Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
21.3.2023 16:18
Kajulka

XXX.XXX.74.36

Dobrý den, jsem ve velmi nelehké situaci a ráda bych slyšela objektivní názor jiných lidí.
Pracuji 24h směny cca 7x do měsíce. Bydlím napůl na Moravě a napůl v Praze. Před rokem jsem si pořídila štěně staforda a docela dlouhou dobu se to dalo zvládat. Měla jsem pro něj stabilní hlídání, když jsem pracovala a pes tak byl buď doma se mnou nebo u paní na hlídání.
Bohužel životní situace nás dostala do bodu, kdy stabilní hlídání nemám. Což znamená, že pes se točí mezi 3 různými lidmi na hlídání, když jsem v práci.
Je možnost, si ho brát do práce s sebou, ale jen s tím, že pes bude zavřený v autě a párkrát za směnu ho vyvenčím. Což mi vůči němu přijde bezohledné a nechci ho trápit.
Zároveň když mám volno, tak cestujeme autem mezi Prahou a Moravou. Jednoduše-nemá své stálé místo.
Další věc je, že má často zdravotní problémy, řekla bych že více, než je obvyklé. Myslím si, že na tom má podíl právě to, že nemá své stálé místo a je v psychické nepohodě.
Zároveň cca za půl roku měním práci. Měly to být 8h směny po-pá, ale momentálně jsem po telefonátu zjistila, že pozice, kterou mi dali je pouze “papírová” a tak to pravděpodobně bude se směnami jinak. (Pracuji v AČR a pozici už jsem podepsala)
Bydlíme v bytě.
Vzhledem k tomu, co tady píšu a proto, že ho neskutečně miluju a nechci, aby se trápil, jsem začala přemýšlet nad tím, jestli by mu nebylo lépe u někoho jiného.
Někde kde bude mít zahradu, své stálé místo, milující rodinu (tím nechci říct, že já bych ho nemilovala) a třeba i další ho 4 nohého parťáka (je nekonfliktní, jiné psy snáší dobře).
Měla bych člověka, ktereho znám a vím, že by se o něj skvěle postaral. Se stafordy zkušenost má, jednoho má dokonce doma (cca o rok starší než můj pes).
Chci se proto zeptat, co si o tomto myslíte vy? Nechat si ho jen proto, že ho miluju a nechci o něj přijít i s tím, že pes bude bývat často sám/nebude mít stálé místo nebo ho raději dát kamarádovi, u kterého se bude mít skvěle, bude mít stabilní zázemí a domov a bude o něj postaráno, i když to pro mě bude těžké?
Prosím, odpusťte si komentáře, že jsem si tyto věci měla vyřešit a rozmyslet dřív, než jsem si ho pořídila. Bohužel se udály věci, se kterými nemůže nikdo z nás počítat a tak mě život dovedl do teto pro mě opravdu těžké situacd.
Děkuji

21.3.2023 16:52
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

Je to jednoduché.
Nemám podmínky, nemám tedy psa.
V jeho zájmu.

V nejhorším: https://www.facebook.com/profile.php?id=100069759857275

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2023 22:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ptala jste se skoro přesně před rokem a všichni vám pořízení štěněte, kór tohoto plemene, rozmlouvali.

Zahrada nestačí. Jiné psy snáší dobře - teď je mu kolik? 14 měsíců? To se může kdykoliv změnit.

Tak snad to kamarád zvládne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2023 22:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

To má pes hlídání nonstop, on není naučený být doma sám?

21.3.2023 22:22
Kajulka

XXX.XXX.74.36

Nonstop ne. Jen pokud jsem v práci. Doma zvládne být sám chvíli. Ne X hodin, jelikož když mám volno, tak se snažím veškerý čas věnovat jemu

21.3.2023 22:27
Doron

XXX.XXX.30.211

Myslím, že psi mají rádi svoje doma.
Jestli si ho kamarád vezme, bylo by to ideální řešení.
Jen se, stejně jako kometa, trochu bojím, aby se nezačali psi rvát.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2023 22:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kajulka napsal(a):
Nonstop ne. Jen pokud jsem v práci. Doma zvládne být sám chvíli. Ne X hodin, jelikož když mám volno, tak se snažím veškerý čas věnovat jemu

Tak ho začněte zvykat na nějakou normální dobu vaší nepřítomnosti v řádu hodin, zaděláváte si na problém. BTW, jestli má kamarád, co vám může psa pohlídat, doma o rok staršího amstafa, tak asi zkušeností moc nemá. Se mu to může ve vteřině servat do maxima, že už žádné starosti mít nebudete. To fakt neblbněte.

