Kam se poděla štěňata?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
14.5.2020 14:17
impact

XXX.XXX.39.153

Moyda napsal(a):
Taky mě zůstává rozum stát. Ještě mě fascinuje nabídka různých kříženců ke krytí, nějak přestávám ten svět chápat.

A nejhorší na tom je, že je tam ten inzerát třeba dva dny a je hned fuč. Takže mi to připadá, jak kdyby se fakt prodaly...

Já teď budu mít k adopci ultra rozkošné prcky. Asi je taky nahodím za desítku.

Tady je další inzerát. Resp. byl. Screenovala jsem ho ve 12:05 a už je taky pryč. Děsím se toho, co nastane v září...

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.5.2020 14:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
A nejhorší na tom je, že je tam ten inzerát třeba dva dny a je hned fuč. Takže mi to připadá, jak kdyby se fakt prodaly...

Já teď budu mít k adopci ultra rozkošné prcky. Asi je taky nahodím za desítku.

Tady je další inzerát. Resp. byl. Screenovala jsem ho ve 12:05 a už je taky pryč. Děsím se toho, co nastane v září...

Vy tomu rozumíte ( já se v jackách nevyznám) : proč je tohle štěně zrovna "jack" ?

14.5.2020 14:30
impact

XXX.XXX.39.153

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vy tomu rozumíte ( já se v jackách nevyznám) : proč je tohle štěně zrovna "jack" ?

Tomu bohužel v tomto případě nerozumím ani já.

14.5.2020 14:30
janaa

XXX.XXX.149.26

Reakce množáků je neskutečně rychlá. Bezpapoši labroši,goldeni se teď klidně prodávají za 10,15 tisíc nechápu

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.5.2020 15:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Děs běs, co se teď kolem psů děje.
Narazila jsem na inzeráty z r. 2015. Zlatý retrívr s PP z dobrého spojení ( podle inzerentů) byl za 13 000.

14.5.2020 15:47
janaa

XXX.XXX.149.26

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děs běs, co se teď kolem psů děje.
Narazila jsem na inzeráty z r. 2015. Zlatý retrívr s PP z dobrého spojení ( podle inzerentů) byl za 13 000.

Tak já loni prodávala po jedné z pracovně nejlepších fen v republice,pes import na slovensko, za 18 sice bych prodala dráž,ale neměla jsem důvod,to si radši vyberu lidi,než prodávat za 25 nebo 30 a dát tomu,kdo si řekne. Je to šílené,co se kolem kšeftů se psama děje

Neregistrovaný uživatel

14.5.2020 17:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.150.15

impact napsal(a):
Chce to čas... To je věta, na kterou jsem byla jednu dobu mírně alergická. Nevím, kolik toho času to chce. Ale já se s tím nesrovnala ani po čtyřech letech.

Jinak abych zkusila skočit k původnímu vláknu - mě teda fascinuje tento bazošový jev, který pozoruju už pár týdnů. Kříženci malých plemen, podávaní za cenu 7-9 tisíc.

Je to fakt neobvyklý! Taky jsem si toho všimla, že se najednou i kříženci prodávají za tisíce.
Já si ale myslím, že je to dobře. Naprosto nesouhlasím s názorem, že kříženci by se měli dávat za cenu očkování a podobně. Když tak jenom dobrým známým.
Čím vyšší cena, tím je větší šance, že si pro ně nepřijede nějaký týpek za podivným účelem.

14.5.2020 17:51
balisek

XXX.XXX.208.51

Štěňata nejsou z několika důvodů:
1. ČMKU vydala někdy v březnu doporučení nekrýt vzhledem k nejasné situaci kolem karantény.
2. Pokud jste neměli krycího psa někde kousek od baráku, byl problém. Hotely zavřené, doma u sebe vás nikdo přespat nenechal.
3. Zahraniční krytí bylo úplně nemožné.
4. Mnoho lidí, kteří plánovali pořídit si štěně až po prázdninách, protože chtěli odjet na zahraniční dovolenou, přehodnotilo plány a psa si obstarali dříve.

Tudíž je málo nakrytých fen a hodně zájemců najednou.

14.5.2020 18:28
janaa

XXX.XXX.149.26

balisek napsal(a):
Štěňata nejsou z několika důvodů:
1. ČMKU vydala někdy v březnu doporučení nekrýt vzhledem k nejasné situaci kolem karantény.
2. Pokud jste neměli krycího psa někde kousek od baráku, byl problém. Hotely zavřené, doma u sebe vás nikdo přespat nenechal.
3. Zahraniční krytí bylo úplně nemožné.
4. Mnoho lidí, kteří plánovali pořídit si štěně až po prázdninách, protože chtěli odjet na zahraniční dovolenou, přehodnotilo plány a psa si obstarali dříve.

Tudíž je málo nakrytých fen a hodně zájemců najednou.

No,tohle určitě ale nevysvětluje ten nehorázný zájem i o vořechy, psy z množíren, dočasek,útulků,prostě ne.
Ad 1 - to podle mě nemělo vůbec vliv
Ad 2 - jezdí se na progesteron, zas ta republika není tak velká,kdo chtěl krýt,ten kryl
Ad 3 - jasný,ale pokud se nebavíme o málopočetných plemenech,nebyl problém změnit krycího psa a nakrýt v ČR
Ad 4 - určitě někteří lidé to tak budou mít,ale ne ty tisíce

Fen bylo nakrytých naprosto normálně,ale ten zájem je prostě nehoráznej,podezřelej a byla bych moc ráda, kdyby se na podzim ukázalo,že všichni ti,kdo si psa vzali, to opravdu promysleli,rozmysleli a nebude na podzim boom nechtěných psů. To se uvidí

14.5.2020 18:45
impact

XXX.XXX.39.153

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Je to fakt neobvyklý! Taky jsem si toho všimla, že se najednou i kříženci prodávají za tisíce.
Já si ale myslím, že je to dobře. Naprosto nesouhlasím s názorem, že kříženci by se měli dávat za cenu očkování a podobně. Když tak jenom dobrým známým.
Čím vyšší cena, tím je větší šance, že si pro ně nepřijede nějaký týpek za podivným účelem.

