Uživatel s deaktivovaným účtem

Včera v neděli bylo nádherně myslím počasí tak jsem 20 ročních poprve v tomto roce vyvezl na 10 km a všichni se v pohodě vrátili. Dravce jsem delší dobu nevyděl. Ted už pouštím každý den a žádná ztráta.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Včera v neděli bylo nádherně myslím počasí tak jsem 20 ročních poprve v tomto roce vyvezl na 10 km a všichni se v pohodě vrátili. Dravce jsem delší dobu nevyděl. Ted už pouštím každý den a žádná ztráta.
Jen mužů tiše závidět pustil jsem holuby proletět a hned jsem o 2 přišel před 2 dny jsem měl za barákem asi 5000 spacku čekal jsem ze se jestřáb nažral malinko jsem se spletl ochránci zvířat by nám meli platit za krmení dravcu letošní zimu jsem přišel o 13 slepic a tak 12 holubu to je 2600 za slepice a tak nejmíň 1800 za holuby, za každou škodu vlka se přece také vyplaci kompenzace když se nazere škoda že není povolena vyrovka jako dřív je potřeba regulace staří myslivci věděli proc střílet papoušky dneska na bažanta ani koroptev nenarazíte hlavně že na každém kuly u ohrad sedi ten ohnutý zobák.
pepakacko
napsal(a):
Jen mužů tiše závidět pustil jsem holuby proletět a hned jsem o 2 přišel před 2 dny jsem měl za barákem asi 5000 spacku čekal jsem ze se jestřáb nažral malinko jsem se spletl ochránci zvířat by nám meli platit za krmení dravcu letošní zimu jsem přišel o 13 slepic a tak 12 holubu to je 2600 za slepice a tak nejmíň 1800 za holuby, za každou škodu vlka se přece také vyplaci kompenzace když se nazere škoda že není povolena vyrovka jako dřív je potřeba regulace staří myslivci věděli proc střílet papoušky dneska na bažanta ani koroptev nenarazíte hlavně že na každém kuly u ohrad sedi ten ohnutý zobák.
Opravuji-Ne ochránci zvířat ale nasi ochranáři (papoušků ).
pepakacko
napsal(a):
Jen mužů tiše závidět pustil jsem holuby proletět a hned jsem o 2 přišel před 2 dny jsem měl za barákem asi 5000 spacku čekal jsem ze se jestřáb nažral malinko jsem se spletl ochránci zvířat by nám meli platit za krmení dravcu letošní zimu jsem přišel o 13 slepic a tak 12 holubu to je 2600 za slepice a tak nejmíň 1800 za holuby, za každou škodu vlka se přece také vyplaci kompenzace když se nazere škoda že není povolena vyrovka jako dřív je potřeba regulace staří myslivci věděli proc střílet papoušky dneska na bažanta ani koroptev nenarazíte hlavně že na každém kuly u ohrad sedi ten ohnutý zobák.
Stultorum mater sepiter gravida
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den.
Chci zeptat pana s prezdivkou RASPIC. Jak jste docílil těch pěkných šimlíků ?
Já jsem hodně na barvičky.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Dobrý den.
Chci zeptat pana s prezdivkou RASPIC. Jak jste docílil těch pěkných šimlíků ?
Já jsem hodně na barvičky.
Když jste na ty barvičky tak par fotek třeba se vám budou líbit.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Dobrý den.
Chci zeptat pana s prezdivkou RASPIC. Jak jste docílil těch pěkných šimlíků ?
Já jsem hodně na barvičky.
Nic jsem necilil.Mam jednu simlu kterou parim.Nejde mi o barvy ale pouze o vykon.No a shodou okolnosti to z jeji strany slusne vypada a hlavne lita!
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já jsem členem ve spolku 068 Moravská Třebová. Znám se s jedním chovatelem PH a občas k němu jezdím Jan Janecký Sloupnice u Litomyšle mistopředseda 077 Vysoké mýto.. Ten má přes 300 poštáků. Vždy ho přivedu do varu když se ho zeptám na rodiče toho holuba kterého mi dává jakou měly barvu. On mi řekl chlapče ty na ty barvy jednou dojedeš. Hlavní je původ a výkon.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Já jsem členem ve spolku 068 Moravská Třebová. Znám se s jedním chovatelem PH a občas k němu jezdím Jan Janecký Sloupnice u Litomyšle mistopředseda 077 Vysoké mýto.. Ten má přes 300 poštáků. Vždy ho přivedu do varu když se ho zeptám na rodiče toho holuba kterého mi dává jakou měly barvu. On mi řekl chlapče ty na ty barvy jednou dojedeš. Hlavní je původ a výkon.
Moudrý to člověk.
..." On mi řekl chlapče ty na ty barvy jednou dojedeš." Hlavní je původ a výkon." Ještě bych to parafrázoval a řekl, že hlavní je výkon, který potvrzuje dobrý původ...Ale pochopitelně každý má svoje preference a i u PH se dá s barvama "vyblbnout". Jen je třeba, aby i výkon byl špičkový, jinak se nedá mluvit o PH, neboť jejich charakteristikou jsou právě úžasné letové výkony. Pokud by se šlo i u PH cestou, jako např. u krátkozobých rejdičů, kdy z původních vlastností(letových) zbyly, mnohdy hodně přešlechtěné, tělesné znaky a let žije jen v názvu a ve vzpomínkách..., bude jednou opravdový PH vzácností.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jaro je již skutečně tady. Dnes pří tréninku samců mi doletěla holubička 17-019-1250 mks. Ruční letky ohnuté, letěla minimálně 5-6h, takže pěkných pár km. Samozřejnmě je bez čipu, ale přesto děkuji za ošetření a jsem rád, že se jí u nového majitele nelíbilo.
M.N.
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
napsal(a):
Dnešni supr den s PH.Protaženi krovek koupačka a par foto.
Paráda! Já pouštím deset dní a 6ks v pr...de...li, takže to opět musím řešit.
Tirat
napsal(a):
Ten holubník máte parádní
Dik.Jsem takovy maly kutil.A kdyz se to tyka holubu tak se i snazim.Holubnik jsem vybudoval od prvniho kopnuti do zeme po posledni sroubek uplne sam.Jak rika moje pani - jdeli o holubi tak neni nic problem a je hotovo.Chceli neco ona tak jsou jen vymluvy.To asi spousta holubaru zna.Stale neco predelavam a buduju.
pepakacko
napsal(a):
Opravdu moc pěkný holubnik klobouk smekam já mam po úrazu levou ruku skoro chromou pravou 4x operovane rameno tak to mam těžší ale jsou na tom lidi hůř tak to pleskam jak to jde -nejsem zavistivej ale při pohledu na ten vás holubnik mam strach ze začínám byt
Pozdravujem. Pekný holubník, pekné holuby a tam hore pekné stračie hniezdo. J.Hrabal.
Tak jsem chtěl napsat dalši krasny den.Rano -14 a odpoledne 13 st.Ale nemužu.Při sčitani zase -1zavodnik.Takže co prolet to ztrata.Navic jsem ho i viděl.JESTŘAB..Muže vas to BAVIT?!Letos se opravdu daři.Dale raději mlčim.Par foto z chvil kdy bylo vše ještě v poho.
raspic
napsal(a):
Tak jsem chtěl napsat dalši krasny den.Rano -14 a odpoledne 13 st.Ale nemužu.Při sčitani zase -1zavodnik.Takže co prolet to ztrata.Navic jsem ho i viděl.JESTŘAB..Muže vas to BAVIT?!Letos se opravdu daři.Dale raději mlčim.Par foto z chvil kdy bylo vše ještě v poho.
Jsem na tom stejně 3x jsem pustil holuby z voliéry 4 holuby scházejí rozhodl jsem se ze je nechám do května zavřené u me je jedno jestli je pustím ráno nebo ve 4 odpoledne jestřáb si zvykl u mne lovit každý 2 den jedna leghorna roztrhana řekl bych že to je rok od roku horší tech predátorů je čím dál více proste žádne páky na ně nemáme spacku hrdlicek a ruzneho ptactva je tu plno ale jednoduší pro jestřába jsou ty naše holuby a slepice tak pevne nervy a fotky máte pěkný.
pepakacko
napsal(a):
Jsem na tom stejně 3x jsem pustil holuby z voliéry 4 holuby scházejí rozhodl jsem se ze je nechám do května zavřené u me je jedno jestli je pustím ráno nebo ve 4 odpoledne jestřáb si zvykl u mne lovit každý 2 den jedna leghorna roztrhana řekl bych že to je rok od roku horší tech predátorů je čím dál více proste žádne páky na ně nemáme spacku hrdlicek a ruzneho ptactva je tu plno ale jednoduší pro jestřába jsou ty naše holuby a slepice tak pevne nervy a fotky máte pěkný.
Chci li zavodit musim pouštět.Jinak to prostě nefunguje, Jen se modlim at se ten...odstěhuje.Jinak nevim jak dopadne letošni zavodni sezona.Tak snad si vyhlidne zas nekoho jineho.Tento rok se opravdu daři.
raspic
napsal(a):
Chci li zavodit musim pouštět.Jinak to prostě nefunguje, Jen se modlim at se ten...odstěhuje.Jinak nevim jak dopadne letošni zavodni sezona.Tak snad si vyhlidne zas nekoho jineho.Tento rok se opravdu daři.
O to je to pro vás těžší když potřebujete nasadit na závody musíte pouštět já nezávodim ale štve mě to také je přece krása když holuby mohou krásne létat ale opravdu už nevím co s tim letos katastrofa mam od pozorováno ze pokud poblíž sedi na stromech kane tak jestřáb neútočí tak zkusím sehnat stare vypreparovane kane dat ho na nějaký čas před volieru na vyšší tyč ať si na něho zvyknou a pak zkusit holuby vypustit co myslíte opravdu se stébla chytám kane mi nikdy nic nevzalo.
raspic
napsal(a):
Tak jsem chtěl napsat dalši krasny den.Rano -14 a odpoledne 13 st.Ale nemužu.Při sčitani zase -1zavodnik.Takže co prolet to ztrata.Navic jsem ho i viděl.JESTŘAB..Muže vas to BAVIT?!Letos se opravdu daři.Dale raději mlčim.Par foto z chvil kdy bylo vše ještě v poho.
Ty stromy u holubárny jsou pro něho (jestřába) příhodná čekárna...jestli jsou na "vašem" tak porazit, nebo alespoň tak prořezat, aby tam holubi dobře viděli...
dobrej holub - má-li 30m náskoku by to měl pak dát
samozřejmě po 600km závodu mu ani 50m nepomůže...
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4
napsal(a):
Ty stromy u holubárny jsou pro něho (jestřába) příhodná čekárna...jestli jsou na "vašem" tak porazit, nebo alespoň tak prořezat, aby tam holubi dobře viděli...
dobrej holub - má-li 30m náskoku by to měl pak dát
samozřejmě po 600km závodu mu ani 50m nepomůže...
Vendo kácím jak to jde, ale je to vlastně v Krakonošovu tak musím opatrně. Měl jsem to 10 dní venku a pět je v riti a jeden zlámanej na prsačce.
pepakacko
napsal(a):
O to je to pro vás těžší když potřebujete nasadit na závody musíte pouštět já nezávodim ale štve mě to také je přece krása když holuby mohou krásne létat ale opravdu už nevím co s tim letos katastrofa mam od pozorováno ze pokud poblíž sedi na stromech kane tak jestřáb neútočí tak zkusím sehnat stare vypreparovane kane dat ho na nějaký čas před volieru na vyšší tyč ať si na něho zvyknou a pak zkusit holuby vypustit co myslíte opravdu se stébla chytám kane mi nikdy nic nevzalo.
zdravím.to vám nepomůže, pozná, že to je neživé.zkoušel jsem vycpaného puštíka jako na výrovku, a bez úspěchu
Při hledání inspirace pro stavbu nového holubníku jsem narazil na internetu jak měl jeden Německý chovatel maják na stožáru u holubníku, a zapínal ho při trénování holubů, možná by stálo za úvahu vyzkoušet. (Na ten článek jsem narazil někdy v loni, dnes jsem to hledal snad přes hodinu ale nenašel.).
Myslim, ze nefunguje vubec nic.But mas stesti a nebo smulu jako ja a spousta dalsich.Lovi li ve vyskach je to mimo jakoukoli kontrolu.Zacalo to koncem unora.Ani prestavky ani denni doda nema vliv.Letos se tu asi usadil sakra dobrej lovec.V mem pripade jde o jednoho rocaka a 3 dvoulete zkusene zavodniky s par tisic km nalitano.Smutny konec zovodnika.Nevim co dodat.Kdyz jsem choval okrasu tento problem jsem neznal.
Letos jsem zkusil maly experiment.Přepařit holuby mezi 1 a 2 lihni.A to tak.Mam dvě voliery a v každe 10 paru.Po sneseni posledniho vajička jsem je odebral a podsadil pod zavodniky.Pary jsem rozdělil a holubice přemistil do jineho odděleni.Po čtyřech dnech holubice vraceny.Z prave voliery do leve a naopak.Paty den bez problemu vše přepařeno.Dnes tj.14 den vše sedi či sneseno 1 vej.V jedne zavodni sezoně dvě lihně a každa jina.Tak uvidime.A ta aprilova vajička jsou od zavodniku.
Tak zase troška z meho chovu PH.Krmeni si micham sam Od jara do podzimu namočena pšenice plus ječmen. a pote promichano s ostatnim.Maly kbeliček zeleneho(celoročně ve skleniku).Letos z unoroveho pařeni 52 vajec 3 neoplozena.Spokojena holoubata=spokojeny chovatel.Přidam foto.