21.3.2023 22:42
Kajulka

XXX.XXX.74.36

Na tom zvykání pracujeme, někdy to zvládne bez problemů, jindy dělá cirkus.
Není to jeho první pes. Měl např. Cane Corso, kterého vychoval a zároveň ke konci si k němu pořídil právě toho amstffa, takže nějakou zkušenost už má.
Naši psi se spolu znají.

21.3.2023 22:45
Kajulka

XXX.XXX.74.36

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ptala jste se skoro přesně před rokem a všichni vám pořízení štěněte, kór tohoto plemene, rozmlouvali.

Zahrada nestačí. Jiné psy snáší dobře - teď je mu kolik? 14 měsíců? To se může kdykoliv změnit.

Tak snad to kamarád zvládne.

Ano, všechno ale do nedávna fungovalo perfektně. Bohužel nedávno se udaly věci, které nikdo z nás nedokáže ovlivnit a dostala jsem se do této situace, která pro mě opravdu lehká není a snažím se najíh co nejlepší řešení právě pro pohodu a spokojený život psa.
Psi se spolu znají.

21.3.2023 22:46
Kajulka

XXX.XXX.74.36

Doron napsal(a):
Myslím, že psi mají rádi svoje doma.
Jestli si ho kamarád vezme, bylo by to ideální řešení.
Jen se, stejně jako kometa, trochu bojím, aby se nezačali psi rvát.

Psi se spolu znají.
Můj pes je řekla bych hodně submisivní, tak snad když se vezmou tyto dvě věci dohromady, tak by to riziko nemuselo být tak vysoké

22.3.2023 00:26
molok

XXX.XXX.160.141

Člověk se může dostat do různých životních situací, takže nesoudím. Rizika soužití dvou stafordů Vám holky řekly, možná když kamarádův pes žil s druhým psem a je zvyklý sdílet svůj domov s druhým a Váš je stále submisivní (ikdyž i to se může změnit po pubertě), tak to třeba ale může fungovat, akaždopádně riziko na sebe bere ten kamarád včetně řešení zdravotních komplikací, toho si musí být na 100% vědom. Obecně je dát pryč psa tak těžké rozhodnutí, že si to musíte rozhodnout fakt sama, protože tady známe z Vašeho textu tak 5% informací o Vašem soužítí, popsala jste to zlé, málo času atd., nevidíme to dobré, co spolu sdílíte a jak to sdílete. Dejte na své nejlepší vědomí a svědomí.

22.3.2023 00:35
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.40.31

Kajulka napsal(a):
Ano, všechno ale do nedávna fungovalo perfektně. Bohužel nedávno se udaly věci, které nikdo z nás nedokáže ovlivnit a dostala jsem se do této situace, která pro mě opravdu lehká není a snažím se najíh co nejlepší řešení právě pro pohodu a spokojený život psa.
Psi se spolu znají.

Takto - pes občas 24 hodin v autě s venčením vydrží. Na akcich nebo ve službě psi běžně bydlí v autě resp. ve vozíku (ten je termo a má svoji automatickou ventilaci nebo klimatizaci). Problém je v tom, že za chvilku začnou vedra a psa v autě dřív nebo později uvaříte👎.

Takže ve vašem případě moc na výběr nemáte.

22.3.2023 05:50
impact

XXX.XXX.9.56

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ptala jste se skoro přesně před rokem a všichni vám pořízení štěněte, kór tohoto plemene, rozmlouvali.

Zahrada nestačí. Jiné psy snáší dobře - teď je mu kolik? 14 měsíců? To se může kdykoliv změnit.

Tak snad to kamarád zvládne.

22.3.2023 05:51
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3921753/stene-samo-doma

Tak tady se to samozřejmě dalo předpokládat!
Ne, že ne.