Chápu, že ten kdo množí a prodává křížence sympatizuje s těmi, co množí a prodávají křížence, nicméně já mám k tomu jiný postoj.

Imho ta poslední věta v kontextu diskuze vážně pobavila.

14.5.2020 18:47
impact

XXX.XXX.39.153

balisek napsal(a):
Štěňata nejsou z několika důvodů:
1. ČMKU vydala někdy v březnu doporučení nekrýt vzhledem k nejasné situaci kolem karantény.
2. Pokud jste neměli krycího psa někde kousek od baráku, byl problém. Hotely zavřené, doma u sebe vás nikdo přespat nenechal.
3. Zahraniční krytí bylo úplně nemožné.
4. Mnoho lidí, kteří plánovali pořídit si štěně až po prázdninách, protože chtěli odjet na zahraniční dovolenou, přehodnotilo plány a psa si obstarali dříve.

Tudíž je málo nakrytých fen a hodně zájemců najednou.

Na hranicích se kryje úplně normálně. Já osobně vím Polsko, Slovensko i Rakousko.

17.5.2020 01:55
fikovnice

XXX.XXX.55.14

Jani, doufám, že se nebudeš zlobit, že jsem ještě otevřela to "Tvoje" téma. Je velmi pravděpodobné, že už to stejně někde v této diskuzi je. A také není jisté, jestli je vůbec nějaké štěně volné, ale tak prostě jsem na to narazila, tak to sem dávám...

Leonberger. CHS Arebred přijímá rezervace na štěňátka s PP z kvalitního vrhu, po výstavně úspěšných rodičích. Vhodná na chov,výstavy i nebo jen pro radost. Předpokládaný porod konec března a k odběru budou v polovině května. Je předpoklad typických mohutných leonbergerů s vyrovnanou a přátelskou povahou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2020 08:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jani, doufám, že se nebudeš zlobit, že jsem ještě otevřela to "Tvoje" téma. Je velmi pravděpodobné, že už to stejně někde v této diskuzi je. A také není jisté, jestli je vůbec nějaké štěně volné, ale tak prostě jsem na to narazila, tak to sem dávám...

Leonberger. CHS Arebred přijímá rezervace na štěňátka s PP z kvalitního vrhu, po výstavně úspěšných rodičích. Vhodná na chov,výstavy i nebo jen pro radost. Předpokládaný porod konec března a k odběru budou v polovině května. Je předpoklad typických mohutných leonbergerů s vyrovnanou a přátelskou povahou.

Jani díky, že s tím štěnětem na mě myslíš....máš SZ

21.5.2020 20:32
GAELLE

XXX.XXX.55.67

marq napsal(a):
Tak to je fakt mazec.
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/120290558/stafordsirsky-bulterier.php
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/120295883/stafordsirsky-bulterier.php
Na druhou stranu mohli napsat jen bez PP

ty prachy někdo fakt dá za vořecha?

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.5.2020 22:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):

Pane bože, ty to vidíš!

21.5.2020 22:13
Terven

XXX.XXX.110.191

marq napsal(a):
Tak to je fakt mazec.
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/120290558/stafordsirsky-bulterier.php
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/120295883/stafordsirsky-bulterier.php
Na druhou stranu mohli napsat jen bez PP

Tak SBT bez pp je náš nejmilejší venčící kamarád - má teď, ve čtyřech letech, skoro osmdesát čísel v kohoutku

21.5.2020 22:15
marq

XXX.XXX.160.41

chybí mi tu smajlík, že se směju až brečím

22.5.2020 02:10
fikovnice

XXX.XXX.135.59

impact napsal(a):

Nejde mi to zvětšit...tam je fakt cena 8000??! To je úlet toto!

22.5.2020 02:11
fikovnice

XXX.XXX.135.59

Terven napsal(a):
Tak SBT bez pp je náš nejmilejší venčící kamarád - má teď, ve čtyřech letech, skoro osmdesát čísel v kohoutku

22.5.2020 06:13
impact

XXX.XXX.1.105

fikovnice napsal(a):
Nejde mi to zvětšit...tam je fakt cena 8000??! To je úlet toto!

Všichni kříženci se teď pohybují od sedmi osmi tisíc nahoru.. Dělám si sbírku z bazoše.

22.5.2020 06:15
impact

XXX.XXX.1.105

Jinak teda jakoJRT se před koronavirem běžně prodávali kolem tří tisíc. A hopla. Poptávka zvedá cena nahoru.

22.5.2020 07:06
janaa

XXX.XXX.149.26

Jako labíci a zlaťáci bezpapoši teď klidně 10-15 tisíc

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.5.2020 07:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když je někdo ochoten a schopen dát za křížence tolik peněz, tak proč by množky takovou cenu nenasadily, že... Zákon nabídky a poptávky.

