Jak ma spravne vypadat trus psa

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.3.2016 18:18
amalka77

XXX.XXX.20.7

Dobry den, pro nekoho mozna blba otazka pro me dulezita. Mam 7mileteho kavalira.dost dlouho jedl granule jen superpremiove orijen, pak i jine jak se rika, ze se maji stridat.ale zacal mit citlive traveni a tak jsme i na radu vet presli na masove konzervy.hlavne gran carno.zadny problem.ale z granuli jsem byl zvykly na ktasne copankovite utvary, zadne mekke. Cetla jsem, ze trus ma byt konzistence jako plastelina, mekkci, avsak ne vodnaty ani suchy.barva dle toho co ji.no mekke to ma, potazene hlenem.coz jsem take cetla, ze kdyz trochu je to o.k. prirozene, ze to strevo vylucuje, aby to psovi slo lepe ven.jake mate zkusenosti a poradi nekdo stejnou konzistenci konzerv jako gran carno, ale jinou znacku?ale je prozranej, zadne zele apod.diky za rady a vase zkusenosti.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.3.2016 18:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Správná konzistence bobku by měla být taková, aby po sebrání nezůstala na zemi ani stopa. Povídala vet. :) Tu plastelínu měl můj pes celý štěněcí věk a nebylo to dobře. Měl citlivé trávení, ze všeho se po... Nakonec se přišlo na citlivost na kuře. Od té doby bobky podle popisu lékaře.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.3.2016 18:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Správná konzistence bobku by měla být taková, aby po sebrání nezůstala na zemi ani stopa. Povídala vet. :) Tu plastelínu měl můj pes celý štěněcí věk a nebylo to dobře. Měl citlivé trávení, ze všeho se po... Nakonec se přišlo na citlivost na kuře. Od té doby bobky podle popisu lékaře.

Vlastně blbost, plastelína není měkká, dětství už dlouho v háji, už jsem na ní zapomněla.

12.3.2016 18:50
Arni

XXX.XXX.111.238

amalka77 napsal(a):
Dobry den, pro nekoho mozna blba otazka pro me dulezita. Mam 7mileteho kavalira.dost dlouho jedl granule jen superpremiove orijen, pak i jine jak se rika, ze se maji stridat.ale zacal mit citlive traveni a tak jsme i na radu vet presli na masove konzervy.hlavne gran carno.zadny problem.ale z granuli jsem byl zvykly na ktasne copankovite utvary, zadne mekke. Cetla jsem, ze trus ma byt konzistence jako plastelina, mekkci, avsak ne vodnaty ani suchy.barva dle toho co ji.no mekke to ma, potazene hlenem.coz jsem take cetla, ze kdyz trochu je to o.k. prirozene, ze to strevo vylucuje, aby to psovi slo lepe ven.jake mate zkusenosti a poradi nekdo stejnou konzistenci konzerv jako gran carno, ale jinou znacku?ale je prozranej, zadne zele apod.diky za rady a vase zkusenosti.

Taky jsme přešli na Gran Carno, bobky jsou normální, prostě normální hoviško. Když jej naberu na lopatku tak nelepí ani nejsou tuhé. Asi tak

12.3.2016 19:11
rapotacka11

XXX.XXX.32.43

A co "přirozené" žrádlo?
Maso někdy viděl?

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.3.2016 19:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

A suchý bobek co značí?

12.3.2016 19:32
scylla

XXX.XXX.150.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A suchý bobek co značí?

Většinou moc kostí nebo málo vody.

12.3.2016 19:36
amalka77

XXX.XXX.20.7

Me bylo receno, ze suchy bobek je spatna kvalita krmeni.vetsinou levne granule atd. Co by nevidel maso..jisteze staci si precist slozeni teto konzervy uplne presne.navic temer vsichni vet me udelali prednasku na syrove maso v ZADNEM pripade.pes neni vlk a neni jeho zaludek k tomu prizpusoben.tuto konzervu uprednostnuji ovsem od cloveka raportacka jsem videla tolik stourani do lidi a pak napadani jejich reakci, ze me to ani neprekvapuje.takze na me nereagujte a piste jinam.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.3.2016 19:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

scylla napsal(a):
Většinou moc kostí nebo málo vody.

kosti moc nedávám, vodu má pořád, suchý má po ránu, asi tím že teda když spí nepije. Může to mít souvislost s tím že je na euthyroxu?

12.3.2016 19:53
Andrýsek3

XXX.XXX.212.44

amalka77 napsal(a):
Me bylo receno, ze suchy bobek je spatna kvalita krmeni.vetsinou levne granule atd. Co by nevidel maso..jisteze staci si precist slozeni teto konzervy uplne presne.navic temer vsichni vet me udelali prednasku na syrove maso v ZADNEM pripade.pes neni vlk a neni jeho zaludek k tomu prizpusoben.tuto konzervu uprednostnuji ovsem od cloveka raportacka jsem videla tolik stourani do lidi a pak napadani jejich reakci, ze me to ani neprekvapuje.takze na me nereagujte a piste jinam.

Pes sice není vlk, ale je to pro něj stále přirozenější než granule. Rady veterinářů, bych v tomto případě vůbec neposlouchala, většina z nich je dotována zbačkami jako je hills, eukanuba...a řejnou vám, že nic lepšího není. Nemyslím, že je dobrý cpát maso všem, ale většina na něm prospívá mnohem lépe než na superpremiovkách.

12.3.2016 20:03
amalka77

XXX.XXX.20.7

To mate pravdu proto jsem nikdy hils, eucanubu atd nedavala.tyto a jine znacky nikdy nebyly a nejsou v top dry food jsou spatne.ja granule take moc neuznavam, ale varila jsem a nic moc.ma rad tyto konzervy a po syrovem jsme take nemeli dobre zkusenosti.ale aby se to nezvrhlo zda jevlk nebo ne otazka byla konzistence trususmajlík

12.3.2016 20:05
Andrýsek3

XXX.XXX.212.44

amalka77 napsal(a):
To mate pravdu proto jsem nikdy hils, eucanubu atd nedavala.tyto a jine znacky nikdy nebyly a nejsou v top dry food jsou spatne.ja granule take moc neuznavam, ale varila jsem a nic moc.ma rad tyto konzervy a po syrovem jsme take nemeli dobre zkusenosti.ale aby se to nezvrhlo zda jevlk nebo ne otazka byla konzistence trususmajlík

Však každému sedne něco jiného, omlouvám se, nechtěla jsem vám prznit téma.

12.3.2016 20:16
rapotacka11

XXX.XXX.32.43

amalka77 napsal(a):
Me bylo receno, ze suchy bobek je spatna kvalita krmeni.vetsinou levne granule atd. Co by nevidel maso..jisteze staci si precist slozeni teto konzervy uplne presne.navic temer vsichni vet me udelali prednasku na syrove maso v ZADNEM pripade.pes neni vlk a neni jeho zaludek k tomu prizpusoben.tuto konzervu uprednostnuji ovsem od cloveka raportacka jsem videla tolik stourani do lidi a pak napadani jejich reakci, ze me to ani neprekvapuje.takze na me nereagujte a piste jinam.

Normální
člověk hledá způsoby, " jiný" vymýšlí nesmysly, krmí humusem a vymetá veteriny.
Nepsala jsem SYROVÉ.

12.3.2016 20:43
tapina

XXX.XXX.211.41

To je zas diskuse o ovně .Tak se taky přispěje svou troškou do mlýna

Stolice má být strukturovaná, to znamená ne příliš řídká. Sušší asi nevadí.
Barva, může upozorňovat na různé zdravotní probnémy, ale taky je daná složením krmení.

Co se týká osobní zkušenosti. Dřív jsem měla křížence, krmení syrovým nebylo nijak v kurzu, nebo nehledala jsem na internetu, ale v knihovně. Jedl hlavně kuřecí (vařené) s rýží a mrkví nebo moc rád s těstovinami. Občas nějaké vnitřnosti nebo hovězí. Byl hodně citlivý na obsah tuku, takže třeba dát mu vyloženě hřbety nebo kůže, to by býval průjmoval týden. V záloze jsme mělu acanu (tehdy byly asi 2 3receptury) a když měl průjem, byl pár dnů na granulích. Z dnešního pohledu diletantství.

Měla jsem souběžně fenku NO, ta byla alergická na pšenici a průjmovala i s rýže, nesnášela dietní změny, byla pořád na té akaně, jakékoli pokusy vžby s krutým výsledkem tak dožila tak. Neměla jsem ji odmala, měla i nějaké další problémy, stres se jí třeba tajy hodně odrážel na trávení. Ale postupně jsme to vychytali.

Teď mám fenku křížence a tu krmím jak by se moderně řeklo BARFem. Zajímavé je, že po tom samém druhu masa, pokud je uvařené, má daleko objemnější stolici než po syrovém. Granule párkrát do měsíce ok, ale pokud jakékoli dostává dýl než týden, nedělá jí to dobře - častá a objemná stolice, i když strukturovaná, takže jakoby ok. Zajímavé taky je, že je naprosto rezistentní k jakémukoli množství tuku. Vanička sádla - no problem.

Každý pes je jiný.

12.3.2016 21:37
Felow

XXX.XXX.215.226

Naprosto výstižné, každý pes je individualita. Kdyby mi, ale řekl veterinář, že syrové maso můj pes není uzpůsoben trávit, tak bych se s ním ani nedohadovala(v tomto přpadě by mi to připadalo jako házet perly sviním) a rychle bych hledala jiného.Maso v syrovém stavu je stravitelné téměř bezezbytku - proto při jeho zkrmování bývý obvykle najmenší množství vyloučeného "odpadu".

13.3.2016 16:03
fikovnice

XXX.XXX.99.69

amalka77 napsal(a):
Me bylo receno, ze suchy bobek je spatna kvalita krmeni.vetsinou levne granule atd. Co by nevidel maso..jisteze staci si precist slozeni teto konzervy uplne presne.navic temer vsichni vet me udelali prednasku na syrove maso v ZADNEM pripade.pes neni vlk a neni jeho zaludek k tomu prizpusoben.tuto konzervu uprednostnuji ovsem od cloveka raportacka jsem videla tolik stourani do lidi a pak napadani jejich reakci, ze me to ani neprekvapuje.takze na me nereagujte a piste jinam.

Ale "Rapotacka" má pravdu a teď nijak nešťourá. Pes sice nemusí tolik masa jako třeba kočka, ale prostě maso je maso a je to holt přirozená potrava.

13.3.2016 18:13
bartabart

XXX.XXX.59.94

Otazka, ale v zacatku NEBYLA, aby se nekdo vyjadroval co ma pes jist ( to je kazdeho vec a kazdy ma jiny nazor zda maso, ci syrove ci varene ci granule nebo co ) to by jsme zde mohli byt rok kolik na to je nazoru, ale otazka BYLA zna nekdo podobne konzervy slozenim jako gran carno a jak ma vypadat trus psa, ktery jiz neji granule...ale to je tady v kazde debate..nekdo se na neco zepta, druhy prijde a naboura to svym uvazovanim o necem jinem a otazka je v...