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
Dobrý večer, Hezká holoubata. Coje to za kmen ?
Koupím temperamentní holubičku k tomuto agresivnímu samci.
Asi nemusím rozepisovat čeho tím chci docílit, to je jasné s foto...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Rotvik
napsal(a):
Myslím, že Martin to také ocení.
Ahoj, jj hned jak to Jarda zapáruje, tak si objednávám poslední líheň a na podzim je po dravcích. Mně to tu rasuje tak, že mi holubi pomalu netrénují nad holubníkem, ale já to panu vzácnému brzy opět spočítám, on se trefí.
Stáří ladí formu a pilně trénuji. Mimina zatím lelkuji.Divoké máchy vše pozorují že sousedovi střechy.
Ufák
napsal(a):
Všetko dobré do novej sezóny prajem a málo stratených holúbkov...
Diky moc.Ztraty zatim jen u baraku.Na treninkach bezestrat.za chvíli vyrazim na dalsi trénink smer Polsko.Omlouvam se za chyby Muj telefon si mysly ze je chytrejsi tak ho v tom nechavam.Zatim...
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
napsal(a):
Stáří ladí formu a pilně trénuji. Mimina zatím lelkuji.Divoké máchy vše pozorují že sousedovi střechy.
Ahoj všem, tento víkend 2x trénink na 90km v rámci OS. Neztratil jsem ani brko, čemuž pomalu sám nevěřím
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zdravím všechny příznivce závodního chovu holubů!
Sezona již pro některé začala prvními závody, pro některé začne tento víkend. Doufám, že se všichni podělíte o své zážitky tady s námi na DF. Náš Team pro letošní rok změnil název a tak nás ve výsledcích budete doufám nacházet na špici výsledkového pole pod názvem DAMA Team Němcovi.
Pro letošní rok jsme si připravili v závodním systému zásadní změnu, poletíme metodou totálního vdovství. Nemáme to ještě vůbec v praxi zmakané do detailu, ale první projevy holoubků na trénincích byly fantastické. Holubi vypadají super a velmi dobře trénují. Jestli se ale naše snaha zůročí, tak to budeme vědět až na konci sezony. Chceme letět všechny závody C+E a tam se teprve ukáže, jestli totálka byla dobrá volba, anebo ne.
Tak tedy brzy pište a LETU ZDAR!
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Zdravím všechny příznivce závodního chovu holubů!
Sezona již pro některé začala prvními závody, pro některé začne tento víkend. Doufám, že se všichni podělíte o své zážitky tady s námi na DF. Náš Team pro letošní rok změnil název a tak nás ve výsledcích budete doufám nacházet na špici výsledkového pole pod názvem DAMA Team Němcovi.
Pro letošní rok jsme si připravili v závodním systému zásadní změnu, poletíme metodou totálního vdovství. Nemáme to ještě vůbec v praxi zmakané do detailu, ale první projevy holoubků na trénincích byly fantastické. Holubi vypadají super a velmi dobře trénují. Jestli se ale naše snaha zůročí, tak to budeme vědět až na konci sezony. Chceme letět všechny závody C+E a tam se teprve ukáže, jestli totálka byla dobrá volba, anebo ne.
Tak tedy brzy pište a LETU ZDAR!
Čau Marťas, co ta tiskárna šla přenastavit?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Čau Marťas, co ta tiskárna šla přenastavit?
Ahoj, ne nejde to. Tady mluvíme o poměrně primitivním ovladači u toho EKS. Na počítači si to nastavíš, ale jinak s tím ovladačem neudělám nic. Přesto děkuji!
Ať se všem, co soutěží s PH daří. Zvítězit v každém závodě a v každé soutěži může vždy jen jeden, ale ti ostatní se mohou skvěle bavit a hlavně testovat, co se jim povedlo a co méně. "Závoditelů" je ve světě celá řada, ale chovatelů, co dokáží udržet svůj chov, bez nákupů, na špici je poskrovnu. Vždy tomu tak bylo, je a bude. Jejich práci pak využívají "závoditelé" a mnohdy z toho i profitují. Jestli někdo používá k závodění tu, či jinou metodu, je vedlejší. Metoda např. různá vdovství(suché, polo, totální, žárlivost aj.), jen zjednodušuje a zefektivňuje závodění a slouží tak, jak ji člověk pochopí a dokáže ve svých podmínkách uplatnit. Pro všechny metody jsou nejdůležitější dva faktory. Kvalita holubů a kvalita chovatele. Kvalitní chovatel i s průměrnými holuby dokáže vítězit. Naopak ti nejkvaklitnější jedinci v rukou nadšeného laika, se mnohdy ztrácí. Přeji hodně radosti při závodění.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahoj přátelé,
tak jak vám to o víkendu padalo na střechu? Počasí super, u nás krásný protivítr a ze dvou závodů ztráta 1ks. Jen asi nebudeme na špici
Letu zdar!
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj přátelé,
tak jak vám to o víkendu padalo na střechu? Počasí super, u nás krásný protivítr a ze dvou závodů ztráta 1ks. Jen asi nebudeme na špici
Letu zdar!
Je teprve začátek a hlavní jsou malé ztráty, pak už jen záleží na pozorovacím talentu a citu chovatele, aby se závody (alespoň některé) vyhrávaly. A to je to "koření" chovu PH, ale hlavně, závody jsou selekční kritérium pro vlastní chov a to je oblast minimálně stejně zajímavá (jako závody) a je během na dlouhou trať. Toť byla alespoň hlavní meta pro mne...Držím palcwe, ať se vše daří.
nazdar chlapi u nás to tiež vypuklo, ale ja mám iba ročákov, keďže som len vlani začal, tak som zatial niečo potratil...ale aj dnes sa mi dvaja vrátili... je to fantastický koníček, aj teraz som sedel vo vnútri holubníku a pol hodiny som sa s nimi bavil...držím vám palce a hlavne malé straty...
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
napsal(a):
Zdravim.Taky se přidam.Sobota 1.zavod nasazeno 56ks. ztrata 2.ročni H.Dnes 2.zavod nasazeno 54ks.Zatim chybi 1.ročni H.Pro začatek to docela jde Bude huř.Letu zdar!
Čao! Ty jedeš! Šetři se ať nepřepálíš začátek
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Čao! Ty jedeš! Šetři se ať nepřepálíš začátek
Tak ten chybějici byl druhy den rano doma.Tenhle H trochu zlobi.Tak se na něj zaměřim. Vše doma.Do prvnich dlouhych trati jdou na zavody všichni.Doma nezustava ani brko.Na vysledky si ještě musim počkat.Letu zdar!
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
napsal(a):
Tak ten chybějici byl druhy den rano doma.Tenhle H trochu zlobi.Tak se na něj zaměřim. Vše doma.Do prvnich dlouhych trati jdou na zavody všichni.Doma nezustava ani brko.Na vysledky si ještě musim počkat.Letu zdar!
Ahoj, mně včera doletěl ten poslední roček s naraženým křídlem. Jinak díval jsem se, tak vy tam již máte výsledky z první Grimmy. My jsme změnili výpočtáře, abychom ušetřili a je to jako za komoušů. Výsledky nikde, hlavně že je zatím mír.
M.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj, mně včera doletěl ten poslední roček s naraženým křídlem. Jinak díval jsem se, tak vy tam již máte výsledky z první Grimmy. My jsme změnili výpočtáře, abychom ušetřili a je to jako za komoušů. Výsledky nikde, hlavně že je zatím mír.
M.
Čus.Tak už tam mame i vysledky z druhe Grimmy..Dva zavody a dvakrat jsem porazil sveho učitele.Na začatečnika to neni vubec špatny.At se daři.
raspic
napsal(a):
Čus.Tak už tam mame i vysledky z druhe Grimmy..Dva zavody a dvakrat jsem porazil sveho učitele.Na začatečnika to neni vubec špatny.At se daři.
Tak gratuluji učiteli, pokud jeho žák je lepší, pak je učitel vynikající. Ale je třeba stále pozorovat, přemýšlet a analyzovat...Držím palce.
jo012810
napsal(a):
Tak gratuluji učiteli, pokud jeho žák je lepší, pak je učitel vynikající. Ale je třeba stále pozorovat, přemýšlet a analyzovat...Držím palce.
Dík.Letos jdu čistě svou cestou.Pokus omyl.Zatím bez užívání jakékoli chemie. Jedu na přirozenou imunitu.Se učit se učit se učit. Prostě mě to chytilo tak doufám že to ponese ovoce.Dnes další závod. Večer po příjezdu z práce zjistim stav na holubniku.Celej den nervózní jak to letělo.Letu zdar.
raspic
napsal(a):
Dík.Letos jdu čistě svou cestou.Pokus omyl.Zatím bez užívání jakékoli chemie. Jedu na přirozenou imunitu.Se učit se učit se učit. Prostě mě to chytilo tak doufám že to ponese ovoce.Dnes další závod. Večer po příjezdu z práce zjistim stav na holubniku.Celej den nervózní jak to letělo.Letu zdar.
Petře jseš dobrej.Hlavně mám radost z Tvé věty: "Jedu na přirozenou imunitu".Do poštovního holubářství mluvit nebudu, ale fandím.Přeji ať se daří.Zdeněk.
čaute kamarádi..prosím o radu...mám nové chovné, holuby sú v ňom už od februára, ale stále mi niektoré páry nesú vajcia po zemi na rošty, skúšal som ich aj zavierať do búdnikov ale nepomáha...5 párov je v pohode, ale tri mi blbnú...inak vela šťastia na víkendový ch pretekoch..my letíme zajtra Říčany, tak uvidíme..budeme mať protivietor, ale snáď si s ním decká poradia...
raspic
napsal(a):
Dík.Letos jdu čistě svou cestou.Pokus omyl.Zatím bez užívání jakékoli chemie. Jedu na přirozenou imunitu.Se učit se učit se učit. Prostě mě to chytilo tak doufám že to ponese ovoce.Dnes další závod. Večer po příjezdu z práce zjistim stav na holubniku.Celej den nervózní jak to letělo.Letu zdar.
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
napsal(a):
Dík.Letos jdu čistě svou cestou.Pokus omyl.Zatím bez užívání jakékoli chemie. Jedu na přirozenou imunitu.Se učit se učit se učit. Prostě mě to chytilo tak doufám že to ponese ovoce.Dnes další závod. Večer po příjezdu z práce zjistim stav na holubniku.Celej den nervózní jak to letělo.Letu zdar.
Ahoj, tak u mně zatím dobrý!
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/POROS.TXT.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj, tak u mně zatím dobrý!
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/POROS.TXT.
Martine, jednak blahopřeju a prosím tě - vysvětli vetchému starci ty zkratky (u některých si nejsem jistej, že to vím) ? proč s větším PUSP má míň bodů?
PZZ PUZ PNH PUH PUM PUSP Body
děkuji V.
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4
napsal(a):
Martine, jednak blahopřeju a prosím tě - vysvětli vetchému starci ty zkratky (u některých si nejsem jistej, že to vím) ? proč s větším PUSP má míň bodů?
PZZ PUZ PNH PUH PUM PUSP Body
děkuji V.
Ahoj příteli,
PZZ - počet zasazených závodů
PUZ - počet umístněných závodů
PNH - počet nas. hol.
PUH - počet umístněných hol.
PUM - počet umístněných mistrů
PUSP - procento úspěšnosti
PUSP nemá spojitost s body. Body berou holubi z vypsané serie, např.20/7, tudíž máš 20 mistrů a z nich bere 7 body. Ovšem pokud umístníš holuba mimo mistrovské družstvo, nasadil jsi třeba 25ks, tak ten holub nenese body do mistrovství, ale samozřejmě jede na olymp. koef. a započítává se do % úspěšnosti.
Musím se přiznat mám obrovskou radost a spoustě lidí jsem jí tím zkazil. Hlavně tedy tím téměř 66% úspěšnosti. Je to samozřejmě dřina jak prase ale to ti blbečci nevidí
Krásný den, Martin.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj příteli,
PZZ - počet zasazených závodů
PUZ - počet umístněných závodů
PNH - počet nas. hol.
PUH - počet umístněných hol.
PUM - počet umístněných mistrů
PUSP - procento úspěšnosti
PUSP nemá spojitost s body. Body berou holubi z vypsané serie, např.20/7, tudíž máš 20 mistrů a z nich bere 7 body. Ovšem pokud umístníš holuba mimo mistrovské družstvo, nasadil jsi třeba 25ks, tak ten holub nenese body do mistrovství, ale samozřejmě jede na olymp. koef. a započítává se do % úspěšnosti.
Musím se přiznat mám obrovskou radost a spoustě lidí jsem jí tím zkazil. Hlavně tedy tím téměř 66% úspěšnosti. Je to samozřejmě dřina jak prase ale to ti blbečci nevidí
Krásný den, Martin.
Nejprve zdravim.Velka gratulace.66% uspesnost je opravdu dost slusnej vykon.At vydrzi forma.Dik za vysvetlivky.Protoze sam vim prd a rad se priucim.Spouste veci nerozumim a placam to hala bala.
raspic
napsal(a):
Nejprve zdravim.Velka gratulace.66% uspesnost je opravdu dost slusnej vykon.At vydrzi forma.Dik za vysvetlivky.Protoze sam vim prd a rad se priucim.Spouste veci nerozumim a placam to hala bala.
dost slusnej vykon
no řekl bych HODNĚ slušnej výkon, prostě z každý trojice se 2 umístili
když tam sou borci, co z 56 neumístili ani brko, nebo ze 104 jen 6.
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4
napsal(a):
díkes, v podstatě jsem jen netušil ty PUMy, čili nasadíš třeba 40 holubů, ale jen 20 tebou určených tvoří mistrovské družstvo ? Osazení "družstva" je pokaždý libovolné a počet určuješ ty nebo typ závodu nebo kdo ?