22.5.2020 09:42
domi.t

XXX.XXX.131.130

janaa napsal(a):
Jako labíci a zlaťáci bezpapoši teď klidně 10-15 tisíc

To je príšerné...za tých 15 sú už pomaly aj šteniatka s PP

22.5.2020 13:18
marq

XXX.XXX.103.113

Viděla jsen inzerát na SBT bez PP za 25000

22.5.2020 15:42
marq

XXX.XXX.160.41

Hm, už tam ten inzerát není, škoda. A paní co nabízela štěňátka Pomeranianů od 55.000,- už cenu taky smazala. Ti jsou s PP. To jako fakt? Jsou tak drazí? Nebo to je koronacena...? Vím, že jsou teď módní plemeno, ale tolik? A ještě si vymiňuje, že nesmí jít do chovu. To si koupí snad jenom Agáta Prachařová .

22.5.2020 17:30
fikovnice

XXX.XXX.55.26

marq napsal(a):
Hm, už tam ten inzerát není, škoda. A paní co nabízela štěňátka Pomeranianů od 55.000,- už cenu taky smazala. Ti jsou s PP. To jako fakt? Jsou tak drazí? Nebo to je koronacena...? Vím, že jsou teď módní plemeno, ale tolik? A ještě si vymiňuje, že nesmí jít do chovu. To si koupí snad jenom Agáta Prachařová .

Ale jen pokud jí bude ladit ke kabelce...

22.5.2020 18:58
GAELLE

XXX.XXX.55.67

fikovnice napsal(a):
Ale jen pokud jí bude ladit ke kabelce...

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.5.2020 19:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já proti voříškům nic nemám, ale za takové štěně jsem ochotná zaplatit náklady na očkování, ale nic víc. Ony ty ceny půjdou zas dolů, až nastane krize. Jen je mi líto , psů, které pod dojmem výdělku, spousta týpků namnoží.

22.5.2020 20:40
Andrýsek3

XXX.XXX.253.78

Možná to bude mít i pozitiva? Že štěně si opravdu nedovolí jen tak někdo, když i kříženci budou za desítku. Že lidé koupí spíš psa s PP, protože většina to povědomí o tom, že je to lepší, má, ale přijdou jim drazí, když si za 2ku mohou koupit přece to "samé", tak teď si třeba vezmou to PP štěně, když jsou za skoro stejnou cenu. Třeba chovatelům bez pp zbydou přecenění vořeši doma, tak nebudou množit hned za půl roku znovu. Nebo na tom naopak vydělají mnohem víc a budou množit jak o závod. 🤔😃 Ale pořád radši vidím prázdné inzerce a poloprazdne útulky, než přeplněnou inzerci vším možným. Psů tu máme tolik jak skoro nikdo v Evropě, pokud se na chvíli psi celkově zdraží a nebude jich tolik, tak se zas tak moc nestane. Horší je, pokud se opravdu stal ten štěněčí boom kvůli coroně, a lidi se pak budou psů ve velkém zbavovat. 🤷‍♀️

22.5.2020 21:08
juhaj

XXX.XXX.164.121

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ten by mi asi nevadil, ale na rovinu, tady se obávám, že zase já nemůžu nabídnout psu ideální styl života.....

A hlavně....je malej....

Moje fena, dva roky, PP má 43 kg, teda malá rozhodně není

22.5.2020 22:51
marq

XXX.XXX.160.41

No, já nevím, jestli ceny psů s PP jsou srovnatelné, protože vyletěly taky hooodně nahoru. A proti prodeji štěňátek za tisíce nejsem, aspoň si jich budou lidi víc považovat (možná), ale ať nechají rodiče štěňat zdravotně vyšetřit, poskytnou štěndům i rodičům (hlavně maminám) patřičnou péči, výživu, včetně odpočinku po vrhu, štěnda jsou odčervené, načipované a hlavně....ať nevydávají kříženečka za určité plemeno, které není jen o vzhledu, ale hlavně o povaze. Jinak nejsem vůbec proti.

Neregistrovaný uživatel

23.5.2020 14:40
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.17.63

Přidám se sem do tématu. Nepředával tu někdo na hranicích s Polskem nějaká zvířata? Vím že se někde řešilo že nekdo jel na hrsnice pro štěně a ze nekdo zas nekde kryl. Potrebuju se dostat ke zviratum ktera mi uz treti mesic visi u chovate a neb jde o vymenu chovnych zvirat je jednodusi a uznavam levnejsi sejit se na hranicich nez platit profi prepravce x tisíc a cekat x dnu.

23.5.2020 22:27
impact

XXX.XXX.1.105

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Přidám se sem do tématu. Nepředával tu někdo na hranicích s Polskem nějaká zvířata? Vím že se někde řešilo že nekdo jel na hrsnice pro štěně a ze nekdo zas nekde kryl. Potrebuju se dostat ke zviratum ktera mi uz treti mesic visi u chovate a neb jde o vymenu chovnych zvirat je jednodusi a uznavam levnejsi sejit se na hranicich nez platit profi prepravce x tisíc a cekat x dnu.

Vím jen Slovensko - naprosto bez problémů. Na dvou přechodech. Nikdo nic nehrotil. Normálně jsme si předali zvířata a rozjeli se každej na svojí stranu.

Imho celníci byli docela překvapení, že maj psi vlastní pasy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.5.2020 11:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Imho celníci byli docela překvapení, že maj psi vlastní pasy".

To zas překvapuje mě. Když jsme se psy někdy na začátku 90. let přecházeli hranice do Německa nebo Rakouska a cpali jsme jim naše doklady, mávli rukou, ale "hund pasport" vyžadovali vždy a důsledně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.5.2020 13:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Imho celníci byli docela překvapení, že maj psi vlastní pasy".

To zas překvapuje mě. Když jsme se psy někdy na začátku 90. let přecházeli hranice do Německa nebo Rakouska a cpali jsme jim naše doklady, mávli rukou, ale "hund pasport" vyžadovali vždy a důsledně.

