě ty, který hejtujete. Pastičkama myši fakt nevyřešíte a jed byste musela házet kolem po kilech. Jiné další vymoženosti fakt už nejsou. Nebejt koček, ty hejna myší, co se vám tam stahujou, by byly stokrát větší.

Nebyly ale nema smysl se s vama hádat. Kocky se nasemu a kupodivu i sousednim pozemkum vyhybaji a ani na louce mezi námi a kravinem se nehemzi. Naopak do poli na druhou stranu vsi lozi dost casto a zbytek se vali orezranej na zidkach a pod auty.
Jo jako k nam lezou na kraj pozemku k jezirku. Ne lovit myšičky ale číhat na ptáky... Pak že jsou užitečný

Neregistrovaný uživatel

18.11.2022 12:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.20.7

assil napsal(a):
Vy se bez koček obejdete úplně v klidu, protože mají kočky lidi kolem, právě ty, který hejtujete. Pastičkama myši fakt nevyřešíte a jed byste musela házet kolem po kilech. Jiné další vymoženosti fakt už nejsou. Nebejt koček, ty hejna myší, co se vám tam stahujou, by byly stokrát větší.

Stokrat? Ale notak... Zas ty kocky neprecenujte 😂😂😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 12:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jsem bohužel člověk, co si kočku pořídit nemůže, protože bych neměla čistě domácí a vím, že kočku na svěm pozemku neudržím a bydlím u silnice a už jsem X koček viděla přejetejch.
Zároveň nemám na cizí kočky pifku, protože na zahradě mi nemají co rozhrabat...hnízda s mláďaty mám v měrku, nikdy je žádná kočka nevybrala. Naopak jednou se Sáře povedlo zahrdlit mlaďocha, který ještě nebyl obratný v létání.
U nás to žije většinou kolem krmítka a tam to okupuje Gina.

Ale chtěla jsem říct, že jeden rok se k nám nastěhovala kočka do sklepa...okno máme jen zasíťovaný kvůli větrání a bylo to nějak uvolněný.
Musela nebo musel, nevím jestli kočka a nebo kocour,, přicházet v noci a odcházel ráno kolem pátý hodiny ráno.
Podle mě to ani nebyla tulačka, vypadala v dobré výživové kondici, nechávala jsem jí ve sklepě jídlo, ale většinou to ani nejedla.
Ten rok jsem neměla v baráku jedinou myš....náhoda?? Asi možná jo. Ale mrzelo mě když k nám přestala chodit.

18.11.2022 13:10
lupus4

XXX.XXX.205.61

Nebejt koček, ty hejna myší, co se vám tam stahujou, by byly stokrát větší.

vaše víra v kočky je bezbřehá

"hejna" myší korigují hlavně kuny a lasičky

18.11.2022 13:45
assil

XXX.XXX.121.3

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nebyly ale nema smysl se s vama hádat. Kocky se nasemu a kupodivu i sousednim pozemkum vyhybaji a ani na louce mezi námi a kravinem se nehemzi. Naopak do poli na druhou stranu vsi lozi dost casto a zbytek se vali orezranej na zidkach a pod auty.
Jo jako k nam lezou na kraj pozemku k jezirku. Ne lovit myšičky ale číhat na ptáky... Pak že jsou užitečný

Kočka je hlavně noční lovec, takže pochybuju, že víte kde co chytaj.

18.11.2022 13:47
assil

XXX.XXX.121.3

lupus4 napsal(a):
Nebejt koček, ty hejna myší, co se vám tam stahujou, by byly stokrát větší.

vaše víra v kočky je bezbřehá

"hejna" myší korigují hlavně kuny a lasičky

No pochybuju, že ty lasičky a kuny budou likvidovat hnízda myší v hospodářských budovách, kde furt někdo je.

