Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2019 13:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Krasny trenink...

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2019 13:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ukázal vůli...

10.9.2019 16:20
lupus4

XXX.XXX.205.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Krasny trenink...

to než si to zabalil, tak byli doma

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2019 17:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
to než si to zabalil, tak byli doma

Ahoj!

čekal kámoš u mne doma, tak spadla deka asi 80ks a za další hodku se to docouralo komplet. Mám jich ještě 132ks díky tomu, že jsem se vydrbal na závody s oblastí s mladými. A světe div se, nemám to nemocné. Je nás celkem 5 kluků co letíme sólíčko letos.

10.9.2019 19:03
jo012810

XXX.XXX.101.35

Pěkný nácvik. A jak se daří v závodsech holoubat?

10.9.2019 19:36
lupus4

XXX.XXX.205.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ahoj!

čekal kámoš u mne doma, tak spadla deka asi 80ks a za další hodku se to docouralo komplet. Mám jich ještě 132ks díky tomu, že jsem se vydrbal na závody s oblastí s mladými. A světe div se, nemám to nemocné. Je nás celkem 5 kluků co letíme sólíčko letos.

já vím, že to u tavýhle počtů nejde, ale když jsem si pouště svoje (20 - 30 ks), tak po jednom a dalšího, až když ten před ním zmizel...aby se naučili používat "GPS" hned sami a nespoléhali na hejno , dcerka pak doma zapisovala "pořadí" doletu, jen sranda, ale i se stalo, že přiletěl jako první třeba 15tý vypuštěný, čili na 30 km smazal 15min "ztrátu" na prvního

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2019 21:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810 napsal(a):
Pěkný nácvik. A jak se daří v závodsech holoubat?

Zdravim. Jak pisi nize. O zavody holoubat s OS nadale nemam zajem. Ztratilo to.pro mne smysl. Vybijeni mladych holubu ve 30st vedrech a zavleceni si nemoci do chovu prenecham lacnejsim holubarum. Ja si je pripravim do 250km soukromne, v klidu a na pohodu. V patek jdeme teprve na 80km, 5 chovatelu, 450hol. Neni kam spechat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2019 21:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
já vím, že to u tavýhle počtů nejde, ale když jsem si pouště svoje (20 - 30 ks), tak po jednom a dalšího, až když ten před ním zmizel...aby se naučili používat "GPS" hned sami a nespoléhali na hejno , dcerka pak doma zapisovala "pořadí" doletu, jen sranda, ale i se stalo, že přiletěl jako první třeba 15tý vypuštěný, čili na 30 km smazal 15min "ztrátu" na prvního

Toto je spravna metoda co pises, ovsem my jsme ji zjednodusili tim ze nas leti vice kamaradu a holubi se musi trhat. Tudiz to plni skvele ucel a neztracis cas vypoustenim po jednom.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.9.2019 11:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zdravim. Jak pisi nize. O zavody holoubat s OS nadale nemam zajem. Ztratilo to.pro mne smysl. Vybijeni mladych holubu ve 30st vedrech a zavleceni si nemoci do chovu prenecham lacnejsim holubarum. Ja si je pripravim do 250km soukromne, v klidu a na pohodu. V patek jdeme teprve na 80km, 5 chovatelu, 450hol. Neni kam spechat.

Zdravím! V návaznosti na můj komentář a telefonát s př. Hrbáčem jsem se nyní dozvěděl, že OS Hlučín a Karviná letěli v neděli a jsou bez holoubat. A to je to o čem stále mluvím.Lidská blbost je nekonečná. Proč si neustále vybíjíme chovy sami sobě navzájem? Nechápu, že někteří funkcionáři staví plán schválený jarní konferencí nad momentální situaci, tedy aktuální situaci v předpovědi počasí. A to v době mobilních telefonů a internetu. Ačkoliv jsem sám startér v naší OS, tak závody mladých tak, jak je předvádíme v dnešní době pro mne zcela ztratily smysl. Letos jsem naočkoval vakcinou RP, nešel jsem závody s OS a mám neskutečně početný a zdravý odchov. Zítra jdeme na 80km, v neděli na 120km. Do konce září se snad pohodlně dostaneme na 200km a tímto bych mladé považoval za protrénované. Žádné platby do OS předem, žádné nákupy čipů a drahého krmení, žádné lety ve vedrech, žádné diety u mláďat kvůli bodovací soutěži, prostě pohoda na holubníku. Je mi těch chlapů co mají ve svém vedení takovéto ignoranty fakt líto

12.9.2019 21:46
raspic

XXX.XXX.209.58

Tak se musim pochlubit.Dnešni finalovy zavod v TS Řečany 520 km holoubata.20, a 69. misto a zaroven 3. ESO .Velka radost a par korunek do dalšiho holubařeni !!Foto rodiců 3. ESA a 1/2 sestra ktera zavodila loni.

13.9.2019 15:12
jo012810

XXX.XXX.101.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zdravím! V návaznosti na můj komentář a telefonát s př. Hrbáčem jsem se nyní dozvěděl, že OS Hlučín a Karviná letěli v neděli a jsou bez holoubat. A to je to o čem stále mluvím.Lidská blbost je nekonečná. Proč si neustále vybíjíme chovy sami sobě navzájem? Nechápu, že někteří funkcionáři staví plán schválený jarní konferencí nad momentální situaci, tedy aktuální situaci v předpovědi počasí. A to v době mobilních telefonů a internetu. Ačkoliv jsem sám startér v naší OS, tak závody mladých tak, jak je předvádíme v dnešní době pro mne zcela ztratily smysl. Letos jsem naočkoval vakcinou RP, nešel jsem závody s OS a mám neskutečně početný a zdravý odchov. Zítra jdeme na 80km, v neděli na 120km. Do konce září se snad pohodlně dostaneme na 200km a tímto bych mladé považoval za protrénované. Žádné platby do OS předem, žádné nákupy čipů a drahého krmení, žádné lety ve vedrech, žádné diety u mláďat kvůli bodovací soutěži, prostě pohoda na holubníku. Je mi těch chlapů co mají ve svém vedení takovéto ignoranty fakt líto

Zdravotní stavy a systém chovu PH v současné době se odráží v celkovém holubaření a závodech. Ono si sice oddálíte zdravotní problémy do jara, ale nevyhnete se jim zcela. Vysoké teploty jsou až sekundární záležitostí, při době letu cca 3 až 4 hodiny. Zdraví holubi(tedy i holoubata) vedení v souladu s přírodou si s teplotou poradí. Holubi s oslabenou přírodní imunitou, která se dlouhodobě podlamuje a to nejen u vás, používáním farmak, je tím hlavním činitelem ztrát. Znám chovatele, kteří ztratili ze tří závodů holoubat 30% a jiní 80%, při vypouštění z jednoho dopravního prostředku. To samé platí o závodní sezóně starých. Možná se mýlím a od příštího května se budu moci kochat dolety vašich ročáků a starších v uvážlivě vybraných závodech plánu vašeho OS.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.9.2019 19:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810 napsal(a):
Zdravotní stavy a systém chovu PH v současné době se odráží v celkovém holubaření a závodech. Ono si sice oddálíte zdravotní problémy do jara, ale nevyhnete se jim zcela. Vysoké teploty jsou až sekundární záležitostí, při době letu cca 3 až 4 hodiny. Zdraví holubi(tedy i holoubata) vedení v souladu s přírodou si s teplotou poradí. Holubi s oslabenou přírodní imunitou, která se dlouhodobě podlamuje a to nejen u vás, používáním farmak, je tím hlavním činitelem ztrát. Znám chovatele, kteří ztratili ze tří závodů holoubat 30% a jiní 80%, při vypouštění z jednoho dopravního prostředku. To samé platí o závodní sezóně starých. Možná se mýlím a od příštího května se budu moci kochat dolety vašich ročáků a starších v uvážlivě vybraných závodech plánu vašeho OS.

Letu zdar! Věřím, že udělám vše jednoduše a dobře. Hlavně aby byli holubi.O nic jiného nejde.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.9.2019 19:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810 napsal(a):
Zdravotní stavy a systém chovu PH v současné době se odráží v celkovém holubaření a závodech. Ono si sice oddálíte zdravotní problémy do jara, ale nevyhnete se jim zcela. Vysoké teploty jsou až sekundární záležitostí, při době letu cca 3 až 4 hodiny. Zdraví holubi(tedy i holoubata) vedení v souladu s přírodou si s teplotou poradí. Holubi s oslabenou přírodní imunitou, která se dlouhodobě podlamuje a to nejen u vás, používáním farmak, je tím hlavním činitelem ztrát. Znám chovatele, kteří ztratili ze tří závodů holoubat 30% a jiní 80%, při vypouštění z jednoho dopravního prostředku. To samé platí o závodní sezóně starých. Možná se mýlím a od příštího května se budu moci kochat dolety vašich ročáků a starších v uvážlivě vybraných závodech plánu vašeho OS.

Jinak když to tak čtu, jak tady můžete napsat něco o lécích, farmakách, když ke mně na holubník nechodíte a nijak blíže se nebavíme? Mně to vůbec připadá jako že někteří lidé tu teoretizují na bázi holubího trusu a přitom ani již neví, o čem je řeč. To je velmi jednoduché mít holuby doma pro radost a nefarmakovat. Já s holuby létám a nedá se letět na čistou vodu. Neblbněte tady S Kouťákem a Altenburákem lidem hlavy. Všichni jste jen teoretici, Vy jediný s nějakou praxí, fakt neblbněte a najděte si svoje hranice, kam můžete. Ke mně můžete všichni vždycky, ale mluvte jen o tom, co je nyní z vlastní praxe, jinak je to o ničem, sorry borci. Tak se stavte na holubníku a potom mluvte, anebo létejte. Nikdo z vás neletí ani metr.

maradona

14.9.2019 21:34
maradona

XXX.XXX.123.11

ty jsi chytrej

14.9.2019 21:52
raspic

XXX.XXX.209.205

raspic napsal(a):
Tak se musim pochlubit.Dnešni finalovy zavod v TS Řečany 520 km holoubata.20, a 69. misto a zaroven 3. ESO .Velka radost a par korunek do dalšiho holubařeni !!Foto rodiců 3. ESA a 1/2 sestra ktera zavodila loni.

Ještě plecháč !

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.9.2019 22:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic napsal(a):
Ještě plecháč !

Gratulace Peeters! Voláme si ju bráško.

14.9.2019 22:31
raspic

XXX.XXX.209.205

jo012810 napsal(a):
Zdravotní stavy a systém chovu PH v současné době se odráží v celkovém holubaření a závodech. Ono si sice oddálíte zdravotní problémy do jara, ale nevyhnete se jim zcela. Vysoké teploty jsou až sekundární záležitostí, při době letu cca 3 až 4 hodiny. Zdraví holubi(tedy i holoubata) vedení v souladu s přírodou si s teplotou poradí. Holubi s oslabenou přírodní imunitou, která se dlouhodobě podlamuje a to nejen u vás, používáním farmak, je tím hlavním činitelem ztrát. Znám chovatele, kteří ztratili ze tří závodů holoubat 30% a jiní 80%, při vypouštění z jednoho dopravního prostředku. To samé platí o závodní sezóně starých. Možná se mýlím a od příštího května se budu moci kochat dolety vašich ročáků a starších v uvážlivě vybraných závodech plánu vašeho OS.

Tento rok to není ani tak o závodech holoubat ale o tom kolik chybí a kolik se dotáhne.Nevím co se letos děje,ale ztráty na holoubatech jsou obrovské.Též patřim mezi ty co potratily 50%.Těžko to u mě hodíte na léky a podlomenou imunitu.Zdraví holubi(tedy i holoubata) vedení v souladu s přírodou si s teplotou poradí atd atd...Staré holuby a holoubata nejde srovnávat.Holoubata jeden den v super kondici a druhy den totálně zkolabují.Můj osobní je že svuj podil na tom ma nova vakcina "RP",ktera nefunguje pouze přiznaky "adeno" silně potlačuje .Souhlasim s Martinem že to co bylo už fakt neni.Už neplati ani co platilo v loni. natož v roce.....JINAK HOLUBY NELÉČIM A MÁM ZDRAVÝ CHOV.

17.9.2019 20:11
jale56

XXX.XXX.196.231

raspic napsal(a):
Tento rok to není ani tak o závodech holoubat ale o tom kolik chybí a kolik se dotáhne.Nevím co se letos děje,ale ztráty na holoubatech jsou obrovské.Též patřim mezi ty co potratily 50%.Těžko to u mě hodíte na léky a podlomenou imunitu.Zdraví holubi(tedy i holoubata) vedení v souladu s přírodou si s teplotou poradí atd atd...Staré holuby a holoubata nejde srovnávat.Holoubata jeden den v super kondici a druhy den totálně zkolabují.Můj osobní je že svuj podil na tom ma nova vakcina "RP",ktera nefunguje pouze přiznaky "adeno" silně potlačuje .Souhlasim s Martinem že to co bylo už fakt neni.Už neplati ani co platilo v loni. natož v roce.....JINAK HOLUBY NELÉČIM A MÁM ZDRAVÝ CHOV.

Moje PH připravuji na závod všechny stejně a všichni mají i stejné podmínky v závodě. Vrátí-li se z daného závodu jeden holub, mohli se nepochybně vrátit i všichni ostatní, které jsem nasadil. To platí dnes, platilo to v minulosti a nepochybně to bude platit i kdykoliv v budoucnosti.
Jara Lebloch

17.9.2019 20:34
raspic

XXX.XXX.209.144

Vrátí-li se z daného závodu jeden holub, mohli se nepochybně vrátit i všichni ostatní, které jsem nasadil.Souhlas.To jsou i ma slova.Vždy jsem slyšel od dětku milion duvodu co se stalo atd.To ale nevysvětluje takove ohromne straty na holoubatech a nejen u nas.