V té době jsme nebyli v EU a nebyl schengen. Dneska člověk přes hranice jezdí sotva si všimne že opustil stát, takže i celnici mají oraz, v kontrole dokladu. Ale vědět by to měli, o tom žádná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.5.2020 10:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V té době jsme nebyli v EU a nebyl schengen. Dneska člověk přes hranice jezdí sotva si všimne že opustil stát, takže i celnici mají oraz, v kontrole dokladu. Ale vědět by to měli, o tom žádná.

Tenkrát jsme přes hranice šli pěšky, tak nebylo možné si psů nevšimnout. Když se nyní jede autem a nikdo vás nezastaví ( maximálně kolona), tak nikdo nic nechce - ani od lidí, ani od psů. Jen to může svádět k tomu, žádný doklad pro psa nemít - a to by nebylo dobré riskovat!

12.7.2020 19:01
GAELLE

XXX.XXX.55.67

tak jen musím napsat že moje nenapravitelná kamarádka si pořídila šestého !!! francouzského buldočka. Všichni předchozí měli zdravotní problémy.
Jak jinak v této době samozřejmě bez PP a cena 12 000 ................
A to měla v merku konečně jinou rasu - stafíka.
No kdo chce kam ..................štěně samozřejmě bez čipu bez očkování ale v obyváku bylo čisto a matku neviděla. Je to marný je to marný je to marný

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.7.2020 19:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
tak jen musím napsat že moje nenapravitelná kamarádka si pořídila šestého !!! francouzského buldočka. Všichni předchozí měli zdravotní problémy.
Jak jinak v této době samozřejmě bez PP a cena 12 000 ................
A to měla v merku konečně jinou rasu - stafíka.
No kdo chce kam ..................štěně samozřejmě bez čipu bez očkování ale v obyváku bylo čisto a matku neviděla. Je to marný je to marný je to marný

Jo jo, a člověk se může snažit vysvětlovat horem dolem, a je to marný... Znám to.

12.7.2020 19:14
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo jo, a člověk se může snažit vysvětlovat horem dolem, a je to marný... Znám to.

no nestačila jsem se divit. a po prvním hárání ihned na kasatraci
a štěně je divoké takže zvedání za obojek třepání řvaní a úvaha o eo
No byla jsem hodně překvapená a hlavně znechucená.
Naštěstí to není plemeno které ji za takovou výchovu pak požere...............

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.7.2020 19:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
no nestačila jsem se divit. a po prvním hárání ihned na kasatraci
a štěně je divoké takže zvedání za obojek třepání řvaní a úvaha o eo
No byla jsem hodně překvapená a hlavně znechucená.
Naštěstí to není plemeno které ji za takovou výchovu pak požere...............

No naopak, spíš je to škoda.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.7.2020 19:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo jo, a člověk se může snažit vysvětlovat horem dolem, a je to marný... Znám to.

A ještě jednou...je to marný

12.7.2020 20:29
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A ještě jednou...je to marný

o to víc mne to štve že je to dlouholetá kamarádka...............a ty výchovné metody

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.7.2020 20:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
o to víc mne to štve že je to dlouholetá kamarádka...............a ty výchovné metody

Jako víš co, já neříkám, že mě nikdy psi nevytočili...vytočili milion šestkrát a čím mladší pes tím větší frekvence a i když se snažím a počítám do deseti a neříkám, taky štěndo okřiknu, když dělá bejkárny aktuálně, když mě Gina uloví a kousne do kolenní jamky...což v mém podání vypadá ve stylu "aůůů, Ginušoide, to se dělá?? " a ona na mě mrkne a řekne "to je sranda viď?? " vyskočí a pokusí se mě hryznout ještě zepředu. A co mám jako začít dělat, chytit jí, třepat za kůži, otočit na záda a vrčet jí do ksichtíku?? Ne zadupu a řeknu "a zdrhej nebo tě chytim" a honíme se kolem plotové zástěny......
Bože jak to můžou lidi těm tvorečkům dělat...proč si pořizují psy lidé, co nejsou klidní a trpěliví

Edit: teď mi to tak došlo....frbulík divokej uvažujou o EO?? ...jako fakt francouzský buldoček??...neztratila jsem se někde ve vlákně, patří to k tomu??

12.7.2020 21:00
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No naopak, spíš je to škoda.

Přesně to jsem chtěla napsat. EO na buldočka...panebože

12.7.2020 21:34
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jako víš co, já neříkám, že mě nikdy psi nevytočili...vytočili milion šestkrát a čím mladší pes tím větší frekvence a i když se snažím a počítám do deseti a neříkám, taky štěndo okřiknu, když dělá bejkárny aktuálně, když mě Gina uloví a kousne do kolenní jamky...což v mém podání vypadá ve stylu "aůůů, Ginušoide, to se dělá?? " a ona na mě mrkne a řekne "to je sranda viď?? " vyskočí a pokusí se mě hryznout ještě zepředu. A co mám jako začít dělat, chytit jí, třepat za kůži, otočit na záda a vrčet jí do ksichtíku?? Ne zadupu a řeknu "a zdrhej nebo tě chytim" a honíme se kolem plotové zástěny......
Bože jak to můžou lidi těm tvorečkům dělat...proč si pořizují psy lidé, co nejsou klidní a trpěliví

Edit: teď mi to tak došlo....frbulík divokej uvažujou o EO?? ...jako fakt francouzský buldoček??...neztratila jsem se někde ve vlákně, patří to k tomu??