22.3.2023 06:43
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.40.31

rapotacka11 napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3921753/stene-samo-doma

Tak tady se to samozřejmě dalo předpokládat!
Ne, že ne.

Když ona toho amstafa nutně potřebovala, no ...🙄

22.3.2023 06:49
Kajulka

XXX.XXX.74.36

rapotacka11 napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3921753/stene-samo-doma

Tak tady se to samozřejmě dalo předpokládat!
Ne, že ne.

To se opravdu předpokládat nedalo.
Všechno fungovalo dobře, bohužel situace se náhle změnila.
A věci, které jsem udělala pro to, abychom měli “normální” život, včetně změny práce atd, se ve finále otočily pro mě, aniž bych to tušila.

22.3.2023 06:51
Kajulka

XXX.XXX.74.36

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Když ona toho amstafa nutně potřebovala, no ...🙄

Přesně tak

22.3.2023 06:58
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Kajulka napsal(a):
To se opravdu předpokládat nedalo.
Všechno fungovalo dobře, bohužel situace se náhle změnila.
A věci, které jsem udělala pro to, abychom měli “normální” život, včetně změny práce atd, se ve finále otočily pro mě, aniž bych to tušila.

Nebo si psa nechte a ty dny, co budete v práci ho prostě dávejte na hotel - ono dát někomu nemocného psa se kterým bude mít jen starosti a bude do něj sypat prachy taky není nic moc.
Mmch, u AČR jste civil nebo ve služebním poměru? Tam přece máte taky lhůtu, do kdy se můžete že sl. poměru nechat uvolnit jako u PČR, ne?

22.3.2023 06:59
impact

XXX.XXX.9.56

Kajulka napsal(a):
To se opravdu předpokládat nedalo.
Všechno fungovalo dobře, bohužel situace se náhle změnila.
A věci, které jsem udělala pro to, abychom měli “normální” život, včetně změny práce atd, se ve finále otočily pro mě, aniž bych to tušila.

Jen pitoma by si pořídil psa do takových podmínek. Ale však co, je to jenom pes, viď. Vykopne se z domu a časem pořídí jinej.

22.3.2023 07:13
Rronjabutterfly

XXX.XXX.119.6

Přemýšlím, proč to řešíte tady.
Co se asi dozvíte?
Nebylo by lepší řešit to někde na stránkách plemene, s chovatelem? Nějakým spolkem, co třeba nabízí i psí hotel?

Trénovat samotu pod vedením zkušeného nejde?
Žádný psí hotel v místě pracoviště není?
Atd?

Jestli nemůžete překopat svůj život, tak to má ten pes asi jasný, no.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.3.2023 07:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

A dyť to nemá smysl. Esi je AČR zkratka armády, tak se dalo počítat s tím, že pokud nejsem psovod, psa mít nemůžu, leda bych byla čistokrevný úředník, což tato slečna není, jinak by to neřešila.
Stafford v roce je štěkanátko, za rok za dva se teprve ukáže. O chovateli ani zmínka... je to stafford, bavil se někdo s producentem?

a) zaplatím si školku u podobných psů - to je mi pes ale k ničemu
b) psa daruji
c) opustím army

do října obsazeno https://stafordi-spol.business.site/

22.3.2023 07:37
Kajulka

XXX.XXX.74.36

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Nebo si psa nechte a ty dny, co budete v práci ho prostě dávejte na hotel - ono dát někomu nemocného psa se kterým bude mít jen starosti a bude do něj sypat prachy taky není nic moc.
Mmch, u AČR jste civil nebo ve služebním poměru? Tam přece máte taky lhůtu, do kdy se můžete že sl. poměru nechat uvolnit jako u PČR, ne?

Nad Hotelem už jsem přemýšlela, ale nepřijde mi to jako dlouhodobé řešení.
To ho můžu dávat na hlídání jako do teď. Ale jak jsem psala, myslím, že právě toto je spouštěč mnoha jeho zdrav. problemů a tomu bych se chtěla vyhnout.
Ano, máme lhůtu, ale momentálně nemám odslouženou ptřičnou dobu, takže by to takto trvalo ještě min další 2 roky

22.3.2023 07:38
Kajulka

XXX.XXX.74.36

impact napsal(a):
Jen pitoma by si pořídil psa do takových podmínek. Ale však co, je to jenom pes, viď. Vykopne se z domu a časem pořídí jinej.