13.3.2016 18:16
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

bartabart napsal(a):
Otazka, ale v zacatku NEBYLA, aby se nekdo vyjadroval co ma pes jist ( to je kazdeho vec a kazdy ma jiny nazor zda maso, ci syrove ci varene ci granule nebo co ) to by jsme zde mohli byt rok kolik na to je nazoru, ale otazka BYLA zna nekdo podobne konzervy slozenim jako gran carno a jak ma vypadat trus psa, ktery jiz neji granule...ale to je tady v kazde debate..nekdo se na neco zepta, druhy prijde a naboura to svym uvazovanim o necem jinem a otazka je v...

Proto se tomu říká diskuze...diskuze se rozvíjejí...lidé diskutují a dostanou se dále, než je začátek diskuze

13.3.2016 18:22
tapina

XXX.XXX.211.84

bartabart napsal(a):
Otazka, ale v zacatku NEBYLA, aby se nekdo vyjadroval co ma pes jist ( to je kazdeho vec a kazdy ma jiny nazor zda maso, ci syrove ci varene ci granule nebo co ) to by jsme zde mohli byt rok kolik na to je nazoru, ale otazka BYLA zna nekdo podobne konzervy slozenim jako gran carno a jak ma vypadat trus psa, ktery jiz neji granule...ale to je tady v kazde debate..nekdo se na neco zepta, druhy prijde a naboura to svym uvazovanim o necem jinem a otazka je v...

Jo jo tak to v diskusích bývá. Zeptejte se veterináře nebo chovatele. Odpoví Vám 1 člověk a ne pět a z toho někteří hanba ani nereagují na dotaz ale na reakci někoho jiného.

Ale těžko vám na tohle někdo odpoví - jeden pes se z té konzervy zesrajdí, druhej +..-, třetí super vzorné malé tuhé.

Každý u svýho konkrétního psa za normální bude považovat něco jinýho - objem, tuhost, pach, frekvenci.

"Normální" by mělo být strukturované, bez nestrávených kusů, stolice pravidelná. Do toho normálu se vejde leccos.

4.1.2017 08:45
Terven

XXX.XXX.110.147

tapina napsal(a):
To je zas diskuse o ovně .Tak se taky přispěje svou troškou do mlýna

Stolice má být strukturovaná, to znamená ne příliš řídká. Sušší asi nevadí.
Barva, může upozorňovat na různé zdravotní probnémy, ale taky je daná složením krmení.

Co se týká osobní zkušenosti. Dřív jsem měla křížence, krmení syrovým nebylo nijak v kurzu, nebo nehledala jsem na internetu, ale v knihovně. Jedl hlavně kuřecí (vařené) s rýží a mrkví nebo moc rád s těstovinami. Občas nějaké vnitřnosti nebo hovězí. Byl hodně citlivý na obsah tuku, takže třeba dát mu vyloženě hřbety nebo kůže, to by býval průjmoval týden. V záloze jsme mělu acanu (tehdy byly asi 2 3receptury) a když měl průjem, byl pár dnů na granulích. Z dnešního pohledu diletantství.

Měla jsem souběžně fenku NO, ta byla alergická na pšenici a průjmovala i s rýže, nesnášela dietní změny, byla pořád na té akaně, jakékoli pokusy vžby s krutým výsledkem tak dožila tak. Neměla jsem ji odmala, měla i nějaké další problémy, stres se jí třeba tajy hodně odrážel na trávení. Ale postupně jsme to vychytali.

Teď mám fenku křížence a tu krmím jak by se moderně řeklo BARFem. Zajímavé je, že po tom samém druhu masa, pokud je uvařené, má daleko objemnější stolici než po syrovém. Granule párkrát do měsíce ok, ale pokud jakékoli dostává dýl než týden, nedělá jí to dobře - častá a objemná stolice, i když strukturovaná, takže jakoby ok. Zajímavé taky je, že je naprosto rezistentní k jakémukoli množství tuku. Vanička sádla - no problem.

Každý pes je jiný.

Vytahuju s dovolením starší příspěvek -máme asi podobný problém jako vaše fenka křížence.
Dávám ráno granule, v poledne a večer barf.
Přes léto jsem krmila Petkult, zdálo se mi, že stolice sice OK, ale je jí trochu víc. Přešla jsem na
http://www.mujmazlik.cz/granule-pro-psy/nd-psi-granule/nd-low-grain-dog-adult-mini-lamb-blueberry-12kg
to bych řekla, že lepší, momentálně jsem načala pytel těchto
http://www.mujmazlik.cz/granule-pro-psy/nd-psi-granule/nd-low-grain-dog-adult-mini-chicken-pomegr-25kg
a začala je decentně přimíchávat k původním. Opravdu decentně, ani ne půl na půl. Stolice opět přibylo, konzistence stále učebnicová, velikost bobků stejná, ale je jich prostě víc. Venčíme 4x nebo 5x denně, klidně kadí při každém venčení, někdy během venčení i 2x.
Co mi na tom hlavně vadí - mám pocit, že občas potřebuje ven, protože se jí chce. Většinou to vysype, sotva vysrtčíme nos z domu, dřív jsme klidně i 15 minut chodily, než se vykadila.
Nemusí to možná nutně být granulema, ještě podezírám obilí, které luxuje po koních anebo koňské bobky, které miluje. Je to fůra vlákniny, žejo. Jenže zas- tyhle delikatesy nejsou nic nového, to baští, co je na světě, tak nevím.
Barfová složka je stále plus mínus stejná, jen maso a zelenina, příp. jablko, obilné přílohy nedávám, ty si doplní sama
Po přečtení Vašeho příspěvku mě napadlo zkusit bezgranulový den, jen na barfu, schválně, co to udělá.
Vlastně bych asi granule vůbec dávat nemusela, jenže ona je má ráda a občas se prostě hodí.
Jen taková úvaha, no. Nějak teď nevím, odkud to začít řešit.

4.1.2017 09:48
tapina

XXX.XXX.11.62

Terven napsal(a):
Vytahuju s dovolením starší příspěvek -máme asi podobný problém jako vaše fenka křížence.
Dávám ráno granule, v poledne a večer barf.
Přes léto jsem krmila Petkult, zdálo se mi, že stolice sice OK, ale je jí trochu víc. Přešla jsem na
http://www.mujmazlik.cz/granule-pro-psy/nd-psi-granule/nd-low-grain-dog-adult-mini-lamb-blueberry-12kg
to bych řekla, že lepší, momentálně jsem načala pytel těchto
http://www.mujmazlik.cz/granule-pro-psy/nd-psi-granule/nd-low-grain-dog-adult-mini-chicken-pomegr-25kg
a začala je decentně přimíchávat k původním. Opravdu decentně, ani ne půl na půl. Stolice opět přibylo, konzistence stále učebnicová, velikost bobků stejná, ale je jich prostě víc. Venčíme 4x nebo 5x denně, klidně kadí při každém venčení, někdy během venčení i 2x.
Co mi na tom hlavně vadí - mám pocit, že občas potřebuje ven, protože se jí chce. Většinou to vysype, sotva vysrtčíme nos z domu, dřív jsme klidně i 15 minut chodily, než se vykadila.
Nemusí to možná nutně být granulema, ještě podezírám obilí, které luxuje po koních anebo koňské bobky, které miluje. Je to fůra vlákniny, žejo. Jenže zas- tyhle delikatesy nejsou nic nového, to baští, co je na světě, tak nevím.
Barfová složka je stále plus mínus stejná, jen maso a zelenina, příp. jablko, obilné přílohy nedávám, ty si doplní sama
Po přečtení Vašeho příspěvku mě napadlo zkusit bezgranulový den, jen na barfu, schválně, co to udělá.
Vlastně bych asi granule vůbec dávat nemusela, jenže ona je má ráda a občas se prostě hodí.
Jen taková úvaha, no. Nějak teď nevím, odkud to začít řešit.

Podle mě je to v tom, že ty granule jednak obsahují relativně hodně "příloh", oproti tomu, co dáte barf, druhak je to zpracované, takže to projde strašně rychle žaludkem, je toho hodně, ale střeva na tom pracují dlouho, je potřeba víc pankreatické šťávy, ke které ale nebyl od žaludku dostatečný pokyn, ten pes se na to musí adaptovat, aby ty granule co nejlíp použil, taky. Nevyužije toho tolik, kolik by mohl. Nevím, jestli je to pravda, je to taková moje soukromá teorie.
Teď mám štěně, které krmíme 5* denně, fence, aby jí to nebylo líto, dám vždycky trochu granulí. Mám odměřené, kolik má mít na den a prostě jí z toho trochu dám, je to jakoby 1/2 denní dávky a večer je pak druhá polovina barf. Večer chroupou kosti a ryby smajlík Takhle kupodivu, je to trávení daleko lepší, což odpovídá té mé teorii ;-).

4.1.2017 12:09
Terven

XXX.XXX.110.147

tapina napsal(a):
Podle mě je to v tom, že ty granule jednak obsahují relativně hodně "příloh", oproti tomu, co dáte barf, druhak je to zpracované, takže to projde strašně rychle žaludkem, je toho hodně, ale střeva na tom pracují dlouho, je potřeba víc pankreatické šťávy, ke které ale nebyl od žaludku dostatečný pokyn, ten pes se na to musí adaptovat, aby ty granule co nejlíp použil, taky. Nevyužije toho tolik, kolik by mohl. Nevím, jestli je to pravda, je to taková moje soukromá teorie.
Teď mám štěně, které krmíme 5* denně, fence, aby jí to nebylo líto, dám vždycky trochu granulí. Mám odměřené, kolik má mít na den a prostě jí z toho trochu dám, je to jakoby 1/2 denní dávky a večer je pak druhá polovina barf. Večer chroupou kosti a ryby smajlík Takhle kupodivu, je to trávení daleko lepší, což odpovídá té mé teorii ;-).