čus V.
Ahoj, družstvo máš předem vypsané pořadatelem závodu:
http://www.oschomutov.estranky.cz/file/692/zavodni-plan-r.2018.html
Co se týče jeho obsazení tak je to na Tobě samotném. Různá mistrovství mají různá družstva. Třeba v OS je to 20/7, ale v intermistrovství je to myslím jen 6/4 a tak dále.
Máme za sebou další víkend s dvojzávodem. Letím již 4 týdny so+ne a je to docela náročné
Děkuji za podporu! Všem také držím palce ať vybouchají soupeře do mrtě.
Martin.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj, tak u mně zatím dobrý!
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/POROS.TXT.
Ahoj,
jen jim dej
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj, družstvo máš předem vypsané pořadatelem závodu:
http://www.oschomutov.estranky.cz/file/692/zavodni-plan-r.2018.html
Co se týče jeho obsazení tak je to na Tobě samotném. Různá mistrovství mají různá družstva. Třeba v OS je to 20/7, ale v intermistrovství je to myslím jen 6/4 a tak dále.
Máme za sebou další víkend s dvojzávodem. Letím již 4 týdny so+ne a je to docela náročné
Děkuji za podporu! Všem také držím palce ať vybouchají soupeře do mrtě.
Martin.
Ahoj "startére", to se ti to vítězí, když je ostatním nepustíš
jináč esli to není tajný, který závody z plánu výhledově plánuješ ? (nebo kratší asi bude, který NEplánuješ)
Je jasný, že "plány x skutečnost" závisí i na tebou neovlivnitelných věcech, ale jen abych věděl, kdy držet palce...
PS. nevidím tam Barcelonu
raspic - dej taky odkaz na tvoje výsledky, ať se pokocháme.
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4
napsal(a):
Ahoj "startére", to se ti to vítězí, když je ostatním nepustíš
jináč esli to není tajný, který závody z plánu výhledově plánuješ ? (nebo kratší asi bude, který NEplánuješ)
Je jasný, že "plány x skutečnost" závisí i na tebou neovlivnitelných věcech, ale jen abych věděl, kdy držet palce...
PS. nevidím tam Barcelonu
raspic - dej taky odkaz na tvoje výsledky, ať se pokocháme.
Ahoj, nechtěl jsem za Petra, ale tady je drtikol raspic:
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/POROS.TXT
Jinak já plánuji z týdne na týden. Tedy nyní Monheim, posléze Heddesheim a pak po létech můj sen, první pětistovka Eschweiler.
Od Eschweileru bude na holubníku vše podřízeno dalším dvěma Eschweilerům a 2x Knokke.
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
napsal(a):
Ahoj, nechtěl jsem za Petra, ale tady je drtikol raspic:Martine dik za odkaz.Ja to totiž neumim.
Ahoj, výstupy od všech výpočtářů v republice jsou k nalezení na stránkách pánů Škovranů:
www.holubar.org
Akorát se musíš zorientovat v těch zkratkách a to se po čase naučíš.
LETU ZDAR!
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já nechci z první pětky ven...
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/POROS.TXT
a prase + sud v soutěži ročních také platit nechci...
- sázka mezi Team Pišta + Míša, Team Janech Dan + Michal a Martinem.
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORRO.TXT.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Já nechci z první pětky ven...
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/POROS.TXT
a prase + sud v soutěži ročních také platit nechci...
- sázka mezi Team Pišta + Míša, Team Janech Dan + Michal a Martinem.
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORRO.TXT.
No po 4 je jasný, že to není NÁHODA, držím palce, ať ti do toho nevlítne žádnej "moribundus", páč je vidět, že na to maj a děláš to dobře
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
napsal(a):
Mas tam proste borce.U me 3.zavod...Jsem rad za dva kousky.Asi mi to ten nas starter spatne pustil.Do konce zavodu hrozne daleko tak snad bude zase lip.Vic me ale se.., ze mi zase mizi holubi u baraku.Za 3.dny 2.zavodni a jeden mladas.Letu zdar!
Ahoj borci!
No Petře tam vás kompletně přejeli prakticky čtyři chovatelé a vydrbali vám tam %. Holt není každého dne posvícení, uvidíš že se to zase zvedne.
Pro Vendu Lupuse: no možu Ti řict, měl jsem bobky u prde...le. A když viděl jsem je litat, v hlavě začalo mi blikat, že když podělam to budu za to pykat
A nyní tam máme první třístovku a ta bývá často na prd, protože tam většinou vychází nic moc počasí. Takže vzhůru do holubníku a makat a makat!
Krásný večer,
Martin.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahojte,
tak absolutní špička nám pomalu uniká, ale ještě není všem dnům konec. Radost ze závodů je stále obrovská a holubi šlapou! Každopádně letos co závod, tak životní výsledek v počtu umístněných holubů.
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/OS05-18.TXT.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Celkové pořadí po Monheim 1:
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/POOS.TXT.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Raspic se mnou drží pozičně tzv. BASU
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/POROS.TXT.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Raspic se mnou drží pozičně tzv. BASU
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/POROS.TXT.
Zdravim.Tak na to akorat koukam.Moc nam tu nepřeje vitr a něco mezi nebem a zemi.Na poslednim zavodě jsem nachal 8.ks.I sveho nej.zavodnika.Zahada je že se ani nic nedotahuje.Pujde li to tak dal za chvili nebudu mit čim zavodit.Zatim jademe dal.
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
napsal(a):
Zdravim.Tak na to akorat koukam.Moc nam tu nepřeje vitr a něco mezi nebem a zemi.Na poslednim zavodě jsem nachal 8.ks.I sveho nej.zavodnika.Zahada je že se ani nic nedotahuje.Pujde li to tak dal za chvili nebudu mit čim zavodit.Zatim jademe dal.
Ahoj, přemýšlím nahlas, jak asi na naše miláčky musí působit například ta seismická aktivita v okolí Chebu? Ono týden trvající zemětřesení kde byly až čtyři stupně může také pěkně zahýbat s geomagnetickým polem a orientací u zvířat...
Vypada to, že vlakno PH je jen mezi nama.Copak jsme jediny kdo tady na fauně zavodi!?Zajimaji mě, ale určitě i Martina, uspěchy i pady ostatnich.Jak se daři jinde atd...Tak zase zitra letime dalšich cca 370 km.Nasadil jsem opět vše krom 3.lazaru.Už se nemužu dočkat až večer dorazim z roboty a mrknu na dolet.Letu zdar a pište všici.I nemistři.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahoj všem,
tak za sebou máme zatím nejhnusnější závod letošního roku. Pro mnohé dopadl díky velkým ztrátám katastrofálně.
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/OS06-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORRO.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORO.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORHE.TXT
Ale jinak to není úplně špatný
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj všem,
tak za sebou máme zatím nejhnusnější závod letošního roku. Pro mnohé dopadl díky velkým ztrátám katastrofálně.
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/OS06-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORRO.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORO.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORHE.TXT
Ale jinak to není úplně špatný
velká gratulace
vždyť s % nad 50 je vás jen 5
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj všem,
tak za sebou máme zatím nejhnusnější závod letošního roku. Pro mnohé dopadl díky velkým ztrátám katastrofálně.
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/OS06-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORRO.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORO.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORHE.TXT
Ale jinak to není úplně špatný
Ahoj Martine.
To je paráda, gratuluji.Vzpoměň si na NVH a snaž se ať jsi nejlepší.Držím palce Tobě i Petrovi a musím uznat, že umíte. Zdeněk.
Uživatel s deaktivovaným účtem

kouták
napsal(a):
Ahoj Martine.
To je paráda, gratuluji.Vzpoměň si na NVH a snaž se ať jsi nejlepší.Držím palce Tobě i Petrovi a musím uznat, že umíte. Zdeněk.
Ahoj přátelé, děkuji za podporu Stále čekám, že se někdo přidá, ale jak říká Rašpic, dopisujeme si tu jako bychom neměli telefony! Zdendo, na NVH vzpomínám rád i nerad. Zůstali u mne zapsáni, jako zcela neduživý a zdegenerovaný druh holuba domácího, který se příliš k ničemu moc nehodí. Snad tedy jen k vzteku. Ale Ty osobně máš jiné praktické zkušenosti, tudíž je to názor proti názoru. Každopádně žádný NVH nedokáže potěšit chovatele tak, jako jeden dobrý PH A pro kamaráda Lupuse: Vendo je to řehole. Já osobně hodně dám na procentuelní úspěšnost v chovu PH. Je to jasný signál, co a jak tam ten chovatel dělá a jestli to dělá dobře, anebo ne. Jeden čas jsem byl dokonce propagátorem, aby se veškerá mistrovství letěla na % úspěšnosti, ale neprošlo to... Jinak to všechno prostě jen odráží to ranní vstávání k holubům, čištění, čistá voda 2-3x denně, kvalitní krmení a milion dalších detailů. Zatím mám z toho stále radost.
Letu zdar!
Martin.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj přátelé, děkuji za podporu Stále čekám, že se někdo přidá, ale jak říká Rašpic, dopisujeme si tu jako bychom neměli telefony! Zdendo, na NVH vzpomínám rád i nerad. Zůstali u mne zapsáni, jako zcela neduživý a zdegenerovaný druh holuba domácího, který se příliš k ničemu moc nehodí. Snad tedy jen k vzteku. Ale Ty osobně máš jiné praktické zkušenosti, tudíž je to názor proti názoru. Každopádně žádný NVH nedokáže potěšit chovatele tak, jako jeden dobrý PH A pro kamaráda Lupuse: Vendo je to řehole. Já osobně hodně dám na procentuelní úspěšnost v chovu PH. Je to jasný signál, co a jak tam ten chovatel dělá a jestli to dělá dobře, anebo ne. Jeden čas jsem byl dokonce propagátorem, aby se veškerá mistrovství letěla na % úspěšnosti, ale neprošlo to... Jinak to všechno prostě jen odráží to ranní vstávání k holubům, čištění, čistá voda 2-3x denně, kvalitní krmení a milion dalších detailů. Zatím mám z toho stále radost.
Letu zdar!
Martin.
Martine, představ si, že po 42 letech s NVH s Tebou souhlasím.Vím, že pohled na hejno PH s jejich vitalitou, nemůže překonat žádný bambuláč.Zdraví Zdeněk.
Mládež a sladké nic nedělaní. Stáří jen tiše závidí.O víkendu některé čeká těžká zkouška cca 650 km.Zbytek cca 230 km.Tak jim držím palce.Už teď jsem nervózní.Pro Martina gratulace!
Zdravim ve spolek,
na polni voliere se mi zasekli dva zjevne velmi unaveni zavodnici. Jsou tam pry druhy den, ja na ne narazil vcera, takze dostali smes krmeni a vodu. Za chvili je pojedu odchytit, aby je tam neco nevylosovalo. Muj dotaz je, co jim mam podat abych je co nejrychleji dostal do formy a mohli letet dal. K dispozici mam kompletni smes krmeni, losovy olej, kvasnice, vitamineral, rasy, smes gritu, do vody propolis, optimin, tricoxan, probiotika, jodamin. Diky
MP.
Uživatel s deaktivovaným účtem

majowec
napsal(a):
Zdravim ve spolek,
na polni voliere se mi zasekli dva zjevne velmi unaveni zavodnici. Jsou tam pry druhy den, ja na ne narazil vcera, takze dostali smes krmeni a vodu. Za chvili je pojedu odchytit, aby je tam neco nevylosovalo. Muj dotaz je, co jim mam podat abych je co nejrychleji dostal do formy a mohli letet dal. K dispozici mam kompletni smes krmeni, losovy olej, kvasnice, vitamineral, rasy, smes gritu, do vody propolis, optimin, tricoxan, probiotika, jodamin. Diky
MP.
Zdravím příteli. Můžete je prosím nasypat rovnou směsí. Oni si sami vyberou, co je jim potřeba.
Kvasnice i olej můžete dát, ale tyto dejte třeba až třetí den. Pevně věřím, že tyto dvě krásné He posléze rády odletí domů. Děkuji za všechny chovatele PH.
Martin.
majowec
napsal(a):
Zdravim ve spolek,
na polni voliere se mi zasekli dva zjevne velmi unaveni zavodnici. Jsou tam pry druhy den, ja na ne narazil vcera, takze dostali smes krmeni a vodu. Za chvili je pojedu odchytit, aby je tam neco nevylosovalo. Muj dotaz je, co jim mam podat abych je co nejrychleji dostal do formy a mohli letet dal. K dispozici mam kompletni smes krmeni, losovy olej, kvasnice, vitamineral, rasy, smes gritu, do vody propolis, optimin, tricoxan, probiotika, jodamin. Diky
MP.
Kdyby bylo více takových jako majowec určitě by nabyly ztráty z těžkých závodů tak vysoké. Dík za všechny zavodici chovatele PH.S pozdravem Petr Štětina.
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
napsal(a):
Kdyby bylo více takových jako majowec určitě by nabyly ztráty z těžkých závodů tak vysoké. Dík za všechny zavodici chovatele PH.S pozdravem Petr Štětina.
To je svatá pravda! Jinak pro všechny kdo nás tu s Petrem sledují bych rád oznámil, že jsme dnes oba nasadili na první delší závod - Eschweiler 1. A jelikož letíme v jedné kooperaci, tak poprvé poměříme své síly navzájem. Velmi se těším na dolet, který již podle dnešních prognóz vývoje počasí nebude vůbec jednoduchý.
Letu zdar!