Já ho právě vykopnput nechci. Snažila jsem se udělat vše pro to, aby pes měl pohodu, klid a řád. Bohužel, jak už píšu po několikáte, udály se věci, které nikdo z nás ovlivnit nedokáže.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.3.2023 07:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

A něco, co ještě evidentně nikoho nenapadlo:

najděte mu novou hlídačku

Vyřešíno ku spokojenosti všech.

Podle mě pes má během vaší služby normálně svoje "doma" tam, kde bydlíte při zaměstnání. A že s ním jezdíte "každý víkend na chatu", to nejste sama, a naši takhle mnoho let jezdili i s kočkama. A je to v pohodě, prostě pes zná dvě prostředí, to bych nebrala vůbec jako že "nemá svoje doma".

Myslím, že řešení se přímo nabízí!
Najděte nějakou tu čipernou důchodkyni, maminku na MD nebo studentku na VŠ, co vám ho bude venčit (nemusí být pes ani u ní doma) a je po starostech.

22.3.2023 07:41
Kajulka

XXX.XXX.74.36

Rronjabutterfly napsal(a):
Přemýšlím, proč to řešíte tady.
Co se asi dozvíte?
Nebylo by lepší řešit to někde na stránkách plemene, s chovatelem? Nějakým spolkem, co třeba nabízí i psí hotel?

Trénovat samotu pod vedením zkušeného nejde?
Žádný psí hotel v místě pracoviště není?
Atd?

Jestli nemůžete překopat svůj život, tak to má ten pes asi jasný, no.

Příspěvek jsem napsala s tím, že by se mohl najít člověk, kterého by napadlo třeba nějaké řešení jiné, které mě nenapadlo.
S chovatelem to samozřejmě budu řešit taky, tohle určitě není moje primární cesta na vyřešení problému.
Samotu trénujeme, jak jsem psala. Někdy ok někdy cirkus. Ale tak to asi je normální, nevím.
Psí hotely jsou pro mě bohužel nereálné z hlediska časů nástupu do práce

22.3.2023 07:42
Kajulka

XXX.XXX.74.36

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A dyť to nemá smysl. Esi je AČR zkratka armády, tak se dalo počítat s tím, že pokud nejsem psovod, psa mít nemůžu, leda bych byla čistokrevný úředník, což tato slečna není, jinak by to neřešila.
Stafford v roce je štěkanátko, za rok za dva se teprve ukáže. O chovateli ani zmínka... je to stafford, bavil se někdo s producentem?

a) zaplatím si školku u podobných psů - to je mi pes ale k ničemu
b) psa daruji
c) opustím army

do října obsazeno https://stafordi-spol.business.site/

Nemyslím si, že voják, který není psovod by nemohl mít psa.
Bohužel jsem ale asi v jiné životní situaci.
Snažím se jen najít řešení, aby pes mohl žít dál spokojeně a šťastně

22.3.2023 07:48
Kajulka

XXX.XXX.74.36

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A něco, co ještě evidentně nikoho nenapadlo:

najděte mu novou hlídačku

Vyřešíno ku spokojenosti všech.

Podle mě pes má během vaší služby normálně svoje "doma" tam, kde bydlíte při zaměstnání. A že s ním jezdíte "každý víkend na chatu", to nejste sama, a naši takhle mnoho let jezdili i s kočkama. A je to v pohodě, prostě pes zná dvě prostředí, to bych nebrala vůbec jako že "nemá svoje doma".

Myslím, že řešení se přímo nabízí!
Najděte nějakou tu čipernou důchodkyni, maminku na MD nebo studentku na VŠ, co vám ho bude venčit (nemusí být pes ani u ní doma) a je po starostech.

Toto zkouším od doby, co jsem přišla o stálé hlídání u jedné paní, bohužel ale marně, nedaří se mi to, ať zkouším, jak zkouším.
Nevímc jestli je to tím, že je to staford nebo čím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.3.2023 07:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

nemůžete dát ročního pitbuloidního psa důchodci, mamince ani nikomu
prostě ne
to by ten hlídač musel vědět, jak držet vodítko, na kterém je takový pes
ne, voják nemůže mít psa, pokud ho nemůže mít v práci, protože to místo práce nemá nikdy jisté

jakou má nemoc?