Díky za reakci, tak možná přijmu, s dovolením, Vaši soukromou teorii za svou smajlík
Tak nějak tuším, že zakopaný pes je v granulích, ačkoliv tyhle zrovna jsou složením OK...začínám věřit, že granule jsou prostě blbě z principu.
Jestli dobře chápu, Vaše starší fenka má půl doporučené denní dávky granulí rozděleno do několika miniporcí, aby žrala se štěnětem?
Já dávám granulí ráno cca třetinu DDD a pak s nima ještě pamlskujem, potřebujem co nejmenší pamlsky, takže vyhovujou.
A pořád krmím 3x denně, nějak se mi nedaří prostřední dávku odbourat, tak jí aspoň redukuju dle možností.
Fena tlustá není, ale stejně si říkám, jestli tolik bobků nemá z přežrání smajlík

4.1.2017 12:40
tapina

XXX.XXX.11.62

Terven napsal(a):
Díky za reakci, tak možná přijmu, s dovolením, Vaši soukromou teorii za svou smajlík
Tak nějak tuším, že zakopaný pes je v granulích, ačkoliv tyhle zrovna jsou složením OK...začínám věřit, že granule jsou prostě blbě z principu.
Jestli dobře chápu, Vaše starší fenka má půl doporučené denní dávky granulí rozděleno do několika miniporcí, aby žrala se štěnětem?
Já dávám granulí ráno cca třetinu DDD a pak s nima ještě pamlskujem, potřebujem co nejmenší pamlsky, takže vyhovujou.
A pořád krmím 3x denně, nějak se mi nedaří prostřední dávku odbourat, tak jí aspoň redukuju dle možností.
Fena tlustá není, ale stejně si říkám, jestli tolik bobků nemá z přežrání smajlík

Vy jste jako my, přesně tak jsem o tom přemýšlela - jak jste psala předtím - že teda občas spase nějaký ten kravěnec, nebo kukuřici vcelku. Jestli to není tím. Pozorovala jsem to. Ne není.
Taky, jak píšete teď, jestli nedostává toho jídla, granulí, moc. Jenomže když dostala míň, byla strašně hubená. Dlouhou dobu se nemohla dostat přes 21,5 - 22kg, teď se drží těch 25,26 a je pěkná. Když bylo granulí víc, nepřibírala, při každém venčení musela na velkou, jak píšete, se spěchem.
Možná třeba fakt je špatně ta kombinace granule - barf, tak jsem o tom i přemýšlela. Někdo říká, že je to blbost. Třeba záleží, jak ten barf vypadá. Když to bude barf mletiny bude to skoro nastejno, možná, ale to nevím. Granule jsme měly docela dost dlouho jen do rezervy, na cesty, na těch pár dnů, to nevadilo.
Teď jsem je zas tak nějak vzala na milost, uvidím třeba za měsíc.
Proč teď dávám granule, protože se z toho dají udělat ty miniporce, když dávám barf, dávám všechno v celku - celou makrelu, čtvrt králíka a pod., koupila jsem teda grundle, ale ty žrát nechtěla. To je jediná věc, co zatím nesnědla. Zacpávat ji nějak jablky nebo zeleninou se mi nechtělo.
Štěně má hlavní barf večer, přes den vařené, přílohy, granule taky, jak ho budu krmit 3* denně, bude mít jen barf. On teda furt venku baští kůru, je to taková štěněcí posedlost, to přejde.
Dřív jsem si myslela, i na veterině říkali, že je normální, že štěně nemá úplně formovanou stolici, ale on teda je vzorový, od té doby, co jsme zrušili rýži.

Podle mě bude určitě i jinak střevní flóra, u těch, co budou jíst hodně příloh, granule a pod.

Omlouvám se, jestli je to moc dlouhé, nevím, jak to zkrátit, napsala bych nejradši ještě 3* tolik smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2017 13:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Rozbíjíte teorie o rychlosti trávení granulí a masa smajlík

Ale přece nemáme stroje. Dá to chvilku sledování.

Mně něco říká, že granule jen když má čas, klid na trávení. Takže večer. Přes den to funguje..moc rychle. Takže z toho moc nemá.
Jenže ona je navyklá na maso a lisované granule. Ty se tak rozpadají.
Extrudované dám fakt jen večer. A brzy se na ně vykašlu zcela. Ještě pečené otestuji, malý pytel není průkazné.
Někde se teď řešila mrkev, jak strouhat nebo krájet nebo vařit.
A ta rýže zakletá, čím dál víc slyším krmiče, že nemá tu očekávanou funkci.

4.1.2017 13:52
Terven

XXX.XXX.110.147

Neee, není to moc dlouhé, pište 3x tolik smajlík Přesně to mě posledních pár dnů napadá - jestli ono to kombinování přece jen není blbě. Ačkoli všude tvrdím, že je to pověra, odlišné trávení je nesmysl, apod. Že to pes dává v pohodě.
Ona to asi v pohodě dává, jen já jsem extrémní řešič - pro většinu lidí by tohle nebyl problém, pro ty, co mají venkovní psy, by to nebyl problém už vůbec. Ti by to nejspíš ani nezjistili.
Jenže u bytového psa je to vylučování tak nějak pod drobnohledem - u mého obzvlášť. Já bobky nesbírám z důvodu, že by mi leželo na srdci životní prostředí, ale hlavně proto, že je potřebuju zkoumat více smysly smajlík
A jo, jak píše megííí, přišlo by mi logičější dávat granule večer. Kosti radši nalačno, po delší hladové pauze. Pokud jsme třeba k večeru na cvičáku, kde pamlskujem granulema, večer se pak bojím dát kosti - na granulovém podkladě se asi blbě tráví.
Mletiny barf nedávám, ale maso krájím. Celé veliké kusy jí odrazujou, i když jako mimino je žrala v pohodě. Teď je trochu fajnovka. Asi zkusím nějaký ten den jenom na barfu, uvidíme.
Mrkev strouhám.

4.1.2017 19:38
tapina

XXX.XXX.211.215

Terven napsal(a):
Neee, není to moc dlouhé, pište 3x tolik smajlík Přesně to mě posledních pár dnů napadá - jestli ono to kombinování přece jen není blbě. Ačkoli všude tvrdím, že je to pověra, odlišné trávení je nesmysl, apod. Že to pes dává v pohodě.
Ona to asi v pohodě dává, jen já jsem extrémní řešič - pro většinu lidí by tohle nebyl problém, pro ty, co mají venkovní psy, by to nebyl problém už vůbec. Ti by to nejspíš ani nezjistili.
Jenže u bytového psa je to vylučování tak nějak pod drobnohledem - u mého obzvlášť. Já bobky nesbírám z důvodu, že by mi leželo na srdci životní prostředí, ale hlavně proto, že je potřebuju zkoumat více smysly smajlík
A jo, jak píše megííí, přišlo by mi logičější dávat granule večer. Kosti radši nalačno, po delší hladové pauze. Pokud jsme třeba k večeru na cvičáku, kde pamlskujem granulema, večer se pak bojím dát kosti - na granulovém podkladě se asi blbě tráví.
Mletiny barf nedávám, ale maso krájím. Celé veliké kusy jí odrazujou, i když jako mimino je žrala v pohodě. Teď je trochu fajnovka. Asi zkusím nějaký ten den jenom na barfu, uvidíme.
Mrkev strouhám.

No, ano, zeleninku nakrájím na julienne, protože struhadlo není můj kamarád. Když nám nějakou zeleninu zmrazit, hlavně to je řepa, protože je rozumná k dostání jen část roku, tak blanšíruju. Když je ta řepa ne už úplně zářivá, tak ji povaříme v papiňáku v mírně slané vodě, spíš v páře, ve šlupce a pak nastrouhám na robotu. Dýni, cuketu vařím. Brambory dám z toho, co mám pro sebe, jen 1. den.

Všechno dávám s kostmi, protože co dávám, dát bez kostí je složité nebo škoda.

Fenku hladovou nenechávám. Mám strach. O ní. O sebe. O okolí. Teď nevím smajlík

Jsem strašně moc ráda, jak je teď hezká a v klidu a na veterině taky ok. Už víc jak rok jsem ji neodčervovala. Trochu se teď bojím očkování. Ale tak snad to bude letos ok.

4.1.2017 20:11
Terven

XXX.XXX.110.147

tapina napsal(a):
No, ano, zeleninku nakrájím na julienne, protože struhadlo není můj kamarád. Když nám nějakou zeleninu zmrazit, hlavně to je řepa, protože je rozumná k dostání jen část roku, tak blanšíruju. Když je ta řepa ne už úplně zářivá, tak ji povaříme v papiňáku v mírně slané vodě, spíš v páře, ve šlupce a pak nastrouhám na robotu. Dýni, cuketu vařím. Brambory dám z toho, co mám pro sebe, jen 1. den.

Všechno dávám s kostmi, protože co dávám, dát bez kostí je složité nebo škoda.

Fenku hladovou nenechávám. Mám strach. O ní. O sebe. O okolí. Teď nevím smajlík

Jsem strašně moc ráda, jak je teď hezká a v klidu a na veterině taky ok. Už víc jak rok jsem ji neodčervovala. Trochu se teď bojím očkování. Ale tak snad to bude letos ok.

Jo, jasně. Tou hladovou pauzou jsem myslela noční pauzu. Taky nenechávám o hladu.
S odčervením jsme taky ve skluzu. Tableta mi leží vedle PC, nechce se mi do toho.
Očkování - když byla malinká, žrala chvíli granule Eminent od chovatelky. Tekly jí tenkrát oči (malá plemena prý na to trpí). S přechodem na barf a lepší granule téct přestaly a netečou dosud, ale po očkování zas trochu začaly.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2017 20:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mně se do toho též nechtělo. Furt nechce, ale mě tu nikdo neposlouchá. Tak dlouho ležela odčervovací tableta na stole, až ji vzala Míca a zdrhala.
Megí řekla - vrať to. A sežrala ji. Obal tu je. Ten nikdo nechce.

4.1.2017 20:51
tapina

XXX.XXX.211.215

Kocour vidí piluli a na 2 dny zaleze.

"Tekoucí" oči, taky rezavé zbarvení v meziprstí i jinde. Proč myslíte, že to je? Když ty packy lížou, je to ze slin, když ne, a kvasinka to není, myslím, že se vylučuje něco.
Taky uši jsou někdy jinak cítit a kvasinka to není, to je ještě jinak.

Já taky všechno pozoruji, původně jsem ještě chtěla napsat, že se mi nelíbí název tohoto vlákna, ale když teda takhle to vezmeme pořádně do detailu, za chvíli to bude pořádně švihlé, tak to tak může zůstat smajlík

4.1.2017 21:16
Terven

XXX.XXX.110.147

Jj, švihlé to jistě je. A aby bylo ještě víc, přidám poznatek, že v jistých obdobích pozoruju na sobě i na svých zvířatech problémy podobého charakteru.
Úplně nejhorší se mi zdá období časného jara, asi největší nápor na imunitu. Všechny chronické problémy se zhoršují.
I koni teče po očkování z očí.
Ale řekla bych, že to nejsou vážné zdravotní problémy, jen blikající kontrolky smajlík
Problém vznikne až tehdy, když ty kontrolky někdo dlouhodobě přehlíží.