17.9.2019 22:32
jale56

XXX.XXX.196.231

Petře to byla pouze reakce na Vaše tvrzení, že už neplatí ani to, co platilo vloni… PH mám teprve třetím rokem. Před tím vždy jenom NVH. Vloni jsem letěl s holoubatama, letos z osobních důvodů pouze část sezony s ročákama a teď opět s holoubatama. Moje zkušenosti jsou tedy v této oblasti minimální a teprve postupně zjišťuji o co jde... Podle informace kluků z našeho OS, kteří jsou v koridoru kde lítají „Slováci“, spousta jejich holoubat sedala už cca 40 km od místa vypuštění. Jenom pro porovnání já jsem letos vyvážel holoubata v těch největších horkách a pouštěl je stále ze stejného místa vzdáleného 39 km. Pouze první dva dny jsem byl doma dříve než oni. Pak už jsem neměl šanci i když jsem jel po dálnici vyšší než povolenou rychlostí. Jenom pro úplnost na dálnici to mám asi 1 km a holoubata jsem pouštěl hned za sjezdem. No a v samotných závodech jsem přišel o 40%. Pokud si vzpomínám na své dávné sportovní aktivity tak tréning a zápas (závod) byly vždy dvě odlišné disciplíny. Možná to platí i u holubů. Nejenom v této souvislosti bude zajímavé sledovat jak uspěje se svým plánem Martin Němec. Ať se daří. Jara Lebloch

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.9.2019 09:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

jale56 napsal(a):
Petře to byla pouze reakce na Vaše tvrzení, že už neplatí ani to, co platilo vloni… PH mám teprve třetím rokem. Před tím vždy jenom NVH. Vloni jsem letěl s holoubatama, letos z osobních důvodů pouze část sezony s ročákama a teď opět s holoubatama. Moje zkušenosti jsou tedy v této oblasti minimální a teprve postupně zjišťuji o co jde... Podle informace kluků z našeho OS, kteří jsou v koridoru kde lítají „Slováci“, spousta jejich holoubat sedala už cca 40 km od místa vypuštění. Jenom pro porovnání já jsem letos vyvážel holoubata v těch největších horkách a pouštěl je stále ze stejného místa vzdáleného 39 km. Pouze první dva dny jsem byl doma dříve než oni. Pak už jsem neměl šanci i když jsem jel po dálnici vyšší než povolenou rychlostí. Jenom pro úplnost na dálnici to mám asi 1 km a holoubata jsem pouštěl hned za sjezdem. No a v samotných závodech jsem přišel o 40%. Pokud si vzpomínám na své dávné sportovní aktivity tak tréning a zápas (závod) byly vždy dvě odlišné disciplíny. Možná to platí i u holubů. Nejenom v této souvislosti bude zajímavé sledovat jak uspěje se svým plánem Martin Němec. Ať se daří. Jara Lebloch

Zdravím souputníky!

kluci, holky, tak se musím přiznat, že jsem také na ztrátách do 40%. Bohužel již nevím co mám dělat. Čekal jsem že vyztrácím, ale ne tak rychle. Začal jsem se 152ks a je jich tam možná něco přes 100ks, nechce se mi to počítat. Počítám vždy při nasazování. Ale jinak zdravotní stav ok, asi mám prostě blbce.

M.

19.9.2019 12:06
jo012810

XXX.XXX.101.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zdravím souputníky!

kluci, holky, tak se musím přiznat, že jsem také na ztrátách do 40%. Bohužel již nevím co mám dělat. Čekal jsem že vyztrácím, ale ne tak rychle. Začal jsem se 152ks a je jich tam možná něco přes 100ks, nechce se mi to počítat. Počítám vždy při nasazování. Ale jinak zdravotní stav ok, asi mám prostě blbce.

M.

Poštovní holubi nejsou ani chytří, ani blbí. A předesílám, že budu teoretizovat s využitím svých dlouholetých, ale již starých zkušeností. Prostě nestačí nakoupit holuby s krásnými rodokmeny a nebo ty, co jim někdo říká chovní jedinci. Naučit se pojmenovávat různé linie atd. Věřte, nebo nevěřte, ale skutečně kvalitní chovní holubi, či páry nebyly, nejsou a pravděpodobně nebudou na prodej za "normální" peníze. Chov PH je zábava na dlouhý čas, s velkou trpělivostí a nutným pozorovacím talentem chovatele. Patříte mezi mladé chovatele, kteří mají možnost se s tím "poprat" a dosáhnout vyrovnaných odchovů a doletů. Ale...nejdříve je zapotřebí selektovat holuby, kteří budou chtít žít a vracet se úporně ze všech tratí do vašich podmínek. Podstatnou podmínkou je přirozená imunita a to je dnes alfa a omega. Až získáte vlastní hejno, kde ztráty budou minimální oproti konkurenci, nastane čas selekce na rychlost. Pokud se vám zdá, že je to časově náročné, pak PH vám s největší pravděpodobností nebudou tím pravým ořechovým. Pokud máte ztrátu do 40% při vypouštění holoubat jen ještě se svými kamarády (na vzdálenost do 200 km), pak neželte těch, co nejsou doma, ale pracujte s těmi co jsou atd. Již se budu opakovat. Pan Kolařík říkával, když doletěli tito, chci jen takové....

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.9.2019 14:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zdravím souputníky!

kluci, holky, tak se musím přiznat, že jsem také na ztrátách do 40%. Bohužel již nevím co mám dělat. Čekal jsem že vyztrácím, ale ne tak rychle. Začal jsem se 152ks a je jich tam možná něco přes 100ks, nechce se mi to počítat. Počítám vždy při nasazování. Ale jinak zdravotní stav ok, asi mám prostě blbce.

M.

Pane Berane kdybych nechtěl a neměl tah na branku, zajedu si 2x ročně na Ebro a 2x ročně s rodinou k moři, tož asi tak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2019 12:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahoj všem!

tak nám pomalu začíná sezona výstav a trhů. My jsme s kamarádem zahájili tuto část roku sobotní návštěvou v Nitře, u skvělého chovatele a člověka pan L. Holece. Ti z vás kdo ví, o kom je řeč, tak těm nemusím nic vysvětlovat. To co bylo u něj k vidění a holuby, které jsme měli v ruce, tak to lze vidět asi pouze a jen u něj. Bohužel jsem nedostal souhlas veřejně publikovat fotodokumentaci z této návštěvy. A co vy ostatní, jedete do Kasselu nebo se chystáte jinam?

M.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2019 12:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ahoj všem!

tak nám pomalu začíná sezona výstav a trhů. My jsme s kamarádem zahájili tuto část roku sobotní návštěvou v Nitře, u skvělého chovatele a člověka pan L. Holece. Ti z vás kdo ví, o kom je řeč, tak těm nemusím nic vysvětlovat. To co bylo u něj k vidění a holuby, které jsme měli v ruce, tak to lze vidět asi pouze a jen u něj. Bohužel jsem nedostal souhlas veřejně publikovat fotodokumentaci z této návštěvy. A co vy ostatní, jedete do Kasselu nebo se chystáte jinam?

M.

....

8.10.2019 19:50
raspic

XXX.XXX.209.90

Další můj ůspěšný absolvent TS a finále 520 km.

8.10.2019 20:44
raspic

XXX.XXX.209.90

Tak jsem se právě dozvěděl že naše OS končí.Závodění v dalšim roce je tedy ve hvězdách.Když se pro něco nadchneš a začne se ti trochu dařit tak zjistíš že není kde závodit a s kým závodit.Dnešní zkur... doba.

9.10.2019 08:00
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
Tak jsem se právě dozvěděl že naše OS končí.Závodění v dalšim roce je tedy ve hvězdách.Když se pro něco nadchneš a začne se ti trochu dařit tak zjistíš že není kde závodit a s kým závodit.Dnešní zkur... doba.

Ukončení činnosti OS je vlastně dvojího druhu. Může být jen nečinná a nevypisovat závody a vyhodnocovat. To může být váš případ. Ale zrušení OS, jako pobočného spolku ČMSCHPH, který má své IČO, má pravidla podle NOZ a Stanov (§27). A to chvíli trvá a stojí to peníze....Nicméně z chovatelského hlediska je to škoda, která vyplývá z postupné atomizace po roce 1990 a nedostatku schopných a ochotných funkcionářů, kteří vlastně umožňují (svojí, většinou nezjištnou činností), fungování pobočného spolku (OS). Věřím, že i ve vašem případě se pomalu vyjasní, jak to v reálu dopadne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.10.2019 08:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810 napsal(a):
Ukončení činnosti OS je vlastně dvojího druhu. Může být jen nečinná a nevypisovat závody a vyhodnocovat. To může být váš případ. Ale zrušení OS, jako pobočného spolku ČMSCHPH, který má své IČO, má pravidla podle NOZ a Stanov (§27). A to chvíli trvá a stojí to peníze....Nicméně z chovatelského hlediska je to škoda, která vyplývá z postupné atomizace po roce 1990 a nedostatku schopných a ochotných funkcionářů, kteří vlastně umožňují (svojí, většinou nezjištnou činností), fungování pobočného spolku (OS). Věřím, že i ve vašem případě se pomalu vyjasní, jak to v reálu dopadne.

Hlásím že OS Chomutov se také rozpadá. S mou činností jakožto funkcionáře pravděpodobně nebudu dále ztrácet čas a věnuji jej rodině a holubům, navíc se nenechám do něčeho namočit. Řady zbývajících členů OS rád opustím a zažádám o hostování v sousední OS.

M.

9.10.2019 18:10
jo012810

XXX.XXX.101.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hlásím že OS Chomutov se také rozpadá. S mou činností jakožto funkcionáře pravděpodobně nebudu dále ztrácet čas a věnuji jej rodině a holubům, navíc se nenechám do něčeho namočit. Řady zbývajících členů OS rád opustím a zažádám o hostování v sousední OS.

M.

Možná, že se postupně "rozpadnou" ty menší OS, ale je třeba, aby si funkcionáři přečetli §8 odst.4, a svoji rezignaci, na ní mají právo, podali včas. Nicméně odpovědnosti za rozhodování v OS se nemohou funcionáři zříci, neboť §19 odst.1 Stanov ČMSCHPH jasně stanoví, že jde o kolektivní statutární orgán a proto se "namočili" a musí se snažit rozpustit-zaniknout OS, podle platných právních norem. A to vyžaduje určitý čas a peníze. S návazností na hostování, či zařazení do jiného MS, či OS. Chov, jakýchkoliv zvířat a PH zvlášť a závody jsou "disciplínou" jen pro ty, kteří mají výdrž a nesledují pouze osobní cíle, ale chtějí se dlouhodobě bavit kolem PH a s kamarády (především v MS). Chov PH vyžaduje celého člověka a ne jen momentální nadšení, zajištění holubů se slavnými předky (podle rodokmenu) a nastudování různých článků o slavných chovatelích, ale hodně trpělivosti, tolerance a vzájemného pochopení chovatelů....Věřím a držím palce, aby se přes tuto turbulentní dobu podařilo chovatelům PH přenést bez ztráty květinky...

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.10.2019 20:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810 napsal(a):
Možná, že se postupně "rozpadnou" ty menší OS, ale je třeba, aby si funkcionáři přečetli §8 odst.4, a svoji rezignaci, na ní mají právo, podali včas. Nicméně odpovědnosti za rozhodování v OS se nemohou funcionáři zříci, neboť §19 odst.1 Stanov ČMSCHPH jasně stanoví, že jde o kolektivní statutární orgán a proto se "namočili" a musí se snažit rozpustit-zaniknout OS, podle platných právních norem. A to vyžaduje určitý čas a peníze. S návazností na hostování, či zařazení do jiného MS, či OS. Chov, jakýchkoliv zvířat a PH zvlášť a závody jsou "disciplínou" jen pro ty, kteří mají výdrž a nesledují pouze osobní cíle, ale chtějí se dlouhodobě bavit kolem PH a s kamarády (především v MS). Chov PH vyžaduje celého člověka a ne jen momentální nadšení, zajištění holubů se slavnými předky (podle rodokmenu) a nastudování různých článků o slavných chovatelích, ale hodně trpělivosti, tolerance a vzájemného pochopení chovatelů....Věřím a držím palce, aby se přes tuto turbulentní dobu podařilo chovatelům PH přenést bez ztráty květinky...

Pane Berane! Nechtěl jsem komentovat Vaše poslední příspěvky, ale tento okomentovat musím. Naše stanovy znáte lépe než já, to musím uznat. Na druhou stranu v mých očích začínáte dosti negativně klesat a to v tom smyslu, že tady někomu stále něco podsouváte. Na mně se můžete klidně vyprdnout a znovu Vám zde zopakuji, že bývalý chovatel, který tu někoho chce učit, jak a co má dělat a přitom nemá doma na holubníku ani brko a stále se tu někomu snaží něco podsouvat a vysvětlovat. Ve vší úctě si Vás vážím, ale začínáte mne unavovat. A nejenom mne, ale i pár dalších lidí co sem přispívají a PH chovají. Tudíž napíši to na tvrdo, ale nechte nás to dělat a nemelte o barevných rodokmenech a jiných hovadinách a podporujte chov PH. O jistých lidech a jejich aktivitě víte velké prd a tímto bych to uzavřel. A Vaše pravěké teorie prosím prezentujte na praktických příkladech doby současné. Prostě ve Vaší době nebyly barevné tiskárny a jestli si prosím o někom myslíte, že je tupý jak dlažební kostka, tak si to myslete dále a buďte zdráv. Bohužel nemohu napsat, ať Vám to letí, neb Vám nemá co letět a jak to letí jinde Vám může být jedno, protože Vy tomu nijak nepomůžete.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.10.2019 21:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810 napsal(a):
Možná, že se postupně "rozpadnou" ty menší OS, ale je třeba, aby si funkcionáři přečetli §8 odst.4, a svoji rezignaci, na ní mají právo, podali včas. Nicméně odpovědnosti za rozhodování v OS se nemohou funcionáři zříci, neboť §19 odst.1 Stanov ČMSCHPH jasně stanoví, že jde o kolektivní statutární orgán a proto se "namočili" a musí se snažit rozpustit-zaniknout OS, podle platných právních norem. A to vyžaduje určitý čas a peníze. S návazností na hostování, či zařazení do jiného MS, či OS. Chov, jakýchkoliv zvířat a PH zvlášť a závody jsou "disciplínou" jen pro ty, kteří mají výdrž a nesledují pouze osobní cíle, ale chtějí se dlouhodobě bavit kolem PH a s kamarády (především v MS). Chov PH vyžaduje celého člověka a ne jen momentální nadšení, zajištění holubů se slavnými předky (podle rodokmenu) a nastudování různých článků o slavných chovatelích, ale hodně trpělivosti, tolerance a vzájemného pochopení chovatelů....Věřím a držím palce, aby se přes tuto turbulentní dobu podařilo chovatelům PH přenést bez ztráty květinky...