22.3.2023 08:02
Rronjabutterfly

XXX.XXX.119.6

No a ty jeho zdravotní problémy jsou co?
Třeba nemají dobré řešení ony a vůbec nesouvisí s jeho režimem?

Je to vyrovnanej pes ( až na tu samotu?), nebo uzlíček nervů i běžně?

Tak třeba napadne ještě někoho nějaké řešení, které u vás konečně půjde, zatím se nikdo netrefil....myslíte, že takové řešení vůbec je?

Já psa s PP nemám, ale kdybych měla, asi bych to nejdřív řešila s chovatelem (pokud to není typ, šoupnu psa kamkoli), ten se v tý oblasti pohybuje, může mít různý zkušenosti, mohl by si v nejhorším psa třeba i vzít zpět = měla bych, doufám, jistotu, že pes by neskončil třeba u nějakýho množitele.

22.3.2023 08:09
Kajulka

XXX.XXX.74.36

Rronjabutterfly napsal(a):
No a ty jeho zdravotní problémy jsou co?
Třeba nemají dobré řešení ony a vůbec nesouvisí s jeho režimem?

Je to vyrovnanej pes ( až na tu samotu?), nebo uzlíček nervů i běžně?

Tak třeba napadne ještě někoho nějaké řešení, které u vás konečně půjde, zatím se nikdo netrefil....myslíte, že takové řešení vůbec je?

Já psa s PP nemám, ale kdybych měla, asi bych to nejdřív řešila s chovatelem (pokud to není typ, šoupnu psa kamkoli), ten se v tý oblasti pohybuje, může mít různý zkušenosti, mohl by si v nejhorším psa třeba i vzít zpět = měla bych, doufám, jistotu, že pes by neskončil třeba u nějakýho množitele.

Má spoustu alergií, to pravděpodobně se samotou nesouvisí, to tak prostě je. Ale nijak zvlášť ho to neomezuje.
Další věc je ta, že se mu neustále lámou drápky, samozřejmě to okamžitě ošetříme u vet, ale následně do toho dostával záněty a ty už je pak závažnější problém.
Dávám mu doplňky atd, vše co mi doporučil vet, aby se to zlepšilo.

Řekla bych, že vyrovnaný je. Když je se mnou, tak na něm vidím, že je šťastný a spokojený.
Miluje lidi, děti, psy a je nekonfliktní, hravý.

Zatím se mi bohužel jeví jako “nejlepší” řešení najít nový domov, pro jeho pohodu a klid.

S chovahel to samozřejmě řešit budu. Člověk, kterému bych psa mohla dát, je člověk, kterého znám dlouho a vím, že psovi dá domov a zázemí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.3.2023 08:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

No… a opravdu tak citlivému psovi, který má zdravotní problémy z pendlování mezi dvěma domovy, pomůže, když se ho ujme kamarád (tzn. předpokládám, že se stále bude, byť nepravidelně, vídat s původní majitelkou)?

Já osobně bych asi šla cestou nějakého prověřeného psího hotelu, i kdybych tam toho psa měla dát půl dne před začátkem směny. A co se týče pendlování, zavedla bych nějaké rituály, které by pro psa byly transparentní, aby věděl, co se ten který den bude dít.

22.3.2023 08:18
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.40.31

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A něco, co ještě evidentně nikoho nenapadlo:

najděte mu novou hlídačku

Vyřešíno ku spokojenosti všech.

Podle mě pes má během vaší služby normálně svoje "doma" tam, kde bydlíte při zaměstnání. A že s ním jezdíte "každý víkend na chatu", to nejste sama, a naši takhle mnoho let jezdili i s kočkama. A je to v pohodě, prostě pes zná dvě prostředí, to bych nebrala vůbec jako že "nemá svoje doma".

Myslím, že řešení se přímo nabízí!
Najděte nějakou tu čipernou důchodkyni, maminku na MD nebo studentku na VŠ, co vám ho bude venčit (nemusí být pes ani u ní doma) a je po starostech.