M.
raspic
napsal(a):
Kdyby bylo více takových jako majowec určitě by nabyly ztráty z těžkých závodů tak vysoké. Dík za všechny zavodici chovatele PH.S pozdravem Petr Štětina.
Bohužel, ne všichni mají šanci se "dotáhnout" domů. Vis přiložené foto. Nález 28.5.2018 Horní Planá u hotelu Na pláži...Tak skončil roční závodník.
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4
napsal(a):
tož chlapíííí (Martin, raspic, bastric a i další)
kde sou výsledky
Ahoj Výsledky budou zítra, bohužel musím přiznat, že po posvícení se mnohdy dostaví sraj...da a tak to po Erlangenu 3 a Eschweileru 1 vypadá u mne . Anebo zkus říci ženě.. ale madam, já se skutečně snažil
Uživatel s deaktivovaným účtem

Letu zdar fanatici! Bída se potkala s nouzí a sešla se u mne asi na pivo nebo co. Na druhou stranu jsem vděčný alespoň za to, co je a doufám, bude to lepší.
Vdovci právě vyhazují první letku, tak ten pokles formy asi bude s tímto klasicky spojen.
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/POROS.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORO.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORHE.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/OS07-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/OS08-18.TXT.
Bída s nouzí v závodní sezóně vypadá úplně jinak. Osobně se domnívám, že letíte velmi dobře a o poklesu formy při vypadnutí první letky, bych nemluvil. Máte mladý závodní tým a sám máte před sebou ještě mnoho let, pokud se PH budete věnovat, krásné zábavy. Každý úspěch, ale i neuspěch, může mýt celou řadu drobných příčin. Např. zdánlivě nevýznamné drobnosti...Analyzujte, netlačte zbytečně na vaše téměř dorostence a bavte se a vyhodnocujte pro sebe dolety, především na svém holubníku. Vždyť závody PH jsou především selekčním kritériem pro vlasní chov PH a to je gró holubařiny.
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810
napsal(a):
Bída s nouzí v závodní sezóně vypadá úplně jinak. Osobně se domnívám, že letíte velmi dobře a o poklesu formy při vypadnutí první letky, bych nemluvil. Máte mladý závodní tým a sám máte před sebou ještě mnoho let, pokud se PH budete věnovat, krásné zábavy. Každý úspěch, ale i neuspěch, může mýt celou řadu drobných příčin. Např. zdánlivě nevýznamné drobnosti...Analyzujte, netlačte zbytečně na vaše téměř dorostence a bavte se a vyhodnocujte pro sebe dolety, především na svém holubníku. Vždyť závody PH jsou především selekčním kritériem pro vlasní chov PH a to je gró holubařiny.
Zdravím pane Berane! Děkuji za podporu. Jsou to nervy. Minulý víkend byl poprvé vítr do zad a mým ročákům to vůbec nesedlo, ačkoliv většina dostala předtím na Heddesheimu volno. Holubů je již na holubníku pomálu, ale tak to prostě je. Ztráty mají letos všichni, ti průměrní a i špičkoví chovatelé.
Letu zdar!
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Zdravím pane Berane! Děkuji za podporu. Jsou to nervy. Minulý víkend byl poprvé vítr do zad a mým ročákům to vůbec nesedlo, ačkoliv většina dostala předtím na Heddesheimu volno. Holubů je již na holubníku pomálu, ale tak to prostě je. Ztráty mají letos všichni, ti průměrní a i špičkoví chovatelé.
Letu zdar!
Víte, ono jakési volno pro vdovce( v jakémkoliv systému) může být kontraproduktivní. Vdovský systém je založen na dynamickém stereotypu a ten musí brát ohledy na stáří holubů, krmení, možnosti tréninku atd. Úspěch na závodech je jako puzle. Aby se blížil ideálu, žádný kousek nesmít být mimo, nebo na jiném místě, aby se dostavil celkový obraz-tedy hromadný dolet, co nejvíce na špici závodního pole. Ono se to dobře řekne, ale právě provedení, je hodně složité a závisí na pozorovacím talentu chovatele, přesných poznámkách a jako základ, je kvalita dolubů. Ztráty při závodech byly, jsou a budou. Jen je je potřeba minimalizovat a to má v rukou chovatel. V hlavní závodní sezóně jsem míval ztráty do 5% závodníků. Ale to byli holubi, kteří se dokázali vracet za více dní, měsíců, či dokonce let. Tací již dnes moc nejsou k dispozici. Takže většinou platí. Pokud nedorazí závodník první, nebo druhý den, jde většinou o trvalou ztrátu. Co se týká množství závodníků, je smutný fakt, že většina závodních plánů a počty mistrů, předem eliminují plošnou konkurenci. Ti kdož začínají nasazovat kolem stovky závodníků, jsou systémově zvýhodněni. Velký počet holubů si nemůže dovolit každý, takže většina je odsouzená do "II. ligy" a může se soustředit na jednotlivé výkonnostní kategorie. Pokuste se bez adrenalinu, zamyslet a ve vašich podmínkách udělat vše pro co nejlepší umístění, ale s pošetřením perspektivy...Držím palce.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Petr by mohl být také spokojen...
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/OS06-188.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/OS07-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/POROS.TXT.
Jo jo.Petr je opravdu spokojen.Hlavně vydržet až do konce.
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4
napsal(a):
huesky chlapi
A jak ste na tom se ztrátama?
A co počet zraněných, už vyčerpaných nebo rozpelíchaných ?
chá, chá, krásná otázka... začínal jsem s 55ks, čipoval jsem 36 ks a mám jich 23ks a z toho jich je 5ks out - vzácní dravci, takže propíchaní apod. Dalo by se říci že z perspektivního hlediska budu brzy končit!
Niekoľko dní mi tu lieta poľská PH, poctilo ju krmíme a dúfam, že skoro odletí. Je krotká, z blízka som ju nafotil, z čipu vylúštil číslo telefónu, volám do Poľska a asi je nesprávne, keď sa nedá dovolať. Idem jej pripraviť krmivo na raňajky, lebo už vyzerá celkom dobre.
lupus4
napsal(a):
huesky chlapi
A jak ste na tom se ztrátama?
A co počet zraněných, už vyčerpaných nebo rozpelíchaných ?
Sezonu jsem začinal s 62.ks.Ztrata u baraku 5.ks a na zavodech 15.ks.2 ks.potrhan. a 2 ks vyškubane letky.Po roce se vratilo holoubě ztraceno na trenink. dokonce s cizim čipem.Taky se po roce vratila he bez čipu s vytrhan.letkama a ještě jedna he ktera se vratila po 2 letech.Zbyva 42 zavodniku tak snad...Zdravim.
raspic
napsal(a):
Sezonu jsem začinal s 62.ks.Ztrata u baraku 5.ks a na zavodech 15.ks.2 ks.potrhan. a 2 ks vyškubane letky.Po roce se vratilo holoubě ztraceno na trenink. dokonce s cizim čipem.Taky se po roce vratila he bez čipu s vytrhan.letkama a ještě jedna he ktera se vratila po 2 letech.Zbyva 42 zavodniku tak snad...Zdravim.
Dotahování dnešních PH po delší době, je celkem vzácný úkaz. Rozhodně je nezatracujte a trpělivě s nimi pracujte. Snad se vám odvděčí svými vlastnostmi na závodech a možná předají tuto vlastnost i potomstvu...
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810
napsal(a):
Dotahování dnešních PH po delší době, je celkem vzácný úkaz. Rozhodně je nezatracujte a trpělivě s nimi pracujte. Snad se vám odvděčí svými vlastnostmi na závodech a možná předají tuto vlastnost i potomstvu...
Dobrý den všem. Rád bych toto téma trochu rozvinul ze své praxe a praxe mých kamarádů. Nevím, jak pracovat s holubem, který z nějakých příčin má neustále problémy doletět domů v čas. Holub pokud slušně neletí jako holoubě, neletí jako roční a neletí jako dvouletý. Pokud to náhodou přežije i ve dvou letech, pak jde jasně z kola ven. Nejenom že tato práce s těmito holuby je únavná a neproduktivní, ve finále je absolutně kontraproduktivní. Tito couráci pokud máte omezený prostor pouze a jenom narušují systém v holubníku. Neustále stojí a jsou protěžováni oproti jiným, kteří mohou letět. Při návratu po několika týdnech obvykle zničí již nově osazeného holuba na jeho místě, tudíž jste o dalšího holuba v mínusu. Navíc dolétávají propíchnutí a vyškubaní od dravců. Pachtíte se s nimi do další sezony a nakonec vám ukáže to samé, co ukázal nyní. Jejich psychika s ohledem ke zraněním ze závodů je v háji. Navíc to nemají v hlavě ok a člověk se s nimi má zabývat? Odchovávat od nich? Maximálně je můžete použít jako pasivní partnery, ale to jen v případě, že vám nezaberou místo mladému a perspektivnímu kusu. Toto lze těžko realizovat v podmínkách, kde máte na holubníku 25 pozic pro závodní samce. Podle mne takovíto holubi musí z kola ven tak rychle, jak jen to jde. Já osobně jsem se začal držet jiné myšlenkové linie. Lituji totiž každé ztráty holuba, který se neztratil v čas! Je jasné, že pokud někde zakopne holub se 13-ti umístněními za rok a vrátí se, potom dostane každopádně full servis a bude mu umožněno i nadále u mne žít. Ale jinak s těmi bídně se dotahujícími a opakovaně pozdě doletujícími zvířaty to žádná výhra není a vede jen do pekel. A konečně myšlenka, že takovýto holub zabere třeba na DT, pokud mu nejdou KST, tak to již dnes nefunguje vůbec.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Dobrý den všem. Rád bych toto téma trochu rozvinul ze své praxe a praxe mých kamarádů. Nevím, jak pracovat s holubem, který z nějakých příčin má neustále problémy doletět domů v čas. Holub pokud slušně neletí jako holoubě, neletí jako roční a neletí jako dvouletý. Pokud to náhodou přežije i ve dvou letech, pak jde jasně z kola ven. Nejenom že tato práce s těmito holuby je únavná a neproduktivní, ve finále je absolutně kontraproduktivní. Tito couráci pokud máte omezený prostor pouze a jenom narušují systém v holubníku. Neustále stojí a jsou protěžováni oproti jiným, kteří mohou letět. Při návratu po několika týdnech obvykle zničí již nově osazeného holuba na jeho místě, tudíž jste o dalšího holuba v mínusu. Navíc dolétávají propíchnutí a vyškubaní od dravců. Pachtíte se s nimi do další sezony a nakonec vám ukáže to samé, co ukázal nyní. Jejich psychika s ohledem ke zraněním ze závodů je v háji. Navíc to nemají v hlavě ok a člověk se s nimi má zabývat? Odchovávat od nich? Maximálně je můžete použít jako pasivní partnery, ale to jen v případě, že vám nezaberou místo mladému a perspektivnímu kusu. Toto lze těžko realizovat v podmínkách, kde máte na holubníku 25 pozic pro závodní samce. Podle mne takovíto holubi musí z kola ven tak rychle, jak jen to jde. Já osobně jsem se začal držet jiné myšlenkové linie. Lituji totiž každé ztráty holuba, který se neztratil v čas! Je jasné, že pokud někde zakopne holub se 13-ti umístněními za rok a vrátí se, potom dostane každopádně full servis a bude mu umožněno i nadále u mne žít. Ale jinak s těmi bídně se dotahujícími a opakovaně pozdě doletujícími zvířaty to žádná výhra není a vede jen do pekel. A konečně myšlenka, že takovýto holub zabere třeba na DT, pokud mu nejdou KST, tak to již dnes nefunguje vůbec.
Každý má svůj názor, svůj způsob kdy holuba vyřadit a své letité zkušenosti na svém holubníku. Nechť se jimi řídí. Protože jen ucelený myšlenkový systém vlasní vede k cíli.
jo012810
napsal(a):
Dotahování dnešních PH po delší době, je celkem vzácný úkaz. Rozhodně je nezatracujte a trpělivě s nimi pracujte. Snad se vám odvděčí svými vlastnostmi na závodech a možná předají tuto vlastnost i potomstvu...
V mem připadě se nejednalo o dotahovani, ale o zadržovani!Mě se ojediněle dotahnou někteři jedinci druhy den.Ti co to nezvladnou druhy den už většinou nikdy nepřidou.Na DT davam holuby, kteři sice spolehlivě letaji ale pozdě.Nemam specialisty na tratě.Pouze rozlišuju rychle a pomale.Na druhou str.spolehlivi zavodnici jako holoubata umistili 3.4.5/5 trati si letos ještě neškrtli nebo už nejsou.A naopak.Proto nasazuju podle momentalni formy.Nic nešetřim.Doma zustavaji pouze zraněni.Tak to mam ja.
Uživatel s deaktivovaným účtem

A je to opět tady! Úkol zněl jasně, nespadnout z první pětky a v ročních holubech posekat Janechovce a Püspökiovi. Situace byla značně nepřehledná. Ráno mlhy a od 10h bouře hlavně v Bavorsku. Nebyl čas ztrácet čas a ptát se, kdo je kdo. Vzali jsme rozum do hrsti a vypustili až v 8h ráno. A takto to dopadlo:
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/OS09-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/RO09-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORHE.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/POROS.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORRO.TXT
Letu zdar!
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahoj všem!
Tak Petr hezky pěkně! A z té DT má doma všechno, takže grarulace
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/OS09-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/OS10-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/POROS.TXT
Uživatel s deaktivovaným účtem

kouták
napsal(a):
Jo, jo, mám z Vás obou radost a hlavně z vašich holubů.Tiše závidím.Ahoj Zdeněk.