Jinak tady opět nemluvíme o rezignaci ale chuti dále letos kandidovat a něco dělat. Můj mandát za chvíli končí, nikde nerezignuji. A znovu je to o nás aktivních. Tímto příspěvkem končím s přispíváním na Ifaunu jako takovou. Mnoha lidem se uleví. Já chci holubařit a ne tady řešit hovadiny a číst kolovrátkové příspěvky stále dokola.

9.10.2019 22:45
raspic

XXX.XXX.209.69

jo012810 napsal(a):
Možná, že se postupně "rozpadnou" ty menší OS, ale je třeba, aby si funkcionáři přečetli §8 odst.4, a svoji rezignaci, na ní mají právo, podali včas. Nicméně odpovědnosti za rozhodování v OS se nemohou funcionáři zříci, neboť §19 odst.1 Stanov ČMSCHPH jasně stanoví, že jde o kolektivní statutární orgán a proto se "namočili" a musí se snažit rozpustit-zaniknout OS, podle platných právních norem. A to vyžaduje určitý čas a peníze. S návazností na hostování, či zařazení do jiného MS, či OS. Chov, jakýchkoliv zvířat a PH zvlášť a závody jsou "disciplínou" jen pro ty, kteří mají výdrž a nesledují pouze osobní cíle, ale chtějí se dlouhodobě bavit kolem PH a s kamarády (především v MS). Chov PH vyžaduje celého člověka a ne jen momentální nadšení, zajištění holubů se slavnými předky (podle rodokmenu) a nastudování různých článků o slavných chovatelích, ale hodně trpělivosti, tolerance a vzájemného pochopení chovatelů....Věřím a držím palce, aby se přes tuto turbulentní dobu podařilo chovatelům PH přenést bez ztráty květinky...

Opravdu dobrá rada nad zlato.Děkujeme!!

10.10.2019 14:35
čendas

XXX.XXX.242.17

Bránit se v dnešním , ve všem zvráceném režimu, cílené likvidaci chovatelských aktivit,je stejně absurdní, jako odmítat islamizaci zbytku bílé evropy

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.10.2019 16:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

čendas napsal(a):
Bránit se v dnešním , ve všem zvráceném režimu, cílené likvidaci chovatelských aktivit,je stejně absurdní, jako odmítat islamizaci zbytku bílé evropy

Nevím o tom že by někdo cíleně likvidoval chovatelské aktivity .....bohužel v dnešní době je problém v tom že chovatelství se věnuje starší generace a mladé to už netáhne max. mají doma andulku nebo zakrslého králíka a tím to hasne. Vidím to na svém nevlastním synovi v 19ti letech si pořídil s přítelkyní zakrslého králíka a křečka ale do nějakého většího chovu by se nikdy nedal .....a druhá část tvojeho příspěvků tady určitě nepatří tak jako moje první část jelikož sme na vlákně o poštovních holubech

4.12.2019 20:07
raspic

XXX.XXX.209.92

Moje sezona 2019.Příští rok začínám v PL.Nejmenší ale pro mě ten nej.pohár za 2. místo v Česku ve druhém pásmu....826 km

4.12.2019 20:18
raspic

XXX.XXX.209.92

Roční holub a roční holubice.Moji holubi na celostátní (evropskou) výstavu v Brně.Kategorie standard H a stand. He.Holub 13/3339 km , He 10/2746 km.Holubice je teta holuba !

5.12.2019 05:29
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
Roční holub a roční holubice.Moji holubi na celostátní (evropskou) výstavu v Brně.Kategorie standard H a stand. He.Holub 13/3339 km , He 10/2746 km.Holubice je teta holuba !

Takovémuto přístupu ke zdraví holubů držím palce. Možná jste čestná výjimka mezi chovateli PH, kteří byli prvními, kteří po roce 1990 se vrhli na štědré nabídky farmaceutického průmyslu a tím oslabili přirozenou imunitu PH a dnes všichni sklízí, co bylo zaseto.....

5.12.2019 08:36
kouták

XXX.XXX.168.33

raspic napsal(a):
Moje sezona 2019.Příští rok začínám v PL.Nejmenší ale pro mě ten nej.pohár za 2. místo v Česku ve druhém pásmu....826 km

Petře,blahopřeji.Není nic krásnějšího než životaschopný chov.Letu zdar.Zdeněk

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2019 09:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic napsal(a):
Moje sezona 2019.Příští rok začínám v PL.Nejmenší ale pro mě ten nej.pohár za 2. místo v Česku ve druhém pásmu....826 km

Zdravím také jse přidám k gratulaci.Máte doma bohatství a můžete byt na sebe hrdý. Blahopřeji,jste názorný příklad, že to jde i bez těch nesmyslných svinstev.Hezky den, ja letím mezi moje holoubky ,dnes dostanou porci česneku v zrní a zaprašeno pivovarskými kvasnicemi A.E

5.12.2019 12:59
raspic

XXX.XXX.209.54

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zdravím také jse přidám k gratulaci.Máte doma bohatství a můžete byt na sebe hrdý. Blahopřeji,jste názorný příklad, že to jde i bez těch nesmyslných svinstev.Hezky den, ja letím mezi moje holoubky ,dnes dostanou porci česneku v zrní a zaprašeno pivovarskými kvasnicemi A.E

Tak hrdý, to já jsem.U mě to opravdu funguje.Dík Vám i Zdenkovi.

5.12.2019 13:08
raspic

XXX.XXX.209.54

Jen tak...Mazlici.

15.12.2019 16:30
raspic

XXX.XXX.209.212

I takto může vypadat holub a ...Bez použití ATB,léků na tricho,salmo,kokci a odčervování...

15.12.2019 16:36
kouták

XXX.XXX.168.33

raspic napsal(a):
I takto může vypadat holub a ...Bez použití ATB,léků na tricho,salmo,kokci a odčervování...

Petře,to slovo může jsi mohl vynechat.Máš je nádherný a podle trusu nejnádhernější.Zdeněk

15.12.2019 17:25
raspic

XXX.XXX.209.212

kouták napsal(a):
Petře,to slovo může jsi mohl vynechat.Máš je nádherný a podle trusu nejnádhernější.Zdeněk

Ahoj.DÍK !Ale...nebýt i fauny a "koutáka" asi bych sypal do dnes.Pro mě jsi Pan holubář.Tvoji NVH mluví za vše..Hlavně zkusit a nepos...se z každého "špatného" hovínka.

16.1.2020 16:01
jo012810

XXX.XXX.101.35

Krásní PH téměř stejného typu, kterému se zejména vymiká mp na předposledním obrázku.

27.2.2020 19:23
raspic

XXX.XXX.209.190

ZA JEDNU NOC ZAPÁROVÁNO 45.PÁRŮ.KRMENÍ - JEČMEN / PŠENICE.

27.2.2020 20:05
kouták

XXX.XXX.168.33

Petře,jsou to krasavci,ale 45 párů si neumím ani představit.Zdeněk

27.2.2020 20:48
raspic

XXX.XXX.209.190

kouták napsal(a):
Petře,jsou to krasavci,ale 45 párů si neumím ani představit.Zdeněk

AHOJ A DÍK.VÍM,VYPADÁ TO ŠÍLENĚ ALE ZÁVODNÍCI FUNGUJÍ JAKO CHŮVY PRO CHOVNÉ.TO ZNAMENÁ ŽE ZÁVODNÍKŮM VEJCE VYHODÍM A PODSADÍM CHOV.PAK CHOV. NA PÁR DNÍ ROZDĚLÍM A PŘEPÁŘÍM.HOLUBICE JDOU Z LEVÉ VOLIÉRY DO PRAVÉ A NAOPAK. CCA 60 - 70 HOLOUBAT.PO DRUHÉ LÍHNI CHOVNÉ ROZDĚLÍM.

3.3.2020 11:25
raspic

XXX.XXX.209.181

Plánované rodičovství. Tzv. chov holubů na "povel".Krmení jecmen / pšenice + čistá voda.11 dní po parovani všechny chovne páry sedí.

22.3.2020 19:12
milheg

XXX.XXX.169.237

Zdravím přátelé! Předem se omlouvám, pokud bude ten příspěvek špatně vložený, ale nemám s tímto webem žádné zkušenosti!
Jelikož Vás tady již dlouho sleduji, rozhodl jsem se dneska také něco nafotit...Sice trochu přituhlo, ale holoubkům to moc nevadí! Jenom chovatel je na nervy, že zrovna když se líhnou holoubata, tak je nejchladněji za poslední měsíce! Ať se Vám daří! Milan

22.3.2020 19:29
OstarekL

XXX.XXX.108.147

milheg napsal(a):
Zdravím přátelé! Předem se omlouvám, pokud bude ten příspěvek špatně vložený, ale nemám s tímto webem žádné zkušenosti!
Jelikož Vás tady již dlouho sleduji, rozhodl jsem se dneska také něco nafotit...Sice trochu přituhlo, ale holoubkům to moc nevadí! Jenom chovatel je na nervy, že zrovna když se líhnou holoubata, tak je nejchladněji za poslední měsíce! Ať se Vám daří! Milan

Ahoj Milane, jak se dívám tak u tebe je krásně, u nás celý den chumelí a leží krásná pokrývka, já jsem dneska kroužkoval prvních 20 holoubat a někteří rodiče mají co dělat aby vše obsedli.
Lukáš O.

22.3.2020 20:09
kouták

XXX.XXX.168.33

Zdravím a vítám Milana zde.Parádní holubník s hezkou poštou.Jen tak dál.Kouťák

24.3.2020 18:18
milheg

XXX.XXX.21.252

Děkuji za přivítání! Pro Lukyho: Tady je hezky pořád, ale ráno bylo -9°C! Ale holubům to nevadí. I když holoubatům jak pěst... Staří mají co dělat, aby to obsedli... Držím palce!

31.3.2020 19:40
raspic

XXX.XXX.209.147

31.3.2020 19:45
raspic

XXX.XXX.209.147

Dnes

31.3.2020 19:53
raspic

XXX.XXX.209.147

Zeleného není nikdy dost !!! Drn trávy a radost veliká

31.3.2020 20:52
Meelek

XXX.XXX.165.178

raspic napsal(a):
Zeleného není nikdy dost !!! Drn trávy a radost veliká

Zdravim, pane ,,Raspic,, prosím Vás jaký účel mají ty malé otvory zakryté mřížkou pod vletem? Děkuji za videa a foto, pěkné a samozřejmě odpověď, Vik

31.3.2020 22:00
lupus4

XXX.XXX.205.61

jaký účel mají ty malé otvory zakryté mřížkou pod vletem?

ucho šuplíku na trus protože jsou na roštech

31.3.2020 22:01
raspic

XXX.XXX.209.147

Meelek napsal(a):
Zdravim, pane ,,Raspic,, prosím Vás jaký účel mají ty malé otvory zakryté mřížkou pod vletem? Děkuji za videa a foto, pěkné a samozřejmě odpověď, Vik

Puvodně jako větrání.Ale celou předni stranu nikdy ničím nezakrývám,takže už k ničemu ???

31.3.2020 22:03
lupus4

XXX.XXX.205.61

lupus4 napsal(a):
jaký účel mají ty malé otvory zakryté mřížkou pod vletem?

ucho šuplíku na trus protože jsou na roštech

tak jsem blbě koukal

31.3.2020 22:06
raspic

XXX.XXX.209.147

Koupání a holoubata ve všech hnízdech.

31.3.2020 22:15
raspic

XXX.XXX.209.147

lupus4 napsal(a):
jaký účel mají ty malé otvory zakryté mřížkou pod vletem?

ucho šuplíku na trus protože jsou na roštech

Ne,ne.Tam žádné rošty nejsou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.3.2020 23:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic napsal(a):
Atd...

hezcí . nejhezčí je ten modrý pruhový špic

1.4.2020 05:06
jo012810

XXX.XXX.101.35

V Raspenavě vše připraveno na závodní sezónu (krása a vitalita), ale současná situace evokuje otázku, zda vůbec a případně kdy se bude moci závodit. Držím palce, abychom brzy mohli opět normálně žít a věnovat se nejen práci, ale i svým koníčkům.

1.4.2020 08:32
KLIMEK PETR

XXX.XXX.14.170

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
hezcí . nejhezčí je ten modrý pruhový špic

Podobného mám je z Moravy má na obou křídlech pátou letku bílou je z Moravy a pan my řekl ať mu useknu hlavu protože byl vykousany od dravce

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2020 01:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

KLIMEK PETR napsal(a):
Podobného mám je z Moravy má na obou křídlech pátou letku bílou je z Moravy a pan my řekl ať mu useknu hlavu protože byl vykousany od dravce

Čau . Vyfot holubník z venku jak vypadá a vlož fotku do diskuze .
Mimochodem našel jssem tě na facebooku . Dal jsi ohodnotit tvého žlutého staváka do vlákna o ČS na facebooku .

2.4.2020 12:44
gary

XXX.XXX.50.145

Roman8175 napsal(a):
Nový holubník.

Hlavně ať je denně otevřený , aby jejich obyvatelé nebyli vězni "svědomí", jak často u holubářů bývá ....

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2020 13:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Roman8175 napsal(a):
Nový holubník.

Dobrý den
Hezkej holubník . Na kolik vás to přišlo ?

2.4.2020 14:25
Roman8175

XXX.XXX.144.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrý den
Hezkej holubník . Na kolik vás to přišlo ?

Díky. Hodiny práce, jinak jsem to nepočítal. Budníky rošty a sedačky byli koupené. jen jsem je doma složil. jinak vše ostatní můj projekt a práce.

