Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.14.73
Dobré odpoledne, omlouvám se za tento dotaz ale jsem opravdu začátečník. Máme tři indické běžce a kačera a dnes jsem ráno našel u králíkarny první vajíčko. Rádi by jsme měli kachničky a rád bych vás požádal o radu jak je nejlépe vejce skladovat néž nám začne kvokat nějaká slepice. To vajíčko jsem sebral a odnes domů. Co jsem si tak průběžně přečetl tak běžci nedokaží moc sedět na vejcích. Moc děkuji za rady a jaká je případně trvanlivost vejce k líhnutí.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.38
Vejce skladujte v 8 až 10 stupních Celsia, na každé vejce napište datum kdy ho kachna snesla(na to dnešní napíšete 3.3) a zbírejte je kachní vejce se začínají kazit cca po 10 dnech takže tk po deseti dnech nejstarší vejce rozbíte nebo uvařte a dejte ho kachnám.Vejce vždy skladujte špičkou dolů
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.156.228
a jak často kachny snáší? Obden nebo každý den?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.227.120
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Vejce skladujte v 8 až 10 stupních Celsia, na každé vejce napište datum kdy ho kachna snesla(na to dnešní napíšete 3.3) a zbírejte je kachní vejce se začínají kazit cca po 10 dnech takže tk po deseti dnech nejstarší vejce rozbíte nebo uvařte a dejte ho kachnám.Vejce vždy skladujte špičkou dolů
Vejce pro líhnutí se tedy skladují 9 dní, pak se likvidují? A vejce ke konzumaci se musejí také zkonzumovat do 10 dnů, jinak jsou nepoužitelná pro vaření? Děkuji E.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.24
9 dnů? Normálně kachna přeci sedí na více vejcích, které nese cca 15 - 20 dnů a nekazí se.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.38
No u toho jsem se taky pozastavil že mi třeba pižmovka snesla 18 vajec a všechny vylíhla ale je to prej něco jiného
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.3.245