18.11.2022 14:11
lupus4

XXX.XXX.205.61

assil napsal(a):
No pochybuju, že ty lasičky a kuny budou likvidovat hnízda myší v hospodářských budovách, kde furt někdo je.

můžete nesouhlasit, můžete protestovat, ale to je tak asi všechno, co s tím můžete dělat

18.11.2022 14:43
assil

XXX.XXX.121.3

lupus4 napsal(a):
můžete nesouhlasit, můžete protestovat, ale to je tak asi všechno, co s tím můžete dělat

Ono je to nápodobně.
No z vlastní zkušenosti třeba vím, že kdyby se mi dostala kuna nebo lasička do kurníku, tak na myši zapomene a dá přednost slepicím a kuřatům. Kdežto kočka ne.

Neregistrovaný uživatel

18.11.2022 16:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.20.7

assil napsal(a):
Kočka je hlavně noční lovec, takže pochybuju, že víte kde co chytaj.

Vzhledem k tomu že vybiham se psem ven i v noci a to klidne v jednu dvě ráno. To same prijezd se zviraty nebo odjezd na burzy. Z moravy, slovenska, Německa apod. Takže jo. Přehled celkem mám za ty leta co tu bydlim.

Neregistrovaný uživatel

18.11.2022 16:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.20.7

assil napsal(a):
Ono je to nápodobně.
No z vlastní zkušenosti třeba vím, že kdyby se mi dostala kuna nebo lasička do kurníku, tak na myši zapomene a dá přednost slepicím a kuřatům. Kdežto kočka ne.

Vysvětlete to kocourovi co nam zadavil kuře paduánky prosím. Že má kaslat na kuratka a vsimat se mysi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 12:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Vysvětlete to kocourovi co nam zadavil kuře paduánky prosím. Že má kaslat na kuratka a vsimat se mysi.

Je vadný kocour, no, se stává.


Můj Kocourek loví ve dne, kolem baráku, jinak v noci, občas donese živou myš pro Megy, jednou jim myš skočila do tiskárny, od té doby to tiskne takové artefakty hodně podobné myšímu kroku.


Chcete vidět nudu v kotci?
Myslela jsem, že jsme v 21.století, asi ne...
Zrzavci, pamatujete to jméno? Čumubožák
https://www.facebook.com/groups/129660617231731/permalink/2021453418052432/

19.11.2022 16:39
Lily2

XXX.XXX.133.234

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je vadný kocour, no, se stává.


Můj Kocourek loví ve dne, kolem baráku, jinak v noci, občas donese živou myš pro Megy, jednou jim myš skočila do tiskárny, od té doby to tiskne takové artefakty hodně podobné myšímu kroku.


Chcete vidět nudu v kotci?
Myslela jsem, že jsme v 21.století, asi ne...
Zrzavci, pamatujete to jméno? Čumubožák
https://www.facebook.com/groups/129660617231731/permalink/2021453418052432/

On je nějaký známý?

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 17:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je vadný kocour, no, se stává.


Můj Kocourek loví ve dne, kolem baráku, jinak v noci, občas donese živou myš pro Megy, jednou jim myš skočila do tiskárny, od té doby to tiskne takové artefakty hodně podobné myšímu kroku.


Chcete vidět nudu v kotci?
Myslela jsem, že jsme v 21.století, asi ne...
Zrzavci, pamatujete to jméno? Čumubožák
https://www.facebook.com/groups/129660617231731/permalink/2021453418052432/

A ty názory diskutujících pod tím. 🤦 To jsem si myslela, že už dnes snad ani není možný.

19.11.2022 19:06
luciša

XXX.XXX.70.203

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je vadný kocour, no, se stává.


Můj Kocourek loví ve dne, kolem baráku, jinak v noci, občas donese živou myš pro Megy, jednou jim myš skočila do tiskárny, od té doby to tiskne takové artefakty hodně podobné myšímu kroku.


Chcete vidět nudu v kotci?
Myslela jsem, že jsme v 21.století, asi ne...
Zrzavci, pamatujete to jméno? Čumubožák
https://www.facebook.com/groups/129660617231731/permalink/2021453418052432/

Neni to útulek? Článek jsem nečetla, jen mi to tak přijde

19.11.2022 19:14
luciša

XXX.XXX.70.203

assil napsal(a):
Ono je to nápodobně.
No z vlastní zkušenosti třeba vím, že kdyby se mi dostala kuna nebo lasička do kurníku, tak na myši zapomene a dá přednost slepicím a kuřatům. Kdežto kočka ne.