2.4.2020 14:26
bohumil62

XXX.XXX.215.55

Pokud by letošní závodní sezona vůbec nezačala, co to udělá se závodníky? Má někdo zkušenost, že z nějakého důvodu celý rok nezávodil a jak to pak jeho holubi zvládali po roční pauze? Na Slovensku 31.3. zakázali do odvolání jakékoliv tréninky, nácviky, závody PH. To bude brzo zakázané i u nás.

2.4.2020 14:28
Roman8175

XXX.XXX.144.7

gary napsal(a):
Hlavně ať je denně otevřený , aby jejich obyvatelé nebyli vězni "svědomí", jak často u holubářů bývá ....

Holubi jsou zavření pouze při odpočinku. Jinak lítají hodinu ráno a hodinu večer každý den. Holoubata jsou pouštění mezi tréningem starých holubů.

2.4.2020 14:30
Roman8175

XXX.XXX.144.7

bohumil62 napsal(a):
Pokud by letošní závodní sezona vůbec nezačala, co to udělá se závodníky? Má někdo zkušenost, že z nějakého důvodu celý rok nezávodil a jak to pak jeho holubi zvládali po roční pauze? Na Slovensku 31.3. zakázali do odvolání jakékoliv tréninky, nácviky, závody PH. To bude brzo zakázané i u nás.

Já osobně si budu holubi vyvážet sám aspoň na krátké tratě jednou za čtrnáct dní.

2.4.2020 20:24
KLIMEK PETR

XXX.XXX.14.170

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Čau . Vyfot holubník z venku jak vypadá a vlož fotku do diskuze .
Mimochodem našel jssem tě na facebooku . Dal jsi ohodnotit tvého žlutého staváka do vlákna o ČS na facebooku .

Ano dal

5.4.2020 21:32
raspic

XXX.XXX.209.207

Když je krásný den.Prolet a momentky z přistání.

6.4.2020 05:39
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
Když je krásný den.Prolet a momentky z přistání.

Radost ze života a čiší z nich vitalita, snad půjde využít alespoň na nemnoha závodech....

7.4.2020 14:33
jo012810

XXX.XXX.101.35

Radost pohledět a trus je známkou zdraví....

7.4.2020 15:04
raspic

XXX.XXX.103.38

jo012810 napsal(a):
Radost pohledět a trus je známkou zdraví....

Děkuji. Snažím se a hlavně mě to baví.

7.4.2020 17:00
jo012810

XXX.XXX.101.35

I když léta již nemohu chovat PH, stále ve mne "koluje" holubářská krev a hlavně v této době, kdy by se blížily tréninky a závody, to je ten správný čas a určité napětí (i u mne), jak to komu poletí...Držím palce a snad jste z rozsypaného Severu někde zakotvili.

9.4.2020 19:42
raspic

XXX.XXX.209.154

Když dáš holubům nasekanou "pampelišku".

9.4.2020 21:14
KLIMEK PETR

XXX.XXX.14.170

raspic napsal(a):
Když dáš holubům nasekanou "pampelišku".

Vy je nepouštíte ven

9.4.2020 21:19
raspic

XXX.XXX.209.154

KLIMEK PETR napsal(a):
Vy je nepouštíte ven

Asi tak

9.4.2020 21:30
raspic

XXX.XXX.209.154

A nebo tak.

9.4.2020 21:35
KLIMEK PETR

XXX.XXX.14.170

Aha to moji jsou puštěné nonstop a kdyz jim dám do holubníku travu nebo naklíčenou pšenici tak si ji ani nevšimnou

10.4.2020 08:02
jo012810

XXX.XXX.101.35

V Raspenavě se viditelně zdravotně holoubkům daří a chovatel jim dává z přírody, co potřebují. Stejně jako nasekaná papempeliška chutnala u mne holoubům kopřiva a pórek v závodní sezóně naprosto nepostradatelný. A když začnul přerůstat salát, jen se po hlávce zaprášilo. A navíc na navlhčené zelené se dají dobře přidávat např. pivovarské kvasnice atd...Držím palce, aby se mohlo závodit a aby jste mohl svoji péči o PH proměnit v radost.

10.4.2020 10:23
raspic

XXX.XXX.107.111

Vše co potřebujete. Plus kvasnice, které mi holubi žerou bez problémů samostatně. Závodníky pouze očkuji. Chovné ani neočkuji.Ani ticho, odčervení, žádnou dezinfekci. Pouze mechanické čištění. Stále tvrdím, že chov holubů není žádná věda. A JAKÝ SI TO UDĚLÁŠ, TAKOVÝ TO MÁŠ!!

10.4.2020 11:14
kouták

XXX.XXX.168.33

Petře a nejkrásnější na tom je,že oni ti vše vrátí.Co může být krásnějšího,než vidět životaschopné hejno a každý den se s nima pokochat.Přeji ať se jen daří a zdraví.Zdeněk

10.4.2020 11:43
raspic

XXX.XXX.107.111

kouták napsal(a):
Petře a nejkrásnější na tom je,že oni ti vše vrátí.Co může být krásnějšího,než vidět životaschopné hejno a každý den se s nima pokochat.Přeji ať se jen daří a zdraví.Zdeněk

Ahoj a dík. Máš naprostou pravdu. Ten pocit ze zdravých a nezávislých holubů na lécích ti nikdo nevezme. Jsem naprosto spokojený s tím co mám, i za cenu být vždy až "druhý"

10.4.2020 12:29
KLIMEK PETR

XXX.XXX.14.170

raspic napsal(a):
Ahoj a dík. Máš naprostou pravdu. Ten pocit ze zdravých a nezávislých holubů na lécích ti nikdo nevezme. Jsem naprosto spokojený s tím co mám, i za cenu být vždy až "druhý"

Podle mého je očkování zbytečné pokud člověk nelétá závody s PH a nebo nevystavuje

19.4.2020 05:43
jo012810

XXX.XXX.101.35

Paráda, nádherné fotky krásných holoubků plných energie...

19.4.2020 21:13
raspic

XXX.XXX.209.234

jo012810 napsal(a):
Paráda, nádherné fotky krásných holoubků plných energie...

19.04.2020.

20.4.2020 09:18
gary

XXX.XXX.50.145

KLIMEK PETR napsal(a):
Můj Bobík

zkus ty fotky otočit po vložení !

20.4.2020 15:36
KLIMEK PETR

XXX.XXX.14.170

gary napsal(a):
zkus ty fotky otočit po vložení !

Zkouším vždy mi to napíše že toto foto nelze otočit nebo nebo tento soubor nelze otočit

20.4.2020 17:48
jo012810

XXX.XXX.101.35

KLIMEK PETR napsal(a):
Zkouším vždy mi to napíše že toto foto nelze otočit nebo nebo tento soubor nelze otočit

Možná, asi takto...

20.4.2020 21:41
KLIMEK PETR

XXX.XXX.14.170

jo012810 napsal(a):
Možná, asi takto...

Mne to nejde nevím čím to je

22.4.2020 22:18
raspic

XXX.XXX.209.41

A zase zelené.

22.4.2020 22:29
Meelek

XXX.XXX.160.254

raspic napsal(a):
Vše co potřebujete. Plus kvasnice, které mi holubi žerou bez problémů samostatně. Závodníky pouze očkuji. Chovné ani neočkuji.Ani ticho, odčervení, žádnou dezinfekci. Pouze mechanické čištění. Stále tvrdím, že chov holubů není žádná věda. A JAKÝ SI TO UDĚLÁŠ, TAKOVÝ TO MÁŠ!!

Zdravím pane, prosím Vás popište vložené fotky. Já vím prd, jsem začínající, poznám ledatak ten ocet a třeba postupy, zkušenosti. Až budete mít náladu, byl bych za to velmi vděčný. Jestli to je jen pro ty vědomý, zkušený, tak to nechte bejt. Děkuji, MV

22.4.2020 22:33
raspic

XXX.XXX.209.41

Bez komentáře.

22.4.2020 22:38
raspic

XXX.XXX.209.41

I malá holoubata krátce po odstavení si dají...

22.4.2020 22:42
raspic

XXX.XXX.209.41

A každý den nesmí chybět nalíčení

22.4.2020 22:52
raspic

XXX.XXX.209.41

Meelek napsal(a):
Zdravím pane, prosím Vás popište vložené fotky. Já vím prd, jsem začínající, poznám ledatak ten ocet a třeba postupy, zkušenosti. Až budete mít náladu, byl bych za to velmi vděčný. Jestli to je jen pro ty vědomý, zkušený, tak to nechte bejt. Děkuji, MV

Poslal jsem vám zprávu.

1.5.2020 20:08
raspic

XXX.XXX.209.46

2.5.2020 05:47
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
Dnešní sváteční den a mládež poprvé venku.

Radost pohledět a mnoho příslibu pro budoucnost. Jen aby se dalo závodit a vyzkoušet....

2.5.2020 07:13
raspic

XXX.XXX.209.193

jo012810 napsal(a):
Radost pohledět a mnoho příslibu pro budoucnost. Jen aby se dalo závodit a vyzkoušet....

Ano. Ale jedině koš ukáže zda kromě krásy mají taky něco v hlavě.

2.5.2020 11:44
trondák

XXX.XXX.128.46

raspic napsal(a):
Vše co potřebujete. Plus kvasnice, které mi holubi žerou bez problémů samostatně. Závodníky pouze očkuji. Chovné ani neočkuji.Ani ticho, odčervení, žádnou dezinfekci. Pouze mechanické čištění. Stále tvrdím, že chov holubů není žádná věda. A JAKÝ SI TO UDĚLÁŠ, TAKOVÝ TO MÁŠ!!

Dobrý den.Mužete prosím napsat jak co podáváte.Děkuji.

2.5.2020 19:10
KLIMEK PETR

XXX.XXX.14.170

raspic napsal(a):
Dnešní sváteční den a mládež poprvé venku.

Nebude ten bezpruhy na prodej a popř cena

2.5.2020 19:10
raspic

XXX.XXX.209.230

trondák napsal(a):
Dobrý den.Mužete prosím napsat jak co podáváte.Děkuji.

Poslal jsem vám zprávu

2.5.2020 20:13
raspic

XXX.XXX.209.230

KLIMEK PETR napsal(a):
Nebude ten bezpruhy na prodej a popř cena

Určitě na prodej není.Bude "závodit"

2.5.2020 20:22
KLIMEK PETR

XXX.XXX.14.170

raspic napsal(a):
Určitě na prodej není.Bude "závodit"

Aha a nějaké co závodit nebudou a jsou bezpruhe tam máte

2.5.2020 20:44
raspic

XXX.XXX.209.230

KLIMEK PETR napsal(a):
Aha a nějaké co závodit nebudou a jsou bezpruhe tam máte

Až si v hlavě urovnáš co vlastně chceš a ...Budeš li chtít závodit atd. dám ti klidně holoubata zadara.Jinak odchovávám holoubata pouze na závody.

2.5.2020 21:14
gary

XXX.XXX.29.157

A co kdyby se již nikdy nemělo závodit, co by zbylo z chovatelů PH ? Jak je můj starý dobrý přítel , jezdící se mnou po holubech, poznal, tak mi tvrdí, že mnozí chovatelé PH chovají své holuby jen pro tu ctižádost závodit a pro vlastní EGO a kdyby nemohli závodit, tak by ty holuby ani nechovali :::není to láska k holubům, ale touha vyniknout v něčem . Proto taky se po převratu začaly rozpadat okresní organizace a vznikly nové spolky /MS a OS/, aby mohl být mistrem větší počet chovatelů...a dnes po vymírání členské základny se bude znovu spojovat to torzo chovatelů...

2.5.2020 21:29
raspic

XXX.XXX.209.230

gary napsal(a):
A co kdyby se již nikdy nemělo závodit, co by zbylo z chovatelů PH ? Jak je můj starý dobrý přítel , jezdící se mnou po holubech, poznal, tak mi tvrdí, že mnozí chovatelé PH chovají své holuby jen pro tu ctižádost závodit a pro vlastní EGO a kdyby nemohli závodit, tak by ty holuby ani nechovali :::není to láska k holubům, ale touha vyniknout v něčem . Proto taky se po převratu začaly rozpadat okresní organizace a vznikly nové spolky /MS a OS/, aby mohl být mistrem větší počet chovatelů...a dnes po vymírání členské základny se bude znovu spojovat to torzo chovatelů...

Tak tomu asi nerozumím.Váš starý dobrý přítel asi poznal jiné chovatele PH než znám já.Já znám pravý opak.Své holuby šetří atd.Možná poznal jen ty movitější "profesionály"

5.5.2020 20:42
KLIMEK PETR

XXX.XXX.14.170

raspic napsal(a):
Až si v hlavě urovnáš co vlastně chceš a ...Budeš li chtít závodit atd. dám ti klidně holoubata zadara.Jinak odchovávám holoubata pouze na závody.

A můžu se zeptat odkud jste

5.5.2020 21:18
gary

XXX.XXX.29.157

raspic napsal(a):
Tak tomu asi nerozumím.Váš starý dobrý přítel asi poznal jiné chovatele PH než znám já.Já znám pravý opak.Své holuby šetří atd.Možná poznal jen ty movitější "profesionály"

Je pravda, že se svým kolegou objíždíme ty spíše špičkové chovatele z předních pozic ČR....

6.5.2020 19:26
raspic

XXX.XXX.209.166

První den na zemi.

7.5.2020 05:53
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
Další generace.

Modrá laina...Paráda

12.5.2020 08:13
jo012810

XXX.XXX.101.35

Tak, podle závodních plánů by se mělo již závodit. Jak se daří při závodech a kde lze hledat výsledky???

12.5.2020 21:36
raspic

XXX.XXX.209.86

jo012810 napsal(a):
Tak, podle závodních plánů by se mělo již závodit. Jak se daří při závodech a kde lze hledat výsledky???

S výsledky vám neporadím.V Čechách jsem byl nucen skončit a do PL mě nepustí.Takže u mě nic.