Čipernou důchodkyni na venčení cizího mladého samce amstafa ... ?!😱

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.3.2023 08:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

"No… a opravdu tak citlivému psovi, který má zdravotní problémy z pendlování mezi dvěma domovy, pomůže, když se ho ujme kamarád (tzn. předpokládám, že se stále bude, byť nepravidelně, vídat s původní majitelkou)?" !!!!!!!!!

22.3.2023 08:41
Kajulka

XXX.XXX.74.36

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"No… a opravdu tak citlivému psovi, který má zdravotní problémy z pendlování mezi dvěma domovy, pomůže, když se ho ujme kamarád (tzn. předpokládám, že se stále bude, byť nepravidelně, vídat s původní majitelkou)?" !!!!!!!!!

Myslím, že pokud bych ho dala pryč, tak pro nás oba by asi bylo nejlepší, byť je to smutné, už se nevidět. Právě proto, aby netesknil, když už by si zvykl na nové prostředí a pána a najednou bych se tam objevila já a pak ho zase opustila. Uvědomuju si, že pes toto nechápe a byl by z toho s největší pravděpodobností špatný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.3.2023 08:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dneska už důchodci asi ne, no. Dneska se odchází do důchodu vorvanej po šedesátce, ne jako když naši rozjívenou labradorku krotila moje 50+letá babička v plné síle
Máte pravdu!

22.3.2023 08:48
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dneska už důchodci asi ne, no. Dneska se odchází do důchodu vorvanej po šedesátce, ne jako když naši rozjívenou labradorku krotila moje 50+letá babička v plné síle
Máte pravdu!

No, ono obecně tyto psy má mít na vodítku pouze ten, kdo ví, koho na tom vodítku vede. Bez této skutečnosti to může být problém i u nedůchodovýho věku bez rozdílu pohlaví.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.3.2023 09:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
No, ono obecně tyto psy má mít na vodítku pouze ten, kdo ví, koho na tom vodítku vede. Bez této skutečnosti to může být problém i u nedůchodovýho věku bez rozdílu pohlaví.

No dobře, budu vám věřit.
Já jsem poznala takovéhle psy jen sluníčkové, tady po sídlišti se běžně venčí navolno, maminky s kočárkama je procházkují, no nevím, jestli jsou to stafordi nebo jiní "tito psi", má to takovou hranatou hlavu jako má Megí (ta čtyřnohá), tak třeba jsou to jiní psi.

Ve stáji jsme měli celou smečku stafordů (jejich majitel říkal, že jsou to stafordi, tak taky nevím, jestli to byla pravda), a ti byli naprosto báječní, chodili navolno, když přišel pejsek zvenčí, tak se pěkně pozdravili a běželi spolu žrát koňské bobky, tak jsem možná získala mylný dojem

Nicméně tady toho psa zná asi nejlíp majitelka, a ta říká, že mu hlídání hledá, tak to asi pořád je myslitelná varianta

22.3.2023 09:04
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No dobře, budu vám věřit.
Já jsem poznala takovéhle psy jen sluníčkové, tady po sídlišti se běžně venčí navolno, maminky s kočárkama je procházkují, no nevím, jestli jsou to stafordi nebo jiní "tito psi", má to takovou hranatou hlavu jako má Megí (ta čtyřnohá), tak třeba jsou to jiní psi.

Ve stáji jsme měli celou smečku stafordů (jejich majitel říkal, že jsou to stafordi, tak taky nevím, jestli to byla pravda), a ti byli naprosto báječní, chodili navolno, když přišel pejsek zvenčí, tak se pěkně pozdravili a běželi spolu žrát koňské bobky, tak jsem možná získala mylný dojem

Nicméně tady toho psa zná asi nejlíp majitelka, a ta říká, že mu hlídání hledá, tak to asi pořád je myslitelná varianta

Stafordi či americký stafordi?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.3.2023 09:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

staffbull
poloviční stafford váhově i povahou

22.3.2023 09:18
Doron

XXX.XXX.30.211

Kajulka napsal(a):
Myslím, že pokud bych ho dala pryč, tak pro nás oba by asi bylo nejlepší, byť je to smutné, už se nevidět. Právě proto, aby netesknil, když už by si zvykl na nové prostředí a pána a najednou bych se tam objevila já a pak ho zase opustila. Uvědomuju si, že pes toto nechápe a byl by z toho s největší pravděpodobností špatný.