Z vlastní zkušenosti vím, že kočky kálejí u našich koní do sena a my musíme ty jejich průjmy čistit a když jdete kolem skladu krmiva, tak tam smrdí myšina a válejí se tam exkrementy od koček...
Takže ty kočky co jsou u nás jsou asi jiný level..

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 19:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

luciša napsal(a):
Neni to útulek? Článek jsem nečetla, jen mi to tak přijde

Ne, je to množka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 19:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, je to množka.

to nebude mnozka.
spis na psi zapasy si tipnu

19.11.2022 19:39
rapotacka11

XXX.XXX.224.161

luciša napsal(a):
Z vlastní zkušenosti vím, že kočky kálejí u našich koní do sena a my musíme ty jejich průjmy čistit a když jdete kolem skladu krmiva, tak tam smrdí myšina a válejí se tam exkrementy od koček...
Takže ty kočky co jsou u nás jsou asi jiný level..

Kočky do sena? Opravdu?
Náš kocour chodil k sousedovi
"odpočívat" na seník a soused to vítal.
Záchod měly kočky doma
a používaly ho i když byly venku.

Neregistrovaný uživatel

19.11.2022 20:13
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.113.12

rapotacka11 napsal(a):
Kočky do sena? Opravdu?
Náš kocour chodil k sousedovi
"odpočívat" na seník a soused to vítal.
Záchod měly kočky doma
a používaly ho i když byly venku.

Jo taky sem to zazila. Dělá to jak která.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 20:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
to nebude mnozka.
spis na psi zapasy si tipnu

Já si to taky myslím. Sem jsem se dostala při pátrání po majiteli chudáků pitů a patterdale z jiného kraje.
Ono se to tváří, že nejsou na kšeft, prý záchrana plemene a neprodává, tyvole, pardon, došla mi slušná slova, prý by se prali, proto byli na řetězech a teď v kotcích bez střechy,
ale když jsou roky uvázaní, jak se jim staly ty jizvy, asi samo,
jsem přesvědčená, že zápasy jedou, tady kousek je to samé, tam se ví, že 100 % zápasy, není video, tak se pro úřady nic neděje.
Jako ono je to vcelku jasné... ty psy zas tolik lidí nechce, nekupuje, co se s nimi teda asi děje, každá taková fabrika by měla 200 psů.
Tam ta fotografie prý šťastného psa, bože.

Ten pes nemá podsadu, chovali se v USA v jiných podmínkách, včera nasněžilo, ať mi nikdo neříká, že ti psi mají v tom počtu dost vyžití a znají i něco jiného než kotec a vycházku mimo civilizaci, to je úplně zbytečný chov.

19.11.2022 20:32
Varaxi

XXX.XXX.137.233

lupus4 napsal(a):
Nebejt koček, ty hejna myší, co se vám tam stahujou, by byly stokrát větší.

vaše víra v kočky je bezbřehá

"hejna" myší korigují hlavně kuny a lasičky

Ne, lasičky korigují stáda myší. Kuny jsou zas specialistky na smečky myší. Hejna myší skutečně korigují pouze kočky. Dravci korigují tlupy myší, roj myší korigují právě ty pastičky a na jedy jsou nejnáchylnější houfy myší. Velmi vzácné šiky myší jsou nyní chráněné, dobře je loví hadi, protože se plazí rovno a ty myši v šiku v jedné lajně jednu po druhé sežerou.
To jste nevěděl, co? Takový vzdělaný a přírodně založený člověk a nevyzná se v myších...

Se omlouvám, mám toho dneska dost, a to se projevuje. :D

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 21:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Kočky do sena? Opravdu?"
jojo
a všude, ale všude, sám kočičí průjem
kam se člověk podívá a šlápne
takové věci to jsou......