13.5.2020 04:59
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
S výsledky vám neporadím.V Čechách jsem byl nucen skončit a do PL mě nepustí.Takže u mě nic.

Takže všichni z OS Sever odešwli do Polska a nyní nemají možnost závodit a to ani formo třeba hostování??

13.5.2020 20:02
raspic

XXX.XXX.209.193

jo012810 napsal(a):
Takže všichni z OS Sever odešwli do Polska a nyní nemají možnost závodit a to ani formo třeba hostování??

Všichni ne.Jen Nové Město.Ostatní hostují v jiné OS Čechách.

14.5.2020 05:02
jo012810

XXX.XXX.101.35

Díky. Je škoda, že hranice nefungují, jako v loňském roce....

24.8.2020 22:39
Tom.13

XXX.XXX.103.246

Dobrý den, mám takovou otázku, která se týká poštovních holubů. Jaká je správná délka hrudní kosti u poštovního holuba? Vím, že má být co nejdelší, ale dá se to specifikovat (mm,cm)? Někdo říká že se tam nesmí vydat prst jiný zase něco jiného. A je vůbec možné, aby staré holubice udržely vidlice do nejblíž a kost co nejdelší? Popř. vlivy na délku kosti a má vliv volný chov proti voliérovému? Ptám se pouze ze zvědavosti a byl bych rád kdyby mi někdo slušně odpověděl z vlastní zkušenosti. Děkuji za odpověď

25.8.2020 11:57
jo012810

XXX.XXX.101.35

Poštovní holub je holubem volného pohybu a slouží k závodní činnosti chovatelů. Závody PH jsou vlastně především selekčním kritériem. Zavírat PH do voliéry, je jako pořídit si kvalitní sportovní auto a jezdit s ním po zahradě. K tomu aby mohl holub dlouho, rychle a dobře se vracet domů, potřebuje odpovídající stavbu těla. Celá kostra a především kýl kosti hrudní, slouží k upnutí svalstva, které umožňuje let. Délka kýlu hrudní kosti, je proto významným prvkem, pro dosažení pohybu-letu. Vidlice, která uzavírá dutinu břišní, je oporou všech vnitřních orgánů. Proto zase co nejpevnější a nejuzavřenější, je výhodou. U PH platí, že vše musí být v dokonalých proporcích. Nedá se měřit na mm či cm. Vynikající závodníci mají většinou (výjimky existuijí) právě ty ideální proporce, které pozná zkušený chovatel v ruce a i při pohledu v holubníku. To nejde nějak exaktně popsat mírami, jde o zkušenost a dobrý pozorovací talent.

8.11.2020 05:44
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
Pro změnu,pár mých PH.

Ta holka 469 to je krásně stavěné zvíře. I z fotky z ní čiší síla. A jak se letos závodilo a nezávodilo, když OS Sever se rozpadlo?

8.11.2020 07:39
raspic

XXX.XXX.103.167

jo012810 napsal(a):
Ta holka 469 to je krásně stavěné zvíře. I z fotky z ní čiší síla. A jak se letos závodilo a nezávodilo, když OS Sever se rozpadlo?

Tak díky covidu jsem v Polsku odletěl pouze posledních 5 závodů starých.. Rovnou 350, 530,730,530 a 730. A 4. závody holoubat. Dění v Česku už moc nesleduji.

11.11.2020 15:27
fpavel

XXX.XXX.234.156

Zdravím vás chovám rejdiče ale musím přiznat že Pošťák je nejkrásnější plemeno s pozdravem Frič

25.11.2020 16:53
holis

XXX.XXX.21.76

Ahoj všem,
Poradíte nějaký polský obchod s krmením pro holuby a chovatelskými potřebami? Pokud možno co nejblíže ústeckému kraji.

26.11.2020 08:57
gary

XXX.XXX.10.38

Autor: Ing.Stan.Matuška (registrovaný)
Vloženo: 22.11.2020 06:38:32 (85.93.188.248 ip-85-93-188-248.wscnet.cz)

Je velkou škodou, že SAMDPR skončil finančním podvodem. Do dnešního dne nebyly vyplaceny žádné výhry. A nejen výhry. Nebyly vyplaceny ani podíly z prodaných holubů, rovněž se inkasovaly tisíce dolarů na tipovací soutěž o automobil mercedes a ten také nikdo neviděl.

Holubářsky, do poslední chvíle velmi kvalitně vedený One Loft Race, se dostal po smrti svého zakladatele Zandyho, který mimochodem navštívil před časem i můj holubník ve Šternberku, do rukou vykutálených nových majitelů.

Jejich výmluvy na covid jsou liché i když covid možná skutečně způsobil pád SAMDPR. Majitelé patrně počítali s tím, že po ukončení aukce bude již blízko termín pro příjem nových holubů ročníku 2020 a tím pádem inkaso nového startovného. Avšak z dnes již známých důvodů prakticky den ze dne přestala fungovat letecká doprava a v platnost vstoupila celá řada zákazů.

Nic z toho však nemůže reálně bránit výplatě výher, tedy pokud majitelé finance nepoužili na něco jiného, než k čemu byly určeny. Covid bankovní účty přece nepozřel. Takový borec to zase není. Ale se zhruba 60.000.000 Kč se již při "skromném" žití nějaký čas vydržet dá a taková myšlenka může být velmi lákavá. Tak ať se neznámým majitelům daří, ať jim sluníčko hřeje a moře příjemně šplouchá. My se budeme těšit na 5000 Kč rouškovného...

26.11.2020 09:56
jo012810

XXX.XXX.101.35

Ano, co překopíroval gary od Ing. Matušky, je jen špička ledovce v poštovním holubářství, kdy ti co jsou schopní(někdy všeho) žijí z peněz členské základny a nadšení chovatelů PH. I u nás, když se peníze po roce 1990, staly hlavním měřítkem úspěchu, se pomalu, ale jistě tenčí členská základna a vyprchává ta atmosféra a radost, kterou jsem znal. Destrukce sytému, který produkoval olympíjské vítěze a místo radosti a kamarádsví-peníze. Organizace a systém před roke 1990 byla, v tom základu, vlastně nezměněna od roku 1923....

26.11.2020 12:48
gary

XXX.XXX.10.38

jo012810 napsal(a):
Ano, co překopíroval gary od Ing. Matušky, je jen špička ledovce v poštovním holubářství, kdy ti co jsou schopní(někdy všeho) žijí z peněz členské základny a nadšení chovatelů PH. I u nás, když se peníze po roce 1990, staly hlavním měřítkem úspěchu, se pomalu, ale jistě tenčí členská základna a vyprchává ta atmosféra a radost, kterou jsem znal. Destrukce sytému, který produkoval olympíjské vítěze a místo radosti a kamarádsví-peníze. Organizace a systém před roke 1990 byla, v tom základu, vlastně nezměněna od roku 1923....

Jakmile se z něčeho stane podnikání , t.j. Business , končí nadšení pro původní hobby a začne okrádání, což je koneckonců hlavním prostředkem ke zbohatnutí co je lidstvo lidstvem...

26.11.2020 12:55
raspic

XXX.XXX.35.141

Holubnik,který jsem od prvního do posledního šroubku, stavěl úplně sám. Prostorný, vzdušný a praktický...

26.11.2020 13:05
raspic

XXX.XXX.35.141

Výsledek

26.11.2020 15:59
gary

XXX.XXX.10.38

raspic napsal(a):
Holubnik,který jsem od prvního do posledního šroubku, stavěl úplně sám. Prostorný, vzdušný a praktický...

paráda, jste šikula...

26.11.2020 16:43
raspic

XXX.XXX.35.141

gary napsal(a):
paráda, jste šikula...

Dík

20.2.2021 21:32
raspic

XXX.XXX.209.179

Za jeden den všech 46 párů - spářeno. Krmení - ječmen a pšenice plus čistá voda. Žádná "kůra" ani jiné doplnky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.2.2021 22:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Krasavci!!!! a neskutečná trpělivost při vkládání fotek....

21.2.2021 08:16
kouták

XXX.XXX.168.33

Petře,máš je jak malové.Už jsem na tom světě dlouho,ale dosud jsem neviděl tak krásné pošťáky a bez léčiv to také jde že?Jenže to si nepřipustí většina holubářů,protože nemají tu odvahu říci končím s léčením a tu trpělovist nést pár let následky.A co ten lesk a svit a úžasná životaschopnost,tak to asi nikoho neláká že?Je to marné,je to marné.Petře přeji ať se jen daří. Zdeněk

21.2.2021 09:48
raspic

XXX.XXX.209.179

kouták napsal(a):
Petře,máš je jak malové.Už jsem na tom světě dlouho,ale dosud jsem neviděl tak krásné pošťáky a bez léčiv to také jde že?Jenže to si nepřipustí většina holubářů,protože nemají tu odvahu říci končím s léčením a tu trpělovist nést pár let následky.A co ten lesk a svit a úžasná životaschopnost,tak to asi nikoho neláká že?Je to marné,je to marné.Petře přeji ať se jen daří. Zdeněk

Zdendo, velký dík. Uznání od "pana holubaře" opravdu potěší. Ano, opravdu mi to funguje....Za malé peníze, zdravý chov.

21.2.2021 10:34
Jarcin

XXX.XXX.33.40

Taky jsem se rozhodl že kromě vakcinace a možna přelečení trichošky nebudu do holubu cpat lečiva!Taky zavodím s poštaky,od konce lonske sezony davam jenom
přírodní věci!Po čtení diskuze na Fauně jsem změnil na to nazor!!! Všem hodně zdaví.Letu Zdar

21.2.2021 11:00
raspic

XXX.XXX.209.179

Jarcin napsal(a):
Taky jsem se rozhodl že kromě vakcinace a možna přelečení trichošky nebudu do holubu cpat lečiva!Taky zavodím s poštaky,od konce lonske sezony davam jenom
přírodní věci!Po čtení diskuze na Fauně jsem změnil na to nazor!!! Všem hodně zdaví.Letu Zdar

Držím palce!! Přelečení tricho jsem nedělal min. 6 let. Ani dříve u okrasných jsem tomu nevěnoval větší pozornost. Já dávám holubům co dům a zahrada dá. Dnes třeba drn s hlínou.

21.2.2021 11:12
Jarcin

XXX.XXX.33.40

Když mají holoubata tak mají radí hlinu s krtince.

21.2.2021 11:28
jo012810

XXX.XXX.101.35

Jarcin napsal(a):
Taky jsem se rozhodl že kromě vakcinace a možna přelečení trichošky nebudu do holubu cpat lečiva!Taky zavodím s poštaky,od konce lonske sezony davam jenom
přírodní věci!Po čtení diskuze na Fauně jsem změnil na to nazor!!! Všem hodně zdaví.Letu Zdar

Držím všem holubářům palce, kteří se rozhodnou využívat minimálně(nejlépe vůbec) farmaka při svém chovu. Určitě to šlo a jak ukazuje raspit a jeho výsledky, to jde i nyní u PH a u tkzv. okrasy by to mělo být ještě snažší, neboť kontak s holuby z jiných holubníků je minimální, proti PH při závodění. Myslím, že to bylo v roce 1987, kdy celostání mistrovství (soutěž PH) vyhrál holubář z Březhradu pan Hampl, který také neléčil, ani nevakcinoval. Tenkrát byl povinný avipest, když se v roce 1983 zde projevil paramyxovirus, zavlečený pravděpodobně PH ze Západu (kde se již farmaka silně využívala) na Olypiádu PH v Praze. Měl malý holubník, přístupný z kuchyně a osazenstvo představovalo cca 20 holubů na přírodní metodě....

30.3.2021 20:55
raspic

XXX.XXX.209.76

KAMARÁDI HOLUBÁŘI.

3.4.2021 16:20
raspic

XXX.XXX.209.59

Veselé a hlavně zdravé velikonoce. Vám všem i vašim rodinkam.

4.4.2021 21:37
raspic

XXX.XXX.209.170

NEDĚLE. KRÁSNĚ,ALE CHLADNO. PRVNÍ ZELENÉ - PAMPELIŠKA.

14.4.2021 12:07
raspic

XXX.XXX.40.99

raspic napsal(a):
Taky přidám par zástupců ze sportovních HOLUBU.Moje holubi PH.

Ahoj. Letos začínám 6. Rok bez léků a jiné... Nepoužívám ani žádnou dezinfekci. Neodčervuji. Nedělám nic. Jen se kocham. Zdraví, lesk a hromada holoubat. Výsledky taky uspokojivé.... Spokojenost! https://photos.app.goo.gl/ykVdsnFrWQqHpCrB9

14.4.2021 12:19
kouták

XXX.XXX.168.33

Ahoj Petře,děkuji,že to sem všechno píšeš,že to bez léčiv jde a o tom svědčí Tvůj krásný chov.Snad to přesvědčí i ostatní holubáře. Zdeněk

14.4.2021 20:47
raspic

XXX.XXX.209.102

kouták napsal(a):
Ahoj Petře,děkuji,že to sem všechno píšeš,že to bez léčiv jde a o tom svědčí Tvůj krásný chov.Snad to přesvědčí i ostatní holubáře. Zdeněk

AHOJ ZDENDO. STÁLE SE UČÍM A ZKOUŠÍM NĚCO NOVÉHO. V DOBĚ INTERNETU NENÍ PROBLÉM. CHOVÁM HOLUBY PRO RADOST A ZÁVODY BERU JAKO ZÁBAVU. NA TÉMA CHEMIE V CHOVECH HOLUBŮ NARÁŽÍM NEUSTÁLE. A DIVÍM SE ,CO VŠECHNO SE DÁ DO HOLUBŮ NACPAT. 70 PROCENT CHOVATELŮ ANI NETUŠÍ NA CO TO JE ,ALE NA RADY STARŠÍCH A ZKUŠENĚJŠÍCH ... PŘITOM STAČÍ POUŽÍVAT VLASTNÍ ROZUM, NEBO SI NĚCO PŘEČÍST. VŠEM PŘEJI SUPER SEZONU , AT VÁM HOLUBI DĚLAJÍ RADOST. TŘEBA NĚKDO POCHOPÍ O ČEM TO JE.PETR ŠTĚTINA

15.4.2021 11:14
nimels

XXX.XXX.200.29

Závodní řád Chovatelů poštovních holubů :

paragraf 4 ...................odstavec

g/ Vsouladu se zákonem č. 166/1999 Sb., ukládá Metodika kontroly zdraví zvířat a nařízené vakcinace, povinnost vakcinace poštovních holubů proti Newkastelské chorobě (Paramy-xo). Vakcinace může být provedena pouze inaktivovanými vakcínami.
h/Každý chovatel je povinen před zahájením závodní sezóny, doložit vedoucímu zasazova-cího střediska potvrzení, že jeho holubi jsou v imunitě proti Newkastelské chorobě (Para-myxoviróze holubů). Potvrzení musí obsahovat jméno a adresu chovatele, počet holubů, použitou vakcínu, datum vystavení a podpis s razítkem veterinárního lékaře, který potvr-zení vystavil.
Originály potvrzení musí být uloženy k závodní dokumentaci OS.