no taky jsem to nechápala. není to její první pes ani první buldoček. Ale nikdy jsem se neúčastnila jejich "výchovy" .........
Ti předtím prý se tak nechovali. Jo zavrčela, hryzala mne do uší, do rukou ale já narozdíl od ní jsem z toho měla srandu.
Ale zdvihat štěně na obojku do vzduchu a u toho po něm výchovně řvát?
a uvažovat o eo?
Prostě normální vitální štěně mně nepřišla nějaká divoká. Je jí půl roku.
Dám pak fotku ale jako buldoček vypadá. Ach jo.
Možná kdyby šlo o velkého psa takové metody by vypustila.
Stále se mezi lidmi bohužel traduje pleskání novinama, dávání na zadek, povalení na záda, třepání za kůži atd. vždyť to tady čteme docela často.
A u velkých pak stahováky, ostňáky ukazování kdo je tu šéf

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.7.2020 21:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
no taky jsem to nechápala. není to její první pes ani první buldoček. Ale nikdy jsem se neúčastnila jejich "výchovy" .........
Ti předtím prý se tak nechovali. Jo zavrčela, hryzala mne do uší, do rukou ale já narozdíl od ní jsem z toho měla srandu.
Ale zdvihat štěně na obojku do vzduchu a u toho po něm výchovně řvát?
a uvažovat o eo?
Prostě normální vitální štěně mně nepřišla nějaká divoká. Je jí půl roku.
Dám pak fotku ale jako buldoček vypadá. Ach jo.
Možná kdyby šlo o velkého psa takové metody by vypustila.
Stále se mezi lidmi bohužel traduje pleskání novinama, dávání na zadek, povalení na záda, třepání za kůži atd. vždyť to tady čteme docela často.
A u velkých pak stahováky, ostňáky ukazování kdo je tu šéf

Stahovák je normální obojek. Důležité je, jak se s ním zachází. Stahovák vůbec nemusí být používán jen jako stahovací. My používáme na kavkazanku kožený. Na samojeda jsem měla taky kožený, i popruhový polostahovák, na knírače a na černyše kovový, na křížence NO kovový... Kovové jsem měla jednořadé stahováky i polostahováky z několika řad. Nemám ráda obojky, které nejdou stáhnout.

12.7.2020 21:59
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Stahovák je normální obojek. Důležité je, jak se s ním zachází. Stahovák vůbec nemusí být používán jen jako stahovací. My používáme na kavkazanku kožený. Na samojeda jsem měla taky kožený, i popruhový polostahovák, na knírače a na černyše kovový, na křížence NO kovový... Kovové jsem měla jednořadé stahováky i polostahováky z několika řad. Nemám ráda obojky, které nejdou stáhnout.

Dvouřadý řetízkový polostahovák mi prasknul a psa jsem naštěstí odvolala.
Taky jsme měli kožený stahovák (uvnitř bylo asi nějaké lanko) ale psa jsem na něm nevycukávala a nezvedala do výšky.
Spíš se na něm škrtil on sám a dobrovolně. Ale zase si ho nemohl přetáhnout přes hlavu. Bylo to s ním těžké pořízení protože na chození ven nebyl naučený.
pak to vyřešily kšíry na těch kupodivu netahal ..........

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.7.2020 22:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
Dvouřadý řetízkový polostahovák mi prasknul a psa jsem naštěstí odvolala.
Taky jsme měli kožený stahovák (uvnitř bylo asi nějaké lanko) ale psa jsem na něm nevycukávala a nezvedala do výšky.
Spíš se na něm škrtil on sám a dobrovolně. Ale zase si ho nemohl přetáhnout přes hlavu. Bylo to s ním těžké pořízení protože na chození ven nebyl naučený.
pak to vyřešily kšíry na těch kupodivu netahal ..........

Postroj jsem měla na samojeda, ale k němu nosil i obojek a podle potřeby byl připnut na postroj či obojek. Pro mě na manipulaci je lepší obojek, než postroj. Ale na dlouhou procházku lesem, na tzv. polykání kilometrů, byl lepší postroj.

12.7.2020 22:06
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Postroj jsem měla na samojeda, ale k němu nosil i obojek a podle potřeby byl připnut na postroj či obojek. Pro mě na manipulaci je lepší obojek, než postroj. Ale na dlouhou procházku lesem, na tzv. polykání kilometrů, byl lepší postroj.

My chodili hodně na dlouhé výlety a hlavně na dovolených na šumavě byl postroj fajn.
Nevadil mu na krku tak netahal.
Obojek nylonový měl na koupání. Když se šlo jen kousek taky jsem dávala obojek.
Byla jsem se taky podívat u paní Dvořákové. Pošlu vám pak fotky v sz

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.7.2020 22:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
My chodili hodně na dlouhé výlety a hlavně na dovolených na šumavě byl postroj fajn.
Nevadil mu na krku tak netahal.
Obojek nylonový měl na koupání. Když se šlo jen kousek taky jsem dávala obojek.
Byla jsem se taky podívat u paní Dvořákové. Pošlu vám pak fotky v sz

Těším se!

12.7.2020 22:21
GAELLE

XXX.XXX.55.67

štěně je s tou černou skvrnou. Druhá fenka je z dočasky kolik jí je nevím. Tu měla návštěva.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.7.2020 07:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já že teda frbulíky moc nemusím...teda jakože vůbec, známý ho má a přijde mi, že je to prostě uchrochtané a uprděné stvoření...ono každému se líbí něco jiného, pro své majitele je určitě frbulík ideálem psí krásy....ale i tak je mi ho teda upřímně líto.

No to víš, takovej pes holt musí mít tvrdou výchovu, aby jim nepřerostl přes hlavu

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.7.2020 07:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já že teda frbulíky moc nemusím...teda jakože vůbec, známý ho má a přijde mi, že je to prostě uchrochtané a uprděné stvoření...ono každému se líbí něco jiného, pro své majitele je určitě frbulík ideálem psí krásy....ale i tak je mi ho teda upřímně líto.