Zdendo ahoj! Děkujeme za podporu a odpovídám Ti tím nejkrásnějším možným způsobem viz níže! Juuupss
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/OS10-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/OS11-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORHE.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/POROS.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORRO.TXT.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Zdendo ahoj! Děkujeme za podporu a odpovídám Ti tím nejkrásnějším možným způsobem viz níže! Juuupss
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/OS10-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/OS11-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORHE.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/POROS.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORRO.TXT.
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810
napsal(a):
Krásný dolet ročáků...A neskutečně rychlý výpočet výsledků...
Zdravím pane Berane!
Celkově to byl krásný závod, akorát ten Eschweiler se nepovedl, tam jsem zahučel 5ks, ale co už. A jinak máme skvělou výpočtářku paní Brabcovou, ta tím doslova žije. Posílám jí
Martin.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Raspic, Raspic jede!
http://holubar.org/vysledky/2018/!cechy/KUDT02.TXT.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Raspic, Raspic jede!
http://holubar.org/vysledky/2018/!cechy/KUDT02.TXT.
Martin ma přehled.Kdyby to sem nedal, tak ani nevim celkove vysledky z dlouhe.Musim uznat, že mě to dostalo.Zelenač a takove vysleky z DT.Jsem na sve začatečniky opravdu HRDEJ !Jinak všem dik co nam fandi nebo drži palečky.
Nedělni narodni zavod.Velka radost.Nasazeno 30 ks a vše doma.V konkureci 8114 holubu.http://www.pigeon-auction.cz/online_vysledky/cs_chph/index.php?zavod_id=20180202.
raspic
napsal(a):
Nedělni narodni zavod.Velka radost.Nasazeno 30 ks a vše doma.V konkureci 8114 holubu.http://www.pigeon-auction.cz/online_vysledky/cs_chph/index.php?zavod_id=20180202.
gratuluju
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
napsal(a):
Nedělni narodni zavod.Velka radost.Nasazeno 30 ks a vše doma.V konkureci 8114 holubu.http://www.pigeon-auction.cz/online_vysledky/cs_chph/index.php?zavod_id=20180202.
Ahoj borci! Tak já jsem NZ zdupal, respektive nesedlo mi to vůbec a jsem rád, že doletělo to, co doletělo. Nemám se čím pochlubit. A v OS to bude také z mojí strany totální bída. Petr ovšem zatáhl i za mne, to je jasné M.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj borci! Tak já jsem NZ zdupal, respektive nesedlo mi to vůbec a jsem rád, že doletělo to, co doletělo. Nemám se čím pochlubit. A v OS to bude také z mojí strany totální bída. Petr ovšem zatáhl i za mne, to je jasné M.
takovýto "rychlý" závod moc nyvypovídá. jediné co lze z něho dovodit, je jak vítr podporoval tam i onde. Nedůležitější je nemít ztráty a tím mít možnost analyzovat případné nedostatky na svém holubníku. Držím palce, aby jste všichni stačili dozávodit až do konce...
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810
napsal(a):
takovýto "rychlý" závod moc nyvypovídá. jediné co lze z něho dovodit, je jak vítr podporoval tam i onde. Nedůležitější je nemít ztráty a tím mít možnost analyzovat případné nedostatky na svém holubníku. Držím palce, aby jste všichni stačili dozávodit až do konce...
Dobrý den pane Berane i všem ostatním! Bad Vilbel jsem se samozřejmě rád zůčastnil s tím nejlepším, co na holubníku zbylo. Jelikož dnes a denně ležím v meteo mapách, bylo mi od začátku jasné, že tento závod nebude nic moc pro naší polohu. Vítr to tlačil jasně dolů a byl dost intenzivní. Rozložení špičky ve výsledcích toho je jasným důkazem, ale budiž, toto člověk neovlivní. Co se týče dolétání sezony, tak ji zcela jistě nedolétám a se svými 14ks ročních + 3ks dvouletých to tak nějak se ctí brzy ukončím. Holubi jsou již těžce motivovatelní a mají za sebou hodně náročný program. Navíc začínám mít obavy, že zcela hrubě zanedbávám mladé a nestačím je vůbec pouštět, ani jinak připravovat, tudíž situace dozrála ke svému konci a sena starých se u mne pomalu uzavírá.
M.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Uživatel s deaktivovaným účtem
Uživatel s deaktivovaným účtem

03petr
napsal(a):
Matrine s jakým počtem závodníků jste začínal sezonu?
Zdravím Petře! Čipoval jsem 36 KS. Zimoval jsem 55ks prolétaných holubů. Z jara jsem cca 5ks vyřadil a cca 6ks mi zobnul vzácný dravec. Tudíž začátek byl s 36 načipovanými holuby, z toho bylo 12ks dvoluletých, zbytek ročci.
Poštovní holuby nechovám ale můj otec kdysi ano, když přiletěl holub cizí aby si odpočinul a třeba jen napil tak mu otec ještě nasypal kukuřici. Holub odletěl ještě tentýž den nebo časně ráno. a vše bylo v pořádku protože holubi byli zdraví a nemusel mít strach že mu cizí holub nakazí celý chov. V dnešní době při nákladech na sportovní holubařinu to nejde přeci si nenakazí celý chov kvůli jednomu holubovi který u něj přespí nebo se dokonce zdrží několik dnů. Devadesát procent chovatelů ho utratí a i kdyby to neudělali tak po příletu domů za dva tři dny to udělá majitel protože má obavy že holub cestou nabral nějaké nemoci jak z cizího holubníku tak třeba od parťáků na věží kostela.
A k těm dravcům !
Jako kluk školou povinny jsem se chodíval dívat na pole na tisící hlava hejna holubů a dravec si vybral toho nejslapšího. Holubi se ho báli tak jako dneska ale uměli se chovat v přírodě. Dneska tam zalétne dvacka z kostela a to je vše, tak se nedivte že dravci se stahují k vašemu holubníku. No a kdo zato může ne myslivci nebo snad přemnožení dravci ale chovatelé holubů kteří chovají sportovce té nejvyšší kvality ale bohužel se neumí instinktivně pohybovat ve volné přírodě. Na holubníku nebo voliéře se to nenaučí. Soused chová poštovní holuby a dravec mu sebere tak jednu třetinu holubů máme od sebe holubníky tak třicet metru a za celý rok nemám jedinou stratu holuby každý den ráno pustím a večer zavřu.
Uživatel s deaktivovaným účtem

paskov244
napsal(a):
Poštovní holuby nechovám ale můj otec kdysi ano, když přiletěl holub cizí aby si odpočinul a třeba jen napil tak mu otec ještě nasypal kukuřici. Holub odletěl ještě tentýž den nebo časně ráno. a vše bylo v pořádku protože holubi byli zdraví a nemusel mít strach že mu cizí holub nakazí celý chov. V dnešní době při nákladech na sportovní holubařinu to nejde přeci si nenakazí celý chov kvůli jednomu holubovi který u něj přespí nebo se dokonce zdrží několik dnů. Devadesát procent chovatelů ho utratí a i kdyby to neudělali tak po příletu domů za dva tři dny to udělá majitel protože má obavy že holub cestou nabral nějaké nemoci jak z cizího holubníku tak třeba od parťáků na věží kostela.
A k těm dravcům !
Jako kluk školou povinny jsem se chodíval dívat na pole na tisící hlava hejna holubů a dravec si vybral toho nejslapšího. Holubi se ho báli tak jako dneska ale uměli se chovat v přírodě. Dneska tam zalétne dvacka z kostela a to je vše, tak se nedivte že dravci se stahují k vašemu holubníku. No a kdo zato může ne myslivci nebo snad přemnožení dravci ale chovatelé holubů kteří chovají sportovce té nejvyšší kvality ale bohužel se neumí instinktivně pohybovat ve volné přírodě. Na holubníku nebo voliéře se to nenaučí. Soused chová poštovní holuby a dravec mu sebere tak jednu třetinu holubů máme od sebe holubníky tak třicet metru a za celý rok nemám jedinou stratu holuby každý den ráno pustím a večer zavřu.
Dobrý den, takže vlastně za to, že v přírodě nic nežije, holubářů je třetina, věžáci se intenzivně likvidují a sokoli mohutně vysazují atd. si mohou chovatelé PH sami a to tím, že chovají špičkové sportovce které nepouští na pole. Hodně zajímavá teorie, trochu se příčící sama sobě ale budiž.
Jen jsem chtěl říct že holub který je zavřený v holubníku a vypuštěn jen na hodinu denně a přes zimní období vůbec ztrácí veškerou ostražitost a.nejhorší je že se to děje již po generace. Jak jsem psal výše mám holubník asi třicet metru od sousedova ten chová poštovní sporťáky a ztrácí se mu tak třetina. Tak jak se stalo u českých stavaku že některé linie nestaví, tak se může stát že sportovní PH nebudou dost ostražití aby unikli dravci.
A že v přírodě nic nežije já tam chodím dva tři krát týdně a že je tam pestřejší život než ped třiceti lety to vím určitě.
černý humor, za posledních 30 let zmizela polovina zpěvného ptactva, většina zajíců, koroptví, dravých ptáků, vidět divokého bažanta je jako potkat jetiho, mizí obrovským tempem vše, včely a již i hmyz, cíleně se vybily miliony kusů dobytka, chemie a řepka likviduje vše živé, i voda prakticky jíž není díky pesticidům, lékům, plastům, pitná, půda bez hnoje utlučená obrovskými traktory, přestane brzo rodit, k tomu vražedné, saharské vedro, dovoz hotentotů do otrokářských montoven a bude bleskověvymalováno, vrchnost jen hrabe, problémy zásadně neřeší, ale vytváří.
čendas
napsal(a):
černý humor, za posledních 30 let zmizela polovina zpěvného ptactva, většina zajíců, koroptví, dravých ptáků, vidět divokého bažanta je jako potkat jetiho, mizí obrovským tempem vše, včely a již i hmyz, cíleně se vybily miliony kusů dobytka, chemie a řepka likviduje vše živé, i voda prakticky jíž není díky pesticidům, lékům, plastům, pitná, půda bez hnoje utlučená obrovskými traktory, přestane brzo rodit, k tomu vražedné, saharské vedro, dovoz hotentotů do otrokářských montoven a bude bleskověvymalováno, vrchnost jen hrabe, problémy zásadně neřeší, ale vytváří.
Tohle bych okamžitě podepsal, lidstvo jako škůdce samo sobě a hlavně mamon mocností. S čím se budou potýkat budoucí generace jsem zvědav?
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4
napsal(a):
Martine, tak jak to letělo ?
Ahoj, já bída a jsem již unaven. V sobotu jedu na ryby a možná poletím ten další týden. Zbylo mi 12ks, které jsem již zapářil a nijak intenzivně se jim již nevěnuji. Na Knokke jsem dal jednu HE a ta nepřiletěla:
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/OS14-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/POROS.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORRO.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/PORHE.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/!SOUTEZE/VYKH.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/chomutov/!SOUTEZE/VYKHE.TXT.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tady je potřeba gratulovat:
http://holubar.org/vysledky/2018/!cechy/KUDT03.TXT
11. místo průběžně v KUDT, co dodat
Uživatel s deaktivovaným účtem

Raspic opět pěkný Braunschweig!
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/OS14-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/POROS.TXT
Uživatel s deaktivovaným účtem
lupus4
napsal(a):
tak závod Eschweiler 3 perfektní
velká gratulace
tu 3 letou HE bych hned strčil do chovu
Diky!Holubička 1309 mi opravdu děla obrovskou radost.Letos umistila všechny DT.Do chovu s ni zatim nepočitam, ale letos jsem z ni nechal poprve dvě holoubata.Ještě ma před sebou posledni DT cca.830 km.Pak zaslouženy odpočinek-nejen ona.
raspic
napsal(a):
Diky!Holubička 1309 mi opravdu děla obrovskou radost.Letos umistila všechny DT.Do chovu s ni zatim nepočitam, ale letos jsem z ni nechal poprve dvě holoubata.Ještě ma před sebou posledni DT cca.830 km.Pak zaslouženy odpočinek-nejen ona.
Zdravim vsechny fandy sportovnich holubu.Tak nakonec holka umistila i posledni a nejtezsi zavod sezony.Sice s odrenyma "usima" ale prece.Sedm zavodu a naletala 4132 km v %.Je to sikovna holka.Hlavne ze je doma.
raspic
napsal(a):
Zdravim vsechny fandy sportovnich holubu.Tak nakonec holka umistila i posledni a nejtezsi zavod sezony.Sice s odrenyma "usima" ale prece.Sedm zavodu a naletala 4132 km v %.Je to sikovna holka.Hlavne ze je doma.
A kolik vám chybí z Knokke z nasazených. bylo "pekelnéů počasí" a všichni, kteří se vůbec vrátili, jsou pro mne velmi kvalitní jedici s obrovskou vůlí...
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
napsal(a):
Knokke 1 nasazeno 10 ztrata 4 ks.Knokke 2 nasazeno 8 ztrata 5 ks.Takže letos sem tam nechal 9 holubu.
A posílil tak plošně chovy v Evropě...
raspic
napsal(a):
Knokke 1 nasazeno 10 ztrata 4 ks.Knokke 2 nasazeno 8 ztrata 5 ks.Takže letos sem tam nechal 9 holubu.
Velmi dobrý výsledek u mladého "manšaftu" na DT. A pokud se třeba ještě něco vrátí...Jinak holubička, která nalétala letos 4000+km by měla jít do chovu, pokud to není produk křížení určený "jen" pro závodění. Takovéto holubičky se nevyskytují ve velkém množství. Dobrého holuba stačí jen jednou špatně(nevhodně) nasadit na závod a je po chovných nadějích, ale i po bodech...
jo012810
napsal(a):
Velmi dobrý výsledek u mladého "manšaftu" na DT. A pokud se třeba ještě něco vrátí...Jinak holubička, která nalétala letos 4000+km by měla jít do chovu, pokud to není produk křížení určený "jen" pro závodění. Takovéto holubičky se nevyskytují ve velkém množství. Dobrého holuba stačí jen jednou špatně(nevhodně) nasadit na závod a je po chovných nadějích, ale i po bodech...