Při vší úctě k vašim výsledkům, by bylo vhodné vědět, jaké potvrzení je uloženo u vašeho jména k závodní dokumentaci OS Sever ?????

" Nedělám nic, jen se kochám. " ??????????????????????

15.4.2021 11:45
jo012810

XXX.XXX.101.35

nimels napsal(a):
Závodní řád Chovatelů poštovních holubů :

paragraf 4 ...................odstavec

g/ Vsouladu se zákonem č. 166/1999 Sb., ukládá Metodika kontroly zdraví zvířat a nařízené vakcinace, povinnost vakcinace poštovních holubů proti Newkastelské chorobě (Paramy-xo). Vakcinace může být provedena pouze inaktivovanými vakcínami.
h/Každý chovatel je povinen před zahájením závodní sezóny, doložit vedoucímu zasazova-cího střediska potvrzení, že jeho holubi jsou v imunitě proti Newkastelské chorobě (Para-myxoviróze holubů). Potvrzení musí obsahovat jméno a adresu chovatele, počet holubů, použitou vakcínu, datum vystavení a podpis s razítkem veterinárního lékaře, který potvr-zení vystavil.
Originály potvrzení musí být uloženy k závodní dokumentaci OS.

Při vší úctě k vašim výsledkům, by bylo vhodné vědět, jaké potvrzení je uloženo u vašeho jména k závodní dokumentaci OS Sever ?????

" Nedělám nic, jen se kochám. " ??????????????????????

Možná jste četl jen ten poslední příspěvek. V jiném př. Šetina dodává, že vakcinuje prozi paramyxoviru. Takže se domnívám, že je vše podle závodního řádu OK. Nepoužívá např. doporučení MVDr. Poláška a jiné, kde se stále něco preventivně podává tu na to a tu zas na tamto. V tom je ten rozdíl přístupu př. Šetiny. Prostě dělá jen to, co si zákon žádá a jinak se obrací k přírodě a nechává působit a rozvíjet se přirozenou imunitu....Možná jsem to již někde psal, když k nám byl zavlečen paramyxovirus při olympiádě PH ze Západu v roce 1983, byla ukončena rozjíždějící se závodní sezóna a následující léta se začínalo s vakcinacemi. Nejdříve avipestem atd. Vítěz národníbho mistrovství p. Hampl (myslím, že to byl rok 1987) zásadně nevakcinoval a neléčil. Jen udržoval naprostou čistotu a používal čajíčky. Takže asi tak. Zákony se mají dodržovat, ale měly by sloužit a ne omezovat....

15.4.2021 14:15
raspic

XXX.XXX.1.14

nimels napsal(a):
Závodní řád Chovatelů poštovních holubů :

paragraf 4 ...................odstavec

g/ Vsouladu se zákonem č. 166/1999 Sb., ukládá Metodika kontroly zdraví zvířat a nařízené vakcinace, povinnost vakcinace poštovních holubů proti Newkastelské chorobě (Paramy-xo). Vakcinace může být provedena pouze inaktivovanými vakcínami.
h/Každý chovatel je povinen před zahájením závodní sezóny, doložit vedoucímu zasazova-cího střediska potvrzení, že jeho holubi jsou v imunitě proti Newkastelské chorobě (Para-myxoviróze holubů). Potvrzení musí obsahovat jméno a adresu chovatele, počet holubů, použitou vakcínu, datum vystavení a podpis s razítkem veterinárního lékaře, který potvr-zení vystavil.
Originály potvrzení musí být uloženy k závodní dokumentaci OS.

Při vší úctě k vašim výsledkům, by bylo vhodné vědět, jaké potvrzení je uloženo u vašeho jména k závodní dokumentaci OS Sever ?????

" Nedělám nic, jen se kochám. " ??????????????????????

Při vší úctě. ...znám své povinnosti i svá práva. Ano závodníky pouze ockuji !! Dokonce i vet.potvrzení vždy řádně předám. Jinak bych si nezalital.ProtoVáš komentář nechapu. Ale taková reakce se dala čekat.Znám názory na léčení od ostatních. Možná by mělo být i vet.osvědčení o čistotě závodníků před závodem. Ale v dnešní době není nic problém. Posílám pozdrav a přeji dobrý let. Štětina Petr.

15.4.2021 14:40
raspic

XXX.XXX.1.14

Nečekám pochvalu .Taky vím ,že mé názory na chemii v chovech holubů působí na většinu dost podrážděně. Ale jsem svuj a dělam vše po svém a né jako ovce, vždyť to tak dělají všichni. Staří holubari vymiraji a noví uz nebudou....

15.4.2021 16:44
raspic

XXX.XXX.1.14

Perlička na závěr.V chovu holubů jsem stale jen zelenac .Ale k PH jsem se dostal právě přes léky,Na doporučení kamaráda jsem vyrazil na veterinu a sháněl sutricol pro moje okrasné holuby.A ? Veterinář mi lék neprodal (neregistrovaný ),ale poradil mi chovatele PH. Ten měl
sutricol a dalších x leku na vsechno.Taky bezpecne poznal v cem je problem. V začátcích s PH jsem jel podle rady a sypal přesně dle pravidel....No a dál už to znáte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2021 17:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic napsal(a):
Nečekám pochvalu .Taky vím ,že mé názory na chemii v chovech holubů působí na většinu dost podrážděně. Ale jsem svuj a dělam vše po svém a né jako ovce, vždyť to tak dělají všichni. Staří holubari vymiraji a noví uz nebudou....

Dobrý den ,moc hezky napsané!!!Je důležité být svůj,a nebýt úzkostliví.Mrzí mě,že to váš kolega dříve diskutující p.Němec nikda nepochopil a tvrdil ,že u tohoto sportu to bez přelečovaní nejde.Bohužel mohu pouze na jedne ruce spočítat mé kamarády ,kteří se timto směrem ubírají 50-60 let a více,jsou ativní členové a zavodí a nemají problém a jsou uspešní.Dnes už pár roku pro své stáří se moc nezapojují do všeho, ale lze porovnat jak jejich holubi maji vytvořenou silnou imunitu a jsou zocelení .Oproti těm co holubi prelečujou podle kalendaře ,samé průjmy,výší ztráty na treningu ,trati jak jsou rozhození ,oslabení z těch léčiv a jsou snadným terčem pro dravce i matku přírodu ,která je na trati povětrnostnímy vlivy odstraní .Všechno jde když se chce ,je třeba jsi vytvořit systém a počitat s nějakým tym rokem než holubař selektivně vyřadi neustále chronicke neustále skomírající jedince a vytvoři jsi pevnou imunitu v chovu jako celek....jsem stejného názoru,nejsem ovce a nejdu s davem, ale s rozumem svou vlastní cestou.Mam svůj svět....hezké příspěvky a moc krásní pošťáci. Hezky den a nenechte se nikdy zavistimi lidmi odratit.Je to pouha závist!!!!Adamčík E

15.4.2021 19:20
raspic

XXX.XXX.209.128

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrý den ,moc hezky napsané!!!Je důležité být svůj,a nebýt úzkostliví.Mrzí mě,že to váš kolega dříve diskutující p.Němec nikda nepochopil a tvrdil ,že u tohoto sportu to bez přelečovaní nejde.Bohužel mohu pouze na jedne ruce spočítat mé kamarády ,kteří se timto směrem ubírají 50-60 let a více,jsou ativní členové a zavodí a nemají problém a jsou uspešní.Dnes už pár roku pro své stáří se moc nezapojují do všeho, ale lze porovnat jak jejich holubi maji vytvořenou silnou imunitu a jsou zocelení .Oproti těm co holubi prelečujou podle kalendaře ,samé průjmy,výší ztráty na treningu ,trati jak jsou rozhození ,oslabení z těch léčiv a jsou snadným terčem pro dravce i matku přírodu ,která je na trati povětrnostnímy vlivy odstraní .Všechno jde když se chce ,je třeba jsi vytvořit systém a počitat s nějakým tym rokem než holubař selektivně vyřadi neustále chronicke neustále skomírající jedince a vytvoři jsi pevnou imunitu v chovu jako celek....jsem stejného názoru,nejsem ovce a nejdu s davem, ale s rozumem svou vlastní cestou.Mam svůj svět....hezké příspěvky a moc krásní pošťáci. Hezky den a nenechte se nikdy zavistimi lidmi odratit.Je to pouha závist!!!!Adamčík E

Zdravím. Pochvalu nečekám, ale hlal bych, že nepotěší. Odradit se určitě nenechám,protože nedělám nic špatného. Díky.

15.4.2021 19:27
touzetin

XXX.XXX.212.6

raspic napsal(a):
Nečekám pochvalu .Taky vím ,že mé názory na chemii v chovech holubů působí na většinu dost podrážděně. Ale jsem svuj a dělam vše po svém a né jako ovce, vždyť to tak dělají všichni. Staří holubari vymiraji a noví uz nebudou....

Jsem moc rád, že jsem měl možnost vidět tvoje holuby a byl to pro mne zážitek. Jeď dál přesně jak píšeš. Ty komentáře od "odborníků", když je člověk na sebe nenechá hodit, aby ho otrávili, stejně jednou pominou. Mám s tím docela velkou zkušenost a fota z tvého holubníku, či Bohouše a Zdeňka (Kouťáka), vždy potěší a oko pohladí. Já také neléčím a holubi jsou rok od roku lepší. Dávám pouze vakcinaci na pseudomor, kdyby zas někdy nějaký anonym. Jenže to už se vyřešilo také samo a v tom je ta pomíjivost v špatném i dobrém smyslu. Přeji mnoho radosti a úspěchů s tvými pošťáky a zdravím z Toužetína. Lukáš M.

15.4.2021 20:55
raspic

XXX.XXX.209.128

touzetin napsal(a):
Jsem moc rád, že jsem měl možnost vidět tvoje holuby a byl to pro mne zážitek. Jeď dál přesně jak píšeš. Ty komentáře od "odborníků", když je člověk na sebe nenechá hodit, aby ho otrávili, stejně jednou pominou. Mám s tím docela velkou zkušenost a fota z tvého holubníku, či Bohouše a Zdeňka (Kouťáka), vždy potěší a oko pohladí. Já také neléčím a holubi jsou rok od roku lepší. Dávám pouze vakcinaci na pseudomor, kdyby zas někdy nějaký anonym. Jenže to už se vyřešilo také samo a v tom je ta pomíjivost v špatném i dobrém smyslu. Přeji mnoho radosti a úspěchů s tvými pošťáky a zdravím z Toužetína. Lukáš M.

AHOJ.JO UŽ JE TO PÁR LET .SHODOU OKOLNOSTÍ JSME NA SEBE NARAZILI U KAMARÁDA , KTERÝ RUŠIL SVŮJ CHOV ČVSR. PO KRÁTKÉM ROZHOVORU JSME NAVZÁJEM ZJISTILI S KÝM MÁME TU ČEST. "ZÁMECKÝ PÁN" A HLAVNĚ NADŠENEC.TAKY DOBŘE VÍŠ SVÉ. AT SE DAŘÍ TVÉMU HOLUBÍMU RÁJI I TOBĚ.

15.4.2021 22:20
KLIMEK PETR

XXX.XXX.94.166

raspic napsal(a):
Perlička na závěr.V chovu holubů jsem stale jen zelenac .Ale k PH jsem se dostal právě přes léky,Na doporučení kamaráda jsem vyrazil na veterinu a sháněl sutricol pro moje okrasné holuby.A ? Veterinář mi lék neprodal (neregistrovaný ),ale poradil mi chovatele PH. Ten měl
sutricol a dalších x leku na vsechno.Taky bezpecne poznal v cem je problem. V začátcích s PH jsem jel podle rady a sypal přesně dle pravidel....No a dál už to znáte.

Ahoj, co jsi měl za okrasný holuby? A k těm lékům já dávám holubům párkrát za měsíc vylouhovanou kopřivu a teď suším podběl na čaj tak uvidím no voda z kopřiv jim moc nejede
No a když se mi objeví v chovu nějaká nemoc tak dávám trichocoxan nebo knoblamin jináč nic víc no. Vakcinaci

15.4.2021 22:45
raspic

XXX.XXX.209.128

KLIMEK PETR napsal(a):
Ahoj, co jsi měl za okrasný holuby? A k těm lékům já dávám holubům párkrát za měsíc vylouhovanou kopřivu a teď suším podběl na čaj tak uvidím no voda z kopřiv jim moc nejede
No a když se mi objeví v chovu nějaká nemoc tak dávám trichocoxan nebo knoblamin jináč nic víc no. Vakcinaci

AHOJ. Z OKRASNÝCH JSEM MĚL KINGY A ŠTRASERY. KOPŘIVY A JINÉ DÁVÁM JEN SYROVÉ. ŽÁDNÉ VÝVARY - ČAJÍČKY NEDĚLÁM. NAPÁJÍM ČISTOU VODOU.OBČAS TROCHU JAB. OCTA. TAKY SYROVÁTKU. CO MÁM TO DÁM. TRICHOCOXAN , KNOBLAMIN ANI JINÉ PŘÍPRAVKY NEMÁM.No a když se mi objeví v chovu nějaká nemoc....ZATÍM SE MI V CHOVU ŽÁDNÁ NEMOC NEOBJEVILA.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.4.2021 10:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pane Štětino,máte bezvadný chov a upřímně řečeno nad vašima fotkama PH slintám blahem 😉ať se daří!