4.1.2017 22:11
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Není to o bobkách(ty skoro nezkoumám) ale o poznatku Terven, o stejných příznacích. Stalo se mi to tento rok, vlastně to začalo už vloni. Po té, co nám onermocněl a umřel berňucha, jsem měla už za jeho nemoci podobné příznaky, které vygradovaly do prakticky stejného průběhu, ovšem s tím, že já zatím žiju(a je to ťuk, ťuk mnohem lepší) U doktora jsem nebyla (tam mne nikdo nedostane) ale ani na NETu jsem se nedobrala toho, co by to mohlo nakonec být. Mně pomohlo půl rok se cpát ostropestřcem a pít denně kopřivový čaj s přesličkou(škoda, že jsem to nezkusila i u něj ) Tipla bych přechozenou žloutenku či leptospirozu. Zachraňovala jsem ve vyschlém potoce živé ryby - mezi stovkama mrtvých. Byl tehdy se mnou i pes(oba psi) ale ti byli, narozdíl ode mne, očkovaní.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2017 22:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

My kombinujeme, ale nepravidelně. Narazím na super maso/ovoce/zeleninu, nebo je to někde v akci... Když takhle ulovím něco, co mu chutná, má to mít. Tím nemyslím, že když někde seženu krásné batáty, nebo je sezóna dýní, tak nebude jíst týden nic jiného. :) V delších časových úsecích to mám jakž takž spočítané. Nicméně přesně vím, co a jak můj pes tráví.
Maso + kosti - ven jde minimum.
Čistě na granulích (lehčí a lehce stravitelné receptury) - hodně málo bobků.
Brambory, batáty, dýně - trochu víc bobků.
Zelenina a ovoce - hromady.

4.1.2017 22:29
tapina

XXX.XXX.211.215

Tak jako samozřejmě to může být nějaká infekční nemoc, to, co píšete, nebo třeba i borelióza. Borelióza stejně jako syfilis může být podobná hromadě jiných horších nebo míň hrozných nemocí.

Neslyšeli jste někdy o tom, že se někdo jako zázrakem vyléčil z nějaké choroby a jeho milované zvíře na totéž pošlo? I když jinak jsem dost racionální, na tohle věřím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2017 22:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Tak jako samozřejmě to může být nějaká infekční nemoc, to, co píšete, nebo třeba i borelióza. Borelióza stejně jako syfilis může být podobná hromadě jiných horších nebo míň hrozných nemocí.

Neslyšeli jste někdy o tom, že se někdo jako zázrakem vyléčil z nějaké choroby a jeho milované zvíře na totéž pošlo? I když jinak jsem dost racionální, na tohle věřím.

Že to vzalo zvíře za něj ?
Kočky.

Ty stovky mrtvých ryb z něčeho umřely.

4.1.2017 22:35
tapina

XXX.XXX.211.215

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Že to vzalo zvíře za něj ?
Kočky.

Ty stovky mrtvých ryb z něčeho umřely.

Ano.

4.1.2017 22:40
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Že to vzalo zvíře za něj ?
Kočky.

Ty stovky mrtvých ryb z něčeho umřely.

Ty stovky mrtvých ryb z něčeho umřely. - to jsem nevysvětlovala, omlouvám se, ano, umřely na sucho...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2017 22:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Ano.

Možná na to věří jen ti, co racionálně krájí zeleninu pro pejska alla julienne smajlík

4.1.2017 22:50
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

tapina napsal(a):
Tak jako samozřejmě to může být nějaká infekční nemoc, to, co píšete, nebo třeba i borelióza. Borelióza stejně jako syfilis může být podobná hromadě jiných horších nebo míň hrozných nemocí.

Neslyšeli jste někdy o tom, že se někdo jako zázrakem vyléčil z nějaké choroby a jeho milované zvíře na totéž pošlo? I když jinak jsem dost racionální, na tohle věřím.

Ano, když začal pes marodit, říkala mi o tom kamarádka. Když se jeho stav během roku pak najednou rapidně zhoršil, nebyl na takové myšlenky čas, mysleli jsme jen na to, jak ho zachránit. Z odstupem času, když se pak můj stav zhoršil, že jsem sotva popadala dech, jsem si na to vzpomněla. Myšlenka, že umřel proto, aby mne zachránil(stáhnul mou nemoc na sebe, jak mi bylo od kamarádky řečeno) mi nijak neulevila, spíš naopak, jako bych za jeho smrt mohla já...

4.1.2017 23:02
tapina

XXX.XXX.211.215

lesnížínka napsal(a):
Ano, když začal pes marodit, říkala mi o tom kamarádka. Když se jeho stav během roku pak najednou rapidně zhoršil, nebyl na takové myšlenky čas, mysleli jsme jen na to, jak ho zachránit. Z odstupem času, když se pak můj stav zhoršil, že jsem sotva popadala dech, jsem si na to vzpomněla. Myšlenka, že umřel proto, aby mne zachránil(stáhnul mou nemoc na sebe, jak mi bylo od kamarádky řečeno) mi nijak neulevila, spíš naopak, jako bych za jeho smrt mohla já...

Právě proto byste měla jít k lékaři.

Jo, já jsem si něco takového říkala u své osudové kočky, umřela na selhání ledvin. U mě to vypadalo subjektivně na ledviny, ale bylo to pak jinak, tak se mi, aspoň psychicky, ulevilo, ubyla 1 výčitka...

5.1.2017 20:10
Terven

XXX.XXX.110.147

Tak jsem zahájila bezgranulový hokus pokus. Ráno jsem místo nich dala kachní žaludek a kuřecí srdíčka s bramborem, strouhanou mrkví a konopnými semínky.
K obědu trochu tvarohu (který moc nedávám, ale vanička byla už dlouho načatá, tak aby se nevyhodil), jablko a kus banánu.
Na cvičáku jsme pamlskovaly granulema a před spaním bude kousek masa. Ale už teď vidím, že megahromady mají na svědomí granule, protože stačilo je ráno vynechat a od rána doteď kadila jen 2x a minibobky.

5.1.2017 20:40
tapina

XXX.XXX.211.5

Terven napsal(a):
Tak jsem zahájila bezgranulový hokus pokus. Ráno jsem místo nich dala kachní žaludek a kuřecí srdíčka s bramborem, strouhanou mrkví a konopnými semínky.
K obědu trochu tvarohu (který moc nedávám, ale vanička byla už dlouho načatá, tak aby se nevyhodil), jablko a kus banánu.
Na cvičáku jsme pamlskovaly granulema a před spaním bude kousek masa. Ale už teď vidím, že megahromady mají na svědomí granule, protože stačilo je ráno vynechat a od rána doteď kadila jen 2x a minibobky.



Když budete mít příležitost, můžete zkusit, co udělá, když vyměníte brambory za rýži.

Když syrové za vařené.

A hlavně prosím to sem napište.

Šťekanátko teď má konzervu, co jsem omylem koupila, nevšimla jsem si, že tam je rýže - luculus zvěřina+králík a není to ono.

5.1.2017 20:55
Terven

XXX.XXX.110.147

tapina napsal(a):


Když budete mít příležitost, můžete zkusit, co udělá, když vyměníte brambory za rýži.

Když syrové za vařené.

A hlavně prosím to sem napište.

Šťekanátko teď má konzervu, co jsem omylem koupila, nevšimla jsem si, že tam je rýže - luculus zvěřina+králík a není to ono.

Rýži zkusím, do vařenýho masa se mi moc nechce.
Jako, ona by ho žrala, moc jí chutná. Ale nějak hůř ho tráví. Občas jsem pro zpestření dala něco vařeného, mohla se utlouct, ale ráno vypadala, že jí není OK, pásla se.
Když měla průjem, uvařila jsem kuřecí, mám zafixováno, že vařené je šetrnější, dietnější. Ale asi ne pro barfistu smajlík
Takže ideální šetřící dieta u nás jsou syrová kuřecí prsa a strouhaná mrkev.

Nebožka Terina na vařeném kuřecím s rýží a mrkví prosperovala celý poslední rok života. Ale ta byla granulář.

5.1.2017 21:04
tapina

XXX.XXX.211.5

Terven napsal(a):
Rýži zkusím, do vařenýho masa se mi moc nechce.
Jako, ona by ho žrala, moc jí chutná. Ale nějak hůř ho tráví. Občas jsem pro zpestření dala něco vařeného, mohla se utlouct, ale ráno vypadala, že jí není OK, pásla se.
Když měla průjem, uvařila jsem kuřecí, mám zafixováno, že vařené je šetrnější, dietnější. Ale asi ne pro barfistu smajlík
Takže ideální šetřící dieta u nás jsou syrová kuřecí prsa a strouhaná mrkev.

Nebožka Terina na vařeném kuřecím s rýží a mrkví prosperovala celý poslední rok života. Ale ta byla granulář.

Tak super, můžeme si odškrtnout, vyzkoušeno, potvrzuji řečené o vařeném ;-).

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2017 21:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

..

6.1.2017 18:03
Felow

XXX.XXX.211.6

Naprosto se podepisuji, krmím podobným způsobem již tři roky a veškeré trávicí problémy zmizely a jsme O.K. i s bobkováním - jednou denně pravidelně a hlavně žádné hromady či beztvaré struktury. Ťapi, zdravím a dodatečně děkuji za krásné PFko.

6.1.2017 18:21
tapina

XXX.XXX.211.249

Felow napsal(a):
Naprosto se podepisuji, krmím podobným způsobem již tři roky a veškeré trávicí problémy zmizely a jsme O.K. i s bobkováním - jednou denně pravidelně a hlavně žádné hromady či beztvaré struktury. Ťapi, zdravím a dodatečně děkuji za krásné PFko.

Zdravím smajlík super číst, že jste fit!

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2017 18:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jee pes naruby smajlík
A jí aj granule někdy ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2017 22:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Podle mě je správný trus ten, který jde hladce ven a drží pohromadě v nějakém tvaru...točená zmrzlina, šištičky, hadík a pod. (nemyslím pjůjem, který jde i když pes a páník nechce a na koberec) je mi jedno, jestli je to na dva pytlíky nebo jeden, strava je pestrá, a podle toho to taky bude vypadat, nesnažím se o bezodpadkové hospodaření .
Na četnost si taky nemůžu stěžovat, nevím, proč by se to tam mělo zdržovat víc než je nutné, jak někdo uváděl výše, že mu pes jde jedenkrát denně to by mě bylo podezřelé, jak nebyl po ránu bobek už jsem měla vytažené obočí ...( mě se psina při velkém venčení vyprázdnila třeba třikrát až do řídké stolice-granule, konzervy, maso/vařené-syrové+ co kde uloupila a vyloudila = klasická popelnice).

6.1.2017 22:32
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Podle mě je správný trus ten, který jde hladce ven a drží pohromadě v nějakém tvaru...točená zmrzlina, šištičky, hadík a pod. (nemyslím pjůjem, který jde i když pes a páník nechce a na koberec) je mi jedno, jestli je to na dva pytlíky nebo jeden, strava je pestrá, a podle toho to taky bude vypadat, nesnažím se o bezodpadkové hospodaření .
Na četnost si taky nemůžu stěžovat, nevím, proč by se to tam mělo zdržovat víc než je nutné, jak někdo uváděl výše, že mu pes jde jedenkrát denně to by mě bylo podezřelé, jak nebyl po ránu bobek už jsem měla vytažené obočí ...( mě se psina při velkém venčení vyprázdnila třeba třikrát až do řídké stolice-granule, konzervy, maso/vařené-syrové+ co kde uloupila a vyloudila = klasická popelnice).