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 21:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

A já naopak hlínu přikrývám senem, aby mi tam kočky nechodily. Nelíbí se jim, že v tom jde blbě hrabat. Asi máme v Mexiku divný kočky.

19.11.2022 21:16
luciša

XXX.XXX.70.203

rapotacka11 napsal(a):
Kočky do sena? Opravdu?
Náš kocour chodil k sousedovi
"odpočívat" na seník a soused to vítal.
Záchod měly kočky doma
a používaly ho i když byly venku.

Tyhle to maj jinak, v zimě to ještě jde, ale v létě je to hrůza 👃

19.11.2022 21:29
lupus4

XXX.XXX.205.61

Varaxi napsal(a):
Ne, lasičky korigují stáda myší. Kuny jsou zas specialistky na smečky myší. Hejna myší skutečně korigují pouze kočky. Dravci korigují tlupy myší, roj myší korigují právě ty pastičky a na jedy jsou nejnáchylnější houfy myší. Velmi vzácné šiky myší jsou nyní chráněné, dobře je loví hadi, protože se plazí rovno a ty myši v šiku v jedné lajně jednu po druhé sežerou.
To jste nevěděl, co? Takový vzdělaný a přírodně založený člověk a nevyzná se v myších...

Se omlouvám, mám toho dneska dost, a to se projevuje. :D

Se omlouvám, mám toho dneska dost, a to se projevuje.
¨
o mne se nebojte

asi je toho na vás opravdu moc , páč má "hejna myší" bylo v uvozovkách a jako jemná narážka na zde přítomné dámy , které tento paskvil použily
(1. leithan a po ní assil) což jste evidentně nepochopila

19.11.2022 21:42
assil

XXX.XXX.121.3

luciša napsal(a):
Tyhle to maj jinak, v zimě to ještě jde, ale v létě je to hrůza 👃

Tak možná bezprizorní kočky, který vezmou zavděk čímkoliv? Správně krmená kočka nemá průjem, ale kadí bobky normálně jako pes.

19.11.2022 22:04
Lily2

XXX.XXX.133.234

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já si to taky myslím. Sem jsem se dostala při pátrání po majiteli chudáků pitů a patterdale z jiného kraje.
Ono se to tváří, že nejsou na kšeft, prý záchrana plemene a neprodává, tyvole, pardon, došla mi slušná slova, prý by se prali, proto byli na řetězech a teď v kotcích bez střechy,
ale když jsou roky uvázaní, jak se jim staly ty jizvy, asi samo,
jsem přesvědčená, že zápasy jedou, tady kousek je to samé, tam se ví, že 100 % zápasy, není video, tak se pro úřady nic neděje.
Jako ono je to vcelku jasné... ty psy zas tolik lidí nechce, nekupuje, co se s nimi teda asi děje, každá taková fabrika by měla 200 psů.
Tam ta fotografie prý šťastného psa, bože.

Ten pes nemá podsadu, chovali se v USA v jiných podmínkách, včera nasněžilo, ať mi nikdo neříká, že ti psi mají v tom počtu dost vyžití a znají i něco jiného než kotec a vycházku mimo civilizaci, to je úplně zbytečný chov.

Někdo tam narážel na psí zápasy a nijak se neobhájil, tak kdo ví. Mně se to chování na řetěz a v kotcích nelíbí. Ale má to tak dost lidí, kteří je chovají. Taky mě zarazilo, že pes bez podsady a bez podkožního tuku je chován venku bez vyhřívaných bud.


V Brně prý zápasy jedou hodně. Slyšela jsem to od víc lidí, kteří mají pity, že je to pravda. Ale jestli tenhle konkrétní samozřejmě nevím, Nepohybuju se v tom.

A ano, taky jsem si říkala, že v tomhle množství psů, když člověk chodí do práce, tak se to nedá úplně ideálně stíhat no. :(

Pán tvrdí, že je každý de venčí, že jsou na to dva a stíhají to.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 22:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ono je to spis o tom, proc ma nekdo toiik psu.
Na stenata to nejsou podminky.
Bud zachranuje- nebo proc?