16.4.2021 11:57
raspic

XXX.XXX.209.201

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pane Štětino,máte bezvadný chov a upřímně řečeno nad vašima fotkama PH slintám blahem 😉ať se daří!

Dík za uznání, kolego. Ať se daří i vám.

17.4.2021 20:48
raspic

XXX.XXX.209.140

...

17.4.2021 20:50
raspic

XXX.XXX.209.140

...

24.4.2021 20:54
milheg

XXX.XXX.219.32

Dobrý večer přátelé holubáři. Vkládám 2 fotky letošních nadějí. Měl bych na Vás zkušenější prosbu o radu. Po Vašem vzoru jsem v chovu ustoupil od zbytečných zdravotních zásahů s pomocí ATB. Nyní ale nastává čas závodů a chtěl bych holubům pročistit dýchací cesty. Přeci jen byli od října zavření a mám hodně suchý a prašný holubník. Tento problém už řeším úpravou holubníku a vysavačem. Na "přelečení" jsem tak místo Doxygalu koupil křen a zázvor. Pokud ho používáte, jak ho holubům prodáváte? Nebo prosím napište nějaký recept. Kdysi bylo na ecoteamu super vlákno, kde bylo hodně receptů z přírodních produktů, ale to už je pryč. Pokud budete mít čas a chuť, budu rád za každý příspěvek. Děkuji Vám a letu zdar, Milan H.

25.4.2021 11:41
raspic

XXX.XXX.39.159

milheg napsal(a):
Dobrý večer přátelé holubáři. Vkládám 2 fotky letošních nadějí. Měl bych na Vás zkušenější prosbu o radu. Po Vašem vzoru jsem v chovu ustoupil od zbytečných zdravotních zásahů s pomocí ATB. Nyní ale nastává čas závodů a chtěl bych holubům pročistit dýchací cesty. Přeci jen byli od října zavření a mám hodně suchý a prašný holubník. Tento problém už řeším úpravou holubníku a vysavačem. Na "přelečení" jsem tak místo Doxygalu koupil křen a zázvor. Pokud ho používáte, jak ho holubům prodáváte? Nebo prosím napište nějaký recept. Kdysi bylo na ecoteamu super vlákno, kde bylo hodně receptů z přírodních produktů, ale to už je pryč. Pokud budete mít čas a chuť, budu rád za každý příspěvek. Děkuji Vám a letu zdar, Milan H.

Zdravím kolego. Vidím zdravé mladé holuby a volieru. Pročistit dýchací cesty? Ano vím, že to chovatelé PH dělají a čím to dělají. Osobně nic na tzv. dýchačky nedávám. V mém případě musí holubům stačit vzdušný holubník. Zázvor, Křen? Proč ne. Osobně bych to prohnal mixérem. Přidal trochu vlažné vody, med atd... To bych zamíchat do krmení. Jinak držím palce ať se daří.... Petr Štětina

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.4.2021 08:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

milheg napsal(a):
Dobrý večer přátelé holubáři. Vkládám 2 fotky letošních nadějí. Měl bych na Vás zkušenější prosbu o radu. Po Vašem vzoru jsem v chovu ustoupil od zbytečných zdravotních zásahů s pomocí ATB. Nyní ale nastává čas závodů a chtěl bych holubům pročistit dýchací cesty. Přeci jen byli od října zavření a mám hodně suchý a prašný holubník. Tento problém už řeším úpravou holubníku a vysavačem. Na "přelečení" jsem tak místo Doxygalu koupil křen a zázvor. Pokud ho používáte, jak ho holubům prodáváte? Nebo prosím napište nějaký recept. Kdysi bylo na ecoteamu super vlákno, kde bylo hodně receptů z přírodních produktů, ale to už je pryč. Pokud budete mít čas a chuť, budu rád za každý příspěvek. Děkuji Vám a letu zdar, Milan H.

2litry jablečného octa 2 červené řepy 2 jablka 1 křen 2 červené cibule 1 zázvor česnek cca 10-15 stroužků a dvě polévkové lžíce mletého koriandru to všechno nastrouhat dát do plastového kyblíku zalít tím jablečným octem pořádně promíchat zavřít víkem a pak každý den promíchat po dobu cca tři týdny potom přecedit a podávat v množství 10ml na 1l vody PS: před použitím vždy protřepat ........

Křen, zázvor, česnek,cibule, oregáno,1l olivového oleje extra virgin..... Vše najemno nastrouhat zasypat oregánem dát do uzavíratelné sklenice zalít olivovým olejem protřepat a nechat cca měsíc odpočívat PS: jednou dvakrát týdně trochu promíchat .... Já dávkují dvě polévkové lžíce na směs zrnin které ještě posypu pivovarskými kvasnicemi zamíchám a podávám dvakrát týdně

27.4.2021 07:19
milheg

XXX.XXX.46.187

Dobré ráno přátelé! Neměl jsem moc času Vám poděkovat za Vaše typy, tak alespoň nyní a tímto způsobem Vám moc děkuji! Recepty vyzkouším a uvidíme. Přeji Vám pevné zdraví a úspěšnou sezónu!

1.5.2021 10:04
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
ZASE VOLNO.

Krásné počasí a pěkní holoubci, včetně dorostonců. Nyní již zbývá jen, aby se dalo závodit....

7.5.2021 12:31
jo012810

XXX.XXX.101.35

Zdravím. Krásné fotky. Tak nějak je skoro všechno modrá řada, která je u vás asi výkonná. Myslím si, že tenhle červeňák (na fotce výše) již byl na nějakých fotkách. Jeho potomstvu se asi nedaří....

7.5.2021 13:51
gary

XXX.XXX.19.175

jo012810 napsal(a):
Zdravím. Krásné fotky. Tak nějak je skoro všechno modrá řada, která je u vás asi výkonná. Myslím si, že tenhle červeňák (na fotce výše) již byl na nějakých fotkách. Jeho potomstvu se asi nedaří....

je ale pěkný- mně se líbí ! Připomíná mi holuba z mého dětství - tehdy jsem měl 4 páry ,od každé barvy a kresby 1 ks - dodnes si je pamatuji...
Kdybyste ho chtěl dát pryč, tak se hlásím...

7.5.2021 16:27
raspic

XXX.XXX.43.0

jo012810 napsal(a):
Zdravím. Krásné fotky. Tak nějak je skoro všechno modrá řada, která je u vás asi výkonná. Myslím si, že tenhle červeňák (na fotce výše) již byl na nějakých fotkách. Jeho potomstvu se asi nedaří....

Taky Zdravím. Holuba mám druhý rok. Je to vysloužily super závodník na DT. Co jsem si ponechal z potomstva, stále je doma. Zatím se nic neztratilo. Mám dva kaprate a jednu plavou He. Ostatní jsem rozdal. Bohužel, letos už 3x čistá vajíčka. Asi už konečná....

7.5.2021 18:11
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
Taky Zdravím. Holuba mám druhý rok. Je to vysloužily super závodník na DT. Co jsem si ponechal z potomstva, stále je doma. Zatím se nic neztratilo. Mám dva kaprate a jednu plavou He. Ostatní jsem rozdal. Bohužel, letos už 3x čistá vajíčka. Asi už konečná....

Díky. Typově se mi holub líbí a snad i něco z jeho potomků se ukáže, případně jeho vnoučata. Třeba u kamarádů....Ať se daří a to nejen na závodech.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.5.2021 09:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic napsal(a):
Taky Zdravím. Holuba mám druhý rok. Je to vysloužily super závodník na DT. Co jsem si ponechal z potomstva, stále je doma. Zatím se nic neztratilo. Mám dva kaprate a jednu plavou He. Ostatní jsem rozdal. Bohužel, letos už 3x čistá vajíčka. Asi už konečná....

Nemusí to být konečná. To ukáže léto. Měl jsem 19-ti letého holuba, který dal odchov jedno mládě za rok, ale až v průběhu léta... Jaký je původ holuba?

31.5.2021 15:43
raspic

XXX.XXX.44.34

Jde to. Trochu jsem v Polsku zabodoval. A začínám pociťovat, že nejsou zrovna nadšení. Ještě když na jejich dotazy ohledně léků a jiných produktů, stále dokola odpovídám NIC. Dodám, že PÁLKA je mistr Polska. Po 3 závodech zatím všechno doma.

31.5.2021 16:05
kouták

XXX.XXX.168.33

Petře blahopřeji.Říká se:KDO UMÍ,TAK UMÍ a ještě větší radost mám z Tvé propagace chovu holubů bez léčiv.Pokud by jsi jel k nám na JIH třeba na dovolenou,tak se nezapomeň zastavit. Zdeněk

31.5.2021 16:41
raspic

XXX.XXX.44.34

kouták napsal(a):
Petře blahopřeji.Říká se:KDO UMÍ,TAK UMÍ a ještě větší radost mám z Tvé propagace chovu holubů bez léčiv.Pokud by jsi jel k nám na JIH třeba na dovolenou,tak se nezapomeň zastavit. Zdeněk

Ahoj. Díky moc. Já nejsem žádný cestovatel. Každou dovolenou trávím na baráku - prací. Vlastně ani jinou neznám. A stále nestíhám. Věř, že s tou propagací, to nemám vůbec lehké. Ale to neva. Říkám jen to, co funguje u mého chovu. Petr

13.6.2021 22:54
raspic

XXX.XXX.209.85

Dnes 530 km. Všechno je zase doma. Mám z nich radost.

14.6.2021 05:19
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
Dnes 530 km. Všechno je zase doma. Mám z nich radost.

To je paráda, když se vše vrát. To je základ. Od toho je jen kousíček k vítězství. Ten kousíček ovlivňuje právě chovatel...Držímk palce.

14.6.2021 12:02
raspic

XXX.XXX.37.233

jo012810 napsal(a):
To je paráda, když se vše vrát. To je základ. Od toho je jen kousíček k vítězství. Ten kousíček ovlivňuje právě chovatel...Držímk palce.

Ano. Je to paráda. První závod jsem vynechal. Začínám od dvojky,kde zůstal jeden roční. 4 x po sobě 💯 % doma. Tím se nechlubím, pouze zdílím svou radost. Taky vím, že ztráty budou. Ale co bych dělal s tolika holuby. Další generace už je na střeše.

14.6.2021 15:09
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
Ano. Je to paráda. První závod jsem vynechal. Začínám od dvojky,kde zůstal jeden roční. 4 x po sobě 💯 % doma. Tím se nechlubím, pouze zdílím svou radost. Taky vím, že ztráty budou. Ale co bych dělal s tolika holuby. Další generace už je na střeše.

Jednou jsem tady psal o PH, které jsem pamatoval u tehdy předních chovatelů kolem Brna. V těch 60 a 70 létech se jednalo o p. Hanáka, Ing Šika, z Prahy p. Uhlíka aj. Tito chvatelé mívali jen velmi malé ztráty, oproti průměru. Holubi z těchto holubníků se vracely i po dvou létech. Takže jsem obdržel darem 10 letého holuba, který měl nalétáno skoro 30 tisíc km v procentech a někdy i vítězil. Na holubníku již dorůstali další a proto i tací holubi (já jim říkal neztratitelní) byli k máni. Nutno podotknout, že to byla doba, kdy byla evidence(40 holubů), kteří přinášeli chovateli body a sami nalétávali své životní km. Myslím, že teprve po roce 1990 (možná to bylo dříve), přišla doba neevidence, kdy se závodníci vybírali a vybírají z mnohačetných odchovů, většinou od mnoha rodičovských párů a hlavně s rodokmenem plným slavných jmen. Nemám nic proti rodokmenům, ale jak říkali třeba braří Jansenovi, že věří jen tomu rodokmenu, který vznikl na jejich holubníku po, alespoň 3 generace zpět. V dnešní době jsou většinou ztráty více jak 50%. Já míval u holoubat ztráty do 20% a v závodní sezóně do 5% použitelných závodníků. Určitě vždy nějaké ztráty jsou a současný stav populace pernatých dravců je mnohdy větším rizikem, než vlastní závod. Takže, pokud se holubi spolehlivě vracejí ze závodů, pak má chovatel v rukou velmi kvalitní materiál, který správnou motivací a celou přípravou na holubníku, posune na stupně vítězů...A to je ta radost ze závodů PH. Držím vám palce a těším se na další skvělé výsledky.

19.7.2021 22:15
raspic

XXX.XXX.209.163

KONEČNĚ ! PRVNÍ POŘÁDNÁ VÝHRA V POLSKU. GLOOPENBURG 522 KM. ROČNÍ HOLUB ,KTERÝ UMÍSTIL TŘI PĚTISTOVKY Z TOHO JEDNU VYHRÁL. PÁR FOTEK Z DNEŠNÍHO DNE.

20.7.2021 04:39
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
KONEČNĚ ! PRVNÍ POŘÁDNÁ VÝHRA V POLSKU. GLOOPENBURG 522 KM. ROČNÍ HOLUB ,KTERÝ UMÍSTIL TŘI PĚTISTOVKY Z TOHO JEDNU VYHRÁL. PÁR FOTEK Z DNEŠNÍHO DNE.

To je skutečně skvěllý holoubek. Klobouk dolů a jen tak dál ve zbývajících závodech....

27.7.2021 14:37
raspic

XXX.XXX.42.29

https://www.youtube.com/watch?v=4fEBnzp3xgM. Poslední závod. Někde tam je můj borec "702".

27.7.2021 14:47
raspic

XXX.XXX.42.29

"702" Nalítáno přes 4000 km v %. Poslední závod Holandsko - Roosendaal 750 km. 3 místo na oddíl. Těžký závod, včera chybělo cca 75 % holubů v Polsku.

29.7.2021 04:45
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
"702" Nalítáno přes 4000 km v %. Poslední závod Holandsko - Roosendaal 750 km. 3 místo na oddíl. Těžký závod, včera chybělo cca 75 % holubů v Polsku.