A to já se taky nesnažím o bezodpadkové hospodaření - a jasně, že mám-li psa na barfu, nebudou bobky jak přes kopírák. Ale pokud prcek denně vykadí čtyři nebo pět hromad, za které by se nemusel stydět o dost větší pes, jedno mi to není. Zdržovat víc než je nutné se to tam nemusí, ale mělo by se z toho co nejvíc využít. Nejde mi o to, aby žrádlo jen prošlo.
Točenou zmrzlinu naštěstí nemíváme, to už dle mého úplně OK není, opakované vyprázdnění až do řídké stolice se sem tam zadaří, ale je to pro mě signál, že něco nesedlo.

6.1.2017 22:35
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Podle mě je správný trus ten, který jde hladce ven a drží pohromadě v nějakém tvaru...točená zmrzlina, šištičky, hadík a pod. (nemyslím pjůjem, který jde i když pes a páník nechce a na koberec) je mi jedno, jestli je to na dva pytlíky nebo jeden, strava je pestrá, a podle toho to taky bude vypadat, nesnažím se o bezodpadkové hospodaření .
Na četnost si taky nemůžu stěžovat, nevím, proč by se to tam mělo zdržovat víc než je nutné, jak někdo uváděl výše, že mu pes jde jedenkrát denně to by mě bylo podezřelé, jak nebyl po ránu bobek už jsem měla vytažené obočí ...( mě se psina při velkém venčení vyprázdnila třeba třikrát až do řídké stolice-granule, konzervy, maso/vařené-syrové+ co kde uloupila a vyloudila = klasická popelnice).

Říká se tomu formovaná stolice

6.1.2017 22:37
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

Tedy, formovana stolice= spravna stolice.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.1.2017 00:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
A to já se taky nesnažím o bezodpadkové hospodaření - a jasně, že mám-li psa na barfu, nebudou bobky jak přes kopírák. Ale pokud prcek denně vykadí čtyři nebo pět hromad, za které by se nemusel stydět o dost větší pes, jedno mi to není. Zdržovat víc než je nutné se to tam nemusí, ale mělo by se z toho co nejvíc využít. Nejde mi o to, aby žrádlo jen prošlo.
Točenou zmrzlinu naštěstí nemíváme, to už dle mého úplně OK není, opakované vyprázdnění až do řídké stolice se sem tam zadaří, ale je to pro mě signál, že něco nesedlo.

.... opakované vyprázdnění až do řídké stolice se sem tam zadaří, ale je to pro mě signál, že něco nesedlo

...si myslím, že je asi přirozené si vyprázdnit pajšl, když procházku psi odlítají s jazykem za ušima...

točená zmrzka je třeba po konzervě carno (hovězí -srdce).natočený hadík, pak je i hadík rovný, ale to je třeba z końských kobližků, má i strukturu kobylince...

7.1.2017 08:28
Terven

XXX.XXX.160.10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
.... opakované vyprázdnění až do řídké stolice se sem tam zadaří, ale je to pro mě signál, že něco nesedlo

...si myslím, že je asi přirozené si vyprázdnit pajšl, když procházku psi odlítají s jazykem za ušima...

točená zmrzka je třeba po konzervě carno (hovězí -srdce).natočený hadík, pak je i hadík rovný, ale to je třeba z końských kobližků, má i strukturu kobylince...

Konzervy nedávám, nemůžu soudit.Je fakt, že řidší o řidší stolici po nich lidi píšou často. Po koňských bobcích se u nás konzistence nemění, max. množství, ale zas, my krmíme dost kostí, možná je to tím.
S jazykem za ušima u nás probíhá každé venčení . Na bobky to vliv nemá, na konzistenci už vůbec.
Měkčí bobek pozoruju třeba po játrech a vnitřnostech vůbec, zvlášť když je k tomu míň kostí.

7.1.2017 16:36
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

Myslim si, ze bobek by mel byt takovy-jak jsem psala -proste formovany, konzistence aby se vyprazdnily analni zlazy a nespinil srst kolem konecniku - nebot:" divocina! kdo by se vytiral"

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.1.2017 18:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když je to tady o ho*vně, tak by mne zajímalo jakou potravou je způsobené tuhá konzistence, ale je skoro bílá, nebo do stříbrna-šediva. Nalézám to, když chodíme ven.

7.1.2017 18:54
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když je to tady o ho*vně, tak by mne zajímalo jakou potravou je způsobené tuhá konzistence, ale je skoro bílá, nebo do stříbrna-šediva. Nalézám to, když chodíme ven.

Tuhá až drobivá stolice téměř bílé barvy je způsobena větším množstvím kostí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.1.2017 20:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Tuhá až drobivá stolice téměř bílé barvy je způsobena větším množstvím kostí.

Jj, když mi pes nedopatřením schroustnul na posezení skoro celý daňčí parůžek, tak z něj šla z chudáka seschlá malta. Jinak popisované bobky můžou být i ty hodně starého data, které ale původně vypadaly normálně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 15:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Páni,56 příspěvků o h.ovně! To je tedy rekord smajlík

8.1.2017 16:06
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Páni,56 příspěvků o h.ovně! To je tedy rekord smajlík

Ále není Ona polovina diskusí je tu o ho.ně a jsou to mnohem vyšší čísla

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 16:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Ále není Ona polovina diskusí je tu o ho.ně a jsou to mnohem vyšší čísla

8.1.2017 17:30
tapina

XXX.XXX.211.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Páni,56 příspěvků o h.ovně! To je tedy rekord smajlík

A máte k temu něco, nebo tu jdete jen tak vysí*at?

No jo no, tak když nic jiného nevysílají...

8.1.2017 17:33
tapina

XXX.XXX.211.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jj, když mi pes nedopatřením schroustnul na posezení skoro celý daňčí parůžek, tak z něj šla z chudáka seschlá malta. Jinak popisované bobky můžou být i ty hodně starého data, které ale původně vypadaly normálně.

Myslíte, že se to psovi dá nějak vysvětlit, že je to ke kousání?
Koupila jsem to té naší, ale byl to takový malý špalíček, že jsem to poslala dál. Ale nepochopeno...

8.1.2017 17:39
asurwic

XXX.XXX.36.3

tapina napsal(a):
Myslíte, že se to psovi dá nějak vysvětlit, že je to ke kousání?
Koupila jsem to té naší, ale byl to takový malý špalíček, že jsem to poslala dál. Ale nepochopeno...

Koupit takový, který polknout nelze.
Kam se hrabe nějaký jelen nebo daněk na buvola.

8.1.2017 17:42
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

asurwic napsal(a):
Koupit takový, který polknout nelze.
Kam se hrabe nějaký jelen nebo daněk na buvola.

Ja sama jsem z toho jelen, srnec nebo danek . Mne se to zda hrozne nezdrave tvrde. Nebo v prirode nekdo zere parozi, kopyta a spol? Je to rohovina.

8.1.2017 17:44
tapina

XXX.XXX.211.251

asurwic napsal(a):
Koupit takový, který polknout nelze.
Kam se hrabe nějaký jelen nebo daněk na buvola.

Ale však jo, té naší to vysvětlovat nemusím.
Ale té, kterou jsem tím minišpalíkem obdarovala.

Chodila s tím jako se vzácností, chlubila se a pak si to schovala do pelechu. Vždycky, když přijedu, mi to přinese ukázat a zas to schová smajlík

8.1.2017 17:51
asurwic

XXX.XXX.36.3

Lexaurin napsal(a):
Ja sama jsem z toho jelen, srnec nebo danek . Mne se to zda hrozne nezdrave tvrde. Nebo v prirode nekdo zere parozi, kopyta a spol? Je to rohovina.

Tvrdost je účel. Alespoň se to hned nezničí.
Myslíte, že divocí psi nechávají z kořisti zbytky? Ani nápad - zpracuje se všechno. Když dostanou moji hafani nohy (nejčastěji srnčí), tak to do sebe také naládují i s kopyty a ani koupené rohy nevydrží déle než měsíc.

8.1.2017 17:51
tapina

XXX.XXX.211.251

Lexaurin napsal(a):
Ja sama jsem z toho jelen, srnec nebo danek . Mne se to zda hrozne nezdrave tvrde. Nebo v prirode nekdo zere parozi, kopyta a spol? Je to rohovina.

V granulích běžně smajlík V přírodě nevím.
Oni většinou to kupujou lidi, kterým je líto, že poctivá stehenní kost je schroupaná za pár minut a někde četli, že žvýkat je důležité smajlík

Jak jsou takové ty sušené uši, šlachy atd., tu prodávali nohu i s chlupy a kopytem, podle mě to stoprocentně nemohlo pořádně vyschnout. Myslím si, že to bylo něčím napuštěné. Můj taťka to musel strašně nutně koupit, ale já to pak vyhodila, protože to smrdělo jak anatomický preparát.

Edit. Nohu z krávy.

8.1.2017 17:54
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

asurwic napsal(a):
Tvrdost je účel. Alespoň se to hned nezničí.
Myslíte, že divocí psi nechávají z kořisti zbytky? Ani nápad - zpracuje se všechno. Když dostanou moji hafani nohy (nejčastěji srnčí), tak to do sebe také naládují i s kopyty a ani koupené rohy nevydrží déle než měsíc.

No, asi se bez toho obejdeme . Alespon moji psismajlík

8.1.2017 17:57
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

tapina napsal(a):
V granulích běžně smajlík V přírodě nevím.
Oni většinou to kupujou lidi, kterým je líto, že poctivá stehenní kost je schroupaná za pár minut a někde četli, že žvýkat je důležité smajlík

Jak jsou takové ty sušené uši, šlachy atd., tu prodávali nohu i s chlupy a kopytem, podle mě to stoprocentně nemohlo pořádně vyschnout. Myslím si, že to bylo něčím napuštěné. Můj taťka to musel strašně nutně koupit, ale já to pak vyhodila, protože to smrdělo jak anatomický preparát.

Edit. Nohu z krávy.

My si takto vystacime s bejkovcem, vali se tady ozuzlany hodne dlouho, ale ze by ho nekdo sezral ani napadsmajlík. Take v lese obcas potkavam kostry vysoke, a nejen, ze kosti jsou namiste, paruzky take, tak nevim. Asi nemame v lesich, kdo by je chroupal.

8.1.2017 18:01
asurwic

XXX.XXX.36.3

Lexaurin napsal(a):
My si takto vystacime s bejkovcem, vali se tady ozuzlany hodne dlouho, ale ze by ho nekdo sezral ani napadsmajlík. Take v lese obcas potkavam kostry vysoke, a nejen, ze kosti jsou namiste, paruzky take, tak nevim. Asi nemame v lesich, kdo by je chroupal.