Zdravím.Tuto he jsem dostal jako holoube když jsem začínal. Má i rodokmen ale v tom se "nevyznam".Loňská holoubata jsem rozdal.Letos jsem si dvě ponechal a uvidíme jak se jim na závodech povede.Ja na DT nasazují jedince co sice litaj, ale pozdě. Zatím mi to vycházelo az na posledni Knokke.Mám se stále co učit.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahoj všem! Pro Petra Raspice... platíš až se potkáme!
http://www.holubar.org/vysledky/2018/!cechy/P-KUDT.TXT
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810
napsal(a):
Již jsou v plném proudu tréninky holoubat a blíží se závodní sezóna holoubat. Jak se daří v těchto vedrech?
Zdravím! My máme odletěný první oblastní nácvik. Ze 43ks je doma 40ks. Nyní čekám, jestli se holoubata pozvrací a pokakají tak, jako je to již každý rok po prvním oblastním nácviku.Zatím jsem ale nesáhl po žádných lécích, jedu jen bylinky, ale průmyslově dodávané v jemném prášku. Dnes ráno jsem utratil mládě, které doletělo v pátek ze středečního nácviku. Vypadalo zraněné na noze, ale byl to nějaký sajrajt. Dnes leželo na podlaze a řeklo si o utracení, tudíž se někde nakazilo cestou.
Letu zdar!
Martin.
Držím palce, aby zdraví holoubat vydrželo a hlavně bez "chémie"...Bohužel stálým preventivním léčením jsou i u PH neustálé zdravotní problémy, které pramení z nízké stále oslabované imunity. Na tomto stavu vydělávají farmaceutické firmy a tyto zdravotní problémy jsou, jednou z příčin úbytků chovatelů PH...
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Zdravím! My máme odletěný první oblastní nácvik. Ze 43ks je doma 40ks. Nyní čekám, jestli se holoubata pozvrací a pokakají tak, jako je to již každý rok po prvním oblastním nácviku.Zatím jsem ale nesáhl po žádných lécích, jedu jen bylinky, ale průmyslově dodávané v jemném prášku. Dnes ráno jsem utratil mládě, které doletělo v pátek ze středečního nácviku. Vypadalo zraněné na noze, ale byl to nějaký sajrajt. Dnes leželo na podlaze a řeklo si o utracení, tudíž se někde nakazilo cestou.
Letu zdar!
Martin.
U mě hodně špatny.6. nacviku beze strat.V sobotu proběhl olastni nacvik a z 59.ks je doma pouze 34 ! Vim, že se to stava a že nejsem zdaleka sam.Stale mě to vrta hlavou.Kde je chyba?Pro mě velka rana za uši a ztrata motivace.Do koše šla zdrava holoubata přesto...Petr.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahoj, no u nás to také mnohde vypadá všelijak. Někdo dostal na pjerdel a někdo je v pohodě. Kamarád dal 86ks a má jich doma po deseti dnech 35ks a blije mu to. Další dal 80ks a má jich doma 20ks. Další dal 80ks a má jich doma 79ks, takže je to velmi různé. Motivaci nesmíš ztratit, stejně s tím co máš musíš jít dál, protože bez toho aby měla ta mláďata v krvi alespoň 300km závod je nemá smysl zimovat. Držím palce. Martin.
raspic
napsal(a):
U mě hodně špatny.6. nacviku beze strat.V sobotu proběhl olastni nacvik a z 59.ks je doma pouze 34 ! Vim, že se to stava a že nejsem zdaleka sam.Stale mě to vrta hlavou.Kde je chyba?Pro mě velka rana za uši a ztrata motivace.Do koše šla zdrava holoubata přesto...Petr.
Ztráta sice velká, ale berte to asi tak, že když se podaří mít z ročníku mezi dvouletými 3 kvalitní závodníky, je to super. Někdy se daří více, jindy méně. O těch kvalitních jde o 10 a více umístění u vdovců a na přírodě 8 a více umístění. Ty ztráty jdou především na vrub "umělému" zdraví...
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810
napsal(a):
Ztráta sice velká, ale berte to asi tak, že když se podaří mít z ročníku mezi dvouletými 3 kvalitní závodníky, je to super. Někdy se daří více, jindy méně. O těch kvalitních jde o 10 a více umístění u vdovců a na přírodě 8 a více umístění. Ty ztráty jdou především na vrub "umělému" zdraví...
Ono je to složité a o štěstí udržet to čisté a bez chemie. Pokud ale něco přijde, nenechám to pochcípat tak, jak tady mnozí radí, ale poštovního holuba neviděli ani z rychlíku. Ovšem tolik jen na okraj. Já letos testuji metodu volnějšího rytmu. Nečekaně mám letos šanci mít mladé celý den venku. Krmím naprosto plnou dávku krmiva bohatou na všechny výživové složky a doplňuji bylinkami. Voda 2x denně čistá, anebo s přídavkem octa. Mladí mi připadají super silní, ale je to zase na úkor drilu. Ovšem lepší podle mne mít silné zdravé mladé, než nadrilované opice náchylné k čemukoliv. Tímto ovšem nechci tvrdit, že jsem snědl šalamounovo vejce a tzv. Adeno se mi vyhne. Raději bych neměl o tom mluvit vůbec a hodnotit až po sezoně.
protože bez toho aby měla ta mláďata v krvi alespoň 300km závod je nemá smysl zimovat.
ahoj, na těch 300 km si přišel jak ? Proč ne 400 nebo "jen" 250 ? Nevím, tak se ptám. Osobně bych si tyhle nácviky dělal raději sám (3 x 4 první tak na 5km ze všech směrů, pak totéž na cca 20 a pak tak 2x na 50 - 70, a maj to) než riskovat "moribundus". Jde to stihnout i v týdnu a pak vím, že tu svoji "GPS" umí používat, a o to asi jde, ne ? A za měsíc mám prověřeno. Ale třeba se pletu.
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4
napsal(a):
protože bez toho aby měla ta mláďata v krvi alespoň 300km závod je nemá smysl zimovat.
ahoj, na těch 300 km si přišel jak ? Proč ne 400 nebo "jen" 250 ? Nevím, tak se ptám. Osobně bych si tyhle nácviky dělal raději sám (3 x 4 první tak na 5km ze všech směrů, pak totéž na cca 20 a pak tak 2x na 50 - 70, a maj to) než riskovat "moribundus". Jde to stihnout i v týdnu a pak vím, že tu svoji "GPS" umí používat, a o to asi jde, ne ? A za měsíc mám prověřeno. Ale třeba se pletu.
Ahoj, nevím, každý má svoje měřítko na cokoliv a pro mne je měřítko 300km u mladých, lépe 350km což obvykle u nás bývá finálová hranice posledního závodu. Holubi co mají na kontě jako mladí 300+ se většinou již jako roční projeví při těžším průběhu závodu byť jen třeba na 200km, na 300km již mají jasnou výhodu - zkušenosti. Jinak je veliký rozdíl trénovat holuby soukromě a dále oblastně a závodit s nimi. Pokud je protrénuješ tak jak píšeš, pravděpodobně zazimuješ každé houvínko, co tam máš, neb takto nic nevyselektuješ. Je jasné, že neriskuješ moribundus, ale nenaučíš holuby přežít stresík z nocování ve vleku ale hlavně nenaučíš holuby trhat se od hlavního hejna v tu správnou chvíli a tím zvítězit. A tam asi tkví ten hlavní kámen úrazu soukromě, versus klubově. Potom většinou tyto holuby nevytratíš jako ročáky hned na začátku sezony, ale vydrží ti déle. A hlavně ušetříš při zimování, kde nezimuješ drek, co tam být neměl...
nenaučíš holuby přežít stresík z nocování ve vleku ale hlavně nenaučíš holuby trhat se od hlavního hejna v tu správnou chvíli a tím zvítězit. A tam asi tkví ten hlavní kámen úrazu soukromě, versus klubově.
nenaučíš holuby přežít stresík z nocování ve vleku
tak tohohle bych se nebál, když je večer strčím do koše, tak jim je určitě jedno, jestli jsou ve vleku, nebo v kufru auta
nenaučíš holuby trhat se od hlavního hejna v tu správnou chvíli a tím zvítězit. A tam asi tkví ten hlavní kámen úrazu soukromě...
tak v tohle máš pravdu, ale když to v sobě má, tak na to stejně přijde v 1. či 2. závodě
zase v soukromém nácviku, pokud pouštíš jen po JEDNOM (stačí po půl min) tak se hned musí naučit "bojovat" sám za sebe a nenechat se zbytečně "vláčet hejnem" kdoví kam...
neb takto nic nevyselektuješ
to udělají pernatí MVDr. za mne
Ale to je jen taková má úvaha...
Stejně se asi už nedožiju objasnění toho, co se jim v těch jejich "makovičkách" děje
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4
napsal(a):
nenaučíš holuby přežít stresík z nocování ve vleku ale hlavně nenaučíš holuby trhat se od hlavního hejna v tu správnou chvíli a tím zvítězit. A tam asi tkví ten hlavní kámen úrazu soukromě, versus klubově.
nenaučíš holuby přežít stresík z nocování ve vleku
tak tohohle bych se nebál, když je večer strčím do koše, tak jim je určitě jedno, jestli jsou ve vleku, nebo v kufru auta
nenaučíš holuby trhat se od hlavního hejna v tu správnou chvíli a tím zvítězit. A tam asi tkví ten hlavní kámen úrazu soukromě...
tak v tohle máš pravdu, ale když to v sobě má, tak na to stejně přijde v 1. či 2. závodě
zase v soukromém nácviku, pokud pouštíš jen po JEDNOM (stačí po půl min) tak se hned musí naučit "bojovat" sám za sebe a nenechat se zbytečně "vláčet hejnem" kdoví kam...
neb takto nic nevyselektuješ
to udělají pernatí MVDr. za mne
Ale to je jen taková má úvaha...
Stejně se asi už nedožiju objasnění toho, co se jim v těch jejich "makovičkách" děje
Ahoj, s tím kufrem auta máš pravdu jen poloviční. Pro to mládě je důležité si zvykat na nocování v typu boxu, ve kterém se bude následně rozvíjet jeho kariéra, ale hlavně se musí naučit v tom boxu i vyhledat napaječku! Což mu v donáškovém koši neumožníš. Napojení po ránu před startem je opět 100 bodů +.
No a pokud chceš vyhrávat, tak určitě nemůžeš vyhrávat s tím, že Tvoji holoubci se něco naučí až na prvním, či druhém letu na ostro. Tam jaksi nemají šanci proti těm, co to již umí. A to trhání se od hejna je věř nebo ne doslova alfa omega úspěchu.
Co se týče selekce pomocí pernatých, tak to komentovat nebudu, dělám to po svém a selektuji jak se dá.
Martin.
lupus4
napsal(a):
protože bez toho aby měla ta mláďata v krvi alespoň 300km závod je nemá smysl zimovat.
ahoj, na těch 300 km si přišel jak ? Proč ne 400 nebo "jen" 250 ? Nevím, tak se ptám. Osobně bych si tyhle nácviky dělal raději sám (3 x 4 první tak na 5km ze všech směrů, pak totéž na cca 20 a pak tak 2x na 50 - 70, a maj to) než riskovat "moribundus". Jde to stihnout i v týdnu a pak vím, že tu svoji "GPS" umí používat, a o to asi jde, ne ? A za měsíc mám prověřeno. Ale třeba se pletu.
I když jsem již ze zdravotních důvodů neholubář, pak fandím přirozenému zdraví s podporou bylinek a u holoubat místo "drilu" přirozenou chuť a kondici k létání. Já s holoubaty závodil "z pole" a navečer dostali jen něco málo olejnatin a pamlsků. Sice se stávalo, že na střeše proseděli někteří špici, ale měl jsem radost, že jsou doma a létání je baví a že jsou zdraví. Tu kilometrovou laťku, nebo počet umístění, si nastavuje každý chovatel dle svého dlouhodobého plánu. Alespoň ti chovatelé, kteří přemýší a chtějí se dopracovat trvalejších výsledků. Věřím, že p. Němec vám bude umět konkrétněji odpovědět na svůj limit...
Nenaučíš holuby přežít stresík z nocování ve vleku, nenaučiš holuby trhat se od hlavního hejna atd...Prostě NENAUČIŠ! "Ale když to v sobě má"To je asi to nejduležitějši! Mužeš holuba učit a "vodit za ručičku" nakonec ho stejně ztratiš.Roky 2016-17-18 jsem trenoval stejně.6 nacviku z ruznych směru.Trenujeme ve dvou (kolega nejprve sam na par km pak zase par km) ja začinam až na cca 20 km a končime na cca 40-50km.Letos poprve jsem letěl společny nacvik.a to je vysledek.V roce 16 (3.misto OS ztrata 3.ks) v 17 (2.misto OS ztrata18 ks na čtvrtem zavodě), šla holoubata rovnou na zavody a nikdo je nic podobneho neučil. Ztraty z umeleho zdravi asi nebude muj připad.Prostě se to děje.Jak napsal Lupus- Stejně se asi už nedožiju objasnění toho, co se jim v těch jejich "makovičkách" děje.To je mych par postřehu.Snat to po mě rozluštite.Petr.