Velká gratulace. Těch čtyřtisícových holubů letos moc v Čechách nebude

29.7.2021 22:02
raspic

XXX.XXX.209.157

jo012810 napsal(a):
Velká gratulace. Těch čtyřtisícových holubů letos moc v Čechách nebude

Děkuji. Je to krásný holub a dobrý závodník.

5.8.2021 16:05
jo012810

XXX.XXX.101.35

A něco málo z historie PH, kdy zejména v I:, ale i ve II. světové válce byl využíván a osvědčil se. V tu dobu, ale i za dob Svazarmu po II. svět. válce u nás byla prováděna selekce na spolehlivost návratu ze všech směrů a při jakémkoliv počasí. Dnešní trend je zaměřen na rychlost návratu...A jak to vypadalo za I. světové války je na kolorované fotce...

12.8.2021 16:39
raspic

XXX.XXX.209.10

Rozkvetlá lékárna.

12.8.2021 16:47
raspic

XXX.XXX.209.10

Manželka dělala pořádek a objevila mé "trofeje", za mou krátkou holubařskou kariéru.

12.8.2021 17:09
raspic

XXX.XXX.209.10

...

28.9.2021 05:47
jo012810

XXX.XXX.101.35

Práda...Ta světle kapratá holoubata to je třída. Na ně bych si vsadil.

2.10.2021 22:11
kouták

XXX.XXX.168.33

Petře BLAHOPŘEJI Tobě i holubům.Jseš dobrej. Zdeněk

2.10.2021 23:16
raspic

XXX.XXX.209.149

kouták napsal(a):
Petře BLAHOPŘEJI Tobě i holubům.Jseš dobrej. Zdeněk

AHOJ. MOC DÍKY. BLAHOPŘÁNÍ PATŘÍ HOLUBŮM. JIM TO DOCELA DOBŘE LETĚLO. JÁ POUZE KRMÍM A PLATÍM VŽDY JEN CESTU TAM. OPRAVDU MI DĚLAJÍ RADOST, KDYŽ JEDINÁ JEJICH MOTIVACE JE, JEJICH DOMOV.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.10.2021 10:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

raspic napsal(a):
2021

Paráda 😉 Blahopřeji 👏

3.10.2021 12:00
raspic

XXX.XXX.209.223

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Paráda 😉 Blahopřeji 👏

Díky moc.

3.11.2021 18:03
raspic

XXX.XXX.209.68

Tak dorazil i poslední a nejcennější pohár. Oddíl Kwisa. Dokonce jsem i v místním polském "plátku". To vše dokázali moji borci jen s jedním očkováním, jinak vůbec nic.

3.11.2021 18:41
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
Tak dorazil i poslední a nejcennější pohár. Oddíl Kwisa. Dokonce jsem i v místním polském "plátku". To vše dokázali moji borci jen s jedním očkováním, jinak vůbec nic.

Tleskám... a fandím. Jistě se připravujete na příští sezónu, ale....Jsem zvědav, jak se podaří FCI a dalším chovateským organizacím, změnit veterinární přezhraniční bariéry při přesunu zvířat. Budeme společně doufat.

3.11.2021 19:30
majowec

XXX.XXX.92.73

raspic napsal(a):
Tak dorazil i poslední a nejcennější pohár. Oddíl Kwisa. Dokonce jsem i v místním polském "plátku". To vše dokázali moji borci jen s jedním očkováním, jinak vůbec nic.

Slusna masaz, velka gratulace!

MP

3.11.2021 19:46
raspic

XXX.XXX.209.68

majowec napsal(a):
Slusna masaz, velka gratulace!

MP

DÍKY, MOC .

3.11.2021 20:47
kouták

XXX.XXX.168.33

Petře,gratulace i ode mě.Máš úžasnej chov.Zdeněk

3.11.2021 20:59
raspic

XXX.XXX.209.68

kouták napsal(a):
Petře,gratulace i ode mě.Máš úžasnej chov.Zdeněk

AHOJ. MOC DÍKY.

9.5.2022 10:59
raspic

XXX.XXX.225.7

Velká radost a zatím můj největší úspěch v Polsku. 1. cena z 3806 holubů a 83 chovatelů.Bez ....

9.5.2022 21:04
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
Velká radost a zatím můj největší úspěch v Polsku. 1. cena z 3806 holubů a 83 chovatelů.Bez ....

To tedy gratuluji. Asi šlo o nějaký závod krátkých tratí a nebo se mýlím? Jinak holubička jak vystřižená, prezentujíc (na první pohled) neskutečnou formu...

9.5.2022 22:35
raspic

XXX.XXX.225.7

jo012810 napsal(a):
To tedy gratuluji. Asi šlo o nějaký závod krátkých tratí a nebo se mýlím? Jinak holubička jak vystřižená, prezentujíc (na první pohled) neskutečnou formu...

DĚKUJI. ANO ŠLO O DRUHÝ ZÁVOD 160 KM.

16.5.2022 12:54
raspic

XXX.XXX.46.218

Tak další veliký úspěch. 1,2,5.... místo z 3692 holubů oddíl Kwisa. Ohromná radost.

16.5.2022 17:32
jo012810

XXX.XXX.101.35

raspic napsal(a):
Tak další veliký úspěch. 1,2,5.... místo z 3692 holubů oddíl Kwisa. Ohromná radost.

Opět gratulace. Jak ta první holubička z minula, ale i ostatní fotky holoubků (pokud jsou současné), vykazují všechny znaky vysoké závodní formy. Pokud se ji (formu) podaří udržet, bude podobných výsledků, s velkou pravděpodobností, více. Většinou se celkem dobře drží(forma) tak 6 týdnů a pak bývá určitý sestup a nutnost něco dalšího "vymyslet". Tak ať se vám daří a s tím i mnoho radosti.

16.5.2022 19:23
raspic

XXX.XXX.224.132

jo012810 napsal(a):
Opět gratulace. Jak ta první holubička z minula, ale i ostatní fotky holoubků (pokud jsou současné), vykazují všechny znaky vysoké závodní formy. Pokud se ji (formu) podaří udržet, bude podobných výsledků, s velkou pravděpodobností, více. Většinou se celkem dobře drží(forma) tak 6 týdnů a pak bývá určitý sestup a nutnost něco dalšího "vymyslet". Tak ať se vám daří a s tím i mnoho radosti.

Děkuji. Fota jsou nová, formu si musí držet holubi sami. Nic neměním, nevymýšlím a holuby netrénuji. Je to pouze na nich. Ale letos mi dělají velkou radost.

Leucit

30.7.2022 14:40
Leucit

XXX.XXX.13.100

12.8.2022 19:44
jo012810

XXX.XXX.101.35

Ti modří pruhoví jsou, alespoň podle fotek, velcí fešáci a myslím, že na závodech PH jsou ve špici. Mohu se mýlit, neboť fotky mnohdy zkreslují. Jak velké ztráty jste měl v letošní sezóně starých? Nyní již holoubata se připravují na společné prověrky...

13.8.2022 08:50
raspic

XXX.XXX.225.3

jo012810 napsal(a):
Ti modří pruhoví jsou, alespoň podle fotek, velcí fešáci a myslím, že na závodech PH jsou ve špici. Mohu se mýlit, neboť fotky mnohdy zkreslují. Jak velké ztráty jste měl v letošní sezóně starých? Nyní již holoubata se připravují na společné prověrky...

Zdravím. Letošní sezóna byla trochu těžší. Ztráty 21 holubů. Nejvíce holubů jsem nechal v Holandsku, bohužel. Ale na druhou stranu, nemám na holubníku holuba staršího dvou let, který by nebyl v Holandsku. Tvrdá selekce... Nejlepší holubice má přes 5000 km. Letos ani holoubata netrénuji. Jdou rovnou.....

13.8.2022 20:49
jo012810

XXX.XXX.101.35

Výkon holubičky je parádní, ale i ti ostatní se určitě neztratí. A tvrdá a promyšlená selekce je základem úspěšného chovu. Držím palce, ať se daří i s holoubaty...Fotka té holubičky 5000+ by se mi moc líbila, ale nechtěl bych vás zbytečně časově zatěžovat.

13.8.2022 21:51
raspic

XXX.XXX.225.3

jo012810 napsal(a):
Výkon holubičky je parádní, ale i ti ostatní se určitě neztratí. A tvrdá a promyšlená selekce je základem úspěšného chovu. Držím palce, ať se daří i s holoubaty...Fotka té holubičky 5000+ by se mi moc líbila, ale nechtěl bych vás zbytečně časově zatěžovat.

Zdravím. Tak jsem hledal nějakou fotku té holubice "379". Našel jsem jen tuhle. Určitě ještě nějaké fotky budou.

14.8.2022 08:39
jo012810

XXX.XXX.101.35

Děkuji.

4.10.2022 12:13
raspic

XXX.XXX.43.122

Jen tak.

4.10.2022 12:50
kouták

XXX.XXX.168.33

Petře,gratuluji.Tak úžasný chov pošťáků snad nikdo jiný u nás nemá. Jsi opravdový MISTR.Zdraví Zdeněk

4.10.2022 13:51
raspic

XXX.XXX.43.122

kouták napsal(a):
Petře,gratuluji.Tak úžasný chov pošťáků snad nikdo jiný u nás nemá. Jsi opravdový MISTR.Zdraví Zdeněk

Ahoj. Moc díky za uznání. Volím jednoduchý způsob chovu PH . Opravdu mi dělají radost. A tak to má být. S pozdravem Petr.

15.10.2022 15:23
gary

XXX.XXX.8.140

ze schůze posuzovatelů ČMSCHPH :
Standard bez limitu. Bylo sděleno, že na CV již nebude. Není zájem ani od samotných
propagátorů této kategorie. Mnohdy ani nejsou členy ČMS CHPH a tak ani nijak
nepodporují chovatelské dění v organizacích a spolcích. Dalším důvodem je i fakt, že
tito holubi se na CV nedostanou v řádné soutěží prostřednictvím výstav.
Tímto je oddělen tzv . "standard " , což většinou bývá mix různých typů výstavních holubů na bázi PH , kteří nelétají závody ph , ani nemají orientační schopnosti jako ph a většina posuzovatelů nezná jejich parametry a tak se pletou s normálními ph.

15.10.2022 19:11
jo012810

XXX.XXX.101.35

gary napsal(a):
ze schůze posuzovatelů ČMSCHPH :
Standard bez limitu. Bylo sděleno, že na CV již nebude. Není zájem ani od samotných
propagátorů této kategorie. Mnohdy ani nejsou členy ČMS CHPH a tak ani nijak
nepodporují chovatelské dění v organizacích a spolcích. Dalším důvodem je i fakt, že
tito holubi se na CV nedostanou v řádné soutěží prostřednictvím výstav.
Tímto je oddělen tzv . "standard " , což většinou bývá mix různých typů výstavních holubů na bázi PH , kteří nelétají závody ph , ani nemají orientační schopnosti jako ph a většina posuzovatelů nezná jejich parametry a tak se pletou s normálními ph.

Z mého pohledu je to krok správným směrem, co se týká PH. Jinak chovat holuby pro potěšení a výstavní činnost, to nijak neomezuje. Na bázi PH vznikla ve světě různá plemena. Tím asi nejznámnějším je NVH. Když se podíváte na současný jeho standard, pak s PH již nemá skoro nic společného. Řekl bych, že se může spíše řadit ke slepičákům...

27.11.2022 16:47
raspic

XXX.XXX.225.37

Ahoj. Sezóna 2022 . Včerejší slavnostní ukončení Oddzial Kwisa. Na závěr této akce, proběhla aukce. Moji 4 ještě " nenarození " holubi spolu se mnou, dokázali " vydělat" 3200 zlotých ve prospěch nemocného kolegy. A to je ten Největší úspěch, který jsme dosáhli. Obrovská radost !!!

o.e

23.12.2022 18:02
o.e

XXX.XXX.12.63

jo012810 napsal(a):
Výkon holubičky je parádní, ale i ti ostatní se určitě neztratí. A tvrdá a promyšlená selekce je základem úspěšného chovu. Držím palce, ať se daří i s holoubaty...Fotka té holubičky 5000+ by se mi moc líbila, ale nechtěl bych vás zbytečně časově zatěžovat.

Mají ti špičkoví nějaké společné charakteristiky v postavě, či snad i ve zbarvení, nebo je to úplně neuchopitelné a nedá se to takto popsat?

23.12.2022 19:51
jo012810

XXX.XXX.101.35

o.e napsal(a):
Mají ti špičkoví nějaké společné charakteristiky v postavě, či snad i ve zbarvení, nebo je to úplně neuchopitelné a nedá se to takto popsat?

Je to prostě trochu složitější, neboť skuteční kvalitní PH se nedají jednoduše popsat. Jde především o dlouhodobou zkušenost a pozorování těch nejlepších. Ne každý má hudební sluch a stejně tak ne každý pozná kvalitu holuba v kleci, či na holubníku. Ne na 100%, ale alespoň na nějakých 80%. Základem je celková tělesná stavba a její proporcionalita. Pokud se chcete něco dozvědět, jak má být stavěn špičkový závodník, hledejte obrázky a popisy v holubářské literatuře. Čím starší, tím kvalitnější. Měl jsem možnost přečíst vše co bylo o PH napsáno (v češtině, či slovenštině) od roku 1923 asi do roku 1965. V novějších článcích jsem potom poznával (většinou) modifikace nejstaší literatury a to mnohdy velmi scestně. Záreoveň jsem navštívil mnoho předních chovatelů u nás a měl možnost pozorovat přímo na holubníku. Stejně tak např. v Maďarsku, kde již po roce 1980 byly k viděni kvalitní Belgické importy. Rovněž tak jsem měl v ruce a viděl některé holuy, které daroval Belgický svaz našemu, pro vítěze závodu Brusel 1958. V tehdejší době skončili u Tatara v Praze-Libuši. Poštovní holubářství je krásný koníček, ale náročný....Ať se vám daří.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.3.2023 14:26

Neregistrovaný uživatel

13.3.2023 09:17
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.63.76

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dnešní den.

Přidejte reakci

Přidat smajlík