Myslím, že pytláci to nežerou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 18:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Podle mě není možné vyrábět takové "pamlsky" zcela přírodně. Sušilo by se to snad století a to se nikomu nevyplatí.
Viděla jsem jehněčí nohu v regále - bílou. Louh nebo co ? Jak plast.

8.1.2017 18:03
keisy12

XXX.XXX.220.78

Z granulí by neměl být velký odpad. Čím je bobek větší tím je v krmivu více obilovin nebo surovin, které pes prostě nepotřebuje.

8.1.2017 18:07
asurwic

XXX.XXX.36.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Podle mě není možné vyrábět takové "pamlsky" zcela přírodně. Sušilo by se to snad století a to se nikomu nevyplatí.
Viděla jsem jehněčí nohu v regále - bílou. Louh nebo co ? Jak plast.

Rohům a parožím věřím (na tom není tolik co sušit), ale když už je to s tlustou hnátou, tak fakt ne... ale čerstvé nožičky jsou fajn.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 18:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

keisy12 napsal(a):
Z granulí by neměl být velký odpad. Čím je bobek větší tím je v krmivu více obilovin nebo surovin, které pes prostě nepotřebuje.

Neumí strávit. A to je pes od psa.
Přirozené je maso, kosti a hodně málo teho ostatního, v syrovém stavu a bez mletí.
Někteří psi, většinou ti větší, bez obilninových granulí moc neprospívají. Tedy ti granuláři.

8.1.2017 18:14
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

asurwic napsal(a):
Rohům a parožím věřím (na tom není tolik co sušit), ale když už je to s tlustou hnátou, tak fakt ne... ale čerstvé nožičky jsou fajn.

Ted jsem se musela smat, predstavila jsem si sveho desetileteho havanaka, kteremu vet nedavno vytrhl 4 zuby, jak hloda paroh . Nedavno projevil touhu se pretahovat a pak se chvili olizoval- asi pocital zbyle zuby

8.1.2017 18:17
tapina

XXX.XXX.211.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Podle mě není možné vyrábět takové "pamlsky" zcela přírodně. Sušilo by se to snad století a to se nikomu nevyplatí.
Viděla jsem jehněčí nohu v regále - bílou. Louh nebo co ? Jak plast.

Podle mě jo. Nechcete se zeptat výrobce?
Říkají tomu odtučněného kalciové.

Ca(OH)2 a ještě jim zbyde mýdlo ;-)

Ne já nevím, zeptej se.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 18:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Podle mě jo. Nechcete se zeptat výrobce?
Říkají tomu odtučněného kalciové.

Ca(OH)2 a ještě jim zbyde mýdlo ;-)

Ne já nevím, zeptej se.

Ty nohy myslím. Je to velký kus a když se neošetří ničím, zkazí se a nevydrží než se prodá - nevydělá.

8.1.2017 18:26
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

tapina napsal(a):
Podle mě jo. Nechcete se zeptat výrobce?
Říkají tomu odtučněného kalciové.

Ca(OH)2 a ještě jim zbyde mýdlo ;-)

Ne já nevím, zeptej se.

Trocho odbocim, ale zminujete mydlo- ted zacina frcet tuhe mydlo, ze je zdravejsi a kvalitnejsi nez tekute- a hlavne tekute ma na prvim miste vodu.

Alča V.

8.1.2017 18:32
Alča V.

XXX.XXX.118.1

Bělené pamlsky (uši, buvolí kůže, noha) určitě nejsou zpracovávané s louhem, používá se kyselina citrónová.

8.1.2017 18:34
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

Alča V. napsal(a):
Bělené pamlsky (uši, buvolí kůže, noha) určitě nejsou zpracovávané s louhem, používá se kyselina citrónová.

A i kdyby, u nas v pekarne prodavaji louhovane bulky

8.1.2017 18:37
tapina

XXX.XXX.211.251

Lexaurin napsal(a):
Trocho odbocim, ale zminujete mydlo- ted zacina frcet tuhe mydlo, ze je zdravejsi a kvalitnejsi nez tekute- a hlavne tekute ma na prvim miste vodu.

Ono ta voda ve složení je asi nejmenší problém, že jo.

No jo no. Šupněte sem složení Vašeho oblíbeného mýdla, ať to rozebereme smajlík
Já mám toto a je bezkonkurenční, babička s tím koupe i psa, já teda na psa to použila jednou.

8.1.2017 18:39
tapina

XXX.XXX.211.251

Alča V. napsal(a):
Bělené pamlsky (uši, buvolí kůže, noha) určitě nejsou zpracovávané s louhem, používá se kyselina citrónová.

Jak z toho vytáhnou ten tuk?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 18:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Ale však jo, té naší to vysvětlovat nemusím.
Ale té, kterou jsem tím minišpalíkem obdarovala.

Chodila s tím jako se vzácností, chlubila se a pak si to schovala do pelechu. Vždycky, když přijedu, mi to přinese ukázat a zas to schová smajlík

Povařit v silném vývaru, až parůžek zhnědne, pomáhá pro ty, co neví, co s tím.

Bůvolí roh je chutnější, ale musí se hlídat. Schválně kupuji spodní části se silnými stěnami, protože ty špičky by naporcoval jen formálně a ve velkých kusech polknul. Tuhle mě dvakrát hodně brzy ráno s fňukáním budil a x krát blinkal pěnu (spolykané sliny). Druhý den mi docvaklo, že to bude cizí těleso a navíc asi ostré nebo příliš velké, když přes všechnu snahu nešlo horem. Neděle, už jsem pátrala, kde by hned udělali endoskopii - v lepším případě. V poledne venčím, že pak tedy pojedeme, a v bobku jsem našla plošku 2 x 5 cm o síle asi 2 mm. Tvrdá, žaludeční šťávy s ní ani nehly. To trdlo jí ulouplo z rohu, jak jsem pak vypátrala. Roh mu neberu, ale kontroluji, jestli se někde něco neodchlipuje. Jednu načatou stranu už jsem kudlou odlupovala.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 18:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Alča V. napsal(a):
Bělené pamlsky (uši, buvolí kůže, noha) určitě nejsou zpracovávané s louhem, používá se kyselina citrónová.

Nevěřím. Louh jsem plácla jen tak, protože žíravina a ta nožička je fakt jak umělá, zbavena všeho živého. Ale jdu to vygůglit.

8.1.2017 18:54
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

tapina napsal(a):
Ono ta voda ve složení je asi nejmenší problém, že jo.

No jo no. Šupněte sem složení Vašeho oblíbeného mýdla, ať to rozebereme smajlík
Já mám toto a je bezkonkurenční, babička s tím koupe i psa, já teda na psa to použila jednou.

Moje dilema, ale s tou vodou mate samo pravdu.

8.1.2017 18:55
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

asurwic napsal(a):
Tvrdost je účel. Alespoň se to hned nezničí.
Myslíte, že divocí psi nechávají z kořisti zbytky? Ani nápad - zpracuje se všechno. Když dostanou moji hafani nohy (nejčastěji srnčí), tak to do sebe také naládují i s kopyty a ani koupené rohy nevydrží déle než měsíc.

100% to nevím, ale myslím, že nechávají. Parohy a rohy určitě nikdo nežere. bylo by to neekonomické - vydal by na to víc energie, než je z toho užitku

8.1.2017 18:55
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

Tak to je dobre, pridavala jsem toto

8.1.2017 18:57
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Lexaurin napsal(a):
Ted jsem se musela smat, predstavila jsem si sveho desetileteho havanaka, kteremu vet nedavno vytrhl 4 zuby, jak hloda paroh . Nedavno projevil touhu se pretahovat a pak se chvili olizoval- asi pocital zbyle zuby

Máme to stejné, byť Workovi zuby vypadají dobře(až na jeden, co je už léta ulomený a právě ho možná u kousání kostí bolí) Nic tvrdého dobrovolně do huby neveme, kosti jen ty měkčí, hovězí žebro ignoruje. Paroží by se určitě ani nechytnul, ani ten bejkovec ho nezajímal.

8.1.2017 18:58
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Lexaurin napsal(a):
Tak to je dobre, pridavala jsem toto

Nevidím tam nic závadného, pro mě dobrý

8.1.2017 19:00
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

tapina napsal(a):
Ono ta voda ve složení je asi nejmenší problém, že jo.

No jo no. Šupněte sem složení Vašeho oblíbeného mýdla, ať to rozebereme smajlík
Já mám toto a je bezkonkurenční, babička s tím koupe i psa, já teda na psa to použila jednou.

A mohu jes te nazor na domaci rozcesavac- 1l vody,1lzicka citr.stavy,1lzicka sody,1 lzicka olejoveho oleje, vse rozmixovat a pred cesanim srsti lehce rozprasovacem nanest na srst nebo kartac. Chci sevyhnout chemii na psa co nejvice.
A uz nebudu plevelit

8.1.2017 19:00
tapina

XXX.XXX.211.251

Lexaurin napsal(a):
Moje dilema, ale s tou vodou mate samo pravdu.

Nivea je kapitola sama o sobě smajlík smajlík smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 19:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lexaurin napsal(a):
Tak to je dobre, pridavala jsem toto

Dobrý výrobek

8.1.2017 19:05
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrý výrobek

No jsem s tim take spokojena, je to sice sampon, ale pouzivam nove na cele telosmajlík

8.1.2017 19:11
tapina

XXX.XXX.211.251

Lexaurin napsal(a):
A mohu jes te nazor na domaci rozcesavac- 1l vody,1lzicka citr.stavy,1lzicka sody,1 lzicka olejoveho oleje, vse rozmixovat a pred cesanim srsti lehce rozprasovacem nanest na srst nebo kartac. Chci sevyhnout chemii na psa co nejvice.
A uz nebudu plevelit

Lžička olejového oleje vto jsem kamsi taky napsala smajlík oliváč je dobrý smajlík

Já nevím no, máte takové specifické plemeno. Bych to viděla spíš ty konce před koupáním promnout např. v jojobovém, arganovém, shea oleji apod. a pak vykoupat.

Lanolin nedopadl dobře?

8.1.2017 19:13
tapina

XXX.XXX.211.251

Lexaurin napsal(a):
Tak to je dobre, pridavala jsem toto

Vypadá to dobře, akorát mi teda vadí, jak je napsáno to složení. Jsem šťoura.

8.1.2017 19:19
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

tapina napsal(a):
Lžička olejového oleje vto jsem kamsi taky napsala smajlík oliváč je dobrý smajlík

Já nevím no, máte takové specifické plemeno. Bych to viděla spíš ty konce před koupáním promnout např. v jojobovém, arganovém, shea oleji apod. a pak vykoupat.

Lanolin nedopadl dobře?