No to víš, takovej pes holt musí mít tvrdou výchovu, aby jim nepřerostl přes hlavu

To si ne vybereš, milovníci krátkých cumaku by ohrnovali nos nad našimi medvědy, protože když medvěd pustí slinu, stojí to za to

Upřímně, taky se mi takoví psi nelíbí, čivavy, mopsi, frbul, vykulene oči a zmackly ksichet, chrochtani... Ale proti gustu, žádný disputat

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.7.2020 07:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To si ne vybereš, milovníci krátkých cumaku by ohrnovali nos nad našimi medvědy, protože když medvěd pustí slinu, stojí to za to

Upřímně, taky se mi takoví psi nelíbí, čivavy, mopsi, frbul, vykulene oči a zmackly ksichet, chrochtani... Ale proti gustu, žádný disputat

No tak s tou slinou, to máš svatou pravdu

Jako je fakt, že moje sestřenka mi říkala...ty musej strašně slintat ne??...ona má doma dvě čivavy. Tak je fakt, že ty neslintaj, ale zato jí čůrají všude, takže teď jim pořídili nějaké protičůrací pásy nebo co a to ti teda povim...zlatý slintání

Já to mám co se vkusu na psy úplně stejně. Jediný mopsíci, když nějakýho potkám, tak už si neříkám.."bože to je ale ošklivej pes" ale musím se usmívat, protože si vzpomenu, jak sem dávala
RosaTonda-mopsi fotky jejích pejsků, tak mi naopak začali připadat strašně srandovní.

Nééé já to chápu, každej nemůže mít medvěda......ale za mě malej pes=žádnej pes a spláclej čumáček bych doma nechtěla, ale ono sto lidí, sto chutí, pro někoho je zase ten malej spláclej čumáček topten a naopak si říká "panebože, jak si někdo může pořídit takovou obrovskou, chlupatou, uslintanou bestii"...

14.7.2020 19:53
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Mě se zase spláclý čumáčky líbí - buldoček nebo bostonek. A nebo třeba americký buldok, tam je ten čumák taky kratší. Jinak já jsem od dětství vždy toužila po veeelkém psovi. Tak předešlý pes měl 35-40 kg, nebyl to vyloženě obr, ale když jsem s ním pak měla sama jezdit po veterinách a zvedat ho na stůl, tak už ta kila byla znát. A to byl na veterině velmi klidný a ukázněný. Jo a byl chlupatý, ale mě se ti chlupatí psi nějak přestali líbit - teda ne, ne jako že by pro mě nebyli pěkní, to jsem napsala špatně, ale začala se mi mnohem víc líbit hladká srst, jak vzhledově, tak na dotek atd... No prostě každý to má jinak.

Současný pes má 30 kg, ale sílu jako bejk , nicméně nevím čím to, ale na manipulaci mi přijde o dost "lehčí" než předchozí 35 kg pes, on je celkově menší, atletičtější, tak asi proto. Ještě před pár lety by mě ani nenapadlo, že budu mít menšího psa než 20 kg, no a ejhle, mám fenu do 15 kg. A to jsem to dřív měla jako vy, malý pes pro mě nebyl pes. Ale tohle je pro mě tak trochu výjimka, nevím, do stafíků jsem se zamilovala . A teď i tak nějak poznávám, jak je s menším psem všechno jednodušší - nevím třeba když sháníte ubytování, tak se většinou ptají na velikost psa, 15 kg je pro ně většinou ok, 30 kg už je pro někoho moc. Setkala jsem se tedy i s tím, že u nás byl problém plemeno. Pak když jedete třeba vlakem, autobusem, v restauraci, tak je ten menší pes taky skladnější, je jednodušší pro něho sehnat někoho kdo ho pohlídá, případně vyvenčí (ale to je u nás dáno i povahově). No a není to samozřejmě to nejdůležitější - ale i ty všechny potřeby, od obojků, přes pelechy, až po žrádlo - jsou levnější (ale tady zas může někdo argumentovat, že stačí jeden obojek, jeden pelech atd., ale já jsem na tohle hrozná ). Líbí se mi i úplní obři, ale do toho bych zase nešla kvůli krátkému věku...

Jo a přítel si ještě dělá srandu, že čím menší psy budeme mít, tak tím víc jich může být . Ne do ještě menšího psa než je SBT bych nešla - ani mě tak nenapadá plemeno, které by se mi v té kategorii líbilo tak, že bych ho chtěla - jo ten buldoček a bostonek se mi si sice líbí, ale nechtěla bych je, buldočka určitě ne, na mě je moc klidnej a pak taky ty zdravotní problémy....

Jo a to jsem se nějak rozepsala zase, původně jsem se chtěla vyjádřit hlavně k tomu slintání . Já třeba slintání od mých psů vůbec neznám. Jediné kdy pes slintá je, když mu připravuji žrádlo a on na mě kouká - to mu kapou sliny , ale nejsou to takové ty dlouhé, táhlé, které visí , prostě pak pod ním je pár kapiček a to je u nás vrchol slintání , ještě vlastně třeba po kolobce nebo tréninku - to mají třeba slinu na hlavě, někdy i na zádech , ale to taky nejsou ty táhlé. No a třeba sousedi mají CC a ten slintá fakt dost, pokaždé když tam jdu, tak přijdu se slinou minimálně na kalhotech - takovou tou velkou, táhlou . A ne, nevadí mi to. Jen prostě vždycky když toho psa vidím, tak mu u huby visí sliny, případně na těch pyscích má i nějaký "bordel". A já si vždycky předstasvím, jak mám takového psa doma - to ty sliny musí být pak snad i na zdech, když se pes oklepe, ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.7.2020 20:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Mě se zase spláclý čumáčky líbí - buldoček nebo bostonek. A nebo třeba americký buldok, tam je ten čumák taky kratší. Jinak já jsem od dětství vždy toužila po veeelkém psovi. Tak předešlý pes měl 35-40 kg, nebyl to vyloženě obr, ale když jsem s ním pak měla sama jezdit po veterinách a zvedat ho na stůl, tak už ta kila byla znát. A to byl na veterině velmi klidný a ukázněný. Jo a byl chlupatý, ale mě se ti chlupatí psi nějak přestali líbit - teda ne, ne jako že by pro mě nebyli pěkní, to jsem napsala špatně, ale začala se mi mnohem víc líbit hladká srst, jak vzhledově, tak na dotek atd... No prostě každý to má jinak.