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 23:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

On je množí, občas prodá. Dívala jsem se do rodokmenů, nebo teda do toho, co je veřejné, kdo ví, co to je, dovoz z UA, RF, Srbsko, psi šílenci, hnusné fotografie... byl dokument lidí z BBC, kde se bavili (východní Evr. a UK) o tom, jak dostat psy přes hranice a do UK (tam je úplný zákaz, nejen zápasů), a jedno chapadlo chobotnice pravilo, že papíry se napíší na jiná jména (pochopila jsem, že teda zamlčí plemeno). Cena dospělého psa 3000 eur a papíry zařídí státní veterinář nebo tak něco (můj překlad, myšlena asi obdoba SVS).
Tihle lidé mě děsí. Jsou nemocní.
Můžete zkoušet po dobrém, po zlém, vysvětlovat, že tohle není nutné, že to jde jinak, ale vždy se s vámi "pohádají", že ten pes je šťastný, není mu zima, nemá křivé nohy, má ty psy rád jako svoje děti.
Tak jsou dvě možnosti, když si majitel nechce nic přiznat. 1) je dementní 2) chrání kšeft

Megy se dnes nudila v kotci. Rozkousala 1,5 toaletního papíru a strhala lino na WC. Bude jí osm roků a chybí asi 10 cm2 lina.
A zas tam jde!

19.11.2022 23:17
Varaxi

XXX.XXX.137.233

assil napsal(a):
Tak možná bezprizorní kočky, který vezmou zavděk čímkoliv? Správně krmená kočka nemá průjem, ale kadí bobky normálně jako pes.

Někdo ze sousedů je krmí mlékem - aspoň u nás to tak často je.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 23:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

@Megí Připomnělo mi to Vetřelce. Je to náhoda, nebo…?

20.11.2022 02:48
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

assil napsal(a):
No pochybuju, že ty lasičky a kuny budou likvidovat hnízda myší v hospodářských budovách, kde furt někdo je.

No ony ty kuny klidně vlezou do baráku, v hospodářských budovách operujou kuny celkem často. Já bydlím v centru desetitisícového města a kuny tu operujou celkem běžně a hlavně až moc. Kočky nám chodily hlavně kadit do záhonu, válet se nám ve skleníku a že bych některou viděla lovit, to ne. Jo a taky vřískat pod okna, když se mrouskají, ale nemám s nimi problém, že bych měla touhu jim nějak ublížit, jen bych uvítala, kdyby mi některé nevysedávaly třeba v kytce na zahradě a podobně.
Myši mi loví psi, mám už třetího, první byl zdatný myšilov a současný má taky solidně našlápnuto. Źádného jsem nepobízela, aby honil po zahradě kočky. Nicméně první pes skoro přišel o oko, když narazil na kočku ve skleníku, v našem skleníku a kočka ani nevím komu patřila, žádnému našemu sousedovi určitě ne. Takže proti kočkám nic nemám, nevadí mi, že mi věčně nějaký zrzavý koucour sedí v předzahrádce, i když v tom nevidím žádný přínos, ale vadí mi, když mi nějaký majitel kočky naznačuje, že mám být ráda, že se mi courají jeho kočky po zahradě. Jinak ten kocour, co se mi nyní producíruje po zahradě, je oražený, jak lázeňská veverka. Tuhle jsme šly s Malinou z procházky a on šel naší ulicí přímo proti nám. Tak fajn přitáhla jsem Malině vodítko a bylo mi dost divný, že on klidně pokračuje, v očích jasný výraz zabijáka a co byl vrchol, my kolem něj nemohli projít, Malina musela být pořád k němu čelem, jinak se jí chystal skočit na záda, takže nakonec jsem na něj zadupala a v podstatě jsme kousek od něj od couvaly. Pak si samozřejmě Malina má tendence takový zážítek vybít na kočce, co utíkat bude.

20.11.2022 19:50
P.C.