My máme lanolinový šampon i kondicionér a vyhovuje, no a na psy se také odpradávna používal norkový olej. Tak nějak si myslím, že ten živočišný tuk je pro ně přirozenější(či spíše teda pro srst ) než rostlinný, i když tedy pravda, pes po něm zrovna nevoní, ale zrovna tohle pro mne není rozhodující.

8.1.2017 19:27
tapina

XXX.XXX.211.251

lesnížínka napsal(a):
My máme lanolinový šampon i kondicionér a vyhovuje, no a na psy se také odpradávna používal norkový olej. Tak nějak si myslím, že ten živočišný tuk je pro ně přirozenější(či spíše teda pro srst ) než rostlinný, i když tedy pravda, pes po něm zrovna nevoní, ale zrovna tohle pro mne není rozhodující.

Jo, my jsme to tu onehdá s Lexaurin řešily.

Norkový olej (ne něco, co je 1%) a zbytek třeba ta jojoba, to snad ani nejde. Nebo jestli jo, moc prosím, napište to sem.

S tím lanolinem je potíž, že je celkem hodně konzervovaný BHA a BHT. Asi na ty konce srsti, když se pes nelíže a nespí s člověkem, by to nevadilo.

Šampón, kosmetika, určitě ok, když to vyhovuje.

Určitě ten živočišný tuk a kór ten srstní bude lepší, než rostlinný. Ale. My jsme hledali něco právě přírodního, bez zbytečných příměsí.

8.1.2017 19:29
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

tapina napsal(a):
Lžička olejového oleje vto jsem kamsi taky napsala smajlík oliváč je dobrý smajlík

Já nevím no, máte takové specifické plemeno. Bych to viděla spíš ty konce před koupáním promnout např. v jojobovém, arganovém, shea oleji apod. a pak vykoupat.

Lanolin nedopadl dobře?

No mne to prave doporucil chovatel tibetaku, ze to pouziva, nebije se ta soda s citronem v jednom? Lanolin je fajn na kuru, ale nalozena srst v lanolinu se necese. Kdyz ji chci mit nacechranou a srst se nesmi cesat na sucho, tak hledam nechemicky rozcesavac, chemie se mi nelibi. Jeste mi bylo doporuceno tekute hedvabi.
Jojobovy take pouzivam

8.1.2017 19:35
tapina

XXX.XXX.211.251

Lexaurin napsal(a):
No mne to prave doporucil chovatel tibetaku, ze to pouziva, nebije se ta soda s citronem v jednom? Lanolin je fajn na kuru, ale nalozena srst v lanolinu se necese. Kdyz ji chci mit nacechranou a srst se nesmi cesat na sucho, tak hledam nechemicky rozcesavac, chemie se mi nelibi. Jeste mi bylo doporuceno tekute hedvabi.
Jojobovy take pouzivam

Myslíte, že třeba k tomu oleji přidat lecitin by byla blbost? Že by se to jako líp emulgovalo? Nebo bych tam dala kapku nějakého éterického oleje.

Na sodu s citronem jsem "alergická" slyšet, je to základ domácích čističů od odpadu po zuby. Čistí to fakt dobře. Třeba spáry mezi dlaždičkama, fleky od potu...Na těch zubech je to prasárna. Tak já nevím. Snad na srst dobrý, když to říkal chovatel.

8.1.2017 19:40
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Neberte to jako doporučení, neb u tohoto složení nevím, takže je třeba naprd, já jen, že bereme od stejné firmy a pamatovala jsem si, že tam nějaké norkové byly. Jestli k tomu někdo najdete složení, budu i já ráda. http://www.biogroom.com/dog/conditioners/mink-oil/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 19:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Neberte to jako doporučení, neb u tohoto složení nevím, takže je třeba naprd, já jen, že bereme od stejné firmy a pamatovala jsem si, že tam nějaké norkové byly. Jestli k tomu někdo najdete složení, budu i já ráda. http://www.biogroom.com/dog/conditioners/mink-oil/.

INGREDIENTS: Isopropyl Alcohol, Lanolin, Mink Oil, Mineral Oil, Ethylhexyl Dimethyl PABA, Wheat Germ Oil, Benzophenone-3, Perfume.

8.1.2017 19:46
tapina

XXX.XXX.211.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
INGREDIENTS: Isopropyl Alcohol, Lanolin, Mink Oil, Mineral Oil, Ethylhexyl Dimethyl PABA, Wheat Germ Oil, Benzophenone-3, Perfume.


No a jmenuje se to Mink Oil.

Najdi 100% Mink Oil.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 19:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):

No a jmenuje se to Mink Oil.

Najdi 100% Mink Oil.

Http://www.minkoilforskincare.com/bulk_mink_oil.html.

8.1.2017 19:57
tapina

XXX.XXX.211.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Http://www.minkoilforskincare.com/bulk_mink_oil.html.

Super, to chci! Kdo to má v ČR nebo jak to objednat od tama?

8.1.2017 19:59
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

tapina napsal(a):
Myslíte, že třeba k tomu oleji přidat lecitin by byla blbost? Že by se to jako líp emulgovalo? Nebo bych tam dala kapku nějakého éterického oleje.

Na sodu s citronem jsem "alergická" slyšet, je to základ domácích čističů od odpadu po zuby. Čistí to fakt dobře. Třeba spáry mezi dlaždičkama, fleky od potu...Na těch zubech je to prasárna. Tak já nevím. Snad na srst dobrý, když to říkal chovatel.

Lecitin se mi nejak vysrazel, zkousela jsem to. Ta soda mi tam take vadi, zkusila jsem to bez ni, jen olej, voda, jablecny ocet a libilo se mi to vic. Nepotrebuju vycistit, ale rozcesat .Jeste jsem k te smesi pridala kapku Panthenolusmajlík. Ja jsem takovy experimentator

8.1.2017 20:00
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Http://www.minkoilforskincare.com/bulk_mink_oil.html.

Ja taky, kde to sehnat u nas?

8.1.2017 20:01
tapina

XXX.XXX.211.251

Lexaurin napsal(a):
Lecitin se mi nejak vysrazel, zkousela jsem to. Ta soda mi tam take vadi, zkusila jsem to bez ni, jen olej, voda, jablecny ocet a libilo se mi to vic. Nepotrebuju vycistit, ale rozcesat .Jeste jsem k te smesi pridala kapku Panthenolusmajlík. Ja jsem takovy experimentator

Je to jako majonéza, ta se taky někdy srazí, musí se to umět smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 20:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jak to mám vědět můj pes se koupe v potoce smajlík
najdu

něco jsem ještě našla a psali - nelze mimo USA
bastardi lakomí.

8.1.2017 20:02
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

tapina napsal(a):

No a jmenuje se to Mink Oil.

Najdi 100% Mink Oil.

No, to je ono, ja jak zacnu cist slozeni , prave proto mi ted z toho nejlepe vychazi ten tuhy sampon a oplach octem. Tedy na koupani.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 20:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Je to jako majonéza, ta se taky někdy srazí, musí se to umět smajlík

Nebo špagety carbonara
to si v restauraci nedávat
jinak máte uhlířské špagety
to existuje, fakt, míchaná vejce s špagetou
šílený pohled.

8.1.2017 20:04
tapina

XXX.XXX.211.251

Lexaurin napsal(a):
Lecitin se mi nejak vysrazel, zkousela jsem to. Ta soda mi tam take vadi, zkusila jsem to bez ni, jen olej, voda, jablecny ocet a libilo se mi to vic. Nepotrebuju vycistit, ale rozcesat .Jeste jsem k te smesi pridala kapku Panthenolusmajlík. Ja jsem takovy experimentator

Co aloe šťáva, taková ta 100%? Plus olej. Podle mě ten pes nepotřebuje přelívat tolik tím kyselým, člověk to.má jinak. Ale nevím.

8.1.2017 20:08
tapina

XXX.XXX.211.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nebo špagety carbonara
to si v restauraci nedávat
jinak máte uhlířské špagety
to existuje, fakt, míchaná vejce s špagetou
šílený pohled.

Hele jako na to nelze než se vrátit k původnímu tématu

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 20:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jsem to našla teď na ebay, do cz pošlou, akorát najít dopravu ne za 1200 a je to smajlík

Blue ribbon ještě.

8.1.2017 20:11
tapina

XXX.XXX.211.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsem to našla teď na ebay, do cz pošlou, akorát najít dopravu ne za 1200 a je to smajlík

Blue ribbon ještě.

Však.

Ve Francii, Holandsku by něco nebylo?

Podle mě je na to nějaké omezení ze zákona eu na ochranu, ale teď si úplně nejsem jistá.

8.1.2017 20:18
tapina

XXX.XXX.211.251

Ne, ono ten lanolin je ok, protože se získává z ostříhané vlny. Kdežto Mink oil Tak asi je to dobře.
Ještě koukněte bahyu, to jsem vůbec nevěděla, že existuje. Si tu s vámi doplňují základní vzdělání.

8.1.2017 20:22
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

tapina napsal(a):
Ne, ono ten lanolin je ok, protože se získává z ostříhané vlny. Kdežto Mink oil Tak asi je to dobře.
Ještě koukněte bahyu, to jsem vůbec nevěděla, že existuje. Si tu s vámi doplňují základní vzdělání.

No, sehnat 100% Mink oil je proto takrka nemozne.

8.1.2017 20:26
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

tapina napsal(a):
Co aloe šťáva, taková ta 100%? Plus olej. Podle mě ten pes nepotřebuje přelívat tolik tím kyselým, člověk to.má jinak. Ale nevím.

Aloe vera uz jsem nekde cetla, zkusim, dik

8.1.2017 20:26
tapina

XXX.XXX.211.251

Lexaurin napsal(a):
No, sehnat 100% Mink oil je proto takrka nemozne.

No jo no. A ono to v tom USA je levné. Myslíte, že se to smí převážet přes hranice do EU?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 20:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ale mně us obchody neříkají, že nepošlou do cz. Jen, že některým se nechce.
Co je tohle
https://touchofmink.com/product/mink-oil-concentrate/

problém může být česká celní pošta
leda si s obchodem napsat, ať udají na balík cenu malou

8.1.2017 20:47
tapina

XXX.XXX.211.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale mně us obchody neříkají, že nepošlou do cz. Jen, že některým se nechce.
Co je tohle
https://touchofmink.com/product/mink-oil-concentrate/

problém může být česká celní pošta
leda si s obchodem napsat, ať udají na balík cenu malou

Jaktože to stojí o tolik jinak?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 21:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Jaktože to stojí o tolik jinak?

Koncentrát ? původ ? značka ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 21:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Koupit norkový olej je vážně k pos..

Hlavně, že tu máme kožešinové farmy. Norkový kožich pošleme do USA a z USA nám pošlou olej.

Hele, tu jeden u potoka je, norek. Rozdělíte se s Lexaurin nebo mám jít dál po proudu ?

8.1.2017 21:15
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Koupit norkový olej je vážně k pos..

Hlavně, že tu máme kožešinové farmy. Norkový kožich pošleme do USA a z USA nám pošlou olej.