Současný pes má 30 kg, ale sílu jako bejk , nicméně nevím čím to, ale na manipulaci mi přijde o dost "lehčí" než předchozí 35 kg pes, on je celkově menší, atletičtější, tak asi proto. Ještě před pár lety by mě ani nenapadlo, že budu mít menšího psa než 20 kg, no a ejhle, mám fenu do 15 kg. A to jsem to dřív měla jako vy, malý pes pro mě nebyl pes. Ale tohle je pro mě tak trochu výjimka, nevím, do stafíků jsem se zamilovala . A teď i tak nějak poznávám, jak je s menším psem všechno jednodušší - nevím třeba když sháníte ubytování, tak se většinou ptají na velikost psa, 15 kg je pro ně většinou ok, 30 kg už je pro někoho moc. Setkala jsem se tedy i s tím, že u nás byl problém plemeno. Pak když jedete třeba vlakem, autobusem, v restauraci, tak je ten menší pes taky skladnější, je jednodušší pro něho sehnat někoho kdo ho pohlídá, případně vyvenčí (ale to je u nás dáno i povahově). No a není to samozřejmě to nejdůležitější - ale i ty všechny potřeby, od obojků, přes pelechy, až po žrádlo - jsou levnější (ale tady zas může někdo argumentovat, že stačí jeden obojek, jeden pelech atd., ale já jsem na tohle hrozná ). Líbí se mi i úplní obři, ale do toho bych zase nešla kvůli krátkému věku...

Jo a přítel si ještě dělá srandu, že čím menší psy budeme mít, tak tím víc jich může být . Ne do ještě menšího psa než je SBT bych nešla - ani mě tak nenapadá plemeno, které by se mi v té kategorii líbilo tak, že bych ho chtěla - jo ten buldoček a bostonek se mi si sice líbí, ale nechtěla bych je, buldočka určitě ne, na mě je moc klidnej a pak taky ty zdravotní problémy....

Jo a to jsem se nějak rozepsala zase, původně jsem se chtěla vyjádřit hlavně k tomu slintání . Já třeba slintání od mých psů vůbec neznám. Jediné kdy pes slintá je, když mu připravuji žrádlo a on na mě kouká - to mu kapou sliny , ale nejsou to takové ty dlouhé, táhlé, které visí , prostě pak pod ním je pár kapiček a to je u nás vrchol slintání , ještě vlastně třeba po kolobce nebo tréninku - to mají třeba slinu na hlavě, někdy i na zádech , ale to taky nejsou ty táhlé. No a třeba sousedi mají CC a ten slintá fakt dost, pokaždé když tam jdu, tak přijdu se slinou minimálně na kalhotech - takovou tou velkou, táhlou . A ne, nevadí mi to. Jen prostě vždycky když toho psa vidím, tak mu u huby visí sliny, případně na těch pyscích má i nějaký "bordel". A já si vždycky předstasvím, jak mám takového psa doma - to ty sliny musí být pak snad i na zdech, když se pes oklepe, ne?

A tak já teda nemůžu říct, že by to u mých psů bylo tak, že kudy chodí tudy slintaj.
Teda krom té vidiny jídla a to teda řeknu, že Jack, který má podstatně převislejší pysky než měla Sára, tak na ní neměl...z ní to kolikrát teklo. Ale jinak spíš vyjímečně. Jackovi občas ta slina u tlamy visí...a když se oklepe, tak ta slina klidně přistane na zdi.....no po afgánovi, který neuslintnul za celej život to byla docela změna.

14.7.2020 21:07
ainu

XXX.XXX.156.121

GAELLE napsal(a):
tak jen musím napsat že moje nenapravitelná kamarádka si pořídila šestého !!! francouzského buldočka. Všichni předchozí měli zdravotní problémy.
Jak jinak v této době samozřejmě bez PP a cena 12 000 ................
A to měla v merku konečně jinou rasu - stafíka.
No kdo chce kam ..................štěně samozřejmě bez čipu bez očkování ale v obyváku bylo čisto a matku neviděla. Je to marný je to marný je to marný

Záchranářský syndrom. To chce dobrého terapeuta, s tímhle psi nepomohou.

Poptávka je velká, protože krize, lidi spolu neumí mluvit a najednou je velká potřeba lásky, na vyrovnání stresu. A voni ti psi jsou tak roztomilí, že...jenže taky mají své potřeby, starost a to už ti jedinci nevidí, hlavně se s něčím pomuchlat :(

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.7.2020 23:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Mě se zase spláclý čumáčky líbí - buldoček nebo bostonek. A nebo třeba americký buldok, tam je ten čumák taky kratší. Jinak já jsem od dětství vždy toužila po veeelkém psovi. Tak předešlý pes měl 35-40 kg, nebyl to vyloženě obr, ale když jsem s ním pak měla sama jezdit po veterinách a zvedat ho na stůl, tak už ta kila byla znát. A to byl na veterině velmi klidný a ukázněný. Jo a byl chlupatý, ale mě se ti chlupatí psi nějak přestali líbit - teda ne, ne jako že by pro mě nebyli pěkní, to jsem napsala špatně, ale začala se mi mnohem víc líbit hladká srst, jak vzhledově, tak na dotek atd... No prostě každý to má jinak.