Myslím, že když dáte psa pryč, je dobrý se nevidět nějakou dobu.
Brala jsem si mladšího v jedenácti týdnech, byl hodně navázaný na chovatelku , spal tři dny pod židlí na které seděla, když jsme si ho předávaly, je to takový vztahový typ:).
Dohodly jsme se, že se nějaký čas neuvidíme, teď se setkáváme běžně a pořád ji má opravdu rád , dokonce tuhle na ulici poznal jejího tatínka, kterého neviděl právě od těch jedenácti týdnů.:)
Takže myslím, že stesk přejde, ale vztah zůstane.

Cvičila jsem s trenérem, který má stafíky moc rád a dobře jim rozumí, možná by Vám mohl poradit s jejích soužitím, případně i umístěním.
Pošlu Vám kontakt do osobní zprávy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.3.2023 09:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

takoví nějací
Něco jsem si přečetla a asi jak píše Megí (dvounohá), byli to mazlíci.
Takže jak píšu, budu vám věřit a nechám na majitelce, ona to musí vědět nejlíp

22.3.2023 09:31
Doron

XXX.XXX.30.211

Teď jsem někde na YouTube narazila na video, kde takovej klidnej kluk pracuje se smečkou stafíků.
Stafordi & spol tuším..
Zkusím prohledat, moc se mi to líbilo..

22.3.2023 09:31
Doron

XXX.XXX.30.211

Pohledat

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.3.2023 09:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ne... oni mají staffordy.
To jsou ti větší psi.
Stafík - stafbulík - staffbull = to je jiný pes.

22.3.2023 09:46
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

Doron napsal(a):
Teď jsem někde na YouTube narazila na video, kde takovej klidnej kluk pracuje se smečkou stafíků.
Stafordi & spol tuším..
Zkusím prohledat, moc se mi to líbilo..

Odkaz je už mém prvním příspěvku.

Údajně mají obsazeno .

22.3.2023 15:13
molok

XXX.XXX.160.141

Megí, žil jsem v domění že:
Stafík = Stafford = Americký stafordšírský teriér
Stafbulík = Staffbull = Anglický stafordšírský bulteriér

Ale to je jedno, jak říkám obojí velká hlava, velké srdce a v mozku z granulky kostku.

Zadavatelce: Neříkám, že to Váš případ, ale my jsme teda řešili lámání a problémy s drápky neustále. Po přestěhování a změně veterinářky se nás ta nová teda při prvním podobném problému zeptala, zda jsme zkusili někdy pravidelně ty drápky stříhat. No a jak jsme začali, tak to prakticky vymizelo, ustoupilo lůžko, zpevnily se drápky a přerostlé drápy už neměly takovou šanci si nabančit při střetu s nějakou protidrápkovou překážkou.

22.3.2023 15:31
Doron

XXX.XXX.30.211

rapotacka11 napsal(a):
Odkaz je už mém prvním příspěvku.

Údajně mají obsazeno .

Aha, ale hezký, viďte?
Já myslela spíš jako inspiraci, že to jde.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.3.2023 21:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Miluje lidi, děti, psy a je nekonfliktní, hravý.


Na tohle si v jeho věku dejte pozor. Může si hrát s kamarádem a cvak, změní názor na věc a bude po kamarádovi. Už jsem to viděla mockrát. Př. kdysi jsme potkali něco bulloidního, odrostlé štěně. Za řevu slečny, že je hodný a hravý, se přiřítilo k mému psovi jako tank. Ten po sobě nechtěl nechat dupat a vyloudil jen výchovné "blé, jdi ode mě", nic víc. Puberťákovi bliklo a pes mi za postroj letěl nad hlavu, bylo to o centimetry. Pak už jsem jen koukala do tlamy zplozence pekla. Slečna na to zírala jako tele a byla tak v pr..., že nemá mazlíka, ale skutečného psa s adekvátní povahou, že jsem jí tenkrát ani neseřvala.

Přidejte reakci

Přidat smajlík