Hele, tu jeden u potoka je, norek. Rozdělíte se s Lexaurin nebo mám jít dál po proudu ?

Nech norka žííít...

8.1.2017 21:18
Terven

XXX.XXX.110.147

Tak jsem sem měla zrovna namířeno s ho*vnem a koukám, že už je to spíš o mejdle

8.1.2017 21:24
tapina

XXX.XXX.211.251

Terven napsal(a):
Tak jsem sem měla zrovna namířeno s ho*vnem a koukám, že už je to spíš o mejdle

Jenomže ono to mejdlo je potřeba.

Protože

Z h bič neupleteš. A když upleteš, nezapráskáš. A když zapráskáš spráskáš akorát sám sebe.

smajlík

To jsem řekla tento týden 2*, tak teď musím po třetí a příští týden už bude normální smajlík

Máte nějaký nový poznatek?

8.1.2017 21:26
tapina

XXX.XXX.211.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Koupit norkový olej je vážně k pos..

Hlavně, že tu máme kožešinové farmy. Norkový kožich pošleme do USA a z USA nám pošlou olej.

Hele, tu jeden u potoka je, norek. Rozdělíte se s Lexaurin nebo mám jít dál po proudu ?

No kolik bys toho vyždímala z 1 norka...

Megi, Ty jedině proti proudu

8.1.2017 21:38
Terven

XXX.XXX.110.147

Nový poznatek...no, začala jsem znovuobviňovat koňský bobky.
Protože včera jsme byli u koní, žrala je a ráno nás vzbudila v půl pátý kňouráním a chtěla jít kadit. Bobek ukázkovej, článkovanej, ale holt akutně musel ven. A od tý doby ještě několik takových.
Koňský bobky žere celou dobu, co ji máme, tenhle problém je tak posledních 14 dní.
Napadá mě několik hypotéz - žere jich víc, protože tráva je pod sněhem a chybí jí občasná pastva,
žere jich víc, protože další oblíbená zábava - vyhrabávání myší- při sněhové pokrývce nepadá v úvahu. Žere jich víc, protože jí zmrzlé víc chutnají...nebo nevím.
Každopádně, pokud není sníh, většinu času věnuje myším dírám. Je-li sníh, tak bobkům.
Tak nevím. A to jsem chtěla zkusit nepraný dršťky...

8.1.2017 21:39
tapina

XXX.XXX.211.251

Terven napsal(a):
Nový poznatek...no, začala jsem znovuobviňovat koňský bobky.
Protože včera jsme byli u koní, žrala je a ráno nás vzbudila v půl pátý kňouráním a chtěla jít kadit. Bobek ukázkovej, článkovanej, ale holt akutně musel ven. A od tý doby ještě několik takových.
Koňský bobky žere celou dobu, co ji máme, tenhle problém je tak posledních 14 dní.
Napadá mě několik hypotéz - žere jich víc, protože tráva je pod sněhem a chybí jí občasná pastva,
žere jich víc, protože další oblíbená zábava - vyhrabávání myší- při sněhové pokrývce nepadá v úvahu. Žere jich víc, protože jí zmrzlé víc chutnají...nebo nevím.
Každopádně, pokud není sníh, většinu času věnuje myším dírám. Je-li sníh, tak bobkům.
Tak nevím. A to jsem chtěla zkusit nepraný dršťky...

Co když bude problém v koňovi - žere v zimě něco jiného, míň se hýbe, má jiné bobky?

8.1.2017 21:51
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

lesnížínka napsal(a):
My máme lanolinový šampon i kondicionér a vyhovuje, no a na psy se také odpradávna používal norkový olej. Tak nějak si myslím, že ten živočišný tuk je pro ně přirozenější(či spíše teda pro srst ) než rostlinný, i když tedy pravda, pes po něm zrovna nevoní, ale zrovna tohle pro mne není rozhodující.

Lanolin mam tento a uz toho necham a vracim se k ho...

1 ALL SYSTEMS
LANOLINOVÝ OLEJ
(Pure Cosmetics Lanolin Plus Skin & Hair Emollients)
hvězdahvězdahvězdahvězdahvězda
varianty
250 ml cena 540 Kč
skladem Do košíku
500 ml cena 940 Kč
skladem Do košíku
3,78 l cena 4900 Kč
skladem Do košíku
PopisNávod.

8.1.2017 21:51
Terven

XXX.XXX.110.147

tapina napsal(a):
Co když bude problém v koňovi - žere v zimě něco jiného, míň se hýbe, má jiné bobky?

To mě taky napadlo, ale rozdíl bude tak možná mezi bobky v létě (hlavně tráva) a v zimě (hlavně seno).
Bobky prosincové a lednové se budou lišit naprosto minimálně, spíš vůbec.
Ale možnost to je, no...a taky luxuje po zemi zrníčka a zbytky müsli...taky nic nového, oblíbená zábava.
Budu pozorovat.

8.1.2017 22:04
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

Terven napsal(a):
Nový poznatek...no, začala jsem znovuobviňovat koňský bobky.
Protože včera jsme byli u koní, žrala je a ráno nás vzbudila v půl pátý kňouráním a chtěla jít kadit. Bobek ukázkovej, článkovanej, ale holt akutně musel ven. A od tý doby ještě několik takových.
Koňský bobky žere celou dobu, co ji máme, tenhle problém je tak posledních 14 dní.
Napadá mě několik hypotéz - žere jich víc, protože tráva je pod sněhem a chybí jí občasná pastva,
žere jich víc, protože další oblíbená zábava - vyhrabávání myší- při sněhové pokrývce nepadá v úvahu. Žere jich víc, protože jí zmrzlé víc chutnají...nebo nevím.
Každopádně, pokud není sníh, většinu času věnuje myším dírám. Je-li sníh, tak bobkům.
Tak nevím. A to jsem chtěla zkusit nepraný dršťky...

A nemuze byt problem prave v tom, ze jsou zmrzlé? To urcite zazivani neprospiva

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 22:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

A co třeba, že žrala (ty bobky) v jinej čas než má krmení-je zvyklá(obvyklá doba krmení) a vyprázdnit se potřebovala taky mimo plán...to bych neřešila, hlavně že si řekne...

8.1.2017 22:21
Terven

XXX.XXX.110.147

Lexaurin napsal(a):
A nemuze byt problem prave v tom, ze jsou zmrzlé? To urcite zazivani neprospiva

Asi neprospívá, ale to bych čekala spíš žaludeční problémy...nikoli větší množství zcela ukázkových bobků. hm...

8.1.2017 22:31
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A co třeba, že žrala (ty bobky) v jinej čas než má krmení-je zvyklá(obvyklá doba krmení) a vyprázdnit se potřebovala taky mimo plán...to bych neřešila, hlavně že si řekne...

Právěže krom mrazu a sněhu žádnou změnu nevidím, prostě jezdíme cca obden ke koním v různé doby, po celý rok, co ji máme.
Neřešila bych, pokud by se vyprazdňovala v obvyklých venčicích časech, takhle hrozí, že ji to bude nutit, když bude sama doma.
A v noci je fajn, že si řekne...no, upřímně, pro mě by bylo příjemnější, kdyby to udělala v předsíni na lino a spala dál smajlík Budu vyspalá do růžova a ráno to vyhodím.
Dneska třeba potřebovala ven hodinu před tím než jsem měla vstávat do práce, takže ze spaní pak už nic nebylo. Jsem starší osoba, když se nevyspím, špatně to snáším smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 23:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Právěže krom mrazu a sněhu žádnou změnu nevidím, prostě jezdíme cca obden ke koním v různé doby, po celý rok, co ji máme.
Neřešila bych, pokud by se vyprazdňovala v obvyklých venčicích časech, takhle hrozí, že ji to bude nutit, když bude sama doma.
A v noci je fajn, že si řekne...no, upřímně, pro mě by bylo příjemnější, kdyby to udělala v předsíni na lino a spala dál smajlík Budu vyspalá do růžova a ráno to vyhodím.
Dneska třeba potřebovala ven hodinu před tím než jsem měla vstávat do práce, takže ze spaní pak už nic nebylo. Jsem starší osoba, když se nevyspím, špatně to snáším smajlík

...obden.v různé doby...no myslím, že to v různé doby je klíčové, jedete-li déle odpo (už je i déle vidět smajlík ) a pak hned má doma večeří, někde se to musí na frekvenci projevit (nebo jiná časová kombinace)...má toho v břiše prostě nadplán a musí to ven.
Já chodím se štěňátkem okolo třetí ráno, taky spaní na ho* (prd) a pak dál až vstanu, když si kníkne v čase před mojim vstáváním, nejsem taky nadšená...mám to jako kojení...
(s věkem jsem již taky za půlkou...)

9.1.2017 07:37
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...obden.v různé doby...no myslím, že to v různé doby je klíčové, jedete-li déle odpo (už je i déle vidět smajlík ) a pak hned má doma večeří, někde se to musí na frekvenci projevit (nebo jiná časová kombinace)...má toho v břiše prostě nadplán a musí to ven.
Já chodím se štěňátkem okolo třetí ráno, taky spaní na ho* (prd) a pak dál až vstanu, když si kníkne v čase před mojim vstáváním, nejsem taky nadšená...mám to jako kojení...
(s věkem jsem již taky za půlkou...)

Třeba předečírem jsme tam byly cca od tří do půl pátý...v tomhle čase jezdíme naprosto běžně a problém nastal až teď se sněhem a mrazem.
A poslední žraní má až úplně před spaním, po návratu nikdy...prostě myslím, že problém bude to x násobné množství. A jak jsme včera nikde nebyli, tak dnes ráno dokonce nekadila smajlík
Vstávat ve tři ráno by mě zabilo. Zvlášť, když pak vstávám v půl pátý. Když je problém, tak musím, to je jasný. Pravidelně bych umřela. Úmyslné noční venčení jsme nikdy nevedli. Vlastně si uvědomuju, že i mimino jsme venčili cca 4-5 x denně, jako teď. Ze začátku byly loužičky - možná do 3-4 měsíce, už nevím přesně, a pak se najednou do toho intervalu vešla a pohoda. Žádnej složitej nácvik čistoty jsme neprovozovali
Ale mimino to je, jak v noci kvíkne, mám po spaní...

9.1.2017 11:09
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Http://www.minkoilforskincare.com/bulk_mink_oil.html.

Díky, já bych to právě nenašla, neumím anglicky.

9.1.2017 11:11
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Koupit norkový olej je vážně k pos..

Hlavně, že tu máme kožešinové farmy. Norkový kožich pošleme do USA a z USA nám pošlou olej.

Hele, tu jeden u potoka je, norek. Rozdělíte se s Lexaurin nebo mám jít dál po proudu ?

Norků tu máme dost(u nás zkratka pro notorika ) jen nevím, jak z nich ten olej...

Přidejte reakci

Přidat smajlík