Současný pes má 30 kg, ale sílu jako bejk , nicméně nevím čím to, ale na manipulaci mi přijde o dost "lehčí" než předchozí 35 kg pes, on je celkově menší, atletičtější, tak asi proto. Ještě před pár lety by mě ani nenapadlo, že budu mít menšího psa než 20 kg, no a ejhle, mám fenu do 15 kg. A to jsem to dřív měla jako vy, malý pes pro mě nebyl pes. Ale tohle je pro mě tak trochu výjimka, nevím, do stafíků jsem se zamilovala . A teď i tak nějak poznávám, jak je s menším psem všechno jednodušší - nevím třeba když sháníte ubytování, tak se většinou ptají na velikost psa, 15 kg je pro ně většinou ok, 30 kg už je pro někoho moc. Setkala jsem se tedy i s tím, že u nás byl problém plemeno. Pak když jedete třeba vlakem, autobusem, v restauraci, tak je ten menší pes taky skladnější, je jednodušší pro něho sehnat někoho kdo ho pohlídá, případně vyvenčí (ale to je u nás dáno i povahově). No a není to samozřejmě to nejdůležitější - ale i ty všechny potřeby, od obojků, přes pelechy, až po žrádlo - jsou levnější (ale tady zas může někdo argumentovat, že stačí jeden obojek, jeden pelech atd., ale já jsem na tohle hrozná ). Líbí se mi i úplní obři, ale do toho bych zase nešla kvůli krátkému věku...

Jo a přítel si ještě dělá srandu, že čím menší psy budeme mít, tak tím víc jich může být . Ne do ještě menšího psa než je SBT bych nešla - ani mě tak nenapadá plemeno, které by se mi v té kategorii líbilo tak, že bych ho chtěla - jo ten buldoček a bostonek se mi si sice líbí, ale nechtěla bych je, buldočka určitě ne, na mě je moc klidnej a pak taky ty zdravotní problémy....

Jo a to jsem se nějak rozepsala zase, původně jsem se chtěla vyjádřit hlavně k tomu slintání . Já třeba slintání od mých psů vůbec neznám. Jediné kdy pes slintá je, když mu připravuji žrádlo a on na mě kouká - to mu kapou sliny , ale nejsou to takové ty dlouhé, táhlé, které visí , prostě pak pod ním je pár kapiček a to je u nás vrchol slintání , ještě vlastně třeba po kolobce nebo tréninku - to mají třeba slinu na hlavě, někdy i na zádech , ale to taky nejsou ty táhlé. No a třeba sousedi mají CC a ten slintá fakt dost, pokaždé když tam jdu, tak přijdu se slinou minimálně na kalhotech - takovou tou velkou, táhlou . A ne, nevadí mi to. Jen prostě vždycky když toho psa vidím, tak mu u huby visí sliny, případně na těch pyscích má i nějaký "bordel". A já si vždycky předstasvím, jak mám takového psa doma - to ty sliny musí být pak snad i na zdech, když se pes oklepe, ne?

Moji tibeti taky neslintaji vyloženě, že by kudy šli tudy slintali většinou to má souvislost s jídlem, tudíž pustí slinu když něco dostanou, popřípadě když něco jim a mají zákaz sedět a cumet mi do jídla... Tak leží na pelechu, dívají se jinam a slintaji. Na zdi slina občas přistane, občas chlup nebo cokoliv, nicméně budu za 14 dní malovat tak to u nás bude vypadat jako u lidí
Zase výhoda je samočistící srst která líná jednou do roka, takže jen asi čtvrt roku má člověk v baráku chlupy a pak už nic (jen bordel z venku) plus jako velký bonus, psove ne smrdí takovým tím venkovním psem

Prostě to k nim patří, holt velký pes, velká slina, velké houno, velké blití... Nestitim se ho

15.7.2020 05:16
fikovnice

XXX.XXX.134.227

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Moji tibeti taky neslintaji vyloženě, že by kudy šli tudy slintali většinou to má souvislost s jídlem, tudíž pustí slinu když něco dostanou, popřípadě když něco jim a mají zákaz sedět a cumet mi do jídla... Tak leží na pelechu, dívají se jinam a slintaji. Na zdi slina občas přistane, občas chlup nebo cokoliv, nicméně budu za 14 dní malovat tak to u nás bude vypadat jako u lidí
Zase výhoda je samočistící srst která líná jednou do roka, takže jen asi čtvrt roku má člověk v baráku chlupy a pak už nic (jen bordel z venku) plus jako velký bonus, psove ne smrdí takovým tím venkovním psem

Prostě to k nim patří, holt velký pes, velká slina, velké houno, velké blití... Nestitim se ho

"...když něco jim a mají zákaz sedět a cumet mi do jídla... Tak leží na pelechu, dívají se jinam a slintaji..."

Ale I. P. Pavlov by měl radost...

31.10.2020 10:05
lifehappens

XXX.XXX.70.242

Nevím kam to napsat a nové téma zakládat nechci, ale chtěla bych upozornit na 5 nových štěňat v útulcích - naleznete na Peswebu. A je tam docela dost nových ročních pejsků. 😊😊 Tak jen kdyby někdo hledal.

Přidejte reakci

Přidat smajlík