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810
napsal(a):
I když jsem již ze zdravotních důvodů neholubář, pak fandím přirozenému zdraví s podporou bylinek a u holoubat místo "drilu" přirozenou chuť a kondici k létání. Já s holoubaty závodil "z pole" a navečer dostali jen něco málo olejnatin a pamlsků. Sice se stávalo, že na střeše proseděli někteří špici, ale měl jsem radost, že jsou doma a létání je baví a že jsou zdraví. Tu kilometrovou laťku, nebo počet umístění, si nastavuje každý chovatel dle svého dlouhodobého plánu. Alespoň ti chovatelé, kteří přemýší a chtějí se dopracovat trvalejších výsledků. Věřím, že p. Němec vám bude umět konkrétněji odpovědět na svůj limit...
Zdravím. Stejně tak jako se snažím ročáky sázet na naše závody okolo 400km vzdálenosti, tak se snažím s holoubaty se dostat co nejdále. Mám zkušenost, že 200km holoubatům mnohdy nestačí a pokud foukne vítr do řiťky, není to dostatečně silový a selekční závod. Holoubata, která zaletí 300km dokáží potom tyto závody jako ročci letět velmi dobře, viz moje 1226, která i přes promaroděnou - plošně na holubníku včetně mne - sezonu holoubat v roce 2017 dokázala letos vyhrát Monheim, který i jako holoubě letěla velmi dobře. Ale toto vše je jen rovina mého pohledu na mé vlastní holuby. A jak píše Petr, je to rok od roku jiné a lze jen těžko něco porovnávat.
Letos se např.nedostaneme dál než na 290km Rottendorf, ale zase, je to jen teorie. Můžeme také skončit na prvním Pomezí.
M.
Ano.Souhlas a Martinem.Každá sezóna je jiná a těžko něco porovnávat. Létám velice krátce, ale vím, že nejde srovnávat co platilo před x lety a dnes.Jen mi prostě hlava nebere tak obrovské ztráty. A to u všech chovatelů ph.Ještě dodám ze dravec neselektuje ale redukuje.A tolik predhazovana chemie asi takove ztráty nevysvětluje. Určitě né v mém chovu.Zdravim.
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
napsal(a):
Ano.Souhlas a Martinem.Každá sezóna je jiná a těžko něco porovnávat. Létám velice krátce, ale vím, že nejde srovnávat co platilo před x lety a dnes.Jen mi prostě hlava nebere tak obrovské ztráty. A to u všech chovatelů ph.Ještě dodám ze dravec neselektuje ale redukuje.A tolik predhazovana chemie asi takove ztráty nevysvětluje. Určitě né v mém chovu.Zdravim.
Ahoj, mně to letos přijde, jako pokračování sezony starých v dalším dění sezony mladých. Vedra, protivětry, celkově náročné. A co se týče těch mladých, tak se obávám, že ty vysoké teploty budou dělat problém. Proto mohu jen konstatovat, že jsem rád za možnost absolvování sezony holoubat spolu s OS Louny. Kratší trati pro nás a zároveň začátek ostrých závodů 1.9.2018. Podle mne létat holoubata v půlce srpna je těžká volovina. Toto nás pár intenzivně závodících chovatelů v programu mladých několikrát předneslo na naší výborovce OS Chomutov a výcvikář s předsedou se nám vysmáli. A tak jsme se vysmáli my letos jim a neletíme ten jejich nádherný program. Ve finále konečně nerozhodují hlupáci o mých penězích, času a hlavně o mých miláčcích, které jsem rok co rok takto likvidoval. Konec hlášení
Takovy kousek se tady na fauně v inzerci asi neobjeví.Škoda.Rad bych doplnil chov.
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
napsal(a):
Takovy kousek se tady na fauně v inzerci asi neobjeví.Škoda.Rad bych doplnil chov.
Ahoj, Golden Prince má parádní žabó, ten by šel nakřížit i do ostravských bagdet!
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4
napsal(a):
A co vyhrál ? Respektive jeho cena by byla "omluvitelná", kdyby alespoň 50% jeho potomků s různými 0,1 taky vyhrávalo
Již jako ročák byl první eso BE na DT!
https://clicqueracingpigeons.be/profiles/golden-prince-13-3031767/
Další výsledky hovoří za vše. Prodán byl v nejlepších letech...
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4
napsal(a):
A co vyhrál ? Respektive jeho cena by byla "omluvitelná", kdyby alespoň 50% jeho potomků s různými 0,1 taky vyhrávalo
A pokud byl veden jako suchý vdovec, tak mohl max odchovat čistou nulu, anebo vejce z tohoto páření byla podsazena...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
A pokud byl veden jako suchý vdovec, tak mohl max odchovat čistou nulu, anebo vejce z tohoto páření byla podsazena...
A tady je mnou preferovaný nákup. Pan holub Bolt od Lea Heremanse.
https://www.pipa.be/en/newsandarticles/news/leo-heremans-auction-amazes-world-pigeon-racing-his-pigeon-family-is-sold-43465.
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4
napsal(a):
Takže chovná hodnota neprokázaná, čili jde v podstatě jen o nákup "naděje"
Naděje v tomto případě umírá až poslední, z toho bychom měli vycházet! Ale jinak, po takovémto holubovi nachováš potomky. Uděláš za tři roky příkladně 30ks synů a dcer, při hřebecké metodě jich nasekáš kolem stovky. Potomky těchto holubů, tedy vnuky původního Golden Prince budeš pohodlně střílet okolo 500, - EUr a budou vyprodaní rok dopředu. Snadno si tedy spočítáš, jaká je rychlost v návratu investice do Prince. Je velmi, velmi rychlá a efektivní. Toto se v podstatě děje a dělá se všemi takto prodanými holuby - šampiony. Je to opravdu dobrý byznys.
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4
napsal(a):
njn, jsem naivní stařík a halt o prachy jde až na prvním místě...
čili potomci možná nic moc, ale "značka" prodává
Je to tak,1. ESO KBDB v long distances je jen jedno za rok na světě
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Je to tak,1. ESO KBDB v long distances je jen jedno za rok na světě
Bohužel jde jen a jen o byznis. V osučasné době jsou mezi PH na celém světě kategorie:
-závodite. Nakoupí chovný materiál nebo jen holoubata a snaží se o co nejlepší umístění, aby se z něho mohl stát
-úspěšný obchodník s rodokmeny..
-pak jsou zde i opravdoví chovatelé, kteří tu kvalitu vytvářejí po mnoho let. Většinou nemají reklamu, ale závoditelé a ochodníci je najdou a na základě jejich, často celoživotní, chovatelské práce pak sklízejí úspěchy (peníze)...To je kolotoč peněz a ne zábava, kterou mnozí ještě pamatují...Volba je na každém, co chce.
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4
napsal(a):
Martine, dají se někde dohledat průměrky (rychlost m/min) jaký zaletěl v těch 3 závodech ? Jen tak pro srovnání...belgickýho ESA s našimi
Ahoj, toto se jistě dohledat dá, ovšem porovnávat rychlosti mezi jednotlivými závody je zcela nesmyslná věc. Vůbec nezáleží na tom, jak rychle letěl, ale kolikátý doletěl. Navíc každý závod byť vypuštěný ve stejný den je naprosto odlišný, rychlostně i průběhem. Stačí pokud pustíš holuby z jednoho místa v rozdílnou hodinu a výsledek může být až překvapivě rozdílný.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nekrade sevždy pro peníze, ale i z hladu...
http://www.postoveholuby.sk/diskusia/tema/23184/na-vychode-sa-kradlo.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahoj všem! Holoubata jsou od pátku totálně na kaši, zvrací a kadí hleny jako o život, takže holouběcí sajrajt propuknul i u mne opět na plno. Do toho se mi stala taková zajímavá příhoda. Oddělení 16ks pozdních vypadalo ještě v neděli celkem o.k., tak jsem si je v půl 9 té ránko v neděli vypustil. Létali výšku a v tempu. Večer jich v oddělení sedělo jen 9ks. Tudíž to shrnu, daří se.
M.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj všem! Holoubata jsou od pátku totálně na kaši, zvrací a kadí hleny jako o život, takže holouběcí sajrajt propuknul i u mne opět na plno. Do toho se mi stala taková zajímavá příhoda. Oddělení 16ks pozdních vypadalo ještě v neděli celkem o.k., tak jsem si je v půl 9 té ránko v neděli vypustil. Létali výšku a v tempu. Večer jich v oddělení sedělo jen 9ks. Tudíž to shrnu, daří se.
M.
Co se týká zdravotního stavu holoubat, nemám k tomu komentář, neboť genofond PH je natolik oslabený, že bez léčení už ani nepžežívají, natož závodí. To platí plošně. Co se týká vypuštění holoubat v neděli, kdy se závodí a trénuje v OS, to je chovatelská chyba. Mnohdy se stává, že holoubata na proletu se přidají k hejnu závodníků a někteří se mohou s nimi ocitnout na opačném konci republiky a proto zkušení chovatelé vypouštějí svá netrénovaná holoubata mimo víkend, pokud nejsou zvyklá na denní volný pohyb kolem holubníku...
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810
napsal(a):
Co se týká zdravotního stavu holoubat, nemám k tomu komentář, neboť genofond PH je natolik oslabený, že bez léčení už ani nepžežívají, natož závodí. To platí plošně. Co se týká vypuštění holoubat v neděli, kdy se závodí a trénuje v OS, to je chovatelská chyba. Mnohdy se stává, že holoubata na proletu se přidají k hejnu závodníků a někteří se mohou s nimi ocitnout na opačném konci republiky a proto zkušení chovatelé vypouštějí svá netrénovaná holoubata mimo víkend, pokud nejsou zvyklá na denní volný pohyb kolem holubníku...
Dobrý den, tu ztrátu mladých jsem nazval zajímavou příhodou právě proto, že ty mladé byly letos vedé jaksi dost na volno a byly denně venku prakticky od rána do večera. Tímto jsem využil toho, že vzácní dravci dali na chvíli pokoj a chtěl jsem si vyzkoušet cosi, co se dalo praktikovat běžně před pár desítkami let. No nevyšlo to nevadí. Méně trusu, méně krmiva, méně čipů.
M.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahoj, docela jste je tam vyklepli. Jaké byly nakonec ztráty?
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/OS20-18.TXT.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Rotvik
napsal(a):
Ahoj,
musel jsem to sem dát
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/dva-cinane-poslali-pri-zavodu-sve-holuby-vlakem-poradatele-je-zaluji-54912?utm_source=Seznamzpravy_static&utm_campaign=Doporucene_pod_clankem&utm_medium=variantaE&utm_content=4&dop-ab-variant=1.
U nás by je musel poslat vlakem minimálně tak den dopředu a stejně by to nebylo jistý
Uživatel s deaktivovaným účtem

Rotvik
napsal(a):
Ahoj,
musel jsem to sem dát
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/dva-cinane-poslali-pri-zavodu-sve-holuby-vlakem-poradatele-je-zaluji-54912?utm_source=Seznamzpravy_static&utm_campaign=Doporucene_pod_clankem&utm_medium=variantaE&utm_content=4&dop-ab-variant=1.
Ahoj, jj také jsem to četl a nějak v tom kalupu na dispečinku jsem to sem nedal, ale fakt dobrá zpráva, kam se mi tady drbeme. Jak píše Stepka, u nás by to nebylo jistý... u nás by to bylo v pjerdeli, to by fakt doletěli dom dříve sami než naším Schinkanzenem...
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj, docela jste je tam vyklepli. Jaké byly nakonec ztráty?
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/OS20-18.TXT.
Zdravim.Nechal jsem tam 2 ks.Tento týden se 3 ks dotahli.z pruseroveho treninkuJo a včera dorazil po měsici holub z Knokke 826 km.Asi šel pěšky ale nakonec to dal.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahoj všem!
Petře, Ty to jako chceš letos konečně vyhrát?
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/PORHOL.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/OS21-18.TXT.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj všem!
Petře, Ty to jako chceš letos konečně vyhrát?
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/PORHOL.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/OS21-18.TXT.
Petře GRATULUJI.Kluci pošťácký, ani nevíte jak to s Váma oběma prožívám.Zdeněk.
Uživatel s deaktivovaným účtem

kouták
napsal(a):
Petře GRATULUJI.Kluci pošťácký, ani nevíte jak to s Váma oběma prožívám.Zdeněk.
Ahoj Zdendo! Včera jsem na Tebe intenzivně myslel, podle mne jsi musel škytat! Velmi rád bych se s Tebou opět brzy potkal. Příprava na naši posunutou sezonu vrcholí, včera jsem je po té nemoci vyvezl na 40km. Týden dostávají jogurty, acidofilní mléko, oregáno a jiné bylinky. To vše bohužel po lécích v adeno krizi. Forma se mi u nich ještě vůbec nelíbí, respektive ji tam nevidím. Doufám, že ztráty budou tuto sobotu malé. Mám celkem 47ks na létání a zítra nasadím 39ks připravených.8ks potřebuje ještě zvýšenou tréninkovou péči, jsou to pozdní, ale již na příští týden by měli být o.k. a posílit závodní tým jako takový. Tak nám prosím i nadále drž palce! Jedeme bomby
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
Uživatel s deaktivovaným účtem

Právě jsme se s předsedou OS Louny dopočítali k tomu, že nás dnes bude sotva 20 nasazujících chovatelů. Polovina lidí již nemá co nasadit, anebo se natolik bojí, že nejdou. Toto je děsivý úpadek v tom našem koníčku...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zkráceně popíši můj sobotní výkon. Dostal jsem přes prsty, měl jsem jít na ryby.37 nas. / 13 ks ztráta, jeden roztrhaný. Hotovo.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Zkráceně popíši můj sobotní výkon. Dostal jsem přes prsty, měl jsem jít na ryby.37 nas. / 13 ks ztráta, jeden roztrhaný. Hotovo.