XXX.XXX.234.100

luciša napsal(a):
Ještě mě tu napadlo v návaznosti na Odettin koment v kolik hodin večer psy "ukládáte" k odpočinku kdy vstávají k práci, těch co chodí do práce a nemohou si je brát s sebou, jak dlouho jsou doma v bytě nebo kotci sami a jak je tam zabavíte..
Děkuji

Nemyslím, že je velký rozdíl mezi psem v kotci a psem doma. Takže bych na dobu v kotci použila to, co mají jiní doma.
Už tu bylo řečeno Kong, podložka na lízání, kost, parůžek. Otázka je, jak moc chcete aby se zabavil. Jestli ho spíš nenaučit být chvíli v klidu a odpočívat. Jak jste psala, jděte 2x ven ráno a pak ještě jde tchýně, přijde mi, že pes si moc neodpočine, pořád čeká, kdo přijde (ne ve zlém, že by se bál).
My necháváme psa doma s kongem nebo podložkou s paštikou, to není úplně na zabavení na dlouho, spíš aby měla zpříjemněný odchod. Pak má plyšáky, krabice, botu a papírové role k dispozici, když má potřebu něco škubat.
Odpoledne má hlavolamy a činnosti doma, pak dlouhou procházku nebo dvě kratší. Doma povely, hledání ňamin, tahání, blbnutí.

21.11.2022 13:07
luciša

XXX.XXX.244.97

Psovi jsem našla dobrou zábavu a to hledání , zatím jen granulí po celé garáži a dílně, je až neuvěřitelné , jak rychle dokáže ten pes ty granule vyčmuchat...
Provozujeme to i venku, ale tam to je pro něj asi složitější, chci se ale zeptat jak ho naučit hledat něco nearomatického, třeba balónek.. Mám mu ho nějak "ovoňat"?
Dneska nám pro něj přišla dřevitá vlna do kotce, takže bude mít o zábavu taky postaráno.

Někdo tu psal, že pes asi neumí odpočívat. O víkendu jsem se na to zaměřila a je pravda, že v naší přítomnosti odpočívat neumí, pokud teda nevařím v kuchyni, to se mi usídlí pod nohama a chrápe během chvilky, ale v obyváku a jídelně je na něj asi moc čilo, takže leží jen chvilku a pak tradá ven . Když ho ale na krmení zavřeme do boxu, sežere svojí porci a chrápe i 2 dvě hodiny v boudě, pak už jde ven (když spí tak ho necháme), někdy nespí a jen se válí a čučí...

22.11.2022 08:37
assil

XXX.XXX.225.195

luciša napsal(a):
Psovi jsem našla dobrou zábavu a to hledání , zatím jen granulí po celé garáži a dílně, je až neuvěřitelné , jak rychle dokáže ten pes ty granule vyčmuchat...
Provozujeme to i venku, ale tam to je pro něj asi složitější, chci se ale zeptat jak ho naučit hledat něco nearomatického, třeba balónek.. Mám mu ho nějak "ovoňat"?
Dneska nám pro něj přišla dřevitá vlna do kotce, takže bude mít o zábavu taky postaráno.

Někdo tu psal, že pes asi neumí odpočívat. O víkendu jsem se na to zaměřila a je pravda, že v naší přítomnosti odpočívat neumí, pokud teda nevařím v kuchyni, to se mi usídlí pod nohama a chrápe během chvilky, ale v obyváku a jídelně je na něj asi moc čilo, takže leží jen chvilku a pak tradá ven . Když ho ale na krmení zavřeme do boxu, sežere svojí porci a chrápe i 2 dvě hodiny v boudě, pak už jde ven (když spí tak ho necháme), někdy nespí a jen se válí a čučí...

Často se učí hledat určitá vůně, používá se obvykle pomerančová kůra, skořice nebo čajový pytlík.
Jinak hledejte si trénink nosework, kdysi jsem i někde na netu našla pdf o základech.

22.11.2022 09:10
janaa

XXX.XXX.174.242

Míček pachovat nemusíte

Přidejte reakci

Přidat smajlík