Chovat jakíkoliv zvířata vyžaduje trpělivost a pozorovací talent a správnou zpětnou analýzu a zajištění nápravy. A u PH to platí stonásobně. Rozhodně odejít na ryby, nepatří mezi optimální zajištění nápravy, alespoň podle mne. Není třeba lámat hůl a s klidnou hlavou analyzov, přemýšlet a zkoušet. Někde výše je napsáno, že každý rok je jiný a to je pravdou, ale...Bohužel závody PH jsou především selekčním krytériem pro chov, pokud se chce někdo stát skutečným chovatelem a minimalizovat různost některých faktorů. Tím prvním faktorem je neměnnost vypouštěcích míst a to bohužel v nynějších OS nebývá pravidlem. Dalším faktorem je odchovat od párů stejný počet holoubat, která půjdou do koše a na svém holubníku srovnávat, jak který pár v testu holoubat uspěl, jednak ztrátově a jednak, co do rychlosti. Za stejných podmínek pak mohu rozhodnout, od čeho příští léta budu odchovávat, když z párů mám již odzkoušené např.3 ročníky atd. K přemýšlení je hodně a přemýšlet se dá i na rybách. Jeden rok jsem nachoval svých obvyklých cca 30 holoubat. Po prvních dvou vypuštění z auta, mi zbylo 5 kousků. Z toho 3 kusy odlétaly všechny závody holoubat v 10% a jeden holoubek, jako roční umístil 11 tratí. Byli to všichni z jedné rodiny z recipročního rekurentního křížení, takže jsem je pak jen množil...Nevěšte hlavu a zapojte mozkové závity. Jedině ti holubi, kteří budou chtít žít a závodit ve vašich podmínkách, ti sou pro vás těmi pravými borci a ti se musí postupně vychovat z kvalitního materiálu, který jste nakoupil...
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810
napsal(a):
Chovat jakíkoliv zvířata vyžaduje trpělivost a pozorovací talent a správnou zpětnou analýzu a zajištění nápravy. A u PH to platí stonásobně. Rozhodně odejít na ryby, nepatří mezi optimální zajištění nápravy, alespoň podle mne. Není třeba lámat hůl a s klidnou hlavou analyzov, přemýšlet a zkoušet. Někde výše je napsáno, že každý rok je jiný a to je pravdou, ale...Bohužel závody PH jsou především selekčním krytériem pro chov, pokud se chce někdo stát skutečným chovatelem a minimalizovat různost některých faktorů. Tím prvním faktorem je neměnnost vypouštěcích míst a to bohužel v nynějších OS nebývá pravidlem. Dalším faktorem je odchovat od párů stejný počet holoubat, která půjdou do koše a na svém holubníku srovnávat, jak který pár v testu holoubat uspěl, jednak ztrátově a jednak, co do rychlosti. Za stejných podmínek pak mohu rozhodnout, od čeho příští léta budu odchovávat, když z párů mám již odzkoušené např.3 ročníky atd. K přemýšlení je hodně a přemýšlet se dá i na rybách. Jeden rok jsem nachoval svých obvyklých cca 30 holoubat. Po prvních dvou vypuštění z auta, mi zbylo 5 kousků. Z toho 3 kusy odlétaly všechny závody holoubat v 10% a jeden holoubek, jako roční umístil 11 tratí. Byli to všichni z jedné rodiny z recipročního rekurentního křížení, takže jsem je pak jen množil...Nevěšte hlavu a zapojte mozkové závity. Jedině ti holubi, kteří budou chtít žít a závodit ve vašich podmínkách, ti sou pro vás těmi pravými borci a ti se musí postupně vychovat z kvalitního materiálu, který jste nakoupil...
Zdravím pane Berane! S těmi rybami to bylo myšleno asi tak, že nemá smysl nasazovat holuby na závody či tréninky pokud na nich vidíte, že podle všech příznaků nemají top formu a tudíž nejsou na vítězství. Tam je potom opravdu lepší vyčistit holubník a jet na víkend na ty ryby. A hlavně letos ty mladé prostě nejsou top, již mne k nim nebaví denně ráno vstávat a dívat se, jak po 20min končí s letem a zalezou. Takto se mládě po několika týdnech tréninku nemá chovat.
Špatně se dá holub nasadit většinou jen jednou! A chovatel je ten, který nehledí na body, koeficienty, ale sleduje svůj chov s jasným záměrem. Jen velmi kvalitní a houževnatí holubi se dokáží vrátit domů i po chybě chovatele. A těch holubů je dnes strašně málo. Proto jsem někde zdůrazňoval, že navrátilců po delší době je málo a já si jich vždy vážil, když jsem věděl, že jsem udělal chybu a oni mi ji "odpustili"...
Uživatel s deaktivovaným účtem

A tak si nyní musíme konečně zrekapitulovat, kdo je tady Master Blaster!...........
A je to náš Petr! Mám z Tebe obrovskou radost a veškeré gratulace nyní letí do Raspenavy.
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/OS24-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/PORHOL.TXT
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
A tak si nyní musíme konečně zrekapitulovat, kdo je tady Master Blaster!...........
A je to náš Petr! Mám z Tebe obrovskou radost a veškeré gratulace nyní letí do Raspenavy.
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/OS24-18.TXT
http://holubar.org/vysledky/2018/sever/PORHOL.TXT
Diky moc! Jen dodam,obrovska radost.Letos mi holoubata vyletala mistra oblasti i prvni misto v olymp. kategorii "F".Tak mam zase reprezentanta na celostatni vystavu.Prostě supr.zavěr sezony.
raspic
napsal(a):
Diky moc! Jen dodam,obrovska radost.Letos mi holoubata vyletala mistra oblasti i prvni misto v olymp. kategorii "F".Tak mam zase reprezentanta na celostatni vystavu.Prostě supr.zavěr sezony.
Petře zdravím a blahopřeji.Zařadil jsi se mezi holubářskou elitu a z toho mám velkou radost.Zdeněk
Uživatel s deaktivovaným účtem
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
raspic
napsal(a):
Diky moc! Jen dodam,obrovska radost.Letos mi holoubata vyletala mistra oblasti i prvni misto v olymp. kategorii "F".Tak mam zase reprezentanta na celostatni vystavu.Prostě supr.zavěr sezony.
blahopřeju Petrovi a i Martinovo holoubci předváděli sakra pěkné výkony
PS. omlouvám se za OT, ale na 28.9. jsem si nadělil Rudu (ACD s PP) 1,5 roku zavřenej v kotci, takže je s ním kapánek práce, ale bude zlatej...
Tak přidam par foto mých " výhercu "1 ESO,3,5 7 atd.....Na prvni a druhe foto jsou sourozenci.
Tak přidam par foto mých " výhercu "1 ESO,3,5 7 atd.....Na prvni a druhe foto jsou sourozenci.
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic
napsal(a):
Tak pro velky uspěch ještě par foto.Pro Lupuse muj NO.
Ahoj, nádherní holubi a neskutečně vyrovnaní v typu. To má opravdu hlavu a patu!
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj, nádherní holubi a neskutečně vyrovnaní v typu. To má opravdu hlavu a patu!
Ono totiž, když PH jsou úspěšní na závodech, pak většina špičkových holoubků je "jako přes kopírák". Jsou i výjimky, ale ty, jen potvrzují pravidlo. K tomu, aby holub dobře závodil, má určité proporce a proto i na CV v kategorii Sport si jsou jednotlivci hodně podobní tělesnou stavbou. Pokud se daří, jako v Raspenavě hned od začátku, je to velká výzva, jak tento trend prodloužit. Držím palce, aby se dařilo i v příštích létech.
Dnešni den s PH.Prvni foto "štětinač" z min.roku.( CV hluk)Dnes je to fešak .Foto 5,6 sourozenci.Doma 5/4 9.ESO druhy v TS.
jo012810
napsal(a):
Krásné fotky s krásnými holuby...Měl jsem vždy slabost pro červenou barvu a proto se ptám na červeňáka...
Tohoto krasavce jsem dostal letos po chovne sezoně.Jedna se o byvaleho (ročnik 07) vyborneho zavodnika DT.Fabry / Imbrecht / Espt.Snad budouci posila do meho chovu dalkařu.
raspic
napsal(a):
Tohoto krasavce jsem dostal letos po chovne sezoně.Jedna se o byvaleho (ročnik 07) vyborneho zavodnika DT.Fabry / Imbrecht / Espt.Snad budouci posila do meho chovu dalkařu.
Typově mi připomíná holuby p. Stehlíka(už to je hodně dávno). Byli to holoubci "universálové", kteří dokazovali své kvality již od 200 km až do 1000 km...Prostě stará garda, která sice nedosahovala běžně ryhlostí 1700 m/min, ale byli téměř "neztratitelní"....
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810
napsal(a):
Typově mi připomíná holuby p. Stehlíka(už to je hodně dávno). Byli to holoubci "universálové", kteří dokazovali své kvality již od 200 km až do 1000 km...Prostě stará garda, která sice nedosahovala běžně ryhlostí 1700 m/min, ale byli téměř "neztratitelní"....
Zdravím, také mne mrzí, že jsem si více nevážil takovýchto holubů. Právě s ohledem k jejich vlastnostem. Dnes lze ztratit rychle úplně všechno, oproti těmto starým linkám holubů.
baštris
napsal(a):
Taky se těším až se do toho pustím, materiál mám nakoupený již od dubna loňského roku, ale musel jsem přikoupit pozemek a to se táhlo až do konce roku takže jsem nemohl dělat nic.A to jsem myslel že letos již poletím z nového, holubník budu stavět 9,5 m x 2,5 m. na roštech, před holubníkem bude voliéra na roštech 150 cm široká po celé délce holubníku.Teď mně v pátek čeká jedna lehčí operace a za dva měsíce další, takže začnu stavět až někdy červnu holt zdravý je přednější..
Tak pár fotek .Starý holubník jsem rozpůlil aby holoubata už létala od nového.Ještě chybí budníky ,ale ted hlavně chci co nejdřív dodělat chodníček abych nechodil v blátě.
foto zde: http://www.bastrnakjaroslav.estranky.cz/fotoalbum/fotogalerie/novy-holubnik-2018/
baštris
napsal(a):
Tak pár fotek .Starý holubník jsem rozpůlil aby holoubata už létala od nového.Ještě chybí budníky ,ale ted hlavně chci co nejdřív dodělat chodníček abych nechodil v blátě.
foto zde: http://www.bastrnakjaroslav.estranky.cz/fotoalbum/fotogalerie/novy-holubnik-2018/
Nádhera a díky za podrobnou fotodokumentaci, podle toho se dá stavět :-)
......až budu v důchodu :-)
bohumil62
napsal(a):
Nádhera a díky za podrobnou fotodokumentaci, podle toho se dá stavět :-)
......až budu v důchodu :-)
Doporučiji ale nakoupit materiál dokud jste ekonomicky činný. Z důchodu, pokud nejste poslanec či jinak dobře situovaný, vám na materiál nezbude. Pokud budete zdráv, tak budete mít čas a můžete stavět...jinak lépe nic neodkládat na zítřek...Jinak Bohumil vybudoval pěkné zařízení a nyní to chce i stejně kvalitní osazenstvo. Držím palce.
Taky něco přidám ať to tu žije . Já mám opačný problém. Osazenstvo mám, dostal jsem od kolegů ze spolku do začátku kolem 30 kousků slušných letošních mladých.. Zatím ale obývají voliéru po okrasách, a je jim tu trošku těsno. Materiál na holubník ale už se dává do hromady, dokonce i budníky už jsem sehnal.. Do února si dávám socialistický závazek že budou na hnízdění v novém..
Zdravim.Tak jsem si udělal radost a zakoupil novou posilu.Doporučuji navštivit stranky https://auctions.pipa.be/en .Vhodne pro začinajici chovatele.Za přijatelnou cenu par holubu do začatku.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahoj, tak toho jsi číňanům dobře vyfouknul JInak končí jedna z největších novodobých legend našeho sportu. Gaby má zdravotní potíže a tak se holoubků musí vzdát.
Martin
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vlákno nám zapadlo do bahna, tak se pokusím to trochu oživit. V sobotu jsme byli na zemské výstavě v Tetíně. Výstavu jsem si opět neprohlédl, zaplatil jsem 150Kč za vstup a potom již jen stačil pokecat s pár přáteli. Ovšem před výstavou jsme byli v Horažďovicích pro mije holoubky, které jsem dal pryč v roce 2011.....
Uživatel s deaktivovaným účtem
Uživatel s deaktivovaným účtem

a tady papíry...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Hrbáčovi letí jen klasiku vdovství a tak výsledky otců těchto holubů si můžete prozkoumat na ČMSCHPH, v archivu výsledků, stojí to za to.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810
napsal(a):
Podle fotek, rozhodně velmi dobrý materiál. A v ruce mohou být super...
Zdravím pane Berane! V Tetíně jsem je ukázal pouze dvěma kamarádům. Byli velmi překvapeni jejich celkovou stavbou těla. Petr Bartejs prohlásil, to není možné, takto krátká ramínka na tuto plochu křídel, to musí zvládat i osmistovky
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810
napsal(a):
Podle fotek, rozhodně velmi dobrý materiál. A v ruce mohou být super...
A jinak ti černí pardi, tak se mi tady podařilo poskládat 4 přímé potomky Poláškovo Testa 2, bratra Testa 1, vynikající závodníci a vlastně první pokus s org. holuby přímo od Hillaire Verhellena. Ti co tyto holoubky znají, tak vědí o čem je řeč.